[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.550 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Twylight schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:19:
Subs, in wat voor taal dan ook, leiden alleen maar af.
Voor mij niet, op een of andere manier kan ik Engelse subs bij Engelse taal beter begrijpen en lezen dan NLse subs bij Engelse taal. Ik hoef er ook minder moeite te doen om een film te volgen wat vaak al lastig is gezien mijn slechthorendheid.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Twylight schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:19:
Subs, in wat voor taal dan ook, leiden alleen maar af.
Ik ben het ook met hierboven eens.

Mijn omgeving leidt vaak af, subs zorgen er voor dat ik het juist wel kan volgen. Wel de Engelse subs, ik heb een grafhekel aan Nederlandse vertalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Quad schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:30:
[...]

Voor mij niet, op een of andere manier kan ik Engelse subs bij Engelse taal beter begrijpen en lezen dan NLse subs bij Engelse taal. Ik hoef er ook minder moeite te doen om een film te volgen wat vaak al lastig is gezien mijn slechthorendheid.
Hier ben ik het wel mee eens, omdat in de Engelse subs precies staat wat er gezegd wordt en in het Nederlands de zinnen vaak heel anders lopen wat best wel irritant is.

Maar toch ben ik van mening dat zonder enige subs ik het beter volg omdat ik met subs alleen maar naar het onderste gedeelte van het scherm aan het kijken ben om te lezen in plaats van te kijken naar wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Twylight schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:33:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens, omdat in de Engelse subs precies staat wat er gezegd wordt en in het Nederlands de zinnen vaak heel anders lopen wat best wel irritant is.

Maar toch ben ik van mening dat zonder enige subs ik het beter volg omdat ik met subs alleen maar naar het onderste gedeelte van het scherm aan het kijken ben om te lezen in plaats van te kijken naar wat er gebeurd.
Natuurlijk best logisch maar in mijn geval ben ik vanwege mijn slechthorendheid traag in het verwerken van het geluid, juist de correcte Engelse subs maken het dat ik zowel geluid als tekst direct kan volgen en dus goed begrijp waar iets dergelijks over gaat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als je dat nou direct zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Joh, jij quote mijn post waar het zelfs in staat. _O-
Ondertussen 3 kwartier gehad, vind het wel zielig voor Jaime hoe hij gekleineerd wordt en nutteloos wordt geacht.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Oh :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Quad schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:57:
Lijkt wel of Jaime Lannister door iemand anders gespeeld wordt.
ik heb het idee dat dat komt doordat we jaime een hele tijd "vies" hebben gezien; constant onderweg en gevangen zitten zonder kapper en met een hoop modde. nu heeft hij eens goed kunnen wassen en z'n baard heefd geschoren lijkt het gewoon een compleet ander persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
godofal schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:49:
[...]

ik heb het idee dat dat komt doordat we jaime een hele tijd "vies" hebben gezien; constant onderweg en gevangen zitten zonder kapper en met een hoop modde. nu heeft hij eens goed kunnen wassen en z'n baard heefd geschoren lijkt het gewoon een compleet ander persoon
En hij heeft weer een hand aan z'n arm _O-

Huisman doet het ook prima. Jammer dat Van Houten aka Mellisandre nog niet aan bod is geweest, dat zal volgende week wel komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Lekkere aflevering en een mooie seizoensopening. Vond de actie van Arya wel nice op het einde. Don't mess with Arya :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

inside the episode is ook wel weer leuk: http://itsh.bo/1sqMwf1

oja en voor de mensen die willen weten waar de characters zich elke episode begeven:
http://quartermaester.info/

is een interactieve map :)

[ Voor 54% gewijzigd door The_Scarabial op 07-04-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
tweaker2010 schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:24:
Jammer dat er zo weinig chemie is tussen Dany en Daario 2.0. De vorige acteur vond ik een stuk beter.
mee eens. had eerst niet eens door dat het om Daario ging. vond die andere acteur beter met zn slicke gegrijns :)

was wel weer een heerlijke aflevering. ben blij dat t weer begonnen is. die nieuwe Prince Oberyn is ook wel een badass zo te zien, dat gaat nog leuk worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29
habermas schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:47:
[...]

mee eens. had eerst niet eens door dat het om Daario ging. vond die andere acteur beter met zn slicke gegrijns :)

was wel weer een heerlijke aflevering. ben blij dat t weer begonnen is. die nieuwe Prince Oberyn is ook wel een badass zo te zien, dat gaat nog leuk worden..
Oh nu snap ik het ook, ik dacht waar komt die vent ineens vandaan. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 16:19
Ik zag net dat je op HBOGO aflevering 1 gratis kan zien:
http://www.hbogo.nl/conte...(1):-two-swords-255061514

Ook mooi geen gezeur met ondertiteling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:26:
Vond het vet dat ik er deze aflevering achter kwam dat Eddard onthoofd is door zijn eigen 'Ice'. Die vervolgens word omgesmeed voor Lannister zwaarden.
Viel me op dat het ene zwaard een stuk groter is ... welk van de 2 kreeg Jaime ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 14:27
RocketKoen schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:05:
Next episode:
[video]

[...]

Meer een morning after pil.
Cersei heeft nogal wat rond geneukt toen Jamie weg was :P
Is dat aan bod gekomen? Anders moet ik dringend seizoen 3 opnieuw bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Dersan schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:58:
[...]

Oh nu snap ik het ook, ik dacht waar komt die vent ineens vandaan. Beetje jammer.
was me nog niet eens opgevallen dat het een andere acteur is
weet iemand waarom ze geswitched hebben? de vorige zat namelijk perfect in de rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
godofal schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:28:
was me nog niet eens opgevallen dat het een andere acteur is
weet iemand waarom ze geswitched hebben? de vorige zat namelijk perfect in de rol
Hij zit blijkbaar in de nieuwe Transformers film.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Leo1010 schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:29:
[...]

Hij zit blijkbaar in de nieuwe Transformers film.
vreemd, GoT is toch iets wat ik liever gedaan zou hebben

het is transporter 4 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Twylight schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:33:
[...]

Dat heb ik alleen de 1e paar minuten. In de bios ook overigens. Dan denk ik 'fuck!' als de ondertiteling zich erg onderaan het scherm bevindt, maar na 5 minuten is er gewenning.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:15

the mod man

iets van beeldmaker

Goner schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:18:
[...]

Viel me op dat het ene zwaard een stuk groter is ... welk van de 2 kreeg Jaime ?
Is een beetje een spoiler maar
spoiler:
grote zwaard is voor jaime en kleine voor .. als .......

[ Voor 4% gewijzigd door the mod man op 08-04-2014 00:49 ]

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
ook prachtig om Aegon weer even te zien/horen. wat een stem heeft die oude baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk pas laat op de avond kunnen kijken. Ziggo had vrijwel complete serie uit de On Demand sectie gegooid en op het moment supreme was de ontvangst van HBO te slecht voor woorden (sneeuwbeeld in kleur, zeg maar). Het aparte is dat we via HBO GO wel gewoon konden kijken op de tablet.

Wel een interessante aflevering en ik ben benieuwd wat Jaime Lannister nu gaat doen nu eigenlijk iedereen niet meer op hem zit te wachten. Ik vrees overigens wel voor de rol van Shae.

spoiler:
De spion van Cersei brengt verslag uit en dat wordt of gebruikt in het politieke machtsspel of Tyrion wordt gedwongen tot het beëindigen van zijn relatie (met / zonder bloedbad).

Ik twijfelde of het in spoilercode moest. Ik heb de boeken niet gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:41:
spoiler:
De spion van Cersei brengt verslag uit en dat wordt of gebruikt in het politieke machtsspel of Tyrion wordt gedwongen tot het beëindigen van zijn relatie (met / zonder bloedbad).

Ik twijfelde of het in spoilercode moest. Ik heb de boeken niet gelezen...
Dit kwam al naar voren in een van de trailers die ze uit brachten. Althans, wat in de eerste aflevering naar voren kwam gaat zeker een staartje krijgen en ik weet al in welke vorm door de trailers. Daarnaast zat er nog een vele grotere spoiler in een andere trailer, maar voor de verandering eentje die ik niet erg vind om nu al te weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:58:
Nederlandse ondertitels zijn al te downloaden van S04E01, yes :)
Fijn. Heb hem zelf op ons hbo abonnement bekeken, maar mijn vrouw had gisteren een verjaardag. Nu zaten we te kijken wanneer het herhaald wordt op de tv, maar da is echt op onmogelijke tijden (vanmiddag om 16:35 en na 22:00 bijvoorbeeld, werkt niet zo handig als je werkt en vroeg naar bed gaat).

De subs zullen nu ook wel op mijn nas staan, kijkt ze hem zo vanavond.

Ik had een abonnement op hbo genomen omdat ik zat te twijfelen of de subs op tijd zouden komen doordat bierdopje weg is, maar dit is perfect zo op addic7ed.com wat prima werkt met auto sub van tweakers hier voor de automatische download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Eindelijk hebben de lanisters een Valerian steel blade ( 2 zelfs ) is het Mr Boss Tywin dan toch gelukt ?. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Toch wel slim van Tywin, een just in case om achter de hand te houden, eentje voor Jaime als kingsguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:54
Even een relaxed muzikaal intermezzo zo op de vroege dinsdagochtend:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
Jammer inderdaad dat Michiel Huisman nu Daario speelt ipv Ed Skrein. Ik vond die acteur vele malen sprekender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
ravenger schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:59:
Jammer inderdaad dat Michiel Huisman nu Daario speelt ipv Ed Skrein. Ik vond die acteur vele malen sprekender.
Ja, erg jammer, ik had pas door wie hij was toen ik dit topic weer opende :X

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Mektheb schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:58:
Eindelijk hebben de lanisters een Valerian steel blade ( 2 zelfs ) is het Mr Boss Tywin dan toch gelukt ?. :+
Gewoon besteld op http://www.valyriansteel....eddard-stark/prod_27.html :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
godofal schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:39:
vreemd, GoT is toch iets wat ik liever gedaan zou hebben

het is transporter 4 trouwens
Jammergenoeg moeten acteurs ook de rekeningen betalen ;)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Leo1010 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:45:
[...]

Jammergenoeg moeten acteurs ook de rekeningen betalen ;)
lijkt me sterk dat je met een rol in GoT de rekeningen niet zou kunnen betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Volgens mij bezorgen die niet in Westeros :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

godofal schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:04:
[...]

lijkt me sterk dat je met een rol in GoT de rekeningen niet zou kunnen betalen
Bijrol vs. hoofdrol is wel een verschil.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

habermas schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:11:
ook prachtig om Aegon weer even te zien/horen. wat een stem heeft die oude baas!
Aemon bedoel je denk ik? Aegon is al een tijdje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

CyBeR schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:09:
[...]

Bijrol vs. hoofdrol is wel een verschil.
in the transporter speelt hij ook niet echt de hoofdrol; hij speelt de jongere versie van jason stratham. lijkt me niet dat die rol heel veel screentime gaat krijgen

ik ben het eens dat het wss met geld te maken heeft, maar ik denk niet dat hij het nodig heeft zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:24:
[...]

Aemon lijkt me hier een stuk logischer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

godofal schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:03:
in the transporter speelt hij ook niet echt de hoofdrol; hij speelt de jongere versie van jason stratham. lijkt me niet dat die rol heel veel screentime gaat krijgen
Lambert said the first installment of “Transporter” reboot will return to the French Riviera, site of the first pic.
Computer says yes :P

Lead actors verdienen vast zat, maar voor anderen kan ik me zo voorstellen dat een serie als GoT een enorm typecast-risico brengt voor de acteurs die niet al bekend zijn van andere series/films. (Bij Huisman zie ik vooral nog zijn karakter uit Treme voor me, een serie die v.w.b. kwaliteit zeker op dezelfde hoogte zit als GoT).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Huisman ken ik dan vooral uit Nashville.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

godofal schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:03:
[...]

ik ben het eens dat het wss met geld te maken heeft, maar ik denk niet dat hij het nodig heeft zeg maar
Maar hij zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die via een 'bijrol' de weg naar hoofdrol/acteur wil gaan. En ik denk dat het hem vooral daarin zit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Quad schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:21:
[...]

Maar hij zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die via een 'bijrol' de weg naar hoofdrol/acteur wil gaan. En ik denk dat het hem vooral daarin zit.
Dat doet ie nu toch?
Van 'bijrol' in GoT naar hoofdrol in Transporter 4, als ik die reactie hierboven moet geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Cerberi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:10:
[...]

Aemon lijkt me hier een stuk logischer ja.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:24:
[...]

Ligt er aan welke je bedoelt :+ , anders kan had het gekunt

[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 08-04-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dutchgio schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:34:
[...]

Dat doet ie nu toch?
Van 'bijrol' in GoT naar hoofdrol in Transporter 4, als ik die reactie hierboven moet geloven...
Zoals ik hier eerder heb gelezen heeft hij geen hoofdrol maar een bijrol?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KEdTJmi3tDk]
Leuke recap van de eerste episode, sowieso kan ik haar kanaal wel aanraden, aangezien er veel background info te vinden is over GoT. Zo gaat ze bijvoorbeeld dieper in op de verschillende houses. Het mooie is dat het vrijwel allemaal spoilervrij is, mochten er spoilers komen, dan waarschuwt ze je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nostordici schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:50:
[video]
Leuke recap van de eerste episode, sowieso kan ik haar kanaal wel aanraden, aangezien er veel background info te vinden is over GoT. Zo gaat ze bijvoorbeeld dieper in op de verschillende houses. Het mooie is dat het vrijwel allemaal spoilervrij is, mochten er spoilers komen, dan waarschuwt ze je :)
Kijk altijd alle dingen van haar !

Inderdaad altijd leuk, en al helemaal wetende de leeuw op haar arm er al zat voor er een GoT serie was !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
Daario 1.0 had inderdaad de perfecte kop voor de rol die hij speelde in seizoen 3.
Ik ben wel benieuwd hoe dat karakter zich verder gaat ontwikkelen. Een beetje raar is het wel dat hij inneens door een totaal ander persoon gespeeld wordt.

Ik moest wel opzoeken wie Ser Dontos ook weer was. Had niet het idee dat ik die ooit eerder had gezien :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet geheel onverwacht ( :+ ) maar nu wel officieel; GoT is vernieuwd voor seizoen 5 en 6 ;)
Het zou ook raar zijn als ze halverwege(?) de boeken zouden stoppen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

F_J_K schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:19:
[...]

[...]

Computer says yes :P

Lead actors verdienen vast zat, maar voor anderen kan ik me zo voorstellen dat een serie als GoT een enorm typecast-risico brengt voor de acteurs die niet al bekend zijn van andere series/films. (Bij Huisman zie ik vooral nog zijn karakter uit Treme voor me, een serie die v.w.b. kwaliteit zeker op dezelfde hoogte zit als GoT).
ik had alleen gelezen dat hij een jongere versie zou spelen en zag dat stratham ook in de film zat, ik nam dus aan dat het een vervolg zou worden met wat flashbacks voor het verhaal oid

blijft jammer dat hij eruit ligt, typecasting of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
[...]
Lead actors verdienen vast zat,...
Best verdienend zijn blijkbaar Tyrion en Cersei met $150.000 per episode.
http://www.wetpaint.com/g...lage-lena-headey-salaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Valt mij nog mee wat ze krijgen per episode gezien de populariteit van de serie.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ashton Kutcher en John Cryer verdienen een stuk meer inderdaad bij TaaHM. ($750k en $650k per ep).
Maar game of thrones heeft een stuk meer acteurs.

Ik vind alleen ergens een gerucht dat recurring characters gemiddeld $30k verdienen.
En dat een gemiddelde episode een totaal budget van ca $6M heeft. met uitschieters naar $10M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:17:
Niet geheel onverwacht ( :+ ) maar nu wel officieel; GoT is vernieuwd voor seizoen 5 en 6 ;)
Het zou ook raar zijn als ze halverwege(?) de boeken zouden stoppen... :)
Denk dat het conflict Oekraine-Rusland weinig voorstelt bij de rellen die plaats gaan vinden als ze GoT nu zouden cancelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
$750k per episode :X
$150k per episode :X

Wat een geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:28:
Valt mij nog mee wat ze krijgen per episode gezien de populariteit van de serie.
Het zijn de best betaalde van een grote hoeveelheid acteurs. Nog meer betalen drijft de kosten van de productie mijns inziens enorm op. Anders gaan ze ergens op bezuinigen, zoals de draken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Awsom schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:58:
$750k per episode :X
$150k per episode :X

Wat een geld :P
Tja, de acteurs van Friends kregen op een gegeven moment ook een miljoen per aflevering. En dan nog wordt er genoeg winst gemaakt. En zonder dat soort acteurs kan die serie natuurlijk ook van de buis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17

Daniel36

vernieuwde formule

Meer OT ;) , gisteravond afl.1 van seizoen 4 gekeken en ik ben weer onder de indruk.
Nu maar weer wachten op afl.2 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
SnowDude schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:58:
[...]
Tja, de acteurs van Friends kregen op een gegeven moment ook een miljoen per aflevering. En dan nog wordt er genoeg winst gemaakt. En zonder dat soort acteurs kan die serie natuurlijk ook van de buis.
Hou er ook rekening mee dat een serie zoals Friends minder kosten met zich meebrent. Bij GoT wordt er in diverse landen gefilmd en is de cast veel groter. Daarnaast moet er ook veel geld gestoken worden in special effects. Als je de boeken en de serie met elkaar vergelijkt zul je merken dat er op het gebied van special effects veel meer uitgegeven had moeten worden. We missen in de serie toch aardig wat actiescènes en spectaculaire omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:04
avec_style schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:49:
[...]

Hou er ook rekening mee dat een serie zoals Friends minder kosten met zich meebrent. Bij GoT wordt er in diverse landen gefilmd en is de cast veel groter. Daarnaast moet er ook veel geld gestoken worden in special effects. Als je de boeken en de serie met elkaar vergelijkt zul je merken dat er op het gebied van special effects veel meer uitgegeven had moeten worden. We missen in de serie toch aardig wat actiescènes en spectaculaire omgevingen.
Ook nog iets alle GoT acteurs hebben waarschijnlijk gewoon een contract getekent dat ze verbonden zijn aan GoT totdat ze dood gaan. Iedergeval dat hebben ze tegen Carice van Houten gezegt die dat verkondigde bij DWDD dat is naar alle waarschijnlijk voor x zoveel jaar.

Dat Friends contract van een miljoen per episode per acteur, was gewoon na de zoveelste verlenging en onderhandelingen. Toen de zender echt nog een laatste seizoen eruit wou persen.

[ Voor 0% gewijzigd door Joostje123 op 09-04-2014 09:56 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
En hier is het ook zo dat elke acteur maar in een relatief klein deel van elke episode speelt omdat het zo vaak wisselt tussen de huizen, dus niet echt te vergelijken met een sitcom waar de acteurs de hele aflevering in beeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Bartske schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:08:
En hier is het ook zo dat elke acteur maar in een relatief klein deel van elke episode speelt omdat het zo vaak wisselt tussen de huizen, dus niet echt te vergelijken met een sitcom waar de acteurs de hele aflevering in beeld zijn.
Met als verschil daar weer in dat een sitcom 20/25 minuten duurt, terwijl dit 60 minuten duurt :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Moet zeggen dat The Hound er nu wel een stuk minder bruut uitzag. Was zijn make-up uitgelopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:52:
Moet zeggen dat The Hound er nu wel een stuk minder bruut uitzag. Was zijn make-up uitgelopen ofzo?
Dat vond ik ook. Het verbrandde gedeelte van zijn huid viel niet echt op. Misschien proberen ze hem menselijker/aardiger te laten lijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:52:
Tyrion's wond is ook bijna helemaal weg. Alleen een littekentje op zijn wang over. In de boeken is hij zijn hele neus kwijt :P

Alleeen bij Tyrion zou je kunnen zeggen dat hij nog aan het genezen is (als je de boeken negeert). Het verhaal van The Hound is dat hij die verminking al meer dan 10 jaar heeft. Dat verdwijnt niet zomaar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:16:
[...]

Tyrion's wond is ook bijna helemaal weg. Alleen een littekentje op zijn wang over. In de boeken is hij zijn hele neus kwijt :P

Alleeen bij Tyrion zou je kunnen zeggen dat hij nog aan het genezen is (als je de boeken negeert). Het verhaal van The Hound is dat hij die verminking al meer dan 10 jaar heeft. Dat verdwijnt niet zomaar.
Tijd heelt alle wonden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zonder hedendaagse technologie verdwijnen brandwonden niet. Het was de manier van filmen waarschijnlijk, ik denk niet dat ze het bewust hadden gedaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nou als je foto's bekijkt van EP1 en die vergelijkt met voorgaande seizoenen, dan is duidelijk te zien dat de wond meer aan de zijkant zat ipv veel verder naar de voorkant.

Er is wel degelijk een verschil te zien.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
No offence, but who frikkin' cares?

Waarschijnlijk is het budget voor de makeup iets omlaag geschroefd of is er geen tijd meer om het zoals in de voorgaande seizoenen te doen..

Enig idee hoeveel werk makeup in zo'n serie is? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Osiris schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:00:

Waarschijnlijk is het budget voor de makeup iets omlaag geschroefd of is er geen tijd meer om het zoals in de voorgaande seizoenen te doen..

Nou, het zijn prominente karakters binnen de serie, het lijkt me nogal logisch dat veel kijkers dat opvalt.
Dan zou het de makers zeker op moeten vallen, vind het buitengewoon slordig vergeleken met seizoen 3.

PS: het budget is het probleem niet. Enig idee wat die CGI voor de draken kost?

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 10-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

I don't. Het viel alleen op en daar werd een opmerking over geplaatst ;) Er kan net zo goed een bewuste keuze zijn geweest, maar daar lijkt het niet op.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Weet je wel niet wat het budget van 1 aflevering is? Dat is echt geen excuus.

Iets anders: http://popwatch.ew.com/20...me-of-thrones-baby-names/

Je moet wel een echte fan zijn als je je dochter Khaleesi noemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:17:
[...]

Bartske schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:24:
[...]

Weet je wel niet wat het budget van 1 aflevering is? Dat is echt geen excuus.
Euh, nee, eerlijk gezegd weet ik níet wat 't budget is, maar er ís in ieder geval een limiet neem ik aan en het feit dat die draken-CGI al zoveel kost geeft misschien wel aan dat 't budget ook redelijk snel op is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Osiris schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:40:
[...]

[...]

Euh, nee, eerlijk gezegd weet ik níet wat 't budget is, maar er ís in ieder geval een limiet neem ik aan en het feit dat die draken-CGI al zoveel kost geeft misschien wel aan dat 't budget ook redelijk snel op is :+
http://www.policymic.com/...a-game-of-thrones-episode

Het limiet van het budget is zeker rekbaar per aflevering en als de draken in een aflevering zitten zal het budget zeker hoger zijn dan een aflevering zonder draken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
@Osiris: Het is niet zo dat het budget voor de make up van The Hound per aflevering word vastgesteld. ;)
Die scenes worden over verschillende episodes uitgesmeerd en worden vaak in 1x achter elkaar opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:11
Ook fantastisch hoe KFC ingehaakt heeft:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sJCBRepFi2g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kalua schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:01:
Ook fantastisch hoe KFC ingehaakt heeft:

[video]
Volgens mij heeft Jimmy Kimmel dat gemaakt :+
tweaker2010 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:17:
Ze hebben in Seizoen 3 wel gezegd dat ze Tyrion's wond een stuk minder ernstig hebben gemaakt dan in het boek vanwege het budget. Een litteken kun je namelijk doen met make-up. Maar voor een missende neus (zoals in de boeken) zouden ze voor elk frame waar Tyrion in zit CGI nodig hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Ik wil ook nog even opmerken dat er ook een tijdsverschil zit tussen makeup en CGI. CGI kan je na het opnemen nog doen, maar makeup moet op de dag zelf met de acteur voor en tijdens de opnames worden gedaan. Een beetje wond op het gezicht kost zo een paar uur tijd om aan te brengen en dat is zelfs met grote delen premade. Kan mij voorstellen dat ze daar ook van af willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25
Kan de discussie over subs naar een eigen topic? Dat komt zo vaak terug, en ieder zijn eigen voorkeur en mogelijkheden. Overigen gaat het over een US serie, dus laten we de namen wel in het engels houden.

Misschien dat Daario 1.0 ineens meer geld ging vragen, omdat ie dach dat hij toch lang mee moest en dat ze na 1 seizoen wel aan hem vast zouden zitten. DB2 hebben gezegd: "F*ck you, let maar eens op hoe wij durven af te wijken". En zo kwam er Daario 2.0.

Prince Martell wordt ook ff goed gespeeld zeg. Ech wow.

Overigens wist ik niet/was ik vergeten dat Duncan the tall in de kingsquard heeft gezeten. Hopelijk een verwijzing naar een upcoming show/film :*)

Overigens heeft GameOfThrones weer een lading filmpjes op yt gezet..

[ Voor 5% gewijzigd door Jogai op 11-04-2014 20:06 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Caelorum schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:43:
Ik wil ook nog even opmerken dat er ook een tijdsverschil zit tussen makeup en CGI. CGI kan je na het opnemen nog doen, maar makeup moet op de dag zelf met de acteur voor en tijdens de opnames worden gedaan. Een beetje wond op het gezicht kost zo een paar uur tijd om aan te brengen en dat is zelfs met grote delen premade. Kan mij voorstellen dat ze daar ook van af willen.
Een uurtje make-up is een koopje vergeleken met wat een paar minuten aan CGI kost.
En CGI in het gezicht is een van de moeilijkste dingen om te doen.
Als ze in films iets aan CGI op gezichten moeten doen dan houden ze het zo kort mogelijk en het liefst zonder dat de acteur is zegt of zelfs beweegt.

Zie bijvoorbeeld
spoiler:
de dood van Fring in Breaking Bad.

Tyrion zijn neuswond uit de boeken zou meer kosten dan Dany's draken. Dat litteken dat hij nu heeft kan een beetje make-up specialist in 10 minuten regelen.

[ Voor 1% gewijzigd door dusty op 13-04-2014 03:48 . Reden: spoiler toegevoegd. ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Joostje123 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:55:
[...]

Ook nog iets alle GoT acteurs hebben waarschijnlijk gewoon een contract getekent dat ze verbonden zijn aan GoT totdat ze dood gaan. Iedergeval dat hebben ze tegen Carice van Houten gezegt die dat verkondigde bij DWDD dat is naar alle waarschijnlijk voor x zoveel jaar.
Carice heeft getekend tm seizoen 5 toch? Dat dacht ik eens begrepen te hebben.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:50:
[video]
Erg mooie tip, bedankt daarvoor. Dikke aanrader voor iedereen om de aflevering even luchtig en met interessante feitjes door te nemen. Ze gaf trouwens zelf een spoiler weg de laatste aflevering zonder dat ze het doorhad :D

Maar erg vermakelijk, ga ik elke week bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 22:49

Fisico

by Fabian

Veel van mijn lievelingsverhaallijnen in deze eerste aflevering. Vader en (oudste) zoon Lannister was een mooie dialoog. Bijna net zo mooi als bij zijn kleinzoon. De jongste zoon was ook heerlijk in vorm. The Hound en Arya zijn een geweldig duo. Wel fijn dat de Starks een beetje opgeruimd zijn.
Bij Huisman zie ik vooral nog zijn karakter uit Treme voor me, een serie die v.w.b. kwaliteit zeker op dezelfde hoogte zit als GoT.
Daar was ik heel bang voor, want in Treme vond ik hem verschrikkelijk vervelend. Zowel zijn rol als hem als acteur. In GoT kan ik hem goed los zien van de amsterdamse muzikant met een drugsprobleem. Treme vond ik wel een tegenvaller in verrgelijking met The Wire (zelfde maker) er had wel iets meer aandacht voor het omkopen en het onrecht mogen zijn. Het was niet de politieke aanklacht die ik had verwacht.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Fisico schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:04:
Wel fijn dat de Starks een beetje opgeruimd zijn.
"opgeruimd" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilnes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-07 20:27
FF mijn character kennis getest, zonder op het voorblad van het topic te spieken kwam ik op 55/66

Ben de naam van die geniepige ouwe kerel van de small council helemaal kwijt :(, maar 83% vind ik toch niet slecht vanmezelf.

http://www.quizitz.com/got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkef
  • Laatst online: 21-08 20:54
Ik zit al een tijdje te dubben om deze epos serie te gaan volgen. Ben alleen gevoelig voor een nieuwe verslaving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 01:28
mkef schreef op zondag 13 april 2014 @ 03:19:
Ik zit al een tijdje te dubben om deze epos serie te gaan volgen. Ben alleen gevoelig voor een nieuwe verslaving.
Agh, het duurt maximaal 31uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
mat.hi.as schreef op zondag 13 april 2014 @ 08:46:
[...]

Agh, het duurt maximaal 31uur :P
Voordat je dat allemaal hebt gekeken 32 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

m19 schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:00:
[...]

Voordat je dat allemaal hebt gekeken 32 uur ;)
En als je een normaal leven hebt tussen de 35 en de 40 uur. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:56

Robtimus

me Robtimus no like you

evilnes schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:21:
FF mijn character kennis getest, zonder op het voorblad van het topic te spieken kwam ik op 55/66

Ben de naam van die geniepige ouwe kerel van de small council helemaal kwijt :(, maar 83% vind ik toch niet slecht vanmezelf.

http://www.quizitz.com/got
spoiler:
Er zit een fout in - de laatste heet geen Bolton maar Snow. Het is wel de zoon van Bolton maar net zoals Jon Snow is het een bastaardzoon.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilnes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-07 20:27
Robtimus schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:16:
[...]

spoiler:
Er zit een fout in - de laatste heet geen Bolton maar Snow. Het is wel de zoon van Bolton maar net zoals Jon Snow is het een bastaardzoon.
spoiler:
Technisch gezien kan bijde want, als dealtje tussen Lord Bolton en de Lannisters keurt de koning de erkenning van zijn zoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Robtimus schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:16:
[...]

spoiler:
Nope, Ruse heeft hem erkend en daarmee krijgt hij de achternaam Bolton.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Erkennen is niet automatisch het verkrijgen van de familienaam. Dat dient zoals evilnes al aangeeft door de Koning te gebeuren.

Zie ook http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Bastardy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Osiris schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:31:
Erkennen is niet automatisch het verkrijgen van de familienaam. Dat dient zoals evilnes al aangeeft door de Koning te gebeuren.

Zie ook http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Bastardy
Tywin heeft in S3 een aantal brieven geschreven en laten tekenen door Joffrey. Het resultaat daarvan was de Red Wedding.

Walder Frey was niet moeilijk te overtuigen. Die wilde vooral een kans om wraak te nemen.
Maar Bolton switcht ook ineens. Ik denk omdat Tywin hem de erkenning van Ramsey heeft beloofd/gegeven.
Hij is sindsdien niet meer in beeld geweest, dus het is niet bevestigd. Maar volgens mij is Ramsey al sinds de Red Wedding geen Snow meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:56

Robtimus

me Robtimus no like you

Dan heb ik dat waarschijnlijk gemist / ben ik het vergeten.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkef
  • Laatst online: 21-08 20:54
hyptonize schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:09:
[...]

En als je een normaal leven hebt tussen de 35 en de 40 uur. :+
Heb ik niet.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RocketKoen schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:20:
[...]

Tywin heeft in S3 een aantal brieven geschreven en laten tekenen door Joffrey. Het resultaat daarvan was de Red Wedding.

Walder Frey was niet moeilijk te overtuigen. Die wilde vooral een kans om wraak te nemen.
Maar Bolton switcht ook ineens. Ik denk omdat Tywin hem de erkenning van Ramsey heeft beloofd/gegeven.
Hij is sindsdien niet meer in beeld geweest, dus het is niet bevestigd. Maar volgens mij is Ramsey al sinds de Red Wedding geen Snow meer.
Hoe bedoel je precies in eens ?, Want het was toch al duidelijk toen Theon Winterfell had overgenomen, dat de man met de hoorn winterfell heeft laten afbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RocketKoen schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:27:
[...]

Nope, Ruse heeft hem erkend en daarmee krijgt hij de achternaam Bolton.
Roose?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ja die.. Spelling van de namen is niet mijn ding. Kijk zonder ondertiteling en de boeken als audioboek.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

muhda

Time & Space traveler

Yes, eindelijk. Voor wie Episode 2 – The Lion and the Rose heeft gekeken begrijpt het wellicht.

spoiler: spoiler
Joffrey is eindelijk dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
WTFFFF :D YES
Pagina: 1 ... 36 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic