[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.599 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
sjaak88 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:29:
[...]

Aangezien je hebt aangegeven dat je kennis hebt van de boeken is dit dus geen speculatie en zou het dus niet eens in een spoiler mogen....
Handig ook als jij dat er dan ook even bij vermeld in plaats van TR oid.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op deze manier kan je dus als boeklezer helemaal niet meedoen aan de discussie in dit topic. Want bij alles wat je zegt dat niet letterlijk in de serie is gebeurd wordt er dan meteen met het spoilervingertje gewezen. 8)7

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:00
muhda schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:48:
Ik heb het te doen met "Jorah Mormont" Hij zat al diep in de friendzone bij Daenerys.
Maar dat ie nu zelfs verbannen is. (Hij zal zeker in de buurt blijven.)
Een terugblik op deze aflevering van de makers van de serie geeft ook goed argument waarom Danny zo boos reageert. Het ging om haar kindje. Toen haar broer zijn zwaard naar haar ongeboren kind wees en haar bedreigde, had ze er ook totaal geen moeite mee dat hij zijn "kroon" kreeg van Khal Drogo. Dat is gewoon het randje waar je niet overheen moet gaan. Ben benieuwd hoe het in toekomst met haar drie huidige kindjes gaat, haar draakjes.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Aangezien je hebt aangegeven dat je kennis hebt van de boeken is dit dus geen speculatie en zou het dus niet eens in een spoiler mogen....
Wat is dat voor onzin. Ik onthul hoegenaamd niets. Deze conclusie kan je prima op basis van de uitgezonden informatie trekken!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je weet dat de serie zo langzamerhand de boeken aan het inhalen is en boeklezers ook maar zo ver kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mx. Alba schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:36:
Op deze manier kan je dus als boeklezer helemaal niet meedoen aan de discussie in dit topic. Want bij alles wat je zegt dat niet letterlijk in de serie is gebeurd wordt er dan meteen met het spoilervingertje gewezen. 8)7
Ach ik heb al verschillende DM's gehad dat ik maar moest oprotten, omdat iemand blijkbaar niet kan lezen en dacht dat mijn theorie een boekspoiler was <3 Welkom in dit topic.

Maar goed, laten we het daar niet over hebben. Ik hoop echt dat Brann binnenkort of:

a.) Bij de wall uitkomt en nuttig wordt
b.) Jon Snow tegenkomt en nuttig wordt
c.) uberhaupt nuttig wordt.

Tot nu toe heb ik echt het gevoel dat de serie echt iets heeft "oh fuck! hij zit er ook nog in, laten we even snel een scene opnemen!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Mx. Alba schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:36:
Klopt, staat ook in de topicwarning.
Ik weet niet wat jij 'niet letterlijk' bestempeld, maar et gaat hier om informatie wat in de serie nog niet bekend is, en in de boeken wel. En dat hoort hier dus niet...

"Het boek mag in dit topic op geen enkele wijze ter sprake worden gebracht, bespreken van het boek kan in dit topic.."
Hoe moeilijk is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:58:
Maar waarom denken jullie dat? Ik vind een kaart bekijken nu niet echt indicatie van spioneren :+.
Tja.. ik weet het niet, gewoon een gevoel :P Maar ik heb het ook wel eens mis hoor.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Dennis van der Stelt schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:42:
[...]

Een terugblik op deze aflevering van de makers van de serie geeft ook goed argument waarom Danny zo boos reageert. Het ging om haar kindje. Toen haar broer zijn zwaard naar haar ongeboren kind wees en haar bedreigde, had ze er ook totaal geen moeite mee dat hij zijn "kroon" kreeg van Khal Drogo. Dat is gewoon het randje waar je niet overheen moet gaan. Ben benieuwd hoe het in toekomst met haar drie huidige kindjes gaat, haar draakjes.
De kindjes wat ze nu heeft zijn wel wat groter.. Die kunnen zich ook wel verdedigen.. 'Dracarys'

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:30
lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:47:
[...]

Ach ik heb al verschillende DM's gehad dat ik maar moest oprotten, omdat iemand blijkbaar niet kan lezen en dacht dat mijn theorie een boekspoiler was <3 Welkom in dit topic.

Maar goed, laten we het daar niet over hebben. Ik hoop echt dat Brann binnenkort of:

Tot nu toe heb ik echt het gevoel dat de serie echt iets heeft "oh fuck! hij zit er ook nog in, laten we even snel een scene opnemen!"
Je weet dat Bran al voorbij de wall is? ( en dus ook al voorbij Jon Snow)
Ik denk dat hij pas nuttig wordt als hij eindelijk de kraai met de 3 ogen vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jon Snow had hem bijna gevonden hoor :) 2 afleveringen geleden ofzo? Maar bran besloot te rennen, want dom zijn is zijn trademark :p

Met Jon Snow had hij echt meer kans op slagen gehad, ow well

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik vind het een slechte zaak. Jorah moet gewoon dood, kan hij ook niet spoileren!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 16:37
Weer een erg goede aflevering moet ik zeggen. Alle verhaallijnen op die van Danaerys na kwamen goed vooruit. Sansa die het steeds beter begint te begrijpen en toch wel een beetje evil look in de ogen had. Petyr die voor de eerste keer een weerwoord kreeg en volgens mij toch wel enigszins zenuwachtig werd. Ramsay die toch echt ziek in zijn bol is en natuurlijk het gevecht van Oberyn/The Mountain.

Overigens vond ik de volgende quote wel erg lachen. Net voor het gevecht van Oberyn;

Oberyn: Size does not matter when you're flat on your back
Tyrion Thank the gods

:+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Fruitschaal schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:50:
[...]

De kindjes wat ze nu heeft zijn wel wat groter.. Die kunnen zich ook wel verdedigen.. 'Dracarys'
Niet de draken, haar eigen kind. Op basis van de informatie van Jorah heeft Robert de moordenars gestuurd om haar en haar echte kind te doden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 11:30
lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:52:
Jon Snow had hem bijna gevonden hoor :) 2 afleveringen geleden ofzo? Maar bran besloot te rennen, want dom zijn is zijn trademark :p

Met Jon Snow had hij echt meer kans op slagen gehad, ow well
Weet iemand nog de reden dat Bran niet naar Jon ging? Het was wel een vreemde keuze namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
avec_style schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:58:
[...]

Weet iemand nog de reden dat Bran niet naar Jon ging? Het was wel een vreemde keuze namelijk.
Omdat Jojen Reed tegen Bran zoiets zei: als je nu naar Jon gaat zul je nooit beyond the wall naar the three eyed raven komen. Want Jon neemt je terug naar Castle Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik denk dat Jojen wat andere plannen heeft. Hij kent Jon totaal niet, en weet opeens precies dat Jon het tegen overgestelde zou willen. Ik vertrouw die Jojen totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:47:
[...]

dat is de rede dat ik gestopt ben met 'The Walking Dead' laatste seizoen omfg om te janken zo slecht uitgebeeld en geschreven. Verwacht dat GoT zoń fiasco voorkomt; iederen toch dood voor er iets nieuws gebeurd. Maar krijgt dat soms wel 'owjah, bijna vergeten ...blablabla'

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
In a new interview with Comic Book Resources, director David Nutter has confirmed that he will be returning to helm two episodes for the fifth season of Game of Thrones.
Nutter tells CBR he’s directing episodes 9 and 10, and says, “We’ll be in Ireland, Croatia, Iceland and other parts of the world.” ‘Other parts’ of the world may be referring to Spain, if recent reports of location scouting and negotiation come to fruition.
The director has worked on Game of Thrones during its second and third seasons, including directing the notorious Red Wedding, but took a break during the fourth season.
Neem aan dat het al wel algemeen bekend is dat er een volgend seizoen komt.
Note: hij was onder meer de director van de Red Wedding episode, dus dat belooft veel goeds. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jojen ziet de Nightwatch
Iedereen weet waar die thuis horen
Iedereen weet dat een mens niet beyond the wall hoort te zijn
Jojen weet dat Jon en Bran (half)broers zijn.

De conclusie van Jojen is mijns inziens dan ook zo klaar als een klontje, ongeacht of hij Jon (persoonlijk) kent of niet.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 12:16
lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:04:
Ik denk dat Jojen wat andere plannen heeft. Hij kent Jon totaal niet, en weet opeens precies dat Jon het tegen overgestelde zou willen. Ik vertrouw die Jojen totaal niet.
Maja, hij kan de toekomst zien :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zegt hij, :) ik heb er echt mijn twijfels bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:08:
Zegt hij, :) ik heb er echt mijn twijfels bij
Such a poser, that Jojen. Hands on fire and shit. He's tripping balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat zegt maar dat we hem gelijk 100% moeten vertrouwen? Zeker pas dit seizoen begonnen met kijken :p Never trust anyone, dan kan je GoT tenminste kijken zonder teleurgesteld te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Tsurany schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:58:
[...]

Niet de draken, haar eigen kind. Op basis van de informatie van Jorah heeft Robert de moordenars gestuurd om haar en haar echte kind te doden.
I know. Maar ik denk dat 3 draakjes zich beter kunnen verdedigen dan een ongeboren kind. Dat probeerde ik te zeggen :P ...
lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:11:
Dat zegt maar dat we hem gelijk 100% moeten vertrouwen? Zeker pas dit seizoen begonnen met kijken :p Never trust anyone, dan kan je GoT tenminste kijken zonder teleurgesteld te worden
Je kon Jojen zijn visioen toch zien. En zijn voorspelling was goed: Karl Tanner van de muiterij-crows. Jojen tegen Karl in S04E05.

'I saw you die tonight. I saw your body burn. I saw the snow fall and bury your bone's.'
Hij ging dood. Zijn lichaam was aan het branden ( met het huis samen). Jon Snow viel voordat Karl dood ging, daarna heeft Jon Craster's Keep aangestoken ( en stort in)..

Wat hij zegt kwam in ieder geval uit.. Daarmee kun je hem vertrouwen :)..

[ Voor 16% gewijzigd door Fruitschaal op 04-06-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:15:
[Littlefinger]
Hij zal zeker manipuleren,
Kreeg deze keer toch de indruk dat hij gemanipuleerd werd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Goner schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:26:
[...]

Kreeg deze keer toch de indruk dat hij gemanipuleerd werd ...
Absoluut mee eens! Sansa is de enige die zijn zwakke punt gevonden heeft : zijzelf!
Ze had hem in zijn macht tijdens de ondervraging en ze had hem in zijn macht toen hij haar kamer binnen kwam en zij koeltjes haar jurk bleef naaien. Ik vraag me af of Littlefinger het gepland had dat zij meeging toen ze in die ravenzwarte kleding en zwart haar de trap af kwam en aangaf dat het tijd was om te gaan.

Ik vind Sansa echt briljant! Een van mijn favoriete karakters. Waarschijnlijjk gaat ze dus dood! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nee hoor, want de rest van de wereld vindt haar een dweil. Dus dan blijft ze wel hangen :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Yes, ik kom er net achter dat ik er eindelijk voor uit kan komen dat ik beetje opgewonden raak van mejuffrouw Sansa, ze is sinds februari 18. :P

Damn hoe ze die trap af kwam ....

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:34
Deze al eens voorbij gekomen?

http://youtu.be/ut7J4JFOeOM

Leuk om de cast eens op zo'n manier te zien :)

p.s. video is spoiler-free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Notna schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:59:
Nee hoor, want de rest van de wereld vindt haar een dweil. Dus dan blijft ze wel hangen :+
Toen de serie begon vond niemand haar inderdaad leuk, maar je moet toegeven dat ze steeds meer likeable wordt en mensen ook echt voor haar gaan juichen naarmate de serie vordert.

van dom naief meisje naar een player van The Game of Thrones.

*SansaStark has entered the game*

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 04-06-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Dat heb ik dus ook met Jamie Lannister.

In het begin was het een arrogante, incest plegende kwal die ik totaal niet uit kon staan. Nu vind ik 'm toch wel uitgroeien tot een van de meer like-able characters en betrap ik mezelf erop dat ik meer naar zijn verhaal uit begin te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Shrake schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:13:

In het begin was het een arrogante, incest plegende kwal die ik totaal niet uit kon staan. Nu vind ik 'm toch wel uitgroeien tot een van de meer like-able characters en betrap ik mezelf erop dat ik meer naar zijn verhaal uit begin te kijken.
Was dat voor of na hij zich ontpopte als incest plegende verkrachter :9 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 13:00

Taygeta

KTM 790 Adventure

ulTimaS schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:09:
[...]

Toen de serie begon vond niemand haar inderdaad leuk, maar je moet toegeven dat ze steeds meer likeable wordt en mensen ook echt voor haar gaan juichen naarmate de serie vordert.

van dom naief meisje naar een player van The Game of Thrones.

*SansaStark has entered the game*
Heeft er meer mee te maken dat de rest afgeslacht is. >:)
Bij gebrek aan beter ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Shrake schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:13:

Jip, was een missende rechterhand allemaal kan doen.. :). Sinds die gebeurtenis is hij die trekjes een beetje aan het verliezen.. Al heeft hij wel nog een (linker) handje aan het incest-gedeelte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
AllSeeyinEye schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:13:
[...]

Was dat voor of na hij zich ontpopte als incest plegende verkrachter :9 ??
Als je Jamie als slecht wil zien door die verkrachting dan moet je Cersie als slachtoffer zien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dennis van der Stelt schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:56:
[...]
in die ravenzwarte kleding en zwart haar de trap af kwam en aangaf dat het tijd was om te gaan.
Ja, wat is dat opeens met dat naar achteren getrokken haar, die raven-jurk en zwar(t)e ketting ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
puber, zit in haar emo goth phase. Haar kamer hangt voor met Lannister Park (cut my imp into pieces etc)

Rustig maar mensen, dit is sarcasme!

Ik denk dat het is gedaan om haar "transformatie" naar een vrouw die de Game of Thrones is bereid te spelen uit te beelden. Ze is van een bang meisje naar een geduchte tegenstander gegaan.

overigens hoop ik wel dat ze dit ook doorzetten in de LCG van GoT. Zou episch zijn om een Vale deck te maken draaiend om haar en Petyr.

[ Voor 69% gewijzigd door corset op 04-06-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Goner schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Ja, wat is dat opeens met dat naar achteren getrokken haar, die raven-jurk en zwar(t)e ketting ??
Afbeeldingslocatie: http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140602192830/gameofthrones/images/thumb/e/e6/AlayneTheMountainAndTheViperPromotional.jpg/250px-AlayneTheMountainAndTheViperPromotional.jpg

Lady Sansa wordt gothic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:25
Goner schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:28:
[...]

volgens mij was haar haar ook zwart geverfd toch? Was niet dezelfde kleur volgens mij in ieder geval.. of komt dat door het licht?

Viel jullie trouwens ook op waar de Boltons heen aan het rijden waren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Moet ze nu (voorlopig) verder door het leven als nichtje van Littlefinger of kan ze als Sansa Stark verder ?
Als ik het zo zie, dan zijn zowel de Lannisters, Freys als Boltons uit op alles wat Stark heet ...

Evil Cowman schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:42:
[...]
Viel jullie trouwens ook op waar de Boltons heen aan het rijden waren?
Waarheen ? Nee ... maar aangezien hij zichzelf tot King (of Warden?) of the North heeft uitgeroepen, gok ik op
spoiler:
Winterfell

Vind het wel raar dat Moat Caitlin nu na een maandenlange belegering met een list wordt ingenomen, terwijl de Ironborn het dus blijkbaar gewoon even tussendoor op de Starks veroverd hebben :?

[ Voor 59% gewijzigd door Goner op 04-06-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Die 3 mensen waar Sansa bij zat, zeiden dat haar geheim veilig was bij haar. Ze blijft dus als Alayne (nichtje) door het leven gaan.. Voor haar eigen veiligheid inderdaad om haar achternaam lijkt me.. Daarom heeft ze haar haren waarschijnlijk geverfd..

[ Voor 10% gewijzigd door Fruitschaal op 04-06-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Goner schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:00:
Moet ze nu (voorlopig) verder door het leven als nichtje van Littlefinger of kan ze als Sansa Stark verder ?

Als ik het zo zie, dan zijn zowel de Lannisters, Freys als Boltons uit op alles wat Stark heet ...
Als zijn nichtje (Alayne). De enige mensen die het nu weten zijn die 3 van the Vale en dit was nodig voor het verhaaltje wat ze vertelde. Voor de buitenwereld moet ze Alayne blijven (vandaar ook het geverfde haar).

edit: ik zie dat Fruitschaal me voor was

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 04-06-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:25
[...]

Waarheen ? Nee ... maar aangezien hij zichzelf tot King (of Warden?) of the North heeft uitgeroepen, gok ik op
spoiler:
Winterfell

Vind het wel raar dat Moat Caitlin nu na een maandenlange belegering met een list wordt ingenomen, terwijl de Ironborn het dus blijkbaar gewoon even tussendoor op de Starks veroverd hebben :?
Niet echt een spoiler want als je goed terugkijkt en je herinnert hoe het er uit zag in eerdere seizoenen is het best duidelijk te zien vind ik :D

[ Voor 8% gewijzigd door Evil Cowman op 04-06-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Evil Cowman schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:36:
[...]

Niet echt een spoiler want als je goed terugkijkt en je herinnert hoe het er uit zag in eerdere seizoenen is het best duidelijk te zien vind ik :D
Ja was echt extreem duidelijk, naast de vorige glory van Harrenhal is er eigenlijk niks wat zo huge is in het noorden kwa stad / kasteel.

Dus ja ik dacht ook gelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal

[...]

spoiler:
Winterfell

Maar de Ironborn die er nog van over waren, leken allemaal ziek te zijn.. Daarom hebben ze het denk ik op gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Fruitschaal schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:21:

Je kon Jojen zijn visioen toch zien. En zijn voorspelling was goed: Karl Tanner van de muiterij-crows. Jojen tegen Karl in S04E05.

'I saw you die tonight. I saw your body burn. I saw the snow fall and bury your bone's.'
Hij ging dood. Zijn lichaam was aan het branden ( met het huis samen). Jon Snow viel voordat Karl dood ging, daarna heeft Jon Craster's Keep aangestoken ( en stort in)..

Wat hij zegt kwam in ieder geval uit.. Daarmee kun je hem vertrouwen :)..
Inderdaad. Meerdere van zijn visioenen zijn uitgekomen. Hij weet meer dan hij laat merken maar ik heb er wel vertrouwen in. Denk dat het iets met de children o the forest te maken heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Jojen zal voornamelijk met survival bezig zijn, hij weet dat als ze niets doen, ze allemaal ten dode opgeschreven zijn als de White Walkers met hun leger komen.
Daarom heeft hij Bran opgezocht omdat deze volgens zijn visioenen een sleutelrol gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mektheb schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:22:
[...]

Ja was echt extreem duidelijk, naast de vorige glory van Harrenhal is er eigenlijk niks wat zo huge is in het noorden kwa stad / kasteel.

Dus ja ik dacht ook gelijk hetzelfde.
Had echter verwacht een uitgebrande ruïne te zullen zien. "it's in ashes" werd er eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
KillerAce_NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:42:
[...]

Had echter verwacht een uitgebrande ruïne te zullen zien. "it's in ashes" werd er eerder gezegd.
Bij de intro zie je Winterfell altijd een beetje naroken.. Althans dat was altijd zo.. Ik weet niet of zo Winterfell nog altijd laten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
KillerAce_NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:42:
[...]

Is het ook.
Maar vuur doet niet zoveel tegen stenen muren en torens.
Een hoop gebouwen binnen de muren waren van hout. Daar zal waarschijnlijk niks van over zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hout brandt, maar het overgrote stenen gedeelte van het kasteel/ de stad brand je niet zomaar af. Ze zullen wel behoorlijk wat reparatiewerk moeten uitvoeren vrees ik...

De overname van Moat Cailin is wel heel slim ingespeeld op de moraal van de Ironborn die daar nog zaten. Je zag er diverse ziek in die tunnel liggen, en als je captain half bloedend neerstort kun je er donder op zeggen dat het aanbod om veilig naar huis te kunnen, dat bovendien gebracht wordt door je prins, wel heel erg aanlokkelijk is. Wat als ze hadden verdedigd, tegen een belegering van mogelijk jaren? Dan waren ze sowieso allemaal dood.

De aanval van de Ironborn was totaal, maar dan ook echt totaal onverwacht. Theon zat bij Ned als 'gevangene', Balon had zijn eed gezworen aan Robert Baratheon en zat primadeluuks op zn IJzeren Eilandjes. De gehele troepenmacht van het Noorden was naar de Riverlands afgezakt om oorlogje te spelen met de Lannisters, waardoor de forten en kastelen in het Noorden minimaal bezet waren. Winterfell werd door 40 (!!!!!) man veroverd, da's niks! In Moat Cailin zullen er ongetwijfeld meer hebben gezeten, maar dan nog is een onverwachte aanval, mits tactisch goed uitgevoerd, onverdedigbaar.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:31:
puber, zit in haar emo goth phase. Haar kamer hangt voor met Lannister Park (cut my imp into pieces etc)
Beyond the scènes zijn Sansa en Arya beide going gothic of Kiss aanhangers :P

http://youtu.be/ut7J4JFOeOM?t=3m21s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, denk het ook. Maar jezus, die jurk van haar. Zou m'n vriendin een moord voor doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

lanerios schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:29:
jep, denk het ook. Maar jezus, die jurk van haar. Zou m'n vriendin een moord voor doen :+
In die serie worden er voor minder moorden gedaan... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mx. Alba schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:45:
[...]

True that _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Grimmie187 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:07:
Deze al eens voorbij gekomen?

http://youtu.be/ut7J4JFOeOM

Leuk om de cast eens op zo'n manier te zien :)

p.s. video is spoiler-free
Pffff, dat begin is exact hoe alle celebrity-sextapes beginnen :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mx. Alba schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:45:
[...]

Zeker waar.. zeg het alleen niet te hard of ze krijgt ideeën :p

Heb wel zin in de laatste 2 afleveringen. Kan niet wachten op de gevolgen bij Sansa/Petyr. Dit kan een hele leuke Game gaan worden nu

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 04-06-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Blistimo schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:21:
Hout brandt, maar het overgrote stenen gedeelte van het kasteel/ de stad brand je niet zomaar af. Ze zullen wel behoorlijk wat reparatiewerk moeten uitvoeren vrees ik...

De overname van Moat Cailin is wel heel slim ingespeeld op de moraal van de Ironborn die daar nog zaten. Je zag er diverse ziek in die tunnel liggen, en als je captain half bloedend neerstort kun je er donder op zeggen dat het aanbod om veilig naar huis te kunnen, dat bovendien gebracht wordt door je prins, wel heel erg aanlokkelijk is. Wat als ze hadden verdedigd, tegen een belegering van mogelijk jaren? Dan waren ze sowieso allemaal dood.

De aanval van de Ironborn was totaal, maar dan ook echt totaal onverwacht. Theon zat bij Ned als 'gevangene', Balon had zijn eed gezworen aan Robert Baratheon en zat primadeluuks op zn IJzeren Eilandjes. De gehele troepenmacht van het Noorden was naar de Riverlands afgezakt om oorlogje te spelen met de Lannisters, waardoor de forten en kastelen in het Noorden minimaal bezet waren. Winterfell werd door 40 (!!!!!) man veroverd, da's niks! In Moat Cailin zullen er ongetwijfeld meer hebben gezeten, maar dan nog is een onverwachte aanval, mits tactisch goed uitgevoerd, onverdedigbaar.
Ik meen me te herinneren dat Roose Bolton zijn troepen na de Red Wedding vast zaten in de Riverlands; ten zuiden van Moat Cailin. Het idee van dat fort/kasteel was dan ook om indringers vanuit het zuiden tegen te houden en daarmee was het ideaal voor de Ironborn om in te nemen vanuit het noorden (de slecht verdedigbare kant) om zo het Noorden af te sluiten van alle legers die in het zuiden actief waren.

Wat ik alleen niet helemaal begrijp is dat Roose blijbaar een schip o.i.d. heeft gepakt naar het noorden, maar waarom dan niet gewoon al zijn troepen op die manier voorbij Moat Cailin brengen? Kan natuurlijk zijn omdat er niet genoeg schepen/tijd voor was maar met al die maanden van belegeren schoot het ook niet op.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik wil eigenlijk gewaarschuwt worden als er weer zo'n scene in zit met veel gore. Ik kan daar niet zo best tegen, bloed enzo is prima, onthoofden #care, maar dit was erg ranzig. Ik kan er ook niet tegen als ze in de herhaling laten zien dat iemand door zijn enkel gaat of een been breekt. brrr.

Wil iemand dat voor mij doen? <3 DM sturen, sla minuut x tot y even over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Loev schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:21:
Ik wil eigenlijk gewaarschuwt worden als er weer zo'n scene in zit met veel gore. Ik kan daar niet zo best tegen, bloed enzo is prima, onthoofden #care, maar dit was erg ranzig. Ik kan er ook niet tegen als ze in de herhaling laten zien dat iemand door zijn enkel gaat of een been breekt. brrr.

Wil iemand dat voor mij doen? <3 DM sturen, sla minuut x tot y even over ;)
Wat vond je van de gefileerde man bij de boltons dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
ulTimaS schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:24:
[...]

Wat vond je van de gefileerde man bij de boltons dan?
Bedoel je die kerel die zich had overgegeven en een shot later er minder happy uitzag? Ik kon niet zo goed zien wat er aan de hand was en het moment waarop het gebeurde was niet in beeld dat scheelt. Is wat anders dat iemand die het uitschreeuwt terwijl zijn schedel kapot worden geknepen door zijn oogkasen. (Rillingen lopen weer over mijn rug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Loev schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:28:
[...]

Bedoel je die kerel die zich had overgegeven en een shot later er minder happy uitzag? Ik kon niet zo goed zien wat er aan de hand was en het moment waarop het gebeurde was niet in beeld dat scheelt. Is wat anders dat iemand die het uitschreeuwt terwijl zijn schedel kapot worden geknepen door zijn oogkasen. (Rillingen lopen weer over mijn rug)
Nee, hij bedoelt echt die gevilde man. Je ziet zijn spieren/vlees.. Zijn lichaam zonder huid.. Die ook twee stokken/speren gekruist in zich heeft. Eigenlijk net als de vlag van de Boltons.

[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 04-06-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Fruitschaal schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:29:
[...]

Nee, hij bedoelt echt die gevilde man. Je ziet zijn spieren/vlees.. Zijn lichaam zonder huid.. Die ook twee stokken/speren gekruist in zich heeft. Eigenlijk net als de vlag van de Boltons.
Die bedoelt 'ie ook.. Overgegeven -> daarna "minder happy" (a.k.a. geflayed ;))

En nee, 'k ga for fucks sake niemand waarschuwen :D C'mon, man the fuck up.. 't Is maar een serie. Als _San87_ 't zou vragen zou 'k 't nog overwegen, maar ik ga er (statistiek :P) even van uit dat Loev een vent is :+

[ Voor 21% gewijzigd door Osiris op 04-06-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Fruitschaal schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:29:
[...]

Beetje jammer alleen dat hij niet op ze kop hangt zoals hun wapen, maar goed details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Osiris schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:31:
[...]

En nee, 'k ga for fucks sake niemand waarschuwen :D C'mon, man the fuck up.. 't Is maar een serie. Als _San87_ 't zou vragen zou 'k 't nog overwegen, maar ik ga er (statistiek :P) even van uit dat Loev een vent is :+
Okee wel die vent dus. Ik dacht dat hij gewoon veel bloed over zich heen had...

En ja ik ben een vent. Alleen dat breken van ledematen is niet mijn ding...

[ Voor 7% gewijzigd door Loev op 04-06-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Loev schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:34:
[...]

Okee wel die vent dus. Ik dacht dat hij gewoon veel bloed over zich heen had...
Welnee, ze hebben mooie nieuwe laarzen en jassen van die Iron Borns gemaakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
[...]

I know, ik wilde het alleen maar eventjes benadrukken. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Loev, wees voorbereid op een heleboel onzin DM's van grappenmakers die gaan zeggen sla minuut x en y maar over terwijl daar niks ranzigs in gebeurt! :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

DinX

Motormuis

Oberyn vs Mountain (The Denial Version)

:D

[ Voor 34% gewijzigd door DinX op 04-06-2014 16:07 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
DinX schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:07:

[video]

Veel beter! Die had ik moeten zien!
Dreanor schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:45:
Loev, wees voorbereid op een heleboel onzin DM's van grappenmakers die gaan zeggen sla minuut x en y maar over terwijl daar niks ranzigs in gebeurt! :P
Zolang ze er maar niet voor zorgen dat ik naakte vrouwen lichamen oversla :+

[ Voor 40% gewijzigd door Loev op 04-06-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

#6 moet dan toch Tyrion zijn? :)
Ah never mind ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Reinier op 04-06-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Reinier schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:13:
#6 moet dan toch Tyrion zijn? :)
Nee, Tywin doet de uitspraak.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die #8 doet het hem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

BtM909 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:46:
[...]

Pffff, dat begin is exact hoe alle celebrity-sextapes beginnen :/

Haha inderdaad!

Sansa en Ayra samen is wel echt komisch zeg!
En Khaleesi met haar wenkbrauwen, zoveel emotie :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmpf, als die vraag ooit uit mijn mond komt, dan ga er maar van uit dat ik bezeten ben van iets :7.

En dan bedoel ik niet mijn appetijtelijke zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

DinX schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:07:

[video]

Stukken beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hij is gered!

Afbeeldingslocatie: http://x4.fjcdn.com/gifs/Game+of+Thrones+reversed+deathscene..+A+story+about+friendship.+The+Mountain_a41656_5170041.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 16:22

c0burn

Feed your head

450 kg deadlift van The Mountain:

Wellicht dat de schedelcrush toch niet zo onrealistisch is ;)

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 16-09 19:11
Wat een aflevering weer. Ik las van te voren al iets van "That's why you should wear a helmet" dus ik was al bang voor de uitkomst toen Oberyn geen helm op deed. Toen hij vervolgens de helm van The Mountain eraf mepte had ik weer wat hoop :+. Dat hij vervolgens toch zo aan zijn einde zou komen had ik echt niet verwacht. Toen hij werd gevloerd dat ik 'oei..', toen vervolgens zijn hele gebit eruit werd gerost wist ik wel genoeg. Ik verwacht niet dat The Mountain dit overleefd trouwens. Dat hij met zijn laatste kracht het gevecht beslist ok, maar hij gaat niet zomaar naar de grond en ook zo'n reus is niet onsterfelijk.
Timminator schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:07:
Wat ik nog niet als optie hier gelezen heb. Zou het niet kunnen, tenminste dat gevoel kreeg ik toch een beetje, dat Jorah en Danny een toneelstukje opvoerde en dat Jorah nu voor Danny als spion in Westerns bij de Lannisters gaat werken en zo de invasie mooi kan voorbereiden. Je zag hem ook op die kaart kijken.
Ik kreeg ook zo'n gevoel. Ten eerste is het raar dat die brief nu pas wordt afgeleverd bij Ser Barristan. Daarnaast was Daenerys vrij close met Jorah dus zou ik verwachten dat ze hem of zou vergeven (hij staat immers al tijden aan haar kant) of dat het hem gewoon zijn kop ging kosten. Als ze zich echt zo verraden voelt dan laat je hem niet zomaar gaan (en vervolgens alles wat hij weet aan de vijand vertellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:44
Hoop dat we Pedro Pascal (Oberyn) meer gaan zien, wmb in de betere films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:58:
Hoop dat we Pedro Pascal (Oberyn) meer gaan zien, wmb in de betere films.
Ik ben voor :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Nog een andere take op het einde van de laaste aflevering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Mortal Combat _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hahaha, deze is niet leuk :'(.

Ze hebben trouwens wel weer een leuke aflevering afgeleverd zo, al die ophef de dagen erna :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thomasx4 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:20:
Hahaha, deze is niet leuk :'(.

Ze hebben trouwens wel weer een leuke aflevering afgeleverd zo, al die ophef de dagen erna :P.
Toch blijft het jammer dat hij dood ging, hij is en blijft een baas.
Jammer dat die doodgaat als een sufferd

edit : http://fc07.deviantart.ne...nell_fallcard-d7ko84s.jpg

Erg mooie speedpaint, jammer dat de tekst van house Martell in het niets valt bij de scene :+

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 04-06-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 20:23

BoltYes

This is the Way

Vond het wel bijzonder dat the mountain na die enorme wond in z'n borst en eigenlijk half dood ligt te zijn, zo vitaal opspringt en met zoveel kracht oberyn nog eventjes plet... Had ook echt een typisch 'nee niet doen, maak m nou gewoon dood' gevoel en toch verrast door de uitkomst. We gaan zien hoe ze deze plot twist gaan gebruiken om onze imp toch in leven te houden. De imp moet blijven leven!!!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Tylocke schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:11:
[...]

Ik meen me te herinneren dat Roose Bolton zijn troepen na de Red Wedding vast zaten in de Riverlands; ten zuiden van Moat Cailin. Het idee van dat fort/kasteel was dan ook om indringers vanuit het zuiden tegen te houden en daarmee was het ideaal voor de Ironborn om in te nemen vanuit het noorden (de slecht verdedigbare kant) om zo het Noorden af te sluiten van alle legers die in het zuiden actief waren.

Wat ik alleen niet helemaal begrijp is dat Roose blijbaar een schip o.i.d. heeft gepakt naar het noorden, maar waarom dan niet gewoon al zijn troepen op die manier voorbij Moat Cailin brengen? Kan natuurlijk zijn omdat er niet genoeg schepen/tijd voor was maar met al die maanden van belegeren schoot het ook niet op.
Ohja, erg goed punt over Moat Cailin. Vrijwel onneembaar vanuit het zuiden en nauwelijks beschermd vanuit het noorden.

Ik denk dat er een klein stukje getijdreist is tussen het moment dat Ramsay Moat Cailin inneemt en hij zijn achternaam krijg vlakbij Winterfell. Wellicht hebben ze in de serie geen zin om dat tussenstuk te laten zien, of is dit belangrijk om de verhaallijnen van Theon en Ramsay beter af te stemmen op die van andere personen zoals Yara enzo? Moat Cailin was in ieder geval het kantelpunt van het verzet van de Ironborn in het Noorden. Nu die weg zijn is heel dat land echt van de Boltons, en kunnen we er dus vanuit gaan dat het veilig, en dus snel, reizen is daar.

--edit--
Wat betreft de desperate laatste acties van de Mountain; die gast is sterk, belachelijk sterk. Als er geen vitale organen en slagaderen zijn geraakt in zijn borst hoeft hij natuurlijk niet direct dood te bloeden. Daarnaast kan hij misschien wel een goede reden hebben om het niet zomaar op te geven, hoewel we maar erg weinig weten over de motivatie van de Mountain, behalve dat het een moordmachine is die de halve Riverlands heeft lopen terroriseren, zoals we van Beric Dondarrion en z'n Bannerless Men hebben gehoord. Hoe dan ook, hij is bizar sterk, kreeg een kans om niet als eerste de pijp uit te gaan, en greep die. Hij springt trouwens niet zomaar meer op. Hij tilt Oberyn boven zijn lichaam en rolt dan om zodat hij bovenop komt te liggen. En na zijn pompoen-actie ligt hij er ook behoorlijk uitgeput bij, niet alsof hij nog wel een potje Trial by Combat kan doen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Blistimo op 04-06-2014 20:40 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Blistimo schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:34:
[...]

Moat Cailin was in ieder geval het kantelpunt van het verzet van de Ironborn in het Noorden. Nu die weg zijn is heel dat land echt van de Boltons, en kunnen we er dus vanuit gaan dat het veilig, en dus snel, reizen is daar.
a la Borderlands met Fast travel :+

Ik heb geen idee wat de Boltons nog allemaal willen bewerkstelligen in het Noorden. Zullen ze uiteindelijk richting de familie van Theon gaan om dat ook proberen over te nemen? Een simpele Reek actie zal daar iig niet voldoen. Ik verwacht daar ook eerder een Theon actie richting de Boltons dan andersom.

Dat ze nu naar Winterfell gaan, lijkt mij niet van belang. Theon heeft daar alles al op z'n kop gezet en het stelt toch niets meer voor? Misschien fijn om als stronghold te hebben, maar een verdediging zal het niet meer hebben, tenzij daar ook nog Ironborns zitten verschanst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik heb de aflevering dinsdag gekeken en ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal rustig om. Wat een wending weer. Ik ben ook erg benieuwd hoe dit nu weer goed gaat komen voor Tyrion.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
lj_tree schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:51:
Ik heb de aflevering dinsdag gekeken en ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal rustig om. Wat een wending weer. Ik ben ook erg benieuwd hoe dit nu weer goed gaat komen voor Tyrion.
Tyrion heeft 9 levens, let maar op. Steeds als je denkt dat hij het loodje legt weet hij weer te overleven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
tweaker2010 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Tyrion heeft 9 levens, let maar op. Steeds als je denkt dat hij het loodje legt weet hij weer te overleven. ;)
We hebben meer onverwachte kills in deze serie gehad he:) Ned Stark, de rest van de familie stark, joffrey...

Mocht tyrion dood gaan dan hoop ik dat denarys met haar draken heel het land platbrand en iedereen eraan gaat! ALLEMAAL hufters :)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
lj_tree schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:58:
[...]
Mocht tyrion dood gaan dan hoop ik dat denarys met haar draken heel het land platbrand en iedereen eraan gaat! ALLEMAAL hufters :)
When Arya dies we riot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

"When"??? Is dat geen spoiler? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
lj_tree schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:51:
Gewoon even the Denial version kijken die in dit topic is genoemd, dan overleef je het wel tot maandag (en de harde realiteit) ;)

Zelf denk ik ook dat Tyrion 9 levens heeft. Een simpele onthoofding voor zo'n tof personage dat altijd goed uit de hoek komt vind ik zelf wat te simpel. Misschien daarnaast ook iets te verwacht en aangekondigd. Mr. Martin zal wel een iets groter shockeffect als Tyrion eraan gaat denk ik.

Ik kan het ook mis hebben en dat na de opening credits je het hoofd van Tyrion ziet rollen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Tyrion doodgaat, dan ga ik echt huilen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
m4yall schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:15:
[...]

Gewoon even the Denial version kijken die in dit topic is genoemd, dan overleef je het wel tot maandag (en de harde realiteit) ;)

Zelf denk ik ook dat Tyrion 9 levens heeft. Een simpele onthoofding voor zo'n tof personage dat altijd goed uit de hoek komt vind ik zelf wat te simpel. Misschien daarnaast ook iets te verwacht en aangekondigd. Mr. Martin zal wel een iets groter shockeffect als Tyrion eraan gaat denk ik.

Ik kan het ook mis hebben en dat na de opening credits je het hoofd van Tyrion ziet rollen... :o
Hij is volgens mij al een paar van die 9 levens kwijt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Oh ja...arya. Die is nog wel ok. Er lopen op zich nog wel meer mensen rond die ik ok vind, maar ik kan er niet wakker van liggen als ze dood gaan. En het zien branden van de overige hufters is het zoiezo waard!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
RocketKoen schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:20:
[...]

Hij is volgens mij al een paar van die 9 levens kwijt :P
Valar Morghulis :+

Pagina: 1 ... 60 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic