[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Fijn jongens ene hele pagina met reacties van mensen die op elkaar reageren over spoilers. Kap er es mee, de regels zijn duidelijk.
De spelregels:
- geen vergelijkingen met het boek, voor het bespreken van het boek, zie dit topic.
- gebruik spoilertags bij trailers, gelekte afleveringen en al het overige behalve officieel uitzonden afleveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
KillerAce_NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:17:
Fijn jongens ene hele pagina met reacties van mensen die op elkaar reageren over spoilers. Kap er es mee, de regels zijn duidelijk.
De spelregels:
- geen vergelijkingen met het boek, voor het bespreken van het boek, zie dit topic.
- gebruik spoilertags bij trailers, gelekte afleveringen en al het overige behalve officieel uitzonden afleveringen
Graag een toevoeging: geen gespoil in het boekentopic op moment dat serie dingen laat zien die nog niet in boek zijn geweest. Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Heeft niks te maken met de toekomst van de serie. Alleen maar geschiedenis dat alles alleen maar wat duidelijker maakt.
Voor de zekerheid maar in spoiler tags gezet...

Erg vermakelijk, ingesproken door de acteurs zelf en het gaat alleen maar over wat er voor Game of Thrones serie begon is gebeurt.
Aanbevolen om te kijken! Snap je het verhaal stuk beter. Maar ieder zijn eigen keuze, wie weet komt het later in de series wel goed naar voren.

Het is trouwens door HBO zelf volgens mij gemaakt.

Ps, Tywin is een echte ondergewaardeerde baas.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 14-05-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

sjaak88 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:19:
Heeft niks te maken met de toekomst van de serie. Alleen maar geschiedenis dat alles alleen maar wat duidelijker maakt.

Erg vermakelijk, ingesproken door de acteurs zelf en het gaat alleen maar over wat er voor Game of Thrones serie begon is gebeurt.
Aanbevolen om te kijken! Snap je het verhaal stuk beter. Maar ieder zijn eigen keuze, wie weet komt het later in de series wel goed naar voren.

Ja, dit is van de BluRay waar ik dus ook aan refereerde :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
ulTimaS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:21:
[...]

Ja, dit is van de BluRay waar ik dus ook aan refereerde :) .
Excuses niet gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Excuses niet nodig aangezien ik de video er zelf niet bij had geplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

edie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:42:
[...]

En hoe kom je aan deze informatie? Dit is namelijk niet in de serie behandelt. Mocht dit informatie zijn uit de boeken: zie de topic waarschuwing.
De tering. Er wordt hier meer over spoilers gezeurd dan over de daadwerkelijke serie gepraat. Het is me te moeilijk hier, I'm off :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:31:
[...]

De tering. Er wordt hier meer over spoilers gezeurd dan over de daadwerkelijke serie gepraat. Het is me te moeilijk hier, I'm off :')
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Geneuzel over spoilers die geen spoilers zijn, mensen die verlegen zitten om (negatieve) aandacht, slowchat... Dat zijn de laatste 2 pagina's. Misschien moeten we weer ontopic gaan voordat mods dit topic 'terecht' sluiten!

Als ik een gok mag doen over de volgende aflevering: Jamie Lannister wordt de aangewezen champion en moet tegen zijn broer knokken. Met het risico dat Tywin Lannister zich niet aan zijn belofte kan houden ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Nyarlathotep schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:11:

Als ik een gok mag doen over de volgende aflevering: Jamie Lannister wordt de aangewezen champion en moet tegen zijn broer knokken. Met het risico dat Tywin Lannister zich niet aan zijn belofte kan houden ;)
Tegen zijn broer knokken? Hoe bedoel je dat.
Ik zie dat dus echt niet gebeuren. En Tyrion gaat anders zelf vechten wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Nog even over de Ironborn, wanneer was de laatste keer dat we hun hebben gezien buiten deze aflevering.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:42

Jebus4life

BE User

Fruitschaal schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:15:
Nog even over de Ironborn, wanneer was de laatste keer dat we hun hebben gezien buiten deze aflevering.
S03E10 denkik

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
In dat geval zijn ze niet echt heel snel geweest om van Pyke naar de Dreadfort te varen. Ik hoop niet dat ze nu de eerste boot direct terug naar Pyke pakken.. Dat zou anti-climax zijn. Een paar maanden (heen en terug) hebben verspild.. We'll see..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
sjaak88 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:19:

Ps, Tywin is een echte ondergewaardeerde baas.
Thnx Sjaak! Altijd leuk om wat achtergrond informatie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
fuqua schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:58:
[...]

gast serieus doe weg, mensen gaan boos worden, dit is al eerder gepost door iemand en veel mensen zijn boos geworden, spoiler tag de hele shit please.
Gewoon niet op de video klikken :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Fruitschaal schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:21:
[...]

In dat geval zijn ze niet echt heel snel geweest om van Pyke naar de Dreadfort te varen. Ik hoop niet dat ze nu de eerste boot direct terug naar Pyke pakken.. Dat zou anti-climax zijn. Een paar maanden (heen en terug) hebben verspild.. We'll see..
Kijk maar eens op de kaart. Over land liggen de 2 niet zo ver uit elkaar. Maar als je per schip van de Iron Island naar Dreadfort wilt is het een klereneind omvaren. Je moet helemaal om de zuidkaap van Westeros.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
RocketKoen schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:34:
[...]

Kijk maar eens op de kaart. Over land liggen de 2 niet zo ver uit elkaar. Maar als je per schip van de Iron Island naar Dreadfort wilt is het een klereneind omvaren. Je moet helemaal om de zuidkaap van Westeros.
Yes, i know. Maar Ironmen doen toch niks over land? Puur met boten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Fruitschaal schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:37:
[...]

Yes, i know. Maar Ironmen doen toch niks over land? Puur met boten toch?
Niet altijd. Theon heeft Winterfell ingenomen en dat ligt midden in het land zonder rivier in de buurt. Waar zijn vader niet blij mee was want ze kunnen dat kasteel nooit houden.
Ze is met de boot inderdaad, als de verstandige zus :P Daarom kan ze ook weer makkelijk ontsnappen.
Maar het nadeel is dat je wel een paar maanden onderweg bent.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de goedkoopste manier om GoT betaald te kijken, als je nog geen commercieel zenderpakket hebt? Ik wil graag betalen, op de site van HBO staat niet makkelijk omschreven hoe dat lukt.

Ik heb nu Telfort internet only, het liefst wil ik kijken zonder zenderpakket af te sluiten, maar als het echt niet anders wat zijn dan mn opties.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:21:
Wat is de goedkoopste manier om GoT betaald te kijken, als je nog geen commercieel zenderpakket hebt? Ik wil graag betalen, op de site van HBO staat niet makkelijk omschreven hoe dat lukt.

Ik heb nu Telfort internet only, het liefst wil ik kijken zonder zenderpakket af te sluiten, maar als het echt niet anders wat zijn dan mn opties.

Alvast bedankt.
Nu downloaden en je schuldgevoel wegwassen door de bluray box aan te schaffen wanneer die uit is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 14-05-2014 14:37 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Haha wat een baas om de boeken in DOS te schrijven! 8)

Dit interview gaat meer over zijn leven dan Game of Thrones maar dit is in zijn huis gefilmd. Toch een waarschuwing mocht hij wel over de meest recente boeken gaan praten. Heb alleen er doorheen geklikt. Zijn werkruimte is iig mooi om te zien :)

[ Voor 21% gewijzigd door D. Ninjai op 14-05-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Nu downloaden en je schuldgevoel wegwassen door de bluray box aan te schaffen wanneer die uit is :9
Ik probeer juist mn collectie wat uit te dunnen.. :p

Iemand anders die hier tegenaan loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix een optie, Fandango?

Overigens denk ik echt niet dat Tyrion tegen Jaime gaat vechten in de trial, zoals hier ergens geopperd werd, dat stom zijn :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ik verwacht eigenlijk dat Jaime voor Tyrion gaat vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Netflix heeft helaas geen HBO content. Zij hebben hun eigen ´HBO: GO´ platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

D. Ninjai schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:44:
Haha wat een baas om de boeken in DOS te schrijven! 8)

Dit interview gaat meer over zijn leven dan Game of Thrones maar dit is in zijn huis gefilmd. Toch een waarschuwing mocht hij wel over de meest recente boeken gaan praten. Heb alleen er doorheen geklikt. Zijn werkruimte is iig mooi om te zien :)

[video]
Heeft die gast maar 1 setje kleren ?
Wondere mensen toch vaak, die schrijvers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
KillerAce_NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:51:
[...]

Heeft die gast maar 1 setje kleren ?
Wondere mensen toch vaak, die schrijvers...
Wat een gezeur om niks zeg. Zeg dan lekker niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 19:11
Mocht Tyrion voor Jaime kiezen als zijn vechter dan geeft dat wel een hele ander lading aan Jaime's vraag "Do you trust me?". Moreel gezien kan hij er dan ook niet onderuit.
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Tywin was in ieder geval meer verbaasd dan toen Jaime met zijn aanbod kwam :+. Ik moest wel lachen toen Tywin meteen reageerde met "Done.". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17:57
Snippo schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:31:
Mocht Tyrion voor Jaime kiezen als zijn vechter dan geeft dat wel een hele ander lading aan Jaime's vraag "Do you trust me?". Moreel gezien kan hij er dan ook niet onderuit.
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Tywin was in ieder geval meer verbaasd dan toen Jaime met zijn aanbod kwam :+. Ik moest wel lachen toen Tywin meteen reageerde met "Done.". :)
Tywin was natuurlijk al van plan om Tyrion naar de muur te sturen. (Hij is blijkbaar toch niet zo hard voor zijn eigen zoon als de meeste vermoeden).
Het feit dat Jaime met dat aanbod kwam als een mooie verrassing voor hem. Daar ga je dan natuurlijk meteen op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

avec_style schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:36:
[...]
Tywin was natuurlijk al van plan om Tyrion naar de muur te sturen. (Hij is blijkbaar toch niet zo hard voor zijn eigen zoon als de meeste vermoeden).
Nou ... als z'n inlichtingendienst een beetje werkt, weet hij wel dat een verblijf bij de Wall een doodvonnis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:48:
Netflix een optie, Fandango?

Overigens denk ik echt niet dat Tyrion tegen Jaime gaat vechten in de trial, zoals hier ergens geopperd werd, dat stom zijn :').
Netflix heb ik, maar gaat mij uiteraard ook om de meest actuele afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

[...]
Het feit dat Jaime met dat aanbod kwam als een mooie verrassing voor hem. Daar ga je dan natuurlijk meteen op in.
Het lijkt me dat Tywin ook wel snapt dat Tyrion gewoon onschuldig is. Dan vindt ik het nogal hard om iemand onschuldig naar de muur te sturen.

Maar misschien is het omdat hij weinig keus heeft: dat hij gedwongen wordt door deels Cercei en deels de Tyrels (aangezien de Tyrels pleasen het belangrijkste is).

Misschien is het ook omdat hij gewoon een takke hekel heeft aan Tyrion, omdat 'het monster' het leven van zijn vrouw gekost heeft (ook één van de redenen dat hij Tyrion in de voorhoede liet vechten met die barbaren tegen Robb).

[ Voor 13% gewijzigd door Rub3s op 14-05-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:22
Goner schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Nou ... als z'n inlichtingendienst een beetje werkt, weet hij wel dat een verblijf bij de Wall een doodvonnis is.
ik wou al zeggen, ik denk dat Tyrion liever de dood verkiest dan naar de Nightwatch gaat. je weet toch, no pussy for the nightwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 19:11
[...]

Ja dat begrijp ik. Ik vond het gewoon grappig om te zien dat Jaime met een laatste poging probeert zijn broer te redden en ondertussen gewoon zijn vader in de kaart speelt, omdat die al lang iets bedacht had. Ik denk dat het zelfs dat onderdeel was van het plan, anders had Tywin wel meteen gezegd dat Tyrion naar de muur wordt gestuurd i.p.v. dat hij een 'gepaste straf' krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

fuqua schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:16:
[...]

ik wou al zeggen, ik denk dat Tyrion liever de dood verkiest dan naar de Nightwatch gaat. je weet toch, no pussy for the nightwatch.
Waar vervolgens heel veel crows schijt aan hebben en gewoon in Mole's town aan hun trekken komen, stiekem weliswaar, maar toch :P.

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 14-05-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
ik heb toch wel medelijden met Tyrion, zo erg verraden worden door de enige vrouw die hij lief had... ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

RocketKoen schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Niet altijd. Theon heeft Winterfell ingenomen en dat ligt midden in het land zonder rivier in de buurt.
En de Ironmen houden ook Moat Cailin bezet ...
(en als ik de geografie van Westeros een beetje begrijp, dan zitten ze daar heel tactisch)
fuqua schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:20:
ik heb toch wel medelijden met Tyrion, zo erg verraden worden door de enige vrouw die hij lief had... ouch.
Hell hath no fury like a woman scorned

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 14-05-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Waar vervolgens heel veel crows schijt aan hebben en gewoon in Mole's town aan hun trekken komen, stiekem weliswaar, maar toch :P.
'Stiekem', ja :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Die acteur die ramsey speelt vindt het nog leuk ook :P
Net zo geheim als de kernwapens op volkel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 14-05-2014 18:28 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:09:
Damn jongens. Dit wordt dus bedoeld met spoilen uit andere films/series.. Eerst Breaking Bad, nu Bambi. Graag even een spoilertag gebruiken.

:+

PS: de Game of Thrones Wiki is inderdaad veilig voor serie-kijkers. Volgens mij kun je zelf instellen tot welke aflevering je bent gekomen ( idem dito voor de boeken-wiki --> tot welk boek je bent)
Heb je een link naar die wiki? Normaal zou ik googlen, maar in dit geval wil ik echt absoluut geen spoilers dus durf ik 't niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:39
Dos om in te schrijven, welke nerd kan dat niet waarderen? ;)

Woont Martin alleen in Santa Fé, heeft vast wel meer huizen? New Mexico, tja het is niet de staat waar ik aan zou denken, had ik de financiele vrijheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:06:
Heb je een link naar die wiki? Normaal zou ik googlen, maar in dit geval wil ik echt absoluut geen spoilers dus durf ik 't niet aan.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Main_Page

Er word op de individuele pagina's zelfs niet meer beschreven dan wat de characters zelf weten.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Al gezien:

YouTube: Tyrion's Speech (Alternate Ending)]
Alternatief einde voor de vorige episode. (trial van Tyrion).
Dus als je die hebt gezien kijken, en anders niet.

[ Voor 18% gewijzigd door horizon1978 op 15-05-2014 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:46:
[...]

Ik probeer juist mn collectie wat uit te dunnen.. :p

Iemand anders die hier tegenaan loopt?
Voor HBO (GO) heb je echt digitale tv nodig. Anders kom je uit op de methode van ulTIMAs. Netflix zendt geen Game of Thrones uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik begin die Ramsey vs Theon/Reek scenes steeds leuker te vinden... die kop van Reek op 5.12 in dat filmpje van RocketKoen hierboven _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door habermas op 15-05-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Modbreak:Allen, de topicwaarschuwing lijkt mij vrij helder. Er zijn dus twee opties. Posten zonder spoeilers, verwijzingen naar de boeken etc. of het topic gaat dicht. Simpel.

En mocht iemand onverhoopt toch spoilers posten, maak dan een TR aan en begin geen paginalange discussies in het topic daarover.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

*knip* Zoals duidelijke gezegd is dit topic niet de plek om een discussie te beginnen over wat wel een spoiler is en wat niet. Daarvoor kun je desgewenst terecht in Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic.

[ Voor 94% gewijzigd door argro op 15-05-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door argro op 15-05-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ulTimaS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:37:
Maar wat wordt er gezien als spoiler? Als je wat achtergrond informatie bij bepaalde evenementen/karakters in de serie post, is dat een spoiler? Ook al veranderd het niks aan het beeld wat iemand heeft van aankomende afleveringen.

Sommige mensen vallen namelijk over alles wat er gepost wordt.

edit: achtergrond informatie als in, geschiedenis, geen boek vergelijkingen.
Het staat duidelijk in de topicwaarschuwing beschreven; als je nog meer vragen hebt, stuur dan even een DM naar argro :)

... of stel de vraag in Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic.

[ Voor 7% gewijzigd door argro op 15-05-2014 12:17 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ben ik de enige die af en toe was last heeft om de verhaallijn bij te houden? Ik merk dat er steeds meer verwijzigen komen naar S1 en S2 en dan weet ik niet meer hoe het exact zit. Ik weet wel wie iedereen is maar wat ze exact gedaan hebben in verleden weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Loev schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:50:
Ben ik de enige die af en toe was last heeft om de verhaallijn bij te houden? Ik merk dat er steeds meer verwijzigen komen naar S1 en S2 en dan weet ik niet meer hoe het exact zit. Ik weet wel wie iedereen is maar wat ze exact gedaan hebben in verleden weet ik niet.
Nee heb inmiddels S1 S2 en S3 al 5/6x gezien denk ik.

Maar dat heb ik met alle films en serie's die kan ik wel 100x zien om alle details te bekijken en dergelijke.

En ja ik kijk bijna 24/7 series, ook onder werktijd :9 ( meerdere schermen dus instant 1 voor entertainment )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Noem dan wat namen, dan kunnen we misschien je helpen met herinneren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Mektheb schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:51:
[...]

Nee heb inmiddels S1 S2 en S3 al 5/6x gezien denk ik.

Maar dat heb ik met alle films en serie's die kan ik wel 100x zien om alle details te bekijken en dergelijke.

En ja ik kijk bijna 24/7 series, ook onder werktijd :9 ( meerdere schermen dus instant 1 voor entertainment )
uhm.. hebben ze nog personeel nodig waar jij werkt ? O-) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb er eerder last van dat ik door elkaar haal wat er in de serie gebeurd is en wat er in de boeken gebeurd is. Zeker nu de twee langzaamaan wat meer beginnen af te wijken van elkaar heb ik door de lange tijd tussen seizoenen en tussen boeken wat last ervan dat ik de twee verhaallijnen door elkaar haal. Maakt het kijken van de serie wel interessant. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:56:
[...]

Ik heb er eerder last van dat ik door elkaar haal wat er in de serie gebeurd is en wat er in de boeken gebeurd is. Zeker nu de twee langzaamaan wat meer beginnen af te wijken van elkaar heb ik door de lange tijd tussen seizoenen en tussen boeken wat last ervan dat ik de twee verhaallijnen door elkaar haal. Maakt het kijken van de serie wel interessant. :+
Inderdaad en alle speculatie's en lore die je op internet leest.
fuqua schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:55:
[...]

uhm.. hebben ze nog personeel nodig waar jij werkt ? O :9 :9~
Paar dagen in de week thuis werken :P ! gouden tip

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 15-05-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hehehehe

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J3zgjfx.png

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Hahaha geweldig!

Het was echt Shae dat de laatste druppel was.
Toen had hij echt zoiets van fuk jullie allemaal, stelletje domme klote schapen _/-\o_
Erg gewaagd wat hij nu heeft gedaan!
Super benieuwd wat hieruit voort gaat komen :>

Erg leuke recap van de aflevering, ze trekt ook veel vergelijkingen met onze echte maatschappij.
Het kijken waard!

Edit: Zeer minuscule vergelijkingen met het boek dat wel

[ Voor 12% gewijzigd door sjaak88 op 16-05-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

sjaak88 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:01:
[...]

...

Erg leuke recap van de aflevering, ze trekt ook veel vergelijkingen met onze echte maatschappij.
Het kijken waard!

...
Maar ook vergelijkingen met de boeken dus.. beware...

(geen spoilers van toekomstige evenementen, maar een één op één vergelijking van boek naar tv)

edit: tevens is het niet heel vervelend om naar haar te kijken 8)

[ Voor 108% gewijzigd door ulTimaS op 16-05-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
ulTimaS schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:04:
[...]

Maar ook vergelijkingen met de boeken dus.. beware...

(geen spoilers van toekomstige evenementen, maar een één op één vergelijking van boek naar tv)
Oh damn, goed dat je het zegt, thx! Zeer kleine details dat echt te verwaarlozen valt imo maar ik heb hem even in spoilertags gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:07

Zeddicius

Conscience do cost

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aoz6qoe_700b_v1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Damn Zeddicius, dit mag ook wel in een spoilertag. :+.. Okay, ik stop wel :). Is dat trouwens de echte GRRM? Ik neem aan van niet.

Ik ben benieuwd of the Gods, Tyrion zullen bijstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Fruitschaal schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:40:
Damn Zeddicius, dit mag ook wel in een spoilertag. :+.. Okay, ik stop wel :). Is dat trouwens de echte GRRM? Ik neem aan van niet.

Ik ben benieuwd of the Gods, Tyrion zullen bijstaan..
Nee, GRRM heeft geen twitter
Afbeeldingslocatie: http://suvudu.com/files/2013/06/martin-meme-killingcharacters.jpg

En...
Justin Bieber <-> Joffrey Baratheon
JB <-> JB

Coincidence?? I think not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

:D _O-

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Reinier

\o/

ulTimaS schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:32:
[...]

Justin Bieber <-> Joffrey Baratheon
JB <-> JB

Coincidence?? I think not.
Was Bieber niet pas 2 toen Joffrey bedacht werd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Reinier schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:09:
[...]

Was Bieber niet pas 2 toen Joffrey bedacht werd? :D
Minor detail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Mooi in elkaar gedraaid :)

Het wordt wel moeilijker om al die trailers en previews te negeren. Ben erg benieuwd naar de komende episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hahahaha Bronn's eerdere carriere is ook niet wat je verwacht:

[ Voor 27% gewijzigd door Goron op 17-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Goron schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:58:
Hahahaha Bronn's eerdere carriere is ook niet wat je verwacht:

[video]
Heh, ik zie nu pas dat Bronn = (de acteur die speelde) Cpl. Paddy Garvey :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 17-09 20:15
sjaak88 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:01:
[...]
Het kijken waard!
YouTube: Game of Thrones REWIND S4/E6 "The Laws of Gods and Men"]

Edit: Zeer minuscule vergelijkingen met het boek dat wel
Bijzonder dat je dit in spoiler tag zet, Comicgirl19 doet niet aan spoilers en geeft altijd een duidelijke recap per episode, ze loopt ook nooit op een aflevering voor uit.. De history van de verschillende houses kan ik ook van harte aanbevelen. Het enige wat ze zegt is waar deze episode met het boek afwijkt, hoe is dat een spoiler? Afwijking is spoiler? :p Verder heeft ze YouTube comments uitstaan, dus geen kans op random spoilers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Nostordici schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:55:
[...]

Bijzonder dat je dit in spoiler tag zet, Comicgirl19 doet niet aan spoilers en geeft altijd een duidelijke recap per episode, ze loopt ook nooit op een aflevering voor uit.. De history van de verschillende houses kan ik ook van harte aanbevelen. Het enige wat ze zegt is waar deze episode met het boek afwijkt, hoe is dat een spoiler? Afwijking is spoiler? :p Verder heeft ze YouTube comments uitstaan, dus geen kans op random spoilers :)
Vergelijking met de boeken mag niet....
Daarom in spoilertags. Je mag inderdaad niet zeggen dat Sansa eigenlijk een haarnetje droeg ipv een ketting.
Want dan komen er helaas een enkele boze tweakers dat het een vergelijking is en ja maakt niet uit wat voor vergelijking het mag niet! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, die comicgirl helemaal vergeten. Straks even youtube kijken op de tv en even wat schade inhalen. Stom zeg, normaal kijk ik altijd de episode als de nl subs er zijn en daarna comicgirl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ben meer verbaast mensen comicbookgirl nu pas ontdekt hebben :P, ze maakte echt voor GoT al hele leuke filmpjes.

Echt een toffe chick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 17-09 20:15
Mektheb schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:25:
Ben meer verbaast mensen comicbookgirl nu pas ontdekt hebben :P, ze maakte echt voor GoT al hele leuke filmpjes.

Echt een toffe chick.
Ja daarom vond ik de spoilertag misplaatst :) Doet geen eer aan haar werk, foei :p
Je maakt mensen bang om niet te kijken, terwijl ze zich geen zorgen hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Jij hebt zeker nog niet door hoe kleinzerig sommige mensen hier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:25:
Ik heb 200 gasten met leuke filmpjes in youtube, ik moet er altijd wel even aan denken, heb van die gasten die elke dag 4 leuke filmpjes online zetten, dan tikt snel aan en dan mis ik die van haar. Maar de schade is weer ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Vroeg wakker vandaag dus GoT maar even aangezet, note to zelf do NOT watch GoT before breakfast _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Ik heb de aflevering al gezien maar ik houd me nog even in. Wel mooie aflevering weer en vond het tof om een oude personage weer terug te zien in de herberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
D. Ninjai schreef op maandag 19 mei 2014 @ 08:41:
Ik heb de aflevering al gezien maar ik houd me nog even in. Wel mooie aflevering weer en vond het tof om een oude personage weer terug te zien in de herberg.
Ik heb het nog niet gezien ! maar ik hooooooooop dat het een female is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 17:57
Mektheb schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:21:
[...]

Ik heb het nog niet gezien ! maar ik hooooooooop dat het een female is :+
en ook meteen naakt zeker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
D. Ninjai schreef op maandag 19 mei 2014 @ 08:41:
Niet inhouden! Aflevering is al uitgezonden, brandt los! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Het begon wel eens tijd te worden zeg. Irritant mens.

P.S.
Laten we vroege vogels die het nog niet gezien hebben nog even in spanning laten!

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
ben ik het mee eens laat ze maar zelf gaan kijken ipv ons lastig vallen en spoilers verklappen

maar die eerste scene had wel even anders gemogen mijn arme maag vanmorgen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
avec_style schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:29:
[...]

en ook meteen naakt zeker? :+
Nee dat niet eens, meer een beetje eruit zien als een verzopen kat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Mektheb schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:05:
[...]

Nee dat niet eens, meer een beetje eruit zien als een verzopen kat
Omg ;o ? Wie wie wie.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 19-05-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dunno, heb nog niets gezien :(, dus ik weet niet wat er deze episode gebeurt !

En ze houden ons hier in spanning !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik wil het zelf meemaken! Tot later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Mektheb schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:21:
[...]

Dunno, heb nog niets gezien :(, dus ik weet niet wat er deze episode gebeurt !

En ze houden ons hier in spanning !
Gemeneriken ;(
Vanavond kan ik pas kijken, maar ik ben 1 van de weinige die het al graag van te voren wilt weten :P

Lijkt mij nogal onlogisch dat de mensen die de aflevering nog niet gezien hebben hier komen btw 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door sjaak88 op 19-05-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ahhh zoals verwacht Oberyn dus! Wat een baas sowieso een aanwinst voor de serie deze personage.. en dat eind wtfff (nu dat kutkind nog) ... wat is die Petyr toch van plan en hoe zal dit gaan clashen straks met Brienne die nu naar de Eerie gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Freshnezz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:59:
Ahhh zoals verwacht Oberyn dus! Wat een baas sowieso een aanwinst voor de serie deze personage.. en dat eind wtfff (nu dat kutkind nog) ... wat is die Petyr toch van plan en hoe zal dit gaan clashen straks met Brienne die nu naar de Eerie gaat...
Had je Oberyn echt verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Fruitschaal schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Inderdaad lijkt mij sterk als geen boeken lezer...
Dan moet je wel zelf iets tegen zijn gekomen op internet.
3 vrienden van mij heb ik gevraagd wat nou eigenlijk die; i demand a trial bij the gods, betekend.
Zelfs dat wisten ze niet.
Dus ik heb dat uitgelegd en dan gevraagd wie gaat dan voor wie vechten.
Allemaal zeiden ze Jaime, sommige dachten zelfs voor Cersei. En de 2e vechter hadden ze geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

[...]

Nou ja niet helemaal 100% maar ze hadden het de vorige aflevering opeens weer over de Mountain en we weten hoe erg Oberyn hem haatte en wraak wilde. Was wel de vetste match die gemaakt kon worden denk ik. (Bronn vs Meryn Trant was lang niet zo boeiend geweest bv :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Freshnezz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:08:
[...]

Nou ja niet helemaal 100% maar ze hadden het de vorige aflevering opeens weer over de Mountain en we weten hoe erg Oberyn hem haatte en wraak wilde. Was wel de vetste match die gemaakt kon worden denk ik. (Bronn vs Meryn fuckin' Trant was lang niet zo boeiend geweest bv :P)
Fixed that for ya!

Je had het wel kunnen voorspellen door alleen de show te kijken, maar dan moet je wel echt actief gaan zoeken en elke aflevering analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

sjaak88 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:08:
[...]

3 vrienden van mij heb ik gevraagd wat nou eigenlijk die; i demand a trial bij the gods, betekend.
Zelfs dat wisten ze niet.
Da's eigenlijk best triest, want in zijn trial voor de court of the Vale, in Eyrie, heeft hij hetzelfde geintje eerder geflikt (toen Bronn zijn champion was). Ze hadden dit dus ook als alleen serie-kijkers moeten weten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-05-2014 11:12 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Meerdere mensen hier hadden het toch door, werd toch op gezinspeeld:p

Was al beredeneerd dat the Mountain the kampioen voor Cersei ging worden. We waren er enkel niet over uit of het dan Bronn of Oberyn ging worden. Zonde van Bronn z'n attitude trouwens :( Zo'n zalig duo dat nu gaat verdwijnen... Wel in de lijn van het personage uiteraard, en slim gespeeld van Cersei
*Hij geeft ook gewoon toe dat hij bang heeft van the Mountain, wat genoeg zegt over hoe scary die kerel is

Zalige episode weer, heerlijke dialogen (Bronn/Tyrion; Oberyn/Tyrion); dat einde, echt heerlijk, Baelish is van een personage dat ik echt niet kon zien naar 1 van de beste personages uit de serie uitgegroeid :9~

Nu 14 dagen wachten :(
Ben benieuwd of Oberyn kan winnen, zal wel ziek goed zijn, maar the Mountain is duidelijk geen tegenstander om mee te lachen (als zelfs Bronn denkt hem niet aan te kunnen); zou zonde zijn als zo'n zalig personage zou sterven

Promo geeft bitter weinig prijs, behalve dat zijn paramour (naam ontsnapt me) duidelijk ongerust is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
AllSeeyinEye schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Da's eigenlijk best triest, want in zijn trial voor de court of the Vale, in Eyrie, heeft hij hetzelfde geintje eerder geflikt (toen Bronn zijn champion was). Ze hadden dit dus ook als alleen serie-kijkers moeten weten ;)
Ja heel triest hé als iemand iets van het eerste seizoen niet herinnerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

ja Bronn heeft sowieso al een keer voor hem gevochten en had toen niks te verliezen. Nu hij knight is, vrouwtje krijgt en een mooi outfitje heeft denkt ie ook (terecht) van fuck Tyrion hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Freshnezz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:21:
ja Bronn heeft sowieso al een keer voor hem gevochten en had toen niks te verliezen. Nu hij knight is, vrouwtje krijgt en een mooi outfitje heeft denkt ie ook (terecht) van fuck Tyrion hahaha
Heeft zich mooi verbeterd eigenlijk :D
Zoals hij zegt, dan de zus van z'n vrouwtje een ongeluk laten krijgen en hij heeft z'n eigen kasteel/keep/whatever, een paar zonen en zijn naam is verzekerd; house Blackwater :D

***EDIT***
Is dit dan ook het einde van Bronn in de serie? :(

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 19-05-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

JA dat was al op te maken uit de titles van de episodes die nog komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
KillerAce_NL schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:33:
[...]

JA dat was al op te maken uit de titles van de episodes die nog komen ;)
Dat mijden de meeste mensen. Ik vroeg me af of je het zag aankomen vanuit het verhaal. Niet uit de titels. :)

Pagina: 1 ... 51 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic