[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.538 views

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Mektheb schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:39:
Ze mag wel een beetje aankomen van mij :P
Precies wat ik dacht. Tijdens Game of Thrones in al dat bont is ze echt een prachtige vrouw (vooral ook leuk eigenwijs karakter) alleen toen ik haar op foto's op de rode loper zag vond ik het wel een afknapper hoe slank (of mager) ze is.

Blijft toch wel een prachtige vrouw ... O+

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Dreanor schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:01:
[...]

Precies wat ik dacht. Tijdens Game of Thrones in al dat bont is ze echt een prachtige vrouw (vooral ook leuk eigenwijs karakter) alleen toen ik haar op foto's op de rode loper zag vond ik het wel een afknapper hoe slank (of mager) ze is.

Blijft toch wel een prachtige vrouw ... O+
Er is gewoon niet zoveel te eten north of the wall.

TheS4ndm4n#1919

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Stiekem best wel goede fanmade video

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Slapstick schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:26:

Stiekem best wel goede fanmade video
Zow, dat was inderdaad een mooi stukje om te zien :)
Wellicht nieuwe acteurs voor S5? ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat GoT spannend en verrassend blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat blijft het, maak je geen zorgen :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ga lekker ergens anders spoileren ja.. :F

>:)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Het verpest wel al die romantische komedies, waar er niemand dood gaat op bruiloften ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackdeHeer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-07 17:53
Ik vind dit wel een leuke lijst/afbeelding om te delen met jullie! Van hun geverifieerde pagina op Facebook..

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/542262_10151691593772734_2065998310_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:34
Jammer dat die niet vergrootbaar is, ok t 'is ook weer geen postzegelformaat, maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 23:15
@Sjah: Ctrl + doet wonderen soms :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Sjah schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:06:
Jammer dat die niet vergrootbaar is, ok t 'is ook weer geen postzegelformaat, maar...
http://imgur.com/r/gameofthrones/fEqLLvV

Grotere versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tx, beiden. :P 8)7 :X :-( :)

[ Voor 51% gewijzigd door Sjah op 29-09-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De Imp en Dany bovenaan. Toevallig mijn twee favoriete karakters.

[ Voor 39% gewijzigd door CyBeR op 29-09-2013 22:15 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Wat zijn die groene potten onderaan met -waar het op lijkt- foetussen er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:23
Arie- schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:50:
Wat zijn die groene potten onderaan met -waar het op lijkt- foetussen er in?
spoiler:
De doodgeboren zoons van Stannis Baratheon, volgens mij. Te zien in 1 van de afleveringen in het 3de seizoen. Die waar Stannis na een lange tijd zijn dochtertje weer bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56

superwashandje

grofheid alom

CyBeR schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:13:
De Imp en Dany bovenaan. Toevallig mijn twee favoriete karakters.
toevallig? of omdat ze de meeste screentime hebben gehad hebben ze deze karakters het beste kunnen uitdiepen en meer likeable maken voor iedereen...?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

superwashandje schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:09:
[...]

toevallig? of omdat ze de meeste screentime hebben gehad hebben ze deze karakters het beste kunnen uitdiepen en meer likeable maken voor iedereen...?
Nee. De imp omdat 'ie superlollig is en Dany omdat ze superbadass is. Also tietuh.

Robb Stark staat op 3 en daar ben ik dan weer geen groot fan van :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

CyBeR schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:26:
[...]
Geen last meer van! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ach, pas maar op. Hoe meer screentime je krijgt, hoe groter de kans wordt dat je dood gaat in deze serie ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
[...]

Nee. De imp omdat 'ie superlollig is en Dany omdat ze superbadass is. Also tietuh.

Robb Stark zal niet al te veel screentime meer krijgen, dus die zal wel zakken ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

[...]
en Dany omdat ze superbadass is. Also tietuh.
En dan Shae vergeten zeker? Haar attitude is veel uitdagender dan die van Daenerys...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:18
Jogai schreef op maandag 02 september 2013 @ 07:30:
[...]

Dat zou wel stom zijn, want Daario Naharis hebben we nog maar 3 episodes gezien. Ik neem aan dat de contracten beter in elkaar zaten, en Ed Skrein is niet ziek oid, dus het lijkt me ook onwaarschijnlijk.
In ogenschouw nemend dat Michiel kan zingen lijkt het me eerder dat hij één van de te introduceren Bards wordt...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
JackdeHeer schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:24:
Ik vind dit wel een leuke lijst/afbeelding om te delen met jullie! Van hun geverifieerde pagina op Facebook..

[afbeelding]
Dit moet haast wel van alleen het laatste seizoen zijn. Ben benieuwd hoe het over alle seizoenen verdeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:23
Jelte schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:49:
[...]
Dit moet haast wel van alleen het laatste seizoen zijn. Ben benieuwd hoe het over alle seizoenen verdeel is.
Dat staat er bovenaan. Season 3 character screen times

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
w4rguy schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:22:
[...]

En dan Shae vergeten zeker? Haar attitude is veel uitdagender dan die van Daenerys...
Sja dat wel "maar ze is niet een main char"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
EvaluationCopy schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:28:
[...]

In ogenschouw nemend dat Michiel kan zingen lijkt het me eerder dat hij één van de te introduceren Bards wordt...
volgens mij was al officieel erkend dat hij de nieuwe Daario wordt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
Veel websites brengen dat nieuws ja, maar is dat ook officieel?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
ik dacht dat ik ergens ook tegengekomen was dat HBO het zelf bevestigd had, maar dat kan ik nu niet meer terugvinden dus ik trek die opmerking in :)

Ik hoop het overigens ergens wel.. omdat het gewoon verwarrend is als een personage plotsleing door iemand anders gespeeld wordt.. maar aan de andere kant vind ik wel dat ie een grote rol verdient..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
EvaluationCopy schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:20:
Veel websites brengen dat nieuws ja, maar is dat ook officieel?
Niks is officieel.
Website 1 zei dat het een gerucht was dat hij Daario zou worden (zonder bron te vermelden)
Website 2 neemt het over en maakt ervan dat hij waarschijnlijk Daario zou worden
Website 3 neemt website 2 over en maakt ervan dat hij zeker Daario wordt.
En vervolgens neemt iedereen website 3 over.

Ik geloof er zelf niks van. Er zijn voor het volgende seizoen een hoop nieuwe rollen waar hij in zou passen. Dat is veel waarschijnlijker dan dat hij een acteur vervangt waar hij qua uiterlijk ook nog eens totaal niet op lijkt.

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 30-09-2013 14:09 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Die geruchten begonnen door 2 zekerheden.
- Michiel Huisman heeft als 2e Nederlander een prominente rol gekregen in GoT
- Ed Skrein kan niet meedoen aan Seizoen 4 omdat hij andere verplichtingen heeft

Sommige websites hebben gedacht: 1 + 1 = 2

Echter, je weet het nooit met G.R.R. Martin, misschien dat Michiel Huisman wel dood is voordat hij aan de opnames kan beginnen. GoT affects my real life :+

Maar zoals RocketKoen ook zegt: Er zijn genoeg nieuwe karakters die Michiel zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
E2TK schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:28:
Die geruchten begonnen door 2 zekerheden.
- Michiel Huisman heeft als 2e Nederlander een prominente rol gekregen in GoT
- Ed Skrein kan niet meedoen aan Seizoen 4 omdat hij andere verplichtingen heeft

Sommige websites hebben gedacht: 1 + 1 = 2

Echter, je weet het nooit met G.R.R. Martin, misschien dat Michiel Huisman wel dood is voordat hij aan de opnames kan beginnen. GoT affects my real life :+

Maar zoals RocketKoen ook zegt: Er zijn genoeg nieuwe karakters die Michiel zou kunnen spelen.
Ze zitten nog in boek 3 he. En t/m boek 5 kan GRRM niet meer voor verrassingen zorgen ;)

Het lijkt mij waarschijnlijker dat Daario volgend seizoen gewoon geen/weinig screentime krijgt als hij het te druk heeft met zn film. De verhaallijn van Dany loopt op het moment toch een heel stuk voor vergeleken met de boeken. Hij zou in principe een paar dagen naar Marokko kunnen komen op zijn scenes op te nemen en dan weer vertrekken.
Anders is het wel heel slordig als een acteur een contract tekent terwijl hij nog lopende verplichtingen heeft die niet samengaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
RocketKoen schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:38:
[...]

Ze zitten nog in boek 3 he. En t/m boek 5 kan GRRM niet meer voor verrassingen zorgen ;)
Klopt. Btw,
spoiler:
mooi moment waarop Season 3 gestopt is, vlak na de Red Wedding en vlak voor nóg meer shitload.
De verhaallijn van Dany loopt op het moment toch een heel stuk voor vergeleken met de boeken. Hij zou in principe een paar dagen naar Marokko kunnen komen op zijn scenes op te nemen en dan weer vertrekken.
Anders is het wel heel slordig als een acteur een contract tekent terwijl hij nog lopende verplichtingen heeft die niet samengaan.
spoiler:
Het verhaal van Dany loopt inderdaad wat voor. Kan mij herinneren dat Dany ook geen POV karakter is in boek 4? Dus mogelijk is Daario helemaal niet nodig volgend seizoen.

Een recast zal niet de eerste keer zijn, is bij Gregor Clegane ook gebeurt. Maar dat is tot nu toe ook niet zo'n grote rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Ze volgen sowieso niet helemaal de chronologie van de boeken.

spoiler:
Theon komt in boek 3 helemaal niet voor en ik geloof in het grootste deel van 4 ook nog niet. Toch gaat zijn verhaallijn in de serie al gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

odan

The dark side is within all!

webbier schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:27:
Ze volgen sowieso niet helemaal de chronologie van de boeken.

spoiler:
Theon komt in boek 3 helemaal niet voor en ik geloof in het grootste deel van 4 ook nog niet. Toch gaat zijn verhaallijn in de serie al gewoon verder.
dat komt omdat een groot deel daarvan later wel terug komt. en George zelf heeft gezegd dat dat een van de dingen was die hij graag zou veranderen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Nog steeds niet overtuigd dat Michiel Huisman de nieuwe Daario is? (foto's van het filmset!)
http://winteriscoming.net...t-look-at-the-new-daario/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Voor het geval de topicwarning nog niet bijzonder duidelijk vermeldt dat het niet de bedoeling is om de boeken hier te bespreken: Het is niet de bedoleing hier de boeke te bespreken.

Het topic raakt namelijk bezaaid met spoilerags en dat leest bijzonder vervelend, vor velen, plus dat men ongewild, per ongeluk toch informatie, de zogeheten spoilers kan lezen.

Misschien de topicwarining eens lezen voor je post?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:48
Season 3 ook maar eens afgekeken. Weer een beetje dezelde tactiek als season 2: ellelange bralverhalen icm seksscenes t/m episode 8 en dan rammen we er alle spannende meuk ff in 2 episodes doorheen. Begint een vrij eentonig verhaal te worden zo. Al vond ik het wel iets minder slap dan season 2. De serie valt me nog steeds een beetje tegen. Ik keek wel uit naar een goede medieval serie maar het is niet wat ik gehoopt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
benchMarc schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 01:30:
Season 3 ook maar eens afgekeken. Weer een beetje dezelde tactiek als season 2: ellelange bralverhalen icm seksscenes t/m episode 8 en dan rammen we er alle spannende meuk ff in 2 episodes doorheen. Begint een vrij eentonig verhaal te worden zo. Al vond ik het wel iets minder slap dan season 2. De serie valt me nog steeds een beetje tegen. Ik keek wel uit naar een goede medieval serie maar het is niet wat ik gehoopt had.
Wat mis je dan? Wat doen ze fout?
Ik vraag me echt af wat jij verwacht als je GoT een "eentonig verhaal" vindt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:40
Ga lekker GTST kijken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
RocketKoen schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 02:36:
[...]

Wat mis je dan? Wat doen ze fout?
Ik vraag me echt af wat jij verwacht als je GoT een "eentonig verhaal" vindt.
Nouja, dat continue gekeuvel over relationele zaken 8 episodes lang en vervolgens rammen ze er in de laatste 2 heel veel gebeurtenissen erdoorheen. Doet me zelfs een beetje aan True Blood (ook HBO) denken. Veel relationeel gedoe (wijventroep) en op het einde de boel 'afraffelen. Een serie als the Sopranos heeft dat wel perfect verdeeld imho. Dus HBO heeft eerder laten zien dat ze het fatsoenlijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
benchMarc schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 09:48:
[...]

Nouja, dat continue gekeuvel over relationele zaken 8 episodes lang en vervolgens rammen ze er in de laatste 2 heel veel gebeurtenissen erdoorheen. Doet me zelfs een beetje aan True Blood (ook HBO) denken. Veel relationeel gedoe (wijventroep) en op het einde de boel 'afraffelen. Een serie als the Sopranos heeft dat wel perfect verdeeld imho. Dus HBO heeft eerder laten zien dat ze het fatsoenlijk kunnen.
The Soprano's was 99% "wijventroep" volgens jouw definitie.
Gesprekken met de psychiater. Drama met de familie en drama op het "werk". En heel af en toe werd er wat geweld gebruikt.

Wat wel een groot verschil is tussen GoT en 95% van de series op TV, is dat GoT niet werkt met een "problem of the day".
Je ziet in heel veel series dat er een rode draad door de serie loopt, maar bijna elke aflevering is er een probleem dat diezelfde aflevering wordt opgelost. Kijkers vinden dat fijn, want dan hoeven ze in aflevering 5 niet meer precies te weten wat er ook alweer in aflevering 1 was gebeurt. Zeker als je nog in een tijdperk leeft waarin mensen een aflevering kunnen missen.
GoT heeft dat niet. Vrijwel niets wordt binnen 1 aflevering afgehandeld. Het is allemaal onderdeel van 1 groot verhaal dat nu al 3 seizoenen bezig is, en nog een seizoen of 7 door moet gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
RocketKoen schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:52:
GoT heeft dat niet. Vrijwel niets wordt binnen 1 aflevering afgehandeld. Het is allemaal onderdeel van 1 groot verhaal dat nu al 3 seizoenen bezig is, en nog een seizoen of 7 door moet gaan.
Als dat zo is dan moeten ze niet alles t/m het einde van een seizoen laten oplopen om vervolgens een boel gebeurtenissen in 2 afleveringen te proppen tegen het einde. Maar goed, onze manier van beleven zal dan wel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:57
Het probleem is dat er soms een grote aanloop zit naar die "speciale" gebeurtenissen, en je moet deze nu ook eenmaal vertellen/tonen om de rest te begrijpen... Het is niets voor niets een "finale".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
benchMarc schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:14:
[...]

Als dat zo is dan moeten ze niet alles t/m het einde van een seizoen laten oplopen om vervolgens een boel gebeurtenissen in 2 afleveringen te proppen tegen het einde. Maar goed, onze manier van beleven zal dan wel anders zijn.
Dat doen ze natuurlijk express. Als je ergens midden in je seizoen de knaller gaat plaatsen dan is de kans groter dat de kijkcijfers zullen dalen gedurende de rest van het seizoen omdat er niets spannends meer gebeurd. Zo zit TV helaas in elkaar. Het is, even zwart/wit, OF een problem of the week opstelling of een heel seizoen gebruiken om op het laatst een big finalle te doen zodat je kijkers willen blijven kijken.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou moet ik zeggen dat ik de kwaliteit van de "wijventroep" in The Sopranos wel wat beter vind dan die van Game of Thrones en dat Game of Thrones het wel meer moet hebben van gave plotontwikkelingen, actie en het epische vrij complexe 'overall' verhaal. GoT kan je nog wel kijken voor de actie. Als je the sopranos voor actie kijkt ben je je tijd aan het verspillen :P.

Je kunt de spanning ook wel iets beter opbouwen hoor. Kijk bijvoorbeeld naar Breaking Bad. Die hebben ook extreme finales, geen problem of the week, en wél hele gave episodes.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is het verschil tussen die twee series dan? Beide zijn van enorm hoge kwaliteit... GoT heeft een grotere scope, meer karakters en meer verhalen. Breaking Bad was op zich wel een beetje herhaling van feiten.

[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 06-10-2013 23:11 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Het is ook nooit goed. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Smaken verschillen. Ik vind GoT een erg gave serie, maar zowel sopranos of BB vond ik beter. Met name de karakters uit die laatste serie. Dat is niet zo moeilijk, meer episodes en duidelijk minder karakters levert veel meer ruimte voor diepgang.

Wat je beter vindt is gewoon een kwestie van smaak. GoT is duidelijk epischer en heeft een veel 'grootser' verhaal met veel meer verhaalontwikkeling in grote lijnen. BB blijft 'maar' een leraar die meth probeert te verkopen. Als je het zo vergelijkt, is BB inderdaad minder. Maar ik vind (blijkbaar, nooit zo bewust over nagedacht) de karakters, de ontwikkeling die je meebeleeft (kost veel tijd) en de keuzes die ze moeten maken en de manier waarop je daarmee mee leeft belangrijker. Daarin wint BB overduidelijk naar mijn mening. GoT heeft ook karakters die zich flink ontwikkelen (de favorieten Tyrion en Daenerys), maar dat gaat zoveel oppervlakkiger. Het verschil: In GoT zie je het gebeuren en denk je soms 'hey, nu doet ze het zo' en bij BB maak je het vallen en opstaan helemaal mee.

Sopranos is te lang geleden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik keek wel uit naar een goede medieval serie maar het is niet wat ik gehoopt had.
Ik kijk nu IMDB: The Hollow Crown (TV Mini-Series 2012) 5b4 Beetje zwaar, maar wel diepgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, nu eindelijk er aan toegekomen om de red wedding te zien. Tja, een sluwe vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Dat die Walter Frey zo badass is kon je van mijlenver zien aankomen. Hoe droog hoe ie ook reageert op Cat haar laatste eis: oh well, I will get another one. _O- Bolton is een pion v/d lannisters, verbaast me ook niets. Dat er van de starks nog slechts Arya, Jon, Rickon en Bran resteert (Sansa is nu een Lannister :P) is jammer, maar ik vond het vooral zonde v/d direwolves. Ik hoopte echt vurig dat Arya de kooien zou openbreken zodat de direwolves van Rob/Cat konden ontkomen. Wolfjes zijn O+ , die Starks doen me weinig op Arya na (en die is bijdehand en geniepig genoeg om iedereen te slim af te zijn) maar als er iets is waarmee ik mij identificeer met de starks dan zijn het hun banner symbool :+

Qua houses zijn dit mijn favorieten, Targaryan: Dany vanaf het begin (who else :P), Stark: Arya eveneens vanaf het begin, Lannister: teh imp ofc dito, Tyrell: Margaery natuurlijk, al komt die old granny ook in de buurt want die kan zich meten met Tywin. Beetje de outcasts dus met Dany/Arya/Tyrion die zich slechts indirect bezig houden met the game of thrones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Joosie200 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:47:
Zo, nu eindelijk er aan toegekomen om de red wedding te zien. Tja, een sluwe vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. Dat die Walter Frey zo badass is kon je van mijlenver zien aankomen. Hoe droog hoe ie ook reageert op Cat haar laatste eis: oh well, I will get another one. _O- Bolton is een pion v/d lannisters, verbaast me ook niets. Dat er van de starks nog slechts Arya, Jon, Rickon en Bran resteert (Sansa is nu een Lannister :P) is jammer, maar ik vond het vooral zonde v/d direwolves. Ik hoopte echt vurig dat Arya de kooien zou openbreken zodat de direwolves van Rob/Cat konden ontkomen. Wolfjes zijn O+ , die Starks doen me weinig op Arya na (en die is bijdehand en geniepig genoeg om iedereen te slim af te zijn) maar als er iets is waarmee ik mij identificeer met de starks dan zijn het hun banner symbool :+

Qua houses zijn dit mijn favorieten, Targaryan: Dany vanaf het begin (who else :P), Stark: Arya eveneens vanaf het begin, Lannister: teh imp ofc dito, Tyrell: Margaery natuurlijk, al komt die old granny ook in de buurt want die kan zich meten met Tywin. Beetje de outcasts dus met Dany/Arya/Tyrion die zich slechts indirect bezig houden met the game of thrones.
Cat had nooit een wolf he. Alleen de stark kinderen (en Jon)
Er zijn pas 2 dood, die van Sansa en nu die van Rob.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:31:
[...]
Cat had nooit een wolf he. Alleen de stark kinderen (en Jon)
Er zijn pas 2 dood, die van Sansa en nu die van Rob.
Maar er waren wel meer kooien te zien naast de ene waar iig de wolf van Robb zat. Of zaten in de overige kooien andere dieren die ook afgeslacht werden? Hoe dan ook, ik vond het zielig voor Rob's direwolf. Met Rob had ik geen medelij, up yours zal Frey wel gedacht hebben toen Robb zijn belofte niet na kwam. Dan moet je niet zo naïef zijn om te denken dat zo'n iemand je wel zal vergeven in de hoop je te helpen Casterly Rock aan te doen wat Winterfell nu is aangedaan.

Enfin, dan hoop ik dat Arya haar direwolf weer terug zal vinden op den duur. Als er eentje wel een wolf kan gebruiken tegen the hound is zij het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 13:15
Ik neem aan dat Arya's gebed wordt uitgebreid met de familie Frey, wordt wel een lange lijst welke ze moet afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
erwinalien schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:50:
Ik neem aan dat Arya's gebed wordt uitgebreid met de familie Frey, wordt wel een lange lijst welke ze moet afwerken.
Tijd om een paar oude namen te schrappen dan he :P
Ze heeft de tickler al.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Joosie200 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:47:
maar ik vond het vooral zonde v/d direwolves. Ik hoopte echt vurig dat Arya de kooien zou openbreken zodat de direwolves van Rob/Cat konden ontkomen. Wolfjes zijn O+ , die Starks doen me weinig op Arya na (en die is bijdehand en geniepig genoeg om iedereen te slim af te zijn) maar als er iets is waarmee ik mij identificeer met de starks dan zijn het hun banner symbool :+
Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/fa2be97efc72f6f96e3cd1f5a8b2d51a/tumblr_mnujn07H4l1qzmowao1_500.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het op RTL 4 uitgezonden in Nederland?
Wanneer en en hoelaat?
Volg het zelg op HBO. Maar zou het wel kick vinden om het terug te vinden op een NL zender.

Zelf met spanning aan het wachten op seizoen 4. Heb de eerste 3 gekeken. Was vrij snel om. Geniale serie!
Heb de boeken ook maar gekocht aangezien ik niet kan stoppen met GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:55:
Word het op RTL 4 uitgezonden in Nederland?
Wanneer en en hoelaat?
Volg het zelg op HBO. Maar zou het wel kick vinden om het terug te vinden op een NL zender.

Zelf met spanning aan het wachten op seizoen 4. Heb de eerste 3 gekeken. Was vrij snel om. Geniale serie!
Heb de boeken ook maar gekocht aangezien ik niet kan stoppen met GoT.
Nee, op RTL 4 vielen de kijkcijfers van het eerste seizoen erg tegen, seizoen 2 is dit voorjaar op RTL 5 uitgezonden. Voor seizoen 3 zul je nog even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:54:
[...]

Nee, op RTL 4 vielen de kijkcijfers van het eerste seizoen erg tegen, seizoen 2 is dit voorjaar op RTL 5 uitgezonden. Voor seizoen 3 zul je nog even geduld moeten hebben.
Ook achterlijk als je ziet hoeveel reclame ze maken voor een flutserie als under the dome. En dan kopen ze een wereldwijd succes als GoT and lijkt het wel alsof ze hopen dat niemand kijkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:10:
[...]

Ook achterlijk als je ziet hoeveel reclame ze maken voor een flutserie als under the dome. En dan kopen ze een wereldwijd succes als GoT and lijkt het wel alsof ze hopen dat niemand kijkt.
Tja, ik denk dat ze gewoon te laat zijn, de mensen die het willen zien kijken het wel op een andere manier

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:10:
[...]

Dat is SBS, zegt al genoeg toch. >:)
Die hebben niks anders, als ze dan ineens exclusief een Amerikaanse 'hitserie' kunnen uitzenden pakken ze het groots uit met reclame ;)

Daarmaast is GoT wereldwijd de meest gedownloade serie, dus is het niet interessant voor RTL om die rechten te kopen, en zullen deze wel iets duurder zijn dan die van Under The Dome.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 29-10-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SnowDude schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:23:
[...]

Tja, ik denk dat ze gewoon te laat zijn, de mensen die het willen zien kijken het wel op een andere manier
Mensen zoals wij, ja.
Maar voor een generatie ouder is dat al een heel stuk minder vanzelfsprekend.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Lol, dat kwam vanavond aan bod in S03E10 :+ Mooi hoe Arya haar koppigheid om zet in wraak :7 Maar het is wel jammer dat we nog moeten wachten op het moment dat Theon en Joffrey aan hun eind komen zodat Stannis zijn zin krijgt met zijn wens voor de usurpers (of moet vadertjelief van Theon er aan geloven?). Typisch hoe Jon Sneu met zoveel pijlen in zijn lichaam toch weet te ontsnappen aan Ygritte, Hodor een put leuk vind maar onweer niets (terwijl dat ook zo echoot)

Tywin blijft baas die het geheel overziet, al ben ik wel heel benieuwd welke repercussies er komen in seizoen 4 nu de schlemiel thuis is en ze erachter komen dat ie niet langer handig (/pun intended) in de kings guard kan dienen. En oh, of Cersei er toch aan moet geloven om in het huwelijksbootje te stappen met Loras. Zal voor de imp nog vallen in de categorie: er is geen beter vermaak dan leedvermaak in de familie ofzo :P Bedoel, Tyrion kan als ie niet zo principieel zich netjes aan zijn 'watch' ( _/-\o_) houdt toch van bil met Sansa, andersom zit Cersei opgescheept met iemand die er toch niet voor te porren is ala Renly.

Ze zijn er goed in om altijd in aflevering 10 je te laten zitten op de bank met: ja oke. en hoe nu verder dan? Kom toch door met dat nieuwe seizoen! Gelukkig hebben we de boeken nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als got-fan kon ik het niet laten om de epische intro te coveren op m'n pianootje.

YouTube: Game of thrones piano version

Rains of Castamere is in de maak!
Hoop dat jullie het leuk vinden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:40
Netjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 01:52:
Als got-fan kon ik het niet laten om de epische intro te coveren op m'n pianootje.

Nice! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Je hebt een thumbje eerbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:54:
[...]

Ah, oke.
Ik wacht nog met weinig geduld meer op Seizoen 4 op HBO.
Duurt alleen nog vreselijk lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 11:05
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 01:52:

Whooaaaa ! :o Ik kreeg gewoon kippenvel toen ik het hoorde. Vooral bij 1:14 in het filmpje.
Goed hoor.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer is sansa opeens een Lannister?
Ze is nog steeds een Stark.
Ze zit alleen gevangen bij die ** lannisters.

Hoop dat arya nog lang in de serie zal leven. Arya is een zeer goede personage in de serie.
Maisie Williams speelt het erg goed.
Voor Jon Snow hoop ik ook dat hij nog een tijdje mee gaat.

Ygritte, voor de ogen mag ze nog tijdje mee, Rose Leslie speelt ook erg goed, maar ik vind het een * personage.

Ook denaerys Stormborn, tsja, het gaat daar wel erg makkelijk na de dood van haar broer en Khal Drogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:10

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:30:
Sinds wanneer is sansa opeens een Lannister?
Ze is nog steeds een Stark.
Ze zit alleen gevangen bij die ** lannisters.
Sinds ze is getrouwd met Tyrion?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist S2E9 gezien, en HOLY SHIT :D

Wat een acteerwerk, wat een verhaal, wat een awesomeness :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 01:29:
Ik heb juist S2E9 gezien, en HOLY SHIT :D

Wat een acteerwerk, wat een verhaal, wat een awesomeness :p
Die aflevering is inderdaad vrij tof! Een seizoen later is het echt een klote aflevering (S03E09), maar daar kom je nog wel achter..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
Gynnad schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:20:
[...]

Die aflevering is inderdaad vrij tof! Een seizoen later is het echt een klote aflevering (S03E09), maar daar kom je nog wel achter..
dat is jouw mening, ik vond het de beste aflevering van GoT.
al was het maar om de reactie van me vriendin te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Denniz0229 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:22:
[...]

dat is jouw mening, ik vond het de beste aflevering van GoT.
al was het maar om de reactie van me vriendin te zien :+
Same here,
spoiler:
mede omdat ik de house stark het domste vind van allemaal in de zin van lame

Hear me Roar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gynnad schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:20:
[...]

Dat is juist het hoogtepunt!
Ondanks dat het om nogal ingrijpende gebeurtenissen gaat, was dat toch wel heerlijk om te zien.
Onverwacht, dat vooral...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de laatste aflevering van serie 2 gezien. Het einde van de vorige vond ik wel sterker, maar misschien is dat gewoon om de kijker te laten verlangen naar seizoen 3 (wat wel erg goed gelukt is bij mij).
Dit is absoluut de beste serie die ik ooit heb gezien :D Dat acteerwerk is gewoon subliem! Zeker Jaqen is gewoon pure awesomeness :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mektheb schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:39:
[...]

Same here,
spoiler:
mede omdat ik de house stark het domste vind van allemaal in de zin van lame

Hear me Roar !
De serie gaat toch ook over Koning Joffrey en zijn strijdt tegen de userpers die zijn troon af willen pakken? :P

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Zojuist S03E09 gezien.
Fuck

Relevant (spoiler)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Dat is geen spoiler ;) .. Dit topic gaat over de huidige reeks die in Amerika wordt uitgezonden..

Maar inderdaad die aflevering is WTF, mijn eerste reactie was, ik kijk echt nooit meer.. Maar achteraf gezien toch wel een erg gave aflevering!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Inderdaad, die aflevering schud je wel even wakker :p
Wanneer komt seizoen 4? :D

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:59:
Inderdaad, die aflevering schud je wel even wakker :p
Wanneer komt seizoen 4? :D
Maart 2014

Verwijderd

Dat hoeft nog geen eens op de huidige seizoenen te slaan kwam een foto tegen van iemand die met post-its in de boeken pagina's gemarkeerd had waar een karakter dood gaat. Niet echt een spoiler, maar de laatste doden zijn nog niet gevallen :P

Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/391/mh6r.jpg

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

En dan moet er ook nog 2 boeken verschijnen!!

• TheFes
Op een gegeven moment is er toch niemand meer over om dood te gaan ;)

Home Assistant configuratie

• Mektheb
The_Fes schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:55:
Op een gegeven moment is er toch niemand meer over om dood te gaan ;)
Komen altijd weer nieuwe bij, er is toch geen echte hoofdrolspeler "echte"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
http://www.nu.nl/film/363...topt-game-of-thrones.html

Ik vermoed dat we Dus een spannend seizoen 4 tegemoet gaan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wat heeft dat bericht met "een spannend" seizoen 4 te maken?
Hij zegt te willen stoppen na het laatste seizoen, hij zal zijn rol dus gewoon uitspelen zoals het origineel geplanned is, daar zal niks aan veranderen. Zodra het hele zaakje afgelopen is kapt hij compleet met acteren.
Hij zegt niet dat hij met GoT stopt :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Je weet wat er met zijn karakter gebeurt toch? Hij stopt na Game Of Thrones ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:46

Quad

Doof

In plaats van acteren zegt Gleeson zijn energie liever in liefdadigheid te willen steken. De acteur heeft zich de laatste tijd ingezet voor de hulpstichting Goal in Haïti,
Totaal tegenovergestelde van wat hij speelt in GoT. _O-
Wel goede instelling die jongen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja met dat imago wordt hij enkel nog gevraagd voor Mengele of Frankenstein, zou ik ook stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Season 4 is toch niet het allerlaatste seizoen? Hierna komen er toch nog wel meer? Ik weet dat er 4 boeken zijn.. er staan toch meer in de planning?

//edit ow, ik zie nu (letterlijk plaatje boven post) dat er 5 boeken zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Loev op 27-11-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ze/ willen er 8 in totaal maken. Of het er ook 8 worden, weet ik niet.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:09:
Ze/ willen er 8 in totaal maken. Of het er ook 8 worden, weet ik niet.
Klopt, het zal ook met de populariteit en de kijkcijfers te maken hebben: blijven die zo goed of nemen ze af.
Er zijn maar weinig series die dit hoge niveau 8 seizoenen lang vol kunnen houden. Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

..

[ Voor 99% gewijzigd door Slapstick op 27-11-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Slapstick schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:00:
[...]

Alle doden in ASOIAF in 1 plaatje
MIsschien niet handig om hier te posten? Het spoilt HEEEEEEEEL VEEL voor de tv serie
Ik had het plaatje vanmiddag ook al gepost in het boeken topic en volgens mij kunnen we het veel beter daarbij laten

[ Voor 16% gewijzigd door Evil Cowman op 27-11-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, huge spoiler en kijk dus ook vooral niet te lang naar dat plaatje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Evil Cowman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:12:
[...]

MIsschien niet handig om hier te posten? Het spoilt HEEEEEEEEL VEEL voor de tv serie
Ik had het plaatje vanmiddag ook al gepost in het boeken topic en volgens mij kunnen we het veel beter daarbij laten
Heb het al verbeterd :).

• noiz13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-04 16:50
waneer is de volgende aflevering? januari? maart? toch niet pas over 6 maanden?

• Mektheb
Loev schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:07:
Season 4 is toch niet het allerlaatste seizoen? Hierna komen er toch nog wel meer? Ik weet dat er 4 boeken zijn.. er staan toch meer in de planning?

//edit ow, ik zie nu (letterlijk plaatje boven post) dat er 5 boeken zijn.
5 Boeken die in stukken gehakt zijn.

Season 3 / 4 = Boek 3

Do the math >:)
Pagina: 1 ... 32 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic