[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.558 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:26

Chakotay

Lick here to continue

Oh tjonge, zo oud alweer? Sorry voor de repost dan :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:06
Gisteravond de aflevering kunnen bekijken. Gelukkig kon ik tot die tijd de verleiding van dit topic weerstaan :)

De aflevering begon traag, niks echt spannends, maar wat een geweldig einde zeg. Ik denk dat ik serieus nog nooit zo blij ben geweest dat er een personage in een film/serie overlijdt. Zegt ook wel wat over de acteerprestaties natuurlijk. Zelf denk ik dat de nar het is geweest. De toekomst zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Topic even twee dagen gemeden ;)
Gisteravond aflevering gezien, en was aan het high-fiven met mijn vriendin!
Aan de ene kant wel jammer, maar ben benieuwd hoe het nu verder gaat! Nog zes dagen wachten :(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vergiftigen is wel een vrouwen-manier om iemand om te leggen hè? Zoiets zou door een man niet snel gedaan worden in die cultuur gok ik zo, als ze een beetje uitgaan van de middeleeuwse normen & waarden.. Voor een vent zou dat veels te laf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:07
Osiris schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:02:
Vergiftigen is wel een vrouwen-manier om iemand om te leggen hè? Zoiets zou door een man niet snel gedaan worden in die cultuur gok ik zo, als ze een beetje uitgaan van de middeleeuwse normen & waarden.. Voor een vent zou dat veels te laf zijn.
Denk als het om een koning gaat dat lafheid niet heel veel meer uit maakt.
Ik bedoel een Jon Snow zal het niet op die manier hebben kunnen doen qua lafheid.
Maar een Tyrion of dat hulpje van Sansa zijn sowieso al "zwakke" characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Toch denk ik dat die prins of die dronkaard het gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Prins Oberon had toch gezegd tegen Tyrion dat hij daar was voor Lannister bloed... Ik kijk dus vooral in zijn richting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Maar die dronkaard haalt Sansa al weg voordat er nog echt duidelijk is wat er gebeurd is :) Heb meer het idee dat Oberon voor Tywin ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:49:
Trouwens props voor de makeup in de laatste scene van Joffrey :)
Ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen.
spoiler:
Joffrey helemaal met bloeddoorlopen ogen en onnatuurlijk rode vloeistof uit zijn neus.
Het kwam op mijn erg fake over en voelde als een anti climax (zeker met de red wedding in het achterhoofd en hoe cool dat eruit zag). Was dit het nu, een beetje zo'n gevoel. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
tweaker2010 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:49:
[...]

spoiler:
Joffrey helemaal met bloeddoorlopen ogen en onnatuurlijk rode vloeistof uit zijn neus.
Het kwam op mijn erg fake over en voelde als een anti climax (zeker met de red wedding in het achterhoofd en hoe cool dat eruit zag). Was dit het nu, een beetje zo'n gevoel. ;w
Joffrey verdiende geen glorieuze dood :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

De red wedding was anders ook geen glorieuze dood. Doodgaan in een veldslag is glorieus, verraden en vermoord niet.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
cypher21 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:50:
[...]
Joffrey verdiende geen glorieuze dood :P
Snap ik, maar toch. De dood van een groot karakter in de serie verdient wel iets meer aandacht vind ik.

Ik doelde ook niet op glorieus, maar meer de make-up van Joffrey, die was overdreven en erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:09

Barbas

Gallego!

mickjuh schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:34:
[...]

Toch denk ik dat die prins of die dronkaard het gedaan heeft.
Ik denk aan Sansa, aangezien zij de cup aan haar echtgenoot gaf. Maar dat is gissen natuurlijk.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:42
Resteleiro schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:08:
[...]

Ik denk aan Sansa, aangezien zij de cup aan haar echtgenoot gaf. Maar dat is gissen natuurlijk.
Maar dan is het traagwerkend vergif, want hij drinkt tussen de toast waar hij stikt en het teruggeven van de beker door Sansa ook al wijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is wel eens onderzocht. Ook echt zo'n feitje dat al eens bij CSI is aangehaald, hehe. Ik houd het op Lady Olenna (gif van de witte oleander?), hoewel prins Oberon een goede tweede had kunnen zijn. Al denk ik dat de laatste meer het goede moment afwacht.

Overigens leek geen van de aanwezigen echt te reageren op de gebeurtenis, alsof ze allemaal op dit moment zaten te wachten. Als dit de opening van het machtsspel rondom de IJzeren troon is, dan zijn ons nog een hoop interessante afleveringen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
ma tyrell en nar zouden er ook achter kunnen zitten, tenminste als het klopt dat ma tyrell iets van die ketting heeft afgehaald. Dus het zou best kunnen de ma tyrell dit heeft geregeld, zij is nou niet echt een fan van dat manneke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 15:15
ik ga ook voor house/ma tyrell, dat is er zo een die "stil" (als in zonder actie) wacht tot het moment daar is. Er is geen ander karakter die op DIT moment er meer profijt bij had, de andere karakters hadden ook een ander moment uit kunnen kiezen. De trouwerij is geweest, en de koningin is is plaats.

De vraag is nu natuurlijk: wie claimt de throne?
Let the games continue and may the force be forever in your favor, beam me up scotty.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Het is vrij makkelijk wie het gedaan heeft als je oplet. Ik ben alleen altijd de namen kwijt :P

spoiler:
Olenna Redwyne heeft het gedaan
- Ze heeft een ketting gegeven aan sansa met 7 stenen
- tijdens episode van gister ging ze naar sansa en heeft ze 1 steen (die is giftig) weg gehaald
- toen tyrion laatste keer wijn moest geven heeft de oude dame een steen in de kop gedaan (kopje stond dichtbij)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
tweaker2010 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:49:
[...]

spoiler:
De vloeistof die uit zijn neus liep was een combinatie van bloed en wijn. Daarom zag het misschien een beetje onnatuurlijk uit.

Ser Dontos haalt Sansa al weg voordat de koning uberhaupt echt dood is..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
mickjuh schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:40:
Maar die dronkaard haalt Sansa al weg voordat er nog echt duidelijk is wat er gebeurd is :) Heb meer het idee dat Oberon voor Tywin ging.
dit lijkt me het meest waarschijnlijke (Sansa en de fool hebben het gedaan).
spoiler:
1. die dronkaard verschijnt begin dit seizoen opeens out of the blue
2. zegt iets dat ie niets meer kan doen om zn familie eer te redden, en is de enige die Sansa lijkt te kunnen vertrouwen
3. er is een hele intense zoom scene op Sansa tijdens de wedding. ik dacht eerlijk gezegd dat ze een mes zou pakken en Joffrey zn keel door zou snijden ofzo :)
4. wat mickjuh zegt, die dronkaard haalt haar wel heel snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:01
JerX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:18:
[...]

Het is vrij makkelijk wie het gedaan heeft als je oplet. Ik ben alleen altijd de namen kwijt :P

spoiler:
- tijdens episode van gister ging ze naar sansa en heeft ze 1 steen (die is giftig) weg gehaald
- toen tyrion laatste keer wijn moest geven heeft de oude dame een steen in de kop gedaan (kopje stond dichtbij)
Dit http://kotaku.com/the-big...nights-game-of-1563058360 gelezen zeker ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:13
Ik ben ook benieuwd of er strijd tussen Lannisters losbarst. Cersei wil het bloed van Tyrion zien, maar ik heb het vermoeden dat Tywin, net als volgens mij iedereen, niet denkt dat Tyrion de schuldige is. Wat on-hand Jamie denkt/gaat doen, geen idee, zal waarschijnlijk siden met Cersei aangezien het hun zoon was.

Schuldig volgens mij gedachte - ma Tyrell. Camerawerk legde erg de nadruk op haar + de aanwijzingen die de oplettenden hier aanhalen. Tijdens de wedding had ik alleen het gevoel dat ma zich kapot zat te ergeren en na de wedding wellicht eens ging babbelen met Tyrion om te kijken of ze er iets aan konden doen. Ze heeft alleen wat sneller gehandeld dan mijn gedachten :)

De dronkaard (ben slecht met namen...) is hierbij wel involved door de ketting te planten bij Sansa. Of Sansa hier ook weet van had betwijfel ik. Dat zij Joffrey dood wilde hebben, staat buiten kijf, maar of ze er bewust een hand in heeft gehad dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
habermas schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:20:
[...]

dit lijkt me het meest waarschijnlijke (Sansa en de fool hebben het gedaan).
1. die dronkaard verschijnt begin dit seizoen opeens out of the blue
2. zegt iets dat ie niets meer kan doen om zn familie eer te redden, en is de enige die Sansa lijkt te kunnen vertrouwen
3. er is een hele intense zoom scene op Sansa tijdens de wedding. ik dacht eerlijk gezegd dat ze een mes zou pakken en Joffrey zn keel door zou snijden ofzo :)
4. wat mickjuh zegt, die dronkaard haalt haar wel heel snel weg
1: Hij is vorig seizoen bij de trouwpartij van Joffrey en Sansa ook al daar geweest.. Hij was daar de dronke ridder die tot nar benoemd werd. Dus niet helemaal uit het niets..
2: die eer is hij dus tijdens de vorige trouwpartij verloren :)
3: Dacht ik ook.. Maar je ziet vooral de walging tegenover haar Joffrey en de compassie voor haar man ( ze helpt Tyrion ook om de beker op te rapen) dus langzaam maar zeker krijgt ze ook met Tyrion te doen.
4: Dat wel inderdaad. Hij heet (ex)Ser Dontos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:30
boombes schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:18:
De vraag is nu natuurlijk: wie claimt de throne?
Let the games continue and may the force be forever in your favor, beam me up scotty.
Er komt geen strijd denk ik. de regels zijn simpel: Tommen wordt nu koning (rechtmatig gezien dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Evil Cowman schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:25:
[...]

Er komt geen strijd denk ik. de regels zijn simpel: Tommen wordt nu koning (rechtmatig gezien dus)
Volgens de wetten van de meeste Kingdoms klopt dit inderdaad..

spoiler: Ik weet niet zeker of dit in de tv-serie al naar voren is gekomen, of uit de boeken komt..
In Dorne ( waar prins Oberyn vandaan komt) hebben ze Dornish laws.. Daar wordt gewoon de volgende in de lijn aangehouden, wat in dit geval Myrcella is. Laat Myrcella (door Tyrion) een tijdje terug naar Dorne gestuurd te zijn..

[ Voor 5% gewijzigd door Fruitschaal op 15-04-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Een andere optie is Tywin, misschien heeft hij hem wel vergiftigd, al heeft hij niet echt een motief.
Verder is misschien Littlefinger medeplichtig, maar komt het plan van Olenna. Het blijft gissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 16:01
Evil Cowman schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:25:
[...]

Joff en Margaery zijn getrouwd, dus is zij nu niet gewoon queen regent?
Lijkt mij niet dat de Oma Tyrell zoiets doet zonder een goed plan waar ze zelf baat bij hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Nnoitra op 15-04-2014 10:33 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Laatst online: 15-09 15:15
Nnoitra schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:30:
[...]

Lijkt mij niet dat de Oma Tyrell zoiets doet zonder een goed plan waar ze zelf baat bij hebben.
Kijk en hier ga je dus al, het is een spel waar we de spelregels niet van weten, het heet game of thrones dus er zal wel alweer een spelletje gespeeld gaan worden.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

boombes schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:37:
[...]

Kijk en hier ga je dus al, het is een spel waar we de spelregels niet van weten, het heet game of thrones dus er zal wel alweer een spelletje gespeeld gaan worden.
nja, het heet eigenlijk "a song of ice and fire"
alleen het eerste boek heet "a game of thrones"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Voor mij toch een kleine “WTF” tijdens deze aflevering; ik had niet verwacht dat Joffrey al zo snel na de trouwerij zou worden vermoord. Vind het ook wel jammer, het was een ontzettend irritant ventje, wat ik juist ook zo geweldig vond.

Ik ben benieuwd wie het nu uiteindelijk gedaan heeft. Het klinkt erg logisch dat oma Tyrell het gedaan heeft, hoewel ik Game of Thrones er ook wel een show voor vindt om al dit soort “hints” te geven die uiteindelijk toch geen (of een andere) betekenis te hebben. :)

Anyway, met dit in aflevering 2 ben ik zeer benieuwd naar de rest van het seizoen. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik zag Mace Tyrell altijd voor me als een kruising tussen Ned Stark, Stannis en Tywin, maar eigenlijk is het maar een kneusje.
[...]

Het huwelijk is nog niet 'geconsumeerd' en daarom ongeldig, toch?

[ Voor 58% gewijzigd door Mr. Awesome op 15-04-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

hyptonize schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:40:

Het huwelijk is nog niet 'geconsumeerd' en daarom ongeldig, toch?
Maakt niets uit. Er is geen nakomeling, dus kan ze geen queen regent zijn. Zoals eerder gezegd gaat de troon nu naar de volgende in lijn -> Tommen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

[...]
Ze heeft wel een goede reden ... een kleindochter die getrouwd is met een megalomane maniak en een kleinzoon in z'n King's Guard. Zou m'n familie ook niet z'n nabijheid willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 11:40
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:43:
[...]

[...]

Maakt niets uit. Er is geen nakomeling, dus kan ze geen queen regent zijn. Zoals eerder gezegd gaat de troon nu naar de volgende in lijn -> Tommen.
this duidelijk dat de oma erachter zit, dat is overal al duidelijk uit de doeken gedaan, met screenshots en alles, maaaar dat lijkt mij alleen logisch als haar (klein)dochter dan Queen blijft. waarom zou ze anders dit doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 20:45
Ze begon eerder in de aflevering dat Tywin zich zorgen moest maken op de Iron Bank? Misschien werd er iets te heet onder haar voeten en wil ze niet verbonden zijn met de troon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Goner schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:47:
[...]

Ze heeft wel een goede reden ... een kleindochter die getrouwd is met een megalomane maniak en een kleinzoon in z'n King's Guard. Zou m'n familie ook niet z'n nabijheid willen hebben.
dat is helemaal geen goede reden, ze (en iedereen) wist(en) immers dat de koning een phsyco was.

De oma is ook niet op dr achterhoofd en mondje gevallen, dit alles is door haar zeer zorgvuldig tot in detail geplanned. Het Enig wat ik mij nu afvraag, gezien haar dochter dus geen Queen kan blijven is wat haalt ze hier uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Het is heel simpel, ze heeft allang door dat het niet eeuwig de Lannisters blijven die alles bepalen, en ze heeft ook maar al te goed door dat Geoffrey geen Beratheon is..( en dus geen rechtmatige koning en dus een fake )
Maar dat kan je natuurlijk niet openbaar zo melden.

Netzoals dat haar gay kleinzoon dat weet.

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 15-04-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

odan

The dark side is within all!

Bobo221 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:49:
Hoe erg ik Geoffry ook haatte, vind ik het toch jammer. Moet je eens zien hoeveel mensen blij zijn dat ie dood is, dat is een weerspiegeling van de geweldige acteerprestaties die hij heeft neergezet.
http://youtu.be/1CLCOvZOh1o?t=1m49s

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mektheb schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:06:
Het is heel simpel, ze heeft allang door dat het niet eeuwig de Lannisters blijven die alles bepalen, en ze heeft ook maar al te goed door dat Geoffrey geen Beratheon is..( en dus geen rechtmatige koning en dus een fake )

De gay kleinzoon die gaat trouwen met de queen regent, Cercei, omdat Tommen nog te jong is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua

denk dat dat te simpel is, ze wist dit alles tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
JerX schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:18:
[...]

spoiler:
Het was die dronkaard die haar de ketting gaf, te zien in ep. 1. Hij wist ook voordat het eigenlijk daadwerkelijk gebeurde dat Sansa weg moest gaan, wilde ze in leven blijven.
Klopt dusniet helemaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Joffrey*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15

Ik denk dat Margaery met Tommen gaat trouwen nou Joffrey dood is. En dat de oma dat dus vanaf het begin al wou.

Het is overigens Joffrey en geen Geoffrey en Baratheon ipv Beratheon. ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:08:
[...]

De gay kleinzoon die gaat trouwen met de queen regent, Cercei, omdat Tommen nog te jong is.
Denk dat dat ook niet meer doorgaat straks :), als de rest ook zo gaat gebeuren als ik verwacht.
Dan kan Cersei straks weer lekker zelf de dienst uit maken.
Alvanosa schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:17:
[...]

Ik denk dat Margaery met Tommen gaat trouwen nou Joffrey dood is. En dat de oma dat dus vanaf het begin al wou.

Het is overigens Joffrey en geen Geoffrey en Baratheon ipv Beratheon. ;)
Ja dat zou ook nog is kunnen, dat weet ik niet ( zover heb ik niet gelezen nog ) en ja excuse me..
Haal die namen nog wel is door elkaar :+

[ Voor 53% gewijzigd door Mektheb op 15-04-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt helemaal na het zien van de aflevering van deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:32:
[video]

Klopt helemaal na het zien van de aflevering van deze week.
A pigeon pie so dry, that you choke and die.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Denzis schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:49:
[...]

A pigeon pie so dry, that you choke and die.
het zou ook nog altijd de taart kunnen zijn, er lagen wel een hele hoop dode duiven in, meer dan hij met een zwaai dood kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
ArgantosNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:03:
[...]
het zou ook nog altijd de taart kunnen zijn, er lagen wel een hele hoop dode duiven in, meer dan hij met een zwaai dood kan krijgen.
Inderdaad, dat zou zomaar kunnen. Dat met die beter wijn was ook wel een erg opzichtige scene. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Het zou natuurlijk ook nog altijd het volgende kunnen zijn.
A = niet giftig
B = niet giftig
A + B = hevige reactie = Dodelijk

Allemaal theorieën bedenken over wat er is gebeurt, wat is het toch een heerlijke serie :D

[ Voor 26% gewijzigd door ArgantosNL op 15-04-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Nog iets hé, Cersei moet toch trouwen met Loras Tyrell van Tywin? Dat zou dus betekenen dat Loras regent wordt, lijkt mij? Als dat allemaal doorgaat na deze dood van J. Baratheon... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 15:14

Spooksel

Spooksel!

Fruitschaal schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:24:
[...]

1: Hij is vorig seizoen bij de trouwpartij van Joffrey en Sansa ook al daar geweest.. Hij was daar de dronke ridder die tot nar benoemd werd. Dus niet helemaal uit het niets..
2: die eer is hij dus tijdens de vorige trouwpartij verloren :)
3: Dacht ik ook.. Maar je ziet vooral de walging tegenover haar Joffrey en de compassie voor haar man ( ze helpt Tyrion ook om de beker op te rapen) dus langzaam maar zeker krijgt ze ook met Tyrion te doen.
4: Dat wel inderdaad. Hij heet (ex)Ser Dontos..
Dontos is nar geworden nadat Sansa hem heeft gered van de dood tijdens Joffrey zijn name day aan het begin van het 2e seizoen al :)

Maar het is idd wel apart hoe 'abrupt' hij ineens weer in de picture komt in de vorige aflevering. Dat gaat in de boeken iets anders.

Niet echt super spoiler, maar toch:
spoiler:
In de boeken legt hij al veel eerder contact met Sansa en daar merk je dan ook meer van hoe het vertrouwen van Sansa zich opbouwt, waarna hij haar uiteindelijk een haarnetje met edelstenen (ketting in de serie) geeft!

[ Voor 21% gewijzigd door Spooksel op 15-04-2014 13:57 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik verdenk de grootmoeder van Margaery voor het vergiftigen van Joffrey. Zij wist van tevoren wat voor monster Joffrey was door de gesprekken met Sansa. Tevens wordt er gezegd dat Olenna Tyrell (grootmoeder) een groot deel heeft gefinancierd van wat er op het huwelijk te vinden is. Waarschijnlijk dus ook de taart.
Het vergif zal dus vermoedelijk in de taart zitten. De taart vermengt met de wijn 'activeert' enkel het vergif. Dat Joffrey Tyrion en Sansa belachelijk maakt, komt die grootmoeder ook wel goed uit, want dat verdenkt hun alleen maar meer. Zoals Cercei dus al concludeert.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Spooksel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:54:
[...]

Dontos is nar geworden nadat Sansa hem heeft gered van de dood tijdens Joffrey zijn name day aan het begin van het 2e seizoen al :)

Maar het is idd wel apart hoe 'abrupt' hij ineens weer in de picture komt in de vorige aflevering. Dat gaat in de boeken iets anders.

Niet echt super spoiler, maar toch:
spoiler:
In de boeken legt hij al veel eerder contact met Sansa en daar merk je dan ook meer van hoe het vertrouwen van Sansa zich opbouwt, waarna hij haar uiteindelijk een haarnetje met edelstenen (ketting in de serie) geeft!
Oh ja, nameday, ik dacht trouwerij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Awsom schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:48:
Nog iets hé, Cersei moet toch trouwen met Loras Tyrell van Tywin? Dat zou dus betekenen dat Loras regent wordt, lijkt mij? Als dat allemaal doorgaat na deze dood van J. Baratheon... ;)
Nee, het broertje (tommen) wordt nu koning. Cersei heeft (en had) eigenlijk niks te zoeken op de troon. Nu Tywin de hand is zal hij de macht pakken. Zoiets is ook al naar voren gekomen vorig seizoen dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
EJPostema schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:57:
[...]

Nee, het broertje (tommen) wordt nu koning. Cersei heeft (en had) eigenlijk niks te zoeken op de troon. Nu Tywin de hand is zal hij de macht pakken. Zoiets is ook al naar voren gekomen vorig seizoen dacht ik
Cercei was Queen Regent omdat Joffrey nog te jong was en niet getrouwd was. Daarom zat ze bijvoorbeeld in de small council.
Die positie zou ze kwijtraken aangezien Joffrey ondertussen wel oud genoeg was en Margrery moedigde hem aan.
Tommen is 4 jaar jonger ofzo. Nu hij koning wordt is de positie van Cercei weer een paar jaar veilig. Zolang ze iedereen kan overtuigen dat Tommen nog te jong is om te trouwen en zelf te regeren.

Tywin kan alleen regent worden als Cercei dood gaat. En Loras wordt helemaal niets omdat hij geen familie is, ook al trouwt hij met Cercei.

Margery is ook niks. Hun huwelijk is pas geldig als het geconsumeerd is. En zelfs dan had ze eerst een mannelijke troonopvolger moeten baren.

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 15-04-2014 15:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Regeren mag sowieso pas wanneer de Koning een 'man grown' is... maw, vanaf zijn 16e nameday heeft hij het pas volledig zelf voor het zeggen en is er geen regent meer. Daar hoeft Cercei niemand voor te overtuigen, dat is de wet van Westeros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Spooksel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:26:
Regeren mag sowieso pas wanneer de Koning een 'man grown' is... maw, vanaf zijn 16e nameday heeft hij het pas volledig zelf voor het zeggen en is er geen regent meer. Daar hoeft Cercei niemand voor te overtuigen, dat is de wet van Westeros.
Dat zijn de wetten van de 7. Hoe streng die worden nageleefd hangt af van wie de scepton is :P
Ik heb even de leeftijden opgezocht. Joffrey was al 19. Tommen pas 12. in de serie dan.
In de boeken wordt Joffrey 13 en is Tommen 9 als hij koning wordt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Edit: Oops, verkeerde scherm :D

[ Voor 86% gewijzigd door Spooksel op 15-04-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
RocketKoen schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:23:
[...]

Cercei was Queen Regent omdat Joffrey nog te jong was en niet getrouwd was. Daarom zat ze bijvoorbeeld in de small council.
Die positie zou ze kwijtraken aangezien Joffrey ondertussen wel oud genoeg was en Margrery moedigde hem aan.
Tommen is 4 jaar jonger ofzo. Nu hij koning wordt is de positie van Cercei weer een paar jaar veilig. Zolang ze iedereen kan overtuigen dat Tommen nog te jong is om te trouwen en zelf te regeren.

Tywin kan alleen regent worden als Cercei dood gaat. En Loras wordt helemaal niets omdat hij geen familie is, ook al trouwt hij met Cercei.

Margery is ook niks. Hun huwelijk is pas geldig als het geconsumeerd is. En zelfs dan had ze eerst een mannelijke troonopvolger moeten baren.
Klopt deels. Maar normaal regeert de hand of de koning in zijn plaats. Cersie is alleen maar queen regent geworden omdat Tywin dat toestond. HIj was te druk met andere dingen bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Herhaling van seizoen 1?
Tywin eist de troon als Hand, terwijl Tommen 'recht' heeft. Tywin afgestraft als verrader en een mooi plekje voor een speer om z'n hoofd aan te spietsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hrGM6ag.jpg

Dit geeft maar een paar mogelijkheden als je hier rekening mee houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Zeror schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:11:
De taart vermengt met de wijn 'activeert' enkel het vergif.
En Joffrey is de enige die wijn bij z'n taart drinkt ?? De rest neem gewoon koffie ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:12:
[...]

En Joffrey is de enige die wijn bij z'n taart drinkt ?? De rest neem gewoon koffie ... :+
Als koning neemt hij het eerste stuk en stort vervolgens ter aarde. Dan zou ik geen taart meer hoeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Alvanosa schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:08:
[afbeelding]

Dit geeft maar een paar mogelijkheden als je hier rekening mee houd.
Iedereen behalve Tyrion :P
Daarnaast staan de inwoners van Dorne er ook om bekend dat ze vraag vergif gebruiken. Die gast heet niet voor niets "viper".

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:19:
[...]

Als koning neemt hij het eerste stuk en stort vervolgens ter aarde. Dan zou ik geen taart meer hoeven ;)
Had ik sowieso niet gehoeven nadat de ratten van de lucht eruit kwamen zetten. En al helemaal niet als er nog eens dode duiven in zaten ook.

Maar volgens mij is de taart express droog zodat Joffrey snel aan de wijn zou gaan om ervoor te zorgen dat hij vergiftigd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:12
ArgantosNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:03:
[...]

Welgeteld twee :+
Moet te lukken zijn, zeker met superduper Valyrian steel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/23xNv68l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Melkunie schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:37:
[...]

Welgeteld twee :+
Moet te lukken zijn, zeker met superduper Valyrian steel.

[afbeelding]
Bwhaha was me nog geeneens opgevallen... niks vergif gewoon super snel incuberende duivenpest :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
Haha inderdaad. Ik vond het al raar dat er geen dode duiven achter bleven na die slag met het zwaard, maar dat heb ik dus gewoon gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Dat kwam nog uitgebreid in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:12
Viel mee, shot duurde maar een krappe seconde. Even wegkijken en je mist het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Blijft mooi :P
Hoe Tyrion zich positioneert, met die beker in z'n hand is ook niet echt tactisch, maar hij lijkt van niets af te weten.
Margery en haar moeder zijn ook ineens verdwenen... Kiezen die het hazenpad? :o

Shot wanneer Tyrion de beker pakt en vervolgens aan Joffrey geeft: >:)
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/dq40fjcvz/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:38:
[...]

Margaery en wíe? D'r moeder? :? D'r moeder is nog nooit in beeld geweest…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://s3-ec.buzzfed.com/static/2014-04/enhanced/webdr05/14/11/anigif_enhanced-8767-1397489386-27.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Deem op 15-04-2014 22:09 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
dutchgio schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:38:
[...]

Blijft mooi :P
Hoe Tyrion zich positioneert, met die beker in z'n hand is ook niet echt tactisch, maar hij lijkt van niets af te weten.

Shot wanneer Tyrion de beker pakt en vervolgens aan Joffrey geeft: >:)
Grootmoeder ;) Oma. Niet de moeder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Fruitschaal schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:19:
[...]

Grootmoeder ;) Oma. Niet de moeder..
Close enough. :+ (insert meme)
Ik was eingelijk gewoon de naam kwijt, dus moest er even wat neerzetten. Dat het moeder of grootmoeder was wist ik niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50
How it really happened:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:28
Waarom wordt Sansa dan weggehaald? Op die manier kan juist zij (en Tyrion) makkelijk als zondebok worden aangewezen (wat ook gebeurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:25:
[...]

Waarom wordt Sansa dan weggehaald? Op die manier kan juist zij (en Tyrion) makkelijk als zondebok worden aangewezen (wat ook gebeurt).
Dat is toch ook het idee... Op die manier treft de Tyrells geen blaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:25:
[...]

Nu was het alleen Tyrion, als Sansa er nog zat zal Cersei ook wel tegen haar tekeer gegaan zijn en schreeuwen dat ze opgepakt moet worden, terwijl ze niet eens bevelhebber is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Maar waarom zo moeilijk doen met die ketting? Volgens mij kon oma zelf ook wel die ketting dragen en voor zover ik weet is de beveiliging niet zover dat iedereen gecontroleerd wordt toch?

Misschien ben ik het nu aan het overdenken. :P

Blijf het briljant vinden want ik zag het niet de eerste keer dat ik keek. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dreanor schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:34:
Maar waarom zo moeilijk doen met die ketting? Volgens mij kon oma zelf ook wel die ketting dragen en voor zover ik weet is de beveiliging niet zover dat iedereen gecontroleerd wordt toch?

Misschien ben ik het nu aan het overdenken. :P

Blijf het briljant vinden want ik zag het niet de eerste keer dat ik keek. ;)
Als ze naderhand onderzoek gaan doen en een deel van haar ketting ontbreekt dan valt dat natuurlijk op.
Sansa als mule is perfect. Als ze verdwijnt na de bruiloft lijkt Tyrion alleen maar extra schuldig. En zo'n beetje alle huizen en "players" hebben een reden om Sansa te helpen ontsnappen. Als enige overgebleven Stark (or so they think) is heeft degene die met haar trouwt namelijk een claim op het noorden. En Sansa zelf wil ook niet blijven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:55

Rick-Jan

always connected

Tsja, ben ik een van de weinigen die het gewoon een akelig gezicht vond hoe joffrey het loodje legde? Zo goed gespeeld, die paniek, en dat niemand hem hielp, best erg. Tuurlijk was het een psycho, maar ze flikken het toch weer om medelijden te krijgen..

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Net de aflevering bij bekeken, intrigerende aflevering zo vroeg in het seizoen :D hoop dat Tyrion niet al te veel in de problemen komt, is een van mijn favo karakters in de serie! Maar ik neem aan dat zijn vader ook inziet dat hij veel te slim is om zo'n veel te voor de hand liggende aanslag te plegen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Chaoss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:57:
Net de aflevering bij bekeken, intrigerende aflevering zo vroeg in het seizoen :D hoop dat Tyrion niet al te veel in de problemen komt, is een van mijn favo karakters in de serie! Maar ik neem aan dat zijn vader ook inziet dat hij veel te slim is om zo'n veel te voor de hand liggende aanslag te plegen.
Heb je de season trailers bekeken? Dan krijg je al een idee...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:28
Chaoss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:57:
Of hij gaat daarvan uit, en pleegt juist zo'n voor de hand liggende aanslag ;). Reverse psychology is a bitch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Rick-Jan schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:55:
Tsja, ben ik een van de weinigen die het gewoon een akelig gezicht vond hoe joffrey het loodje legde? Zo goed gespeeld, die paniek, en dat niemand hem hielp, best erg. Tuurlijk was het een psycho, maar ze flikken het toch weer om medelijden te krijgen..
Ik zei nog tegen mijn vrouw tijdens die scene "dit geeft mij echt zo'n goed gevoel" >:)

Ben iig wel benieuwd wie er achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ah, dacht ik in de goede richting. Alleen was het de wijn ipv de taart. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:37
Chaoss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:09:
[...]
Ik zei nog tegen mijn vrouw tijdens die scene "dit geeft mij echt zo'n goed gevoel" >:) [...]
Ik zat aan het begin van de aflevering te fantaseren hoe het zou zijn als Joffrey gevangen zou worden genomen. Dat die gigantisch zou worden gemarteld enzo.
Toen halverwege de aflevering dacht ik.. Die gast haalt het einde niet.
En toen die dat glas pakte en achterover gooide had ik zoiets van... oh nee.....
En toen begon die te kuchen en zat ik echt te schreeuwen "YES IK WIST HET WEL. ZEI IK HET NIET!"

Echt zo zo zo ongeloooooflijk mooi dat. Eindelijk die gast er uit. Irriteerde me al echt zo lang aan hem. Dan mag best ook 1 van mijn favo characters (Tyrion) voor dood gaan. Dat zou het gewoon compleet waard zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nog genoeg andere freaks om je druk over te maken, Cersei, Melisandre of "die sadist wiens naam ik vergeten ben".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Chaoss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:54:
Nog genoeg andere freaks om je druk over te maken, Cersei, Melisandre of "die sadist wiens naam ik vergeten ben".
Die worden nu ook alleen maar gevaarlijker nu de troon kwetsbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:03

Koekfabriek

King Billy on the wall

Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:39:
[...]

Echt zo zo zo ongeloooooflijk mooi dat. Eindelijk die gast er uit. Irriteerde me al echt zo lang aan hem. Dan mag best ook 1 van mijn favo characters (Tyrion) voor dood gaan. Dat zou het gewoon compleet waard zijn ^^
Irriteerde serieus? Ik vond het juist fantastisch hoe die gast Joffrey speelde. Man wat had ik een hekel aan die vent (in zowel de boeken als de serie). Zag laatst een heel interview met die gozer en het is een aardige gast als je hem hoort. Als ik hem zie denk ik steeds KILL HIM. Knappe prestatie van die acteur (Jack Gleese zo uit mijn hoofd). Hij zei trouwens dat hij stopte met acteren na GoT.
Chaoss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:54:
Ramsey Snow?

[ Voor 22% gewijzigd door Koekfabriek op 16-04-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Denk de bastard van Bolton of is dat dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Wauw, diep! Dat roept natuurlijk wel de vraag op hoe Tyrion dit allemaal uit gaat vogelen vanuit z'n cel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Koekfabriek schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:33:
[...]

Irriteerde serieus? Ik vond het juist fantastisch hoe die gast Joffrey speelde. Man wat had ik een hekel aan die vent (in zowel de boeken als de serie). Zag laatst een heel interview met die gozer en het is een aardige gast als je hem hoort. Als ik hem zie denk ik steeds KILL HIM. Knappe prestatie van die acteur (Jack Gleese zo uit mijn hoofd). Hij zei trouwens dat hij stopte met acteren na GoT.

[...]

Ramsey Snow?
bijna Jack Gleeson, lijkt me niet verstandig om op te houden, heb zelden een karakter zo gehaat als hem :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:37
[...]
Irriteerde serieus? Ik vond het juist fantastisch hoe die gast Joffrey speelde. Man wat had ik een hekel aan die vent (in zowel de boeken als de serie). Zag laatst een heel interview met die gozer en het is een aardige gast als je hem hoort. Als ik hem zie denk ik steeds KILL HIM. [...]
Daarom juist. Ik kon gewoon niet meer de aandacht bij de serie houden telkens als ik hem zag. Moordneigingen gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Aight! schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:48:
[...]

Denk de bastard van Bolton of is dat dezelfde?
Dat is dezelfde.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

Hij wil voornamelijk zijn studie afmaken. Wat ie daarna gaat doen, wist ie nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1 ... 38 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic