[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
wsitedesign schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Ik had het geïnterpreteerd als zijn bordeelhouder (die bezig was met de kleinzoon van Olenna) cadeau aan Cersei, en dan Lancel cadeau aan Olenna... Boontje komt om zijn loontje ofzo; jouw interpretatie kan natuurlijk ook wel :)
Lijkt me ook de meest logische aangezien hij over mannen spreekt en Robin nog jongentje is. Maar weeral meesterlijk gespeeld door littlefinger, de vraag is hoe lang gaat hij dat nog volhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

Ik moet zeggen dat ik die gelovige clan maar vrij eng vind worden. Gebruiken ze hun geloof nu als macht oid? Ze hebben de koningin en de moeder van de koning al opgesloten, en de nodige moorden gepleegd. Ik snap alleen niet echt hoe die beweging ontstaan is, maar daar zal ik denk ik de boeken voor moeten lezen.

Spannend gaat het wel worden in elk geval! :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Inderdaad, die club komt voor mij wel een beetje uit het niets. Waarom hebben we daar in eerdere seizoenen nog niets van gehoord als ze nu ineens in staat zijn om Cersei zonder enige vorm van tegengas op te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Was het niet Cersei zelf die ze die rechten heeft gegeven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 23:35

OMX2000

By any means necessary...

Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik raak een beetje uitgekeken op Game of Thrones. Ik heb helaas de boeken nog niet gelezen, maar ik vermoed dat de diepgang daarin verder kan gaan dan een film of serie. De serie probeert in mijn ogen teveel te vertellen over teveel personages. In het eerste seizoen raakte je gehecht aan karakters en maakte het nogal wat uit als er wat met een van die karakters gebeurde. Daarom had de red wedding zo'n enorme impact. Maar nu merk ik dat het me echt zal boeien wie er nu weer dood gaat.

In mijn ogen hadden ze zich moeten beperken tot een paar meeslepende verhaallijnen, en niet ieder seizoen een shitload aan nieuwe karakters introduceren waarvan je steeds weer moet gaan denken dat die enorm belangrijk gaat zijn. Daarbovenop vind ik dat dit seizoen wel heeeeel laat op gang gaat komen.

Er zullen nog wel wat klappers komen in de komende 3 afleveringen. Maar ik weet niet of ik nog naar het volgende seizoen ga kijken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Zoveel verschillende karakters zijn er nu ook weer niet die je echt in de gaten moet houden. Ik vermaak mij in ieder geval prima met de serie. Ook het laat op gang komen boeit mij niet. De serie loopt zoals die loopt en of dat nou snel is of langzaam maakt me niet uit. Ik hoef nou ook weer niet elke aflevering gevechten en dergelijk te zien. Ik kijk vooral voor het verhaal en dat boeit mij nog steeds. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:20
Heerlijk, Cersei komt bij die ouwe, en zegt dat de kerker sufficient is, later wordt ze erzelf ingegooid, zou ze dat nog steeds vinden.

Tommen is Koning, en kan echt veel doen, hij heeft slechts een Rasputin nodig die hem influistert.
Waar is Maxime Verhagen als je hem nodig hebt... ;)

Sansa, wat ben je slap... kan niet wachten tot Brienne Ramsay even vakkundig "behandelt" met een fileermesje, of gewoon zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 06:03
Een CDA'er als adviser :*)

Ik vind het zelf ook een slap seizoen, dit als een grote GoT fan.
De kwaliteit van de verhaallijnen die zelf ontwikkelt zijn door HBO vind ik echt beduidend minder dan degene die nog enigszins de verhaallijnen in de boeken volgen.
Ik mis de diepgang in de onderlinge interacties tussen de personen in dit seizoen enorm.

Zo vind ik veel wel erg toevallig en niet uitgediept.
Hoe komt het dat Ramsay Bolton al in het torentje zit?
Tyrion een dwerg dat als een vechter wordt verkocht serieus? Waarom was hij als enige vastgebonden bij de arena en de rest niet?
Jaime die zijn eigen dochter zo gemakkelijk weer laat weglopen zonder even een goede speech te geven waarom het gevaarlijk is in Dorne?
Bronn die zomaar een antidote krijgt? (Wel heerlijke borsten zeg! :9)

High Sparrow die opeens alle macht in Kings Landing lijkt te hebben natuurlijk door de domme egoïstische Cersei, vind ik dan weer wel erg interessant. Wat zijn zijn motieven nou precies? Ik vertrouw hem voor geen meter, als hij echt alles voor het geloof doet, waarom dan alleen maar de belangrijke hoge adel mensen? Wilt hij zelf met zijn achterban de volle macht in Kings Landing krijgen?

Het is zeker nog mijn favoriete serie, alhoewel ik wel bijna vergeten was dat GoT vandaag geaired was :X
Hopelijk komen er nog leuke onverwachte momenten in de laatste 3 afleveringen die dit seizoen voor mij toch uiteindelijk beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
sjaak88 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 01:33:

High Sparrow die opeens alle macht in Kings Landing lijkt te hebben natuurlijk door de domme egoïstische Cersei, vind ik dan weer wel erg interessant. Wat zijn zijn motieven nou precies? Ik vertrouw hem voor geen meter, als hij echt alles voor het geloof doet, waarom dan alleen maar de belangrijke hoge adel mensen? Wilt hij zelf met zijn achterban de volle macht in Kings Landing krijgen?
Huh? Zat Bronn ook in die scene? ;) Wel jammer van dat pittig korte kapsel.
Die High Sparrow pakt niet alleen de adel aan. Alleen dat is wel het grootste deel van wat we zien.
Maar je hebt ook even snel gezien dat alle hoeren (en klanten) zijn gepakt en alle alcohol door de goot is gespoeld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Dit dacht ik eerst ook, maar is volgensmij niet waar. Reek loopt zelf (na eventuele twijfel) naar Ramsey zijn toren ipv de broken tower. Ramsey vraagt vervolgens ook verbaasd wat Reek komt doen. Wat ik dan wel jammer vindt is dat het compleet onduidelijk blijft hoe Ramsey weet dat die oude vrouw Sansa wilde helpen. Dat zal Sansa niet aan Reek hebben verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Rips10 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:06:
[...]

Dit dacht ik eerst ook, maar is volgensmij niet waar. Reek loopt zelf (na eventuele twijfel) naar Ramsey zijn toren ipv de broken tower. Ramsey vraagt vervolgens ook verbaasd wat Reek komt doen. Wat ik dan wel jammer vindt is dat het compleet onduidelijk blijft hoe Ramsey weet dat die oude vrouw Sansa wilde helpen. Dat zal Sansa niet aan Reek hebben verteld.
Kaarsje plaatsen en kijken wie er op Sansa afkomt wellicht?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:48

Reinier

\o/

Tsurany schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:10:
[...]

Kan, maar volgens mij zouden er meer "friends in the North" op het kaarsje afkomen, dat vrouwtje had Sansa toch nooit in haar eentje kunnen redden?

Edit: of zouden Brienne en Podrick haar komen halen? Confused, heb ik toch weer niet goed genoeg opgelet :D

[ Voor 14% gewijzigd door Reinier op 26-05-2015 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ze lieten nog duidelijk een stukje van Brienne zien, die buiten Winterfell naar de broken tower aan het staren was. Dus het kaarsje is echt niet geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 19:19
Tyrion een dwerg dat als een vechter wordt verkocht serieus? Waarom was hij als enige vastgebonden bij de arena en de rest niet?
Jaime die zijn eigen dochter zo gemakkelijk weer laat weglopen zonder even een goede speech te geven waarom het gevaarlijk is in Dorne?
- Zoals hierboven aangegeven, Reek loopt gewoon door naar de kamer van Ramsay, i.p.v. naar de toren te gaan. Ik twijfelde ook eventjes.
- Ik vermoed dat Tyrion gewoon verkocht is voor de amusement, niet om te vechten. Dat verklaart ook waarom 'ie vast zit, want hij zal toch niet meedoen in deze ronde.
- Tsja... Jaime is dan wel haar vader, maar heeft die rol nog nooit kunnen spelen. Ineens staat daar een verliefde puberdochter tegenover je waar je werkelijk geen ervaring mee hebt... probeer daar maar eens tegenin te gaan ;)
- Dit wordt een beetje gissen.. wellicht vindt ze hem wel leuk. Of loopt ze gewoon te dollen. Wat ik me nu bedenk... doordat ze 'm zo aan het opgeilen is, versnelt zijn bloeddruk en verspreidt het gif ook sneller door zijn lichaam... sneaky.

Onze verliefde Mormont toch..... helemaal terug gevaren, gevochten, vastgeboeid kom 'ie toch terecht bij zijn love-of-his-life en vervolgens Danaerys: "get him out of my side!" Ik had echt medelijden met die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
segil schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:59:
[...]

- Dit wordt een beetje gissen.. wellicht vindt ze hem wel leuk. Of loopt ze gewoon te dollen. Wat ik me nu bedenk... doordat ze 'm zo aan het opgeilen is, versnelt zijn bloeddruk en verspreidt het gif ook sneller door zijn lichaam... sneaky.

Onze verliefde Mormont toch..... helemaal terug gevaren, gevochten, vastgeboeid kom 'ie toch terecht bij zijn love-of-his-life en vervolgens Danaerys: "get him out of my sidesight!" Ik had echt medelijden met die gast.
Hehe, dat eerste viel me ook al op. Leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

St@m

@ Your Service

Wie zegt dat Ramsey in het torentje zat? Volgens mij was het gewoon kijkersbedrog.. wij verwachtten dat hij naar het torentje zou gaan, we zien Brienne naar de toren kijken.. maar volgens mij loopt Theon gewoon linea recta naar Ramsey en is hij helemaal niet bij het torentje geweest.

Wel raar van het oude vrouwtje dat gevild is, want volgens mij wist Theon daar helemaal niets van.

Volgens mij gaan ze steken laten vallen en komen er kleine gaten in het verhaal, ken de boeken niet, maar er lijken wat vaker dingen 'mis' te gaan in de verhaallijn nu ze zelf dingen gaan verzinnen. Aan het begin van het seizoen ook al met die heks :)

Edit: ik moet verversen :P

[ Voor 41% gewijzigd door St@m op 26-05-2015 09:07 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Dat is het dus ook, hij liep naar Ramsey en niet naar het torentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

wsitedesign schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Ik had het geïnterpreteerd als zijn bordeelhouder (die bezig was met de kleinzoon van Olenna) cadeau aan Cersei, en dan Lancel cadeau aan Olenna... Boontje komt om zijn loontje ofzo; jouw interpretatie kan natuurlijk ook wel :)
Dat zou ook kunnen ja :). Persoonlijk hoop ik op mijn theorie, want Littlefinger is een enorme baas waar ik nog veel meer van wil zien.

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 26-05-2015 09:47 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
St@m schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:05:

Wel raar van het oude vrouwtje dat gevild is, want volgens mij wist Theon daar helemaal niets van.
Het is makkelijk om te weten of iemand een aanhanger van het noorden is of niet, de kans was ook groot dat iemand in Winterfell de vrouw zonder enige reden naar Sansa zag lopen. Dus Ramsey kon makkelijk weten dat die vrouw Sansa wou helpen, toen Theon hem vertelde over de kaars vilde hij haar dus als dreiging, ook al wist hij niks over wat ze wou doen en waar de kaars voor kon zijn.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 15:37
Ik hink ook zoals sommigen een beetje op twee gedachten. Gisteren was ik in ieder geval vergeten dat er een aflevering zou zijn, maar met dank aan vrouwlief hebben we niets gemist. Komt door Pinksteren denk ik. :)

Ik lees de boeken ook en vind het jammer dat ze af zijn gaan wijken, maar begrijpelijk. Daar heb ik vrede mee gesloten en ik ben de 'afwijkingen' leuk gaan vinden. Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze deze afwijkingen dan zo kwalitatief slecht(er) uitvoeren.

De verhaallijn van Bronn/Jaime vind ik leuk. Maar vergeleken met de rest van de serie nogal amateuristisch uitgewerkt. Leuk gespeeld die zing scene, maar waarom zou ze hem in hemelsnaam tegengif geven? Misschien wordt dit nog uitgelegd, maar dat begrijp ik echt niet.

Wij blijven zeker kijken, maar sommige stukken/scenes vind ik echt van bijn 0 toegevoegde waarde. Dan ga ik dus ook gewoon drinken halen. Wat ik voorheen nooit deed.

Wel lekker dat Cersei nu haar verdiende loon lijkt te krijgen! })

En ik vond de 'Gladiator' scene van Jorah erg vermakelijk. Heerlijk om zo'n geoefende ridder huis te zien houden tussen zo'n stelletje ongecoördineerde boefjes! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

Denk dat Sansa alleen contact heeft met Ramsay, Theon en kamermeisje ; dus ...
kazuka schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:41:
Inderdaad, die club komt voor mij wel een beetje uit het niets. Waarom hebben we daar in eerdere seizoenen nog niets van gehoord
Is wel langs gekomen in vorige afleveringen ..
De Faith Militant - soort lijfwacht van de Septons - is destijds officieel ontbonden. Blijkbaar is er wel een soort knokploegje overgebleven, dat door Cersei officieel weer is heropgericht en bewapend na haar bezoek aan de High Sparrow.

[ Voor 48% gewijzigd door Goner op 26-05-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Goner schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Denk dat Sansa alleen contact heeft met Ramsay, Theon en kamermeisje ; dus ...
Zelf die link nog niet gemaakt, maar dit moet het wel zijn.
Ik ben wel benieuwd of Lancel het kado voor de Tyrells is, of dat er nog iets komt. Ik verwachtte namelijk al een tijdje dat Lancel zou gaan praten met zijn nieuwe sekte. Zeker nadat hij vorige week al vertelde dat de oude familiebanden niet meer tellen. En als ik de sekteleider mag geloven, is hij al een tijdje aan het praten om zijn ziel te verlichten.
Het zou wat vreemd zijn als hier een zetje van Baelish voor nodig is (al was hij wel degene die vorige week hoorde over de familiebanden). Zou Baelish wat weten over (en bewijs hebben van) de herkomst van Tommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb gister de aflevering gekken, was een leuke aflevering. Ik ben blij dat Cersei eindelijk ook eens wat ongeluk krijg (buiten haar vermoorde zoon en weggescheepte dochter). Ik hoop dat zij daar zit voor incest, dan zal haar straf in ieder geval een stuk hoger uitvallen dan de straf die Margery zal krijgen.

Ik vond het trouwens heel jammer dat Aemon dood is :( hij was juist een gaaf karakter!

De scene met Sam en Ghost vond ik ook wel vet, alleen denk ik wel dat als Ghost er een keer niet is, dat we Sam niet meer terug zien, alhoewel hij samen met Tyrion en Hodor toch wel een karakter zou zijn dat ik erg zou missen.

Verder moet ik een van bovenstaande posts gelijk geven. Ik heb met te weinig karakters compassie, wie er dood gaat boeit me nu vrij weinig op een enkel karakter na, terwijl toen Ned onthoofd werd, en zoals de red wedding, dat was natuurlijk gruwelijk. Ik denk dat ik dat niet snel meer zal hebben.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bootje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:50: Leuk gespeeld die zing scene, maar waarom zou ze hem in hemelsnaam tegengif geven? Misschien wordt dit nog uitgelegd, maar dat begrijp ik echt niet.
Om een wit voetje te halen? Ik heb jou geholpen, nu help jij ons ontsnappen door Jaime hier naar toe te krijgen? Zoiets lijkt mij logisch, de sand snakes willen ook gewoon weer terug buiten kunnen staan, Bronn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Wie zegt dat Ramsey in het torentje zat? Volgens mij was het gewoon kijkersbedrog.. wij verwachtten dat hij naar het torentje zou gaan, we zien Brienne naar de toren kijken.. maar volgens mij loopt Theon gewoon linea recta naar Ramsey en is hij helemaal niet bij het torentje geweest.
De toren waar Sansa het over had is de toren waar Cersei en Jamie in seizoen 1 ketsen. Die is aardig vervallen dus ik heb ook het idee dat Theon rechtstreeks naar Ramsay gegaan is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

miicker schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:47:
Ik hoop dat zij daar zit voor incest,
Hooguit overspel, met Lancel himself dus ... vraag me af of ze het in bed over incest met haar broer heeft gehad.
Maar Lancel is ook niet brandschoon ; in ieder geval overspel en medeplichtig aan moord ... (op Robert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 19:26
Misschien wel leuk voor jullie, maar de tekst tussen Bronn en de Sandsnakes was vorig jaar al uitgelekt. Zie link.
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/88807750.html

Deze site kreeg vorige week weer wat publiciteit omdat Bronn in de vorige aflevering gewond raakte aan zijn arm, en toen werd het dus heel waarschijnlijk dat we dit dialoog zouden krijgen in deze aflevering.

Toen ik de tekst vorige week las vond ik het te slecht om waar te zijn, maar het is toch uitgekomen. (gelukkig was de scene een stuk beter dan mijn verwachtingen omdat in de tekst niet naar voren komt wat er met Bronn gebeurt of dat Obara (?) hem verleidt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Goner schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:54:
[...]

Hooguit overspel, met Lancel himself dus ... vraag me af of ze het in bed over incest met haar broer heeft gehad.
Dat ze haar eigen broer heeft liggen fleppen weet iedereen toch, da's geen een publiek geheim. Het is door Stannis en de zijnen al als propaganda gebruikt tegen de Lannisters / heersende Baratheons en toen Tommen naar de Sept wilde werd hij uitgescholden voor bastaard.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Tyene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Obara met de speer ala Oberyn, Tyene met dual wielding daggers & Nymeria met de zweep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:24
De aflevering is best wel leuk alleen vond ik een ding raar:
Melisandre wil stannis zijn dochter gebruiken voor bloed, had ze niet beter eff kunnen wachten totdat Aemon de pijp uit ging en meenemen?

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

klaw schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:44:
Melisandre wil stannis zijn dochter gebruiken voor bloed, had ze niet beter eff kunnen wachten totdat Aemon de pijp uit ging en meenemen?
Nee, want Melissandre wil shockeren en weten dat Stannis haar onvoorwaardelijk volgt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05

De kwaliteit van de verhaallijnen die zelf ontwikkelt zijn door HBO vind ik echt beduidend minder dan degene die nog enigszins de verhaallijnen in de boeken volgen.
Ik mis de diepgang in de onderlinge interacties tussen de personen in dit seizoen enorm.

Jammer dat je dat stukje slim filmen hebt gemist! Ze lieten namelijk zien hoe Reek in een toren omhoog loopt, bedoelt om ons te laten denken dat hij in de broken tower loopt, maar eigenlijk liep hij vanaf het begin al, zonder twijfel, naar de werkplek van Ramsay.
Vond ik best goed uitgewerkt eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l

Hier zie je dat die 'nobleman' zelf zegt, he is funny. Dus hij deed het wrss gewoon omdat hij hem kon kopen, mss een beetje ego dat hier meespeelde?
Maar dan nog, het sterkere argument vind ik hier dat als hij ergens nog een andere dwerg kan vinden, en dan een soort midget battle to the death kan uitvoeren, zouden mensen er zeker wel om lachen.
Dit zou ik zelf namelijk ook wel overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

sanre4l schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:52:
[...]
en dan een soort midget battle to the death kan uitvoeren, zouden mensen er zeker wel om lachen.
Dit zou ik zelf namelijk ook wel overwegen.
Jij zou overwegen een midget battle to the death te organiseren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
Tsurany schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:10:
[...]

Denk het niet want je zag Brienne flink staren naar die toren, die zou aan komen hollen als een beest mocht die kaars aangestoken zijn :D
Vraag me af hoe lang ze bereid is daar te staan wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:09
Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Om een wit voetje te halen? Ik heb jou geholpen, nu help jij ons ontsnappen door Jaime hier naar toe te krijgen? Zoiets lijkt mij logisch, de sand snakes willen ook gewoon weer terug buiten kunnen staan, Bronn ook.
Misschien heb ik niet goed gezien door de boobies, maar heeft Bronn het tegengif ook daadwerkelijk gekregen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bospa01 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:08:
[...]

Misschien heb ik niet goed gezien door de boobies, maar heeft Bronn het tegengif ook daadwerkelijk gekregen?
ja en ingenomen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
SnoeiKoei schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Jij zou overwegen een midget battle to the death te organiseren? :D
In de naam van entertainment, ongetwijfeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
Bospa01 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:08:
[...]

Jij was direct na de memmenscene even met wat anders bezig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Waarom wilden de sandsnakes Myrcella ook alweer meenemen? Prins Doran wil dat ze trouwt met zijn zoon en Jaime wil haar mee terugnemen naar King's landing toch? Wat zijn zij dan ook alweer met haar van plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bootje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Waarom wilden de sandsnakes Myrcella ook alweer meenemen? Prins Doran wil dat ze trouwt met zijn zoon en Jaime wil haar mee terugnemen naar King's landing toch? Wat zijn zij dan ook alweer met haar van plan?
Om wraak te nemen op hun vaders dood in Kings Landing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bootje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Volgens mij als wraak voor Oberyn omleggen? Indirect hebben Jaime/Bronn met hun binnenkomst dus een aanslag op het leven van Myrcella verijdelt. Ze werden namelijk gedwarsboomd, plan b was om Myrcella dan maar mee te nemen maar daar was de King's Guard van de broer van Oberyn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
SnoeiKoei schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:05:
[...]

Om wraak te nemen op hun vaders dood in Kings Landing.
Uiteraard, maar zijn ze dan gewoonweg van plan haar te doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bootje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Bootje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Volgens mij ook ja, en ze willen haar dan in delen naar Cersei sturen of zo? Ze willen in ieder geval een oorlog uitlokken, dat is het voornaamste doel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Wat is er trouwens met Gregor Clegane a.k.a. The Mountain gebeurt? Of moet dit nog duidelijk worden?
Die soort maester ging aan de slag met hem, maar verder hebben we er niets van gehoord toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

miicker schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:32:
Wat is er trouwens met Gregor Clegane a.k.a. The Mountain gebeurt? Of moet dit nog duidelijk worden?
Die soort maester ging aan de slag met hem, maar verder hebben we er niets van gehoord toch?
We hebben alleen later nog een keer iets zien bewegen onder een laken in het lab van die maester. De suggestie wordt gewekt dat 'ie nog leeft maar hij is er vast niet best aan toe. Een overlijdensbericht is er ook nooit geweest ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

sanre4l schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Jammer dat je dat stukje slim filmen hebt gemist! Ze lieten namelijk zien hoe Reek in een toren omhoog loopt, bedoelt om ons te laten denken dat hij in de broken tower loopt, maar eigenlijk liep hij vanaf het begin al, zonder twijfel, naar de werkplek van Ramsay.
Vond ik best goed uitgewerkt eigenlijk!
Dat vond ik ook. Ik dacht even dat Ramsay in die gebroken toren zijn vertrek had.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Gelregor zal wel binnenkort verschijnen om cersei te helpen... Maar hij zal wel "somewhat changed" zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 19:26
klaw schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:44:
Mellisandre wilt koningsbloed. Om die reden wilt ze bloed van een Baratheon. Aemon komt uit een andere familie en dus in haar ogen niet een troonopvolger.
Een andere reden zou kunnen zijn dat dit een zwak punt uit het script is.

(Ik zelf ga voor het laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Waarom was het dan zo'n punt dat Jon er niet was? Die heeft geen koningsbloed voor zover ik weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
miicker schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:32:
Gevalletje Frankenstein. Eerder zag je Cersei die Maester een aantal hoofden geven van bounty hunters die meenden dat ze Tyrion omgelegd hadden. Dus ik verwacht creatief knippen en plakken en dat ie als Gregor Clegane zombie terug komt om Cersei te bevrijden uit de handen van die religekkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

avec_style schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:47:
[...]

Mellisandre wilt koningsbloed. Om die reden wilt ze bloed van een Baratheon. Aemon komt uit een andere familie en dus in haar ogen niet een troonopvolger.

Of ze weet niet wie Aemon is. Of de noodzaak om koningsbloed te offeren bestond nog niet toen ze nog in Castle Black waren.
Reinier schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:49:
Waarom was het dan zo'n punt dat Jon er niet was? Die heeft geen koningsbloed voor zover ik weet?
Dat zeg jij :P Weet jij wie zijn moeder was dan?

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-05-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Of ze weet niet wie Aemon is. Of de noodzaak om koningsbloed te offeren bestond nog niet toen ze nog in Castle Black waren.
Denk dat ze wel wist wie Aemon was, maar de noodzaak niet bestond. Nu dat legertje aan huurlingen hem gepeerd zijn, overige manschappen aan het blauwbekken zijn staan ze gewoon 1-0 achter tegenover Bolton. De noodzaak voor een nieuwe shadow baby is er nu wel, kan ie makkelijk infiltreren en na op die manier Renley gekilld te hebben nu ook Roose/Ramsey te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ben heel benieuwd of we nog meer krijgen te zien van Tyrion/Denaerys dit seizoen. Aangezien deze storyline verder is dan de boeken en het nu voor iedereen nieuw is :) wel leuk, maar kan goed zijn dat ze het hierbij laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Gevalletje Frankenstein. Eerder zag je Cersei die Maester een aantal hoofden geven van bounty hunters die meenden dat ze Tyrion omgelegd hadden. Dus ik verwacht creatief knippen en plakken en dat ie als Gregor Clegane zombie terug komt om Cersei te bevrijden uit de handen van die religekkies.
Klopt, je zag Gregor nog spartelen in het lab van Qyburn, weliswaar onder een doek. Qyburn is trouwens geen Maester meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

*knip* off topic

[ Voor 101% gewijzigd door Mx. Alba op 26-05-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
*knip* off topic

[ Voor 95% gewijzigd door Mx. Alba op 26-05-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
*knip* gebruik daar het Topic Report voor aub

[ Voor 73% gewijzigd door Mx. Alba op 26-05-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:52:
Ben heel benieuwd of we nog meer krijgen te zien van Tyrion/Denaerys dit seizoen. Aangezien deze storyline verder is dan de boeken en het nu voor iedereen nieuw is :) wel leuk, maar kan goed zijn dat ze het hierbij laten
Denk dat de volgende aflevering weer naar Arya gaat. Brienne zal er vast ook in voor komen. Stannis vast ook, denk niet dat we Tyrion en Danny gaan zien tot de finale.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:56

SomerenV

It's something!

Over de volgende episode, op basis de preview.

spoiler:
Volgens de preview zitten Tyrion en Danearys in de volgende aflevering.

[ Voor 21% gewijzigd door SomerenV op 26-05-2015 14:07 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Als je de titels van de afleveringen ziet dan kan je wel voorspellen wanneer we weer draakjes gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Denk dat de volgende aflevering weer naar Arya gaat. Brienne zal er vast ook in voor komen. Stannis vast ook, denk niet dat we Tyrion en Danny gaan zien tot de finale.
Mijn inschatting voor volgende week is vooral Jon (gesprek met de Wildlings), Arya, Stannis, Sam. Laatste aflevering: Cersei, Daenerys, opnieuw Jon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
SnoeiKoei schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:08:
[...]

Mijn inschatting voor volgende week is vooral Jon (gesprek met de Wildlings), Arya, Stannis, Sam. Laatste aflevering: Cersei, Daenerys, opnieuw Jon.
Je mist er nog 1, 3 eps to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Malt007 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:09:
[...]

Ohja, alleen maar mooi. Aflevering 9 wordt dan Stannis, Sansa, Brienne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Malt007 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:09:
[...]

Episode 10 is toch een voorsortering voor het nieuwe seizoen, ergo: daar mis je niks aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:10:
[...]

Episode 10 is toch een voorsortering voor het nieuwe seizoen, ergo: daar mis je niks aan. :P
1 grote collectie cliffhangers! En dan weer bijna een jaar wachten, jottem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
We krijgen nog 3 seizoenen toch? En 2 boeken als ik me niet vergis. Ik hoop oprecht dat die vent nog even mee gaat gezien zijn gezondheid en de snelheid waarop die schrijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
wut wait ? maar 10 afleveringen dit seizoen waren toch 13 of ben ik in de war hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
fuqua schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:21:
wut wait ? maar 10 afleveringen dit seizoen waren toch 13 of ben ik in de war hier ?
10 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:44
10, volgens mij was elk seizoen hiervoor ook 10 episodes.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
je bent in de war :)

zijn er altijd 10 geweest

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
klaw schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:41:
Gelregor zal wel binnenkort verschijnen om cersei te helpen... Maar hij zal wel "somewhat changed" zijn...
Haha, ik zie het al helemaal voor me. The Mountain Zombie die eventjes sparrows gaat afslachten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Helaas maar 10 afleveringen. Tenminste dat was tot nu toe altijd het geval. Misschien in de ware met daredevil, of House of Cards of een andere serie (vrijwel alle series hebben meer dan deze karige 10 afleveringen).
Volgende week S05E08, maar ben vooral benieuwd naar E09, in E09 gebeurt altijd iets groots, Ned Stark, het gevecht bij Black Water, Red Wedding, Het gevevecht bij The Wall.

Dus ben er erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De afleveringstitel belooft iig wat moois voor de negende aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik verwacht wel dat The Mountain helemaal veranderd, misschien wel nog agressiever wordt, of niet meer in de hand te houden is o.i.d. ik weet niet precies wat ik me erbij moet voorstellen, maar het wordt wel vet denk ik 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
miicker schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:28:
Helaas maar 10 afleveringen. Tenminste dat was tot nu toe altijd het geval. Misschien in de ware met daredevil, of House of Cards of een andere serie (vrijwel alle series hebben meer dan deze karige 10 afleveringen).
Volgende week S05E08, maar ben vooral benieuwd naar E09, in E09 gebeurt altijd iets groots, Ned Stark, het gevecht bij Black Water, Red Wedding, Het gevevecht bij The Wall.

Dus ben er erg benieuwd naar :)
dit is best pijnlijk om te realizeren, hier was ik tot voor kort nog denkende 6 meer aflevering te krijgen om dan te beseffen dat het er nog maar slechts 3 zijn 8)7 ik ben inderdaad in de war met netflix series die zijn altijd 13 afleveringen.

en dan een hele jaar wachten niks geen midseason shit, dammit. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:30:
De afleveringstitel belooft iig wat moois voor de negende aflevering :)
Klopt!
Misschien zien sommige het als een spoiler (de naam van de aflevering)
De volgende afleveringen heten:
spoiler:
Hardhome, The Dance of Dragons

E10 is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
miicker schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:31:
Ik verwacht wel dat The Mountain helemaal veranderd, misschien wel nog agressiever wordt, of niet meer in de hand te houden is o.i.d. ik weet niet precies wat ik me erbij moet voorstellen, maar het wordt wel vet denk ik 7(8)8
ik denk dat the mountain, cercei's "ace up the sleeve" is. Die high sparrow gast zal een wrede dood tegemoet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
fuqua schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:32:
[...]

dit is best pijnlijk om te realizeren, hier was ik tot voor kort nog denkende 6 meer aflevering te krijgen om dan te beseffen dat het er nog maar slechts 3 zijn 8)7 ik ben inderdaad in de war met netflix series die zijn altijd 13 afleveringen.

en dan een hele jaar wachten niks geen midseason shit, dammit. ;w
Dat haat ik ook aan GoT! Het is dan iets minder dan een jaar, (maar) 10 maanden wachten of zo.

Zou toch leuk zijn als HBO nu zegt "Verrassing, 10 extra afleveringen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
fuqua schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:33:
[...]

ik denk dat the mountain, cercei's "ace up the sleeve" is. Die high sparrow gast zal een wrede dood tegemoet gaan.
Ik ben benieuwd :P
Lijkt me leuker als hij Cersei dan ook afslacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
Ze hebben wel eens aangegeven dat ze gewoon niet meer dan 10 afleveringen per jaar kunnen produceren vanwege alle locaties, kostuums, CGI etc. Dus extra afleveringen zal wel niet snel gebeuren.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Lijkt me mooi dat er ooit nog een GoT movie komt die onaangeroerde verhalen meepakt die uit de serie zijn gelaten ivm tijd, geld, kostuums, locaties e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:35:
Ze hebben wel eens aangegeven dat ze gewoon niet meer dan 10 afleveringen per jaar kunnen produceren vanwege alle locaties, kostuums, CGI etc. Dus extra afleveringen zal wel niet snel gebeuren.
In principe kan alles, zolang je budget genoeg hebt.. Als kostuums het probleem is, huur je extra naaisters in zodat je meer kostuums af krijgt, locatie is ook een centenkwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:36:
Lijkt me mooi dat er ooit nog een GoT movie komt die onaangeroerde verhalen meepakt die uit de serie zijn gelaten ivm tijd, geld, kostuums, locaties e.d.
En in een film van pakweg 2,5 uur kun je dat wel behandelen? :P dan heb je iets van 10 films nodig, lijkt me niet erg realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je hoeft niet steeds te dubbelposten hoor

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
miicker schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:37:
[...]

En in een film van pakweg 2,5 uur kun je dat wel behandelen? :P dan heb je iets van 10 films nodig, lijkt me niet erg realistisch.
Of als een prequel, in de tijd van de Mad King. En dan stoppen bij de Rebellion en/of aansluiten op de series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Of als een prequel, in de tijd van de Mad King. En dan stoppen bij de Rebellion en/of aansluiten op de series.
dat zou wel gaaf zijn ja, maar dan moeten ze wel ook echt Nikolaj Coster gebruiken als rol van Jamie, en ook wel de andere acteurs hun rol laten vervullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
avec_style schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:47:
[...]

Hij zou koning zijn geweest als hij geen maester/nightwatchman was geworden... Koningsbloed genoeg zou ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door klaw op 26-05-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
:'(
klaw schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:43:
[...]

Hij zou koning zijn geweest als hij geen maester/nightwatchman was geworden... Koningsbloed genoeg zou ik zeggen.
Ik had het gevoel alsof Aemon nog wel eens iets belangrijks teweeg zou kunnen brengen, echt jammer :(
Dit wrss omdat iemand hier in deze topic iets zei over dat hij mss wel eens weet hoe je draken kan temmen etc.
Vraag me af of daar nog iets achter zit, zoja, zou hij vast wel boeken hebben achtergelaten.
Hij was ook plots niet meer goed, geen opbouw daarnaartoe of wat dan ook. Beetje sudden. :'(

Overigens, ben ik erg benieuwd naar waar deze storyline van de High Sparrow naartoe gaat. Kan zo zijn dat hij the game of thrones mooi mee gaat spelen. Of hij wordt inderdaad bruut afgeslacht.
Je krijgt in ieder geval wel een sinister gevoel bij die man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

The High Sparrow is Howland Reed! Een vriend van Ned Stark, de laatste overlevende van het gevecht bij the Tower of Joy waar ze de zus van Ned hebben bevrijd van Rhaegar Targaryen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:13:
The High Sparrow is Howland Reed! Een vriend van Ned Stark, de laatste overlevende van het gevecht bij the Tower of Joy waar ze de zus van Ned hebben bevrijd van Rhaegar Targaryen.

;)
Dat is interessant, was hij toen ook al High Sparrow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is nogal een tinfoil theorie die rond gaat. Howland Reed komt uit het Noorden en gelooft in de oude Goden. En dus niet in de Seven. Maar we hebben Howland nog nooit gezien en ik geloof dat George had gezegd dat 'ie wel ooit in de serie zou komen (of een rol zou spelen in de volgende boeken), maar ja. Geen bron enzo.

Volgens mij niet zoveel spoilers in dit filmpje, not sure though.

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 26-05-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:13:

;)
"bevrijd" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ik vind het vergezocht. Als dat zo is dan is hij de vader van Jojen en Meera, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Reinier schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:27:
Ik vind het vergezocht. Als dat zo is dan is hij de vader van Jojen en Meera, toch?
Als dat zo is wel ja, en dan weet hij een hoop meer dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 20-09 17:28
Ik vind die oude man van de High Sparrow op Vincent Martella lijken die in Everybody Hates Chris speelt. Misschien is het wel familie? :p

Vind Arya ook op Martin Garrix lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Michielodc schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:35:
Ik vind die oude man van de High Sparrow op Vincent Martella lijken die in Everybody Hates Chris speelt. Misschien is het wel familie? :p

Vind Arya ook op Martin Garrix lijken
High Sparrow acteur is een hele bekende :)

http://www.imdb.com/name/nm0000596/?ref_=ttfc_fc_cl_t19

Van James bond tot Pirates etc
Pagina: 1 ... 84 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic