[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.585 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Fruitschaal schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:34:
[...]

Dat mijden de meeste mensen. Ik vroeg me af of je het zag aankomen vanuit het verhaal. Niet uit de titels. :)
Ja dat had ik zeker, Jamie was niet mogelijk omdat hij bij de Kingsgaurd zit.

Bron die kiest voorzichzelf en hij is nu een knight ;), en je zag tussen de interactie's ook al dat Oberyn daar is om Lannisters te pesten.

En als hij hoort dat Cersei de Mountain inzet, is dat 1+1 om wraak te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:42

Jebus4life

BE User

Fruitschaal schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:34:
[...]

Dat mijden de meeste mensen. Ik vroeg me af of je het zag aankomen vanuit het verhaal. Niet uit de titels. :)
Ik vond van wel;
Oberyn geeft bij z'n introductie onmiddellijk z'n haat voor de Lannisters (vooral Tywin) aan + dat Gregor Clegane z'n zus vermoord heeft.
Nadien ontkent Tywin alle betrokkenheid daarbij, maar belooft hij Oberyn een ontmoeting met Gregor om Oberyn blij te maken (of een eerste stap naar een bondgenootschap).

Dat the Mountain de kampioen zou worden was mss niet zo logisch, maar er was gewoon niemand anders (Ser Barristan is weggestuurd, the Hound is weg, Jamie is niet goed genoeg/wil niet tegen z'n broer vechten) en de rest van de kingsguard zijn een stel idioten. Dan is het niet zo moeilijk om 1+1 is 2 te krijgen.
*Nuja, ik kende de naam van de aflevering inderdaad wel, dan is eht natuurlijk makkelijk tot die conclusie te komen, anders denk je er mss idd niet aan dat the Mountain de kampioen van Cersei zou worden...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Irritant dat ze inmiddels al drie acteurs hebben gebruikt voor de rol van Gregor Clegane, eerst Conan Stevens (s1), vervolgens Ian Whyte (s1 en s2) en nu Hafþór Júlíus Björnsson (s4). Met Daario Naharis hebben ze nu al ook twee acteurs, al vind ik het daar wel een verbetering, vind Michiel Huisman qua uiterlijk stuk beter bij die rol passen dan Ed Skrein.

Trouwens leuk hoe het personage van The Hound steeds meer diepte krijgt. Oberyn is ook echt een gaaf personage vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik moet zeggen, ik vond Stevens imposanter.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vind die acteurswissels maar /meh. Stevens en Skrein waren wat mij betreft toch beter gecast, zeker omdat the Mountain gewoon lomp groot moet overkomen en moet uitstralen: tegen mij valt niet te spotten en ik maak iedereen een kopje kleiner. Skrein had zo'n gluiperig gezicht wat prima bij iemand als Daario past met zijn manier om een wit voetje te halen bij Dany. Huisman is als Daario na Ser Jorah nu toch wel net zo hard friendzoned imho :P Ik had trouwens gemist dat het de Mountain was die in Harrenhal de gevangenen molesteerde, nu snap ik waarom Arya hem dood wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

De nieuwe mountain past niet echt imo; hij is te "clean" voor een character als the mountain. Hij is niet lomp en heeft niet genoeg littekens. Hij mist een beetje een evil/primal uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kid Jansen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:43:
Irritant dat ze inmiddels al drie acteurs hebben gebruikt voor de rol van Gregor Clegane, eerst Conan Stevens (s1), vervolgens Ian Whyte (s1 en s2) en nu Hafþór Júlíus Björnsson (s4). Met Daario Naharis hebben ze nu al ook twee acteurs, al vind ik het daar wel een verbetering, vind Michiel Huisman qua uiterlijk stuk beter bij die rol passen dan Ed Skrein.

Trouwens leuk hoe het personage van The Hound steeds meer diepte krijgt. Oberyn is ook echt een gaaf personage vind ik.
Als je weet hoe Dario er in het boek uitziet dan passen ze allemaal er niet bij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

De spelregels:
- geen vergelijkingen met het boek, voor het bespreken van het boek

:+

*Ik kan er mee lachen want het stoort me niet, maar anderen gaan je nu levend willen villen :p

[ Voor 34% gewijzigd door Jebus4life op 19-05-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:27
godofal schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:15:
De nieuwe mountain past niet echt imo; hij is te "clean" voor een character als the mountain. Hij is niet lomp en heeft niet genoeg littekens. Hij mist een beetje een evil/primal uitstraling.
Idd. Deze mountain is eerder de broer van Hodor dan van de Hound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Het is nu wel echt een berg van een vent. Wat dat betreft doet hij zijn naam goed eer aan. De acteur van de Mountain in seizoen 1 had echter meer uiterlijke vergelijkingen met de Hound waardoor ze iets meer broers leken.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39
Mektheb schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Als je weet hoe Dario er in het boek uitziet dan passen ze allemaal er niet bij. :+
Ach zet dat nu toch in spoiler tags, mijn hele ervaring over GoT is eraan.

Ps: GoT = Gathering :), Kon het niet laten

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
godofal schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:15:
Hij is vooral te jong..
Dit moet de oudere broer van The Hound voorstellen.
The Hound wordt gespeeld door een man van 45. Zijn "oudere" broer is 26.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Pfoe, de aflevering net gezien. Dacht even dat het einde Sansa was maar toch weer heerlijk epic Stannis op het einde, your sister! bam doei.

Verder verloopt de ontwikkeling van de trial by combat wel erg traag, had vurig gehoopt dat het deze aflevering zou gebeuren, nu wéér een week wachten. ;( :+

Alleen nu kan Arya haar tante niet meer zien, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan straks..

Heb heel erg genoten weer. *O*

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Quad schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:04:
Verder verloopt de ontwikkeling van de trial by combat wel erg traag, had vurig gehoopt dat het deze aflevering zou gebeuren, nu wéér een week wachten. ;( :+
helaas 2!! weken wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
nu wéér een week wachten. ;( :+
Twee weken zelfs :(

Ik moet nog kijken, sinds kort hebben we de traditie om tijdens het kijken een dood en gebraden beest op tafel te hebben, vanavond wordt het kip :9~

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Peenutzz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:09:
[...]

Twee weken zelfs :(

Ik moet nog kijken, sinds kort hebben we de traditie om tijdens het kijken een dood en gebraden beest op tafel te hebben, vanavond wordt het kip :9~
wel eerst de veren eraf halen he voordat je hem braad boven een kampvuurtje :+ }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oh kut. :+

Moet ook zeggen dat het wel heel mooi is om ook een beetje de emoties van The Hound te kunnen zien, hij heeft ook een zachte kant en zo kom je te weten hoe hij aan de brandwonden is gekomen en waarom hij zo afstandelijk is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Peenutzz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:09:
[...]

Hoe vaak heb jij een levend en gebraden beest op tafel? Ik kijk overigens liever vanaf de bank (met een zakje peenutzz erbij :+ )

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
AllSeeyinEye schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:16:
[...]

Hoe vaak heb jij een levend en gebraden beest op tafel? Ik kijk overigens liever vanaf de bank (met een zakje peenutzz erbij :+ )
Op de bank + Sushi box 34 stuks nonmnomnom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Pfoe, de aflevering net gezien. Dacht even dat het einde Sansa was maar toch weer heerlijk epic Stannis op het einde, your sister! bam doei.
Je bedoelt Littlefinger :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Arya is ook aardig op dreef trouwens.
Haar on screen bodycount is denk ik hoger dan die van pa of broertjes.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Mektheb schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:22:
[...]

Op de bank + Sushi box 34 stuks nonmnomnom
Best idea evah! Vanavond ook maar even doen. Ik ben heel benieuwd naar de aflevering. Die 2 week wachten gaat wel zwaar worden tussen de volgende episodes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Fruitschaal schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Had je Oberyn echt verwacht?
Ik had Oberyn ook verwacht, nog ergens hier in het topic gepost. Ik lees de boeken en de titels van de episodes niet dus wellicht gewoon een goede gok :) .

Wel weer een goede aflevering! Zou best even in de schoenen van LF willen staan :D

edit;
Famous schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:22:
Tyrion for king :D Wat een baas die kleine, jammer dat hij nu minder naar voren komt.
Zou me niets verbazen als Oberyn voor hem zal staan.

Ben ook benieuwd hoe het met Theon zal aflopen, zijn zussie gaat thuis verkondiging dat haar broertje dood is en opeens staat meneer, penisloos, bij het kasteel.
en
Famous schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:41:
[...]

Oberyn kreeg wel respect voor Tyrion volgens mij toen het verhaal van Shae kwam (ala hoer) en zal me dan ook niets verbazen als hij voor Tyrion wil knallen.
En waarom ik het dacht;
Famous schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:46:
Meneer houd zelf ook wel van een hoertje hier en daar. Je zag hem (tenminste leek me) glinsteren toen Shae dat vertelde.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ben net weer begonnen met Games of Thrones. Had zelf tot halverwege s2 gekeken, maar nu we HBO hebben wil mijn vrouw ook meekijken. Dus we zijn weer terug bij het begin. Blijf het een fantastische serie vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Fratti schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:35:
Ik ben net weer begonnen met Games of Thrones. Had zelf tot halverwege s2 gekeken, maar nu we HBO hebben wil mijn vrouw ook meekijken. Dus we zijn weer terug bij het begin. Blijf het een fantastische serie vinden :D
Als ik jou was zou ik even weg blijven uit dit topic tot je bij de nieuwste aflevering bent :P nogal veel spoilers hier voor je anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Famous schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:50:

En waarom ik het dacht;

[Famous schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:46:
Meneer houd zelf ook wel van een hoertje hier en daar. Je zag hem (tenminste leek me) glinsteren toen Shae dat vertelde....]
Maar dat was niet de reden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oja, Petyr Baelish aka Littlefinger. :p

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Twylight schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:48:
[...]

Als ik jou was zou ik even weg blijven uit dit topic tot je bij de nieuwste aflevering bent :P nogal veel spoilers hier voor je anders
idd thanks, ik was er ook net achtergekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke serie. Heb alle boeken gelezen maar zat toch een paar keer met kippevel tijdens de aflevering.

De speech van Oberyn was één van die momenten. Klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-08 06:16

TweakingRens

Dondersteen

Dat het mr. Martell zou worden die voor Tyrion ging vechten zat er al aan te komen.
Bv. https://www.youtube.com/watch?v=xZY43QSx3Fk (Vanaf 1.08 ongeveer). In meerdere trailers heb je al kleine stukjes van het gevecht kunnen zien. Het acteerwerk van Peter Dinklage was weer voortreffelijk deze aflevering.

Gemengde gevoelens over Petyr. De koude rillingen liepen me letterlijk over mijn rug toen hij Sansa zoende, maar 'Your sister' was wel episch. Slimste gozert (naast Tyrion, maar die is te aardig, en Varys natuurlijk) uit de hele serie. Nieuwe lord of the Vale? I think so...

--Wist niet eens dat er een GoT topic op GoT was, dat ga ik dus mooi volgen nu :+ --

Edit:
Wat me ineens te binnen schiet: deze laatste paar episodes geven het directe motief voor de gebeurtenissen in Seisoen 1 (Ja, laten we die verschrikkelijke backstab van Baelish niet vergeten). Petyr was verschrikkelijk jaloers op Ned. Kan zijn dat ik laat ben, maar het schoot me nu pas net te binnen.

[ Voor 19% gewijzigd door TweakingRens op 19-05-2014 18:57 ]

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 scene sprong er toch uit bij mij op een bepaalde manier :

http://i.imgur.com/6ZrxyQD.jpg

Toeval of niet, die light - dark symboliek ?

Vorig seizoen deze al :

http://unaffiliatedcritic...gham-in-Mhysa-500x280.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Weer bijna een uur lang genieten!
Dat mevrouw uiteindelijk naar beneden viel was te verwachten, al zag ik eerder Sansa haar een zetje geven.

@tweakingklaas
Klopt, dat is ook hier meerdere keren gepost, zonder spoiler tags, met alle gevolgen van dien.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Tweakingklaas schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:32:Nieuwe lord of the Vale? I think so...

Wat me ineens te binnen schiet: deze laatste paar episodes geven het directe motief voor de gebeurtenissen in Seisoen 1 (Ja, laten we die verschrikkelijke backstab van Baelish niet vergeten). Petyr was verschrikkelijk jaloers op Ned. Kan zijn dat ik laat ben, maar het schoot me nu pas net te binnen.
1) Robin is lord of the Vale; op zich zal dat niet meer zijn dat een puppet is een andere kwestie.
Stel me ook de vraag ('vreemd dat dat me (en blijkbaar iedereen hier :p) niet eerder opviel); gaat hij gewoon zeggen dat ze gevallen is ofzo? Lijkt me niet dat veel mensen dat geloven? Als Robin binnekort dan ook sterft dan lijkt me het al helemaal vreemd (want dan zou hij effectief lord of the Vale zijn).

2) Niet per se denkik, hij heeft er alles aan gedaan om een oorlog te doen losbarsten (wat ook gelukt is) om z'n eigen macht te vergroten, dat hij daarbij Ned Stark kon kloten zal hij niet erg gevonden hebben nee :D

"Baelish has utterly no limits on what he will do to achieve power: he would burn the entire realm down if it meant he could be king of the ashes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Leo1010 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:52:
Ik moet zeggen, ik vond Stevens imposanter.
De huidige Mountain is in 1996 echt de sterkste man van de wereld geweest :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/c4/1e/f0/c41ef05832427307248cc7c7fdac8e08.jpg

Het formaat heeft hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja ik vond hem ook vrij imposant :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:05
Hotpie:
What, like them lot from Winterhell?
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik dacht dat het door de camerahoeken kwam dat hij zo groot leek. Niet dus

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Leuke aflevering weer, had gehoopt dat die trial by combat deze aflevering al zou plaatsvinden maar helaas. Ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat daenerys een beetje gek aan het worden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
What's your name? Rorge... Thank you! :+

Geniale actie dit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Kid Jansen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:43:
Ah vandaar dat ik hem niet herkende. Ik dacht al dat ik de afleveringen eens terug moest gaan kijken. Maar Stevens vindt ik qua uiterlijk ook beter passen, aangezien het geloofwaardiger overkomt als de oudere broer van The Hound.

Deze nieuwe is wel echt een Mountain van een vent, dus dat is ook wel weer leuk voor het gevecht :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 19:11
Denzis schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:31:
[...]

Ik dacht dat het door de camerahoeken kwam dat hij zo groot leek. Niet dus
Stevens is nog eens 10 cm langer dan deze acteur. Deze heeft echter wel meer de bouw voor een `Mountain' (Strongman). Vooral in de serie lijkt hij zo wel twee meter breed.
Ik snap wel dat Bronn het af laat weten als je zag hoe The Mountain in een bloot bovenlijf de ene na de andere doormidden hakte :+ .

Ik ben benieuwd of Sansa het spelletje doorheeft wat Littlefinger speelt. Nu lijkt het natuurlijk of hij haar beschermde. Maar dit heeft hij weer zelf opgezet zodat hij nu ook van Lysa af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:05
Vraag me trouwens af... Sophie Turner (Sansa Stark) is volgens Wikipedia geboren in feb 1996... toen ze die kus scene filmde, was ze nog minderjarig... gaat dat geen gevolgen hebben? Ik dacht dat volwassenen geen "erotisch" contact mogen hebben met minderjarigen, vooral niet in de film, en al helemaal niet in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Thomasx4 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:05:
Leuke aflevering weer, had gehoopt dat die trial by combat deze aflevering al zou plaatsvinden maar helaas. Ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat daenerys een beetje gek aan het worden is?
Aflevering 8 van het seizoen is vaak 'spectaculair' als je de vorige seizoenen bekijkt, dus dat zal dan waarschijnlijk over 2 weken plaatsvinden, in de volgende episode. Of ze rekken het tot de season finale, maar dat hoop ik toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Aflevering 9 is vaak de aflevering waar shit happens. En het hoogtepunt van dit seizoen zal niet dat gevecht zijn :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:28

Robtimus

me Robtimus no like you

Quad schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:10:
Oh kut. :+

Moet ook zeggen dat het wel heel mooi is om ook een beetje de emoties van The Hound te kunnen zien, hij heeft ook een zachte kant en zo kom je te weten hoe hij aan de brandwonden is gekomen en waarom hij zo afstandelijk is.
Dat was in seizoen 1 tijdens een toernooi al naar voren gebracht. Littlefinger vertelde dat verhaal toen aan Sansa. Maar goed, dat was wel een eeuwigheid geleden, toen alles nog vredig was.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Laatst online: 06-07 18:10
Snippo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:07:
[...]

Stevens is nog eens 10 cm langer dan deze acteur. Deze heeft echter wel meer de bouw voor een `Mountain' (Strongman). Vooral in de serie lijkt hij zo wel twee meter breed.
Ik snap wel dat Bronn het af laat weten als je zag hoe The Mountain in een bloot bovenlijf de ene na de andere doormidden hakte :+ .

Ik ben benieuwd of Sansa het spelletje doorheeft wat Littlefinger speelt. Nu lijkt het natuurlijk of hij haar beschermde. Maar dit heeft hij weer zelf opgezet zodat hij nu ook van Lysa af is.
Vond die scene dat hij die mensen neerhakte wel een beetje overdreven hoor. Het is een pure slechterik, maar om hem dan maar onbewapende mensen kapot te slaan... Valt een beetje uit de toon voor een serie waarvan het meeste geweld wel te rechtvaardigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56
Swingend einde. :)

Die Daario, tja ik weet het niet, maar dat is mede ingegeven doordat ik die hele Nl'er niet kende, en ook niet hoef te kennen.
Carthrax schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:43:
[...]
[......] Die 2 week wachten gaat wel zwaar worden tussen de volgende episodes :(
Tussen 8 en 9 en 10 2 weken? Of nu al 2 weken?

[ Voor 62% gewijzigd door Sjah op 19-05-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

segil schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:14:
Vraag me trouwens af... Sophie Turner (Sansa Stark) is volgens Wikipedia geboren in feb 1996... toen ze die kus scene filmde, was ze nog minderjarig... gaat dat geen gevolgen hebben? Ik dacht dat volwassenen geen "erotisch" contact mogen hebben met minderjarigen, vooral niet in de film, en al helemaal niet in de VS.
Ik geloof dat bij dat soort scenes een ouder/voogd op de set moet zijn. Het kan duidelijk wel, anders zou het niet in de serie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Smitovic schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:56:
[...]

Vond die scene dat hij die mensen neerhakte wel een beetje overdreven hoor. Het is een pure slechterik, maar om hem dan maar onbewapende mensen kapot te slaan... Valt een beetje uit de toon voor een serie waarvan het meeste geweld wel te rechtvaardigen is.
Volgens mij was hij al maanden aan het plunderen, moorden en weet ik veel wat. Dat hij dan een paar ongewapende mannen (gevangenen?) in stukken hakt lijkt me niet zo'n probleem. Het verschil is natuurlijk wel dat dit in beeld gebracht is en de rest alleen besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sjah schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:22:
Swingend einde. :)

Die Daario, tja ik weet het niet, maar dat is mede ingegeven doordat ik die hele Nl'er niet kende, en ook niet hoef te kennen.

[...]

Tussen 8 en 9 en 10 2 weken? Of nu al 2 weken?
Volgende week is het 'memorial day' en is er geen nieuwe episode, dus pas die maandag daarna komt aflevering 8 online, en op de buis. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Snippo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:43:
[...]

Volgens mij was hij al maanden aan het plunderen, moorden en weet ik veel wat. Dat hij dan een paar ongewapende mannen (gevangenen?) in stukken hakt lijkt me niet zo'n probleem. Het verschil is natuurlijk wel dat dit in beeld gebracht is en de rest alleen besproken wordt.
Volgens mij mochten ze nog een zwaardje van de grond oprapen, voor het idee:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qiWiHWG.jpg

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dat is nu een van de redenen dat Sansa voor de serie wat ouder is dan in de boeken (ja i know, mag niet vergelijken).

Emilia Clarke was tijdens de seksscene met Drogo in seizoen 1 ook al 23, terwijl Dany dan nog minderjarig is.

In de meeste tienerfilms worden de tieners ook gespeeld door acteurs van 20+. Puur om de reden dat je echte 13 jarigen geen liefdesscenes kan laten spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

FunkyTrip schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:51:
[...]

De huidige Mountain is in 1996 echt de sterkste man van de wereld geweest :D
Dat lijkt me sterk als hij nu pas 25 jaar is. Hij was het wel in 2011 (toen was hij 22 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 15:22
[speculatie]
ok dus toch lord oberyn die gaat vechten voor Tyrion, door de trailer spoilers kwam dit al naar voren maar ik verwacht dat tyrion hem zou vragen ipv dat Oberyn zich zelf gaat aanbieden. Geweldig hoe alles door de vingers van Tywin aan het glippen is.

Tywin kan zich onmogelijk permiteren Oberyn tegen the Mountain te laten vechten en als dat gevecht toch mocht komen dan zal en moet Oberyn winnen wat gelijkstaat aan Tyrion wint ! LOL geweldig :D

het gevecht gaat gebeuren en Oberyn zal winnen (ik zou echt geschokeerd zijn mocht dat de uitkomst niet zijn, want dat is de meest fucked up situatie voor Tywin en de Lanisters). ik denk dat de Mountain,

A) in het geval dat the Mountain op het punt staat de overhand te krijgen in net gevecht dat hij dan op magische door een 30 tal pijlen zal worden doorzeeft.

B) De Mountain voor het gevecht op de 1 of andere wijze verzwakt word door vergif.

eeeeh geweldig, its gonna be great ! :D

[/speculatie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Joosie200 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:10:
Huisman is als Daario na Ser Jorah nu toch wel net zo hard friendzoned imho :P.
Als je Daenerys hebt mogen ballen dan zit je toch juist niet in de friendzone lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

fuqua schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:13:
[speculatie]
ok dus toch prince oberyn die gaat vechten voor Tyrion
fuqua schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:13:
[speculatie]Tywin kan zich onmogelijk permiteren Oberyn tegen the Mountain te laten vechten en als dat gevecht toch mocht komen dan zal en moet Oberyn winnen wat gelijkstaat aan Tyrion wint ! LOL geweldig :D

het gevecht gaat gebeuren en Oberyn zal winnen (ik zou echt geschokeerd zijn mocht dat de uitkomst niet zijn, want dat is de meest fucked up situatie voor Tywin en de Lanisters). ik denk dat de Mountain,

A) in het geval dat the Mountain op het punt staat de overhand te krijgen in net gevecht dat hij dan op magische door een 30 tal pijlen zal worden doorzeeft.

B) De Mountain voor het gevecht op de 1 of andere wijze verzwakt word door vergif.

eeeeh geweldig, its gonna be great ! :D

[/speculatie]
Waarom zou Oberyn niet mogen verliezen? Hij bood zichzelf aan dus Dorne kan moeilijk een wraakactie ondernemen als hij verliest. Bij een trial by combat geven de Goden kracht aan diegene die gerechtigheid aan z'n kant heeft (zo wordt dat toch geïnterpreteerd denkik?)

*Volgens mij verliest hij, kerel is een held, die leven meestal niet erg lang meer als ik dat begin te denken (Robert, Ned, Robb, Drogo), dus ik vrees voor z'n leven :p Al overleven Tyrion & Tywin dan al veel te lang, dat zullen de uitzonderingen wel zijn zekers? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Arya is weer lekker bezig. Leuk ook om die karakterontwikkeling en interactie met The Hound te zien.

Wat ook wel grappig was is de overgang van de ene naakte Nederlander naar de andere. :)

En inderdaad zoals iemand al gemeld had, geen beelden van de vrijpartij tussen Daario en Daenerys.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Opa Lanister zal echt niet toestaan dat Oberyn tijdens dat duel het loodje legt, The Mountain zal denk ik wel moeten verliezen en onder een soort van druk worden gezet (familie bedreigen oid).

Littlefinger kust Sansa en zijn kersverse vrouw ziet het "toevallig" allemaal gebeuren, berekenend mannatje die Peter, dat kind is trouwens Joffrey 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
ulTimaS schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:09:
[...]

Dat lijkt me sterk als hij nu pas 25 jaar is. Hij was het wel in 2011 (toen was hij 22 jaar)
Op IMDB staat inderdaad 1996 maar dat is waarschijnlijk gewoon het jaar van de eerste aflevering van het programma. Op 8 jarige leeftijd strongest man worden lijkt me ook erg sterk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MrVegeta schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:17:
Aflevering 9 is vaak de aflevering waar shit happens. En het hoogtepunt van dit seizoen zal niet dat gevecht zijn :D
Het is niet echt een spoiler, maar toch zet ik het er even tussen.

spoiler:
In interviews heeft Khaleesi al aangegeven dat juist het gehele seizoen nu dingen gebeuren en niet de focus op aflevering 9 wordt gelegd. Aflevering 8 kan bijvoorbeeld heel spectaculair worden en 9 niet. 9 kan bijvoorbeeld nu een hele cliffhanger worden waar bij 10 alles eruit knalt.

Lijkt me nu wel een spoiler;
spoiler:
Tevens leek het erop alsof de echte grote drama in dit seizoen niet naar voren lieten komen maar dat dat pas in het volgende seizoen kwam. Dit heeft ze echter niet duidelijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ten eerste, nee zo werkt dat niet. En belangrijker, zoenen is geen "erotisch contact".

Voor minderjarige Amerikaanse tieten wijs ik je verder graag op American Beauty. Of die films met Brooke Shields, twee stuks, namen even vergeten.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 20-05-2014 00:28 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
CyBeR schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 00:28:
[...]

Ten eerste, nee zo werkt dat niet. En belangrijker, zoenen is geen "erotisch contact".

Voor minderjarige Amerikaanse tieten wijs ik je verder graag op American Beauty. Of die films met Brooke Shields, twee stuks, namen even vergeten.
Het is Amerika hè!
Ik vond het wel ongepast, maar dat deed little finger natuurlijk expres.
Lucky bastard die acteur :+

The Viper vs The mountain, daar kan ik nou echt niet op wachten!!
Verdomme 2 weken tussen ;'(

Wel apart van Melissandre, is zij nou echt of nep?
Waarschijnlijk misbruikt ze haar krachten gewoon, en is ze toch wel zeker 'speciaal'.
Al vraag ik me af waarom ze die vrouw en dochter van Stannis zo graag nodig heeft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
sjaak88 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 00:47:
[...]

Het is Amerika hè!
Ik vond het wel ongepast, maar dat deed little finger natuurlijk expres.
Lucky bastard die acteur :+

The Viper vs The mountain, daar kan ik nou echt niet op wachten!!
Verdomme 2 weken tussen ;'(

Wel apart van Melissandre, is zij nou echt of nep?
Waarschijnlijk misbruikt ze haar krachten gewoon, en is ze toch wel zeker 'speciaal'.
Al vraag ik me af waarom ze die vrouw en dochter van Stannis zo graag nodig heeft,
Ze heeft wel echt krachten. Renly kan er over meepraten.
Maar ze heeft ook goocheltrucs die de plebs moeten overtuigen dat haar god echt bestaat. Want met "zielen die in een kolom van vuur naar de hemel gaan" win je gelovigen. Met creepy schaduwmonsters die je vijanden vermoorden maak je mensen alleen bang.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

T0ny schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:52:
dat kind is trouwens Joffrey 2.
Robert Arryn is nu heerser van de Eyrie toch? Of is Petyr in zijn plaats heerser tot ie meerderjarig is?

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-05-2014 01:31 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
RocketKoen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:40:
[...]

Hij is vooral te jong..
Dit moet de oudere broer van The Hound voorstellen.
The Hound wordt gespeeld door een man van 45. Zijn "oudere" broer is 26.
Dit inderdaad. Het contrast in leeftijd is echt te groot, slaat nergens op. Hij ziet er totaal niet uit als iemand die al 20+ jaar hand-to-hand combat heeft meegemaakt, geen enkel litteken niks.

Heeft Daenarys nou inderdaad een geen-naaktscenes-clausule in haar contract? Dit had toch een interessante scene kunnen worden. Toen moesten ze Carice maar inzetten als compensatie leek het wel ;)

Vond de actie met Arya en Hound wel een flink jammer. Beetje the walking dead kwaliteit, zomaar iemand die vanachter op hem kan springen terwijl het om hun heen stil is... en die aanval van Arya waarbij die dude echt 3 seconden had om naar achteren te stappen...

Verder wel brute aflevering weer, ben wel benieuwd wat Baelish nou aan het doen is. Hoe gaat hij dit nou weer uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Goron schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:34:
[...]

Dit inderdaad. Het contrast in leeftijd is echt te groot, slaat nergens op. Hij ziet er totaal niet uit als iemand die al 20+ jaar hand-to-hand combat heeft meegemaakt, geen enkel litteken niks.

Heeft Daenarys nou inderdaad een geen-naaktscenes-clausule in haar contract? Dit had toch een interessante scene kunnen worden. Toen moesten ze Carice maar inzetten als compensatie leek het wel ;)

Vond de actie met Arya en Hound wel een flink jammer. Beetje the walking dead kwaliteit, zomaar iemand die vanachter op hem kan springen terwijl het om hun heen stil is... en die aanval van Arya waarbij die dude echt 3 seconden had om naar achteren te stappen...

Verder wel brute aflevering weer, ben wel benieuwd wat Baelish nou aan het doen is. Hoe gaat hij dit nou weer uitleggen :P
Voordat dit seizoen begon werd er al vroeg duidelijk gemaakt dat er één van de vrouwelijke members NIET meer naakt ging. Dit lijkt me inderdaad dan Khaleesi tot nu toe.

Ben het met je eens dat het niet eruit ziet als iemand die al veel ervaring heeft opgedaan met vechten. Het is echter wel een beest die mensen zo afslacht zonder zelf ook maar geraakt te worden, ook al waren het slaven.

De scene met the Hound vond ik grafisch ook zeer jammer, toch beter gewend van GoT. Naast dat Ayra er erg lang over deed om meneer te doden, vond ik het wel een goede scene. Je ziet Arya steeds meer "schijt" krijgen. Hij stond dus wel op op haar lijstje maar ze wist de naam niet nadat hij zijn naam noemde wist zij genoeg en stak een zwaar door zijn hart (wat ze net geleerd had). Ondanks je weinig emotie zag bij de Hound ben ik wel benieuwd hoe dit afloopt, dit gezien hij ook op haar lijstje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Goron schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:34:
[...]
Dat is nooit naar buiten gebracht maar gegeven dat ze al een tijdje niet meer uit de kleren is gegaan, is dat wel voordehandliggend. 't is ook wel iets wat niet echt meer bij haar karakter past per sé (eerder was ze altijd ondergeschikt aan iemand), dus 't kan ook gewoon zo geschreven zijn zonder een dergelijke overweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

CyBeR schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:54:
[...]

Dat is nooit naar buiten gebracht maar gegeven dat ze al een tijdje niet meer uit de kleren is gegaan, is dat wel voordehandliggend. 't is ook wel iets wat niet echt meer bij haar karakter past per sé (eerder was ze altijd ondergeschikt aan iemand), dus 't kan ook gewoon zo geschreven zijn zonder een dergelijke overweging.
Zie mijn eerste alinea (post boven jouw bericht). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Famous schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:56:
[...]

Zie mijn eerste alinea (post boven jouw bericht). ;)
Ja dat had ik gezien, je zegt niks wat ik niet zeg?

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 20-05-2014 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Famous schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:44:
[...]

Dit lijkt me inderdaad dan Khaleesi tot nu toe.
Khaleesi is een titel, geen naam. Mocht je dat zo bedoeld hebben dan heb ik niets geschreven.

Maar mede ingegeven omdat in de VS meer babies Khaleesi zijn genoemd afgelopen jaar dan Danaerys.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Jebus4life schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:30:
[...]

[...]

Waarom zou Oberyn niet mogen verliezen? Hij bood zichzelf aan dus Dorne kan moeilijk een wraakactie ondernemen als hij verliest. Bij een trial by combat geven de Goden kracht aan diegene die gerechtigheid aan z'n kant heeft (zo wordt dat toch geïnterpreteerd denkik?)

*Volgens mij verliest hij, kerel is een held, die leven meestal niet erg lang meer als ik dat begin te denken (Robert, Ned, Robb, Drogo), dus ik vrees voor z'n leven :p Al overleven Tyrion & Tywin dan al veel te lang, dat zullen de uitzonderingen wel zijn zekers? :p
waarom ? omdat Tywin juist met Oberyn een alliantie aan het smeden is, als hij dood gaat dan zal de broer van Oberyn dat echt niet overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51
Ik vraag me af van wie Robert Arryn nu zijn moedermelk gaat krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
horizon1978 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 05:34:
[...]
Maar mede ingegeven omdat in de VS meer babies Khaleesi zijn genoemd afgelopen jaar dan Danaerys.
8)7
Als je dan toch zo graag je dochter naar GoT personages wilt laten vernoemen, dan is Danaerys sowieso mooier en de enige juiste naam om te gebruiken ja :F
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 07:47:
:D Sansa zal er voor zorgen dat ie cold turkey moet afkicken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 07:47:
Van mij mag dat kind ook gerust via de Moon Door naar buiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DarkFly schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 07:57:
[...]

Zal Littlefinger nooit laten gebeuren.
Als aangetrouwde man heeft hij namelijk geen erfrecht op de Veil.
Hij kan Sansa met dat kind laten trouwen. Dan hebben hun kinderen erfrecht op de veil en winterfell. Tenminste, dat denken ze omdat iedereen denkt dat Bran en Rickon dood zijn.

Maar het is toch wel duidelijk dat hij Sansa voor zichzelf wil. Of die kus moet pure provocatie zijn geweest.
Plus dat Littlefinger geen familie heeft. Als hij zijn familie sterker wil maken zal hij zelf nog een paar keer moeten trouwen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:37
Toch heb ik het idee dat Littlefinger hier zijn hand heeft overspeeld bij Sansa. De blik in haar ogen voorspelde niet veel goeds voor hem. Ik bedenk me ook net dat zowel Brienne als The Hound op weg zijn naar de Vale. Dat kan een leuke confrontatie worden daaro.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
DarkFly schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 07:57:
[...]

Ik denk dat dat wel gaat gebeuren, ik zie de volgende situatie al voor me:

irritant kind: where is my mother.
little finger: she flew through the moon door, if you're quick you can still catch her.
irritant kind: REALLY ? "en spring door de moondoor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
fuqua schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:48:
[...]

little finger: she flew through the moon door, if you're quick you can still catch her.
:Y dat zou nou echt een briljante zet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

fuqua schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:48:
[...]

<falling down> I NEED MY BREASTMIIIIIIIIILLLLKKKKK </falling down> *splash*

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

RocketKoen schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:13:
[...]

Maar het is toch wel duidelijk dat hij Sansa voor zichzelf wil. Of die kus moet pure provocatie zijn geweest.
Plus dat Littlefinger geen familie heeft. Als hij zijn familie sterker wil maken zal hij zelf nog een paar keer moeten trouwen.
Ik zie die kus dus echt als provocatie om Lysa helemaal gek te maken en een kans te creeren om haar te vermoorden (wat dus nu gebeurd is). Maar ik zou het ook niet vreemd vinden als LF, Sansa voor hemzelf wil hebben (ze lijkt op Catelyn).

[ Voor 20% gewijzigd door ulTimaS op 20-05-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

horizon1978 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 05:34:
[...]

Khaleesi is een titel, geen naam. Mocht je dat zo bedoeld hebben dan heb ik niets geschreven.

8)7
Beter dan Lashafwontaqeeshua of wat ze daar ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
MrFl0ppY schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:36:
Toch heb ik het idee dat Littlefinger hier zijn hand heeft overspeeld bij Sansa. De blik in haar ogen voorspelde niet veel goeds voor hem. Ik bedenk me ook net dat zowel Brienne als The Hound op weg zijn naar de Vale. Dat kan een leuke confrontatie worden daaro.
Sansa mag dan wel bang zijn voor hem en ze mag hopen dat hij echt van dr moeder hield en door haar dat wil bewijzen op de 1 of andere wijze.
Maar ik denk voorlopig, gezien ze niks weet over de andere overlevenden van haar familie, ze beter af is bij little finger.

little finger mag haar dan wel gebruiken om een grote macht te worden in het noorden, maar haar iets aandoen zie ik zo snel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Sansa is de protogé van Littlefinger en ik denk dat Sansa uiteindelijk Littlefinger vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

MrFl0ppY schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:36:
Dat idee heb ik dus ook...
Goh, the Hound wil haar enkel afleveren en er een mooie prijs voor opstrijken, indien hij daar raakt zal het niet uitmaken wie die betaald (en ik denk dat LF graag betaald voor nog een Stark, man is toch rijk genoeg).
*Maar ik vermoed dat het nieuws hen wel zal bereiken vooraleer ze in the Vale zijn (net zoals de dood van Jof bv) en dat hij dus niet meer die richting zal uitgaan.

En Brienne, LF lijkt me meer dan geslepen genoeg om dat op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Arya heeft wel geen geluk, overal vallen familieleden af ( letterlijk en figuurlijk). Eerst bij de Twins, nu in de Eyrie. Gaat goed daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Jebus4life schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:41:
[...]

Dat idee heb ik dus ook...
Goh, the Hound wil haar enkel afleveren en er een mooie prijs voor opstrijken, indien hij daar raakt zal het niet uitmaken wie die betaald (en ik denk dat LF graag betaald voor nog een Stark, man is toch rijk genoeg).
*Maar ik vermoed dat het nieuws hen wel zal bereiken vooraleer ze in the Vale zijn (net zoals de dood van Jof bv) en dat hij dus niet meer die richting zal uitgaan.

En Brienne, LF lijkt me meer dan geslepen genoeg om dat op te lossen.
was het trouwens LF niet die Locke op Jon Snow had afgestuurd om hem en Brann te vermoorden ? het nieuws dat dat mislukt is moet hem toch ook bereikt hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

fuqua schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:49:
[...]

was het trouwens LF niet die Locke op Jon Snow had afgestuurd om hem en Brann te vermoorden ? het nieuws dat dat mislukt is moet hem toch ook bereikt hebben ?
Dat was Roose Bolton ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

fuqua schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:49:
[...]

Dat was Roose Bolton (vader van Ramsay Snow). De Boltons zijn nu warden of the North en dat willen ze blijven, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fruitschaal schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:48:
Arya heeft wel geen geluk, overal vallen familieleden af ( letterlijk en figuurlijk). Eerst bij de Twins, nu in de Eyrie. Gaat goed daar!
Liever geen tante, dan iemand zoals Lysa :+ . Daarbij zat een flink steekje los, dus is het wellicht beter dat ze is gaan vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 15:14

joskuiper

PapaCooper

Ik denk juist dat de Hound meer om Arya geeft dan hij zo laat zien.
Kan me niet voorstellen dat hij Arya straks afleverd, geld ontvangt en zomaar weer vertrekt.

Oberynn zal vast winnen, kan me niet indenken dat dit personage al weer gaat verdwijnen.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Ik geloof overigens niet dat Littlefinger het recht krijgt om het kasteel en gronden te erven wanneer kleine Robert doodgaat. Het zal eerder naar een van de lords beneden (bij de poort) gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

joskuiper schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:50:
Kan me niet voorstellen dat hij Arya straks afleverd, geld ontvangt en zomaar weer vertrekt.

Oberynn zal vast winnen, kan me niet indenken dat dit personage al weer gaat verdwijnen.
The Hound doet altijd alsof hij nergens om geeft, maar eigenlijk heeft hij wel een goed hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
The Hound heeft inderdaad zijn gevoelige kant laten zien tegenover Arya. En de Hound heeft ook zijn haat laten blijken tegenover zijn broer(tje :) ).. Ik ben benieuwd of dit in de toekomst nog iets gaat geven, mocht de Mountain gaan winnen. Ik kan me van de andere kant niet voorstellen dat we dan zo snel een awesome personage moeten missen ( Oberyn). Ik heb zin in de daadwerkelijke trial!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:17

RBH

Het is wel GOT he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
ulTimaS schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:52:
[...]

The Hound doet altijd alsof hij nergens om geeft, maar eigenlijk heeft hij wel een goed hart.
Ik denk ook dat The Hound en Arya hard op weg zijn om onafscheidelijk van elkaar te worden! Best mooie combi ook eigenlijk :) (En idd, The Hound is eigenlijk een beste vent..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Dat vermoed ik ook wel, een soort David vs Goliath idee. :9~

Een klein voorproefje:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-ogPnyJ9kzg0/UtRBz6qp6GI/AAAAAAAAYt0/YuZy0Em459U/s1600/tumblr_mzbkqor5591r9h4heo4_1280.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.westeros.org/GoT/Graphics/Gallery/GameOfThrones_S4-Trailer_36.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
tweaker2010 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:12:
[...]

Dat vermoed ik ook wel, een soort David vs Goliath idee. :9~

Een klein voorproefje:
laatste plaatje doet et nie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hier werken ze beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Xepos schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:51:
Ik geloof overigens niet dat Littlefinger het recht krijgt om het kasteel en gronden te erven wanneer kleine Robert doodgaat. Het zal eerder naar een van de lords beneden (bij de poort) gaan.
Littlefinger zal inderdaad niet het recht krijgen wanneer Robert dood gaat, enige mogelijkheid zou zijn om Sansa met Robert te laten trouwen en Sansa de kinderen van Robert baart (of uiteraard de kinderen van Littlefinger, maar de wereld laten geloven dat het de kinderen van Robert zijn).

Vervolgens kan Robert ook door de Moondoor, en na een gepaste (forthnight) periode kunnen Sansa en Littlefinger weer trouwen.

Waarbij komt, ik verwacht dat Littlefinger nu benoemd zal worden tot "hand of the king" door Robert en hij dus eigenlijk al de macht heeft in de Vale.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 ... 52 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic