Ik heb de spoilers gelezen.. tja.. het is in het boek gebeurd, wil niet zeggen dat het in de serie gebeurd. Maar goed, ik kies er zelf voor om gespoiled te worden door de spoilers te lezen. Maar toch.. als het er niet staat hoef ik er ook niet op te klikken. Maar een keer een vergelijking tussen het boek en de serie in spoilertags is wat mij betreft geen probleem.
Erger nog is dat ik hier gespoiled wordt over een serie als Breaking Bad..
Dat is iets wat ik dan totaal weer niet verwacht (niet jullie discussie hierboven, maar eerder al).
Of "Episode 6 wordt spannend, 7 is een filler en 8 is weer harstikke spannend.." Wat is dat nou voor een meerwaarde aan deze topic? Verlenging van je e-penis? Ik hoef dat soort dingen helemaal niet te weten.. gelukkig heb ik het korte termijn geheugen van een vis, dus ik weet al lang niet meer over welke eps het ging, maar toch..
Dat hele gebeuren met de dood van Joffrey vond ik wel epic, van mijn vriendengroep had niemand in de gaten hoe het nou was gebeurd, en ikzelf ook niet.. tot de gifjes in deze topic.
Dat is wel leuk om te lezen.. en ik dacht ook dat Tommen alweer vermoord zou worden (NL ondertiteling, kijken in bed met het geluid zacht), dus ik was blij dat het hier opgehelderd werd. Daar is het topic voor bedoeld dacht ik zo.
Erger nog is dat ik hier gespoiled wordt over een serie als Breaking Bad..

Of "Episode 6 wordt spannend, 7 is een filler en 8 is weer harstikke spannend.." Wat is dat nou voor een meerwaarde aan deze topic? Verlenging van je e-penis? Ik hoef dat soort dingen helemaal niet te weten.. gelukkig heb ik het korte termijn geheugen van een vis, dus ik weet al lang niet meer over welke eps het ging, maar toch..
Dat hele gebeuren met de dood van Joffrey vond ik wel epic, van mijn vriendengroep had niemand in de gaten hoe het nou was gebeurd, en ikzelf ook niet.. tot de gifjes in deze topic.
[ Voor 63% gewijzigd door St@m op 07-05-2014 12:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels