hoop dat hij er dan wel wat minder vrouwelijk uitziet, vond het altijd wat vaag dat zo'n vrouwelijke vent iedereen ging vermoorden en dat waren toch wel lastige figuren om dood te maken.Joosie200 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:37:
De identiteit 'Jaqan' was dood, de faceless assassin die zich voor Jaqan uitgaf niet. En nu Arya nog steeds die Braavosi coin heeft hoop ik toch dat die ooit nog ingezet gaat worden > poef: faceless man terug.
Altijd raar gevonden dat iemand met zoveel vaardigheden gevangen genomen was trouwens
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Bedoel Arya hoeft maar die coin aan een Braavosi te geven en het motto van dit seizoen uitspreken > and he's back, maar dan met een nieuwe identiteit. Sterker nog: ik verwacht wel een laatste shot met Arya die valar morgulis zegt, de coin overhandigt aan een Braavosi en dat dan als cliffhanger.
Verwijderd
Ik dacht al... Ik kon me niet herinneren dat de faceless assassin dood ging in de serie.
Leuk woord, trouwens. Assassin.
Een Faceless Man inderdaad. Maar dat is dus niet Jaqen. Dat is dus het punt, Jaqen is er niet meer, die bestaat niet meer. Ze kan hooguit een andere Faceless Man tegenkomen maar dat is dan een ander persoon met een andere identiteit.Joosie200 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:37:
De identiteit 'Jaqen' was dood, de faceless assassin die zich voor Jaqan uitgaf niet. En nu Arya nog steeds die Braavosi coin heeft hoop ik toch dat die ooit nog ingezet gaat worden > poef: faceless man terug.
Wat is je definitie van dood? Die identiteit komt aan z'n einde en kan je dus beschouwen als dood. Dat doet de Faceless ook, die zegt letterlijk dat Jaqen dood is.Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:45:
Ik dacht al... Ik kon me niet herinneren dat de faceless assassin dood ging in de serie.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt, want de Faceless men hebben al die identiteiten voor een tijdje als dekmantel. Is hun dekmantel uitgewerkt of ontdekt > next nieuwe dekmantel aka nieuwe identiteit aannemen. Daar slaat het hele idee van 'faceless' ook op.Tsurany schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:46:
[...]
Een Faceless Man inderdaad. Maar dat is dus niet Jaqen. Dat is dus het punt, Jaqen is er niet meer, die bestaat niet meer. Ze kan hooguit een andere Faceless Man tegenkomen maar dat is dan een ander persoon met een andere identiteit.
[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 05-06-2014 21:48 ]
Elke keer als ik het gevecht opnieuw kijk kan ik maar 1 ding denken: wat een bull**** 
Oberyn domineert heel die fight zo zwaar, 3x lijkt hij even in de problemen te komen maar elke keer als hij opstaat loopt het met die zelfverzekerde grijns rond. Hij wist gewoon 100% zeker voor die fight dat hij de mountain probleemloos aankon.
En dan sterven omdat je even full retard gaat...
Oberyn domineert heel die fight zo zwaar, 3x lijkt hij even in de problemen te komen maar elke keer als hij opstaat loopt het met die zelfverzekerde grijns rond. Hij wist gewoon 100% zeker voor die fight dat hij de mountain probleemloos aankon.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Verwijderd
Wanneer het lichaam dood is. Iedereen kan een nieuwe identiteit aannemen, het lichaam leeft gewoon verder en is dus niet dood. De assassin leeft gewoon, maar dan met een andere identiteit.Tsurany schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:46:
[...]
Een Faceless Man inderdaad. Maar dat is dus niet Jaqen. Dat is dus het punt, Jaqen is er niet meer, die bestaat niet meer. Ze kan hooguit een andere Faceless Man tegenkomen maar dat is dan een ander persoon met een andere identiteit.
[...]
Wat is je definitie van dood? Die identiteit komt aan z'n einde en kan je dus beschouwen als dood. Dat doet de Faceless ook, die zegt letterlijk dat Jaqen dood is.
Zijn arrogantie heeft hem vermoord, dat kon je van kilometers zien aankomen...Jebus4life schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:21:
Elke keer als ik het gevecht opnieuw kijk kan ik maar 1 ding denken: wat een bull****
Luister, het is niet echt gebeurd, hè! Het is fictie!Jebus4life schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:21:

Maar serieus, wat maakt 't uit. Je gaat toch niet zeggen dat je niet genoten hebt van het einde.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Zo werkt Varys idd denk ik; als zijn stem geen directe gevolgen heeft meebrullen met de meeste mensen om niet op te valen en de illusie van vertrouwen te creëren.Osiris schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:41:
[...]
Zelfde als met de getuigenis tegen Tyrion: maakte tóch allemaal niet uit in dat schijnproces, dat wist hij ook wel dondersgoed natuurlijk.
Kan 'ie maar beter tegen 'em getuigen zodat 'ie onschuldig lijkt mocht 'ie Tyrion zometeen assisteren.
Niet? Ik vind haar oprecht de leukste/mooiste vrouw uit de hele serie hahaVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:00:
Margaery vind ik vreselijk. Maar dat komt vooral omdat de kop van de actrice me niet aan staat.
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Ik heb al een hekel aan die kop sinds The Tudors
Ze heeft iets, en tegelijk kan ze ook weer heel lelijk zijn / kijken.KillerAce_NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:03:
Ik heb al een hekel aan die kop sinds The Tudors
Verder is ze best te doen
Smaken verschillen-_D_- schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:50:
[...]
Zo werkt Varys idd denk ik; als zijn stem geen directe gevolgen heeft meebrullen met de meeste mensen om niet op te valen en de illusie van vertrouwen te creëren.
[...]
Niet? Ik vind haar oprecht de leukste/mooiste vrouw uit de hele serie hahaNiet dat ze objectief gezien de mooiste is, ze heeft zelfs best een gek gezicht, maar ik vind haar prachtig
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ze heeft een natuurlijk duckface gezicht-_D_- schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:50:
[...]
Niet? Ik vind haar oprecht de leukste/mooiste vrouw uit de hele serie hahaNiet dat ze objectief gezien de mooiste is, ze heeft zelfs best een gek gezicht, maar ik vind haar prachtig
Verwijderd
LenaXyritZz schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:09:
[...]
Smaken verschillenIk vind haar ook niet zo geweldig mooi om te zien, terwijl ik Cersei wel weer een prachtige vrouw vind om te zien en ook graag zie acteren... terwijl volgens mij het merendeel van de kijkers juist daar weer niets mee heeft
.
Ik denk dat dat wel even gaat duren. Zij is listig genoeg om echt lang in leven te blijven. Teveel mensen zijn van haar afhankelijk geworden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ik denk dat het komt omdat haar dood niet echt veel baat heeft. Mensen mogen haar niet, maar het is niet alsof ze haar heel graag dood willen hebben. (behalve Arya dan)
Nu Tywin de macht heeft (en daarvoor Tyrion die als hand van de koning acteerde) is ze ook niet belangrijk genoeg om haar dood te willen.
Nu Tywin de macht heeft (en daarvoor Tyrion die als hand van de koning acteerde) is ze ook niet belangrijk genoeg om haar dood te willen.
Dat zeker, hoewel ik wel denk dat ze erg onderschat wordt. Zij weet heel goed hoe ze het spel moet spelen, en als ze de kans krijgt, doet ze dit ook gewoon.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
http://mashable.com/2014/...cid=mash-com-fb-main-link
Voor 20.000 dollar kan je een character worden in Game of Thrones. Liefhebbers?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb liever dat hij gewoon door gaat met het schrijven van de boeken....Zeror schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:30:
http://mashable.com/2014/...cid=mash-com-fb-main-link
Maar de twee winnaars worden als karakter in het boek opgenomen en sterven een typische asoiaf dood... Dus George zit vast, hij heeft slachtoffers nodig.avec_style schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:35:
[...]
Ik heb liever dat hij gewoon door gaat met het schrijven van de boeken....
Dat boek zal pas in 2015 verschijnen heb ik zo'n idee.
Want bezig met crowdfunding = geen boeken meer schrijven?avec_style schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:35:
[...]
Ik heb liever dat hij gewoon door gaat met het schrijven van de boeken....
Hij zet zich in voor iets wat hij een goed doel vind. Hij is ook echt een mens hoor
Nope Cersei speelt the game het slechtst van allemaal.lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:28:
Dat zeker, hoewel ik wel denk dat ze erg onderschat wordt. Zij weet heel goed hoe ze het spel moet spelen, en als ze de kans krijgt, doet ze dit ook gewoon.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee dat was NedMrVegeta schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:06:
[...]
Nope Cersei speelt the game het slechtst van allemaal.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Naar mijn weten juist niet, ze heeft haar ( niet rechtmatige ) zoon als koning aan de macht kunnen brengen, en zo haar lijn verder te zetten. Als King Joffrey niet zo een eikel was geweest, had ze de macht van het koninkrijk gehad. Ze is enkel door Tywin ingehaald met haar andere zoon.MrVegeta schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:06:
[...]
Nope Cersei speelt the game het slechtst van allemaal.
Voor de rest heeft ze haar broer die ze niet mag en vertrouwt kunnen aanduiden als een moordenaar.
Ik denk dat ze momenteel er niet slecht voor staat om eerlijk te zijn.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ze speelt echter het spel te veel vanuit emotie, niet vanuit de ratio. Te weinig lange termijn denken. Daar zie je precies de tegenstelling met Tywin, die alles doet "voor de familie".
Dit.Tk55 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:18:
Ze speelt echter het spel te veel vanuit emotie, niet vanuit de ratio. Te weinig lange termijn denken. Daar zie je precies de tegenstelling met Tywin, die alles doet "voor de familie".
Maar de gene die het spel het beste spelen en weten hoe het moet is toch wel Little Finger en Varys.
én Tywin. Die doet in ieder geval zen stinkende best om kingslanding zo te laten zoals het nu is.Mektheb schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:43:
[...]
Dit.
Maar de gene die het spel het beste spelen en weten hoe het moet is toch wel Little Finger en Varys.
Maar wat is zijn endgame?Rub3s schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:10:
[...]
én Tywin. Die doet in ieder geval zen stinkende best om kingslanding zo te laten zoals het nu is.
Hij heeft geen erfgenaam. Zijn geld is op en zijn goudmijnen leeg.
Een "open brief van GRRM" over het aantal doden in ASOIAF: http://www.dorkly.com/pos...deaths-in-game-of-thrones
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Hij heeft een puntRobtimus schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:30:
Een "open brief van GRRM" over het aantal doden in ASOIAF: http://www.dorkly.com/pos...deaths-in-game-of-thrones
Wat betreft Cersei en The Game... Ze is veel te voorspelbaar. De andere spelers weten van tevoren precies hoe Cersei zal reageren. En dus wordt ze door Littlefinger, door Varys en zelfs door Tywin en Tyrion bespeeld. Terwijl zij zelf denkt dat zij zelf aan het spelen is. Neem een Varys of een Littlefinger, die zijn onvoorspelbaar. Uiteraard hebben ze wel hun doel maar zij zien in dat de beste weg naar je doel niet direct is. Daardoor doen ze regelmatig dingen die je niet van ze zou verwachten en dat voorkomt dat anderen hun als pionnen gaan gebruiken. Ook voorkomen ze daarmee dat anderen erachter komen wat hun end game is. Want kennis is macht en als je weet wat iemand wil bereiken dan wordt het wel heel eenvoudig om die persoon dwars te zitten.
[ Voor 15% gewijzigd door Mx. Alba op 07-06-2014 16:58 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Die meerdere lagen in dat spel dat gespeeld wordt is vooral bij Littlefinger ontzettend interessant. Wij denken nu dat Sansa hem kan bespelen, maar misschien wil hij dat juist wel, omdat hij daarmee weer andere pionnen in het spel kan laten spelen. Of hij wekt de suggestie dat hij met zich laat spelen, waarmee hij Sansa weer bespeelt. Zie het als een onwijs ingewikkelde 'I know that you know that I know...' etc.
Of misschien is het wel zo simpel als Littlefinger die zich op dit moment laat leiden door zijn little finger...
Of misschien is het wel zo simpel als Littlefinger die zich op dit moment laat leiden door zijn little finger...
Verwijderd
Littlefinger is natuurlijk wel een man, héBlistimo schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:19:
Die meerdere lagen in dat spel dat gespeeld wordt is vooral bij Littlefinger ontzettend interessant. Wij denken nu dat Sansa hem kan bespelen, maar misschien wil hij dat juist wel, omdat hij daarmee weer andere pionnen in het spel kan laten spelen. Of hij wekt de suggestie dat hij met zich laat spelen, waarmee hij Sansa weer bespeelt. Zie het als een onwijs ingewikkelde 'I know that you know that I know...' etc.
Sansa hebben we volgens mij ook nooit naakt gezien.Osiris schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:54:
Sansa is zeker niet lelijk, maar Daenerys is toch wel de knapste van de serie IMO
[afbeelding]
Zelfs toen Joffrey haar kleren aan het afscheuren was kwam hij niet verder dan een blote schouder.
Verwijderd
Voor knappe meiden moet je niet bij game of thrones zijn, zo heel bijzonder is een Daenerys naakt niet mijn inziens.
Indeed dat heb ik dus ook, ze zijn allemaal wel mooi daar niet van maar heb wel leukere dames gezienVerwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:25:
Voor knappe meiden moet je niet bij game of thrones zijn, zo heel bijzonder is een Daenerys naakt niet mijn inziens.
Sophie Turner is dan ook pas net dit jaar 18 geworden.RocketKoen schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:21:
[...]
Sansa hebben we volgens mij ook nooit naakt gezien.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Waar moet je dan wel zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:25:

Er zijn maar weinig van de jongedames uit GoT níet knap op hun eigen manier mijns inziens.
Top 3:
- Daenerys
- Margaery (natural duckface +1
)
- Sansa
[ Voor 29% gewijzigd door Osiris op 07-06-2014 21:20 ]
RocketKoen schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:21:
[...]

RocketKoen schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:21:
[...]

Goed, nog niet in vol ornaat maar dit shot is wel langs gekomen in het tweede seizoen dacht ik.
Dat is dus Ros....Joosie200 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 01:16:
[...]
[afbeelding]
Goed, nog niet in vol ornaat maar dit shot is wel langs gekomen in het tweede seizoen dacht ik.
Staat ook gewoon in de naam van je jpg
Oh, tijd voor bed dan maarRocketKoen schreef op zondag 08 juni 2014 @ 01:22:
[...]
Dat is dus Ros....
Staat ook gewoon in de naam van je jpg
Hoge eisen?
Vind ze meer dan prima
Gewoon lekker natuurlijke boobs, niks mis mee.
Geen puffy nipples iig
[ Voor 15% gewijzigd door sjaak88 op 08-06-2014 02:40 ]
George RR Martin himself maakt ons lekker voor de aflevering van vanavond:
(voor de zekerheid even in spoiler-tags, hoewel het eigenlijk niets inhoudelijks verklapt, maar wie echt helemaal niets wil weten van te voren, moet hier niet op klikken)
spoiler: quote van blog GRRM
Tomorrow night, on HBO.
Neil Marshall returns, with a battle even bigger than "Blackwater." Should rival or surpass any battle ever seen before on television.
Keep your swords sharp.
And be afraid. Be very afraid.
(No, I haven't seen the episode yet).
Neil Marshall returns, with a battle even bigger than "Blackwater." Should rival or surpass any battle ever seen before on television.
Keep your swords sharp.
And be afraid. Be very afraid.
(No, I haven't seen the episode yet).
(voor de zekerheid even in spoiler-tags, hoewel het eigenlijk niets inhoudelijks verklapt, maar wie echt helemaal niets wil weten van te voren, moet hier niet op klikken)
Leuke quiz over de Night's Watch. 10 vragen en vrij van spoilers. Scoorde zelf 60% en ben dus niet geslaagd
Link: http://www.makinggameofth...watch-trivia?cmpid=ABC724
OK morgen dit topic maar ff mijden tot ik de episode zelf gezien heb
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
50D. Ninjai schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:52:
Leuke quiz over de Night's Watch. 10 vragen en vrij van spoilers. Scoorde zelf 60% en ben dus niet geslaagd![]()
Eens, actrice die Gilly speelt is trouwens ook echt mooi;Osiris schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:48:
[...]
Er zijn maar weinig van de jongedames uit GoT níet knap op hun eigen manier mijns inziens.
Top 3:
- Daenerys
- Margaery (natural duckface +1
)
- Sansa

Niet zo lelijk als in de serie nee maar "echt mooi" zijn niet de woorden die ik zou gebruiken eerlijk gezegdThomasx4 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:44:
[...]
Eens, actrice die Gilly speelt is trouwens ook echt mooi;
[afbeelding]
Een van die vragen is niet eerlijk voor de boeklezers omdat die vraagt naar iets dat in de boeken nét iets anders is gelopen en er dus twee antwoorden goed zouden kunnen zijn.D. Ninjai schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:52:
Leuke quiz over de Night's Watch. 10 vragen en vrij van spoilers. Scoorde zelf 60% en ben dus niet geslaagd![]()
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
100% :)!D. Ninjai schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:52:
70%...
Ik wist echt niet dat er 19 kastelen langs The Wall waren?!?
Dat is echt veel en nu is er nog maar eentje.
En die is zwaar onderbevolkt(is dat een woord?) ook nog.
Wordt wat....
Ik wist echt niet dat er 19 kastelen langs The Wall waren?!?
Dat is echt veel en nu is er nog maar eentje.
En die is zwaar onderbevolkt(is dat een woord?) ook nog.
Wordt wat....
Er zijn er nu nog 3, namelijk Castle Black, Shadow Tower en Eastwatch by the sea. En die zijn inderdaad zwaar onderbezet. Anders hadden de Free People nooit de muur kunnen beklimmen, dan zouden ze allang gespot zijn door een lookout.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik moet echt de serie weer eens opnieuw gaan bekijken, heel veel dingen ben ik gewoon vergeten hoe het ook al weer zat en op die quiz haalde ik dan ook maar een schamele 30%
Ja dat moet ik ook maar weer eens inplannen, S01 voelt echt als jaren terug, weet ook lang niet alle gebeurtenissen meer
80%, dacht dat het zwaard van Jon Ice was maar dat was Ned zijn zwaard natuurlijk
Is het in de serie sowieso bekend geworden hoe Jon zijn zwaard noemt? Nee toch?
En de laatste vraag twijfelde en koos voor het verkeerde antwoord.

90% (alleen die van de rat cook fout).
Die van dat zwaard was vrij gemakkelijk als je maar weet wat het vooral niet is: Ice en Ghost vallen per definitie af, en hoewel Mormont van Bear Island kwam was Brown Bear gewoon niet logisch.
Die van dat zwaard was vrij gemakkelijk als je maar weet wat het vooral niet is: Ice en Ghost vallen per definitie af, en hoewel Mormont van Bear Island kwam was Brown Bear gewoon niet logisch.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Kon me dat zwaard nog vaag herinneren uit de serie, althans, wist zeker dat het longclaw was, kan me niet herinneren dat het daadwerkelijk gezegd werd.

[ Voor 26% gewijzigd door Thomas op 08-06-2014 23:04 ]
Als ik haar gezicht nu zie is het 1e woord dat in me opkomt "inteelt".Thomasx4 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:44:
[...]
Eens, actrice die Gilly speelt is trouwens ook echt mooi;
[afbeelding]
Dus dat is een beetje verpest voor me
Ghost en Brown Bear vielen voor mij sowieso af, want geen vernoeming naar een direwolf laat staan dat het handvat van Jon zijn zwaard een berenkop heeft. Toen maar in gauwigheid ice geklikt terwijl dat natuurlijk van Ned was. Ah ja.. ben benieuwd. Zelfde regisseur als bij de battle of Black Water twee seizoenen geleden: dus we krijgen eindelijk actieRobtimus schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:58:
90% (alleen die van de rat cook fout).
Eindelijk actie? Heb je de laatste scene van de vorige aflevering gemist?Joosie200 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:08:
[...]
Ghost en Brown Bear vielen voor mij sowieso af, want geen vernoeming naar een direwolf laat staan dat het handvat van Jon zijn zwaard een berenkop heeft. Toen maar in gauwigheid ice geklikt terwijl dat natuurlijk van Ned was. Ah ja.. ben benieuwd. Zelfde regisseur als bij de battle of Black Water twee seizoenen geleden: dus we krijgen eindelijk actie
Pfff, die paar seconden heen-en-weer gedans en dat ene hoofdje wat /me SPLETSJ zei, kom nouRocketKoen schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:11:
[...]
Eindelijk actie? Heb je de laatste scene van de vorige aflevering gemist?
Een op een in een combat by trial is toch actie van een ander formaat dan een een veldslag op zee of 'the greatest fire the North has ever seen' Vorige week had wel de spanning en sensatie, wat ik morgen weer ga missen want hoe grotesk Black water bay met wild fire over kwam, qua sensatie vond ik het nogal /meh. Ja, er zat genoeg actie in, maar het deed me toch minder. Dito met de night's watch, die wildlings doen er wel verdomde lang over om eens toe te slaan.RocketKoen schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:11:
[...]
Eindelijk actie? Heb je de laatste scene van de vorige aflevering gemist?
Bovendien vind ik het bij de wall nogal saai, er is niet zo veel intrige als in King's Landing of op Essos of in the Eyrie. Wildlings zijn on the run want zeh germans walkers and wights/inferi are coming and that's about it. Jon gaat kijken of het gras groener is bij de wildlings en komt dankzij hun plan om de wall te beklimmen weer terug op zijn post. Als er al twee rond de wall zijn die mij meer boeien dan de rest dan zijn het Sam en Gilly ipv Jon en Ygritte
Joosie, jij hebt de titel van de aflevering van vanavond/morgen zeker nog niet gezien
Die heb ik wel gezien maar wat maakt dat mijn mening anders dan dat ik het bij de wall gewoon qua verhaal weinig vind hebben tov andere delen van Westeros/Essos? Een gevecht meer of minder doet een saai verhaal niet opeens supertof worden als hetgeen waar het omdraait niet interessanter wordt.dutchgio schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:33:
Joosie, jij hebt de titel van de aflevering van vanavond/morgen zeker nog niet gezien
ik vind het wel een plaatje zo op die fotoTwylight schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:47:
[...]
Niet zo lelijk als in de serie nee maar "echt mooi" zijn niet de woorden die ik zou gebruiken eerlijk gezegdplus dat ze op die foto ook nog eens "op haar best" is helemaal opgemaakt en mooie kleding aan..
blijkbaar heb ik een andere bril op dan, ze ziet er naar mijn mening geweldig uit op die foto. Kwestie van verschil in smaak lijkt me
Geweldige aflevering trouwens, ze hebben alles uit de kast gehaald voor deze aflevering
Respect voor de makers!
[ Voor 33% gewijzigd door freaky35 op 09-06-2014 07:57 ]
Deze aflevering is 1 en al actie bijna, zal je niet teleurstellenJoosie200 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:29:
[...]
Een op een in een combat by trial is toch actie van een ander formaat dan een een veldslag op zee of 'the greatest fire the North has ever seen' Vorige week had wel de spanning en sensatie, wat ik morgen weer ga missen want hoe grotesk Black water bay met wild fire over kwam, qua sensatie vond ik het nogal /meh. Ja, er zat genoeg actie in, maar het deed me toch minder. Dito met de night's watch, die wildlings doen er wel verdomde lang over om eens toe te slaan.
Bovendien vind ik het bij de wall nogal saai, er is niet zo veel intrige als in King's Landing of op Essos of in the Eyrie. Wildlings zijn on the run want zeh germans walkers and wights/inferi are coming and that's about it. Jon gaat kijken of het gras groener is bij de wildlings en komt dankzij hun plan om de wall te beklimmen weer terug op zijn post. Als er al twee rond de wall zijn die mij meer boeien dan de rest dan zijn het Sam en Gilly ipv Jon en YgritteEr is maar een baas boven baas zij het een oude baas bij de wall en das Maester Aemon
Het is inderdaad een spectaculair gevecht maar helaas niet meer dan dat. Nu moeten ze in een enkele aflevering heel wat verhaallijnen afronden of echt op laten tot het volgende seizoen. Hoop dat dt niet te druk gaat worden.
Jammer dat het alweer de laatste is van dit seizoen!.
Wat betreft de verhaallijnen,ik mag aannemen dat ze het niet gaan afraffelen, ze hebben zoveel de tijd genomen in de vorige afleveringen, dat zou zonde zijn.
Wat betreft de verhaallijnen,ik mag aannemen dat ze het niet gaan afraffelen, ze hebben zoveel de tijd genomen in de vorige afleveringen, dat zou zonde zijn.
Veel actie inderdaad, maar het gaat wel constant over één verhaallijn en het zijn niet echt hele epische gevechten..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Lol post even een foto van jouw vriendinTwylight schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:47:
[...]
Niet zo lelijk als in de serie nee maar "echt mooi" zijn niet de woorden die ik zou gebruiken eerlijk gezegdplus dat ze op die foto ook nog eens "op haar best" is helemaal opgemaakt en mooie kleding aan..

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Wat een bagger aflevering zeg. 
Ja de gevechten waren redelijk, maar meer zat er ook niet in. Geen enkele goede dialoog, alleen wat sentimenteel gedoe tussen een paar personen. Een hele friggin' aflevering over 1 veldslag, in tijdsduur waren de individuele battles in Lord of the Rings korter

Ja de gevechten waren redelijk, maar meer zat er ook niet in. Geen enkele goede dialoog, alleen wat sentimenteel gedoe tussen een paar personen. Een hele friggin' aflevering over 1 veldslag, in tijdsduur waren de individuele battles in Lord of the Rings korter

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Aemor: come here to read about the things which might have happened to the girl you love.
Sam: I don't, don't love her
Aemor: yes you do
Sam: no
Aemor: Yes.You.Do
Maar verder eens met Tsurany en max. Een uitgerekte LotR battle, Ygritte dood /care, wel mooie payback voor de best archer of all time though
Mance was toch die kanibaal, die heeft Jon toch mooi op de kop gehamerd aka is toch al dood? Of hoe heette die kanibaal anders? Nogal een filler-story deze aflevering, tuurlijk was er wel spectakel met die mammoet en reuzen, het infiltreren van Caste Black via de south gate had wel wat, maar toen het gevecht eenmaal binnen zich ontspon was ik er wel klaar mee.
Tl;dr hebben we dit ook weer gehad, NEXT! Tijd voor aflevering 10, de laatste aflevering alweer.
Maar verder eens met Tsurany en max. Een uitgerekte LotR battle, Ygritte dood /care, wel mooie payback voor de best archer of all time though
Tl;dr hebben we dit ook weer gehad, NEXT! Tijd voor aflevering 10, de laatste aflevering alweer.
Mance is king behond the wall, degene die alle wildling tribes bij elkaar heeft gebracht zoals nog gemeld in de aflevering zelf. Die kanibaal is de magnar of Thenn een wilding tribe.Joosie200 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:12:
Aemor: come here to read about the things which might have happened to the girl you love.
![]()
![]()
Maar verder eens met Tsurany en max. Een uitgerekte LotR battle, Ygritte dood /care, wel mooie payback voor de best archer of all time thoughMance was toch die kanibaal, die heeft Jon toch mooi op de kop gehamerd aka is toch al dood? Of hoe heette die kanibaal anders? Nogal een filler-story deze aflevering, tuurlijk was er wel spectakel met die mammoet en reuzen, het infiltreren van Caste Black via de south gate had wel wat, maar toen het gevecht eenmaal binnen zich ontspon was ik er wel klaar mee.
Ah, dus deze pipo blijft mooi op zijn ijzige troon zittenbronce schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:20:
[...]
Mance is king behond the wall, degene die alle wildling tribes bij elkaar heeft gebracht zoals nog gemeld in de aflevering zelf. Die kanibaal is de magnar of Thenn een wilding tribe.

Zijn gezicht ben ik nog niet vergeten, ik had alleen Magnar voor Mance aangezien qua naam
Hij blijft toch altijd Ceaser voor mijJoosie200 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:27:
[...]
Ah, dus deze pipo blijft mooi op zijn ijzige troon zitten
[afbeelding]
Zijn gezicht ben ik nog niet vergeten, ik had alleen Magnar voor Mance aangezien qua naam
Waarom gaat John nu weer terug?
Heb je de aflevering zonder geluid gekeken?Aight! schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:32:
Hij gaat proberen Mance Twix te killen.
Om deze gast een koppie kleiner te maken:Aight! schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:32:

Maar hoe hij dat nu gaat doen zonder long claw

Verwijderd
President Nemiroff!

Ik vond die giants trouwens wel rammend vet zeg. Een zo'n wildling met zijn pisboogje omhoog knallen? Let me show you how its done - KLABARGH en daar vloog de crow!
Daar in die tunnel had ik ook even een kippenvel momentje. 5 crows die hun eed opzeggen terwijl die tientonner op volle vaart op de innergate afstormt. Epic epic epic
Volgens mij zag ik Wolf smikkelen van een dode wildling.Joosie200 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:42:
Maar hoe hij dat nu gaat doen zonder long clawValt me sowieso op.. waar is Ghost plots heen? Dacht.. die gaat vrolijk Jon vergezellen zo zonder wapens. Hoe gaat ie het überhaupt overleven. Naja.. iets voor seizoen 5 denk ik dan maar.
Overigens denk ik niet dat Jon die mance gaat killen. Waarschijnlijk eerder mee praten ofzo. Hoe komt ie anders, in zijn eentje, daar? Die wildlings hebben het niet zo op honor dus lijkt me raar als ze hem dan gewoon laten doorlopen voor een 1v1 momentje.
Waarom is er trouwens geen hulpkreet uitgezonden? Naar de koning, naar alle huizen ofzo. Dit gevecht kan de nights watch onmogelijk winnen met hun huidige bezetting. Zoals Jon al zei, Mance probeerde even uit hoe goed hun verdediging was en nu al zijn er zoveel gesneuveld. Voordeel is wel dat de aanval ten zuiden van de wall is afgeslagen, de noordzijde lijkt me makkelijker te verdedigen.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 12:47 ]
Is hij superman of zo? En die 100.000 wildlings die hem beschermen!Reiben schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:35:
[...]
Heb je de aflevering zonder geluid gekeken?
Hij gaat proberen Mance Twix te killen.
Ghost had een langverwacht kerstmaaltijd ja... dinner's ready, aan tafel > whamVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:43:
Volgens mij zag ik Wolf smikkelen van een dode wildling.
Overigens denk ik niet dat Jon die mance gaat killen. Waarschijnlijk eerder mee praten ofzo. Hoe komt ie anders, in zijn eentje, daar? Die wildlings hebben het niet zo op honor dus lijkt me raar als ze hem dan gewoon laten doorlopen voor een 1v1 momentje.
Goed, van de kopstukken Ygritte, roodbaard (ben zijn naam kwijt) en de aanvoerder v/d kanibalenclub heeft Jon geen last, maar als 100 crows outnumbered zijn tegen 100.000 wildlings, dan is 1 crow sowieso ten dode opgeschreven zonder wapens of ghost op standby. Of er moet weer een sneeuwstorm komen met een paar white walkers waardoor Jon ongezien naar Mance kan.
Verwijderd
Bovendien was Jon vandaag voor het eerst echt in charge en episch bezig. Drie keer raden wat GRRM met dit soort karakters doetJoosie200 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:49:
[...]
Ghost had een langverwacht kerstmaaltijd ja... dinner's ready, aan tafel > whamMaar juist daarom had ik verwacht nu Ghost bevrijd is door Sam dat Ghost met Jon mee zou gaan. Maar die wolf-units zullen wel net zoals de dragon-cgi wel te duur zijn om langer dan een paar seconde te gebruiken. Sowieso dat ja, hoe de heck gaat Jon er komen terwijl alle wildlings zijn opgetrommeld tussen de wall en het bos en daar een gathering houden.
Goed, van de kopstukken Ygritte, roodbaard (ben zijn naam kwijt) en de aanvoerder v/d kanibalenclub heeft Jon geen last, maar als 100 crows outnumbered zijn tegen 100.000 wildlings, dan is 1 crow sowieso ten dode opgeschreven zonder wapens of ghost op standby. Of er moet weer een sneeuwstorm komen met een paar white walkers waardoor Jon ongezien naar Mance kan.

GGRM boeit het geen zak
Dacht nog even.. dit zal het moment wel wezen waarop Sam gekilled wordt, maar ipv daarvan gaan al zijn maten neer in het gevecht en ontsnapt hij uiteraard, na ook te zijn ontsnapt aan de white walkers aanvoerder op een ijzig dood paard in die sneeuwstorm + een white walker te hebben verpulverd met dragon glass. Je kan niet altijd mazzel hebben, dus wanneer en hoe gaat die eraan vraag ik me af. Alle goedzakken leggen namelijk sneller en eerder het loodje dan slechterikken.
Als mijn Theorie in me hoofd klopt dan een kleine kans er iets gebeurd met hem.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:51:
[...]
Bovendien was Jon vandaag voor het eerst echt in charge en episch bezig. Drie keer raden wat GRRM met dit soort karakters doet![]()
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic