The Thrones Legacy
The Thrones Supremacy
The Thrones Ultimatum
The Thrones Supremacy
The Thrones Ultimatum
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zou op zich wel werkenhyptonize schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:10:
Game of Thrones: The Wildling Menace
Game of Thrones: The Attack of the White Walkers
Game of Thrones: Revenge of the Targaeryens
Game of Thrones: A New Bastard
Game of Thrones: The Starks Strike Back
Game of Thrones: Return of the King of the North
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 14-06-2014 20:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Voor de duidelijkheid, dat is niet door George geschrevenZeror schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:37:
Interessant artikel waarin GRRM praat over het dodental in Game of Thrones.
- http://d24w6bsrhbeh9d.clo...photo/aXb6obP_700b_v1.jpg
(ja, het is een afbeelding)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik zag tijdens het lezen van dat stuk al een grote fout staan.Spike_wolf schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:44:
[...]
Voor de duidelijkheid, dat is niet door George geschreven
Dit is de daadwerkelijke post: http://www.dorkly.com/pos...deaths-in-game-of-thrones
Geschreven door Andrew Bridgman.
Nee, het is alleen wat ongelukkig opgeschreven. Hij heeft het over Ned, zijn zoon Rob en vrouw Cat.Linkje3 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:33:
[...]
Ik zag tijdens het lezen van dat stuk al een grote fout staan.
Dat Catelyn de vrouw is van Robb.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
1. Game of Thrones and the Philosopher's Dragon Eggshyptonize schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:10:
Game of Thrones: The Wildling Menace
Game of Thrones: The Attack of the White Walkers
Game of Thrones: Revenge of the Targaeryens
Game of Thrones: A New Bastard
Game of Thrones: The Starks Strike Back
Game of Thrones: Return of the King of the North
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 28% gewijzigd door Thomas op 15-06-2014 13:29 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Morgen ochtend weerMx. Alba schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:31:
Game of Thrones - Die Hard
Maar zullen we nu weer on topic gaan?
Iets zegt me dat het volgende seizoen nog maar 10 episodes heeft en pas we bij seizoen 6 pas kans hebben op 13 afleveringen.RocketKoen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:48:
Misschien minder. Als volgend seizoen meer afleveringen krijgt beginnen ze waarschijnlijk eerder.
Anders beginnen de zomervakanties al en missen heel veel mensen de finale omdat je op vakantie zijn.
Nomen nescio
Heel veel mensen kijken GoT dit jaar voor het eerst
Kan maar zo zijn..
Verwijderd
Ze duren gemiddeld 52 of 53 minuten, dacht ik toch. Begintune en aftiteling meegerekend.Bra-Jo schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:59:
Er is verhaallijn genoeg om 13x 60 minuten te maken, maar ik vrees dat de serie dan flink uit z'n budget gaat lopen. Ideale alternatief voor mij persoonlijk zou 13x 45 minuten zijn. Dan loopt het allemaal net wat langer door dan nu. 10 weken genieten en dan 42 weken wachten staat niet lekker in verhouding tot elkaar.
Verwijderd
Als je graag wilt weten hoe het verder gaat kan je die tijd benutten met het lezen van de boekenOsiris schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:05:
Kan maar zo zijn..Door het genoegen van de serie verbleekt de pijnlijke wachttijd altijd weer en vergeet ik hoe lang ik heb moeten wachten
Neen, heb al teveel boeken op m'n To Read-lijstje staan en wil onbespoilerd de serie kijkenVerwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:59:
[...]
Als je graag wilt weten hoe het verder gaat kan je die tijd benutten met het lezen van de boeken
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
De aflevering staat meestal tussen 04:00 en 05:00 onze tijd op de bekende sites.Munki schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:23:
Hoelaat is de aflevering in Nederland beschikbaar? Ergens vannacht toch?
Dan heb ik m allang gezienRocketKoen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:06:
En maandag 20:30 legaal op HBO Nederland.
Be nice, You Assholes :)
Thanks! Dan wacht ik wel tot morgenAwsom schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:51:
[...]
De aflevering staat meestal tussen 04:00 en 05:00 onze tijd op de bekende sites.
Dat zou wel een ontzettende afgang zijn als ze dat voor het volgende seizoen bewaren..dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:17:
Zoiets bewaar je natuurlijk voor de season finale, of ep. 8. Al is nog maar de vraag of dat dit seizoen nog gaat gebeuren
Ik gok dat dit DE cliffhanger wordt van dit seizoen. Waarin we niet weten of Tyrion het zal overleven of niet. Wat de situatie is weet ik echt niet maar ik gok dat we een jaar moeten wachten op dit antwoord.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dat zou heel erg schraal zijn, maar ben er inderdaad ook bang voor.Dreanor schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:49:
[...]
Ik gok dat dit DE cliffhanger wordt van dit seizoen. Waarin we niet weten of Tyrion het zal overleven of niet. Wat de situatie is weet ik echt niet maar ik gok dat we een jaar moeten wachten op dit antwoord.
Dat is niet de stijl van GoT.Dreanor schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:49:
[...]
Verwijderd
Ach. een van zijn 1e lines in de serie was "you should not trust me"Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:49:
Deze kwam net voorbij op 9gag:
[afbeelding]
Te leuk om te laten gaan. Ik raad overigens aan de comments te vermijden, for they are dark and full of spoilers.
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 15-06-2014 22:52 ]
Je bedoelt de x09dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:37:
Allemaal niet de season finale, wel 2 keer S0xE08![]()
Vorig seizoen was "Mysa" de finale, en dat stelde niet veel voor zover ik nog weet.
Verwijderd
Of niet... deze vent, Littlefinger, is werkelijk onvoorspelbaar. Enerzijds lekker spannend, anderzijds duim ik elke keer weer dat hij de pijp uit gaat. Laat Sansa een of ander gif door zijn drank doen (a la Joffrey) ofzo! Nu heeft ze toch gezien hoe dat moet.RocketKoen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:51:
[...]
Ach. een van zijn 1e lines in de serie was "you should not trust me"
meteen de laatste keer dat hij eerlijk was
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 01:45 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Wognummer op 16-06-2014 07:37 ]
Daarom lees ik nu de boeken, dan kan ik straks in het boekentopic verderVerwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:35:
Over een paar weken is dit topic wss uitgestorven en GoT slechts een vage herinnering.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Geen echte spoiler maar als je de aflevering nog niet gezien hebt niet heel leuk om te lezen NIET doen dusRocketKoen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:31:
[...]
Dat is niet de stijl van GoT.
Ze teasen je niet door de aflevering af te kappen vlak voor een belangrijke gebeurtenis.
Ze schokken je eerst door een paar hoofdpersonen af te maken, en meteen daarna de aftiteling.
Ik heb dit nog niet gelezen maar dit is zooo verleidelijk altijd als je zoiets ziet staan hahahahWognummer schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:36:
[...]
Geen echte spoiler maar als je de aflevering nog niet gezien hebt niet heel leuk om te lezen NIET doen dus![]()
spoiler:Lol boeken gelezen zekeryou are almost right daar ging weer een hoofdpersoon
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
zijn echt mensen die om 5 of 6 uur 's ochtends het gaan kijken hoor.. heb ik vroeger ook regelmatig gedaanVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:53:
Hoe krijgen mensen het voor elkaar die aflevering nu al gezien te hebben?
Verwijderd
Ik had hem net onderweg naar het werk kunnen kijken als ik dit echt had gewild. Mijn NAS harkt 's nachts alle nieuwe releases binnen. Daarbij zijn er overigens vast genoeg studenten die nu vakantie hebben of uberhaupt geen college en gewoon hebben kunnen kijken.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:53:
Een poosje? Ongeveer 4 uur.MrVegeta schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:54:
Aflevering is al een poosje te downloaden via het, zoals dat heet, internet.
PSN: Fruitschaaltje
Ja de aflevering is al een poosje uitVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:56:
Een poosje? Ongeveer 4 uur.
Waarom zo denigrerend?Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:53:
[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 16-06-2014 09:04 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De pot verwijt de ketel?MrVegeta schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:03:
[...]
Ja de aflevering is al een poosje uitDuurt overigens ook ongeveer 15 minuten langer dan normaal
.
[...]
Waarom zo denigrerend?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
De aflevering duurt 66 minuten volgens IMDB. Normaal rond de 52/55 minuten..raydekok schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:11:
hoe lang duurt de laatste? ik kijk graag met NL ondertitels dus vandaar vanavond pas.
PSN: Fruitschaaltje
Verwijderd
Ik weet niet wat jullie in je studententijd doen, maar als ik vrij was lag ik a) uit te slapen omdat ik in de kroeg had gezeten of b) lag ik met een meid in bed die ik in de kroeg ontmoet had.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:56:
Daarbij zijn er overigens vast genoeg studenten die nu vakantie hebben of uberhaupt geen college en gewoon hebben kunnen kijken.
tja.. hangt er vanaf wat voor type student je bent.. ik keek regelmatig mijn favoriete tv series zo 's ochtends vroeg XD (ok.. regelmatig ook rechtstreeks nadat ik de kroeg uit kwam lopen als een tv serie zaterdagochtend beschikbaar was ofzowVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:23:
[...]
Ik weet niet wat jullie in je studententijd doen, maar als ik vrij was lag ik a) uit te slapen omdat ik in de kroeg had gezeten of b) lag ik met een meid in bed die ik in de kroeg ontmoet had.
Als je als student om 09:30 of eerder al game of thrones zit te kijken ben je verkeerd bezig.
En nu ga je er even vanuit dat iedereen net zoals jij is. Nogal kortzichtig als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:23:
[...]
Ik weet niet wat jullie in je studententijd doen, maar als ik vrij was lag ik a) uit te slapen omdat ik in de kroeg had gezeten of b) lag ik met een meid in bed die ik in de kroeg ontmoet had.
Als je als student om 09:30 of eerder al game of thrones zit te kijken ben je verkeerd bezig.
[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 16-06-2014 09:28 ]
Verwijderd
Tot hoe laat is de kroeg precies open op zondag? Op veel plekken niet tot maandagochtend vroeg. Daarbij zou ik dat niet eens willen na de vrijdag/zaterdag En het is erg leuk dat je elke week een ander sletje mee naar huis wist te nemen, maar sommige mensen hebben ook gewoon een vaste relatie. Ik weet in ieder geval dat ik zelf op zondag op normale tijden naar bed ging en er sowieso voor 9 alweer uit was op een maandag.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:23:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 09:34 ]
Of! Je ligt met een "meid" in bed de serie te kijken /gasp. Stel je voor dat er vrouwen zijn die het ook gaaf vindenVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:23:
[...]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
You good boy.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:23:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door douwe.nl op 16-06-2014 09:42 ]
Duitsland - Portugal kijken, GoT kijken (Iran - Nigeria lijkt me niet zo spannend) en dan misschien nog Ghana - USAMektheb schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:47:
Vanavond eerst Voetbal en dan in bed GoT.
niet dat ik niet weet wat er gaat gebeuren, maar wil het toch wel zien
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Verwijderd
Wat nou, denigrerend. Ik vraag me gewoon af hoe het mensen lukt op een maandagochtend Game of Thrones te kijken.MrVegeta schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:03:
[...]
Ja de aflevering is al een poosje uitDuurt overigens ook ongeveer 15 minuten langer dan normaal
.
[...]
Waarom zo denigrerend?
Verwijderd
Ik heb pas om 13:30 college, dus tijd zat. Als ik 11:00 college heb zet ik de wekker gewoon iets eerderVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:36:
[...]
Wat nou, denigrerend. Ik vraag me gewoon af hoe het mensen lukt op een maandagochtend Game of Thrones te kijken.
Liefde voor de serieVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:36:
[...]
Wat nou, denigrerend. Ik vraag me gewoon af hoe het mensen lukt op een maandagochtend Game of Thrones te kijken.
Verwijderd
Ja, oké. Maar niet enkel studenten kijken GoT, lijkt meVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:40:
[...]
Ik heb pas om 13:30 college, dus tijd zat. Als ik 11:00 college heb zet ik de wekker gewoon iets eerder
Ook werkloze inderdaadVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:42:
[...]
Ja, oké. Maar niet enkel studenten kijken GoT, lijkt me.
Of het experimenteren door die nieuwe maester wordt hem als nog fataal. Grand maester Pycelle suggereerde zoiets namelijk. Tuurlijk heeft die maester Jaime zijn verminking goed weten te behandelen, maar ik hoop toch zeer dat de Mountain als nog kassie wijlen gaat. En met de Mountain Cersei ook. Heb net zoals Arya mijn eigen listVerwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:34:
Typisch ook weer dat die Mountain blijkt te overleven. Ik weet niet hoe hij terugkomt, maar kwaadaardiger of sterker werd wel geïnsinueerd. Dat wordt nog wat.
Tywin is hypocriet nr. 1Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:34:
Wat was die deal met Tywin en Shae nou? Ik dacht dat Tywin een grafhekel had aan haar. Of speelde Shae al die tijd onder 1 hoedje met Tywin?
Typisch ook weer dat die Mountain blijkt te overleven. Ik weet niet hoe hij terugkomt, maar kwaadaardiger of sterker werd wel geïnsinueerd. Dat wordt nog wat.
Valar Morghulis!
[ Voor 40% gewijzigd door Blistimo op 16-06-2014 12:51 ]
Die skeletten vond ik ook jammer, beetje te Pirates of the Caribbean-achtig.Famous schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:42:
Al vond ik het vuurballen gooiende meisje wel weer té net als de skeletten die uit de grond kwamen zetten.
Ja die piraat in het badhuis en die Daavos meekreeg bij de battle of Black Water Bay. Maar het zijn zeilschepen toch? Mogen ze wel heel sterke wind mee hebben om vanaf aflevering 6 met het 'meet the Iron Bank' moment nu in aflevering 10 te verschijnen met nieuwe manschappen bij de Wall. Ik blijf die verplaatsing absurd snel vinden.Blistimo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:48:
Hij heeft de schepen van Salladhor Saan gekocht, zoals je in die badhuis-scene tussen hem en Davos hebt kunnen zien.
M'kay.. in dat geval is het geloofwaardiger. In mijn beleving lag Braavos een beetje in het zuiden van Essos net boven Dorne.Blistimo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:48:
Oh, en Braavos ligt op het noordelijkste puntje van Essos, dus letterlijk de kortst mogelijke afstand tussen Essos en de Wall
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 16-06-2014 12:52 ]
Hij had zoveel gold mee gekregen vande Iron Bank dat die een Boost erbij kon kopen om het spel wat sneller te laten verlopenJoosie200 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:51:
[...]
Ja die piraat in het badhuis en die Daavos meekreeg bij de battle of Black Water Bay. Maar het zijn zeilschepen toch? Mogen ze wel heel sterke wind mee hebben om vanaf aflevering 6 met het 'meet the Iron Bank' moment nu in aflevering 10 te verschijnen met nieuwe manschappen bij de Wall. Ik blijf die verplaatsing absurd snel vinden.
Of gewoon wild fire modden en zo een dikke steekvlam als boost gebruikenFamous schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:52:
[...]
Hij had zoveel gold mee gekregen vande Iron Bank dat die een Boost erbij kon kopen om het spel wat sneller te laten verlopen
Heb alles nogal kort na elkaar gekeken, dus weet niet meer precies wat in welke aflevering zat maar is het niet zo dat Tyrion uiteindelijk nog een behoorlijke poos de cel heeft gezeten? Met andere woorden, er gaat meer tijd overheen dan uit de afleveringen blijkt...Joosie200 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:51:
[...]
Ja die piraat in het badhuis en die Daavos meekreeg bij de battle of Black Water Bay. Maar het zijn zeilschepen toch? Mogen ze wel heel sterke wind mee hebben om vanaf aflevering 6 met het 'meet the Iron Bank' moment nu in aflevering 10 te verschijnen met nieuwe manschappen bij de Wall. Ik blijf die verplaatsing absurd snel vinden.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Precies, ook zoiets. Maarja.. dat valt kennelijk niet te vermijden in een serie wanneer je zo weinig airtime hebt om in 10 afleveringen een compleet boek uit de doeken te doen.Blistimo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:53:
Tijd is een beetje ingewikkeld in te schatten in deze serie. Er zit bijvoorbeeld 0 tijd tussen Ned's onthoofding in S1 en het moment dat de familie dat te weten komt, terwijl daar normaal wel een week of wat overheen ging. En wie zegt dat de scene in de Iron Bank in het verhaal niet vroeger plaatsvond dan je in de serie hebt gezien?
Klopt, die ravens zijn door de Grand Maester verstuurd aan alle koningen, waaronder Stannis. Maar dat het er aan zat te komen is 1 ding, maar zo snel is iets heel anders. Maakt het niet minder indrukwekkend, want zo in helicopter view het stuk bos voor de wall te tonen was tofXyritZz schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:55:
[...]
Ze waren dit ook al lange tijd aan het voorbereiden, vorig seizoen kreeg Stannis en de Red Lady toch al bericht dat er gedonder was bij The Wall. De Red Lady zei toen meteen al dat ze dat niet konden negeren en dat dat belangrijker was dan het veroveren van de iron throne.
[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 16-06-2014 13:05 ]
Verwijderd
Ik vond die blik in zijn ogen ook mooi. Heel verdrietig. Hij zei vlak voor de battle of blackwater bay ook dat hij een hekel heeft aan die bellen omdat ze alleen luiden als er hommeles is.Joosie200 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:00:
Wel slim van Varys om toch maar met Tyrion mee te gaan, nadat ie de kerkklok had horen luidden wist ie instinctief dat zijn rol als de master of whispers toch wel zou zijn uitgespeeld zodra Cersei erachter zou komen dat hij in het complot zou zitten.
Persoonlijk verwacht ik dat Bran het draakje gaat overnemen die dat kindje verkoold had. Althans, dat vermoeden bekroop me gelijk bij de third eyed raven scene. Jaartje wachten...Joosie200 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:00:
[...]
Enfin.. Bran heeft dan eindelijk de three eyed raven ontmoet, krijgt lessen voor zijn vliegbrevet. En dan? Terugvliegen naar Winterfell en ala Brandon the Builder het in puin en as liggende thuis herbouwen?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ja miste je er niet eentje?
Hmm, dan zou Bran technisch gesproken wel vliegen, meer schade kunnen doen dan alleen Hodor overnemen en hulpje van Danny zijn. Dat kan nog een interessante familie reünie worden wanneer Brandon op Drogon naar Danny en haar twee draken terug gaat of zo.BillSpaarbank schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:12:
[...]
Persoonlijk verwacht ik dat Bran het draakje gaat overnemen die dat kindje verkoold had. Althans, dat vermoeden bekroop me gelijk bij de third eyed raven scene. Jaartje wachten...
One does not simply watch 1 rerun-episode of GoT a weekJoosie200 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:44:
Ik heb nog een derde seizoen te kijken van PoI, daarna maar eens een rerun GoT doen vanaf seizoen 1. En dan is het onderhand wel tijd voor seizoen 5Als ik tenminste 1 aflevering per week doe van GoT en PoI wat sneller inhaal.
ulTimaS schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:52:
[...]
One does not simply watch 1 rerun-episode of GoT a week
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 16-06-2014 14:02 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq