Zo, nu eindelijk er aan toegekomen om de red wedding te zien. Tja, een sluwe vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Dat die Walter Frey zo badass is kon je van mijlenver zien aankomen. Hoe droog hoe ie ook reageert op Cat haar laatste eis: oh well, I will get another one.

Bolton is een pion v/d lannisters, verbaast me ook niets. Dat er van de starks nog slechts Arya, Jon, Rickon en Bran resteert (Sansa is nu een Lannister

) is jammer, maar ik vond het vooral zonde v/d direwolves. Ik hoopte echt vurig dat Arya de kooien zou openbreken zodat de direwolves van Rob/Cat konden ontkomen. Wolfjes zijn

, die Starks doen me weinig op Arya na (en die is bijdehand en geniepig genoeg om iedereen te slim af te zijn) maar als er iets is waarmee ik mij identificeer met de starks dan zijn het hun banner symbool
Qua houses zijn dit mijn favorieten, Targaryan: Dany vanaf het begin (who else

), Stark: Arya eveneens vanaf het begin, Lannister: teh imp ofc dito, Tyrell: Margaery natuurlijk, al komt die old granny ook in de buurt want die kan zich meten met Tywin. Beetje de outcasts dus met Dany/Arya/Tyrion die zich slechts indirect bezig houden met the game of thrones.