[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.561 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amai, wat een toffe aflevering weer (aflevering twee, hihi). Hoewel ik wist dat het zou gebeuren ben ik toch ietwat geschokt en vind ik het ergens wel jammer dat J. dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

XWB schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:06:
[...]

Wellicht dat de trailer gewoon de droom (toekomstbeeld) van Bran Stark laat zien, dat hoeft niet te betekenen dat het in season 4 al gaat gebeuren.
of uberhaubt
er zijn een hoop fantasy verhalen met toekomstvoorspelling, de meeste zijn of vaag (raadsels of weinig details) of een hoop mogelijke varianten van de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
levik7 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:38:
[...]

Dit kan je toch niet zelf geloven :?
Als je de trailer van seizoen vier hebt gezien dan zag je (net als in Brans 'droom') haar draken boven Westeros vliegen.

En daarnaast GoT is nu bij se4 en ze gaan waarschijnlijk tot 8(als je de media mag geloven), dus niks doen voor 3/4 seizoenen word lastig.
Helaas heb ik alles al gelezen wat ik tot nu toe heb kunnen lezen, en ik vind haar dus echt zo niet boeiend.

En ik ga niet in details vallen want dat zijn major spoilers.
MrVegeta schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:25:
[...]

Ik zeg ook niet dat ze nutteloos is, alleen dat ze erg passief in de Game is voor de afgelopen 3 seizoenen. Het had voor de Game niet veel uitgemaakt of ze er nu wel of niet was. Dus ze kan nog wel 2 a 3 seizoenen daar rondchillen voor de grand finale.
hier kan ik me dus ook helemaal in vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 20-04-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

levik7 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:38:
[...]

Dit kan je toch niet zelf geloven :?
Als je de trailer van seizoen vier hebt gezien dan zag je (net als in Brans 'droom') haar draken boven Westeros vliegen.

En daarnaast GoT is nu bij se4 en ze gaan waarschijnlijk tot 8(als je de media mag geloven), dus niks doen voor 3/4 seizoenen word lastig.
Wie zegt dat dit dany's draken zijn? Misschien is het wel een stukje van vroeger en dat dit Balerion the Black Dread is (Draak van Aegon the Conquerer).

for the lolz:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qbx0IlX.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 20-04-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 10:30
Wat viel me nou op tijdens deze aflevering: is Tommen nou ook al gerecast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Evil Cowman schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:40:
Goeie vraag, we hebben Tommen zo weinig gezien dat het mij niet is opgevallen.

Wat me wel opviel is dat tijdens die scene met Tywin en Tommen, Tywin sprak over King Robert terwijl je daar your father zou verwachten. Helemaal omdat hij wel over Joffrey heeft als your brother. Dit lijkt dan ook wel in te houden dat Tywin weet dat zijn kleinkinderen niet van Robert en Cersei zijn.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

In seizoen 1 en 2 werd Rommen inderdaad door een andere (veel jongere) acteur gespeeld. De huidige speelde in het vorige seizoen ook Martyn Lannister.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Volgens mij was Tywin daar in S1 of S2 al achter gekomen omdat het hem op een gegeven moment opviel dat alle kinderen blond zijn. Het viel hem op toen hij met een of ander boek over de familie boomstam of zo bezig was.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Chaoss schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:06:
Volgens mij was Tywin daar in S1 of S2 al achter gekomen omdat het hem op een gegeven moment opviel dat alle kinderen blond zijn. Het viel hem op toen hij met een of ander boek over de familie boomstam of zo bezig was.
Dat was Ned Stark.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 10:30
Ik denk alsnog dat Tywin (en waarschijnlijk vele met hem) het wel weten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Wat een aflevering en wat een cliffhanger!

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Vraag me alleen af hoever ze met The Hound (mijn favoriete karakter op het moment in de tv serie gek genoeg) verhaallijn af gaan wijken van de boeken. Volgens mij was hij niet gewond na het gevecht in de herberg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
fitznl schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:56:
Vraag me alleen af hoever ze met The Hound (mijn favoriete karakter op het moment in de tv serie gek genoeg) verhaallijn af gaan wijken van de boeken. Volgens mij was hij niet gewond na het gevecht in de herberg :)
Zo te zien is hij nog in prima vorm ja :P Al lijkt de kans wel groter dat Arya hem straks kennis laat maken met Needle.

LIttlefinger legt ook nog eens mooi uit dat hij achter de moord op Joffrey zat. Hij vindt het vast niet erg als Sansa binnenkort weduwe wordt. Ouwe snoeperd :P

Ook het verhaal rond de wall lijkt behoorlijk wat padding te hebben gekregen.

Wel heerlijke actie van Daario trouwens :D

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 21-04-2014 12:07 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
Er is duidelijk meer budget voor special effects. Hoe westeros mooi in beeld is gebracht na de ontsnapping van Sansa, en dan de poorten van de stad waar de "Unsullied" voor staan. Prachtig gewoon.
Het is leuk om te zien dat alles op kruissnelheid begint te komen. Hopen nu dat het niet stilvalt.
Alles is in beweging! nu zou houden aub.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL boeit Jamie geen reedt dat z'n zoon is doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:40:
I don't care :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46

muhda

Time & Space traveler

RocketKoen schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:02:
[...]
Ik heb dat stukje wel 100 keer bekeken, echt goeie actie en mooi gemaakt. Zulke stukjes mogen vaker komen. Die nieuwe gozer die daario speelt, doet het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Heerlijke ep. Weer, die vol zat met van alles ;)
Michel Huisman slechte Daario acteur anyone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Hoeveel tijd is er eigenlijk verstreken sinds het begin van seizoen 1 tot nu? Ik dacht misschien een paar maanden, maar Baelish had het over 'the king who tormented you for years' tegen Sansa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

RocketKoen schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:02:
[...]

Zo te zien is hij nog in prima vorm ja :P Al lijkt de kans wel groter dat Arya hem straks kennis laat maken met Needle.

LIttlefinger legt ook nog eens mooi uit dat hij achter de moord op Joffrey zat. Hij vindt het vast niet erg als Sansa binnenkort weduwe wordt. Ouwe snoeperd :P

Ook het verhaal rond de wall lijkt behoorlijk wat padding te hebben gekregen.

Little finger zegt volgens mij helemaal niet dat hij achter de moord zit. Hij zegt dat hij het sieraad heeft laten maken en wilde hier (denk ik) mee zeggen dat hij hem helemaal onder controle had. Want het was dus geen familie sieraad wat hij wel deed geloven.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Reiben schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:16:
Hoeveel tijd is er eigenlijk verstreken sinds het begin van seizoen 1 tot nu? Ik dacht misschien een paar maanden, maar Baelish had het over 'the king who tormented you for years' tegen Sansa.
Ongeveer 3 jaar.
In de 1e aflevering zeggen ze dat het 17 jaar is sinds Robberts Rebellion.
Als Robbert dood is zeggen ze dat het na 18 jaar koningschap is.
Tallissa zegt tegen Rob dat de oorlog van de 5 kings nu al 2 jaar duurt, vlak voor de red wedding.

In de boeken gaat er minder tijd overheen. Maar de jonge acteurs worden nu eenmaal elk seizoen 1 jaar ouder, dus moet dat kloppen met het verhaal als ze 8 seizoenen ofzo willen maken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
2:20 getaway Assassins's Creed stijl nadat het doelwit is omgelegd :D
8:04 die steentjes waar Joffrey zijn ogen op getekend zijn :+
Tywin en zijn opvoedend praatje naar Tommen _/-\o_

Arya en the Hound als combi oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:40:
Ook even lekker Cersei verkrachten tijdens de wake :+
Het is dat ik Cersei niet mag ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil Cowman schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:40:
Tommen is inderdaad gerecast. Voorheen werd hij gespeeld door de jongere Callum Wharry, maar nu wordt Tommen gespeeld door de oudere Dean-Charles Chapman. De reden hiervoor zal wel te maken hebben met de weg die ze willen uitgaan met het personage. Na het zien van deze aflevering heb ik ook niet echt een probleem met de recast, het ziet er naar uit dat ze een prima acteur hebben gekozen om de rol te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat mij op viel is dat Tywin blijkbaar wel op de hoogte is van Daenerys en haar draken. Niet zo heel raar ook eigenlijk, maar toch de eerste keer dat ik daar wat over hoor in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39

Rhapsody

In Metal We Trust

Dat ze die draken had was dacht ik al langer bekend. Maar ik weet niet of Tywin ook op de hoogte is van het leger wat ze heeft verzameld.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 09:23
Ik neem aan van wel. Petyr Baelish en Varys hebben ook overal spionnen zitten, ik neem aan dat zij wel informatie doorspelen aan Tywin, die zelf ook de nodige spionnen zal hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:27
Twylight schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:02:
Wat mij op viel is dat Tywin blijkbaar wel op de hoogte is van Daenerys en haar draken. Niet zo heel raar ook eigenlijk, maar toch de eerste keer dat ik daar wat over hoor in de serie.
Welnee, daar heeft ie het al eerder over gehad hoor. Was dat niet in die scene dat hij de trap op loopt wanneer joffrey op de troon zit, en boven hem gaat staan? Die scene waarin joffrey vraagt waarom hij nooit bij de small council meeting is?

In ieder geval: heerlijke aflevering! Vooral het stuk met Denaerys was weer om te smullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
kaaaaaaaaaaak, ik zit even lekker alles te lezen hier, vond het zo raar dat er zoveel gepost was denkende dat het zondag was en de afl. er nog niet was..

doodleuk alle spoilers (voor mij dus) gelezen zonder dat ik de aflevering gezien heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ambianz schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:37:
kaaaaaaaaaaak, ik zit even lekker alles te lezen hier, vond het zo raar dat er zoveel gepost was denkende dat het zondag was en de afl. er nog niet was..

doodleuk alle spoilers (voor mij dus) gelezen zonder dat ik de aflevering gezien heb :+
Had ik ook.. tot ik na twee berichten zoiets had: wait whut, dat zat niet in de laatste aflevering? :? Dus snel topic weggeklikt en eerst GoT gaan kijken. Had niet verwacht dat Littlefinger erachter zou zitten om Sansa weg te halen, laat staan dat ie kennelijk in samenwerking met de Tyrells dit zou plotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Littlefinger is een slang, ik vertrouw hem niet. Hij heeft overduidelijk evil plannen voor Sansa, maar wat? Uitleveren voor een zak zilver?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Of trouwen? Tyrion dood doordat hij de verdachte is op de moord van Joffrey, en Ze is 1 van de weinige starks die er nog zijn, in hoeverre dat nog betekenis heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
dutchgio schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:22:
in hoeverre dat nog betekenis heeft....
Er werd niet lang geleden gezegd dat veel mensen in het noorden voor de Starks zouden vechten als ze wisten dat de dochters nog leven. De dochters kunnen een strategisch element zijn om het noorden te beheersen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Chaos is a ladder aldus littlefinger, dus die zal deze chaos zeker gebruiken om weer een stapje hogerop te komen. Maar hij had toch immer een oogje op Catleyn en zal daarom denk ik Sansa eerder veilig naar Braavos o.i.d. meenemen weg van Westeros en anders bij Sansa haar tante in the Eyrie brengen. Zo'n geste als eerbetoon aan Sansa haar moeder zie ik Littlefinger wel doen, maar alles wat ie doet is daarnaast uit eigen belang. Ben heel benieuwd hoe Tyrion uit de trial zal komen, vorige keer bij The Eyrie had ie Bronn als sellsword die het vuile werk opknapte in een trial by combat. Cersei ziet Tyrion in een trial by combat sneuvelen en wel door Jaime zelf, maar die zit dat dus niet zitten. Tywin zal trial by combat wel niet goedkeuren en overrulen als een van de juryleden. Maar dan heb je ook nog Prince Oberyn, een makkelijkere manier om Tyrion betaald te zetten voor wat zijn zusje is overkomen is er niet voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dutchgio schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:22:
Of trouwen? Tyrion dood doordat hij de verdachte is op de moord van Joffrey, en Ze is 1 van de weinige starks die er nog zijn, in hoeverre dat nog betekenis heeft....
Als alle mannelijke Starks dood zijn, dan zijn de kinderen van Sansa de volgende in de lijn van opvolging voor Winterfell. En tot die 18 zijn is hun vader de lord regent van winterfell.
En alleen de Boltons weten dat Bran en Rikkon nog leven. Littlefinger denkt dat ze dood zijn.

Littlefinger heeft als beloning voor het regelen van de Tyrells al de rechten op de Riverlands en Harrenhall gekregen. Al heeft hij niet het leger om die te claimen, dus op het moment zijn de Freys nog de baas.

Daarnaast zou Littlefinger eigenlijk in de Vale moeten zijn. Tywin heeft hem daar heen gestuurd om Lysa Tully te verleiden.
Als dat gelukt heeft dan heeft hij zijn little finger nu in de pap van 3 van de 7 kingdoms.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Goeie cliffhanger weer, ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Ik hoop wel echt dat ze Tyrion laten leven, zou balen zijn als hij verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nederlandse ondertiteling inmiddels online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Arya en the Hound als combi :)

Moet inderdaad nog steeds glimlachen als ik die 2 zie. Arya begint ook steeds meer duistere trekjes te vertonen, past zich helemaal aan aan de The Hound :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat ik me eigenlijk nu pas afvraag (vanmorgen de aflevering gezien) waar laat Daenerys haar dragen eigenlijk?

Vroeger zaten ze in die kooitjes maar daar zijn ze wel te groot voor inmiddels denk ik? Op dat overlook shot zag ik wel al die soldaten maar niet die draken (toch?).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die zullen zo onderhand wel hun eigen uitstapjes maken.. Een groepje schapen inclusief herder iets verderop, net buiten beeld [rml];)[/], eventjes grillen en opeten ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:17
Met de delete knop zijn ze weg en met ctrl v zijn ze er :+

Ze zijn ook niet echt tam meer, dus in een kooi drukken is ook lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja maar wie zegt dan dat ze nog terug komen? Misschien leren ze dan wel lekker op zichzelf te "wonen" en vergeten ze mama. Ze waren laatst al niet echt lief natuurlijk.
sweebee schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:23:
Hèhè 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 21-04-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
sweebee schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:23:

Ze zijn ook niet echt tam meer, dus in een kooi drukken is ook lastig?
ctrl c en dan een aantal keer ctrl v lijkt me handiger >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:25:
Ja maar wie zegt dan dat ze nog terug komen? Misschien leren ze dan wel lekker op zichzelf te "wonen" en vergeten ze mama. Ze waren laatst al niet echt lief natuurlijk.
Misschien wel, misschien niet, moeilijk moeilijk!

Maar gelukkig zijn ze voor de serie nog nodig, dus komen ze wel terug...

Je kúnt ook dingen óver-"analyseren" hè..? :)

Kijk, als 't nou iets wat IRL bestond en absoluut raar zou zijn in 't eggie, sure, maar 't zijn frikkin' draken.. Joost mag weten wat 'normaal' is.. En ze kwamen ff niet in beeld.. So what.. :P Hoeft toch niet iedere keer? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Osiris op 21-04-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
Thomasx4 schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:31:
Goeie cliffhanger weer, ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Ik hoop wel echt dat ze Tyrion laten leven, zou balen zijn als hij verdwijnt.
dat zou over de rand zijn, maar uiteraard zie ik de schrijver ervoor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Osiris schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:38:
[...]

Misschien wel, misschien niet, moeilijk moeilijk!

Maar gelukkig zijn ze voor de serie nog nodig, dus komen ze wel terug...

Je kúnt ook dingen óver-"analyseren" hè..? :)

Kijk, als 't nou iets wat IRL bestond en absoluut raar zou zijn in 't eggie, sure, maar 't zijn frikkin' draken.. Joost mag weten wat 'normaal' is.. En ze kwamen ff niet in beeld.. So what.. :P Hoeft toch niet iedere keer? :)
Haha ja maar alles rond GOT wordt toch altijd over geanalyseerd hier.

Maar goed het viel me op.
Grote open vlakte + flinke draken + niet zichtbaar = "Huh waar heeft ze die nou ineens weer gelaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Donstil schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:08:
Wat ik me eigenlijk nu pas afvraag (vanmorgen de aflevering gezien) waar laat Daenerys haar dragen eigenlijk?

Vroeger zaten ze in die kooitjes maar daar zijn ze wel te groot voor inmiddels denk ik? Op dat overlook shot zag ik wel al die soldaten maar niet die draken (toch?).
Daar is denk ik een simpele verklaring voor.

Niet nodig voor de scene = niet doen want kost geld.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Leo1010 schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:46:
[...]

Ja dat leek mij ook exrteem voor de hand liggend.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nou ja niet nodig, die draken kunnen natuurlijk behoorlijk intimiderend overkomen op Mereen.

Prince Oberyn is trouwens wel baas der bazen in Kingslanding.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:43:
[...]

Maar goed het viel me op.
Grote open vlakte + flinke draken + niet zichtbaar = "Huh waar heeft ze die nou ineens weer gelaten"
Ja, dát dan weer wel.. ;) Maar als ik me daar druk over moet gaan maken.. :P Geen zin in, genieten van Daenerys, dat lijkt me een beter plan ;)

Godmozeskriebel wat is 't toch een lekker ding.. :P Blond dan.. Emilia Clarke met bruin haar vind ik tóch minder dan Daenerys' blonde haartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blond? Wit toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MrVegeta schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:54:
Nou ja niet nodig, die draken kunnen natuurlijk behoorlijk intimiderend overkomen op Mereen.

Hij geeft ook wel nuttig advies: Zorg dat je veel neukt zolang je nog jong en lekker bent...
In een bordeel tegen een (man)hoer... :F

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Op zich toch wel goede vraag, want ze kunnen niet meer aan de ketting lijkt me. Dus zijn ze dan zonder toezicht ergens aan het chillen of is er iemand bij ze waar ze naar luisteren?

Ik mocht vroeger geen draken als huisdier dus ik heb er geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Reiben schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:04:
Op zich toch wel goede vraag, want ze kunnen niet meer aan de ketting lijkt me. Dus zijn ze dan zonder toezicht ergens aan het chillen of is er iemand bij ze waar ze naar luisteren?

Ik mocht vroeger geen draken als huisdier dus ik heb er geen ervaring mee.
Dany heeft geen huis, dus dat scheelt ;)
Verder vliegen ze vrij rond. De beestjes moeten toch eten.
En kettingen zijn niet erg effectief tegen drakenvuur. Houten karren en soldaten kunnen er ook niet goed tegen.
Je kan draken wel opsluiten, maar dan moet je een stenen gebouw hebben. En dat is weer lastig vervoeren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
RocketKoen schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:03:
[...]

Hij geeft ook wel nuttig advies: Zorg dat je veel neukt zolang je nog jong en lekker bent...
Dat is dan toch prima advies? Snel cashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:09:
Maar dan heb je ook nog Prince Oberyn, een makkelijkere manier om Tyrion betaald te zetten voor wat zijn zusje is overkomen is er niet voor hem.
Dat dacht ik ook al; dat Tywin hem ook tevens vraagt als rechter betekend tevens dat 'ie zeker weet dat Tyrion z'n hoofd op 't blok gaat. Dat gecombineerd met het feit dat Tywin wel heel erg opzichtig Joffrey afviel tijdens de rouw scene doet vermoeden dat 'ie meer weet of er misschien wel een aandeel in heeft.

Nu weet ik tevens weer waarom ik series liever spree ipv wekelijks te moeten wachten :)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik ook, maar 10 weken wachten totdat alle eps van GOT zijn geweest en dat alles zonder spoilers is ook geen optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

MrVegeta schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:54:

intimideren was niet echt het doel, het ging er meer om om de slaven duidelijk te maken dat ze vrij konden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Meh, ik noem 't liever hoog-blond.. Bij wit denk ik aan bejaarden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
defiant schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:36:
[...]

Dat dacht ik ook al; dat Tywin hem ook tevens vraagt als rechter betekend tevens dat 'ie zeker weet dat Tyrion z'n hoofd op 't blok gaat. Dat gecombineerd met het feit dat Tywin wel heel erg opzichtig Joffrey afviel tijdens de rouw scene doet vermoeden dat 'ie meer weet of er misschien wel een aandeel in heeft.

Nu weet ik tevens weer waarom ik series liever spree ipv wekelijks te moeten wachten :)
Tyrion schijnt ook al door te hebben dat hij een eerlijk proces kan vergeten. Hij was al geschokt dat hij getuigen mag roepen.
Alleen de enige die kon getuigen zit op een boot met littlefinger :P En anders zat ze waarschijnlijk zelf in de cel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35
RocketKoen schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:03:
[...]

Ja, snap dat tienerkids 'm een 'baas' vinden, maar uiteindelijk moet Tywinn hem toch een strategisch nuttige samenwerking aanbieden. Zelf kwam ie niet verder dan wat dreigementen en het logeren in een bordeel. Maargoed, grappig is het wel :+

Hoewel de dood van Jeofrey natuurlijk een beetje een ding was, zijn de afleveringen verder wel recht zo die gaat. We worden wellicht ook een beetje verwend met alle plotselinge plotwendingen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 16-09 11:40
maar nu is het duidelijk dat littlefinger achter de dood zat van joffrey, maar heeft die oma er dan toch niks mee te maken dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat is nu de reden dat Tywinn Prince Oberyn als rechter heeft gevraagd. Ik snap dat er een fittie is omdat de Lannisters blijkbaar verantwoordelijk zijn voor de dood van de zus van Oberyn, maar wat zit er achter dat Tywinn hem al rechter vraagt?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:05

Koppensneller

winterrrrrr

fuqua schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:43:
maar nu is het duidelijk dat littlefinger achter de dood zat van joffrey, maar heeft die oma er dan toch niks mee te maken dan ?
Natuurlijk wel. Littlefinger heeft gezorgd dat die ketting met gif binnen bereik van grootmoeders zou zijn tijdens de bruiloft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:37
Chaoss schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:44:
Wat is nu de reden dat Tywinn Prince Oberyn als rechter heeft gevraagd. Ik snap dat er een fittie is omdat de Lannisters blijkbaar verantwoordelijk zijn voor de dood van de zus van Oberyn, maar wat zit er achter dat Tywinn hem al rechter vraagt?
Volgens mij is hij bang voor de draakjes en was familie Oberyn degene die eerder de andere draakjes had verslagen. Ten minste, dat maakte ik op uit de scene waar Tywin de Prince als rechter vroeg.

[ Voor 47% gewijzigd door edie op 22-04-2014 09:47 ]

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Koppensneller schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:46:
[...]

Natuurlijk wel. Littlefinger heeft gezorgd dat die ketting met gif binnen bereik van grootmoeders zou zijn tijdens de bruiloft :)
dat idee heb ik ook, maar die oma was zo van dat ze er niks vanaf wist. wat is de connectie tussen littlefinger en die oma dan ? waar kennen die elkaar van, heb ze namelijk nooit samengezien. is dat iets wat in de boeken helderder naar voren komt ?

misschien iemand die de boeken gelezen heeft hier op kan reageren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:52:
[...]

dat idee heb ik ook, maar die oma was zo van dat ze er niks vanaf wist. wat is de connectie tussen littlefinger en die oma dan ? waar kennen die elkaar van, heb ze namelijk nooit samengezien. is dat iets wat in de boeken helderder naar voren komt ?

Niet echt uitgesproken in de boek ook maar je mag vermoeden dat een hele hoop families het niet zo hebben voor de Lannisters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:59:
[...]

Niet echt uitgesproken in de boek ook maar je mag vermoeden dat een hele hoop families het niet zo hebben voor de Lannisters.
nee dat is duidelijk uiteraard, maar jij kunt vanuit de boeken zeg maar bevestigen dat dit dus een conspiracy is van little finger en de oma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Osiris schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:17:
[...]

Meh, ik noem 't liever hoog-blond.. Bij wit denk ik aan bejaarden :P
Platinablond :)
dutchgio schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 00:00:
Ik ook, maar 10 weken wachten totdat alle eps van GOT zijn geweest en dat alles zonder spoilers is ook geen optie ;)
Dat wachten vind ik geen probleem, maar ik vind het zo leuk om hier lekker mee te lezen en te speculeren :)
fuqua schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:09:
[...]

nee dat is duidelijk uiteraard, maar jij kunt vanuit de boeken zeg maar bevestigen dat dit dus een conspiracy is van little finger en de oma ?
Zullen we niet info uit de boeken in dit topic zetten? Als je het wilt weten, vraag het dan even via een DM ofzo. Anders krijg je weer zio'n glijdende schaal.
RocketKoen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:46:
[...]

Tyrion schijnt ook al door te hebben dat hij een eerlijk proces kan vergeten. Hij was al geschokt dat hij getuigen mag roepen.
Alleen de enige die kon getuigen zit op een boot met littlefinger :P En anders zat ze waarschijnlijk zelf in de cel.
Volgens mij is dat het hele onderdeel van de conspiracy. Dood Joffrey, red Sana en maak daarmee Tyrion zo verdacht mogelijk.

[ Voor 46% gewijzigd door JvS op 22-04-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is nog altijd 'toeval' dat Tyrion de cupbearer werd van Joffrey. Was dat niet gebeurd, dan zou de beker het dichts bij grootmoeder hebben gestaan, en zou zij hoofdverdachte zijn. Mogelijk samen met Margary omdat die de beker bewust daar neerzet, en niet op de tafel bij de stoel van Joffrey... Dus het was ook wel een heel toevallige samenloop van omstandigheden....

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 22-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Chaoss schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:44:
Dat heeft hij toch uitgelegd in die scene ? Er komen moeilijke tijden en ze hebben elkaar allemaal nodig en Dorne was de enige die de draken kon weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

dutchgio schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:30:
Het is nog altijd 'toeval' dat Tyrion de cupbearer werd van Joffrey. Was dat niet gebeurd, dan zou de beker het dichts bij grootmoeder hebben gestaan, en zou zij hoofdverdachte zijn. Mogelijk samen met Margary omdat die de beker bewust daar neerzet, en niet op de tafel bij de stoel van Joffrey... Dus het was ook wel een heel toevallige samenloop van omstandigheden....
Ik ben niet zo overtuigd van de Tyrells, het had beter geweest als ze moeder was geworden. Dat werd ook letterlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik meende juist op te maken uit de woorden van grootmoeder dat de Tyrells lekker trouwen en vervolgens de man doodmaken, dit gebeurde toch ook bij MT's vorige huwelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Maar die grootmoeder zei toch ook dat het wel beter was geweest als Joffrey eerst het huwelijk had geconsumeerd voor hij vermoord was? Eerst was ik (mede door de uitleg op internet) overtuigd dat de Tyrell's hem hadden vermoord, maar daar begin ik nu weer aan te twijfelen. Misschien dat het toch Tywin was, die leek niet zo van slag door de moord en het komt hem denk ik ook wel goed uit.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zou die ketting ons op het verkeerde been hebben gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39

Rhapsody

In Metal We Trust

Margaery Tyrell gaf toch ook aan ervan te balen door de opmerking te maken dat ze koningin zou zijn geweest als Joffrey nog in leven was.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

MrVegeta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:50:
Zou die ketting ons op het verkeerde been hebben gezet?
Nee, die ketting was een belangrijk onderdeel van het hele verhaal en dat legde littlefinger ook uit. Daarom maakte 'ie een van die kristalletjes kapot, om te demonstreren dat 't niet was wat ze dacht dat 't was.

[ Voor 28% gewijzigd door CyBeR op 22-04-2014 10:51 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
fuqua schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:09:
[...]

Is dit niet al in de serie naar voren gekomen? Ik zet het voor de zekerheid even tussen spoilertags. Dus op eigen risico

spoiler:
Littlefinger is al een tijdje van het toneel verdwenen. We hebben hem al lang niet meer gezien. Volgens mij ging hij juist naar Highgarden if iig richting highgarden. Dacht dat dit ook in de serie zat. Het zegt natuurlijk niks, maar hij is daar wel geweest en dus kennen ze elkaar sowieso
Rhapsody schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:51:
Margaery Tyrell gaf toch ook aan ervan te balen door de opmerking te maken dat ze koningin zou zijn geweest als Joffrey nog in leven was.
Klopt, het enige wat zij wil is koningin worden, wat twee keer niet is gelukt. Het maakt haar niet zoveel uit wat voor verschrikkelijke man ze krijgt

[ Voor 28% gewijzigd door EJPostema op 22-04-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

klopt,maar is alweer anderhalf seizoen geleden ofzo he ;) niet iedereen zal dat zo snel nog weten met littlefinger.

[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 22-04-2014 10:53 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

CyBeR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:51:
[...]

Nee, die ketting was een belangrijk onderdeel van het hele verhaal en dat legde littlefinger ook uit. Daarom maakte 'ie een van die kristalletjes kapot, om te demonstreren dat 't niet was wat ze dacht dat 't was.
Hoezo dat? Ik kreeg meer het gevoel dat Littlefinger gewoon de boel nepte, maar waarom? Waarom zou die willen samen werken met de Queen of Thornes :/ Lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Laatst online: 14-09 13:14
NiGeLaToR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:06:
[...]

Ja, snap dat tienerkids 'm een 'baas' vinden, maar uiteindelijk moet Tywinn hem toch een strategisch nuttige samenwerking aanbieden. Zelf kwam ie niet verder dan wat dreigementen en het logeren in een bordeel. Maargoed, grappig is het wel :+
Naar mijn idee hoeft hij ook niets anders te doen dan met een bak popcorn op schoot het drama te zien ontvouwen. Daar ze volgens geen popcorn kennen kiest Oberyn voor andere geneugten des levens.
edie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:47:
[...]

Volgens mij is hij bang voor de draakjes en was familie Oberyn degene die eerder de andere draakjes had verslagen. Ten minste, dat maakte ik op uit de scene waar Tywin de Prince als rechter vroeg.
Tywin is in essentie bezig met real life Risk en als ik Risk speel probeer ik ook alle tegenstanders van mijn continent te schoppen.Daarintegen als ik bij een tegenstander op zn continent zit probeer ik daar de luis in de pels te zijn door zoveel mogelijk hinder te veroorzaken.

Ik ben even aan het speculeren, maar volgens mij het niet zo zeer de angst voor de draken maar probeert Tywin Dorn, welke volgens mij neutraal is gebleven, te laten kiezen voor de kant van de koning door oa een positie in de small counsil en The Mountain uit te leveren aan Dorn. Net zoals het huwelijk tussen Joffrey en Margaery oa ervoor heeft gezorgd dat de Tyrells de kant van de koning hebben gekozen.

Zou Dorn kant kiezen voor Stannis of Daenerys dan krijgen deze een mooie springplank naar Westeros en indien van toepassing het leger van Dorn. Stannis of Daenerys zou dan strategisch gezien in een veel betere positie zijn dan wanneer ze moeten landen op vijandelijk gebied, zoals Stannis heeft ervaren tijdens Blackwater bay.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ben ik nou gek of was The Mountain keihard dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

CyBeR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:08:
Hoezo ?
Laatste wat ik hoorde was dat-ie de Riverlands aan het terroriseren was ... van die boeven in de herberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

CyBeR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:08:
In dit geval ben je gek. The Mountin loopt rond in Harrenhal en plundert het gebied daar omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

MrVegeta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:16:
[...]

In dit geval ben je gek. The Mountin loopt rond in Harrenhal en plundert het gebied daar omheen.
Opzoek naar ''the brotherhood'' toch ? Want volgens mij werden daarom al die mensen gemarteld tijden Arys ''bezoek'' aan Harrenhall.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
Ik ben nu de draaid kwijt, met Arya en the Hound.

The Hound heeft Arya "gevangen" en moet Arya bij iemand brengen voor wat moneys. Wie is die "iemand"?
Waarom is the Hound ook alweer weggelopen? Weet dat daar een reden voor was en weet dat het uitgezonden is maar ben het kwijt.
Maar wat is de reden dat Arya ook achter the Hound aanblijft lopen? Ze kan eenvoudig ontsnappen ook in de laatste aflevering, kon ze blijven liggen the Hound liep weg, maar ze komt er toch achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Joostje123 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:31:

The Hound heeft Arya "gevangen" en moet Arya bij iemand brengen voor wat moneys. Wie is die "iemand"?
Waarom is the Hound ook alweer weggelopen? Weet dat daar een reden voor was en weet dat het uitgezonden is maar ben het kwijt.
Maar wat is de reden dat Arya ook achter the Hound aanblijft lopen? Ze kan eenvoudig ontsnappen ook in de laatste aflevering, kon ze blijven liggen the Hound liep weg, maar ze komt er toch achteraan.
Want denk jij wat er met een meisje gebeurd als de verkeerde mannen haar ergens tegen komen alleen .
Ze weet donders goed dat de beste kans is om niet verkracht of dood gemaakt te worden is om bij de Hound te blijven.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Check de GoT wiki: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Arya_Stark

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MrVegeta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:16:
[...]

Hm, ok. Ik dacht dat 'ie omgekomen was bij zo'n jousting verhaal. Zal ik wel verkeerd onthouden hebben dan.

Edit: oh wacht, dat was z'n paard geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 22-04-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
The Hound is weg gelopen bij the slag om kings landing, nadat alles in vuur en vlam gaat.
Ze zijn op weg naar the Eyrie, waar Lysa Tully woont. De zus van Cathelyn en dus haar tante.

The hound verwacht dat hij van haar geld kan krijgen, omdat Arya dus familie is van Lysa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

de tante van Arya ... in de Vale.
Waarom is the Hound ook alweer weggelopen?
Ik dacht dat hij de kluts kwijt raakte bij die aanval met dat vuur in King's landing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
Ja dit soort links vermijd ik liever, geen zin om een domme boek spoiler te lezen in een of andere WiKi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Joostje123 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:49:
[...]

Ja dit soort links vermijd ik liever, geen zin om een domme boek spoiler te lezen in een of andere WiKi
Kan prima hoor. Zolang je maar niet op ´song of ice and fire´ wiki eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
fuqua schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:52:
[...]

Gast, ga anders even niet vragen naar de boeken |:(

Misschien wil jíj weten of er wel of geen conspiracy is en wil je dat verklapt hebben, anderen willen dat misschien niet... Vragen om spoilers is mijns inziens net zo achterlijk als spoilen zelf. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:56

Jebus4life

BE User

squaddie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:58:
[...]
Zou Dorn kant kiezen voor Stannis of Daenerys dan krijgen deze een mooie springplank naar Westeros en indien van toepassing het leger van Dorn. Stannis of Daenerys zou dan strategisch gezien in een veel betere positie zijn dan wanneer ze moeten landen op vijandelijk gebied, zoals Stannis heeft ervaren tijdens Blackwater bay.
Enige wat ik niet snap is dat Oberyn nu voorlopig lijkt mee te werken met Tywin (al is het vooral om Gregor Clegane in handen te krijgen natuurlijk) en er gezinspeeld wordt op een bondgenootschap tussen de Lannisters en de Martell's tegen Daenerys (en haar draken

Z'n zus was getrouwd met Rhaegar dus dan is Daenerys toch familie van hem? En het zou me logisch lijken dat hij liever hun oude getrouwe bondgenoot dan de Lannisters (die z'n zus + haar kinderen vermoord hebben) aan de macht hebben?

Ben benieuwd nog gaat uitdraaien, zou maar raar vinden mocht dat plots onder de mat geveegd worden

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Oeh ja, platinablond :9 Da's de goeie benaming idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Leo1010 schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:46:
[...]

Niet alleen dat. Dany is nog niet aan het aanvallen. Het is niet voor niks dat ze geen echte ammunitie gebruikte maar tonnen met halskettingen voor slaven erin. Ze is bezig met een charme-offensief dat niet de Masters maar hun slaven moeten horen. Dreigen om de stad plat te branden met haar primitieve monsters is niet goed voor haar eigen plannen. Hoewel het voor het CGI-budget van de serie dus goed uitkomt is er ook gewoon een logische reden voor de afwezigheid van haar draken.
edie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:47:
[...]

Volgens mij is hij bang voor de draakjes en was familie Oberyn Martell degene die eerder de andere draakjes had verslagen.
FTFY. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 22-04-2014 12:35 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
EJPostema schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:51:
[...]

Kan prima hoor. Zolang je maar niet op ´song of ice and fire´ wiki eindigt.
En niet te ver naar beneden scrollt. Er staat soms wel een in the book paragraafje, maar wel ver naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
defiant schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:36:
Ik heb eigenlijk stiekem de hoop dat Oberyn als 3e rechter de redding van Tyrion gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Dat vermoed ik wel.

Hij heeft best door dat Tyrion en de rest van de familie het niet goed met elkaar kunnen vinden. En weten we eigenlijk al wie de derde rechter is?

Pagina: 1 ... 41 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic