[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:00
sjaool schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:49:
Daar is hij dan Michiel Huisman als Daario Naharis. :)

[afbeelding]
Ken die pik niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Is een screenshot uit één van de eerder geposte filmpjes.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar keer de reclame van Game of Thrones op tv en mijn vrouw stelde voor om weer een abonnement te nemen op HBO. :D Gisteren dus meteen weer geactiveerd. Dan kan ik bovendien Banshee 2 ook meteen meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Telenet Rio klanten krijgen ook seizoen 4 on demand aangeboden, een week na de HBO release :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Kwam gisteren langs een nieuwsprogramma en daar ging het ook over GoT.
Die vonden het maar raar, dat de serie in de VS zo'n succes is. Maar toen RTL het hier uitzond keek er geen hond naar.

Ja, heel raar.
RTL zond het uit in een dubbele aflevering. Op zondag van 22:00 tot 24:00. Een half jaar nadat het op HBO was geweest.

Doet me denken aan de verrassing dat FireFly slechte kijkcijfers kreeg in Nederland. Dat werd op maandag nacht om 0:30 ofzo uitgezonden.

En dan zenden ze in prime time liever iets "with the stars" uit of een film die 15 jaar geleden al niemand wilde zien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Volledig kansloos idd :P Sowieso, iedereen die betaalt om GoT op TV te zien wordt genaaid aangezien iedereen die hem downloadt hem eerder heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

tweaker2010 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:12:
[...]

Omdat het voor 1 director waarschijnlijk teveel werk is. Dat zie je wel vaker bij grote TV series. ;)
Ja, of de ene director is beter met de ene soort scenes en de andere met de andere soort scenes. Een veldslag is anders regisseren dan een conversatie in een kamer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Avalaxy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:21:
Volledig kansloos idd :P Sowieso, iedereen die betaalt om GoT op TV te zien wordt genaaid aangezien iedereen die hem downloadt hem eerder heeft.
inderdaad, zondagavond is ie in US op TV, en een paar uur later is ie dan al te downloaden :)
als ze dan net als bij FOX met The Walking Dead die pas op dinsdagavond uit zenden is dat natuurlijk te laat, want iedereen die m download heeft m op maandag al gezien. al kijk je dan wel zonder nl subs, die komen ook pas op dinsdag:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:59:
[...]

inderdaad, zondagavond is ie in US op TV, en een paar uur later is ie dan al te downloaden :)
als ze dan net als bij FOX met The Walking Dead die pas op dinsdagavond uit zenden is dat natuurlijk te laat, want iedereen die m download heeft m op maandag al gezien. al kijk je dan wel zonder nl subs, die komen ook pas op dinsdag:o
De NL subs zijn sowieso ruk, vooral als ze namen van dingen ook mee vertalen (Jan Sneeuw :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bartske schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:28:
[...]

De NL subs zijn sowieso ruk, vooral als ze namen van dingen ook mee vertalen (Jan Sneeuw :+)
Als je te snel naar nl subs zoekt wel, krijg je dat soort perikelen ja.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:42:
[...]

Als je te snel naar nl subs zoekt wel, krijg je dat soort perikelen ja.. ;)
google translate subs :P
Maar er zijn ook genoeg subs die door fans gemaakt worden. En die zijn vaak beter dan wat er met de officiele uitzending mee komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
RocketKoen schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:19:
Kwam gisteren langs een nieuwsprogramma en daar ging het ook over GoT.
Die vonden het maar raar, dat de serie in de VS zo'n succes is. Maar toen RTL het hier uitzond keek er geen hond naar.

Ja, heel raar.
RTL zond het uit in een dubbele aflevering. Op zondag van 22:00 tot 24:00. Een half jaar nadat het op HBO was geweest.

Doet me denken aan de verrassing dat FireFly slechte kijkcijfers kreeg in Nederland. Dat werd op maandag nacht om 0:30 ofzo uitgezonden.

En dan zenden ze in prime time liever iets "with the stars" uit of een film die 15 jaar geleden al niemand wilde zien.
Ergens vind ik dat je gelijk hebt, maar de normale tv zenders (zoals RTL4) mogen van de wet programma's waar veel geweld in zit pas na 22:00 s'avonds laten zien. HBO is een betaalde zender dus vandaar dat je daar GoT al om half negen ziet (prime time).
Dit gebeurt helaas wel vaker met Amerikaanse series. Ik kan mij bijvoorbeeld The Sopranos herinneren of The Shield. Allemaal topseries maar ze worden helaas uitgezonden wanneer geen hond kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 16:19
Ik wou net GoT gaan kijken op HBOGO.nl, maar ik kan de hele serie niet meer vinden?
Ligt dat aan mij? Of...?
Ik heb ook even een berichtje naar de HBO Facebook site gestuurd, die hebben gezegd dat ze "er even in duiken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik denk dat de meesten hier geen HBOGo hebben, zoals een paar posts terug ook te lezen is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Laatst online: 04-09 16:19
@dutchgio, ja las ik ;)
Maar er zullen vast ook wel mensen zijn die wel betalen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
Ik heb het wel maar, alleen s03 staat er nu tussen geen 1 en 2 meer.

staat geweoon onder series bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38
S01 en S02 stonden gister nog bij "laatste kans". Ik gok dus dat ze verwijderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik kijk er, zoals elk jaar, enorm naar uit. Hopelijk starten ze wel met een recap, want ik heb enkel het eerste boek gelezen en na een jaar ben ik al veel vergeten :(

Ik ben ook benieuwd wat de actie van mijn (Belgische) ISP Telenet inhoudt. Blijkbaar mogen 50 klanten de eerste aflevering bekijken nog voor deze in Amerika uitgezonden wordt, daar wil ik gerust bij zijn :p
http://snap.telenet.be/snapbox/GOT/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bv202 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:46:
Ik kijk er, zoals elk jaar, enorm naar uit. Hopelijk starten ze wel met een recap, want ik heb enkel het eerste boek gelezen en na een jaar ben ik al veel vergeten :(

Ik ben ook benieuwd wat de actie van mijn (Belgische) ISP Telenet inhoudt. Blijkbaar mogen 50 klanten de eerste aflevering bekijken nog voor deze in Amerika uitgezonden wordt, daar wil ik gerust bij zijn :p
http://snap.telenet.be/snapbox/GOT/

:P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
25 minuten durende Seizoen 3 recap van HBO zelf:
http://youtu.be/38hnsgqf8O0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Thanks, zal ik morgen eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kommop zeg, 't zijn maar 10 episodes.. Ben eergisteren ook begonnen met seizoen 3 ff d'r doorheen rammen, kan prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Zo'n aflevering duurt wel een uur :p
Als ik nu afleveringen opnieuw kijk doe ik dit trouwens vanaf seizoen 1 om nog eens alle details op te frissen. Dat duurt dus in totaal wel 30 uur en ESO is net released, dus voorlopig heb ik daar geen tijd voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bv202 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:33:
Zo'n aflevering duurt wel een uur :p
Als ik nu afleveringen opnieuw kijk doe ik dit trouwens vanaf seizoen 1 om nog eens alle details op te frissen. Dat duurt dus in totaal wel 30 uur en ESO is net released, dus voorlopig heb ik daar geen tijd voor :p
50 minuten :+
Ik twijfel nog om morgen een seizoen 3 marathon in te lassen, en dan maandagochtend s04e01 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

De afleveringen duren toch echt een uur hoor. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik meende dat je ze in minder dan een uur kon kijken, maar dat klopt dus niet. Het is ook al te lang geleden dat ik het gezien heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Beetje versneld kijken in VLC is prima te doen. Heb zelf niet meer season 3 gekeken. Wel de recap gekeken op youtube voor de highlights.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom...?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Nu online
Geen tijd en ik vond season 3 wel goed, maar vaak ook wel erg traag. Vriend van me had van de week nog even de highlights verteld. Grotendeels wist ik het nog wel. Nog even de recap gekeken, dus voor mijn gevoel ben ik redelijk goed bij om nu verder te kijken. Ik heb season 1 en season en deels season 3 al meerdere malen bekeken.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tip voor wie Amsterdam niet te ver vindt. Morgen om half 8 epi 1 voorpremiere in EYE, gratis kaartje te winnen...

http://www.imaginefilmfes...-of-thrones-premi%C3%A8re

EDIT: nm, krijg net mail dat de actie is afgelopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 05-04-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Denken jullie dat nieuwe de afleveringen snel ondertiteld gaan worden via de bekende wegen? Hoop van wel :D

[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 06-04-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
Nederlands ondertiteling kun je meestal al de volgende dag op internet terugvinden (meestal ergens in de avond). Daarnaast zend HBO het ook nog de volgende dag uit met ondertiteling.

Engelse ondertiteling kun je trouwens al maandagochtend downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Was het afgelopen seizoen eigenlijk in 1080p beschikbaar? Of doet HBO niet aan Web-Dl?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Jawel, er was een 1080p Web-DL beschikbaar

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Alle 3 seizoenen zijn sowieso te krijgen op blu-ray.

[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 06-04-2014 20:56 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Musta schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:56:
Jawel, er was een 1080p Web-DL beschikbaar
Keurig. Dan pas ik SickBeard even aan naar 1080p

Thnx.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
Blijven er mensen op om te kijken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Hoe laat (Nederlandse tijd) kunnen we hem online verwachten dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zou nu bezig moeten zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik heb hem gezien. Zijn er anderen die hem gezien hebben en mogen we alvast vertellen wat er zo vet aan deze aflevering was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Nee :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op mensen, kijken dat ding oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Moet helaas wachten tot vanavond, maar ben wel heul nieuwsgierig!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké maar betekent dit dat we vandaag de heule dag niet mogen discussieren over de nieuwe aflevering? Ik ben speciaal vandaag in alle vroegte opgestaan om deze aflevering te downloaden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Van mij mag je los branden, regel op GoT is dat wanneer de aflevering in de US geweest is je het hier mag bespreken dacht ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Zolang je spoiler tags gebruikt zou het best moeten kunnen, anders moet ik hier maar minder lurken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
Regel is:
Uitgezonden in US, dan mag je alles over de aflevering zeggen zonder spoiler tags te gebruiken. Als je niets wil lezen, weet je dus dat je vanaf maandagochtend tot het moment dat je de aflevering gezien hebt, hier niet moet komen :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
S.J_84 schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:53:
Zolang je spoiler tags gebruikt zou het best moeten kunnen, anders moet ik hier maar minder lurken :+
Als je hem nog niet gezien hebt en geen spoilers wilt, dan moet je hier gewoon niet zijn. :+
edit: What he said dus^

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 07-04-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Eerst maar even de recap kijken. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Uitzending in US is leidend hierover, dus brand maar los!! Heb de boeken toch al gelezen dus ben wel benieuwd wat ik vanavond ga zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 16:35
Ook pas vanavond kijken, dus vanaf nu vermijd ik het topic hier maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik durfde hier nog niet te kijken ivm spoilers maar het valt nog mee, want niemand heeft hem nog gezien :P Over die 1080p download, ik had mijn SB ook ingesteld op 1080p en had hem vanochtend nog niet binnen, toen het profiel maar op HD overgezet en ik kreeg meteen een 720p versie binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Laatst online: 07-09 17:20
Wauw, wat een geweldige aflevering. Ik had erg hoge verwachtingen, maar ben nergens teleurgesteld. Dit was een goede opmaat voor een (hopelijk) fantastisch seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik ga hem NU kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Arya wat een baasje :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Arya en Danny FTW :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Is het meer mensen opgevallen dat Arya tussen scenes ineens andersom op het paard zit? Het ene moment zit ze rechts van The Hound, en het andere moment links. :P

Wel raar dat de complete verandering van Daario niet uitgelegd wordt, zelfs z'n haar is niet eens blond geverfd. Net als het haar van Jamie dat ook ineens een stuk donkerder is.

Geen verkeerde aflevering (met name door het einde), maar het was er niet een waarvan ik dacht dat ik geen enkel moment kon pauzeren. :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Prima aflevering weer imo.

Moet ook toegeven dat ik het gedeelte van Daario toch wel raar vond, ik heb de boeken niet gelezen en nu heb je eigenlijk het gevoel dat ze gewoon van acteur zijn verandert.

Ik heb me vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Jammer dat er zo weinig chemie is tussen Dany en Daario 2.0. De vorige acteur vond ik een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Er switchen wel vaker zomaar acteurs, net als de Mountain en Derrick Dondarion. Moet wel zeggen dat Michiel Huisman me beter bevalt dan die oude Dario. Wat een gluiperdkop had die zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

m19 schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:03:
Moet ook toegeven dat ik het gedeelte van Daario toch wel raar vond, ik heb de boeken niet gelezen en nu heb je eigenlijk het gevoel dat ze gewoon van acteur zijn verandert.
Ze zijn ook gewoon van acteur veranderd :P
Ze hebben echter geen enkele moeite genomen om dit te verhullen of de overgang subtieler te maken (lange blonde pruik of iets dergelijks)
Freshnezz schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:30:
Er switchen wel vaker zomaar acteurs, net als de Mountain en Derrick Dondarion. Moet wel zeggen dat Michiel Huisman me beter bevalt dan die oude Dario. Wat een gluiperdkop had die zeg :P
True, maar The Mountain is toch vaak verhuld in een grote helm en het is vrij duidelijk dat hij the mountain is, ongeacht welke acteur. Daario viel natuurlijk wel erg op met zijn blonde haar, gluiperig gezicht en de manier waarop hij in beeld kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Arya op een pony met needle :D Lijkt me toch grappig hoe meer mensen de Lannisters uitnodigen, het in the end allemaal vijanden blijken te zijn, nu al die Prince Oberyn met zo'n mooie binnenkomer. De Tyrells gaan ongeacht de wedding ook niet stil blijven zitten lijkt me. Had toch wel een kippevelmoment toen Ned's zwaard omgesmolten werd en Tywin de vacht v/d direwolf van Robb denk ik dan in het vuur gooide. Vooral met the rain of Castamere eronder. Maar gelukkig hebben we Arya nog, en Sansa maar wanneer die nou eens net zoals Arya payback time mee gaat maken moet ik nog maar zien. Op het laatst had ik echt: die Arya, die gaat aan de haal met 'return the favor but this time with a pointy end' :+ The hound was ook lekker bezig, grappig hoe the tables are turning, ik zie zo dit seizoen een uitdunning van de Lannisters tegemoet. Geen een familie komt ongeschonden uit de game of thrones dus laat maar komen die 9e aflevering dit seizoen :P

Vanaf begin seizoen 1 heb ik al per familie zo mijn favoriet, bij de Targaryens is dat niet moeilijk er is er nog maar 1 om voor te rooten :P Bij de Starks was dat altijd al Arya, gewoon lekker rebels, Snow still know nothing I'll say. Bij de Lannisters was dat altijd al Tyrion (stuk voor stuk gewoon outsiders die lak hebben aan gebaande paden) maar Tywin kwam daar bij in seizoen 3, nu weer minder dit seizoen. Bij de Tyrells natuurlijk Maergary of haar oma (vooral dat moment in seizoen 3 tussen die oma en Tywin, geniaal!) Van Baratheon kant was het toch wel Renly maar zoals altijd favorieten leggen het snelst het loodje. Van je familie moet je het maar hebben huh. Van Martell mag ik die Oberyn nu al, lekker baasactie met zo'n entree in the Red Keep _/-\o_ Huize Greyjoy is 3x niks als je mij vraagt, al vond ik zusjelief van Theon in seizoen 3 wel wat hebben qua attitude. Maar op het end geeft ze plots wel om Theon, beetje MarySue. Tully is best wel pacifistisch te noemen en tegelijkertijd worden zij ook gedecimeerd met Cat vorig seizoen. Ben dus benieuwd of zusjelief van Cat uit haar ivoren toren komt en met andere vijanden van de Lannisters samen gaat plotten. En huize Arryn is een beetje lost in history of komt daar nog wat van terug in latere seizoenen?

Targaryens: Danny
Starks: Arya > Jon > rest
Lannisters: Tyrion > Tywin > rest
Tyrells: Maergary > Olenna > rest
Baratheon: Renly > Robert/Stannis > rest > Joffrey
Martells: Oberyn
Greyjoy: Osha
Tully: Cat
Arryn: niemand? :?
Freshnezz schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:30:
Ik vond die gluiperdkop wel passen eigenlijk :+ Maar ze hebben niks verscholen om het te verhullen, sowieso vind ik het maar een gekke beslissing hoor. Ja, ik kap met GoT, want ik kan meedoen voor een rol met Transformers, wait whut :? Tis maar wat je leuk vind, maar GoT > Transformers any time of the day! Ach, wie weet krijgt Huisman dit seizoen meer screen time, vond het wel een grappige entree zo die weddenschap met Greyworm. En even je strategy bespreken en dan zo'n move maken _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 07-04-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Joosie200 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:05:

Vanaf begin seizoen 1 heb ik al per familie zo mijn favoriet, bij de Targaryens is dat niet moeilijk er is er nog maar 1 om voor te rooten :P
Je vergeet die oude maester Aemon van de nights watch 8)

Mooie aflevering verder, die nieuwe familie heeft wel een mooie binnenkomst met die prins. Vind die nieuwe acteur voor Daario maar raar, die oude had zo'n heerlijke kop om een hekel aan te hebben, deze is een beetje standaard. En wat is er met Tyrions libido aan de hand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goron schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:48:
[...]
Je vergeet die oude maester Aemon van de nights watch 8)
Met zo'n meesterlijke zin: when you're from King's Landing you can tell the difference o.i.d. _/-\o_
[...]
Vind die nieuwe acteur voor Daario maar raar, die oude had zo'n heerlijke kop om een hekel aan te hebben, deze is een beetje standaard.
Eens, Ed Skrein had echt Daario neergezet als eentje you love to hate, Huisman is echt niet zo badass als Daario zou moeten zijn vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
En wat is er met Tyrions libido aan de hand :?
Hij is getrouwd en zijn vrouw vindt hem een vies afstotelijk mannetje een haat zijn hele familie.
Hij wil denk ik voor zichzelf bewijzen dat hij dat niet is.

Daarnaast heeft hij nog 99 problems. Shea lijkt niet echt meer moeite te doen om niet ontdekt te worden. Hij is master of coin van een failliet koninkrijk dat op het punt staat de duurste bruiloft ooit te organiseren. Loopt er nog een Martel rond in de stad die het liefst een paar Lannisters aan zijn dolk rijgt.
En hij is ook nog eens een dwerg. En sinds blackwater is hij er niet knapper op geworden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Joosie200 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:05:
[...]
Ik vond die gluiperdkop wel passen eigenlijk :+ Maar ze hebben niks verscholen om het te verhullen, sowieso vind ik het maar een gekke beslissing hoor. Ja, ik kap met GoT, want ik kan meedoen voor een rol met Transformers, wait whut :? Tis maar wat je leuk vind, maar GoT > Transformers any time of the day! Ach, wie weet krijgt Huisman dit seizoen meer screen time, vond het wel een grappige entree zo die weddenschap met Greyworm. En even je strategy bespreken en dan zo'n move maken _/-\o_
De opnames van Transporter 4 (geen Transformers) start pas in juni dit jaar, terwijl de opnames van seizoen 4 van GoT allang afgerond zijn. Beetje vreemde reden voor hem om dan nu al te stoppen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:00:
[...]

De opnames van Transporter 4 (geen Transformers) start pas in juni dit jaar, terwijl de opnames van seizoen 4 van GoT allang afgerond zijn. Beetje vreemde reden voor hem om dan nu al te stoppen lijkt mij.
Toch las ik dat wel toen ik zat te googlen waarom Huisman ipv Skrein gecast was als de nieuwe Daario. Volgens geruchten zag ie zelf meer kansen om met Transporter 4 zich in de kijker te spelen met een hoofdrol dan met een zijrol bij GoT (al weet ik niet hoe belangrijk Daario nog gaat worden dit seizoen) Zeker met de info dat de opnames van Transporter pas starten na opnames voor GoT, had ik allang het geweten als Skrein: speltip zoveel: spreid je kansen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
RocketKoen schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:00:
[...]

Hij is getrouwd en zijn vrouw vindt hem een vies afstotelijk mannetje een haat zijn hele familie.
Hij wil denk ik voor zichzelf bewijzen dat hij dat niet is.

Daarnaast heeft hij nog 99 problems. Shea lijkt niet echt meer moeite te doen om niet ontdekt te worden. Hij is master of coin van een failliet koninkrijk dat op het punt staat de duurste bruiloft ooit te organiseren. Loopt er nog een Martel rond in de stad die het liefst een paar Lannisters aan zijn dolk rijgt.
En hij is ook nog eens een dwerg. En sinds blackwater is hij er niet knapper op geworden.
Hahaha mooie uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Joosie200 schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:04:
[...]

Toch las ik dat wel toen ik zat te googlen waarom Huisman ipv Skrein gecast was als de nieuwe Daario. Volgens geruchten zag ie zelf meer kansen om met Transporter 4 zich in de kijker te spelen met een hoofdrol dan met een zijrol bij GoT (al weet ik niet hoe belangrijk Daario nog gaat worden dit seizoen) Zeker met de info dat de opnames van Transporter pas starten na opnames voor GoT, had ik allang het geweten als Skrein: speltip zoveel: spreid je kansen :X
Ik had juist gelezen (al maanden geleden) dat hij gerecast is omdat zijn accent schijnbaar zo schrijnend is dat ze een hoop van zijn scenes moesten dubben in de studio. Maar hoeveel waarheid dit heeft weet ik ook niet precies.

Overigens leken de littekens op The Hounds gezicht wel erg afgezwakt deze ep?

[ Voor 8% gewijzigd door krvabo op 07-04-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het vet dat ik er deze aflevering achter kwam dat Eddard onthoofd is door zijn eigen 'Ice'. Die vervolgens word omgesmeed voor Lannister zwaarden.
spoiler:
House Lannister had vroeger ook wel een Valyrian Forged zwaard maar raakte verloren. Nu hebben ze 2 ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Laatst online: 14:27
Is die spoiler voor de boeken of deze aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tis eigenlijk niet eens echt een spoiler want Tywin geeft de clue al weg in het begin zodra Jaime zijn gouden hand en zwaard krijgt en opnieuw kingsguard kostuum aan heeft. Maar het is qua info van AJdeWit meer een boekspoiler denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
HBO NL heeft de eerste aflevering online gezet op youtube:

YouTube: Game of Thrones Seizoen 4 - Freeview Afl. 01 'Two Swords'

Inclusief verschrikkelijke Nederlandse ondertitels :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Awsom schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:29:

Toch zijn ze er snel bij moet ik zeggen.
Zojuist de aflevering af gekeken en moet toch zeggen, wat heb ik het weer gemist :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooie eerste ep. Weer...
Dat laatste maakt toch wel duidelijk dat Arya een beetje 'de held' aan het worden is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:14:
Mooie eerste ep. Weer...
Dat laatste maakt toch wel duidelijk dat Arya een beetje 'de held' aan het worden is.. ;)
En het wachten is tot George Arrr arrr martin haar ook met alle plezier om zeep helpt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Awsom schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:29:

Zodat mensen 8 euro per maand gaan betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zal er misschien even in moeten komen, maar een aflevering van.... weinig tot niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Laatst online: 14:27
Heeft Cersei nu trouwens een abortus laten doen of heb ik die scène misbegrepen? Was ze dan zwanger van die nicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Next episode:
ctrlaltdelbe schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:03:
Heeft Cersei nu trouwens een abortus laten doen of heb ik die scène misbegrepen? Was ze dan zwanger van die nicht?
Meer een morning after pil.
Cersei heeft nogal wat rond geneukt toen Jamie weg was :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

vanmiddag nog ff de laatste ep van het vorige seizoen bekeken wist er niet veel meer van :o

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--tW0VO6Le--/c_fit,w_320/669286116386279969.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--PzVKyZXU--/c_fit,fl_progressive,w_636/wgr4paxkx65d51rcmxd7.jpg

*proest* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er zat in de nieuwe Ep. Gelukkig nog een paar minuten herhaling met "previously on Game of Thrones" met gebeurtenissen uit het vorige seizoen, dat kwam nog redelijk bekend over.

Zonder subs kijken heb ik met 'normale' series niet zoveel moeite mee, maar in GoT is het af en toe nog best lastig te verstaan. Ik denk dat ik mijn routine met het 2 keer kijken in de week maar weer ga inzetten. Op maandagochtend zonder subs en dan aan het eind van de week nog eens met goede nl subs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:41:
Op maandagochtend zonder subs en dan aan het eind van de week nog eens met goede nl subs ;)
Je kan ook net als mij voor 7,50 per maand een abonnement op hbo nemen, zeg je het op tijd op en kost het je iets meer dan 20 euro en kan je ze gelijk met subs kijken en dan bewaar je de downloads. Pak je nog wat films en andere dingen van hbo mee (zoals making offs enzo) en dat is het geld wel waard.

Na 3 maand wordt het 15 euro per maand, dus wel op tijd opzeggen :+

Over 3 kwartier komt hij op de buis , ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Op het laatst worden de draakjes los gelaten op Mereen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
Wat zijn de draakjes ineens groot geworden! :o

[ Voor 3% gewijzigd door Remy!!!! op 07-04-2014 19:55 ]

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
CAP-Team schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:23:
vanmiddag nog ff de laatste ep van het vorige seizoen bekeken wist er niet veel meer van :o
Daarom keek ik ze gisteren gewoon alle 10. Dan moet je inderdaad echt 0 verplichtingen hebben verder op zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Wie kan wat meer info geven op het verbrande landschap waar Arya en de Hound zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Fuck the King! :D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
KillerDream schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:09:
Wie kan wat meer info geven op het verbrande landschap waar Arya en de Hound zijn?
ze zijn in het noorden (maar wel onder de neck geloof ik nog) dus ik denk dat het een plek is waar een grote veldslag plaatsgevonden heeft.. sowieso heeft de oorlog van de Lannisters vs de Starks er flink huisgehouden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hehe, die laatste scene met de Hound en Arya moest ik toch wel even lachen, paar grappige stukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lijkt wel of Jaime Lannister door iemand anders gespeeld wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nederlandse ondertitels zijn al te downloaden van S04E01, yes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Evil Cowman schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:23:
[...]

ze zijn in het noorden (maar wel onder de neck geloof ik nog) dus ik denk dat het een plek is waar een grote veldslag plaatsgevonden heeft.. sowieso heeft de oorlog van de Lannisters vs de Starks er flink huisgehouden denk ik
Het zijn The Riverlands die door de mannen van The Mountain in brand zijn gestoken en geplunderd, niet zozeer door oorlog :)

Ze zijn op weg (werd in de ep genoemd) naar The Vale, dus ergens vlakbij The Twins, in de richting van The Vale.

[ Voor 10% gewijzigd door krvabo op 07-04-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
alwaysleft schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:58:
Nederlandse ondertitels zijn al te downloaden van S04E01, yes :)
De witte lopers komen, aldus Jan Sneeuw. :+
dat soort praktijken krijg je dan...

Sickbeard heeft nog niks gevonden bij mij.
Die zoekt in de 'goede kanalen' waardoor misschien niet direct beschikbaar is, maar je niet van die te letterlijke vertalingen krijgt als bovenstaand voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik kijk gewoon met Engelse subs, raak ik ook minder snel afgeleid.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Subs, in wat voor taal dan ook, leiden alleen maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
krvabo schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:06:
[...]

Het zijn The Riverlands die door de mannen van The Mountain in brand zijn gestoken en geplunderd, niet zozeer door oorlog :)

Ze zijn op weg (werd in de ep genoemd) naar The Vale, dus ergens vlakbij The Twins, in de richting van The Vale.
ah ja dat was het.. komt in de boeken ook wat duidelijker naar voren maar tijdje geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
dutchgio schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:14:
[...]

dat soort praktijken krijg je dan...

Sickbeard heeft nog niks gevonden bij mij.
Die zoekt in de 'goede kanalen' waardoor misschien niet direct beschikbaar is, maar je niet van die te letterlijke vertalingen krijgt als bovenstaand voorbeeld.
QoQ heeft hem vertaald, altijd goed. (De nieuwsgroepen standaard :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:14:
[...]

_O-
Pagina: 1 ... 35 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic