"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Of, een betere berekening is, tot de nieuwe aflevering is nog 7 dagen/nachten: 37 / 7 = 5,3 uur per dag.OkkE schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:34:
10 x 3 + 7 = 37 afleveringen tot nu toe. Dat is grofweg zo'n 37 uur. Laten we er 40 uur van maken, verspreid over 4 dagen: 10 uur per dag. Dat is makkelijk te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 26-05-2014 16:40 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Lijkt wat op "The bear and the maiden fair" , maar op de officiële 'score' vind ik het nummer niet terug.
begint op ongeveer 0:55.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 17:41 ]
Het filmpje doet het niet (meer)...Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:40:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
[video]
Lijkt wat op "The bear and the maiden fair" , maar op de officiële 'score' vind ik het nummer niet terug.
begint op ongeveer 0:55.
Ik heb even op youtube gezocht naar the bedding ceremony, maar nee sorry. Ik weet het niet en versta het ook niet
Nee, die is later in de scene pas.Rub3s schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:43:
Zonder te luisteren o.i.d.: Is dat niet "The Rains of Castameer"? (favoriete liedje van de Lannisters) .
Rub3s schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:43:
Zonder te luisteren o.i.d.: Is dat niet "The Rains of Castameer"? (favoriete liedje van de Lannisters) .

PSN: Fruitschaaltje
Misschien vind je hem hier tussen.
Wikipedia: Music of Game of Thrones
[ Voor 66% gewijzigd door Fruitschaal op 27-05-2014 10:09 ]
Totdat ik me gisteravond bedacht dat er helemaal geen aflevering is geweest
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Sommige zullen ze vast al hebben gezien, maar ik vind ze geniaal
Ja maar ik ga er niet vanuit dat iedereen 9GAG bekijktdutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:28:
Ja, die zijn al even terug op de hot page van 9GAG verschenen
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Ik wil zo'n shirt!
[ Voor 5% gewijzigd door Fruitschaal op 28-05-2014 14:56 ]
Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:55:
Om de komende dagen maar nog een beetje vol te lullen:
[afbeelding]
Ik wil zo'n shirt!
Misschien komt die wel langs in de Hunt
Lijkt me wel lachen als Robert Downey jr een gastrolletje krijgt bij de Starks...mat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:57:
[...]
offtopic:
Misschien komt die wel langs in de Hunt
Hunt? Is er een hunt bezig? Waar?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ibood en shirts laat ik gewoon zelf maken, moet wel logo's hebben.Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:59:
[...]
Lijkt me wel lachen als Robert Downey jr een gastrolletje krijgt bij de Starks...
Hunt? Is er een hunt bezig? Waar?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd

Awwww yis! Zin in! 50 euro op Oberyn!
Nee, helaas.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:18:
Valt ie niet the Shazam'en / Soundhound'en ? Ik ben niet in de gelegenheid om zelf te proberen. IMDB zegt er niets over..
Het lijkt redelijk logisch dat Oberyn gaat winnen, maar met GRRM weet je het maar nooit
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nomen nescio
(tja, kon niet slapen
[ Voor 13% gewijzigd door Bramster op 02-06-2014 05:39 ]
Gelukkig heb ik wel iets meer tijd dan jullie om nog wat slaap proberen te pakken, het is 1:00 hier
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
PSN: Alvanosa
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Wel zeer tof in beeld gebracht! Die tanden over de grond rollen
[ Voor 150% gewijzigd door D. Ninjai op 02-06-2014 09:09 ]

GoTFreshnezz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:16:
wel erg jammer van Oberyn tof personage en had echt een klier voor de Lannisters kunnen zijn
And he's gone..
Van de mensen die ik ken:
omg joffrey moet dood!
omg robin arryn is zo schattig!
Jep.. want de ene homicidal maniac is evil, maar de andere? Geen probleem!
Petyr is zoals gewoonlijk gewoon awesome. Heb wel zin in de nieuwe aflevering, maar helaas gaat een ander cool char dood. Mountain is gewoon een boring violent character. Daar hebben we al genoeg voor in GoT.
Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die zo over Arryn denken.. Eigenlijk niemand.. Nee helemaal niet!lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:41:
Moet de laatste aflevering kijken.. maar wat ik niet snap..
Van de mensen die ik ken:
omg joffrey moet dood!
omg robin arryn is zo schattig!
Jep.. want de ene homicidal maniac is evil, maar de andere? Geen probleem!
Petyr is zoals gewoonlijk gewoon awesome. Heb wel zin in de nieuwe aflevering, maar helaas gaat een ander cool char dood. Mountain is gewoon een boring violent character. Daar hebben we al genoeg voor in GoT.
Welke andere saaie, geweldadige characters hebben nog meer? Geef eens een voorbeeld?
Hmm stel dat de Mountain dus uiteindelijk toch de pijp uit gaat, wat is dan de uitslag van de trial by combat? Moet Tyrion dan alsnog dood?Alvanosa schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:36:
Nice, maar zal the Mountain het overleven Oberyn werd niet voor niks The Red Viper genoemd. En the Mountain heeft een aantal vleeswonden, als zijn wapen nou ook in het gif is gedrenkt ben ik benieuwd of the Mountain het uiteindelijk overleeft.
The hound (jaja, hij is als kind mishandeld. Boohoo)Fruitschaal schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:43:
[...]
Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die zo over Arryn denken.. Eigenlijk niemand.. Nee helemaal niet!
Welke andere saaie, geweldadige characters hebben nog meer? Geef eens een voorbeeld?
Joffrey (helaas al dood)
Robin
De gehele storyarch van dragonmuppet (omg ik heb steden overgenomen en masters vermoord. Nu vinden mensen me minder lief. #firstworldproblems!)
Mountain
Tywin
Ja, want Oberyn is als eerste dood gegaan mocht the mountain de pijp uit gaan.Freshnezz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:44:
[...]
Hmm stel dat de Mountain dus uiteindelijk toch de pijp uit gaat, wat is dan de uitslag van de trial by combat? Moet Tyrion dan alsnog dood?
[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 02-06-2014 09:47 ]
Geweldadig. Tjah, het is niet My Little Pony, het is Game of Thrones...lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:47:
[...]
The hound (jaja, hij is als kind mishandeld. Boohoo)
Joffrey (helaas al dood)
Robin
De gehele storyarch van dragonmuppet (omg ik heb steden overgenomen en masters vermoord. Nu vinden mensen me minder lief. #firstworldproblems!)
Mountain
Tywin
The Hound: niet saai en niet alleen maar klakkeloos geweldadig. Je ziet de laatste afleveringen echt wel een verandering in character.
Joffrey: Iedereen haatte hem, daarom was zeker niet saai. Geweldadig wel, dit maakte ook zijn character..
Robin: Is gewoon een freak, semi geweldadig. ( Just like mommy) Ik zie hem niet iemand neerschieten met een kruisboog ( zoals Joffrey) hoogstens een enkeltje Moondoor.
Daenerys: is niet direct saai, het verhaal is een beetje sloom.
Mountain: ben ik met je eens..
Tywin: Als je Tywin saai en geweldadig ( niet boeiend) vindt. Kan ik je lijstje helaas niet serieus nemen. Ik vind Tywin een van de vetste characters die er in Westeros rondloopt. Saai, hah!
[ Voor 72% gewijzigd door Mx. Alba op 02-06-2014 10:19 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
...Mx. Alba schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:03:
Tja, het is en blijft George R.R. Martin dus hecht je niet al te veel aan je lievelingskarakters...
[ Voor 51% gewijzigd door ulTimaS op 02-06-2014 10:33 ]
Ik ben bezig met het lezen van boek 5 en loop daarmee dus een flink eind voor op de serie.ulTimaS schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:08:
Voor jezelf bedoel je? Dat kan gezien worden als een spoiler, maar als je seizoen 4 nog helemaal niet gezien hebt krijg je hier alleen maar spoilers te zien ben ik bang.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Als ik kijk wat ik boeiende characters vind
Snow, sansa, arya, cersei, unsullied, oberyn, petyr, die square van die knight muppet. Meeste verhalen beginnen pas in de laatste 2 afleveringen weer te lopen.
De meeste beginnen net te lopen, alleen de kans dat we meer leren over de unsullied is heel klein..
Ramsay Snow?lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:10:
Yaay. Iemand is niet meer serieus te nemen als hij een afwijkende mening heeft. Wat een niveau weer zeg..
Als ik kijk wat ik boeiende characters vind
Snow, sansa, arya, cersei, unsullied, oberyn, petyr, die square van die knight muppet. Meeste verhalen beginnen pas in de laatste 2 afleveringen weer te lopen.
De meeste beginnen net te lopen, alleen de kans dat we meer leren over de unsullied is heel klein..
En vandaag werd het hart van Mormont gebroken. Niet eens meer in de friendzoneD. Ninjai schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:45:
Weet iemand of Jorah Mormont nog voor Varys spioneert? Ik kan me dat nog herinneren in het eerste seizoen toen Ned Stark het niet met Robert eens was om de zwangere Daenerys te doden. Dat was tijdens de small council. Varys wist via Jorah dat Daenerys zwanger was. Als Daenerys daar een keer achter komt is Jorah flink de lul.
[ Voor 99% gewijzigd door sjaak88 op 02-06-2014 10:33 ]
Mogelijk hebben the Unsullied nog een tweetal extra ballen ergens hangen.. Grey Worm in ieder geval danDe meeste beginnen net te lopen, alleen de kans dat we meer leren over de unsullied is heel klein..
Ze hebben wel grotere ballen dan de gemiddelde (zwaard)vechter in Westeros ^^'..Freshnezz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:23:
[...]
Mogelijk hebben the Unsullied nog een tweetal extra ballen ergens hangen.. Grey Worm in ieder geval dan
Sorry maar ik vraag me serieus af in hoeverre dat een spoiler kan zijn. Ik heb het berichtje aangepast. Het is en blijft George R.R. Martin. De "Red Wedding" en andere incidenten zijn er bewijs genoeg van dat je je niet al te veel moet hechten aan je favoriete karakters want ze kunnen allemaal dood. Zeggen dat een bepaald persoon dood zal gaan, zonder referentie aan wanneer, hoe of door wie kan dan toch geen spoiler zijn? Dat is met de schrijfstijl van Martin zowat een gegeven.sjaak88 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:21:
[...]
spoiler:Een moderator die gewoon even 1 van de grootste spoilers hier op dit topic gooit...
Lekker dan
Doe dit even snel voor de zekerheid in een spoilertag zetten
[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 02-06-2014 10:28 ]
Omdat je refereerde dat je boek 5 al aan het lezen bentMx. Alba schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:27:
[...]
Sorry maar ik vraag me serieus af in hoeverre dat een spoiler kan zijn. Ik heb het berichtje aangepast. Het is en blijft George R.R. Martin. De "Red Wedding" en andere incidenten zijn er bewijs genoeg van dat je je niet al te veel moet hechten aan je favoriete karakters want ze kunnen allemaal dood. Zeggen dat een bepaald persoon dood zal gaan, zonder referentie aan wanneer, hoe of door wie kan dan toch geen spoiler zijn? Dat is met de schrijfstijl van Martin zowat een gegeven.
Ze zijn hier erg strikt m.b.t. geruchten/spoilers. Ik zou gewoon voorzichtig zijn hier
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
[ Voor 42% gewijzigd door corset op 02-06-2014 11:05 ]
Dan nog zegt dat niet zo veel omdat de serie op bepaalde punten steeds meer afwijkt van de boeken. Hoewel ik nog niets van seizoen 4 van GoT heb gekeken heb ik wel e.e.a. aan spoilers (voor mij) over de serie gelezen en verbaas me erover hoe veel het soms afwijkt. Dus het zou best kunnen zijn dat iets wat in de boeken gebeurt, in de serie helemaal niet gebeurt, of vice versa. Bovendien is het dan nog niet duidelijk of het in seizoen 4 of in seizoen 5 gaat gebeuren. Als het al gebeurt. Is het dan niet meer speculatie dan spoiler, eigenlijk?sjaak88 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:32:
[...]
Omdat je refereerde dat je boek 5 al aan het lezen bent
Ze zijn hier erg strikt m.b.t. geruchten/spoilers. Ik zou gewoon voorzichtig zijn hier
Anyway... Back on topic?
De opmerking die vlak boven mij in spoiler tags staat vind ik trouwens wel een echte spoiler dus goed dat hij in de tags staat. Daar staan namelijk specifics benoemd terwijl ik het bij een vaagheid hield.
Trouwens... *THRUMM*
[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 02-06-2014 10:47 ]
Als ik vanavond Priests of Mars (warhammer 40k boek) uit heb ga ik beginnen aan GoT boek 3, woot!
en aangepast!
[ Voor 4% gewijzigd door corset op 02-06-2014 11:05 ]
De transformatie van Sansa is ook een mooie. Ben benieuwd hoe dat verder gaat, en wat de kleine Arryn nu precies gaat doen. Nog 2 afleveringen te gaan dit seizoen, dat wordt nog wat!
Zat ik weer een minuut met open mond naar een stille aftiteling te kijken
En het ergste is dat ik zondag voor 3 weken op vakantie vertrek... een maand wachten nu...
[ Voor 30% gewijzigd door DinX op 02-06-2014 11:41 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ja echt heel tof om naar zijn speerwerk te kijken. Ik kijk alleen tot zijn doodscene, zo luguberMartell schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:37:
Heb de vechtscène nu 5 of 6 keer gekeken, maar wat een geweldige scène. Heel erg knap hoe ze dit alles hebben neergezet. Ook mooi om te zien hoe bewonderend Jaime naar Oberyn keek.
Ik wist van de boeken hoe dit gevecht af zou lopen. En dan zie je de viper winnen. Ik dacht, dat zullen ze toch niet veranderd hebben?!
And then his head exploded....

D. Ninjai schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Ja echt heel tof om naar zijn speerwerk te kijken. Ik kijk alleen tot zijn doodscene, zo luguberDie scenes kunnen zo op shocksites a la Ogrish wat nu niet meer bestaat
helaas niet meer
Hoe meer ik lees, hoe minder ik kan wachten op de nieuwe episode om te kijken. Staat op m'n telefoon, nu wachten tot het rustig wordt op het werk.
Wel een beetje jammer om zoiets op een klein schermpje te kijken.lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:06:
[...]
offtopic:
helaas niet meer
Hoe meer ik lees, hoe minder ik kan wachten op de nieuwe episode om te kijken. Staat op m'n telefoon, nu wachten tot het rustig wordt op het werk.
weer een ubervet personage minder
betekent dit nu ook het einde van Tyrion??
Nu vraag je gewoon om spoilers!habermas schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:12:
fuck zeg, ik zou inmiddels beter moeten weten maar dit zag ik toch weer niet aankomen![]()
weer een ubervet personage minderhet zal die Lannisters ook es een keertje tegenzitten...
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Je laten verassen voor de laatste 2 afleveringen (nog maar 2 weekjes). Dan is het daarna denk ik leuker om te zien hoe het in het boek is beschreven.Freshnezz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:16:
ben nu qua boeken ongeveer gelijk met de serie... aan het twijfelen of ik door ga lezen of dat ik me de twee laatste afleveringen nog laat verrassen argghhh
habermas schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:12:
fuck zeg, ik zou inmiddels beter moeten weten maar dit zag ik toch weer niet aankomen![]()
weer een ubervet personage minderhet zal die Lannisters ook es een keertje tegenzitten...

Ik zou even 2 weken wachtenulTimaS schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:24:
[...]
Je laten verassen voor de laatste 2 afleveringen (nog maar 2 weekjes). Dan is het daarna denk ik leuker om te zien hoe het in het boek is beschreven.
[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 02-06-2014 12:25 ]
Ligt eraan of je vriendelijk tegen hem was..
Is dit trouwens die eckte GRRM ? Nee toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Fruitschaal op 02-06-2014 12:38 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Mx. Alba op 02-06-2014 12:41 ]

De Red Wedding was tot daar aan toe maar dit was wel heel erg.
Overigens, zelfs als er geen gif op de speer zat dan nog gaat de Mountain er aan, ik betwijfel namelijk of Oberyn´s vriendin het hier bij laat.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Knap trouwens hoe Jaime onder de indruk was van Oberyn, wss de eerste man die the mountain in de problemen gebracht had in een gevecht
*Ben ik trouwens de enige die het net iets te veel gore vond op het eind? Ben daar zoiezo wel gevoelig aan, maar vond het toch wat erover...
[ Voor 19% gewijzigd door Jebus4life op 02-06-2014 13:02 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
yep, volgens mij de echte:Fruitschaal schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:38:
[...]
Ligt eraan of je vriendelijk tegen hem was..
Is dit trouwens die eckte GRRM ? Nee toch?
van zijn (nota)blog:
Mooi dat de serie kijkers dit moment nu ook eindelijk meemaken. Heb het in het boek 2x keer achter elkaar gelezen alvorens verder te gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door horizon1978 op 02-06-2014 13:16 ]
Maar op jouw foto vind ik hem iets verzorgender uitzien.. Daarom was ik aan het twijfelen..horizon1978 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:14:
[...]
yep, volgens mij de echte:
van zijn (nota)blog:
[afbeelding]
Haha ja dat had ik ook na de Red Wedding... Zelfs al wist ik al wat er zou gaan gebeuren. Dat was voor het eerst dat me dat gebeurde trouwens bij het kijken van een film of serie. En daarna toen ik het boek las overrompelde me het weer op de een of andere manier. Het blijft gewoon een heftige scene, hoe vaak je het ook leest of ziet.RocketKoen schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:43:
Goede impressie van hoe de meeste mensen tijdens de aftiteling keken
[afbeelding]
Die rillingen had ik al toen de Rains of Castamere begon te spelen.Mx. Alba schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:30:
[...]
Haha ja dat had ik ook na de Red Wedding... Zelfs al wist ik al wat er zou gaan gebeuren. Dat was voor het eerst dat me dat gebeurde trouwens bij het kijken van een film of serie. En daarna toen ik het boek las overrompelde me het weer op de een of andere manier. Het blijft gewoon een heftige scene, hoe vaak je het ook leest of ziet.
Dit dusMektheb schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:31:
[...]
Die rillingen had ik al toen de Rains of Castamere begon te spelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:00:
[afbeelding]
Awwww yis! Zin in! 50 euro op Oberyn!
Anyways; ik zat er ook even sh*tfaced bij
[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 02-06-2014 13:39 ]
Echt man, in Seizoen 1 gaan Robert, Drogo en Ned eraan, dan Renly (al was dat wel early season) en dan Robb. Elk seizoen slagen ze erin m'n favoriete personages van dat moment af te maken, het leek anders te zijn (+ ik had echt niet verwacht dat Oberyn zou verliezen, dat maakt de klap nog pijnlijker...)...
Alleen Baelish, Ramsay & Tyrion nu nog...
Tyrion is ook zo goed als dood. Dus nu nog Baelish en Ramsay....Jebus4life schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:40:
Echt man, ik ben helemaal klaar met GoT nu he; Oberyn was gewoon de uberbaas voor mij.
Echt man, in Seizoen 1 gaan Robert, Drogo en Ned eraan, dan Renly (al was dat wel early season) en dan Robb. Elk seizoen slagen ze erin m'n favoriete personages van dat moment af te maken, het leek anders te zijn (+ ik had echt niet verwacht dat Oberyn zou verliezen, dat maakt de klap nog pijnlijker...)...
Alleen Baelish, Ramsay & Tyrion nu nog...
And as final touch god created the Dutch
Fuavec_style schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:45:
[...]
Tyrion is ook zo goed als dood. Dus nu nog Baelish en Ramsay....
*Ik geloof niet dat Jaime hem laat sterven. Hij is nog altijd een kingsguard denkik? Dan kan hij nog altijd dat gebruiken als leverage naar Tywin toe lijkt me?
Ligt het aan mij of is The Mountain ook pittig dood?
Ik denk dat Tyrion het overleeft omdat The Mountain gewoon bezwijkt aan die speer in zijn buik. Volgens mij loopt die ook niet meer.
Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.
Als het goed is zal er van alles en nog wat te beleven zijn in het hoge noorden... En in het verre oosten! Seizoen 5 wordt echt een bazenseizoen denk ik. Nu al zin in.jscholte schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:46:
Hoop wel dat het volgend seizoen wat meer actie bevat!
Dit topic is gesloten.
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic