[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Chaoss schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:40:
Precies Cersei probeerde juist via Joffrey haar wil door te drijven.

We hebben verder toch niet gezien/gehoord wat er met Sansa gebeurde? behalve dat die ene vage gast tegen haar zei dat ze beter met hem mee kon gaan?
Juist niet, Joffrey was duidelijk de baas die zich van Ma niets meer aantrok. Ze kreeg alleen dingen voor elkaar waar hij ook al achter stond.

Als tommen idd de opvolger is, dan heeft ze haar macht terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
KillerAce_NL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:27:
[...]

Juist niet, Joffrey was duidelijk de baas die zich van Ma niets meer aantrok. Ze kreeg alleen dingen voor elkaar waar hij ook al achter stond.

Als tommen idd de opvolger is, dan heeft ze haar macht terug.
Wie zou het anders kunnen zijn? Myrcella in Dorne?
Het moet volgens mij een Baratheon zijn voor politiek correctheid maja het blijft GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hehe, kan niet wachten tot de volgende aflevering. Nu eerst weekend vieren YAY !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

KillerAce_NL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:50:
[...]

Zal me niet verbazen als cersei er zelf achter zit. Het was duidelijk te merken dat ze niet blij is dat ze geen queen-regent meer is. Ook in haar tirade tegen de maester zei ze "de konigin beveelt je de restjes aan de honden te geven".

Dat mens houdt met niemand rekening, ook niet met haar broers etc.
Ben ik de enige die het raar vind dat hier volop gespeculeerd wordt, terwijl het allang bekend is wie en waarom dit gebeurt is (boeken zijn al een tijdje uit).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:55
KillerAce_NL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:24:
[...]
Niet zo natuurlijk, amders is het net of je een harry potter kinderboek leest. Volwassen romans daarin moet je de originele namen in behouden.
Zolang het kan, prima. Maar het kan echt niet om een naam als Grey Wind te laten staan in een vertaling. Dat leidt gewoon ontzettend af voor de meeste lezers. Maar dat is iets wat de meeste mensen die wél goed zijn in Engels maar niet willen/kunnen geloven of negeren. Er wordt altijd geroepen (niet alleen bij deze boeken) dat vertalingen zo ontzettend kut zijn, en toch kiezen uitgevers er elke keer weer voor om het zo te doen. Doen ze vast met een reden :>

Overigens heb ik deze problemen uit de eerste hand kunnen ervaren, ben zelf als schrijver (in het Engels) werkzaam en heb me in het verleden ook beziggehouden met vertalingen van Engels, Fries en Nederlands.
MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:42:
[...]

Ben ik de enige die het raar vind dat hier volop gespeculeerd wordt, terwijl het allang bekend is wie en waarom dit gebeurt is (boeken zijn al een tijdje uit).
Dit topic is voor mensen die alleen de serie volgen. Als je verder bent dan de televisie serie kun je in dit topic kijken: [Boek] A Song of Ice and Fire :)

[ Voor 19% gewijzigd door Melkunie op 17-04-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Laatst online: 14-09 20:36
[...]

Hoezo raar? Ze gaan ervan uit dat de mensen die hier komen de boeken niet hebben gelezen en is ook als een duidelijke warning aangegeven om niet informatie van de boeken hier te posten maar in de desbetreffende boeken topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 20:37
[...]

Als je dat doet door de boeken er bij te halen, vind ik dat niet raar.. Niet iedereen heeft de boeken gelezen.Wat ik wel vreemd vind is dat hierboven al met gifjes en hele analyses uit de doeken gedaan wordt hoe het gegaan is, en er vervolgens toch allemaal andere theorieën bij gehaald worden

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Omdat dit topic is voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben. :)
The_Fes schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:50:
Wat ik wel vreemd vind is dat hierboven al met gifjes en hele analyses uit de doeken gedaan wordt hoe het gegaan is, en er vervolgens toch allemaal andere theorieën bij gehaald worden
Die heb ik inderdaad ook gelezen/gezien, maar dat is in mijn ogen nog geen 100% zekerheid dat het klopt. Daarnaast is het gewoon leuk om verschillende theorieën te bespreken.

[ Voor 40% gewijzigd door OkkE op 17-04-2014 15:53 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Dat is heel fijn, maar ik lees de boeken niet. ;)
enne NIET spoileren ! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door KillerAce_NL op 17-04-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Over spoilers gesproken, ik vind het vanzelfsprekend dat ik geen zaken spoiler voor mensen die de boeken niet gelezen hebben. Maar andersom wil ik ook geen spoilers over de afleveringen,dus kom ik ook niet in dit topic als ik de laatste nog niet gezien heb.

Zo heb ik ook een afspraak gemaakt* met een paar vrienden die de boeken niet lezen maar wel de serie kijken dat als ze de nieuwste aflevering voor me spoileren ze te horen gaan krijgen wie er binnenkort allemaal gaan sterven. Als ik m'n mond jarenlang dicht kan houden moeten zij dat wel een paar dagen kunnen :+

*Niet zozeer een afspraak dan wel een dreigement nadat het een keer misgegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Had ik ook al van een van hen te horen gekregen ja :D
Artikel wat ik als eerste gezien had gaf overigens aan dat het een Franse leraar was, maar in die van jou blijkt het te gaan om een Belg, met als bron een Vlaamse krant, maar de originele bron is weer door een student in het Frans geschreven, dus Waals? Ik probeer het niet eens meer te volgen :P

Joffrey's dood was trouwens toch nog gespoiled voor me, inclusief screenshot, maar dat was m'n eigen stomme schuld. Gewoon niet internetten tot je bij bent is toch het veiligst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Melkunie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:17:
Had ik ook al van een van hen te horen gekregen ja :D
Artikel wat ik als eerste gezien had gaf overigens aan dat het een Franse leraar was, maar in die van jou blijkt het te gaan om een Belg, met als bron een Vlaamse krant, maar de originele bron is weer door een student in het Frans geschreven, dus Waals? Ik probeer het niet eens meer te volgen :P

Joffrey's dood was trouwens toch nog gespoiled voor me, inclusief screenshot, maar dat was m'n eigen stomme schuld. Gewoon niet internetten tot je bij bent is toch het veiligst :+
Of maandag ochtend een uurtje later op de zaak (of uurtje eerder uit bed).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
segil schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:46:
[...]

Ik wist niet dat Tyrion kinderen had? ;) Waarschijnlijk wel een aantal rondhuppelende bastards van alle hookers die 'ie gehad heeft :P
Ik bedoelde uiteraard Tywin :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/q71/s720x720/10155886_871802929503442_471758729549509653_n.jpg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Melkunie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:46:
De Engelse namen in een Nederlands boek? Dat is absoluut de beste manier om je lezer uit het verhaal te trekken. Absoluut not done. Het begint pas raar te voelen als je de originele Engelse termen er naast gaat leggen, iets wat 99% van je lezers niet doet.
Dat schijnt voor vertalers inderdaad not done te zijn. Iets waar ik het als lezer dus pertinent niet mee eens ben. Maar goed, ik lees zelden in het Nederlands, en had The Silmarillion al 2x gelezen voordat er uberhaupt over boekenlijsten gepraat werd op school. Ik kan me zo voorstellen dat ik niet representatief ben voor de gemiddelde lezer. Aan de andere kant, we pretenderen in NL wel goed Engels te spreken...ik vraag me af of deze boeken echt zo moeilijk zijn in het Engels...

[ Voor 10% gewijzigd door ijdod op 17-04-2014 18:46 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Melkunie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:46:
[...]

Hoe zou jij het doen dan?

[...]

De Engelse namen in een Nederlands boek? Dat is absoluut de beste manier om je lezer uit het verhaal te trekken. Absoluut not done. Het begint pas raar te voelen als je de originele Engelse termen er naast gaat leggen, iets wat 99% van je lezers niet doet.
Tenzij je mensen zoals mij hebt die de serie in het Engels volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
ijdod schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:41:
[...]

Dat schijnt voor vertalers inderdaad not done te zijn. Iets waar ik het als lezer dus pertinent niet mee eens ben. Maar goed, ik lees zelden in het Nederlands, en had The Silmarillion al 2x gelezen voordat er uberhaupt over boekenlijsten gepraat werd op school. Ik kan me zo voorstellen dat ik niet representatief ben voor de gemiddelde lezer. Aan de andere kant, we pretenderen in NL wel goed Engels te spreken...ik vraag me af of deze boeken echt zo moeilijk zijn in het Engels...
Erg moeilijk zijn ze niet, zeker niet als je al zo vroeg The Silmarillion in het Engels gelezen hebt. Ben ik zelf nooit aan begonnen, maar hoor overal dat het flink taaie kost is. Lord of the Rings wordt door vele, waaronder ik, ook al als taai beschouwt. In vergelijking daarmee is Martins serie een stuk beter door te komen vind ik. De moeilijkheid komt vooral door de 1001 point of view personages heb ik het idee.

Ik kan uit je bericht niet echt opmaken of je de boeken al gelezen hebt of niet. Als je ze in het Engels wil proberen, de uitgever heeft het tweede hoofdstuk (of het eerste, als je de proloog niet meetelt als hoofdstuk :+) online gezet, kun je eens kijken hoe het bevalt:
http://www.randomhouse.co...in/9780553381689/#excerpt

.
m19 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:57:
[...]
Tenzij je mensen zoals mij hebt die de serie in het Engels volgen.
Tja, dat er een serie van gemaakt zou worden konden ze in 1996 natuurlijk nooit weten hè :P
Integendeel zelfs, Martin heeft zelfs gezegd "The hell with it. I’m just going to write something gigantic. It’ll never be produced. I don’t care. It’s a book. That’s what it’ll be – it’s a novel!"
http://www.vanityfair.com...orge-r-r-martin-interview

[ Voor 43% gewijzigd door Melkunie op 17-04-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Osiris schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:17:
[...]

Volgens mij is je kompasroos kaduuk ;)
Ha, ik dacht dat Daenerys bij het oversteken van de Narrow Sea in het zuiden aangekomen was.

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/9l8ltf.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:30
XWB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:34:
[...]

Ha, ik dacht dat Daenerys bij het oversteken van de Narrow Sea in het zuiden aangekomen was.

[afbeelding]
Daenerys is sinds het begin van de serie volgens mij alleen maar verder weg van the 7 kingdoms gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wel, op een gegeven moment had ze een schip gekocht, nadat ze de stad der illusies leeggeroofd had. Waar was ze dan heen gevaren? Ik had altijd de indruk dat ze de Narrow Sea overgevaren was, en in het zuiden een leger bij elkaar raapt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
voor het geval dat de link van de (speculatieve) kaart van de wereld voor zover bekend in de boeken in een spoiler :) Qarth ligt helemaal rechts onder

[ Voor 7% gewijzigd door Evil Cowman op 17-04-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dus daar ligt Astapor, thanks :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
XWB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:34:
[...]

[afbeelding]
Huh? Oversteken van de Narrow Sea?!? Wat rook jij en mag ik er ook wat van hebben?!? :?

Misschien dat je de boeken leest ofzo (if so: shut the fuck up), maar in de serie is ze onderweg naar Meereen:

Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120422134619/gameofthrones/images/7/7b/Meereen_map.png

Dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg van Westeros...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nu was ze inderdaad wel met een schip onderweg dus kan me indenken dat je vermoed dat ze de Narrow Sea is overgestoken. Maar in de tv variant is dat nog niet gebeurt voor zover ik heb gezien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Osiris schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:12:
[...]

Huh? Oversteken van de Narrow Sea?!? Wat rook jij en mag ik er ook wat van hebben?!? :?

Misschien dat je de boeken leest ofzo (if so: shut the fuck up), maar in de serie is ze onderweg naar Meereen:

[afbeelding]

Dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg van Westeros...
Dude, relax. Ik dacht oprecht dat Astapor in het zuiden van Westeros lag.
Tsurany schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:15:
Nu was ze inderdaad wel met een schip onderweg dus kan me indenken dat je vermoed dat ze de Narrow Sea is overgestoken.
Precies, dat dacht ik dus. De tv serie laat geen mappen oid zien dus je moet proberen in te beelden waar alles ligt, en dan gok je wel eens mis.

[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 17-04-2014 21:24 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Tsurany schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:15:
Nu was ze inderdaad wel met een schip onderweg dus kan me indenken dat je vermoed dat ze de Narrow Sea is overgestoken.
spoiler:
Maar in de tv variant is dat nog niet gebeurt voor zover ik heb gezien.
spoiler:
En bedankt, nou weet ik dus dat ze iig nog op Westeros terecht komt :(

Pas de zin ff aan aub.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hoezo is dat een spoiler, dat is toch vanzelfsprekend? Haar ultieme doel is Westeros heroveren, en daarvoor moet ze toch echt de zee over.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb geen flauw idee of ze in Westeros aan gaat komen. Dat is van mijn kant puur een vermoeden. Het lijkt mij immers logisch dat ze uiteindelijk in Westeros aan komt. Wellicht komt ze tegenover de White Walkers te staan, komt mooi uit met haar vuurspuwende draken. Wellicht tegenover Tommen, Stannis of wie dan ook de koning mag zijn. Maar het lijkt me niet dat ze haar dagen slijt aan de andere kant van de Narrow Sea, dat zou een raar verhaal zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ah ok, ik dacht door je zins opbouw dat je het boek had gelezen. Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk maar toch. Ik heb het boek niet gelezen en zie aardig wat personages "plotseling" sterven :p

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
XWB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:18:
[...]
[...]
Precies, dat dacht ik dus. De tv serie laat geen mappen oid zien dus je moet proberen in te beelden waar alles ligt, en dan gok je wel eens mis.
De hele intro is een kaart :P
Niet de meest duidelijke misschien, maar toch. Als je die goed bestudeert kun je er wel wat van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Humma Kavula schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:27:
Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk maar toch.
Ik ben wel benieuwd te horen waarom je dat denkt? Westeros is toch haal doel?
Melkunie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:29:
[...]

De hele intro is een kaart :P
Niet de meest duidelijke misschien, maar toch. Als je die goed bestudeert kun je er wel wat van maken.
Daar moet ik dan eens op letten. Ik skip de intro steeds.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Het lijkt mij zo gaaf als uiteindelijk Bran Stark zijn gave om in dieren te treden zodanig ontwikkeld dat ie uiteindelijk een draak van Dany kan besturen om die white walkers aan te kunnen pakken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ah ok, ik dacht door je zins opbouw dat je het boek had gelezen. Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk maar toch. Ik heb het boek niet gelezen en zie aardig wat personages "plotseling" sterven :p
Maar elk hoofdpersoon ging pas dood nadat ze betrokken raakte bij The Game. Daenarys is nog niet betrokken geraakt en heeft dus nog een rol te vervullen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

XWB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:30:

Ik ben wel benieuwd te horen waarom je dat denkt? Westeros is toch haal doel?
Ik heb het boek niet gelezen en zie aardig wat personages "plotseling" sterven :p
Nogmaals, ik heb het boek niet gelezen en ik snap ook wel dat dat haar doel is, maar dat was het ook van haar broer :>

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Tsurany schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:30:
[...]

Maar elk hoofdpersoon ging pas dood nadat ze betrokken raakte bij The Game. Daenarys is nog niet betrokken geraakt en heeft dus nog een rol te vervullen vermoed ik.
spoiler:
De season 4 previews laten overigens zien dat het leger van Daenarys nog groter gaat worden, ze gaat zelf over siege wapens (katapulten ed) beschikken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Tsurany schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:23:
Ik heb geen flauw idee of ze in Westeros aan gaat komen. Dat is van mijn kant puur een vermoeden. Het lijkt mij immers logisch dat ze uiteindelijk in Westeros aan komt. Wellicht komt ze tegenover de White Walkers te staan, komt mooi uit met haar vuurspuwende draken. Wellicht tegenover Tommen, Stannis of wie dan ook de koning mag zijn. Maar het lijkt me niet dat ze haar dagen slijt aan de andere kant van de Narrow Sea, dat zou een raar verhaal zijn.
mischien, maar voor het einde van seizoen 1 zou ook niemand gezegd hebben dat ned stark z'n hoofd afgehakt zou worden

punt is, je weet het niet en je wilt het niet (van te voren) weten. zodra de info uit de boeken komt mag je het hier niet posten. simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Humma Kavula schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:20:
[...]

spoiler:
En bedankt, nou weet ik dus dat ze iig nog op Westeros terecht komt :(

Pas de zin ff aan aub.
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
XWB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:18:
[...]

Nee nee, dat is geen excuus :P

Er bestaat een prachtige Wiki welke gebaseerd is op de serie, dus geen spoilers uit de boeken (tenzij je het stukje "In The Books" leest, maar dat doe ik nooit.. :+)..

GoT is zo'n serie waarbij je het overzicht enorm snel kwijtraakt, waardoor je gedoemd bent soms even op te zoeken wat er nou precies ook alweer aan de hand is... "Ik dacht" is helaas geen excuus, sorry ;)

Sowieso was dat wel overduidelijk, aangezien al die slaver cities niet eens aan het westen van Essos voorkomen, laat stáán in Westeros..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je zit het niet aankomen, maar als het gebeurt is het een logische ontwikkeling. Ik zie niet hoe haar dood op dit moment een logische ontwikkeling voor het verhaal zou zijn. Immers buiten haar stukje om zou de rest van de wereld verder gaan zoals het nu gaat. Lijkt me sterk dat meneer Martin daar zoveel aandacht aan gaat besteden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Humma Kavula schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:31:
[...]

[...]

Nogmaals, ik heb het boek niet gelezen en ik snap ook wel dat dat haar doel is, maar dat was het ook van haar broer :>
Mja, haar broer was natuurlijk Mister Asshole eerste klas, ik had niet anders verwacht dan dat hij snel zou sterven. Die hele volksstam mocht hem niet. Vooralsnog lijkt Daenarys geliefd te zijn bij de slaven, en die paar tegenstanders die ze op dit moment heeft ruimt ze prima uit de weg.

spoiler:
Ik gok dat ze met een groot leger naar King's Landing gaat. De siege wapens lijken me een grote hint.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

XWB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:39:
[...]

Mja, haar broer was natuurlijk Mister Asshole eerste klas, ik had niet anders verwacht dan dat hij snel zou sterven. Die hele volksstam mocht hem niet. Vooralsnog lijkt Daenarys geliefd te zijn bij de slaven, en die paar tegenstanders die ze op dit moment heeft ruimt ze prima uit de weg.

spoiler:
Ik gok dat ze met een groot leger naar King's Landing gaat. De siege wapens lijken me een grote hint.
Haar broer was uiteindelijk een asshole, vanwege zijn afkomst (incest), maar ook vanwege wat er gebeurd is met hem en zijn zusje. Ik denk dat Daenerys ook wel wat mad blood heeft.

Overigens waarom plaats je theorieën die jij hebt in spoilers?

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 17-04-2014 22:04 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
XWB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:39:
[...]

Of een karakter gehaat of geliefd is heeft tot nu toe nog niet echt uitgemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MrVegeta schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:03:
[...]

Haar broer was uiteindelijk een asshole, vanwege zijn afkomst (incest), maar ook vanwege wat er gebeurd is met hem en zijn zusje. Ik denk dat Daenerys ook wel wat mad blood heeft.

Overigens waarom plaats je theorieën die jij hebt in spoilers?
Voor het geval iemand weer gek wordt voor mogelijke verhaallijnen, ook al is het een theorie >:)
Haar broer was een beetje 'van het padje', en dan gaat het mis ;)
Lijkt me ook wel, de throne staat in Kings landing dus ja dan is dat toch je doel lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Met de informatie die we tot nu toe hebben lijkt het me niet meer dan logisch dan dat Daenerys uiteindelijk in Westeros aankomt. Uiteraard kan dit snel veranderen en hoofden rollen nu éénmaal makkelijk in Game of Thrones, maar wellicht dat Daenerys toch één van de grotere, belangrijkere rollen speelt.

Wat uiteindelijk in Westeros zal gebeuren is puur speculatie. De serie krijgt minstens zes seizoenen dus op dit moment is alles mogelijk.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:29
Voor die mensen die willen weten waar iedereen is, is er een interactieve kaart kan je routes zien waar ze hebben gelopen erg leuk!

http://quartermaester.info/

Let op: rechts wel even episodes aanklikken.
Anders ga je in het boek kijken waar ze zich bevinden.

Hij spoilert niet als je er op klikt hoor! Want dan staat die nog gewoon bij hoofdstuk 1 van boek 1.

[ Voor 16% gewijzigd door Joostje123 op 17-04-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Cool, thanks! :)

Damn wat hebben sommige mensen een flink stuk gelopen zeg :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Joostje123 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:33:
Voor die mensen die willen weten waar iedereen is, is er een interactieve kaart kan je routes zien waar ze hebben gelopen erg leuk!

http://quartermaester.info/

Let op: rechts wel even episodes aanklikken.
Anders ga je in het boek kijken waar ze zich bevinden.

Hij spoilert niet als je er op klikt hoor! Want dan staat die nog gewoon bij hoofdstuk 1 van boek 1.
Thnx voor de link! Die Arya heeft wel een stuk gelopen zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 23:22:
[...]

Deanarys maakt ook een ommetje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Inderdaad :) Ze had natuurlijk geen andere keuze.

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 18-04-2014 10:13 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb even een vraagje aan degene die alleen de show kijken: Zijn de namen van dany's dragons al verteld in de serie en zo ja weet je ook in welke aflevering?

[ Voor 14% gewijzigd door ulTimaS op 18-04-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
ulTimaS schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:16:
Ik heb even een vraagje aan degene die alleen de show kijken: Zijn de namen van dany's dragons al verteld in de serie en zo ja weet je ook in welke aflevering?
Niet dat ik mij kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geloof het niet, het enige wat mij als tvkijker duidelijk is dat de grootste Drogon heet. Maar dat kwam een keer langs via Facebook :P

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 18-04-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ok, dat dacht ik al. Dat hoorde ik laatst namelijk iemand zeggen en vond het eigenlijk wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik denk het niet. Ik kan het me igg niet herinneren.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 21:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vond die draken ook wat onbetrouwbaar overkomen in de laatste scene die we gezien hebben :P
tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 23:22:
[...]

Die streep van Winterfell naar Kings Landing is natuurlijk de reis die ze met haar vader heeft afgelegd. Het stuk na Kings landing lijkt vooral veel heen en weer geren.

Wel spoiler alert als je het schuifbalkje te ver naar rechts zet :P

[ Voor 69% gewijzigd door Chaoss op 18-04-2014 10:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je moet even zorgen dat het schuifbalkje op basis van de episodes werkt. Als je bij bent krijg je geen spoilers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Chaoss schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:45:
Ik vond die draken ook wat onbetrouwbaar overkomen in de laatste scene die we gezien hebben :P
"They're dragons, Khaleesi. They can never be tamed."

Zoals Jorah al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 21:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

precies, onbetrouwbaar dus, zitten ze straks in een dikke oorlog keren die beesten zich tegen hun moeke :D
Tsurany schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:50:
Je moet even zorgen dat het schuifbalkje op basis van de episodes werkt. Als je bij bent krijg je geen spoilers :)
A thanks, die knop had ik even gemist.

[ Voor 55% gewijzigd door Chaoss op 18-04-2014 10:52 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Maar het lijkt me niet dat ze haar dagen slijt aan de andere kant van de Narrow Sea, dat zou een raar verhaal zijn.
spoiler:
Nee, dan zou de serie gewoon A song of Ice heten en niet A Song of Ice and Fire ...
En nieuwste boek heet Dance of Dragons, dus ja, die draken gaan wel een rol spelen en niet in de woestijn blijven hangen.

Hopelijk is dit geen spoiler :+ Bij twijfel is een spoilertag geen overbodige luxe.

[ Voor 7% gewijzigd door argro op 18-04-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:28
Goner schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:05:
[...]
spoiler:
Nee, dan zou de serie gewoon A song of Ice heten en niet A Song of Ice and Fire ...
En nieuwste boek heet Dance of Dragons, dus ja, die draken gaan wel een rol spelen en niet in de woestijn blijven hangen.
Hopelijk is dit geen spoiler :+
Nouwja, best wel natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Net even E2 van seizoen 4 gekeken, heerlijk dat einde, had zo'n afgrijselijke haat aan die jongen...

Hoop overigens wel dat Tyrion er heelhuids vanaf komt.

[ Voor 22% gewijzigd door Thomas op 18-04-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:52
Ik moet zeggen dat als je op kaarten/maps googled deze wel enorm verschillen van elkaar, ik heb zelf vorig jaar voor m'n verjaardag het boek/de kaartencollectie "The Lands of Ice and Fire" gekregen, die er toch wel redelijk anders uitziet dan die interactieve kaart, met name in het oosten.

Neemt niet weg dat de afstanden enorm blijven en er vrij snel verwarring over wat nu waar ligt op kan treden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goner schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:05:
[...]

spoiler:

Hopelijk is dit geen spoiler :+ [mbr]Bij twijfel is een spoilertag geen overbodige luxe.[/]
Zijn de namen van de boeken nu ook al een spoiler? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:28
dutchgio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:11:
[...]

Zijn de namen van de boeken nu ook al een spoiler? 8)7
Aan wat je eruit kan halen (en zeker met gelijk de conclusie erbij), ja! Dit is het topic voor de tv-serie, en niet voor de boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als het boek nou "The Death of Joffrey by Poison" had geheten dan kan ik me er wat bij voorstellen. Maar de huidige titels zijn nou niet echt spoiler gevoelig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

De titel van het boek vind ik sowieso geen spoiler, dat er draken in voor komen en in de toekomst in gaan komen, lijkt me niet meer dan logisch. Of het de huidige (3) draken van Dany zijn of andere/nieuwe weet ik niet (boeken niet gelezen) en het antwoord daar op zou je als spoiler kunnen zien, maar ook niet echt een mega spoiler imho.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

OkkE schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:57:
De titel van het boek vind ik sowieso geen spoiler, dat er draken in voor komen en in de toekomst in gaan komen, lijkt me niet meer dan logisch. Of het de huidige (3) draken van Dany zijn of andere/nieuwe weet ik niet (boeken niet gelezen) en het antwoord daar op zou je als spoiler kunnen zien, maar ook niet echt een mega spoiler imho.
Dany gaat de tango doen met haar draken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 19:11
ulTimaS schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:58:
[...]

spoiler:
Dany gaat de tango doen met haar draken.
Spoilertags! :+

Ik vind de titels van de boeken ook nauwelijks een spoiler, dat zegt maar weinig over het verhaal. Maar zonder op de inhoud in te gaan heeft de mod natuurlijk wel gelijk, bij twijfel kan je het beter tussen spoilertags vermelden.

De kaart die hier voorbij kwam heb ik even bekeken en een aantal plekken lag toch op een heel andere plaats dan ik me had voorgesteld. Eigenlijk is het wel raar dat dit in de serie zelf niet duidelijker wordt gemaakt. Toch wel handig om te weten waar zich alles precies afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Daar heb je toch de intro voor? Die moet een beetje overzicht geven van het land en waar bepaalde plaatsen zich bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik dacht dat de namen al wel aan bod zijn gekomen. Volgens mij in seizoen 1 al.
Maar weet het niet zeker.

Wat ik wel zeker weet is dat dracarys niet een drakennaam, maar een commando voor de draken om vuur te spugen/aan te vallen. Als Dany dat namelijk zegt dan reageren alledrie de draken erop namelijk en niet eentje.

spoiler: betekenis van dracarys
Het woord dracarys is high valyrian en betekent drakenvuur.
spoiler: namen van de draken
Drogon, named after Khal Drogo, black with red markings. Larger than its brothers.
Rhaegal, named after Rhaegar Targaryen, green with bronze markings.
Viserion, named after Viserys Targaryen, creamy white, with gold markings.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 18-04-2014 19:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Zeror schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 19:24:
[...]

Ik dacht dat de namen al wel aan bod zijn gekomen. Volgens mij in seizoen 1 al.
Maar weet het niet zeker.

Wat ik wel zeker weet is dat dracarys niet een drakennaam, maar een commando voor de draken om vuur te spugen/aan te vallen. Als Dany dat namelijk zegt dan reageren alledrie de draken erop namelijk en niet eentje.

spoiler: betekenis van dracarys
Het woord dracarys is high valyrian en betekent drakenvuur.
spoiler: namen van de draken
Drogon, named after Khal Drogo, black with red markings. Larger than its brothers.
Rhaegal, named after Rhaegar Targaryen, green with bronze markings.
Viserion, named after Viserys Targaryen, creamy white, with gold markings.
Ik heb de boeken gelezen, dus ik wist het wel maar ik vroeg me af of de show de namen al had gegeven. In de boeken krijgen ze namelijk bijna direct na hun geboorte een naam. Zal wel te maken hebben met het feit dat ze de kijkers niet willen doodgooien met nieuwe namen.

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 18-04-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ulTimaS schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:07:
[...]

Ik heb de boeken gelezen, dus ik wist het wel maar ik vroeg me af of de show de namen al had gegeven. In de boeken krijgen ze namelijk bijna direct na hun geboorte een naam. Zal wel te maken hebben met het feit dat ze de kijkers niet willen doodgooien met nieuwe namen.
Werden die namen niet gewoon genoemd bij het uitbreken van de drakeneieren? Moet even seizoen 1 opnieuw downloaden om te checken. Of iemand anders wil het even doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:34
In de serie niet, in ieder geval niet in de laatste aflevering van seizoen 1. Heb net even snel het einde bekeken en geen namen gehoord

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
nee het seizoen eindigt ook met dat je die draken voor het eerst ziet dus dat is niet zo gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

In dit artikel staat bij punt 5 dat ze nog niet genoemd zijn in de show (niet kijken als je de namen niet wilt weten):

http://metro.co.uk/2014/0...-thrones-trailer-4511118/

edit:
spoiler:
en hier een reddit comment link , wel veel spoilers volgens mij

[ Voor 45% gewijzigd door ulTimaS op 18-04-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Chaoss schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:51:
precies, onbetrouwbaar dus, zitten ze straks in een dikke oorlog keren die beesten zich tegen hun moeke :D
spoiler:
In één van de season 4 preview trailers, Daenerys zei op een gegeven moment dat ze haar draken niet veel langer onder controle zal kunnen houden.

Gaat dus leuk worden wanneer de draken volgroeid zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is in de episodes zelf ook al te zien; het blijven draken, en die gaan hun eigen weg leiden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Yup, maar het lijkt me belangrijk dat Daenerys dat zelf ook gaat inzien. Het zou bv. niet slim zijn om afhankelijk van die draken te worden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

maar toch is het mogelijk om draken te gebruiken in oorlog
aegon the conqueror heeft het al 'ns gedaan namelijk
hij en z'n zussen bereden de draken, lijkt me duidelijk dat die dus een soort van getemd waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
godofal schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:29:
maar toch is het mogelijk om draken te gebruiken in oorlog
aegon the conqueror heeft het al 'ns gedaan namelijk
hij en z'n zussen bereden de draken, lijkt me duidelijk dat die dus een soort van getemd waren
Alleen de kennis over draken is verloren gegaan.
Als je die schedels in de kelder van de Red Keep herinnert uit Seizoen 1. De grootste kon je rechtop in staan. Dat waren draken uit de tijd van Aegon. De laatste draken werden niet groter dan een hond. En in de tijd dat GoT speelt is er al 100 jaar niemand in geslaagd om een drakenei uit te laten komen.

Dus misschien dat je ze kan temmen. Maar er leeft niemand meer die weet hoe dat moet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

XWB schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 23:59:
Yup, maar het lijkt me belangrijk dat Daenerys dat zelf ook gaat inzien. Het zou bv. niet slim zijn om afhankelijk van die draken te worden.
Ik denk dat Daenerys achter de gave van Bran Stark komt en hem graag wil aan haar zijde om 'haar' draken weer wel onder de controle te houden. Of ze komt achter de gave en wordt juist bang dat 'haar' draken tegen haar gebruik gaan worden. Ofzoiets.
Maar ik verwacht ergens wel dat Bran iets met die draken gaat doen met zijn gave.

Oh, en hierzo nog een leuk filmpje. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 19-04-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

RocketKoen schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:45:
[...]

Alleen de kennis over draken is verloren gegaan.
Als je die schedels in de kelder van de Red Keep herinnert uit Seizoen 1. De grootste kon je rechtop in staan. Dat waren draken uit de tijd van Aegon. De laatste draken werden niet groter dan een hond. En in de tijd dat GoT speelt is er al 100 jaar niemand in geslaagd om een drakenei uit te laten komen.

Dus misschien dat je ze kan temmen. Maar er leeft niemand meer die weet hoe dat moet.
klopt, maar ik denk dat dat een resultaat is van inteelt
en dat de kennis verloren is gegaan hoeft niet te betekenen dat daenerys het niet weer opnieuw kan uitvogelen
Zeror schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat Daenerys achter de gave van Bran Stark komt en hem graag wil aan haar zijde om 'haar' draken weer wel onder de controle te houden. Of ze komt achter de gave en wordt juist bang dat 'haar' draken tegen haar gebruik gaan worden. Ofzoiets.
Maar ik verwacht ergens wel dat Bran iets met die draken gaat doen met zijn gave.
mwah, dat lijkt me een te "normaal" einde voor de serie
tot nu toe is er niet echt een standaard gevolgd, zo'n einde zou bij LoTR passen maar te gemakkelijk zijn voor GoT
ik zou iig teleurgesteld zijn als dat het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

godofal schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:10:
mwah, dat lijkt me een te "normaal" einde voor de serie
tot nu toe is er niet echt een standaard gevolgd, zo'n einde zou bij LoTR passen maar te gemakkelijk zijn voor GoT
ik zou iig teleurgesteld zijn als dat het was
Tenzij zo'n actie natuurlijk gruwelijk mis gaat en de situatie alleen maar verergerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Zeror schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:06:
[...]

Oh, en hierzo nog een leuk filmpje. :)
[video]
Ik verwacht dat Daenery's als een " lief meisje in die steden blijft die ze net bevrijd heeft "

Ik verwacht heel heeeeeeel weinig van haar de 1e aankomende 3/4 seasons.
Pas als het Winter is en de whitewalkers komen verwacht ik pas haar actie's voltooid zijn om naar westeros te komen.

Maar dan is de game al 3000x verandert, en zijn er allang nieuwe mensen met claims aangekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:49
Mektheb schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:33:
[...]

Ik verwacht dat Daenery's als een " lief meisje in die steden blijft die ze net bevrijd heeft "

Ik verwacht heel heeeeeeel weinig van haar de 1e aankomende 3/4 seasons.
Pas als het Winter is en de whitewalkers komen verwacht ik pas haar actie's voltooid zijn om naar westeros te komen.

Maar dan is de game al 3000x verandert, en zijn er allang nieuwe mensen met claims aangekomen.
Dit kan je toch niet zelf geloven :?
Als je de trailer van seizoen vier hebt gezien dan zag je (net als in Brans 'droom') haar draken boven Westeros vliegen.

En daarnaast GoT is nu bij se4 en ze gaan waarschijnlijk tot 8(als je de media mag geloven), dus niks doen voor 3/4 seizoenen word lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ze is nu ook al 3 seizoenen erg passief.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik zou slaven-steden uitmoorden nou niet echt "passief" willen noemen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Osiris schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:01:
Ik zou slaven-steden uitmoorden nou niet echt "passief" willen noemen :o :+
En best goed op weg als je begint als cadeau aan een warlord, en ondertussen een eigen volk en leger hebt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

maar voor het heroveren van westeros is het vrij nutteloos allemaal
lijkt bijna alsof ze een nieuw land wilt veroveren ipv westeros te heroveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:52

Robtimus

me Robtimus no like you

Een leger verzamelen om Westeros te kunnen innemen lijkt me niet nutteloos. Ze moet alleen nog met dat leger naar Westeros toegaan, en dat kan nog wel even duren.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

godofal schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 22:18:
maar voor het heroveren van westeros is het vrij nutteloos allemaal
lijkt bijna alsof ze een nieuw land wilt veroveren ipv westeros te heroveren
Ik kan het haar niet kwalijk nemen. In het huidige gebied kan ze er gewoon van uit gaan dat iedereen een tegenstander is. In Westeros is iedereen je vriend totdat er een trouwpartij is.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

Altijd met dat trouwen ja, wanneer gaan Jon Snowwww en Ygritte trouwen, krijgen we ook nog een leuke bruiloft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Robtimus schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:36:
Een leger verzamelen om Westeros te kunnen innemen lijkt me niet nutteloos. Ze moet alleen nog met dat leger naar Westeros toegaan, en dat kan nog wel even duren.
een leger verzamelen is een ding, slaven bevrijden en een stad overnemen is iets heel anders
als ze nou steden zou veroveren en alle waardevolle dingen meenam om mercenaries in te huren enzo, oke, maar ze toont daar niet echt interesse in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Aight! schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:42:
Altijd met dat trouwen ja, wanneer gaan Jon Snowwww en Ygritte trouwen, krijgen we ook nog een leuke bruiloft :p
Ik denk dat die relatie een beetje bekoeld is... Aangezien Jon met 3 pijlen in zijn romp zit nu :P
godofal schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:01:
[...]

een leger verzamelen is een ding, slaven bevrijden en een stad overnemen is iets heel anders
als ze nou steden zou veroveren en alle waardevolle dingen meenam om mercenaries in te huren enzo, oke, maar ze toont daar niet echt interesse in
Ze vraagt zichzelf bij de 1e slavenstad af wat voor koningin ze wil zijn.
Eentje die haar eigen kinderen verkoopt voor een leger aan slaven?
Eentje die een spoor van dood en verderf achter zich laat?
Vond ze niks. En toen heeft ze besloten om het soort koningin te zijn dat slaven bevrijdt.

Maar dat is dus niet bepaald de snelste of makkelijkste manier.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Robtimus schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:36:
Ik zeg ook niet dat ze nutteloos is, alleen dat ze erg passief in de Game is voor de afgelopen 3 seizoenen. Het had voor de Game niet veel uitgemaakt of ze er nu wel of niet was. Dus ze kan nog wel 2 a 3 seizoenen daar rondchillen voor de grand finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 11:24
Is er vanavond eigenlijk een aflevering, aangezien het nu Pasen is?

Edit: laat maar, zelf al gevonden :) http://epguides.com/GameofThrones/

[ Voor 41% gewijzigd door segil op 20-04-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
segil schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:18:

Volgens bierdopje wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
segil schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:18:

Gelukkig wel, nog wat leuks te doen op 2e paasdag morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
levik7 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:38:
[...]

Als je de trailer van seizoen vier hebt gezien dan zag je (net als in Brans 'droom') haar draken boven Westeros vliegen.
Wellicht dat de trailer gewoon de droom (toekomstbeeld) van Bran Stark laat zien, dat hoeft niet te betekenen dat het in season 4 al gaat gebeuren.

[ Voor 16% gewijzigd door XWB op 20-04-2014 12:09 ]

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 40 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic