[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.563 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Leo1010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:57:
Dat vermoed ik wel.

Hij heeft best door dat Tyrion en de rest van de familie het niet goed met elkaar kunnen vinden. En weten we eigenlijk al wie de derde rechter is?
Ja, da's die bisexueele gast toch?

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ene Tyrell, maar ik hoorde niet Loreas maar eerder Mace Tyrell o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

MrVegeta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:50:
Zou die ketting ons op het verkeerde been hebben gezet?
Ik denk dat die ketting er niets mee te maken had.
Het leek dat oma er dus een steentje uitpakte maar dit was blijkbaar niet zo (zag niets iig toen de ketting op de rand van het schip lag). Little finger maakte wel een steentje kapot en gooide die terug bij de foolish drunk.

Ik ga ervan uit dat hij gevonden wordt (wellicht nog voor het proces van Tyrion) en dan zullen ze hem en/of Sansa als schuldige aanwijzen.

Leuk om te lezen hoe iedereen zijn eigen theorieën bedenkt :D.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:58:
[...]

Het leek dat oma er dus een steentje uitpakte maar dit was blijkbaar niet zo (zag niets iig toen de ketting op de rand van het schip lag). Little finger maakte wel een steentje kapot en gooide die terug bij de foolish drunk.

Ik ga ervan uit dat hij gevonden wordt (wellicht nog voor het proces van Tyrion) en dan zullen ze hem en/of Sansa als schuldige aanwijzen.

De boeken zijn nog leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ulTimaS schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:05:
[...]

De boeken zijn nog leuker.
Ik wil graag lezen maar het is echt niets voor mij.
Als ik op pagina 15 ben weet ik de eerste 3 pagina's al niet meer te herinneren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:09:
[...]

Als ik op pagina 15 ben weet ik de eerste 3 pagina's al niet meer te herinneren. :/
Dat heb ik met TV ook.
En de namen weet ik al 80% helemaal niet :)

De boeken is ook n iks voor mij wantd an zou je bij het begin moeten starten denk ik en weet je de helft al.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:09:
[...]

Ik lees NOOOOOOOOOOOIT een boek, maar deze boeken hebben mij van begin tot "eind" weten te boeien. Wat wel heeft geholpen is dat ik de tv-show (seizoen 1 en 2) gekeken heb voordat ik begonnen ben. Hierdoor had ik al een goed beeld hoe alles in elkaar steekt in de wereld van ice and fire :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ja, ice and fire.
Lijkt me wel duidelijk wat de climax gaat worden.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

MrMonkE schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:14:
Ja, ice and fire.
Lijkt me wel duidelijk wat de climax gaat worden.
Het is George RR Martin, dus je weet nooit wat er gaat gebeuren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Nou ja, met deze TV-serie die nu zoveel opbrengt is wat gaat gebeuren waarschijnlijk het tot in de eindigheid uitmelken en nooit een climax tussen fire and ice.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

MrMonkE schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:20:
Nou ja, met deze TV-serie die nu zoveel opbrengt is wat gaat gebeuren waarschijnlijk het tot in de eindigheid uitmelken en nooit een climax tussen fire and ice.
Ik denk niet dat dit gaat gebeuren. HBO is wel een netwerk die bekend staat om een goede series te maken zonder dit tot in de einder der dagen uit te melken. Tevens weten de producers van de show al hoe het eindigt en zeggen dat ze na 7 of 8 seizoenen klaar zijn.

Wat ik wel tot een mogelijkheid zie is een spinoff die over de gebeurtenissen gaan van voor het huidige verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 22-04-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 09:03

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Mijn theorie:

Litte Finger heeft de Tyrells naar King's Landing gehaald voor de Lannisters begreep ik uit de aflevering van zondag. Dat heeft 'ie ongetwijfeld met Oma Tyrell overlegd. Daar is -denk ik- het plannetje voor de moord op Joffrey ontstaan. Little Finger heeft vervolgens alles er omheen geregeld zodat Oma lekker kon aanpappen met Tywin. Bij het bruiloftsfeest heeft Oma vervolgens het steentje in de beker van Joffrey gedaan.

Margaery wist hier niks van, dus Oma moet tegenover haar doen alsof ze van niks weet. Als het huwelijk was geconsumeerd, was het koningschap overgegaan van house Lannister naar house Tyrell en dat had Tywin niet gepikt. Dus Joffrey moest dood vóórdat het huwelijk was geconsumeerd. Nu is Tommen de koning en als die weer trouwt met Margaery heeft Oma de situatie precies zoals ze wil, want Tommen is veel beter te beïnvloeden (althans; dat is mijn theorie bij gebrek aan een betere) én ze behoud de 'goede relatie' met de Lannisters.

Dat Tyrion wordt gezien als dader is een goede bijkomstigheid; ze kan er via Mace Tyrell voor zorgen dat hij wordt vrijgepleit (Oberyn zal sowieso voor vrijlating stemmen al was het alleen maar om Tywin te zieken) zodat de Lannisters onderling een leuke vete hebben en ze kwetsbaar zijn.

TL;DR:
Oma en Little Finger hebben Joffrey vermoord om de Tyrells een dikkere vinger in de pap te laten krijgen zonder de Lannisters voor het hoofd te stoten. Cersei en Tyrion vechten een vete uit die de ondergang van de hele Lannister-familie wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Icephase schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:36:
Mijn theorie:

Litte Finger heeft de Tyrells naar King's Landing gehaald voor de Lannisters begreep ik uit de aflevering van zondag. Dat heeft 'ie ongetwijfeld met Oma Tyrell overlegd. Daar is -denk ik- het plannetje voor de moord op Joffrey ontstaan. Little Finger heeft vervolgens alles er omheen geregeld zodat Oma lekker kon aanpappen met Tywin. Bij het bruiloftsfeest heeft Oma vervolgens het steentje in de beker van Joffrey gedaan.

Margaery wist hier niks van, dus Oma moet tegenover haar doen alsof ze van niks weet. Als het huwelijk was geconsumeerd, was het koningschap overgegaan van house Lannister naar house Tyrell en dat had Tywin niet gepikt. Dus Joffrey moest dood vóórdat het huwelijk was geconsumeerd. Nu is Tommen de koning en als die weer trouwt met Margaery heeft Oma de situatie precies zoals ze wil, want Tommen is veel beter te beïnvloeden (althans; dat is mijn theorie bij gebrek aan een betere) én ze behoud de 'goede relatie' met de Lannisters.

Dat Tyrion wordt gezien als dader is een goede bijkomstigheid; ze kan er via Mace Tyrell voor zorgen dat hij wordt vrijgepleit (Oberyn zal sowieso voor vrijlating stemmen al was het alleen maar om Tywin te zieken) zodat de Lannisters onderling een leuke vete hebben en ze kwetsbaar zijn.

TL;DR:
Oma en Little Finger hebben Joffrey vermoord om de Tyrells een dikkere vinger in de pap te laten krijgen zonder de Lannisters voor het hoofd te stoten. Cersei en Tyrion vechten een vete uit die de ondergang van de hele Lannister-familie wordt.
Zeker een leuke theorie, maar ik geloof nog steeds niet dat Oma iets van de ketting heeft gepakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 09:03

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Maar hoe is dat gif dan in Joffrey terecht gekomen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Daar heb ik verder nog niet over nagedacht.
Little finger maakte juist het rechtse steentje kapot (waar het leek dat oma die pakte). Zo lijkt het me dus vrij onlogisch dat Oma tijdens de wedding hier iets van gepakt heeft.

Dat Oma hem vergiftigd heeft geloof ik best maar niet dankzij de ketting denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:45:
Daar heb ik verder nog niet over nagedacht.
Little finger maakte juist het rechtse steentje kapot (waar het leek dat oma die pakte). Zo lijkt het me dus vrij onlogisch dat Oma tijdens de wedding hier iets van gepakt heeft.
Als je een ketting waar het rechtse steentje van ontbreekt ondersteboven legt ontbreekt ineens het linkse steentje. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:40
Tyrion kan mss nog gaan voor een trial by combat om te overleven denk ik, zoals in de Eyrie, maar ja zonder Bronn heeft ie daar ook niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 14:33
Voor degenen die niet geloven dat oma Tyrell een steentje van Sansa d'r ketting heeft gepakt, er lijkt wel degelijk een steentje te missen in de ketting:

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/0N0K1r2Y0C1V/ketting_small.jpg

Dit is een still nét voordat Littlefinger het steentje kapot maakt (en dat is het eerstvolgende steentje na de pijl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dan ben ik toch scheel, nouja had ook niet terug gekeken en had de 300mb versie gedownload gekeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
paskaal schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:58:
Voor degenen die niet geloven dat oma Tyrell een steentje van Sansa d'r ketting heeft gepakt, er lijkt wel degelijk een steentje te missen in de ketting:
daar lijkt het wel op ja :)

maarrr... waar komt die ketting theorie überhaupt vandaan dan? zien we grootmoeder iets van de ketting afpakken? ik heb die aflevering 2x gezien en kan me niet zoiets herinneren. ik weet dat olenna tegen sansa zei dat ze het erg vond van Robb, en thats it? en die steen zou dan toch nog in de cup zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

habermas schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:13:
[...]

daar lijkt het wel op ja :)

maarrr... waar komt die ketting theorie überhaupt vandaan dan? zien we grootmoeder iets van de ketting afpakken? ik heb die aflevering 2x gezien en kan me niet zoiets herinneren. ik weet dat olenna tegen sansa zei dat ze het erg vond van Robb, en thats it? en die steen zou dan toch nog in de cup zitten?
Jep dat zeker!
Zijn zelfs hele gifjes over gemaakt die het zelfs met rode pijlen e.d. aangeven :D.

Een paar pagina's terug kan je ze nog wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:58:
[...]

Theorieën ? Little Finger legt precies uit wat er gebeurd is, weinig theorie meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ben overigens nog steeds geen fan van Darioo 2.0 maar hij schakelde die vent op t paar wel heel erg strak uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond rond etenstijd de nieuwste aflevering gezien. Een interessante aflevering. Hoewel Littlefinger Sansa garandeert dat haar niets zal overkomen, zal hij deze daad ergens wel weer uit eigen belang doen. Het lijkt mij overigens alleen maar in het nadeel van Tyrion dat Sansa nu 'op de vlucht' is. Echter, dat kan natuurlijk part of the game zijn...

De scene met Daario is trouwens wel cool gedaan. Een man die leeft onder het motto: geen woorden, maar daden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:25:
De scene met Daario is trouwens wel cool gedaan. Een man die leeft onder het motto: geen woorden, maar daden. :P
Blijft cool, maar die Skrein had zo'n veel meer gluiperige kop wat beter past.

Afbeeldingslocatie: http://uproxx.files.wordpress.com/2014/04/kill.gif?w=650

Dit was dan wel masterlijk van Huisman :D
Afbeeldingslocatie: http://photos.vanityfair.com/2014/04/21/53553993a2bf4fe641df3ffd_daario_wink.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:40
Wel knap hoe die ruiter tijdens zijn val even een draai maakt van 180 graden, tijdens het rollen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat een slechte tegenstander trouwens... Als dat de kampioen moest voorstellen? :N

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:25

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

BtM909 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:36:
[...]

Wat een slechte tegenstander trouwens... Als dat de kampioen moest voorstellen? :N
Je kan er vrij weinig aan doen als je paard vermoord word :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

BtM909 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:36:
[...]

er zijn een hoop verschillende stijlen
waarschijnlijk was deze champion meer gewend aan een georganiseerd toernooi met regels enzo. zo'n persoon verliest elke keer van een echte "killer" zoals daario

zoiezo met een lans op een persoon te voet afgaan is niet erg slim, dat ontwijk je te gemakkelijk. beter mik je gewoon het paard op de persoon te voet en rijd je eroverheen, stuk lastiger te ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ik zat em wel even te knijpen moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Icephase schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:36:
Mijn theorie:

Litte Finger heeft de Tyrells naar King's Landing gehaald voor de Lannisters begreep ik uit de aflevering van zondag.
Klopt. Hij heeft de alliantie gesmeed en als beloning Harrenhal gekregen (eind seizoen 2).

Moet eens terug gaan kijken ... als ik me goed herinner was Margaery Tyrell notabene getrouwd met Renly Baratheon.
Of misschien de boeken gaan lezen tot het punt waar de serie nu is.

[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 22-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Goner schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:13:
[...]

Klopt. Hij heeft de alliantie gesmeed en als beloning Harrenhal gekregen (eind seizoen 2).

Moet eens terug gaan kijken ... als ik me goed herinner was Margaery Tyrell notabene getrouwd met Renly Baratheon.
Of misschien de boeken gaan lezen tot het punt waar de serie nu is.
Dat was ze ook min of meer, the Tyrell's waren tegen de kroon totdat de Ghost / demon ding van Mellisandre en Stannis...Renly vermoorde.

Toen kwamen de Tyrell's bij / met Lannistersde stad redden, en de Tyrell's hebben altijd al wel geweten hoe het zat daar echter wou zij alleen maar Power en thats it.

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 22-04-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:44
Die dode duiven werden wel ernstig ingezoemd in die cake leek me niet puur vanwege het met het zwaard openen van de taart, het leek een hint naar vergiftigde taart , waar de duiven van hadden gegeten. Dit betekent waarschijnlijk dat de taart na het voorproeven/door keuken personeel mee geknoeid/vervangen is.

Die ketting was er om vertrouwen te kweken en weer weg te nemen zodat zij weer little finger vertrouwde na het vermoorden van die ontsnapping helper en vertrouweling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
EnderQ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:37:
Die dode duiven werden wel ernstig ingezoemd in die cake leek me niet puur vanwege het met het zwaard openen van de taart, het leek een hint naar vergiftigde taart , waar de duiven van hadden gegeten. Dit betekent waarschijnlijk dat de taart na het voorproeven/door keuken personeel mee geknoeid/vervangen is.

Die ketting was er om vertrouwen te kweken en weer weg te nemen zodat zij weer little finger vertrouwde na het vermoorden van die ontsnapping helper en vertrouweling.
Ik denk dat de dood van de duiven niet veel te maken heeft met gif of de taart. Ik denk dat dit meer te maken heeft met de impact van een Valyrisch zwaard op de nek van duiven.. That's all.

Nogmaals, het gif zat in de beker met wijn, niet in de taart. Hoe dat gif er gekomen is? Zie het gifje van enkele pagina's terug ( zoals ook hierboven al werd verteld.) Alles wordt dan duidelijk :)..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Laatst online: 14-09 21:25

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Toch denk ik dat de ketting niet voor niets op sansa geplant werd en dat dit toch direct te maken heeft met de vergiftiging van joffrey.

Edit: Dit was de link naar het veel besproken gifje: http://i.imgur.com/T6nAcw3.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Lawwie op 22-04-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of het idee was om je af te leiden van het gif uit de ketting van Sansa :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Tja vind het, zoals eerder aangegeven, ook toevallig dat hij meteen over de taart zei dat het zo droog was en wijn wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:57:
Tja vind het, zoals eerder aangegeven, ook toevallig dat hij meteen over de taart zei dat het zo droog was en wijn wilde hebben.
Misschien was hij express droog zodat hij de vergiftigde wijn zou drinken? De taart is ook door de Tyrell's gemaakt.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Spooksel

Spooksel!

Nou was dat niet echt nodig geweest (het droog maken) omdat ie toch wel liep te tanken als een dokwerker :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:59:
Nou was dat niet echt nodig geweest (het droog maken) omdat ie toch wel liep te tanken als een dokwerker :P
Jij ook al hier :+

Er zijn opzich wel meerdere mogelijkheden en ik vind niet dat Little finger nou wat duidelijk heeft gemaakt..
Ja dat hij de foolish drunk onder de duim had maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Daarnaast is aandacht nu op Tyrion en zijn lieftallige vrouw gericht. Aangezien zijn lieftallige vrouw Sansa nu pleite is, komt dit niet mooi uit voor Tyrion en maakt dit hem alleen maar verdachter..

Ik denk dat diegene die de moorde wilde plegen: Littlefinger/Tyrell/Tywin(?) of een combinatie van dezen alleen maar goed uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ze hebben allemaal een motief van jewelste :P

Tywin: Tommen valt makkelijker in toom te houden / luistert naar zijn counsil wat Joffrey niet deed
Oma Tyrell: Olenna ziet Margaery liever trouwen met iemand als Tommen dan uitleveren aan mad king v2.0
Margaery: hoewel ze Joffrey prima wist te beïnvloeden blijft ze haar leven niet zeker dus liever Tommen
Petyr Baelish: om Sansa weg te krijgen en er en passant een Lannister voor te laten opdraaien is perfect

Het heeft een reden waarom Tywin zo geniaal tijdens de wake aangaf dat Joffrey 3x niks was en het hem niks doet en wat Tommen wel zou moeten doen. Dat de dood van Joffrey Tywin niks doet maakt dat ik het nog wel zie uitkomen op een conspiracy in between houses :) Nu was het ook niet bepaalt iets wat nou echt onverwacht zou zijn, immers elke actie krijgt een reactie die het verdiend dus Joffrey was sowieso al een doelwit voor velen. Maar toch.. om rust/orde te herstellen denk ik dat Tywin het geenszins erg vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:11
Sansa zal ook wel moedeloos worden zo. Denkt ze eindelijk iemand gevonden te hebben die ze kan vertrouwen, blijkt Baelish erachter te zitten. Als hij de enige is die je nog kan beschermen dan zakt de moed je wel in de schoenen :+.
In het begin leek hij nog een goed persoon (toen hij heel even aan de kant van Ned Stark stond), maar inmiddels is wel duidelijk dat alles wat hij doet is om er zelf beter van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Snippo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:22:
Sansa zal ook wel moedeloos worden zo. Denkt ze eindelijk iemand gevonden te hebben die ze kan vertrouwen, blijkt Baelish erachter te zitten. Als hij de enige is die je nog kan beschermen dan zakt de moed je wel in de schoenen :+.
In het begin leek hij nog een goed persoon (toen hij heel even aan de kant van Ned Stark stond), maar inmiddels is wel duidelijk dat alles wat hij doet is om er zelf beter van te worden.
Ze had al een goede vent. Alleen die zit nu in een cel :+
En ze had eigenlijk een iets knappere prins in gedachten ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Een goede vent, maar wel van de familie die verantwoordelijk is voor het vermoorden van je eigen familie. Kan me voorstellen dat je daar ook niet echt gelukkig van wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
En nu de trailer voor volgende week :

spoiler:

Laat het analyzeren beginnen :
spoiler:
- Sansa heeft iets gedaan waar ze niet van wist dat ze deed... Ketting?
- Cersei draait door , niets nieuws hier.
- Een clash in 'Black Castle' , waarschijnlijk of ze al dan niet moeten uitrijden.
- WhiteWalkers komen dichterbij, dus Mance Raider ook.
- Een de dragonlady veroverd een stad via de slaven.

[ Voor 68% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:31 . Reden: Ook een trailer is een sploiler. ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

*knip* Het onterecht niet gebruiken van sploilertags graag melden per TR.

[ Voor 88% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

*knip* Het onterecht niet gebruiken van sploilertags graag melden per TR.

[ Voor 79% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

*knip*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
*knip*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Moet zeggen dat het een geniale aflevering was! _/-\o_ Baelish komt nu wel nadrukkelijk als dader in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
*knip*

[ Voor 156% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

*knip*

[ Voor 149% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:33 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
*knip*

[ Voor 100% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:34 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
HBO kan wel inpakken. Volgend jaar een veel betere serie :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

EJPostema schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:47:
HBO kan wel inpakken. Volgend jaar een veel betere serie :o :+
Help me even want ik heb het idee dat ik een deel van het plot al eens ergens eerder gehoord of gezien heb. Dat met die 7 families die strijden om de troon presidentschap. Het enige wat ik nog mis is een massa moordenaar die als bloodspatter specialist werkt. :+

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

“Ik kan natuurlijk nog niet zeggen wat er precies gebeurt, maar ik zat zelf te denken aan een bruiloft,” aldus De Mol.
:D Eindelijk eens iets vernieuwend op de buis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Als De Mol nu eens de hoofdrol speelt en afgemaakt word tijdens de bruiloft ;)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Pfft.. Net de aflevering gezien, ik vind het wel enorm frustrerend die cliffhangers.. :')
Was duidelijk wel weer een tussen aflevering die de opzet weer geeft voor de komende ep.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:35 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door argro op 23-04-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Maar speculeren lijkt me toch wel nog mogelijk. Maar goed, bij twijfel: in spoilertags.
Als we het dan toch over spoilers hebben: de titels van aflevering 8 en 9 zijn bekend geworden!

Kijken op eigen risico ;).

spoiler: spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Fruitschaal schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:11:
Maar speculeren lijkt me toch wel nog mogelijk. Maar goed, bij twijfel: in spoilertags.
Als we het dan toch over spoilers hebben: de titels van aflevering 8 en 9 zijn bekend geworden!

Kijken op eigen risico ;).

spoiler: spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler
en 10 ook al een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

MrVegeta schreef op woensdag 23 april 2014 @ 07:51:
Jij typt iets over iets dat nog niet is uitgezonden. Klaar toch?
Tja dat doet iedereen hier, als je op safe wilt spelen kun je beter uit dit topic blijven. Er wordt hier altijd gespeculeerd over zaken die nog niet uitgezonden zijn. Die trailer voegt daar niets aan toe want die trailer geeft nl geen nieuwe informatie (daar is hij veel te vaag voor).

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hahaha voor heeeeel even dacht ik dat The Hound zijn leven ging beteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Het blijft Game of Thrones, mensen beteren hun leven niet. (Tenzij om sympathie te kweken bij de lezers/kijkers, en dan ze brutaal af te slachten. :D )

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
YouTube: More satisfying deaths of King Joffrey

Daar zitten toch leukere tussen, maar dat ie dood is mij al prima zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Goron schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:51:
Hahaha voor heeeeel even dacht ik dat The Hound zijn leven ging beteren.
Hoezo ??
Hij is zo slecht niet hoor ... hij was al op sleeptouw met Arya naar de familie Stark voor een beloning, maar daar kwam iets tussen.
In plaats van ter plekken te zeggen 'voor een leuk prijsje heb ik nog een Stark', sloeg hij haar knock-out en besloot om naar haar tante te gaan (wat volgens mij nog redelijk ver weg is/was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Volgens mij was Goron zijn reactie n.a.v. de laatste episode, waarin het even leek of The Hound die boer zou gaan helpen; “fair wage for fair work”. Maar hem de volgende ochtend toch neer sloeg en z'n zilver afpakte. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Bijzonder slecht uitgewerkte scene. Denkt die gast serieus dat de hound voor hem komt werken op de boerderij. Ongeloofwaardig.. Dat ie uberhaupt de hound uitnodigt op zijn boerderij.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Goner schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:14:
[...]

Hoezo ??
Hij is zo slecht niet hoor ...
neuh een arme boer en zijn dochter belazeren en bestelen is helemaal zo erg nog niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:24:
[...]
neuh een arme boer en zijn dochter belazeren en bestelen is helemaal zo erg nog niet... :P
Al het andere volk in de buurt - onder leiding van z'n broer - had die twee beroofd, vermoord én de boerderij platgebrand. Dus ach .. vergeleken met de echte baddies is het een doetje.

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 23-04-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Goner schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:37:
[...]

Al het andere volk in de buurt - onder leiding van z'n broer - had die twee beroofd, vermoord én de boerderij platgebrand. Dus ach .. vergeleken met de echte baddies is het een doetje.
je vergeet verkracht en gemarteld :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit: nm

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 23-04-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
HawVer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:24:
Bijzonder slecht uitgewerkte scene. Denkt die gast serieus dat de hound voor hem komt werken op de boerderij. Ongeloofwaardig.. Dat ie uberhaupt de hound uitnodigt op zijn boerderij.
Ik denk niet dat hij op dat moment wist met wie hij te maken had, anders blijf je inderdaad bij zo'n persoon vandaan. Het volk op het platteland houdt zich waarschijnlijk niet bezig met wat zich allemaal afspeelt in King's Landing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:30:
[...]

Ik denk niet dat hij op dat moment wist met wie hij te maken had, anders blijf je inderdaad bij zo'n persoon vandaan. Het volk op het platteland houdt zich waarschijnlijk niet bezig met wat zich allemaal afspeelt in King's Landing.
Dat dus, hoe kun je een scene slecht uitgewerkt vinden, maar deze klaarblijkelijk zelf geeneens goed snappen? Die boer vraagt notabene nog waar ze voor gevochten hebben en wat ze doen. De scene maakt vrij duidelijk dat de hound echt niet op het platteland overal bekend is.

De actie was nog redelijk beleefd te noemen inderdaad, enkel een portie hoofdpijn en wat zilver lichter is een goede les ten opzicht van wat echte bandieten uitspoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
HawVer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:24:
moet zeggen dat ik ook mn twijfels had toen ze 'gezellig' met zn vieren aan tafel zaten. heb het boek niet gelezen maar dacht wel gelijk: hier gaan ze even heel kort door de bocht, wellicht dat het in het boek iets geloofwaardiger verteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
The Hound heet ook niet voor niets zo he... Hij heeft al 15 jaar die hondenkop helm op.
Pas nadat hij is gevlucht uit Kings Landing laat hij zijn gezicht zien.

Ik denk dat er maar een paar mensen zijn die hem zonder helm zouden herkennen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:19
Onderstaande link geeft wat mij betreft een uitstekende uitleg over waarom het afwijken van de boeken m.b.t. de scène met Cersei en Jaime in deze aflevering slecht is voor de karakterontwikkeling van beide personages:

http://theweek.com/articl...just-got-enormously-worse

(alleen deze scène in de boeken wordt besproken, dus geen spoilers, tenzij je niet wilt weten hoe de serie op dit punt afwijkt van de boeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

Anakha schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:31:
Onderstaande link geeft wat mij betreft een uitstekende uitleg over waarom het afwijken van de boeken m.b.t. de scène met Cersei en Jaime in deze aflevering slecht is voor de karakterontwikkeling van beide personages:

(alleen deze scène in de boeken wordt besproken, dus geen spoilers, tenzij je niet wilt weten hoe de serie op dit punt afwijkt van de boeken)
Even tussen spoilertags aangezien ik niet weet in hoeverre mensen dit willen weten aangezien het over iets in de boeken gaat maar wel betrekking heeft op de laatste aflevering. Het is niet echt een spoiler, maar meer een speculatie.

spoiler:
Vaag dat ze van 'ik wil eigenlijk niet maar doe het toch' naar 'ik wil dit absoluut niet' zijn gegaan, vooral ook omdat er nogal wat verschil zit tussen de twee. Zal wel wat meer achter zitten dan deze scene alleen. Misschien dat het later in de boeken wel meer richting verkrachting/aanranding/'ik wil niet' verschuift en dat ze dat in de serie wat sneller doen om alles duidelijker te maken? Ik heb de boeken niet gelezen dus geen idee of het ook zo is, maar ik kan zo even geen andere reden bedenken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens rond 38:00,
You are saying you need us.
That must be hard for you to admit
Vlak daarna zie je Tywin enigszins gefrustreerd knipperen. Ik vond 't wel een leuk stukje dialoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SomerenV schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:44:
[...]

Even tussen spoilertags aangezien ik niet weet in hoeverre mensen dit willen weten aangezien het over iets in de boeken gaat maar wel betrekking heeft op de laatste aflevering. Het is niet echt een spoiler, maar meer een speculatie.

spoiler:
Vaag dat ze van 'ik wil eigenlijk niet maar doe het toch' naar 'ik wil dit absoluut niet' zijn gegaan, vooral ook omdat er nogal wat verschil zit tussen de twee. Zal wel wat meer achter zitten dan deze scene alleen. Misschien dat het later in de boeken wel meer richting verkrachting/aanranding/'ik wil niet' verschuift en dat ze dat in de serie wat sneller doen om alles duidelijker te maken? Ik heb de boeken niet gelezen dus geen idee of het ook zo is, maar ik kan zo even geen andere reden bedenken.
Er zat ook flink wat tijd tussen de verschillende boeken. Misschien dat GRRM de serie als een kans ziet om dingen uit eerdere boeken toch anders te doen.
Hij is er om berucht dat hij hoofdstukken wel 10x herschrijft.

spoiler: waarschijnlijk is het herschreven omdat, info uit het boek
Jamie Cersei later compleet laat stikken als ze hem nodig heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexmael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:47
Anakha schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:31:

Ben het er niet helemaal mee eens om eerlijk te zijn.
De vergelijking die gemaakt wordt is sowieso niet fair omdat er in de serie zich al dingen voordoen tussen de personage die in het boek nooit gebeurt zijn waardoor Jaime en Cersei anders tegen over elkaar staan.

Het is dus moeilijk voor mij om hierover te discussieren omdat ik de boeken gelezen heb en weet dat de context bij deze scene totaal verschillend is tussen boek en serie maar ik zal het vanuit de serie beargumenteren en proberen te doen alsof ik het boek niet gelezen heb. Dus zonder hier verder op in te gaan mijn perspectief op wat er gebeurd is.

Twee afleveringen terug is Cersei in de serie aan het zeggen dat het over is tussen haar en Jaime omdat hij er niet voor haar is geweest in haar 'moeilijke' periode terwijl hij gevangen zat.
Deze aflevering begint Cersei wel in eerste instantie Jaime weer te verleiden om Tyrion om te legggen. Als Jaime hier niet in meegaat omdat hij in tegenstelling tot Cersei wel van Tyrion houdt als broer begint ze tegen te stribbelen en moeilijk te doen.

Het is nogal wat als je zus vraagt om je broer te vermoorden kan me voorstellen dat er iets breekt in Jaime op dat moment.

[ Voor 19% gewijzigd door Dexmael op 24-04-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
Ik hoop dat Jaime in ziet dat zijn zus echt heel erg gestoord.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
George is het niet helemaal eens met de Jaime/Cersei scene in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
horizon1978 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 07:38:
George is het niet helemaal eens met de Jaime/Cersei scene in de serie.
Dat is toch gek? Want hij zit er zelf naast volgens mij..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
ZIE TOPICWAARSCHUWING!!!!

[ Voor 100% gewijzigd door argro op 24-04-2014 10:05 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Eh, dat is het er niet helemaal mee eens zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Hij zegt dat de characters qua ontwikkeling op andere punten zitten in vergelijking met het boek. En dat ze het er nooit echt over gehad hebben..

Maar goed.. Ze hebben het gedaan bij het lijk van hun zoon.. Maakt niemand zich daar druk om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexmael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:47
Het zijn Lannisters denk dat het niet meer dan normaal is voor die familie ;)

Maar zoals Martin al zegt de scene is sowieso verontrustend daar valt niet over te discussieren of Jaime Cersei nu verkracht of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik vind het gek dat in het artikel zo'n heisa gemaakt wordt over hoe dat stuk uit het boek in de serie nu naar voren is gekomen. Zoals met alles hebben ze dat deel uit het boek ook aangepast zodat het beter over zou komen. Zoveel verschil zit er geeneens in, alleen hebben ze wat extra lines weg gelaten van Cersei. Dat men dan meteen de link legt naar verkrachting, vanaf het begin notabene in aflevering 1 is duidelijk dat Cersei/Jaime het niet zo nauw nemen met dingen als incest, alsof zoiets uit de afgelopen aflevering, in de sept naast je dode zoon het met elkaar gaan doen nou oh zo verrassend is. Valt precies in het straatje wat je van beide zou verwachten imho. Dat de indruk wordt gewekt dat Cersei het niet wil in de serie, tja.., in het boek is dat duidelijk anders.

Ik zie Jaime niet anders dan anders door die scène en voor Cesei evenmin. Hoewel ie de kingslayer is deed ie dat met een reden weten we nu sinds seizoen 3 en dat opbiechtmoment tegenover Brienne maakt juist dat tot dat moment Jaime werd geportretreerd als iemand die een zware crush heeft op zusjelief, incest geen probleem vindt, zijn eigen koning verloochend die hij dient te dienen. Maar nadien blijkt het allemaal zo zwart/wit niet meer te zijn. Jaime is ook gewoon een mens met eer/geweten en gevoel. Zijn gevoel voor Cersei blijft hetzelfde als altijd, hij zal door zijn geweten niet Tyrion omleggen omdat zusjelief dat wil en eervol of oneervol: hij ging tegen the mad king in met een reden. Dat maakt hem juist een lovenswaardig iemand, met een gekke afwijking met zijn voorliefde voor incest en the likes. Maar ja, das zo'n beetje toch het achterliggende idee achter GoT: geeneen familie is vrij van zondes.

De Starks waren rechtvaardig in hun doen en laten met Ned, maar dat bracht hem niet ver. Robb overspeelde zijn hand, al was dat ingegeven door wraak. De Lannisters doen alles om hun macht in de regio en in de Red Keep te behouden, maar ook dat is niet zonder gevolgen nu Joffrey eraan is. De Targareyns zijn al eerder gedecimeerd al is Danny met een opmars bezig. Echte tegenslagen heeft ze nog niet gehad, goed ze verloor haar broer maar zoals ze al droogjes concludeerde: a real dragon can't be killed by fire. Khal Drogo was dan wel haar echtgenoot, maar tem maar eens een wildeman. Een echte tegenslag zou nu zijn dat haar draken opstandig worden en als pubers zich afzetten tegen hun moeder > ze roosteren haar hele Unsullied leger bijvoorbeeld :+ De Tully's hielden zich afzijdig maar komen er toch niet ongenadig vanaf. De Tyrells lijken overal tussendoor te laveren, maar het zou GoT niet wezen als of Loras of Margaery niets zouden overkomen zo dicht bij de stoelendans als zij zich nu bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ben het met je eens wat betreft Jaime. Een beetje vreemd, maar wel lekker zeg maar... :+ .. Desalniettemin vind ik het pretty shocking dat ze bij een opbaring ( al dan niet van hun zoon) 'de liefde' bedrijven..

Maar dat maakt Game of Thrones nu zo mooi.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fruitschaal schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:25:
Een beetje vreemd, maar wel lekker zeg maar... :+ ..
Rivella :+

Tuurlijk is het shokking om terwijl je zoon opgebaard ligt, je een wake ervoor onderbreekt het op zo'n plek te doen. Maar die hele relatie Cersei - Jaime was al shocking vanaf het begin :P Dus niks nieuws onder de zon wat mij betreft, hoe shocking het ook mag zijn, ik verbaas mij nergens meer om met GoT.

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 24-04-2014 11:41 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic