Ik vind helemaal niet mooi! Ik zat bijna naar mn TV te schreeuwen "Maak hem gewoon af!" Ik dacht echt dat The Viper had gewonnen. Dat anticipeerde ik ook vanaf het begin.
En toen kwam die grafactie van die verdoemde mountain weer. Allejezus maak die gast een keer af. Ik hoop echt dat Oberyn gif ofzo op zijn wapens had. Enerzijds verwacht ik dat, anderzijds is Oberyn ook arrogant als de neten en niet te vergeten heeft GRRM dit hele verhaal geschreven. Je weet nooit waar je aan toe bent.
In ieder geval vrees ik voor Tyrion. Laat het hem overleven!
In elk geval heeft Tywin gewonnen - Oberyn is uitgeschakeld (hoewel hij toch 'vriendjes' is geworden met House Martell voor het toelaten van Oberyn tot the small council) en hij kan nu Tyrion uit de weg ruimen.
Ik denk verder dat Ygritte misschien wel zwanger is van Jon Snow. Ze is echt totaal bad-ass op alles en iedereen, maar nu opeens toont ze genade. Je weet het nooit bij deze serie, maar ik durf de weddenschap aan.
@boven:
ik weet echt niet meer hoe Arya tegen de hound aan kijkt. Ze wil hem dood hebben, maar dat is voorspelbaar. Ze heeft inmiddels een band met hem, dus hem sparen is
ook voorspelbaar. Alles valt uit elkaar!
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 02-06-2014 19:09
]