[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.615 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

fuqua schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:02:
[...]

niet alleen dat, maar het lijkt erop dat the mountain terug komt als 1 of andere frankenstein freak ! da fuck dat die gast en een speer doorzich heen plus vergif overleefd heeft dat medische behandelijk schijnbaar nog zin heeft :S
spoiler: dit wordt waarschijnlijk nooit in de show verteld, en is dus niet echt een spoiler, desalniettemin is het een boek-spoiler
De Mountain is ZO groot en sterk, dat hij fysiek last heeft van zijn dimensies, en dat manifesteert zich als permanente koppijn. Om dit tegen te gaan staat hij in de boeken strak van de medicijnen, de meest bekende de 'milk of the poppy'. En we weten allemaal wat dat doet: het verlicht de pijn. Alle pijn. Hij voelt dus simpelweg minder van wat hem wordt aangedaan, kan door de pijn heen vechten, zelfs als dat fysieke schade veroorzaakt.

Vergeet niet dat Qyburn zich bezigt met minder gangbare medicijnen en behandelingen. Die gast is niet kosher... Maar hij heeft goed werk verricht op Jamie's hand, dus waarom zou hij dat niet op een compleet persoon kunnen... :D

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Blistimo schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:28:
[...]
Ze zijn naar Eastwatch-by-the-sea gevaren. Daar kunnen ze door de daar aanwezige tunnel gegaan zijn, of ze kunnen zelfs gewoon aan de noordkant van de muur aan land gegaan zijn. De Wall houdt daar namelijk gewoon op, net als er aan de westkant een einde is. Alleen is daar een zooi bergen met diepe kloven waardoor het eromheen lopen wat lastiger is. In het oosten is het vrij eenvoudig als je boten hebt.
Met een compleet leger aan paarden lijkt me dat lastig, ook logistiek gezien. Maar goed... in GoT kan alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ik zal wel de enige zijn, maar zo gaaf vond ik het niet.
Het is vaker besproken, en ik wil niet "huilie huilie" doen, maar ik vind het belachelijk en zelfs lachwekkend worden hoeveel coole characters er sterven. Nu voegen we daar weer Tywin en the Hound aan toe...

Intussen is Tyrion allang niet meer de stoere "kennis is machtiger dan kracht"-kerel uit s01 en s02.
Jaime is ook sentimenteler geworden. Cersei blijft Cersei en verrast me niet meer.

Ook Daenerys is zwakker geworden en kijkt tegenwoordig altijd alsof ze elk moment kan gaan janken (toevallig deed ze dat deze aflevering ook).

De verhaallijn van Stannis en Melissandre kan me op een of andere manier nog steeds niet boeien. Ik wordt er niet warm of koud van, ik "root" niet voor ze. Ik voel gewoon niet de band met hen die je bijv. bij Ned Stark, Robb of Jon hebt.

En dan Bran "treehugger" Stark die een of andere Gandalf-meets-Treebeard ontmoet. Maar nog steeds kreupel is en zich blijkbaar helemaal geen enkele seconde meer afvraagt of drukmaakt hoe het zijn zusjes en alle andere mensen in de "echte wereld" vergaat.

Gelukkig blijven Jon en Arya voorlopig nog over. Maar verder kan ik me helaas niet aan het gevoel onttrekken dat ik de serie minder gaaf vind dan een paar seizoenen geleden.
En dat komt echt puur doordat er zóveel coole characters gestorven zijn, andere coole characters minder cool geworden zijn, en wat overblijft ook veel ver-van-mn-bed-show is.

Jammer. Ga volgend jaar zeer hoogstwaarschijnlijk wel weer kijken hoor; maar ik voel minder drang ernaar als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Bran moet juist persé naar die boom waar meneer Gandalf en klein vuur gooiend kutje zit. Hij wilt wel graag naar zussie lief (ik ook wel trouwens :D) maar dat kan dus niet.

Vind het zelf ook minder nu maar dat is meer omdat er nu weer gare dingen bij komen zoals die skeletten en die twee wizards. Daarnaast worden de WW lekker op de achtergrond gelaten terwijl ik daar juist meer van wil weten.
Dit fantasy gedoe houd ik sowieso niet van en had s1e1 ook snel afgezet, vrienden zaten echter te zeuren "moet je ff doorheen bijten tot je het verhaal kent" en toen was ik hooked. De draken e.d. wel aangewend maar moet niet gekker worden.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Valar Dohaeris!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:43
Famous schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:49:
Bran moet juist persé naar die boom waar meneer Gandalf en klein vuur gooiend kutje zit. Hij wilt wel graag naar zussie lief (ik ook wel trouwens :D) maar dat kan dus niet.

Vind het zelf ook minder nu maar dat is meer omdat er nu weer gare dingen bij komen zoals die skeletten en die twee wizards. Daarnaast worden de WW lekker op de achtergrond gelaten terwijl ik daar juist meer van wil weten.
Dit fantasy gedoe houd ik sowieso niet van en had s1e1 ook snel afgezet, vrienden zaten echter te zeuren "moet je ff doorheen bijten tot je het verhaal kent" en toen was ik hooked. De draken e.d. wel aangewend maar moet niet gekker worden.
Dan kan je net zo goed de serie niet meer kijken,het is simpelweg een fantasie serie, met draken,reuzen,mammoeten,wizards,ect.

Ik vind het persoonlijk wel erg leuk en vooral ook erg mooi gedaan
.Als ik zag hoe die Skeletons eruit zagen en hoe het is beeld gebracht is.En dat voor een serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

As opposed to een film bedoel je?

TV wordt steeds belangrijker dan film, en dat merk je aan de budgetten. Je ziet ook steeds meer serieuze 'film'-acteurs die nu opeens TV gaan doen, terwijl dat tien jaar geleden nog ongehoord was. Kevin Spacey in House of Cards is een mooi voorbeeld. En trouwens om 't dichter bij huis te houden (op twee manieren), Carice van Houten heeft weliswaar eerder TV gedaan maar is toch meer bekend van haar werk in films.

Is ook eigenlijk best een logisch gevolg van voortschrijdende techniek: vroeger was film de enige manier om een écht hoge kwaliteit beeld en geluid aan het grote publiek te tonen en daarmee een verhaal te vertellen. Maar nu met HDTV en TV's van anderhalve meter en groter is dat helemaal geen argument meer en heb je dus aan het episodische format veel meer. Een serie als GoT heeft tot dusverre al 40 afleveringen van om en nabij een uur, wat dus neerkomt op 40 uur de tijd om het verhaal te vertellen. Zelfs de Lord of the Rings trilogie komt met 9 uur (nog geen seizoen GoT) niet in de buurt.

[ Voor 33% gewijzigd door CyBeR op 17-06-2014 03:44 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

CyBeR schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 03:41:
[...]

Zelfs de Lord of the Rings trilogie komt met 9 uur (nog geen seizoen GoT) niet in de buurt.
offtopic:
The Lord of the Rings Extended Edition Trilogy duurt 11 uur en 21 minuten. ;)

Maar je hebt inderdaad gelijk wat betreft de series. Ik ben ook blij met deze ontwikkeling. Andere voorbeelden zijn Kevin Bacon in The Following, Benedict Cumberbatch en Martin Freeman in Sherlock en Jason Biggs in Orange Is The New Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Famous schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:49:

Sja, kan eigenlijk alleen maar zeggen van dat was te verwachten.

Draken / Warlock's etc, en als je goed het verhaal kent de Children en natuurlijk de Greenseer's.
En dan heb je eigenlijk nog de Priestess met haar dingen, en natuurlijk die kerel met het zwaard die in de fik staat die al 30x dood is gegaan en weer terug komt.
Giants etc.
Eigenlijk kan ik Wizards er nog wel tussen plaatsen als van als dat alles is waar ik aan moet wennen haha.

En over de personen, ja ik kan het begrijpen je hebt iets met iemand of niet zo heb ik helemaal niks met John snow behalve ze "theorie".
En als boeken lezer, zit de helft die tof is niet eens in de serie :+

Maar goed het is en blijft een epic serie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb geen idee of dit voor mensen is die het boek lezen of niet maar ik ga het toch vragen:

wie waren die skellies nou? Wat deden ze daar en waarom wilde ze HODOOOOOOOR en co. doodmaken? De boom konden ze niet in omdat de magic die ze maakte daar ophield. Tevens denk ik niet dat ze van 'The Children' zijn omdat ze tégen ze vecht niet niet gewoon commandos geeft. Echter kan dat ook het hele punt zijn: ze zijn daar neergezet als bewaking maar verder is er geen controle over....

Leuke finale en nu kan het lange wachten weer beginnen. Weer een serie die on hold gaat voor de zomer. Moet toch nieuw bloed gaan zoeken :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Notna schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:20:
Ik heb geen idee of dit voor mensen is die het boek lezen of niet maar ik ga het toch vragen:

wie waren die skellies nou? Wat deden ze daar en waarom wilde ze HODOOOOOOOR en co. doodmaken? De boom konden ze niet in omdat de magic die ze maakte daar ophield. Tevens denk ik niet dat ze van 'The Children' zijn omdat ze tégen ze vecht niet niet gewoon commandos geeft. Echter kan dat ook het hele punt zijn: ze zijn daar neergezet als bewaking maar verder is er geen controle over....

Leuke finale en nu kan het lange wachten weer beginnen. Weer een serie die on hold gaat voor de zomer. Moet toch nieuw bloed gaan zoeken :P
DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:43
Ik ben ook geen fan van die skeletten. fantasy genre kun je verdelen over verschillende levels vind ik. Giants of draken zijn nog te doen omdat ze theoretisch gezien zouden kunnen werken. gewoon een grote dier en grote mens. skeletten weer totaal niet. Ook Bran die straks kan gaan vliegen ben ik echt geen fan van. Ziet er altijd stom uit in films. En nog nooit meegemaakt dat het geen "green screen gevoel" gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

saveljos schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:31:
Ik ben ook geen fan van die skeletten. fantasy genre kun je verdelen over verschillende levels vind ik. Giants of draken zijn nog te doen omdat ze theoretisch gezien zouden kunnen werken. gewoon een grote dier en grote mens. skeletten weer totaal niet. Ook Bran die straks kan gaan vliegen ben ik echt geen fan van. Ziet er altijd stom uit in films. En nog nooit meegemaakt dat het geen "green screen gevoel" gaf.
Ik wil (een poging doen om) dit uit te leggen, maar ik ben bang dat ik dan ga spoileren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Ook Bran die straks kan gaan vliegen ben ik echt geen fan van.
Misschien is hij dan in staat om vogels beter 'over te nemen' en vliegt hij dus niet letterlijk rond.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hyptonize schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:33:
[...]

Ik wil (een poging doen om) dit uit te leggen, maar ik ben bang dat ik dan ga spoileren...
Daarom heb ik ook een DM gestuurd naar Notna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
LOL! mijn theorie was dus aardig close ook nog. Wel grappig om te zien.

En ach, de manier waarop
spoiler:
Tywin dood gaat
is wel ironisch.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:53
CyBeR schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 03:41:
[...]

As opposed to een film bedoel je?

TV wordt steeds belangrijker dan film, en dat merk je aan de budgetten. Je ziet ook steeds meer serieuze 'film'-acteurs die nu opeens TV gaan doen, terwijl dat tien jaar geleden nog ongehoord was. Kevin Spacey in House of Cards is een mooi voorbeeld. En trouwens om 't dichter bij huis te houden (op twee manieren), Carice van Houten heeft weliswaar eerder TV gedaan maar is toch meer bekend van haar werk in films.

Is ook eigenlijk best een logisch gevolg van voortschrijdende techniek: vroeger was film de enige manier om een écht hoge kwaliteit beeld en geluid aan het grote publiek te tonen en daarmee een verhaal te vertellen. Maar nu met HDTV en TV's van anderhalve meter en groter is dat helemaal geen argument meer en heb je dus aan het episodische format veel meer. Een serie als GoT heeft tot dusverre al 40 afleveringen van om en nabij een uur, wat dus neerkomt op 40 uur de tijd om het verhaal te vertellen. Zelfs de Lord of the Rings trilogie komt met 9 uur (nog geen seizoen GoT) niet in de buurt.
Maar met 290 miljoen dollar als budget voor die 3 films van totaal 9 uur film.

Moet game of thrones het met een schimmile 60 miljoen dollar doen voor 10 uur.

Tsja als dit soort verschilllen er nog zijn zijn tv shows nog lang niet belangrijker dan films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Joostje123 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:07:
[...]

Maar met 290 miljoen dollar als budget voor die 3 films van totaal 9 uur film.

Moet game of thrones het met een schimmile 60 miljoen dollar doen voor 10 uur.

Tsja als dit soort verschilllen er nog zijn zijn tv shows nog lang niet belangrijker dan films.
Heeft even tijd nodig. Films zijn voor acteurs sowieso een stuk aantrekkelijker, want je hebt veel minder tijd nodig om meer geld te verdienen volgens mij;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

offtopic:
Het zou me ook niets verbazen als we binnen 10 jaar series in de bioscoop kunnen bekijken. Pathé deed dat begin dit jaar ook met Breaking Bad. En dat is dan toch weer een extra inkomenbron voor de studios. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Oeh die Cersei is nog steeds twisted zeg, bah! Die gaat zo op in haar leugens dat ze niet anders meer kent.

Verder ging Tywin erg ironisch dood "on the shitter" :+. Stannis was een baas en kwam voor mij erg onverwacht! En ondanks dat ik eerst dacht dat zijn claim op de troon een beetje aan het falen was geef ik hem nu weer meer kans op de troon. Want ik heb zo'n idee dat er een deal met de wildlings uit gaat komen.

Verder zijn de Lannisters nu proper fucked, de strateeg en boss is dood en de Tyrells zullen niet blij zijn. Bovendien kiezen de Tyrrels altijd degene aan de winnende zijde en die grijpen deze kans mooi aan om van kant te wisselen.

Ben wel erg benieuwd wat Brienne nu gaat doen. Zal die bij Sansa aankomen en hoe zal Littlefinger het oppakken? Wat ik me wel afvroeg, zijn The Hound en Arya nu gewoon door de Vale gelopen op en neer zonder de tribes tegen te komen? Dat leek haast onmogelijk volgens mij.

En tsja de draakjes worden groot. Het wordt tijd voor Daenerys om te leren hoe ze de draakjes moet controleren. Anders wordt het lastig :+.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik begrijp alle fuss om deze laatste aflevering niet! Het was leuk om te kijken maar LANG niet zo indrukwekkend als the red wedding, death of geoffry of de kop van ned stark die eraf gaat! We hebben veel beter/schokkender meegemaakt dan dit! Ik begrijp dat het voor het verhaal allemaal belangrijke gebeurtenissen zijn, maar lang niet zo indrukwekkend als de overige kills die we gezien hebben:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lj_tree schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:36:
Ik begrijp alle fuss om deze laatste aflevering niet! Het was leuk om te kijken maar LANG niet zo indrukwekkend als the red wedding, death of geoffry of de kop van ned stark die eraf gaat! We hebben veel beter/schokkender meegemaakt dan dit! Ik begrijp dat het voor het verhaal allemaal belangrijke gebeurtenissen zijn, maar lang niet zo indrukwekkend als de overige kills die we gezien hebben:S
Dat is ook wel een beetje het probleem he...

Je ziet gelijk al iets waarvan je denkt WTF en daarna moet die ene WTF overtroffen worden door een andere WTF en dan weer en weer en weer.
Helaas verpesten we vaak door onze state of mind ook hoe we van iets genieten ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die werd gespeeld door Sean Bean. Niet echt een verrassing dat die doodging natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Gaius schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:40:
[...]

Die werd gespeeld door Sean Bean. Niet echt een verrassing dat die doodging natuurlijk. :+
Maar was het dan niet een grote plottwist geweest als hij juist NIET dood ging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ook Bran die straks kan gaan vliegen ben ik echt geen fan van. Ziet er altijd stom uit in films. En nog nooit meegemaakt dat het geen "green screen gevoel" gaf.
Ik denk ook niet dat Bran letterlijk gaat vliegen ( Hooguit in de vorm van een draak ;) )

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
De Red Wedding was natuurlijk ook meesterlijk bruut, dat kunnen ze nooit meer overtreffen. ;)

The Mountain vs the Viper en de dood van Joffrey waren de hoogtepunten van dit seizoen, maar de uitvoering viel me eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Het probleem is dat je veel dingen nu al mijlenver zag aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

tweaker2010 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:44:
[...]

De Red Wedding was natuurlijk ook meesterlijk bruut, dat kunnen ze nooit meer overtreffen. ;)

The Mountain vs the Viper en de dood van Joffrey waren de hoogtepunten van dit seizoen, maar de uitvoering viel me eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Het probleem is dat je veel dingen nu al mijlenver zag aankomen.
Because the internet is dark and full of spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dood van Joffrey was opzich een vrij boring episode en ook zijn daadwerkelijke overlijden was niet spectaculair. Ik kalk deze zeker niet onder de meeste spannende eps van dit seizoen of de serie in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:50:
De dood van Joffrey was opzich een vrij boring episode en ook zijn daadwerkelijke overlijden was niet spectaculair. Ik kalk deze zeker niet onder de meeste spannende eps van dit seizoen of de serie in het algemeen.
Hoe wil je iemand die stikt spectaculair laten zien? Moet hij al stikkend in een sportwagen een klif afrijden, omringd door explosies en bikini-babes? Dit is geen spannend moment omdat je het niet ziet aankomen.. Althans de meeste mensen niet.. Het is meer een wtf-moment die veel voorkomen in Game of Thrones.

Maar goed.. In the end, Tywin Lannister did not shit gold..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het leuke van de dood van Jof was hoe lullig het voor hem is. Ik ben wel blij dat the Hound dood is, betekend dat dat Arya weer wat nieuwe avonturen gaat krijgen :D

[ Voor 45% gewijzigd door MrVegeta op 17-06-2014 10:04 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Uh... Spoiler? The hound is nog helemaal niet dood. Totdat ik zijn hoofd op een staak zie geloof ik er niets van.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Snappie88 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:07:
Uh... Spoiler? The hound is nog helemaal niet dood. Totdat ik zijn hoofd op een staak zie geloof ik er niets van.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik wil ook graag een bevestiging... Maar een spoiler? Mèh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15
Uh, heb jij wel gekeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:09:
[...]

Heb jij wel gekeken ;)

Hij is niet dood gegaan.
Hij smeekte Arya om hem door het hart te steken, maar zij liep weg. Hij leefde nog op dat moment

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:09:
[...]

"Unless there is a maester around the corner" :+

Maar inderdaad, volgens mij is ie history. Dat droop wel van de scene af iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Tweakingklaas schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:57:
Ben je dat nou alweer vergeten?
Even een reminder :P
d:)b

zou epic zijn als we Arya / Jaqen H'ghar reunion krijgen :)

een van de beste afleveringen ooit, zat constant op het puntje van mn stoel. prachtig einde met die muziek en Arya op dat schip.

ik kon na de dood van Oberyn niet meer wachten en heb wat hoofdstukken uit de boeken gelezen. het stuk met Tyrion was dus geen verrassing helaas, volgens mij is het toch leuker om echt verrast te worden door de serie, dus ik vrees dat het nu 10 maanden GoT afkikken wordt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik geef hem ook niet veel kans hoor. Net als dat ik Deric Dondarion weinig kans gaf. En Brann weinig kans gaf. En Sansa weinig kans gaf. En.. En.. En..

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MrFl0ppY schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:11:
[...]

"Unless there is a maester around the corner" :+

Maar inderdaad, volgens mij is ie history. Dat droop wel van de scene af iig.
Tsja, dat dacht ik ook van The Mountain en kijk! Hij leeft nog (sort of :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik hab al een paar keer voorbij zien komen dat mensen vroegen welk nummer onder de aftiteling zit.
Volgens Shazam is het Ramin Djawadi - The Children :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Notna schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Tsja, dat dacht ik ook van The Mountain en kijk! Hij leeft nog (sort of :+ )
Alleen bevindt hij zich in "the middle of nowhere" en heeft geen vage dokterspraktijken ter beschikking als die in Kings Landing bij The Mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Reiben schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:23:
Niet helemaal mee eens, hij heeft duidelijk zijn leven gebeterd en dood is dood dus het minste wat ze kan doen is om die naald ff door z'n hart te steken. Ik dacht dat ze wel een soort van speciale band hadden opgebouwd.
mee eens, dit verbaasde me ook. had gedacht dat Arya wel enige sympathie voor em had gekregen (ik iig wel :) ). sowieso erg jammer dat dit het laatste is wat we van The Hound hebben gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris__
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:22
3DDude schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:49:
Weet iemand waar je de muziek van de laatste ep kan vinden? :)
Dat Arya op de boot naar bravos gaat bedoel ik dan :P
Dat nummer heet "The Children" door Ramin Djawadi, het album met alle "soundtracks" van season 4 staat ook op Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

habermas schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:24:
[...]

mee eens, dit verbaasde me ook. had gedacht dat Arya wel enige sympathie voor em had gekregen (ik iig wel :) ). sowieso erg jammer dat dit het laatste is wat we van The Hound hebben gezien...
Heb je hem zien sterven? ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:24:
[...]

Alleen bevindt hij zich in "the middle of nowhere" en heeft geen vage dokterspraktijken ter beschikking als die in Kings Landing bij The Mountain.
Eens, maar dat maakt hem nog steeds niet dood. For all we know stond er stiekem wel een Grand Maester om de hoek die hem alsnog kan healen. Het lijkt mij ook een onwaarschijnlijkheid maar met nu 4 seizoenen GoT achter mijn kiezen houd ik met alles rekening :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Afvalzak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:25:
[...]
hah nope, theres still hope! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:36

Mickey77

Allround ICT-er

habermas schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:27:
[...]

hah nope, theres still hope! :)
Is er dan niemand die beseft dat we Arya hebben weg zien rijden maar dat we Brienne niet hebben zien wegrijden? Dat laat alle opties voor de Hound open (leven of dood of lijden)!

Ik vond het verder opvallend dat Tyrion blijft leven. Dat had ik niet verwacht gezien de eerdere executies. Als er geen boeken zouden zijn (ik heb ze niet gelezen) dan zou je zeggen dat hij kennelijk te geliefd was bij de fans om hem te laten sterven. Maar ik neem aan dat hij in de boeken ook blijft leven... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

*knip* zie topicwaarschuwing

[ Voor 94% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:08 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

[ Voor 94% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mickey77 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:36:
[...]

Is er dan niemand die beseft dat we Arya hebben weg zien rijden maar dat we Brienne niet hebben zien wegrijden? Dat laat alle opties voor de Hound open (leven of dood of lijden)!

Ik vond het verder opvallend dat Tyrion blijft leven. Dat had ik niet verwacht gezien de eerdere executies. Als er geen boeken zouden zijn (ik heb ze niet gelezen) dan zou je zeggen dat hij kennelijk te geliefd was bij de fans om hem te laten sterven. Maar ik neem aan dat hij in de boeken ook blijft leven... toch?
Wegrijden zal zowiezo niet lukken, ze hadden geen paarden meer. Hoe Arya ineens aan een paard komt ? Ze kwamen lopend aan bij de bloody gate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Afvalzak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:25:
[...]

Jij denkt dat dat iemand tegenhoudt in GoT? Ik denk dat we nog wel wat doden terug gaan zien komen hoor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

KillerAce_NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:46:
[...]

Wegrijden zal zowiezo niet lukken, ze hadden geen paarden meer. Hoe Arya ineens aan een paard komt ? Ze kwamen lopend aan bij de bloody gate.
Pod en Brienne hadden paarden. Wellicht die gevonden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:47:
[...]

Jij denkt dat dat iemand tegenhoudt in GoT? Ik denk dat we nog wel wat doden terug gaan zien komen hoor.
Game of thrones: the walking dead :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

[ Voor 116% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:08 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58
Tsurany schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:44:
[...]

Hij is gewoon dood, ga daar maar vanuit. Niemand overleefd die wonden. Brienne kan hem uit zijn lijden verlossen maar hem nooit redden.

[...]

Ga daar maar niet van uit dat hij dood is. Als er 1 ding wat zeker is dan is het wel dat als je iemand niet dood heb zien gaan of het lijk gezien hebt, je er van uit kan gaan dat deze niet dood is.

[ Voor 6% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
habermas schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:18:
[...]
zou epic zijn als we Arya / Jaqen H'ghar reunion krijgen :)
Daar zou ik niet op rekenen, hij zegt immers zelf dat Jaqen "dood" is. Het zal wel een reunie worden met andere faceless men.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

stomley schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:54:
[...]

Ga daar maar niet van uit dat hij dood is. Als er 1 ding wat zeker is dan is het wel dat als je iemand niet dood heb zien gaan of het lijk gezien hebt, je er van uit kan gaan dat deze niet dood is.
Hoezo is dat zo zeker? Er zijn weinig tot geen momenten dat mensen die op sterven na dood waren nog teruggekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
  • Laatst online: 18-09 19:25
lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:04:
En ach, de manier waarop
spoiler:
Tywin dood gaat
is wel ironisch.
Voor iemand wiens familienaam en reputatie zó belangrijk is, is zijn dood wel heel beschamend. Eerst krijg hij te horen dat z'n nalatenschap waar hij z'n hele leven voor gestreden heeft één grote leugen is, vervolgens komt op zo'n manier aan z'n einde. Het was een vervelende vent maar ik ga hem als character en gezaghebbend persoon wel missen...

En de situatie rond Tyrion/Varys:
Komt Varys niet uit Pentos? Zou het logisch zijn als ze daar naar toe gaan? Pentos hebben we al even gezien aan het begin van Season 1 met Daenarys en Viserys, dus ik vraag me af wat voor verhaallijn er daar plaats kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

737freak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:58:
[...]

Komt Varys niet uit Pentos? Zou het logisch zijn als ze daar naar toe gaan? Pentos hebben we al even gezien aan het begin van Season 1 met Daenarys en Viserys, dus ik vraag me af wat voor verhaallijn er daar plaats kan vinden.
Varys is in Lys geboren, maar heeft ook tijd doorgebracht in Pentos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

stomley schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:54:
[...]

Die gaat niet meer terug komen, kan me niet voorstellen dat ie zó belangrijk is voor de verhaallijn.
Zijn achtergrond is bekeken en zijn "zachte kant" is belicht. Dit is gewoon einde verhaal voor de hound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
ulTimaS schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:01:
[...]
Varys is in Lys geboren, maar heeft ook tijd doorgebracht in Pentos.
Ah dankje, bijna goed dus :)
Heeft hij daar nog contacten van z'n 'network of whispering birds'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
737freak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:09:
[...]

Ah dankje, bijna goed dus :)
Heeft hij daar nog contacten van z'n 'network of whispering birds'?
Dat denk ik wel, aangezien hij in S1 of S2 ook al is ergens daar over had of rondliep ( moet het nog is zien )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Deathchant schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:53:
Brienne vs the hound....er was echt 0,0 aanleiding voor een gevecht. Zij was gewoon vriendelijk, Arya was vriendelijk, de hound was minder vriendelijk en ineens was er een gevecht. Daarnaast had ik meer emotie verwacht tussen Arya en de Hound toen hij daar lag dood te bloeden. Hoe ruw hij ook was in zijn doen en laten, ze hebben het hele seizoen met elkaar doorgebracht en hebben goeie chemistry samen, maar dit was behoorlijk unsatisfying.
Serieus? Je kunt je niet verplaatsen in the Hound die ziet dat er iemand voor hem staat in door Lannister gefinancierde uitrusting? En dat hij daar extreem wantrouwend tegenover is aangezien de lannisters een bounty op zijn hoofd hebben gezet.

En dan Briënne. Zij heeft door dat ze tegenover The Hound staat, waarna ze vervolgens doorheeft dat het Arya is omdat ze weet dat Arya een gijzelaar is van hem dankzij Hot Pie.

Lijkt me meer dan logisch dat deze situatie escaleert vanwege wederzijds wantrouwen.
Deathchant schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:53:
... De liefde tussen Shae en Tyrion is in de serie gewoon wederzijds ...
Dat dacht ik ook altijd. Tijdens het proces dacht ik dat ze omgekocht/bedreigd was. Maar aangezien ze bij Tywin in bed ligt krijg ik het vermoeden dat ze altijd al van Tywin was en dus een spelletje speelde met Tyrion. En dat hij haar daarom dus vermoordde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:47:
[...]

Pod en Brienne hadden paarden. Wellicht die gevonden?
De paarden van Pod en Brienne waren echt paarden, het diertje van Arya was een IJsland-achtig paardje, formaat pony :). En nog schimmel, ook. De paarden waren dacht ik vos en donkerbruin/zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Roxors schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:10:
[...]

Serieus? Je kunt je niet verplaatsen in the Hound die ziet dat er iemand voor hem staat in door Lannister gefinancierde uitrusting? En dat hij daar extreem wantrouwend tegenover is aangezien de lannisters een bounty op zijn hoofd hebben gezet.

En dan Briënne. Zij heeft door dat ze tegenover The Hound staat, waarna ze vervolgens doorheeft dat het Arya is omdat ze weet dat Arya een gijzelaar is van hem dankzij Hot Pie.

Lijkt me meer dan logisch dat deze situatie escaleert vanwege wederzijds wantrouwen.

[...]

Dat dacht ik ook altijd. Tijdens het proces dacht ik dat ze omgekocht/bedreigd was. Maar aangezien ze bij Tywin in bed ligt krijg ik het vermoeden dat ze altijd al van Tywin was en dus een spelletje speelde met Tyrion. En dat hij haar daarom dus vermoordde.
Dit, zo was het precies zoals ik het "voelde"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
habermas schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:24:
[...]

Hoewel ik ook wel een beetje verrast was, paste dit perfect bij de ontwikkeling van Arya. Juist The Hound heeft haar geleerd keihard te zijn. Bovendien zie je aan alles dat Arya gevoelloos aan het worden is. De perfecte assassin :). Daarnaast had ze nog een appeltje te schillen met The Hound, ik had wel aan zien komen dat het moment nog zou komen, dat was ze niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehh, jij had niet door dat ze in Tywin's bed lag ?
Tyrion was op weg naar pa....

[ Voor 68% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
MrFl0ppY schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:14:
[...]
Hoewel ik ook wel een beetje verrast was, paste dit perfect bij de ontwikkeling van Arya. Juist The Hound heeft haar geleerd keihard te zijn. Bovendien zie je aan alles dat Arya gevoelloos aan het worden is. De perfecte assassin :). Daarnaast had ze nog een appeltje te schillen met The Hound, ik had wel aan zien komen dat het moment nog zou komen, dat was ze niet vergeten.
Vooral de reactie van Arya en de verandering in het gezicht en ogen nadat The Hound de 'ietwat onaardige dingen over Sansa' zei, was erg mooi om te zien. Maisie Williams speelt de rol zo enorm goed...

EDIT:
Zijn er meer mensen die nu elke week een aflevering pakken om opnieuw te kijken?

[ Voor 6% gewijzigd door 737freak op 17-06-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roxors schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:10:
[...]

[...]

Dat denk ik ook :). Maar het gaat natuurlijk wel om een vrouw, dus het had ook maar zo wraak kunnen zijn :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
KillerAce_NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:02:
[...]

Die gaat niet meer terug komen, kan me niet voorstellen dat ie zó belangrijk is voor de verhaallijn.
Zijn achtergrond is bekeken en zijn "zachte kant" is belicht. Dit is gewoon einde verhaal voor de hound.
Dan heb je iets gemist in seizoen 1, als je denk dat hij niet belangrijk is voor het verhaal. Meer spoilers geef ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
Ik kan het niet eens zijn met dit artikel van Nu.nl, jammer dat ze het zo negatief brengen:
http://www.nu.nl/film/380...zoen-game-of-thrones.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
stomley schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:28:
[...]

Dan heb je iets gemist in seizoen 1, als je denk dat hij niet belangrijk is voor het verhaal. Meer spoilers geef ik niet
Als het uit een van de seizoenen komt, is het geen spoiler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Afbeeldingslocatie: http://images-cdn.9gag.com/photo/arp7wVd_700b_v1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Fruitschaal schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:30:
[...]

Als het uit een van de seizoenen komt, is het geen spoiler..

[ Voor 35% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 18:11

[ Voor 99% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley

[ Voor 95% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
dn072 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:35:
Ze hadden het nooit in 10 afleveringen kunnen proppen.
Moeten proppen bedoel je? 10 afleveringen is ook wel erg kort, ik had liever 13 gehad voor wat meer diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 09:41

Quad

Doof

737freak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:29:
Ik kan het niet eens zijn met dit artikel van Nu.nl, jammer dat ze het zo negatief brengen:
http://www.nu.nl/film/380...zoen-game-of-thrones.html
Ik heb gemengde gevoelens bij het lezen van dat artikel.. :')
Die scene van bovenaf bij de aanval van Baratheon, waarom was dat zo speciaal eigenlijk? Ik vond het wel bijzonder gaaf en had ik zo van wow whats happening! Maar speciaal? Camera technisch of? Ik mis daar beetje de achtergrond informatie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Quad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:44:
[...]

Ik heb gemengde gevoelens bij het lezen van dat artikel.. :')
Die scene van bovenaf bij de aanval van Baratheon, waarom was dat zo speciaal eigenlijk? Ik vond het wel bijzonder gaaf en had ik zo van wow whats happening! Maar speciaal? Camera technisch of? Ik mis daar beetje de achtergrond informatie.
Is nog niet eerder vertoond in Game of Thrones, dat is wat ik eruit op maak.

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 17-06-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
ulTimaS schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:46:
[...]

Is nog niet eerder vertoond in Game of Thrones.
Ik vond eigenlijk van wel.. Althans.. Bij 'The watchers of the wall' deden ze een soortgelijke shot: van de ene kant van de muur ( zuiden van de muur) naar het gevecht: ( noorden van de muur).. of andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Die scene bij The Wall zal wel bijzonder zijn wegens de grote hoeveelheid mensen te paard in beeld. Maar sinds Lord of the Rings en diverse computergames (Total War) zijn we wel wat gewend en is het nou niet zooooo bijzonder meer natuurlijk.
Persoonlijk vond ik het er wel gaaf uit zien, hoe dat bos van 2 kanten gepakt werd.

En die skeletten lachwekkend.. mwa, viel mijn inziens wel mee. Het is ook niet dat een aflevering een miljoenenbudget heeft zoals een film. En dan nog, zag er voor een serie prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:41

St@m

@ Your Service

Jongens jongens.. is het nu echt zo lastig om gewoon niet over het boek te praten :? Er zijn ook mensen die de boeken lezen en de serie kijken.. die wel bij zijn met de serie (dus hier lezen) en niet bij zijn met de boeken.. :/ Waarom moet ik hier dingen lezen zonder spoilertags over hoe e.e.a. verloopt in de boeken? Is het zo lastig om gewoon even na te denken voordat je gaat typen?

Ja, ik vind het leuk om verschillende theorieën te lezen, daarom kom ik in deze topic. Niet om te lezen hoe de boeken verlopen en wat er allemaal anders is..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik snap het niet (of juist de anderen niet), veel mensen om mij heen zeggen het een saaie aflevering te vinden terwijl ik het juist 1 van de betere vond. Veel informatie/dingen die gebeuren over verschillende verhaallijnen. Ik heb liever elke keer dit soort afleveringen met af en toe een aflevering zoals de vorige (1 verhaallijn uitgewerkt).
St@m schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:49:
Jongens jongens.. is het nu echt zo lastig om gewoon niet over het boek te praten :? Er zijn ook mensen die de boeken lezen en de serie kijken.. die wel bij zijn met de serie (dus hier lezen) en niet bij zijn met de boeken.. :/ Waarom moet ik hier dingen lezen zonder spoilertags over hoe e.e.a. verloopt in de boeken? Is het zo lastig om gewoon even na te denken voordat je gaat typen?

Ja, ik vind het leuk om verschillende theorieën te lezen, daarom kom ik in deze topic. Niet om te lezen hoe de boeken verlopen en wat er allemaal anders is..
Helemaal gelijk.

Let op:
De spelregels:
- het boek mag in dit topic op geen enkele wijze ter sprake worden gebracht, bespreken van het boek kan in (link) topic.
- gebruik spoilertags bij trailers, gelekte afleveringen en al het overige behalve officieel uitzonden afleveringen

Een waarschuwing mag op zijn minst wel naar de accounts en een tijdelijke ban zou ook niet misstaan. Het staat in een fucking groot rood blok boven het reactieveld. Hoe dom kun je als mens zijn en dan vooral valt het mij tegen dat het bezoekers van Tweakers zijn.. daar mag je toch wat meer niveau van verwachten dan bij een Fok! |:(

Het leuke juist van dit soort topics is om te kijken of je iets over het hoofd gezien het, of je bevindingen overeenkomen met anderen en het speculeren van wat er gaat gebeuren. Degenen die de boeken hebben gelezen mogen imo dan ook niet speculeren omdat ze van veel al weten wat er staat te komen.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
Misschien, aangezien het toch nog vaak fout gaat, is het een idee om de waarschuwing in het rode blok in HOOFDLETTERS en misschien ook DIKGEDRUKT erin te zetten? Zo irritant dit, straks moet je dit topic ook al gaan vermijden als je de nieuwste aflevering al hebt gezien... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
NICE!

Alleen, wie zijn Clevaland en Brian?

Edit: Brian --> Joffrey?
Cleveland --> Grey Worm?

[ Voor 9% gewijzigd door Fruitschaal op 17-06-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Fruitschaal schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:12:
[...]

NICE!

Alleen, wie zijn Clevaland en Brian?
Jorah en Tyrion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
Om hier even op terug te komen:
Weten we wat er met die Illyrio (iod) in Pentos gebeurt is? Heeft hij misschien connecties met Varys?
Vanuit King's Landing zou dat wel een logische locatie en connectie zijn?

Varys heeft ook tijd doorgebracht in Meereen? Was hij daar geen eunuch geworden?
Gaan Varys, Tyrion en Dany elkaar in Essos misschien tegenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Is Stewie niet Tyrion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

stomley schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:28:
[...]

Seizoen 1 een aantal keren gekeken en ik heb geen idee wat je wil spoileren, maar ik blijf overtuigd dat we hem niet terugzien, naar mijn idee een gesloten boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Lijkt me qua persoonlijkheid meer op Joffrey :P (en het haar natuurlijk)

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 17-06-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Stewie lijkt me eerder Joffrey.
En Cleveland lijkt me Grey Worm.
Brian weet ik niet, kan Tyrion zijn, vind ik neit echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

dn072 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:35:
Niet doen !

[ Voor 20% gewijzigd door argro op 17-06-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
737freak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:13:
[...]
Om hier even op terug te komen:
Weten we wat er met die Illyrio (iod) in Pentos gebeurt is? Heeft hij misschien connecties met Varys?
Vanuit King's Landing zou dat wel een logische locatie en connectie zijn?

Varys heeft ook tijd doorgebracht in Meereen? Was hij daar geen eunuch geworden?
Arya gaat nu toch ook die kant op? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

tweaker2010 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:18:
[...]

Arya gaat nu toch ook die kant op? :9
Naar Braavos. Dat ligt inderdaad in Essos, maar Essos is groot. Groter dan Westeros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

737freak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:13:
Straks is het Tyrion die het namens Dany tegen The Great Other gaat opnemen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tsurany schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:53:
[...]

Straks is het Tyrion die het namens Dany tegen The Great Other gaat opnemen :o
_/-\o_

zou wel een wending zijn, maar geloof er weinig van

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 17-06-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
The Great Other? Moet ik me gaan schamen als me dat niet bekend voorkomt, als serie kijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RadioKies schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:00:
Ik snap het niet (of juist de anderen niet), veel mensen om mij heen zeggen het een saaie aflevering te vinden terwijl ik het juist 1 van de betere vond. Veel informatie/dingen die gebeuren over verschillende verhaallijnen. Ik heb liever elke keer dit soort afleveringen met af en toe een aflevering zoals de vorige (1 verhaallijn uitgewerkt).

[...]

Helemaal gelijk.

Let op:
De spelregels:
- het boek mag in dit topic op geen enkele wijze ter sprake worden gebracht, bespreken van het boek kan in (link) topic.
- gebruik spoilertags bij trailers, gelekte afleveringen en al het overige behalve officieel uitzonden afleveringen

Een waarschuwing mag op zijn minst wel naar de accounts en een tijdelijke ban zou ook niet misstaan. Het staat in een fucking groot rood blok boven het reactieveld. Hoe dom kun je als mens zijn en dan vooral valt het mij tegen dat het bezoekers van Tweakers zijn.. daar mag je toch wat meer niveau van verwachten dan bij een Fok! |:(

SCHREEUWRIGE REGELS

wil je waarschuwing / mod break / opmerking: DM de mod, of draad in LA

laten we dit soort hyves/breezer achtige opmaak op t.net niet te veel hanteren :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1 ... 68 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic