[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.537 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ramzzz schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:04:
Ik voorspel een Lego Game of Thrones©®™. :+
Ik vraag me dan alleen wel af wat voor poppetje Tirion dan krijgt. Dwarf lego poppetjes zijn er niet. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Custom klein lichaam.

Maken ze gewoon, het wordt namelijk het populairste poppetje. :+

En, er zijn al hobbits. Dus... http://thelordoftherings.lego.com/nl-nl/Products/9469.aspx

[ Voor 34% gewijzigd door Ramzzz op 19-07-2013 00:14 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

OMG hoe gaaf. Game of Thrones stout en ale.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZrpL0XO1cO1kEammXxJVjvzj/full.jpg

Take the Black Stout is nog niet verkrijgbaar. Vraag me wel af of we dit product in Nederland kunnen kopen ergens. Wil het graag eens proeven. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 04-08-2013 19:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Zeror schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:50:
[...]
Take the Black Stout is nog niet verkrijgbaar. Vraag me wel af of we dit product in Nederland kunnen kopen ergens. Wil het graag eens proeven. :)
Misschien importeren via de Ommegang Brewery? Al zal het wel een limited edition zijn vrees ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Proeven...tsja, het is gewoon ale en stout met een labeltje erop voor betere marketing. Ik verwacht er niet veel van. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:25
Dat is interresant! Ben benieuwd of iets van deze strekking ook nog in de boeken terug gaat komen.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jogai schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 01:17:
[...]

Dat is interresant! Ben benieuwd of iets van deze strekking ook nog in de boeken terug gaat komen.
Psst, het is andersom. :P

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:57
Ik vraag me af waar in S3 dit precies plaatsvindt. Ik had niet door dat Pycelle weer terug was in de council.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Avalaxy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 02:08:
Ik vraag me af waar in S3 dit precies plaatsvindt. Ik had niet door dat Pycelle weer terug was in de council.
Dat is hij ook niet, zoals Tywin hem duidelijk maakt in die scene.
En het speelt zich dan als het goed is af na de slag om Baywater. Nadat Tywin net terug is in King Landing.
En voor de 1e council meeting in de Tower of the Hand.

TheS4ndm4n#1919

• Avalaxy
Hmm, ik dacht dat hij aan het einde juiste bedoelde dat hij nu toch weer mocht komen (met z'n opmerking: in the future, you'll be serving me more actively).

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57
Avalaxy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 02:16:
Hmm, ik dacht dat hij aan het einde juiste bedoelde dat hij nu toch weer mocht komen (met z'n opmerking: in the future, you'll be serving me more actively).
Hij bedoelt daarmee meer dat Pycelle als zijn servant aan de slag kan. En hij mag gelijk beginnen met het klaarmaken van de vers gevangen vis die hij in zijn handen geduwd krijgt! :o

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn vrouw en ik zijn van de week aan de serie begonnen. Na een eerste WTF-momentje in het bos - waarbij we hem al bijna uit hadden gezet - zijn we toch verder gaan kijken. We hebben nu 20 minuutjes gezien en vooralsnog vinden we het interessant genoeg om verder te kijken. (En dan hebben we dus nog genoeg te zien.)

Your Friendly Neighborhood Moderator

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ruurd v. schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:02:
[...]

Hij bedoelt daarmee meer dat Pycelle als zijn servant aan de slag kan. En hij mag gelijk beginnen met het klaarmaken van de vers gevangen vis die hij in zijn handen geduwd krijgt! :o
Nee, dat met die vis is gewoon een pesterijtje. Wat Tywin bedoelt is dat Pycelle niet meer zo passief moet doen in het dienen van House Lannister. Deze scene zou een paar dingen die in de eerste 2-3 boeken geïmpliceerd worden maar niet in de serie zitten hebben kunnen vervangen. Ik denk dat de schrijvers van de serie (terecht, IMO) vonden dat Pycelle niet belangrijk genoeg is in de eerste drie seizoenen om hem al te veel screen time te geven en daarom deze scene er maar uit geknipt hebben.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Vreemde scene, komt ook niet in het boek voor als ik het me goed herinner.

@Jorgen: wtf momentje in het bos?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Cerberi schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:56:

@Jorgen: wtf momentje in het bos?
S01e01 vermoed ik.
Waar het allemaal begon...
Ik heb op vakantie boek 1 gelezen dus ik weet wel wat hij bedoeld; in de tv serie zou het te lang geleden zijn om helder te hebben wat ie bedoeld.

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 15-08-2013 15:07 ]

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
@jorgen, geniet van de serie, en het lijkt me verstandig dit topic niet meer te bezoeken totdat je klaar bent met seizoen 3 :) (tenzij je van spoilers houdt)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• RoelandO
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:06:
[...]

S01e01 vermoed ik.
Waar het allemaal begon...
Ik heb op vakantie boek 1 gelezen dus ik weet wel wat hij bedoeld; in de tv serie zou het te lang geleden zijn om helder te hebben wat ie bedoeld.
Volgens mij -het is inderdaad al even geleden- zie je in de proloog van seizoen 1 drie leden van de Nightwatch noordelijk van de muur een door de OthersWhite Walkers leeggehaald kamp doorzoeken en even later komen ze ook een OtherWhite Walker tegen. Best een wtf-moment, zet meteen een behoorlijk mysterieuze toon aan de serie.

edit: Ik was even vergeten dat ze in de tv-serie de term White Walkers gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door RoelandO op 15-08-2013 15:56 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij is deze ook nog niet gepost:

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
RoelandO schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:54:
[...]

Volgens mij -het is inderdaad al even geleden- zie je in de proloog van seizoen 1 drie leden van de Nightwatch noordelijk van de muur een door de OthersWhite Walkers leeggehaald kamp doorzoeken en even later komen ze ook een OtherWhite Walker tegen. Best een wtf-moment, zet meteen een behoorlijk mysterieuze toon aan de serie.

edit: Ik was even vergeten dat ze in de tv-serie de term White Walkers gebruiken
Dat moment inderdaad. Ik heb overigens al van meer mensen gehoord dat ze de serie na het zien van die scene meteen links hebben laten liggen. Die hebben dus geen idee dat de serie er eigenlijk heel anders uitziet, doorgaans :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cerberi schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:56:
Nee, in het boek wordt de dubbelrol van Pycelle veel meer tussen de regels door omschreven, maar dat werkt gewoon in de serie niet. Daar hebben ze dit soort scènes nodig. Net als die scène in seizoen 1 waar er een hoer op zijn kamer zat en er duidelijk dingen gebeurden die een kreupele oude man niet zouden kunnen. Deze scènes brengen duidelijk dezelfde boodschap over als het boek maar doen het op een snellere en directere manier. Wel zo handig. :P

• Avalaxy
Jorgen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:48:
Mijn vrouw en ik zijn van de week aan de serie begonnen. Na een eerste WTF-momentje in het bos - waarbij we hem al bijna uit hadden gezet - zijn we toch verder gaan kijken. We hebben nu 20 minuutjes gezien en vooralsnog vinden we het interessant genoeg om verder te kijken. (En dan hebben we dus nog genoeg te zien.)
Je bent van de week al begonnen en hebt pas 20 minuten gekeken? :P Lekker spannend zo :+

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:06:
[...]

Net als die scène in seizoen 1 waar er een hoer op zijn kamer zat en er duidelijk dingen gebeurden die een kreupele oude man niet zouden kunnen.
Dat komt overigens wel gewoon in het boek voor, dat Pycelle tussen de lakens ligt met een dame van plezier :). Leuk trouwens wel die deleted scenes, toch weer wat extra's om te zien tot seizoen 4 er is.

• dutchgio
theHoff schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:21:
[...]

Dat komt overigens wel gewoon in het boek voor, dat Pycelle tussen de lakens ligt met een dame van plezier :). Leuk trouwens wel die deleted scenes, toch weer wat extra's om te zien tot seizoen 4 er is.
In boek 1? Ik heb , net uit maar kan me niet herinneren dat gelezen te hebben :o

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:42:
Volgens mij is deze ook nog niet gepost:

[video]
Mooi filmpje met effecten. Alleen die scene met The Unsullied Army en die ijsmuur kun je duidelijk zien dat het nep is vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

dutchgio schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:51:
[...]

In boek 1? Ik heb , net uit maar kan me niet herinneren dat gelezen te hebben :o
Wanneer Tyrion Hand of the King is en het plannetje smeed om de dochter van Cersei te verhandelen. Hij komt er dan (net als in de serie) achter dat Peycell niet te vertrouwen is en stormt samen met Shagga en wat anderen zijn kamer binnen waar hij in bed ligt met een jonge dame.

Ik vind het wel jammer dat die "barbaren" niet meer in de serie zitten. Vind ze in de boeken wel leuk :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ahem.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q7drOxI.jpg

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
er is wel 1 oplossing hoor 8)
MrVegeta schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:23:
[...]

Wanneer Tyrion Hand of the King is en het plannetje smeed om de dochter van Cersei te verhandelen. Hij komt er dan (net als in de serie) achter dat Peycell niet te vertrouwen is en stormt samen met Shagga en wat anderen zijn kamer binnen waar hij in bed ligt met een jonge dame.

Ik vind het wel jammer dat die "barbaren" niet meer in de serie zitten. Vind ze in de boeken wel leuk :).
In de boeken zijn ze ook weg nadat Tywin terug is toch?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
RocketKoen schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:53:
[...]

er is wel 1 oplossing hoor 8)

[...]

In de boeken zijn ze ook weg nadat Tywin terug is toch?
Ze gaan toch (bijna) allemaal dood bij het slagveld tegen het noorden omdat Tywin zo aardig was om Tyrion met zijn barbaren voor op te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Als jullie eens zou vriendelijk zouden willen zijn om of met spoilers te werken, of je te begeven naar het GoT-boekentopic svp?
:(

Edit:
Disclaimer: ik heb de voorgaande 4 of 5 posts niet uitgebreid gelezen omdat ik vrees voor spoilers. Als die er niet staan, heb ik niks gezegd.

[ Voor 36% gewijzigd door Bra-Jo op 16-08-2013 09:54 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
Bra-Jo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:49:
Als jullie eens zou vriendelijk zouden willen zijn om of met spoilers te werken, of je te begeven naar het GoT-boekentopic svp?

Edit:
Disclaimer: ik heb de voorgaande 4 of 5 posts niet uitgebreid gelezen omdat ik vrees voor spoilers. Als die er niet staan, heb ik niks gezegd.
Je kunt veilig lezen, er staan geen spoilers hoor. Wel wat vergelijkingen met de boeken, maar alleen van delen die al lang in de serie behandeld zijn.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Edit:
De regel was dat het mag als het is uitgezonden op TV, en je dus niet boekenlezers met spoilers krijgt voordat het in de TV serie heeft plaatsgevonden.

En aangezien het over gebeurtenissen in seizoen 1 gaat lijkt me dat daar geen spoiler tags voor nodig zijn. Als je seizoen 1 nog niet (helemaal) hebt gezien doe je er verstandig aan totdat je het eind van seizoen 3 gezien hebt dit topic niet door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:54
The_Fes schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:19:
[...]

Je kunt veilig lezen, er staan geen spoilers hoor. Wel wat vergelijkingen met de boeken, maar alleen van delen die al lang in de serie behandeld zijn.
Vergelijkingen tussen boeken en de TV serie => [Boek] A Song of Ice and Fire

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

edie schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:44:
[...]

Vergelijkingen tussen boeken en de TV serie => [Boek] A Song of Ice and Fire
In dat topic zitten vast ook mensen die de boeken wel gelezen hebben maar de serie niet gezien hebben. Mag je voor hen wel spoilen dan? :?

Ik zie persoonlijk niet echt waarom je niet mag vergelijken met de boeken voor wat betreft delen van het verhaal die al voorbij zijn. Er zitten geen grote verschillen tussen boek en serie dus ook als je de boeken niet gelezen hebt spoil je niet veel...

Zie topicwaarschuwing en TS. Vergelijken met de boeken mag wel, maar niet hier. In feite worden boeken in dit topic überhaupt niet besproken, het spoiler-dilema kan dus niet optreden.

[ Voor 12% gewijzigd door argro op 16-08-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Edit:
Ik denk wel goed om spoilers. Het zijn ook geen spoilers, het is al lang gebeurd en het is gewoon een klein verschil dat mij opviel.

Ik ben de serie nu samen met vriendin aan het kijken en we hebben season 1 vrij snel gekeken en ze vindt het ook leuk. Al heeft ze geen idee van de namen :p

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 16-08-2013 10:56 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

RoD schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:45:
[...]

Dat moment inderdaad. Ik heb overigens al van meer mensen gehoord dat ze de serie na het zien van die scene meteen links hebben laten liggen. Die hebben dus geen idee dat de serie er eigenlijk heel anders uitziet, doorgaans :P
Inderdaad, dat was het moment. De 3 wachten komen die grot in de besneeuwde wereld uit en zo'n beetje het eerste daarna is eng/smerig.
We houden allebei totaal niet van horror e.d. dus dat was even een "WTF-momentje". ;)
Nu kan ik trouwens wel zonder problemen zombieseries en films kijken (vind Walking Dead geweldig) dus ik dacht eraan om nog even door te zetten. Daarna werd het gelijk interessant, dus waarschijnlijk kijken we nog wel even verder. Moet nu wel tijd vinden om ep1 af te kijken. Daar heb ik wel zin in. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
NMe schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:49:
[...]

In dat topic zitten vast ook mensen die de boeken wel gelezen hebben maar de serie niet gezien hebben. Mag je voor hen wel spoilen dan? :?

Ik zie persoonlijk niet echt waarom je niet mag vergelijken met de boeken voor wat betreft delen van het verhaal die al voorbij zijn. Er zitten geen grote verschillen tussen boek en serie dus ook als je de boeken niet gelezen hebt spoil je niet veel...
Dan is dan jammer voor je, maar er is niet voor niets een topic warning waarin dit staat.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
edie schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:58:
[...]

Dan is dan jammer voor je, maar er is niet voor niets een topic warning waarin dit staat.
''Nogmaals, de reminder dat het niet de bedoeling is dat je hier de hele boekenreeks gaat bespreken, aangezien die enorme spoilers voor de volgers (en niet lezers) van de TV-serie bevatten.''

- Nogmaals: boek 1 aka seizoen 1 is al lang geweest en dus geen spoiler. ''de hele boekenreeks'' werd niet besproken, alleen 1 á 2 scenes uit boek/seizoen 1.

''enorme spoilers voor de volgers(en niet lezers) van de TV-serie''
- als je de serie volgt heb je seizoen 1 al lang gezien, en herriner je je daar delen al minder goed van. als je seizoen 1 nog niet hebt gezien moet je ook niet in de laatste pagina's van dit topic gaan lezen, want het kan ook maar zo over het einde van seizoen 3 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
Muggenziften. Intentie is duidelijk. Uit de topic start van het boeken topic:
Dit topic is de plek om de boeken te bespreken en een vergelijking te trekken naar de tv-serie
Met een verwijzing naar de modbreak in dit topic
[modbreak]Na een modbreak en een topic warning, is het nu welletjes.

De volgende post met spoilers wordt verwijderd.

Wil je de boekenreeks bespreken? Open een nieuw topic en verwijs daar dan naar, en ga daar vrolijk verder. Niet hier.[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sorry voor de knuppel, hoenderhok :P
Ik heb alledrie de seizoenen gezien. Ik heb de posts die ik bedoelde nog even nagelezen. Ik kan me deze scenes echt niet herinneren uit S01, maar dat kan ook goed aan mijn zeef van een geheugen liggen. Ik zeg verder niks meer, carry on, nothing to see here.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dutchgio schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:21:
[...]

Ze gaan toch (bijna) allemaal dood bij het slagveld tegen het noorden omdat Tywin zo aardig was om Tyrion met zijn barbaren voor op te stellen?
Dat was het plan ja. Maar omdat Rob maar 10% van zn leger had gestuurd (als afleiding terwijl hij Jamie versloeg) was het een overtuigende overwinning. Weinig dode barbaren dus.
Daarna gingen de barbaren mee naar Kings Landing, tot Tyrion zn schuld zou aflossen.
Toen Tyrion in coma lag heeft Tywin die schuld betaald en toen hij wakker werd waren ze weg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

edie schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:13:
Muggenziften. Intentie is duidelijk. Uit de topic start van het boeken topic:

[...]

Met een verwijzing naar de modbreak in dit topic

[...]
Sorry hoor, maar ik moet hier al belachelijk oppassen met wat ik post over dingen die ik uit de toekomst van de serie weet. Ook oppassen met dingen die al gebeurd zijn in de serie vind ik belachelijk en tenzij een mod van dit forum dat expliciet verbiedt (want dat doet de topicwarning niet) ga ik me niet ook op dat punt nog inhouden. Sowieso is het belachelijk dat je vindt dat kijkers van de serie wél dingen mogen spoilen voor de lezers van de boeken maar niet andersom. Het is bijna onmogelijk voor mij als liefhebber van zowel de serie als de boeken om me nog in dit topic te begeven...
RocketKoen schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:15:
[...]

Dat was het plan ja. Maar omdat Rob maar 10% van zn leger had gestuurd (als afleiding terwijl hij Jamie versloeg) was het een overtuigende overwinning. Weinig dode barbaren dus.
Daarna gingen de barbaren mee naar Kings Landing, tot Tyrion zn schuld zou aflossen.
Toen Tyrion in coma lag heeft Tywin die schuld betaald en toen hij wakker werd waren ze weg.
Ik snap de financiële keuze wel om zo'n stapel acteurs niet zo lang in dienst te houden. :P Uiteindelijk dienen ze in de boeken ook alleen maar een functie voor delen van het verhaal die ze in de serie weggehaald hebben, en uiteindelijk inderdaad als extra deksel op de neus van Tyrion wanneer Tywin weer Hand wordt.

Zie NMe in "[Serie] Game of Thrones" voor een nadere toelichting op de topicwaarschuwing.

[ Voor 41% gewijzigd door argro op 16-08-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

NMe schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:49:
Sowieso is het belachelijk dat je vindt dat kijkers van de serie wél dingen mogen spoilen voor de lezers van de boeken maar niet andersom.
Nou ja niet echt want wat is de titel van dit topic? Juist, serie. Dus we praten over de serie. Niet over de boeken. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-_D_- schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:48:
[...]

Nou ja niet echt want wat is de titel van dit topic? Juist, serie. Dus we praten over de serie. Niet over de boeken. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?
Ja, en van het boekentopic zegt de titel ook dat het over de boeken gaat.

Maar goed, ik blijf wel weg uit dit topic, heb er genoeg van. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
NMe schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:49:
[...]

Ik snap de financiële keuze wel om zo'n stapel acteurs niet zo lang in dienst te houden. :P Uiteindelijk dienen ze in de boeken ook alleen maar een functie voor delen van het verhaal die ze in de serie weggehaald hebben, en uiteindelijk inderdaad als extra deksel op de neus van Tyrion wanneer Tywin weer Hand wordt.
Doen ze wel vaker heel erg netjes.
Bijvoorbeeld in het SFX filmpje waar je ziet dat een scene waar Dany door een leger van 3000 man loopt is opgenomen met een dozijn acteurs.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://images.retecool.com/uploads/Der%20Webmeister%20-huilen.jpg

Ik snap niet waar al die drukte vandaan komt zeg. Waarschijnlijk hebben de zeurders niet eens mijn post gelezen... Het is toch vrij simpel, de regel is dat boekenlezers niet dingen moeten verklappen die nog moeten gebeuren.

[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 16-08-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
RocketKoen schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:30:
[...]
Doen ze wel vaker heel erg netjes.
Bijvoorbeeld in het SFX filmpje waar je ziet dat een scene waar Dany door een leger van 3000 man loopt is opgenomen met een dozijn acteurs.
Maar zijn al die SFX technieken niet veel duurder dan even een paar locals in armor te hijsen vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
tweaker2010 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:25:
[...]

Maar zijn al die SFX technieken niet veel duurder dan even een paar locals in armor te hijsen vraag ik me af?
Blijkbaar niet. Locals zullen niet zo duur zijn (ik zou het gratis doen ieg) maar al dat armor maken/opslaan/vervoeren kost een hoop tijd & geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Ach, als iemand vraagt of iets uit de serie wel in het boek beschreven wordt dan moet daar gewoon antwoord op kunnen komen. Andersom natuurlijk niet.

[ Voor 71% gewijzigd door theHoff op 19-08-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
theHoff schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:56:
Ach, als iemand vraagt of iets uit de serie wel in het boek beschreven wordt dan moet daar gewoon antwoord op kunnen komen. Andersom natuurlijk niet.
Waarom dat? Als iedereen zich gewoon aan de regels wat betreft spoilers houdt, dan kan er toch best over de serie gediscussieerd worden? Stel iemand begint nu pas aan de serie, en heeft vragen over wat er nu precies gebeurt in aflevering 3 van seizoen 2, of één van de acteurs geeft zijn visie over het afgelopen seizoen in een interview, zijn dat wat mij betreft zaken die prima in de periode tussen seizoenen in geplaatst kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tweaker2010 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:25:
[...]

Ze hoeven maar 1 model te maken, die gasten lijken van een afstandje toch als 2 druppels water op elkaar met hun armor.
En dan gewoon 2000 keer copy/paste.

Dat is een heel stuk makkelijker dan 2000 kostuums maken.

Je ziet in de serie ook heel goed dat wanneer je de unsullied van dichtbij ziet, er altijd maar enkele tientallen te zien zijn. De rest valt buiten beeld en zie je pas in een later afstand shot weer terug.

Ze moeten ook iets. Het is een enorm budget voor een serie, maar ze moeten nog wel 500min aan beeldmateriaal maken op een budget wat een hollywood film per uur kost.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Sofie turner (Sansa Stark) heeft de hond die direwolf Lady speelde geadopteerd.

http://io9.com/sansa-star...-life-direwolf-1166195026

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:35

• RocketKoen
Ik ben benieuwd voor welke rol.
spoiler:
De minstreel van Lysa misschien?
Verder kan ik geen personages van zijn leeftijd bedenken die wel tekst hebben maar nog niet bekend zijn. En echt een major rol is het niet.
Misschien wordt hij onderdeel van een verhaallijn die helemaal niet in boek 3 zit. Kapitein van een piratenschip ofzo.

TheS4ndm4n#1919

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik kan me heel veel figuren voorstellen, die hij zou kunnen gaan spelen.

Man, zelfs als je nagaat dat ze voor de serie veel figuren schrappen, om de kijker het niet teveel te laten duizelen, is er zo een dozijn rollen te bedenken, van wildlings, Dornish, Ironborn, Northmen, Southrons, en dan heb ik het alleen nog maar over Westerosi.

En aangezien (hoofd- en gezichts)haar, ogen en overige uitdossing in alle soorten, maten en kleuren te veranderen is, is het 'anyone's guess'.

Een 'major' rol zou leuk zijn. De meeste 'major' rollen zijn vooralsnog voor Britten. Maar het kan in deze serie alle kanten op, qua tongval. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• RocketKoen
Ramzzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:02:
Ik kan me heel veel figuren voorstellen, die hij zou kunnen gaan spelen.

Man, zelfs als je nagaat dat ze voor de serie veel figuren schrappen, om de kijker het niet teveel te laten duizelen, is er zo een dozijn rollen te bedenken, van wildlings, Dornish, Ironborn, Northmen, Southrons, en dan heb ik het alleen nog maar over Westerosi.

En aangezien (hoofd- en gezichts)haar, ogen en overige uitdossing in alle soorten, maten en kleuren te veranderen is, is het 'anyone's guess'.

Een 'major' rol zou leuk zijn. De meeste 'major' rollen zijn vooralsnog voor Britten. Maar het kan in deze serie alle kanten op, qua tongval. :)
Er staat in het bericht een "significante rol"
Dus ik neem aan dat het niet een figurant is die na 1 aflevering dood is. Maar minstens iemand die een paar dialogen met een hoofdpersoon heeft en langer dan 1 aflevering leeft ;)

TheS4ndm4n#1919

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
RocketKoen schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:04:
[...]
Er staat in het bericht een "significante rol"
Dus ik neem aan dat het niet een figurant is die na 1 aflevering dood is. Maar minstens iemand die een paar dialogen met een hoofdpersoon heeft en langer dan 1 aflevering leeft ;)
Sterker nog, er staat prominente rol ipv significante rol ;)
Michiel Huisman, die al een aantal jaren in Hollywood woont en werkt, krijgt een prominente rol in de vierde reeks.
In Treme (ook een HBO-serie) had hij ook een hoofdrol, dus ik ben benieuwd...

• theHoff
  • Niet online
Als Jaqen H'ghar terug komt in het komende seizoen dan zou hij die rol natuurlijk ook kunnen spelen. Hell, iedereen kan die rol spelen, je verandert gewoon het uiterlijk maar de rol blijft hetzelfde.

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Het gerucht gaat tevens rond dat hij iemand gaat vervangen.

[ Voor 2% gewijzigd door Ram0n op 29-08-2013 12:56 . Reden: Thanks, The_Fes ;) ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• TheFes
Ram0n schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:04:
Het gerust gaat tevens rond dat hij iemand gaat vervangen.
Je hebt me nu helemaal gerucht gesteld! :P

• theHoff
  • Niet online
The_Fes schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:49:
[...]

Je hebt me nu helemaal gerucht gesteld! :P
Dat zal voor een hoop onrucht binnen de cast gaan zorgen inderdaad.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Hoop het niet, kil dan de oude char :P, zo lame 2 verschillende mensen en 1 karakter.

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
RocketKoen schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:30:
[...]

Ik ben benieuwd voor welke rol.
spoiler:
De minstreel van Lysa misschien?
Verder kan ik geen personages van zijn leeftijd bedenken die wel tekst hebben maar nog niet bekend zijn. En echt een major rol is het niet.
Misschien wordt hij onderdeel van een verhaallijn die helemaal niet in boek 3 zit. Kapitein van een piratenschip ofzo.
Tof dat Michiel Huisman een rol heeft! Prima acteur in Tremé.

spoiler:
Mogelijke rol van Oberyn Martell is al vergeven. Misschien Euron Greyjoy, dat ze een gedeelte van boek 4 in seizoen 4 verwerken.

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:19
E2TK schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:21:
[...]

spoiler:
Mogelijke rol van Oberyn Martell is al vergeven. Misschien Euron Greyjoy, dat ze een gedeelte van boek 4 in seizoen 4 verwerken.
spoiler:
is ie te jong voor toch?

• RocketKoen
E2TK schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:21:
[...]

spoiler:
Volgens mij heeft u bingo
Afbeeldingslocatie: http://awoiaf.westeros.org/images/thumb/e/e3/Euron_Crow%27s_Eye.jpg/250px-Euron_Crow%27s_Eye.jpgAfbeeldingslocatie: http://bin.snmmd.nl/m/m1nxb2cab4vo_sqr256.jpg
Hij wordt al in boek 3 geintroduceerd

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 29-08-2013 14:37 ]

TheS4ndm4n#1919

• Mektheb
Dat is nog een beste rol dan ! :)

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

jeka

Support your local club.

Ik denk dat hij de andere bastard van Ned Stark is. Die komt in boek 3 en gaat dood in 5 volgens mij.

Geintje :P

[ Voor 6% gewijzigd door jeka op 29-08-2013 16:28 ]

FCG

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is het nou echt zo moeilijk om spoilers in een spoiler kader te zetten? ongelofelijk zeg /3

39

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 12:45
Thanks for the spoiler.... Misschien topic waarschuwing even lezen?

• theHoff
  • Niet online
Hopen dat je hier een ban voor in ieder geval dit subforum voor krijgt.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

jeka

Support your local club.

Geintje jongens. Uit de dikke duim:P
Wat een stress hier :+

[ Voor 25% gewijzigd door jeka op 29-08-2013 16:31 ]

FCG

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Er kan zoveel gespeculeerd worden... het is alleen minder leuk om alle speculaties ook meteen te doorspekken met (mogelijke) spoilers.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Mektheb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:45:
Hoop het niet, kil dan de oude char :P, zo lame 2 verschillende mensen en 1 karakter.
Ja, dat gaat natuurlijk niet zomaar. Ze moeten zich wel een beetje aan het verhaal van de boeken houden, dus ze kunnen niet zomaar iemand doden, die in de boeken niet dood gaat (hoewel ze dat met Rob zijn vrouw wel hebben gedaan...).

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:03

Fisico

by Fabian

tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:50:

In Treme (ook een HBO-serie) had hij ook een hoofdrol, dus ik ben benieuwd...
Daar speelde hij dan nog een Nederlandse muzikant, maar dit wordt dus een wedstrijdje wie het meest Nederlands Engels kan spreken tussen hem en Carice. Hij is een van de reden waarom ik Treme niet meer kijk. Hopelijk gaat er goed veel make up op en zegt hij niet zo veel. Helaas is de rol van Hodor al bezet.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• RocketKoen
Fisico schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:26:
[...]

Daar speelde hij dan nog een Nederlandse muzikant, maar dit wordt dus een wedstrijdje wie het meest Nederlands Engels kan spreken tussen hem en Carice. Hij is een van de reden waarom ik Treme niet meer kijk. Hopelijk gaat er goed veel make up op en zegt hij niet zo veel. Helaas is de rol van Hodor al bezet.
Hij kan gewoon heel veel "Arrrr" zeggen.
Overigens zit je er niet heel ver naast dan
spoiler:
Zijn hele crew heeft hun tong eruit gesneden

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Als ik het goed begrijp is er sowieso behalve tommen iemand gerecast. Dat maakt deze theorie erg plausibel voor Huisman.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Slapstick schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:49:
Als ik het goed begrijp is er sowieso behalve tommen iemand gerecast. Dat maakt deze theorie erg plausibel voor Huisman.
juist niet...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Michiel Huisman gaat blijkbaar de nieuwe acteur voor het karakter van Daario Naharis worden: http://winteriscoming.net...eme-actor-joins-the-cast/

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130524070355/gameofthrones/images/5/52/Daario-S3.jpg

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:54
4bit schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:34:
Michiel Huisman gaat blijkbaar de nieuwe acteur voor het karakter van Daario Naharis worden: http://winteriscoming.net...eme-actor-joins-the-cast/

[afbeelding]
Lucky bastard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
Idd, elke dag op de set staan met Emilia Clarke :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Waarom gaat Ed Skrein weg? :/ Ik haat het als een persoon er ineens heel anders uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Avalaxy schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:39:
Waarom gaat Ed Skrein weg? :/ Ik haat het als een persoon er ineens heel anders uitziet.
inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:19
vind het inderdaad jammer omdat het nu gewoon verwarrend gaat zijn voor vele kijkers.. aan de andere kant vind ik Michiel Huisman wel meer een persoon zoals hoe ik Daario voor me zag dus het zal mij benieuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Los daarvan, waarom lijkt hij überhaupt niet op het personage zoals GRRM hem beschijft in de boeken? Fysiek wel, heel sterk zelf, met zijn zelfgenoegzame patserkop. Maar zonder baard?

Ook best jammer.

Veel karakters komen behoorlijk in de buurt, best lastige zoals The Hound, The Mountain, The Old Bear, Jorah Mormont, maar een Daario Naharis zonder baard?

Dat kun je toch heel gemakkelijk met nepbaarden doen? GRRM is nota bene producer?

Afijn, ze zullen hun redenen wel hebben. Het grappige is dat ik pas ben gaan lezen na de 1e serie, en dus al een ingeprent beeld had, maar daarna nu voorloop op de serie (deel 5 bijna uit), en dus zelf een beeld heb gecreëerd bij de (nieuwere) karakters.

Grappig hoe dat soms uitpakt. Die Ramsay Snow/Bolton bijvoorbeeld, is best goed gecast, een zeer geloofwaardige sadistische psychopaat. En Bronn, de sellsword, de Freys, allemaal van die karikaturen van lafbekken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 01-09-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

[afbeelding]
Volgens een onbekende bron van een onbetrouwbaar roddelblaadje is er een gerucht dat hij deze rol overneemt.
En vervolgens door alle andere nieuwssites overgenomen als waarheid.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben de serie nu met mijn vriendin aan het kijken en net aflevering 9 van seizoen 2 gezien "gaat Joffrey nu eindelijk dood? :D" Haha, die Joffrey :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai

[afbeelding]
Dat zou wel stom zijn, want Daario Naharis hebben we nog maar 3 episodes gezien. Ik neem aan dat de contracten beter in elkaar zaten, en Ed Skrein is niet ziek oid, dus het lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:24
Zeror schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:26:
Sofie turner (Sansa Stark) heeft de hond die direwolf Lady speelde geadopteerd.

http://io9.com/sansa-star...-life-direwolf-1166195026
Quote uit verhaal
SANSA STARK SAVED LADY. So for those of you still traumatized by the direwolf's death, try to keep this happy fact in mind. Now, if only we can get someone to adopt all the other Game of Thrones characters who died horribly...
Ik wil best Doreah adopteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
segil schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:31:
[...]

Quote uit verhaal

[...]

Ik wil best Doreah adopteren :p
Volgens mij zijn seksslaven tegenwoordig verboden ;)
Daarnaast is ze een backstabbing little bitch.

Dan adopteer ik liever de vrouw van Rob ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/a1926ee1f7edbaff101a158e98e8ea3d/tumblr_mo0uwuMVXK1qlmm69o1_250.gifAfbeeldingslocatie: http://31.media.tumblr.com/2074be44688c5ab1afc28e3ae8422a1b/tumblr_mo0uwuMVXK1qlmm69o2_250.gif

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:35
Game of Thrones is nu ook als 8-bit game beschikbaar!

Zelf nog geen tijd gehad om te testen, maar het ziet er wel leuk uit :)

Verwijderd

[afbeelding]
He verdorie, ik vind hem veel leuker dan Michiel :r.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik vind de actrice die Ygritte speelt, Rose Leslie, echt een mooie meid.
En daarbij het rode haar, sproetjes en dat schotse accent (het heeft wat)..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cap-team/got/hk/roseleslie.jpg

O+

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

CAP-Team schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:34:

[afbeelding]

O+
100% mee eens <3

PSN: Finally_Chris

• RocketKoen

[afbeelding]

O+
Misschien iets voor de volgende companion van the doctor ;)

TheS4ndm4n#1919

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Ik vindt haar accent een beetje over de top, het komt nogal gemaakt over.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:10:
[...]

Ik vindt haar accent een beetje over de top, het komt nogal gemaakt over.
U knuuuhhh nuthing

PSN: Finally_Chris

• Jogai

• RocketKoen
Heel het CGI budget gaat op aan Dany zo te zien :P

TheS4ndm4n#1919

• Mektheb
Ze mag wel een beetje aankomen van mij :P
Pagina: 1 ... 31 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic