[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Jammer dat Tweakers nog geen +1 in het forum heeft gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en voordat het weer mijn schuld is dat het offtopic gaat, open maar een nieuw topic over penisgrootte, en dan zal ik daar met liefde uiteen zetten hoe ik erover denk }:|.

Ik zat vanmiddag met m'n vriendin te kletsen over GoT en we vroegen ons af wie nu ons favoriete personage is... Daar kwam voor beide toch wel volmondig Tyrion uit O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Ik zie overeenkomsten: :+

Afbeeldingslocatie: http://anticache.img7.joyreactor.com/pics/post/auto-311797.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:56:
Ja en voordat het weer mijn schuld is dat het offtopic gaat, open maar een nieuw topic over penisgrootte, en dan zal ik daar met liefde uiteen zetten hoe ik erover denk }:|.

Ik zat vanmiddag met m'n vriendin te kletsen over GoT en we vroegen ons af wie nu ons favoriete personage is... Daar kwam voor beide toch wel volmondig Tyrion uit O+.
Volmondig of met volle mond :')?

@tweaker2010
Is dat niet gefotoshopt :)?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Maar dan komt het toch weer neer op hetzelfde, hij is niet voor niks zo geliefd bij de vrouwen in GoT ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 03:17:
[...]

Maar dan komt het toch weer neer op hetzelfde, hij is niet voor niks zo geliefd bij de vrouwen in GoT ;-)
Welke vrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Aight! schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 03:17:
[...]

Tyrion heeft 2 aantrekkelijke eigenschappen. Hij is slim en schatrijk.
Het hij een enorm stel ballen heeft is volgens mij vooral figuurlijk :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:55:
[...]

Volmondig of met volle mond :')?

@tweaker2010
Is dat niet gefotoshopt :)?
Beide, ze had appeltaart gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Tywin. In ieder geval in de serie vind ik hem zó sterk, hoe hij tegen Tyrion en Cersei praat... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen betere keus dan Davos imo.

Met alleen de serie staat Tyrion ook bovenaan voor mij, maar na de boeken gelezen te hebben staat Davos bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:04:
[...]

Er is geen betere keus dan Davos imo.

Met alleen de serie staat Tyrion ook bovenaan voor mij, maar na de boeken gelezen te hebben staat Davos bovenaan.
Ik ben nog maar in boek drie, dus tot nu toe is het voor mij nog steeds Tyrion :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Tywin is wel een eindbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Klopt, "Explain to me why it is more noble to kill ten thousand men in battle than a dozen at dinner." _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tweaker2010 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:21:
Klopt, "Explain to me why it is more noble to kill ten thousand men in battle than a dozen at dinner." _/-\o_
tsja, WO2 was ook ineens afgelopen na de atoombommen op tienduizenden onschuldige burgers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
YouTube: Game of thrones Cersei & Tywin Season 3 episode 4

Dat fragment is de reden waarom ik Tywin absoluut de beste vind. Misschien wel de beste scene uit het hele seizoen. Ja, inclusief de Red Wedding en het stuk dat Daenerys Astapor leegplundert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
"Its not the killing of the kings son, or baking him into a giant cake, but killing someone under your own house is why the gods killed him" of iets in die richting wat Bran zei.
Na dat gesprek met Bran over de Rat Cook werd toch wel erg subtiel duidelijk gemaakt dat Walder Frey geen lang leven meer geschiede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat maakt juist duidelijk dat Walder Frey wel lang zal leven, echter absoluut niet gelukkig. Zoals de Rat Cook zijn jongen moest opeten door een constant gevoel van honger zal Walder Frey iets soortgelijks overkomen. Hij heeft, net als een rat, ook vele jongen ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Tsurany schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:15:
Dat maakt juist duidelijk dat Walder Frey wel lang zal leven, echter absoluut niet gelukkig. Zoals de Rat Cook zijn jongen moest opeten door een constant gevoel van honger zal Walder Frey iets soortgelijks overkomen. Hij heeft, net als een rat, ook vele jongen ;)
Idd, de vraag is echter welk huis hiervoor gaat zorgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Bospa01 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:18:
[...]

Idd, de vraag is echter welk huis hiervoor gaat zorgen.
Ik hoop op een samenwerking tussen Syrio Forel en Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Smitovic schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:39:

Dat fragment is de reden waarom ik Tywin absoluut de beste vind. Misschien wel de beste scene uit het hele seizoen. Ja, inclusief de Red Wedding en het stuk dat Daenerys Astapor leegplundert.
Grote kans dat Tywin daar opdracht geeft voor de Red Wedding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:08
Dat dacht ik nu, bij het terugkijken, ook ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Smitovic schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:39:

Vind je dit moment dan niet beter? In de plaats van zijn eigen dochter, zet hij hier de koning op zijn plaats. Met enkel zijn lichaamstaal en zijn vlijmscherpe, doch subtiele tong. Magistraal moment in de serie was dat.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JMLT8xfsrZw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
ctrlaltdelbe schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:21:
[...]
Vind je dit moment dan niet beter? In de plaats van zijn eigen dochter, zet hij hier de koning op zijn plaats. Met enkel zijn lichaamstaal en zijn vlijmscherpe, doch subtiele tong. Magistraal moment in de serie was dat.

[video]
Klopt idd. Joffrey moet omhoog kijken als Tywin voor hem komt staan (1:40), wel een mooi moment _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

[...]

[video]
Dit vond ik zelf wel een heel erg sterke scene. Vooral hoe Tywin hem test, langzaam maar zeer zeker de treden omhoog lopen. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
[...]

[video]
Ja, dit is inderdaad ook een sterke scène. Niet echt aan deze gedacht, maar ook dit bewijst weer hoe sterk de rol van Tywin is. Ik vind hem echt beter dan Tyrion hoor, vooral omdat Charles Dance hem heel overtuigend kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De machtsverhoudingen tussen Tywin en Joffrey zijn in elk geval wel duidelijk.
- het de trap op lopen van Tywin zoals hierboven genoemd.
- het "vergaderen" op een andere locatie waarmee Joffrey het niet eens is, en Tywin vervolgens reageerd: we kunnen wel iemand je erheen tillen.(trappen op en dergelijke)
- joffrey is moe, aldus Tywin. Ondanks dat hij het er niet mee eens is, gaat hij toch weg.
- "je bent geen echte koning als je moet zeggen dat je koning bent"

Het geeft wel aan dat Joffrey dan wel koning is, Tywin heeft meer macht.
Of dat hoofd van Robb ook echt op het bordje van Sansa terecht komt is dan ook nog maar de vraag.
'Mad-king de tweede' Joffrey wil dit maar al te graag om haar te 'treiteren.'

Maar als Tywin echt tegen Joffrey in gaat kan hem dat ook zo de kop kosten.
Want je weet het maar nooit met Joffrey, die uiteindelijk de oning is, en de fantasierijke verhaallijn van George RR Martin die maar altegraag leuke plottwists toevoegd aan het verhaal door iemand van het leven te beroven in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
[...]

[video]
Jaa, die is gaaf. Jack Gleeson is ook fantastisch in deze scene.
De manier waarop hij "May I ask why?" zegt en acteert, geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

tweaker2010 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:46:
[...]

Klopt idd. Joffrey moet omhoog kijken als Tywin voor hem komt staan (1:40), wel een mooi moment _/-\o_
Charles Dance is dan ook geen "kleine jongen" met zijn 1.91m. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
dutchgio schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:41:
[...] Maar als Tywin echt tegen Joffrey in gaat kan hem dat ook zo de kop kosten. [...]
De mensen weten ook wel wie de macht heeft en zijn daarnaast ook niet dom. Alsof ze nog eens zo'n gestoorde koning willen hebben, waarbij je elk moment kan worden onthoofd. Nee dan iemand die nog een beetje redelijk is. Daarnaast zal Tywin daar ook wel op voorbereid zijn. Denk dat als Joffrey een volle zaal zou opdragen Tywin gevangen te nemen dat hij zelf naar het blok wordt gesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:19

Quad

Doof

Ben allang blij dat Tyrion het overleefd heeft dit seizoen :')
Wanneer hij dood zou gaan is GoT echt een stuk minder _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Smitovic schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:16:
[...]

Ja, dit is inderdaad ook een sterke scène. Niet echt aan deze gedacht, maar ook dit bewijst weer hoe sterk de rol van Tywin is. Ik vind hem echt beter dan Tyrion hoor, vooral omdat Charles Dance hem heel overtuigend kan spelen.
Beter wil ik niet meteen zeggen omdat de rollen zo totaal verschillend zijn. Tywin is de eindbaas, een man met een verleden, hij is wijs, sluw en gevaarlijk. Iedereen kent hem.

Tyrion is de "kabouter", die altijd dronken is. Het enige wat hij bereikt heeft is dat hij meerdere bordelen per dag langs kan (voor s2 dan). Hierdoor heeft hij zijn slimheid en humor als schild.

Beiden vind ik geweldig in hun eigen rol, welke totaal verschillen van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dreanor schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:26:
[...]

Beter wil ik niet meteen zeggen omdat de rollen zo totaal verschillend zijn. Tywin is de eindbaas, een man met een verleden, hij is wijs, sluw en gevaarlijk. Iedereen kent hem.

Tyrion is de "kabouter", die altijd dronken is. Het enige wat hij bereikt heeft is dat hij meerdere bordelen per dag langs kan (voor s2 dan). Hierdoor heeft hij zijn slimheid en humor als schild.

Beiden vind ik geweldig in hun eigen rol, welke totaal verschillen van elkaar.
Tyrion krijgt dan ook zelden iets van verantwoordelijkheid.
In Castely Rock had hij de leiding over het riool.
Pas toen Catelyn hem ontvoerde en hij het voor elkaar kreeg om op eigen kracht terug te komen en onderweg een leger te verzamelen, heeft Tywin hem beloond met de Hand of the King positie.
Dat heeft hij behoorlijk goed gedaan. Het was geen Red Wedding, maar het vernietigen van Stannis' vloot was toch een belangrijke slag. Op het eerste gezicht kreeg hij stank voor dank, maar uiteindelijk krijgt hij toch Winterfell. Moet hij alleen even Sansa bezwangeren :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35
Heb de youtube filmpjes van comicgirl19? gezien over de families. Helaas wel een spoiler in het tweede stuk over de Lannisters. Maar wel erg leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Quad schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:10:
Ben allang blij dat Tyrion het overleefd heeft dit seizoen :')
Wanneer hij dood zou gaan is GoT echt een stuk minder _O-
Zal niet snel de pijp uitgaan verwacht ik. Is de lieveling van George RR Martin. Al zegt dat natuurlijk ook niks in deze serie :p.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Russel88 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:52:
Heb de youtube filmpjes van comicgirl19? gezien over de families. Helaas wel een spoiler in het tweede stuk over de Lannisters. Maar wel erg leerzaam.
Ow, zit daar toch een spoiler in? Ik dacht dat haar filmpjes spoiler vrij waren. Sorry dat was niet mijn bedoeling. Gaf ze aan dat het er een spoiler kwam, want meestal doet ze dat wel. :S Nogmaals sorry. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
RocketKoen schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Tyrion krijgt dan ook zelden iets van verantwoordelijkheid.
In Castely Rock had hij de leiding over het riool.
Pas toen Catelyn hem ontvoerde en hij het voor elkaar kreeg om op eigen kracht terug te komen en onderweg een leger te verzamelen, heeft Tywin hem beloond met de Hand of the King positie.
Dat heeft hij behoorlijk goed gedaan. Het was geen Red Wedding, maar het vernietigen van Stannis' vloot was toch een belangrijke slag. Op het eerste gezicht kreeg hij stank voor dank, maar uiteindelijk krijgt hij toch Winterfell. Moet hij alleen even Sansa bezwangeren :P
Tyrion is nooit Hand of the King geweest, hij mocht spreken namens de Hand of the King.
Hij was Hand of the Hand of the King :9

Verder wil helemaal niemand Winterfell hebben in Kingslanding, alles boven de Neck interesseert ze niet. Om het noorden toch in de macht/familie te houden krijgt Tyrion dit afdankertje. Is mijn indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
E2TK schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:12:
[...]
Tyrion is nooit Hand of the King geweest, hij mocht spreken namens de Hand of the King.
Hij was Hand of the Hand of the King :9
Klopt inderdaad. Tyrion Lannister: Was acting hand during his father's Tywin Lannister 2nd term, while he was campaigning in the Riverlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Dreanor schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:00:
[...]

Ow, zit daar toch een spoiler in? Ik dacht dat haar filmpjes spoiler vrij waren. Sorry dat was niet mijn bedoeling. Gaf ze aan dat het er een spoiler kwam, want meestal doet ze dat wel. :S Nogmaals sorry. :(
Tja achtergrond informatie ging over een prophecy over een bepaalde karakter. Als ze die prophecy vertelt, dan ga ik ervan uit dat het uitkomt, want sommige andere zaken zijn al uitgekomen.
Geen probleem hoor. Want vond het wel heel erg leerzaam, alhoewel dat domme robot me mateloos irriteerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
[Pas toen Catelyn hem ontvoerde en hij het voor elkaar kreeg om op eigen kracht terug te komen en onderweg een leger te verzamelen, heeft Tywin hem beloond met de Hand of the King positie.
Dat heeft hij behoorlijk goed gedaan.
Toevallig afgelopen week S01 nog een keer gekeken en was juist een enorme vernedering dat hij met een legertje simpelen bosfiguren kwam aanzetten. Hij moest zijn handje ophouden bij zijn vader om zijn schuld in te lossen bij die neanderthalers en dat als broer van de koning. Tywin stelde daarnaast als voorwaarde dat ze mee moesten vechten tegen Robb en dat Tyrion zelf voorop zou gaan. Dus nee, het is tot nu toe een grote vernedering voor Tyrion, maar ja hij heeft tenslotte zijn moeder vermoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Malt007 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:54:
[...]

Toevallig afgelopen week S01 nog een keer gekeken en was juist een enorme vernedering dat hij met een legertje simpelen bosfiguren kwam aanzetten. Hij moest zijn handje ophouden bij zijn vader om zijn schuld in te lossen bij die neanderthalers en dat als broer van de koning. Tywin stelde daarnaast als voorwaarde dat ze mee moesten vechten tegen Robb en dat Tyrion zelf voorop zou gaan. Dus nee, het is tot nu toe een grote vernedering voor Tyrion, maar ja hij heeft tenslotte zijn moeder vermoord 8)7
Hij is de oom van de koning hoor :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinecrafterII
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-03 09:03
Malt007 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:54:
[...]

Ik denk dat vermoorden een groot woord is hier, Tyrion heeft er geen bewuste hand in gehad. But then again, je zou toch denken dat zo'n klein manneke minder moeite vergt dan een normale baby :P ?

Verder vind ik grootmoeder Tyrell ook geweldig, hoe direct en droog ze kan antwoorden, zij het tegen Sansa of Tywin, zij is ook iemand die een conversatie weet te voeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Overigens, een vervelende continuïteitsfout (een bewuste, aangezien GRRM mede producent is van de serie), vind ik de dood van Jeyne en haar ongeboren kind bij de Red Wedding. In het boek gebeurt dat niet.

Waarom? :?

Het slaat echt helemaal nergens op, tenzij je een andere uitkomst van de serie wilt dan voor het boek...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
In het boek is Jeyne niet zwanger, voor zover wij weten, toch? Lijkt me overigens meer iets om over te discussiëren in het boekentopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Ramzzz schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:15:
Overigens, een vervelende continuïteitsfout (een bewuste, aangezien GRRM mede producent is van de serie), vind ik de dood van Jeyne en haar ongeboren kind bij de Red Wedding. In het boek gebeurt dat niet.

Het slaat echt helemaal nergens op, tenzij je een andere uitkomst van de serie wilt dan voor het boek...
Game of Thrones is niet zozeer een verfilming (?) van de boeken als de manier waarop Weiss en Benioff de boeken zien. Er zitten dus inderdaad verschillen tussen de serie en de boeken, hoewel ik ze zelf niet storend groot vind.
Bijvoorbeeld Talisa, die heet in het boek inderdaad Jeyne, maar ze hebben waarschijnlijk voor een vrouw in de vorm van Talisa gekozen omdat je dan niet nog een huis hoeft te introduceren.

[ Voor 12% gewijzigd door Smitovic op 17-06-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Smitovic schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:58:
[...]

Game of Thrones is niet zozeer een verfilming (?) van de boeken als de manier waarop Weiss en Benioff de boeken zien. Er zitten dus inderdaad verschillen tussen de serie en de boeken, hoewel ik ze zelf niet storend groot vind.
Bijvoorbeeld Talisa, die heet in het boek inderdaad Jeyne, maar ze hebben waarschijnlijk voor een vrouw in de vorm van Talisa gekozen omdat je dan niet nog een huis hoeft te introduceren.
Op zich vind ik de verschillen niet erg, alleen hoop ik niet dat dit een soort van mini-spoiler is. De discrepantie hieromheen lijkt te suggereren dat er verder helemaal niks interessants gebeurt met Jeyne in de boeken omdat de serie en de boeken dan te veel uit elkaar gaan lopen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26

Het was toch de bedoeling om in het andere topic een vergelijking te maken met de boeken?

Jammer dat we zo lang moeten wachten op het nieuwe seizoen. Vondt het seizoen 3 namelijk weer erg sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De impact van de Red Wedding verhogen zodat het een stuk sterker over kwam.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nee heeft te maken met het feit dat Talisa een ander personage dan Jeyne is. De achtergrond van beide bevat teveel spoilers dus dat gaan we hier niet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

dutchgio schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:41:
De machtsverhoudingen tussen Tywin en Joffrey zijn in elk geval wel duidelijk.
- het de trap op lopen van Tywin zoals hierboven genoemd.
- het "vergaderen" op een andere locatie waarmee Joffrey het niet eens is, en Tywin vervolgens reageerd: we kunnen wel iemand je erheen tillen.(trappen op en dergelijke)
- joffrey is moe, aldus Tywin. Ondanks dat hij het er niet mee eens is, gaat hij toch weg.
- "je bent geen echte koning als je moet zeggen dat je koning bent"

Het geeft wel aan dat Joffrey dan wel koning is, Tywin heeft meer macht.
Of dat hoofd van Robb ook echt op het bordje van Sansa terecht komt is dan ook nog maar de vraag.
'Mad-king de tweede' Joffrey wil dit maar al te graag om haar te 'treiteren.'

Maar als Tywin echt tegen Joffrey in gaat kan hem dat ook zo de kop kosten.
Want je weet het maar nooit met Joffrey, die uiteindelijk de oning is, en de fantasierijke verhaallijn van George RR Martin die maar altegraag leuke plottwists toevoegd aan het verhaal door iemand van het leven te beroven in de serie.
Zelfs als Joffrey dat zal willen heeft Tywin echt wel nog wat trucs achter de hand. Die man heeft zoveel meer macht dan de Koning zelf. Dat weet Joffrey alleen nog niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
CR1691 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:01:
[...]

Zelfs als Joffrey dat zal willen heeft Tywin echt wel nog wat trucs achter de hand. Die man heeft zoveel meer macht dan de Koning zelf. Dat weet Joffrey alleen nog niet :P.
Hij heeft iig meer geld :P
Tywin is als Lord van Castely Rock schatrijk.
Joffrey zit als Lord of the Realm diep in de schulden dankzij zn "vader".

Maja, zoals Varys al zei: Wie heeft de macht? Degene met de kroon, degene met het goud of degene met het zwaard?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Joffrey heeft geen leger. Geen leger, geen macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Joffrey heeft alleen de Kingsguard. Maar daar win je geen oorlog mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

CR1691 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:59:
En de kingsguard luistert naar de koning? Ned stark werd door de kings guard vermoord toch, of op zijn minst verwond/gevangen en hij was, als hand of the king eigenlijk koning (bij gebrek aan echte koning).

Of heb ik het nu helemaal mis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Dreanor schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:17:
[...]

En de kingsguard luistert naar de koning? Ned stark werd door de kings guard vermoord toch, of op zijn minst verwond/gevangen en hij was, als hand of the king eigenlijk koning (bij gebrek aan echte koning).

Of heb ik het nu helemaal mis? :)
Als ik me niet vergis waren dat de Gold Cloaks, de City watch.. Die horen ook naar de koning te luisteren, maar hebben niet op dezelfde manier trouw gezworen specifiek aan de koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ach, Jaime 'Kingslayer' Lannister vermoordde Aerys Targayen als lid van de Kingsguard.

Dat zegt dus niets.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Daar is inmiddels een duidelijke onderbouwing voor gegeven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Jelte schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:06:
Daar is inmiddels een duidelijke onderbouwing voor gegeven lijkt me.
Klopt, maar dat kunnen anderen natuurlijk ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me er niet druk om maken, vreselijk personage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Wiezo dat? Ik heb wel eens tegen lelijkere vrouwen aan gekeken. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
CR1691 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:59:
Hij heeft de City Guard nog.
4000 man.

Maar niks vergeleken met de tienduizenden in de echte legers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:51:
Wiezo dat? Ik heb wel eens tegen lelijkere vrouwen aan gekeken. :P
Ik vind dat karakter gewoon niks aan :). En uiterlijk is wel het laatste waar ik me in series druk om maak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RocketKoen schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:56:
[...]

4000 man.
Volgens mij zijn veel van die 4000 man ook nog eens jong en onervaren. En ze hebben allemaal gezien hoe Joffrey zich uit de voeten maakte tijdens de Battle on Black Water Bay. Loyaliteit is vast ver te zoeken. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:58:
[...]

Ik vind dat karakter gewoon niks aan :).
Ik ook niet, veel te cliché voor GRRM's wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Denk dat bij Ned Stark's einde en Little finger zn invloed daarbij wel duidelijk is geworden dat de City Guard in de handen is van degene die het loon beheert. En dat is de koning iig niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
prd_mpm schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:08:
Denk dat bij Ned Stark's einde en Little finger zn invloed daarbij wel duidelijk is geworden dat de City Guard in de handen is van degene die het loon beheert. En dat is de koning iig niet!
Vooral wie het hoofd van de guard omkoopt. En Ned vond dat niet netjes...
Op het moment is Tyrion's oude sellsword de captain. Daarvan is het helemaal duidelijk dat hij voor de hoogste bieder werkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:36
Ik heb laatst nog de aflevering gekeken waar ned op het einde dus 'verraden' wordt.
Je merkt duidelijk dat little finger wel aan zijn kant stond, en met goede slimme ideën naar Ned toe kwam.
Natuurlijk waren dat onmorale plannen waar Ned niks van wou weten en toen koos little finger helaas voor zijn eigen hachje.
Ook op het moment dat Joffrey beveeld Ned te onthoofden probeerde Cersei hem nog tegen te houden.
Joffrey is de enige persoon waarom Ned onthoofd is.

Ned was gewoon te 'juist' om in z'n wereld te kunnen overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:58:
[...]

Ik vind dat karakter gewoon niks aan :). En uiterlijk is wel het laatste waar ik me in series druk om maak...
Jezelf druk maken moet je ook niet niet doen, je moet gewoon lekker genieten van al die stoere kerels met baarden! ;) Althans, als ik de mevrouwen om mij heen moet geloven die GoT kijken dan zitten er wel een paar knapperds tussen. Ach en dat vind ik eigenlijk zelf ook wel :P

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:56:
[...]

4000 man.

Maar niks vergeleken met de tienduizenden in de echte legers.
En de gecombineerde legers van de westerlands en the reach bij elkaar dan? :P
Tywin bepaalt hoe alles gaat, maar Joffrey blijft nuttig als *legitieme* troonopvolger, Cersei is queen regent. Alles draait om House Lannister :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-_D_- schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:30:
[...]

Jezelf druk maken moet je ook niet niet doen, je moet gewoon lekker genieten van al die stoere kerels met baarden! ;) Althans, als ik de mevrouwen om mij heen moet geloven die GoT kijken dan zitten er wel een paar knapperds tussen. Ach en dat vind ik eigenlijk zelf ook wel :P
Ja, de meeste mannen zijn lekker, idd. Echter heb ik een hekel aan baarden :'). Maar goed, Kit komt met alles weg <3 (Jon Snow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:27:
[...]

Ja, de meeste mannen zijn lekker, idd. Echter heb ik een hekel aan baarden :'). Maar goed, Kit komt met alles weg <3 (Jon Snow).
Omdat hij weet hoe Ygritte van onder smaakt :). You know nothing John sneuuuhhhwwwwww.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:22:
[...]

En de gecombineerde legers van de westerlands en the reach bij elkaar dan? :P
Tywin bepaalt hoe alles gaat, maar Joffrey blijft nuttig als *legitieme* troonopvolger, Cersei is queen regent. Alles draait om House Lannister :)
Tsja, legitieme troonopvolger. Dat was Ned ook :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat was Ned niet. Op zich is Stannis de enige echte troonopvolger. Oudste broer en Robbert heeft geen trueborn kinderen gemaakt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Aight! schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 01:25:
[...]
Omdat hij weet hoe Ygritte van onder smaakt :). You know nothing John sneuuuhhhwwwwww.
Zouden we haar nog terugzien in seizoen 4 eigenlijk? Na wat ze Jon allemaal geflikt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
tweaker2010 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:57:
[...]

Zouden we haar nog terugzien in seizoen 4 eigenlijk? Na wat ze Jon allemaal geflikt heeft?
Lijkt me wel toch.
Speelt toch een aardig belangrijke factor in z'n leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tweaker2010 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:57:
[...]

Ze moet toch ene keer dood gaan? Tis tenslotte Game of Thrones he :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

[...]

Dat hoop ik toch niet....heb je gezien hoe mega onverzorgd iedereen er uit ziet? Lekker zweet, zwarte randen onder de nagels e.d. Geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om iemand van daaronder te gaan besnuffelen, laat staan proeven :) Overigens geldt dat ook voor de mannen natuurlijk. Lijkt me voor Ygritte nou ook niet echt fris om Snow's zuur balzakzweet te moeten ruiken/proeven.... :)
Eigenlijk zegt ze John Sn-iewwwwwww

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Deathchant schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:58:
[...]

Dat hoop ik toch niet....heb je gezien hoe mega onverzorgd iedereen er uit ziet? Lekker zweet, zwarte randen onder de nagels e.d. Geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om iemand van daaronder te gaan besnuffelen, laat staan proeven :) Overigens geldt dat ook voor de mannen natuurlijk. Lijkt me voor Ygritte nou ook niet echt fris om Snow's zuur balzakzweet te moeten ruiken/proeven.... :)
Eigenlijk zegt ze John Sn-iewwwwwww
Ze zijn eerst ff in een warme bron in een grot gaan wassen voordat de verkenningstocht begon, dus als het goed is was het allemaal fris&fruitig :)

Het begint hier een bijzondere discussie te worden :P

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wait, whut :')? Wat heeft dat met mijn smaak in mannen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

[...]

Lol, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
janvanduschoten schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:24:
[...]
Ze zijn eerst ff in een warme bron in een grot gaan wassen voordat de verkenningstocht begon, dus als het goed is was het allemaal fris&fruitig :)

Het begint hier een bijzondere discussie te worden :P
Inderdaad, dat dacht ik ook. Dus zo slim waren ze dan ook wel weer. Lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

Kit Harington toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
janvanduschoten schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:24: Ze zijn eerst ff in een warme bron in een grot gaan wassen voordat de verkenningstocht begon, dus als het goed is was het allemaal fris&fruitig :)
fris & fruitig? Ik heb geen Sanex gezien hoor...

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
dat is dan ook chemisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RocketKoen schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 02:47:
[...]

Tsja, legitieme troonopvolger. Dat was Ned ook :P
Ned zou geen troonopvolger zijn maar steward. Beetje zoals Denethor in Gondor is in LOTR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
MrVegeta schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:43:
Dat was Ned niet. Op zich is Stannis de enige echte troonopvolger. Oudste broer en Robbert heeft geen trueborn kinderen gemaakt.
Jawel, maar die zijn allemaal in opdracht van Joffrey omgebracht in seizoen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ezequiel schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 03:09:
[...]

Jawel, maar die zijn allemaal in opdracht van Joffrey omgebracht in seizoen 1
Trueborn is als ze verwekt zijn binnen het huwelijk.
De kinderen van Robert zijn bastaard of Natural born.

Stannis doet het ook niet geweldig wat nageslacht betreft trouwens. Hij heeft 1 dochter met greyscale en zijn vrouw kan geen kinderen meer krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
RocketKoen schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 03:19:
[...]
Trueborn is als ze verwekt zijn binnen het huwelijk.
De kinderen van Robert zijn bastaard of Natural born.
Trueborn en baseborn dus. Natural born is weer wat anders toch? ;)
Stannis doet het ook niet geweldig wat nageslacht betreft trouwens. Hij heeft 1 dochter met greyscale en zijn vrouw kan geen kinderen meer krijgen.
Vergeet de shadowbaby niet he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
http://ow.ly/mug5e

Nieuwe rol voor seizoen 4 is vervuld. Die acteur schijnt in de VS redelijk bekend te zijn uit andere series, onder andere van Graceland.p kun je m kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dutchgio schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:30:

Nieuwe rol voor seizoen 4 is vervuld. Die acteur schijnt in de VS redelijk bekend te zijn uit andere series, onder andere van Graceland.p kun je m kennen.
Die had ik me eigenlijk veel jonger voorgesteld.
Maar als je bedenkt dat hij een vete uit de tijd van de Mad King komt settelen, moet hij toch redelijk oud zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
dutchgio schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:30:

Dan mag ie zn haar nog wel even laten groeien. Op plaatjes heeft Oberyn Martell haar tot op zijn schouders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:35:
[...]

Wait, whut :')? Wat heeft dat met mijn smaak in mannen te maken?
Mannen die kunnen beffen zijn aantrekkelijker dan mannen die dat niet kunnen :)

Kan het niveau van het topic nog verder omlaag? Ik stel voor dat het hier stopt. }:|

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 29-06-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RocketKoen schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:52:
[...]

Die had ik me eigenlijk veel jonger voorgesteld.
Maar als je bedenkt dat hij een vete uit de tijd van de Mad King komt settelen, moet hij toch redelijk oud zijn.
Niet echt een spoiler, maar just in case:
spoiler:
Hij heeft volwassen kinderen.

Ik vind hem juist jonger uitzien dan hoe ik hem me voorstelde tijdens het lezen. Maar misschien doen ze daar wat aan met makeup. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:11:
[...]

Mannen die kunnen beffen zijn aantrekkelijker dan mannen die dat niet kunnen :)

[mbr]Kan het niveau van het topic nog verder omlaag? Ik stel voor dat het hier stopt. }:|[/]
Oh jezus fuck :'). Mannen...

En goed idee, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:43:
Tja, "enige echte", Robbert heeft 't Koningschap ook alleen maar van de Mad King (Aerys II Targaryen) "gestolen". ;)

Dus strikt gezien heeft Daenerys het recht op de troon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tywin in Top Gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Wat zei die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Osiris schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Tja, "enige echte", Robbert heeft 't Koningschap ook alleen maar van de Mad King (Aerys II Targaryen) "gestolen". ;)

spoiler:
nog wel ja ;)

Ach ik ben nog steeds voor HODOR als king :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Ja is dat zo? Begint het niet opnieuw wanneer de troon verovert is?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

Ja, en een paar honderd jaar daarvoor hebben de Targaryens de troon ook gestolen, met hun draken.

Zo kun je bezig blijven...

De 'First Men' zijn eigenlijk de enige rechthebbenden op Westeros, aangezien de Andals daarvoor ook de boel gestolen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:41

odan

The dark side is within all!

Ramzzz schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:15:
[...]

Ja, en een paar honderd jaar daarvoor hebben de Targaryens de troon ook gestolen, met hun draken.

Zo kun je bezig blijven...

De 'First Men' zijn eigenlijk de enige rechthebbenden op Westeros, aangezien de Andals daarvoor ook de boel gestolen hebben.
en de first men hebben het weer "afgepakt" van de Children of the Forest. hoewel die op een gegeven moment wel vreedzaam samen leefden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsja, het enige recht is het recht van de sterkste.

De Targaryens zijn op de troon gekomen omdat ze machtige draken hadden.
Helaas zijn draken iets minder praktisch tijdens vrede. Zo onhandig dat de kennis over draken langzaam verloren gaat. Na een tijd weet niemand meer hoe je uberhaubt een drakenei uit laat komen.

Het enige wat ze nog wel weten is dat ze "binnen de familie" moeten trouwen, omdat hun onkwetsbaarheid voor vuur anders zal verdwijnen.
Het nadeel daarvan is weer dat je af en toe een mongooltje krijgt. En als die koning wordt dan is het een kwestie van tijd tot er iemand in opstand komt.

En als je niet duidelijk de meest machtige familie hebt, dan wordt het erg lastig om je troon te behouden.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 29 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic