[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 13:58
MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:13:
The High Sparrow is Howland Reed! Een vriend van Ned Stark, de laatste overlevende van het gevecht bij the Tower of Joy waar ze de zus van Ned hebben bevrijd van Rhaegar Targaryen.

;)
Valt dit niet in de categorie 'speculaties' net als het feit dat Jon Snow de zoon zou zijn van Rhaegar Targaryen en Lyanna Stark (waarmee hij legitiem aanspraak zou kunnen maken op de Iron Throne)?

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

2 posts er onder ;)
Het is nogal een tinfoil theorie die rond gaat

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42

Reinier

\o/

Natuurlijk zijn dat speculaties, dat zegt MrVegeta toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 07:39

Tijntje

Hello?!

Het voelde wel als gerechtigheid dat Cersei eindelijk de deksel op haar neus kreeg. Was uiteindelijk wel te verwachten, maar ik had het niet zo snel verwacht.

Vond de scene met Michiel Huisman en Emilia Clarke wel storend, het was zo overduidelijk dat zij niet meer naakt in beeld wil dat het helemaal uit de toon viel zoals ze daar aan die lakens lag te trekken.
Bij standaard Hollywood films verwacht je dat en stoort het niet maar bij GoT struikel je continu over naaktheid dat het dan opvalt als iemand preuts aan een laken loopt te trekken.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En dat Daario niet helemaal is wie die zegt dat die is! Tunn tun tuunn!!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 15:09
Tijntje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:40:
Vond de scene met Michiel Huisman en Emilia Clarke wel storend, het was zo overduidelijk dat zij niet meer naakt in beeld wil dat het helemaal uit de toon viel zoals ze daar aan die lakens lag te trekken.
Bij standaard Hollywood films verwacht je dat en stoort het niet maar bij GoT struikel je continu over naaktheid dat het dan opvalt als iemand preuts aan een laken loopt te trekken.
Dat was een slechte scene inderdaad, het leidde ontzettend af hoe ze die lakens naar zich toe aan het trekken was, de meerwaarde van het gesprek op bed was ook niet aanwezig. Waren ze nou net wakker? Gingen ze slapen? Hadden ze net sex gehad? Gingen ze net beginnen? De setting was niet goed.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
xzaz schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:16:
[...]

(…) de meerwaarde van het gesprek op bed was ook niet aanwezig. Waren ze nou net wakker? Gingen ze slapen? Hadden ze net sex gehad? Gingen ze net beginnen? De setting was niet goed.
Enige wat je uit het 'in bed'-feit moet concluderen is dat ze 'erg close' zijn. Maar uit de woorden blijkt overduidelijk dat Danny 'em simpelweg slechts als toyboy gebruikt i.p.v. 'liefde' et cetera.. :) Voor dat contrast is de setting natuurlijk wel bijdragend.

[ Voor 8% gewijzigd door Osiris op 26-05-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grappig, ik heb juist het idee dat Danny Daario wel ziet zitten, maar dat Daario haar liefde gebruikt voor zijn eigen plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:17

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Volgens mij valt Danny wel degelijk op Daario, alleen gelooft ze dat dat ondergeschikt is aan haar plicht: vrede bereiken. Zonder vrede kan ze geen land besturen of haar terugkeer naar Westeros voorbereiden en ze ziet geen andere mogelijkheid om vrede te bereiken dan trouwen met een invloedrijk figuur en dat is Daario niet, iig niet politiek gezien in Mereen. Ze zegt zelf dat ze niet kan doen wat ze wil.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Oh, dan was ik waarschijnlijk enigszins afgeleid.. :+

En dat zónder tetten! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwatert haar behoefte terug te keren naar Westeros dan niet? Ik weet niet meer wie, maar iemand merkte op dat ze haar hele leven al in dat oostelijke continent woont. Ze heeft hier nu ook al diverse steden veroverd en een leger dat haar loyaal is. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze haar terugtocht naar Westeros lekker lang uit blijft stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 06:03
miicker schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:32:
[...]

Klopt!
Misschien zien sommige het als een spoiler (de naam van de aflevering)
De volgende afleveringen heten:
spoiler:
Hardhome, The Dance of Dragons, Winter

E10 is nog niet bekend.
De laatste is ook bekend, zie jouw spoiler ;)

Ik moet toegeven dat het inderdaad slimme camera werk was met Theon en naar de toren toe!
Was er zeker van dat hij het kaarsje wou gaan aansteken _/-\o_

Waar ik erg naar uitkijk is de scene waar ze 3 weken over gedaan hebben om te filmen!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn;

Erg leuk om te zien hoe GoT wordt gecreëerd, zitten geen spoilers in :)
De scene van 3 weken zou vast wel in episode 9 komen.

Voor de mensen die meer GoT episodes willen, ze hebben 2 volle units die filmen voor 120 dagen lang in S5, komt dus neer op 240! dagen filmen voor 10 afleveringen, het is gewoon te bizar voor woorden hoeveel mensen eraan werken.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 26-05-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Mwa geen spoilers. In die arena kan je wel wat linkjes leggen aan het einde. Eerder leuk voor na het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
tuinïnen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:24:
Mwa geen spoilers. In die arena kan je wel wat linkjes leggen aan het einde. Eerder leuk voor na het seizoen :)
Naja die arena kwam ook naar voren in de S5 preview, en dit is officieel uitgezonden door HBO op 8 februari voor S5 begon. Natuurlijk kan je van alles er van bedenken wat er gaat gebeuren maar dat de fighting pits open gaan is toch al bekend, oftewel die arena.

Docu is vooral gericht op het maken van GoT en hoeveel werk er wel niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Het zal allemaal best, daarom kijk ik ook geen previews. Kans op spoilers is gewoon groot.

Er zit veel werk in, maar het budget is astronomisch en dat maakt het allemaal wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:03

SomerenV

It's something!

Vanavond naar de première geweest van de GoT Exhibition. We werden ontvangen met een lekker drankje genaamd The White Walker, en wat hapjes op tafel. Daarna werd het officieel geopend door Daniel Portman en Michiel Huisman. Het was heel gaaf om alle props te zien en ik ben boven op The Wall geweest (lang leve de Oculus)! Ik zal verder niks zeggen over wat er allemaal te zien is omdat ik niks wil spoilen, maar wie geïnteresseerd is kan de foto's checken :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
SomerenV schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:28:
Vanavond naar de première geweest van de GoT Exhibition. We werden ontvangen met een lekker drankje genaamd The White Walker, en wat hapjes op tafel. Daarna werd het officieel geopend door Daniel Portman en Michiel Huisman. Het was heel gaaf om alle props te zien en ik ben boven op The Wall geweest (lang leve de Oculus)! Ik zal verder niks zeggen over wat er allemaal te zien is omdat ik niks wil spoilen, maar wie geïnteresseerd is kan de foto's checken :)
Bedankt om het met ons te delen! De valar morghulis foto is wel mooi gedaan :)
Dus jij hebt ook nog eens met een oculus, The Wall bezocht _/-\o_
Ik ben jaloers!

Bij de foto's zie je geen spoilers, maar jij hebt er dus wel een paar ervaren daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

sjaak88 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:49:
[...]

Bedankt om het met ons te delen! De valar morghulis foto is wel mooi gedaan :)
Dus jij hebt ook nog eens met een oculus, The Wall bezocht _/-\o_
Ik ben jaloers!

Bij de foto's zie je geen spoilers, maar jij hebt er dus wel een paar ervaren daar?
Nee, je ziet geen spoilers in de foto's en ik ben niks tegengekomen, maar ik kan me voorstellen dat mensen die nog willen gaan niet gespoild willen worden ;) Wat ik goed kan begrijpen :)

Voor foto's was het overigens vrij donker daar binnen dus een tip voor de mensen die nog gaan: neem een camera mee die het goed doet in het donker (of lichtsterke lenzen meenemen).

[ Voor 14% gewijzigd door SomerenV op 27-05-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
SomerenV schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:51:
[...]

Nee, je ziet geen spoilers in de foto's en ik ben niks tegengekomen, maar ik kan me voorstellen dat mensen die nog willen gaan niet gespoild willen worden ;) Wat ik goed kan begrijpen :)

Voor foto's was het overigens vrij donker daar binnen dus een tip voor de mensen die nog gaan: neem een camera mee die het goed doet in het donker (of lichtsterke lenzen meenemen).
Ah zo :) Ik hoop dat je het een geweldige ervaring hebt gevonden!
Amsterdam is alleen zover weg van Arnhem :'(

Op Zondag is het wie het eerst komt die komt binnen!
Wellicht dat ik Zondag een leuke dagje uit pak in Amsterdam, ik wil toch echt graag die oculus rift proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

sjaak88 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 01:06:
[...]

Ah zo :) Ik hoop dat je het een geweldige ervaring hebt gevonden!
Amsterdam is alleen zover weg van Arnhem :'(

Op Zondag is het wie het eerst komt die komt binnen!
Wellicht dat ik Zondag een leuke dagje uit pak in Amsterdam, ik wil toch echt graag die oculus rift proberen!
Ja, ik vond het heel tof :) En Arnhem is beter te doen dan regio Eindhoven ;) Het was ook wel heel relaxed dat het gewoon niet druk was en je alle tijd had om alles goed te bekijken. Als het morgen open gaat voor het gewone publiek is het toch max een uurtje binnen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
SomerenV schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 01:08:
[...]

Ja, ik vond het heel tof :) En Arnhem is beter te doen dan regio Eindhoven ;) Het was ook wel heel relaxed dat het gewoon niet druk was en je alle tijd had om alles goed te bekijken. Als het morgen open gaat voor het gewone publiek is het toch max een uurtje binnen of niet?
Ja dat klopt, voor vrijdag en zaterdag zijn de kaarten al uitverkocht, btw ook gewoon gratis.
De oculus rift was dat speciaal voor de dag dat jij ging, of kan ik dat ook beleven als ik zondag ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

sjaak88 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 01:21:
[...]

Ja dat klopt, voor vrijdag en zaterdag zijn de kaarten al uitverkocht, btw ook gewoon gratis.
De oculus rift was dat speciaal voor de dag dat jij ging, of kan ik dat ook beleven als ik zondag ga?
Is gewoon onderdeel van de tentoonstelling ;) Er was voor ons niks dat er niet voor anderen is. Het enige verschil is dat wij wat meer tijd hadden en het wat rustiger was, verder is het exact hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ah cool. Ziet er goed uit. Volgens mij loop je daar wel aardig snel doorheen.
Ik heb kaartjes voor vrijdag. Ben benieuwd.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 16:41
Wij gaan vrijdag met een groepje heen en één daarvan zit pas ergens in seizoen 2. Hij is bang voor veel spoilers, is dat het geval of kan hij veilig mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Als je pas bij S2 bent zou ik miss niet gaan, op deze foto van Valar Morghulis
https://www.flickr.com/ph.../album-72157653516947915/

Staan een hoop mensen die dood zijn... En wat mij dan gelijk opvalt is dat The Hound (Sandor Clegane) er niet bij staat! Was hij te onbelangrijk? Of komt hij nog terug?
Zou gaaf zijn, was IMO een van de leukste characters!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:19
nyX1989 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:32:
Wij gaan vrijdag met een groepje heen en één daarvan zit pas ergens in seizoen 2. Hij is bang voor veel spoilers, is dat het geval of kan hij veilig mee?
Paar nachtjes doorhalen en hij is weer helemaal bij ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

miicker schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:47:

Staan een hoop mensen die dood zijn... En wat mij dan gelijk opvalt is dat The Hound (Sandor Clegane) er niet bij staat! Was hij te onbelangrijk? Of komt hij nog terug?
Goed opgemerkt! Het lijkt me toch dat er minder belangrijke karakters WEL op staan.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
albino71 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Goed opgemerkt! Het lijkt me toch dat er minder belangrijke karakters WEL op staan.
Klopt (bijvoorbeeld Ros en Shae) oke Shae is miss belangrijk voor de karakterontwikkeling van Tyrion, dit geeft me wel hoop dat hij nog leeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gaan we weer :D

Er is een theorie dat Sandor Clegane, the Mountain nog leeft. Hij wordt gevonden door een groep monniken en wordt daar verzorgd. Dit is gewoon een theorie die wel aardig kan kloppen.

Nu even een spoiler over Cersei komende afleveringen.

spoiler:
Cersei zal een trial by combat vragen omdat ze door het geloof schuldig wordt verklaard. Zij zal ene Ser Robert Strong (aka The undead Mountain) vragen om voor haar te vechten. En wie zal voor het geloof vechten? Yea Sandor Clegane.

GLEGANEBOWL GETHYPED.

Video is klein beetje spoiler, denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 19:19
SomerenV schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:28:
Gaaf! :D Dat ziet er ook een stuk groter uit dan de tentoonstelling 2 jaar geleden in Amsterdam. Mooie props ook en een prachtige aankleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ik vind het vijfde seizoen (nog) niet om over naar huis te schrijven. Erg langdradig, gelukkig wel boeiend. Maar ik hoop dat er de laatste 3 afleveringen nog wat spektakel naar boven komt!

*knip* Vragen naar illegale downloads is niet toegestaan

[ Voor 27% gewijzigd door Mx. Alba op 27-05-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
AFCAjax schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:51:
Ik vind het vijfde seizoen (nog) niet om over naar huis te schrijven. Erg langdradig, gelukkig wel boeiend. Maar ik hoop dat er de laatste 3 afleveringen nog wat spektakel naar boven komt!

[mbr]*knip* Vragen naar illegale downloads is niet toegestaan[/]
Excuses, misschien handig dit in de spelregels te plaatsen? Ik heb daar namelijk gekeken of mijn vraag gesteld mocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
AFCAjax schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:15:
[...]

Excuses, misschien handig dit in de spelregels te plaatsen? Ik heb daar namelijk gekeken of mijn vraag gesteld mocht worden.
Staat volgens mij in de algemene FAQ die van toepassing is op alle fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

@mrVegeta
Holy moly, dat is wel een erg grote spoiler hoor.... Kan je dat niet in driedubbele spoilertags zetten o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 15:14
MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:29:
[...]

Gaan we weer :D

Er is een theorie dat Sandor Clegane, the Mountain nog leeft. Hij wordt gevonden door een groep monniken en wordt daar verzorgd. Dit is gewoon een theorie die wel aardig kan kloppen.
miicker had het over Sandor Clegane, The Hound. Jij bedoelt Gregor Clegane, The Mountain. Foutje is snel gemaakt ;)

The Hound staat ook niet op die plaat op de Exhibit, dus ook hij zou nog kunnen leven. Arya heeft hem tenslotte achtergelaten en we hebben zijn dood niet gezien. De wiki zegt ook: His fate is unknown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Rub3s schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:26:
@mrVegeta
Holy moly, dat is wel een erg grote spoiler hoor.... Kan je dat niet in driedubbele spoilertags zetten o.i.d.?
ik vind het wel mee vallen, maar miss omdat ik zelf al zo'n vermoeden had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

@mrVegeta
Ten eerste is het pas een spoiler als dat ook daadwerkelijk zou gebeuren en als MrVegeta daadwerkelijke voorkennis zou hebben. Zoals ik het lees zijn het alleen speculaties en bezit MrVegeta niet meer voorkennis dan elk ander die officiële bronnen volgt. Zelfs voor mij als boeklezer is wat hij beweert pure speculatie en dat geldt dus ook nog eens dubbel voor de serie omdat die zich al lang niet meer strikt aan de boeken houdt.

Ten tweede hoor je klachten over (mogelijke) spoilers niet in de discussie te plaatsen maar in een Topic Report. :(

Nu weer terug on topic? :D

[ Voor 10% gewijzigd door Mx. Alba op 27-05-2015 11:48 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:14
Ik vind de theorie wel een hele gave eigenlijk :p helemaal nog niet over na gedacht. Ben zo benieuwd wat er de komende afleveringen gaat gebeuren wat betreft die gevangenis;

- Is Tommen nu eindelijk zo ver gepusht dat die zijn veel te hete vrouw uit de gevangenis haalt
of
- Heeft Orlenna vrijspel om haar kleindochter en -zoon uit de gevangenis te halen nu Cersei niet in de weg staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

albino71 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:55:
[...]
Ja, maar Mance Rayder bijv. weer niet ... of zijn dit de slachtoffers tm seizoen 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Of vinden Tommen en Olenna elkaar eindelijk en gaan ze samenwerken om dat alles te bewerkstelligen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

@mrVegeta
Het is maar een theorie. Wel 1 die door de boeken wordt gesteund, en niet in de serie, maar er is een kans dat the Hound nog leeft aangezien wij hem niet dood hebben zien gaan ;)
geert1 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:45:
[...]

miicker had het over Sandor Clegane, The Hound. Jij bedoelt Gregor Clegane, The Mountain. Foutje is snel gemaakt ;)

The Hound staat ook niet op die plaat op de Exhibit, dus ook hij zou nog kunnen leven. Arya heeft hem tenslotte achtergelaten en we hebben zijn dood niet gezien. De wiki zegt ook: His fate is unknown.
Durp, ik bedoelde inderdaad Sandor Clegane the Hound. Die leeft misschien nog. Grego Clegane is zombiefied! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

@spoiler
Ik had een klein stukje van dan dat filmpje gezien, en ik dacht dat het filmpje een knipsel uit toekomstige episodes was. Ik zal wel verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:19:
Het is maar een theorie. Wel 1 die door de boeken wordt gesteund, en niet in de serie, maar er is een kans dat the Hound nog leeft aangezien wij hem niet dood hebben zien gaan ;)
Ook in de boeken is er vooralsnog geen eenduidig bewijs dat Sandor Clegane nog in leven is. Zullen we het nu dan weer over de serie hebben? Zie Topic Warning (je weet wel, dat opvallende roze blok met rode letters "Let op:" erbij) waarin staat dat alles aangaande het boek hier off topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Dat dit niet in mij opgekomen is, de theorie!

Waarom zou anders The Mountain nog levend zijn in de serie? Wat voor taak heeft hij nog om te vervullen?
Het is het slaafje van Cersei die nu opgesloten zit. Hij moet toch voor een reden nog in de serie zitten, ben heel erg benieuwd.

Als het inderdaad The Hound tegen The Mountain wordt dan kan dit seizoen opeens toch hoger in mijn lijstje van GoT seizoenen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Er zijn in ieder geval in de boeken en in de serie en in zaken rondom de serie (zoals The Hound die niet op dat plaatje met alle doden staat) veel aanwijzingen dat Gregor Clegane nog in leven zou kunnen zijn. Maar het zou ook maar zo kunnen dat zijn rol is uitgespeeld omdat hij zich simpelweg heeft "onttrokken" aan het Spel der Tronen en dat het dus een open eind blijft.

Sinds de vlucht uit Winterfell hebben we bijvoorbeeld ook helemaal niets meer vernomen over Rickon...

Het is natuurlijk zo dat geen van de hoofdpersonen weet of The Houd dood of levend is en dus weet de lezer / kijker het ook niet. Net zoals geen van de hoofdpersonen weet wat er met Rickon is gebeurd sinds hij is afgesplitst van Bran, en de lezer / kijker dus ook in het ongewisse is. Misschien is Gregor wel gewoon dood. Misschien komen we er helemaal nooit achter. En misschien duikt hij toch plotseling weer ergens op. Met JRRM weet je het nooit...

Misschien moeten we Schrödinger's Cat maar gewoon vervangen door Schrödinger's Hound... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 27-05-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Is het mogelijk om met Game of Thrones te beginnen zonder de klungelen met BR/DVD's of een HBO abonnement af te sluiten?
Legale download/stream met ondertiteling? iTunes NL heeft het bijv. niet evenals de bekende serie aanbieders (Netflix, Kijk etc...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
readytoflow schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:33:
Is het mogelijk om met Game of Thrones te beginnen zonder de klungelen met BR/DVD's of een HBO abonnement af te sluiten?
Legale download/stream met ondertiteling? iTunes NL heeft het bijv. niet evenals de bekende serie aanbieders (Netflix, Kijk etc...).
om een lang verhaal heel kort te maken :) : nope

reden: HBO Go/Now concurreert met o.a. netflix. Wil je de boel kunnen streamen zul je een HBO abonnement moeten nemen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Inderdaad, HBO is the only way to go. Helaas. Want GoT is zo ongeveer het enige interessante dat HBO produceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:36

jdh009

FP ProMod
Of je moet wachten op de dvd/blu ray release :)

[ Voor 9% gewijzigd door jdh009 op 27-05-2015 14:50 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
*knip* we zijn hier niet in HK...

[ Voor 66% gewijzigd door Mx. Alba op 27-05-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

cypher21 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:35:
[...]

om een lang verhaal heel kort te maken :) : nope

reden: HBO Go/Now concurreert met o.a. netflix. Wil je de boel kunnen streamen zul je een HBO abonnement moeten nemen
Tja, er is een reden dat GoT de meest gedownloade serie is in illegale circuits. Geeft ook wel aan dat het huidige model dat HBO hanteert simpelweg niet werkt anders zouden er niet zoveel mensen uitwijken naar minder legale manier om een serie te bemachtigen. Gelukkig geven ze er niet zoveel om aangezien veel mensen die nu illegaal downloaden alsnog een abonnement afsluiten of de DVD/BR-release kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Ja, maar Mance Rayder bijv. weer niet ... of zijn dit de slachtoffers tm seizoen 4 ?
Idd alle doden t/m S4, als ze er doden van S5 bij zouden zetten zou het wel enorme spoilers opleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:49
SomerenV schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:09:
[...]

Tja, er is een reden dat GoT de meest gedownloade serie is in illegale circuits. Geeft ook wel aan dat het huidige model dat HBO hanteert simpelweg niet werkt anders zouden er niet zoveel mensen uitwijken naar minder legale manier om een serie te bemachtigen. Gelukkig geven ze er niet zoveel om aangezien veel mensen die nu illegaal downloaden alsnog een abonnement afsluiten of de DVD/BR-release kopen.
Dat laatste klint altijd wel leuk, maar ik vraag me af of dat nu echt zo is. Zoveel extra zal dat toch niet opleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ok, maar met HBO via Ziggo kan ik dan wel beginnen bij seizoen 1 en eindigen bij het laatste seizoen dat loopt?

Mss toch de Ziggo aanbieding overwegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 16:43

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mx. Alba schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:48:
Inderdaad, HBO is the only way to go. Helaas. Want GoT is zo ongeveer het enige interessante dat HBO produceert.
Silicon Valley! :(
Mx. Alba schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:27:
Er zijn in ieder geval in de boeken en in de serie en in zaken rondom de serie (zoals The Hound die niet op dat plaatje met alle doden staat) veel aanwijzingen dat Gregor Clegane nog in leven zou kunnen zijn. Maar het zou ook maar zo kunnen dat zijn rol is uitgespeeld omdat hij zich simpelweg heeft "onttrokken" aan het Spel der Tronen en dat het dus een open eind blijft.
Dat is ook met die zwaardmeester gebeurd die Arya les gaf. Nooit dood zien gaan, maar nooit meer wat van gehoord.

[ Voor 54% gewijzigd door FunkyTrip op 27-05-2015 16:30 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy

Het is een mooie fotocompilatie, laat dat gezegd zijn...

Er zijn wel meer karakters waar wat over te zeggen is (bijv. waarom ze er wel op staan of ontbreken). Ook staan er relatief onbeduidende/kleine karakters wel genoemd (zoals Lyssa Baelish en Ros) terwijl anderen weer ontbreken. Vaak karakters ook waarvan de rol (nog) niet vervuld is...
spoiler: title
Ser Barristan Selmy overleefde de aanval van de Sons of the Harpy in het boek en Catelyn Stark keerde in andere gedaante terug.

Overigens kan de college me niet snel genoeg worden aangevuld met Ramsay Bolton en Cersei en ik zou het ook fijn vinden wanneer er rond Stannis eens wat actie kwam... Man wat heeft die een trage verhaallijn: het is lente eer hij oprukt naar King's Landing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Lysa Arryn ;)

Klopt het dat vrouwen de naam van hun eerste man aanhouden?

[ Voor 18% gewijzigd door Reinier op 27-05-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ralphilosophy schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:31:
[...]
het is lente eer hij oprukt naar King's Landing 8)7
Dat mag je hopen ... het kan in the North nog jaaaaren duren voor het lente is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Geen idee of het langsgekomen is en ik er overheen lees maar: wordt er met die 'little broken boy' waar de High Sparrow het over heeft gedoeld op de kreupele Stark met Hodor?

Die is de enige die ik nog geen comeback heb zien maken in dit seizoen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 12:35
Hij heeft het over Lancel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nouja daar was ik dus niet zeker over. Zeker aangezien die al een tijdje bij de reli fanaten zit en ik dus wel had verwacht dat er eerder actie teken Cercei was genomen :)

Blijft de vraag wat er met Hodor en Co. gaande is. Zullen wel in het volgende seizoen pas terug komen (of cliffhanger van dit seizoen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Notna schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:35:
Geen idee of het langsgekomen is en ik er overheen lees maar: wordt er met die 'little broken boy' waar de High Sparrow het over heeft gedoeld op de kreupele Stark met Hodor?
Daar bedoelde hij denk ik meer geestelijk mee dan lichamelijk.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 21-09 16:40
Notna schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:48:
[...]

Nouja daar was ik dus niet zeker over. Zeker aangezien die al een tijdje bij de reli fanaten zit en ik dus wel had verwacht dat er eerder actie teken Cercei was genomen :)

Blijft de vraag wat er met Hodor en Co. gaande is. Zullen wel in het volgende seizoen pas terug komen (of cliffhanger van dit seizoen?)
Hodor en co. zien we pas volgend seizoen terug. Heel misschien nog in de laatste aflevering van dit seizoen.

Cercei wordt nu pas aangepakt, omdat ze haar nu niet langer nodig hebben. Ze hebben hun goddelijke leger, hun status en diverse mensen in het gevang. Cercei is niet meer nodig en begint wat "lastig" te worden. Derhalve kan de Lancel kaart gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
Prosac2010 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:49:
[...]

Hodor en co. zien we pas volgend seizoen terug. Heel misschien nog in de laatste aflevering van dit seizoen

...
Dit was ook vooraf aangekondigd, of zelfs al na seizoen 4. Dit komt omdat die verhaallijn - ook door chronologie in de serie - eerder af was (lees: up-to-date met de boeken) dan overige verhaallijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 19:48
Gisteren bij de Game of Thrones tentoonstelling geweest en was erg leuk!
Er is voldoende tijd om alles te doen, denk dat ik 5 minuten in de rij heb gestaan om op de Iron Throne plaats te nemen en 15 minuten om met de Oculus Rift bij The Wall naar boven te gaan, dat was erg leuk gedaan en zeker een aanrader. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
FunkyTrip schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:28:
[...]
Dat is ook met die zwaardmeester gebeurd die Arya les gaf. Nooit dood zien gaan, maar nooit meer wat van gehoord.
Ik heb eigenlijk altijd het idee gehad dat die zwaardmeester ook een faceless man was, en dus misschien zelfs wel jaqen h'ghar. Daar heb ik ieder geval nooit het idee van gehad dat hij dood is, maar verder is dat niet zo belangrijk voor het verhaal, dus verwacht er ook niks meer over te horen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Prosac2010 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:49:
[...]

Hodor en co. zien we pas volgend seizoen terug. Heel misschien nog in de laatste aflevering van dit seizoen.

Cercei wordt nu pas aangepakt, omdat ze haar nu niet langer nodig hebben. Ze hebben hun goddelijke leger, hun status en diverse mensen in het gevang. Cercei is niet meer nodig en begint wat "lastig" te worden. Derhalve kan de Lancel kaart gespeeld worden.
Dank, dan weet ik dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
Woy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:10:
[...]

Ik heb eigenlijk altijd het idee gehad dat die zwaardmeester ook een faceless man was, en dus misschien zelfs wel jaqen h'ghar. Daar heb ik ieder geval nooit het idee van gehad dat hij dood is, maar verder is dat niet zo belangrijk voor het verhaal, dus verwacht er ook niks meer over te horen.
Hij was "first sword of Bravos"
Een beetje vergelijkbaar met Jamies positie in de Kings Guard.

Niet echt de anonieme identiteit van een Faceless man.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:36
RocketKoen schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:42:
[...]

Hij was "first sword of Bravos"
Een beetje vergelijkbaar met Jamies positie in de Kings Guard.

Niet echt de anonieme identiteit van een Faceless man.
/stokslag Lie!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hij zei dat hij First Sword of Braavos was. Maar volgens mij in nergens bewijs geleverd dat hij dat ook inderdaad was... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Syrio Forel ...

The Hound had dit te zeggen over z'n lot :
spoiler:
Arya believes Syrio to be dead, and tells the Hound that he was killed by Ser Meryn Trant. Sandor proceeds to mock Syrio, claiming that Trant is a poor fighter, and that anyone could beat him as long as they have armor and a sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Maar Syrio had geen zwaard en geen harnas. En hij vocht niet alleen tegen Trant maar tegen een stuk of 10 Guards... Inderdaad, het is niet bewezen dat hij dood is (net als dat voor The Hound niet is bewezen), en hij zou zomaar weer ergens kunnen opduiken. Maar het is wel zeer waarschijnlijk dat hij het loodje heeft gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 21-09 19:19
Mx. Alba schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:09:
Maar Syrio had geen zwaard een houten zwaard en geen harnas. En hij vocht niet alleen tegen Trant maar tegen een stuk of 10 Guards... Inderdaad, het is niet bewezen dat hij dood is (net als dat voor The Hound niet is bewezen), en hij zou zomaar weer ergens kunnen opduiken. Maar het is wel zeer waarschijnlijk dat hij het loodje heeft gelegd.
Hij had een houten zwaard... ik geef toe, dat vecht wat lastig tegen staal, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Het zou me niets verbazen als dat andere meisje in de zwart witte tempel Syrio blijkt te zijn

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Het zou mij niks verbazen als Syrio gewoon dood is en dit hierboven allemaal een beetje ver gezocht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijk te zeggen, ze veranderen steeds vaker dingen mbt het origineel, valt geen pijl meer op te trekken zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:47:
Moeilijk te zeggen, ze veranderen steeds vaker dingen mbt het origineel, valt geen pijl meer op te trekken zo..
Dat vind ik helemaal niet erg, als ik van de zomer de boeken lees wordt ik tenminste nog een aantal keer goed verrast.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnowDude schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Dat vind ik helemaal niet erg, als ik van de zomer de boeken lees wordt ik tenminste nog een aantal keer goed verrast.
Daar heb je dan ook wel een punt, sta er alleen van te kijken dat de beste heer Martin overal zo mee akkoord gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Daar heb je dan ook wel een punt, sta er alleen van te kijken dat de beste heer Martin overal zo mee akkoord gaat :/
Als hij twijfelt kijkt hij naar zijn bankrekening. Weg twijfel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:55:
[...]
Als hij twijfelt kijkt hij naar zijn bankrekening. Weg twijfel.
Lol dat denk ik ook. Daarbij vraag ik me af hoeveel inspraak hij uberhaupt heeft op de serie. Volgens mij staat dat los van elkaar en heeft hij daar niet eens echt rechten op. Als de seriemakers er ineens een comedy van wil maken kunnen ze dat ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

SnowDude schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:31:
Het zou me niets verbazen als dat andere meisje in de zwart witte tempel Syrio blijkt te zijn
Het zou me niets verbazen als Daario stiekem Syrio blijkt te zijn. Want Syrio komt uit Braavos wat gemodelleerd is naar het Nederland tijdens de Gouden Eeuw en Michiel Huisman is een Nederlander. Plus, Syrio heeft een Nederlandse achternaam. Duidelijke hints dus!

Ergo: vergezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
miicker schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:59:
[...]

Lol dat denk ik ook. Daarbij vraag ik me af hoeveel inspraak hij uberhaupt heeft op de serie. Volgens mij staat dat los van elkaar en heeft hij daar niet eens echt rechten op. Als de seriemakers er ineens een comedy van wil maken kunnen ze dat ook gewoon.
Hij is wel betrokken bij de productie en hij heeft een aantal afleveringen helemaal zelf geschreven.

Ik denk ook dat GRRM misschien 10 jaar na dato wat dingen anders had willen doen als in de boeken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Reinier schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Het zou me niets verbazen als Daario stiekem Syrio blijkt te zijn. Want Syrio komt uit Braavos wat gemodelleerd is naar het Nederland tijdens de Gouden Eeuw en Michiel Huisman is een Nederlander. Plus, Syrio heeft een Nederlandse achternaam. Duidelijke hints dus!

Je zou naar reddit.com/asoiaf moeten gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
RocketKoen schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:13:
[...]

Hij is wel betrokken bij de productie en hij heeft een aantal afleveringen helemaal zelf geschreven.

Ik denk ook dat GRRM misschien 10 jaar na dato wat dingen anders had willen doen als in de boeken.
Ik denk dat een aantal aanpassingen ook gedaan zijn vanwege kosten, het is handiger zijn om de cast wat kleiner te houden en met de cast zoveel mogelijk op 1 locatie te filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:08
Reinier schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:03:
[...]

HL3 Confirmed! :o

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Die vrouw in de gevangenis, jezus.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:22
Dat dacht Bronn dus ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vandaag in het Westerpark naar de exhibition geweest. Bijzonder om te zien hoeveel oog men heeft voor detail op de wapens en de kostuums. Kleine versieringen die je op het scherm nooit zult zien e.d.
Oh en natuurlijk op de ijzeren troon gezeten, toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
theHoff schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:21:
Kleine versieringen die je op het scherm nooit zult zien e.d.
Tijd voor een grote(re) (U)HD TV misschien ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Tijd voor een grote(re) (U)HD TV misschien ;)
Alleen jammer dat de afleveringen niet in 4K zijn, want die UHD tv heb ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

SnowDude schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:17:
[...]

Ik denk dat een aantal aanpassingen ook gedaan zijn vanwege kosten, het is handiger zijn om de cast wat kleiner te houden en met de cast zoveel mogelijk op 1 locatie te filmen.
Ik denk ook om het niet té verschrikkelijk complex te maken.
Veel mensen die er niet zo intensief mee bezig zijn hebben geen idee van sommige personages, wie nu juist wie is (zeker voor minder frequente personages). Stel je voor dat ze de boeken wel exact zouden volgen was het helemaal een zootje en had je nog een seizoen of 2 moeten bijmaken om alles gezegd te krijgen (en mensen klagen nu al dat het niet vooruit gaan :))

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 28-05-2015 15:42 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
Jebus4life schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:42:
[...]

Ik denk ook om het niet té verschrikkelijk complex te maken.
Veel mensen die er niet zo intensief mee bezig zijn hebben geen idee van sommige personages, wie nu juist wie is (zeker voor minder frequente personages). Stel je voor dat ze de boeken wel exact zouden volgen was het helemaal een zootje en had je nog een seizoen of 2 moeten bijmaken om alles gezegd te krijgen (en mensen klagen nu al dat het niet vooruit gaan :))
Tja, geef ze eens ongelijk: bij aanvang van een nieuw seizoen ben ik de details van het vorige ook compleet kwijt. Gelukkig is de serie zó gemaakt dat je ongemerkt toch er weer even in kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
De serie is dan ook uitermate geschikt om meerdere keren te bekijken. En aangezien je elk jaar zo'n 10 maanden zonder nieuwe afleveringen zit is daar ook genoeg tijd voor :).

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:49
Luukwa schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:25:
Die vrouw in de gevangenis, jezus.
Mooie scene inderdaad. Maar toen de camera voor de derde (!!) keer van boven naar beneden over die boobies ging dacht ik wel 'sjonge ze hebben iets in te halen qua tetterij ofzo, je kunt het ook overdrijven' :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kon mij niet vaak genoeg. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
EvaluationCopy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:08:
[...]

Mooie scene inderdaad. Maar toen de camera voor de derde (!!) keer van boven naar beneden over die boobies ging dacht ik wel 'sjonge ze hebben iets in te halen qua tetterij ofzo, je kunt het ook overdrijven' :+
Dat was compensatie voor die preutse scene van Daenerys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:43
*knip* Off topic info uit de boeken. Niet doen aub.

[ Voor 95% gewijzigd door Mx. Alba op 29-05-2015 11:23 ]

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:53
SnowDude schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Dat was compensatie voor die preutse scene van Daenerys :+
Ja die laat niets meer zien hè. Schril contrast met seizoen 1. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Mx. Alba schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:09:
Maar Syrio had geen zwaard en geen harnas. En hij vocht niet alleen tegen Trant maar tegen een stuk of 10 Guards...
Kijk even terug hoe je guards in harnas/helm uitschakelt met een houten zwaard :
YouTube: Game of Thrones: Syrio Forel fights the Kingsguard
Maar ja, Meryn zien we later terug (als meisjesmishandelaar) en Syrio niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:43
Vergeet niet dat de kingsguard ietsje beter harnas hebben ten op zichte van die anderen. En dat aan het eind syrio's zwaard gebroken is...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Pagina: 1 ... 85 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic