[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Zeror schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:15:
Daarnet de aflevering pas gezien. Was een weekje op vakantie en moest dus even wachten. De betekenis achter de benaming Red Wedding is nu wel aardig duidelijk, ja. Ik zat echt te kijken van What, whaaa WTF!!!! Toen die vrouw van Robb gekilled werd, had ik nog zoiets van dat dit een verlies is die wel te begrijpen was. Robb heeft de belofte om met een van die dochters van huis Frey te trouwen gebroken en zag dat wel als de reactie van huis Frey. Maar toen Robb en zijn moeder Cathlyn ook afgeslacht werden, had ik echt wel door dat er dus veel meer aan de hand is.

Ook kreeg ik de indruk dat The Hound ongeveer wist wat er ging gebeuren in huis Frey en probeerde Arya tegen de gruwel te beschermen. Iemand die daar wat over kan vertellen?
inderdaad mega vet ! :), ik kreeg de rillingen toen het liedje begon en toen wist ik al gelijk genoeg...

Cant get enough of it !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
MrVegeta schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:41:
Ik denk dat hij bedoeld van te voren, hij was steeds aan het uitstellen om naar het kasteel te gaan.
Hij is uit Kings Landing vertrokken na de slag op blackwater. Toen bestond het plan voor the red wedding nog niet eens. Dus ik denk niet dat hij het wist.

Maar aangezien hij op het punt stond om op de deur te kloppen van iemand die hem waarschijnlijk dood wil, is het niet zo'n slecht idee als hij en zn paard goed uitgerust zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

NMe schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:25:
[...]

Hoezo, "ging gebeuren"? Die zag overal mensen afgeslacht worden, net als Arya. No way dat Clegane zijn eigen hachje niet redt. :P
Zoals MrVegeta aangeeft. Hij was zijn bezoek aan het kasteel aan het uitstellen en probeerde duidelijk Arya ervan te weerhouden. Al gaf ie haar ook wel de kans om Arya met haar familie te herenigen door uberhaupt al naar het kasteel toe te reizen. Ik denk dat hij wilde dat Arya inzag dat hij haar probeerde te beschermen, maar dat Arya dat gewoon niet zag omdat zij juist naar haar familie wilde. Niet zo heel gek natuurlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hij had 't door toen 'ie door die gast bij de poort weggestuurd werd. Maar tegen die tijd was Arya er zelf al vandoor gegaan.

[ Voor 28% gewijzigd door CyBeR op 08-06-2013 14:28 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RocketKoen schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:21:
[...]

Hij is uit Kings Landing vertrokken na de slag op blackwater. Toen bestond het plan voor the red wedding nog niet eens. Dus ik denk niet dat hij het wist.
Ik weet wel zeker dat the Hound het niet wist :p, maar goed.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Dat is inderdaad een nieuwe, die insteek heb ik nog nooit gehoort. Ik denk ook dat The Hound het niet wist. Hij 'treuzelde' denk ik omdat hij 's avonds het kasteel in wilde komen, en niet overdag wanneer ze aankwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Maar The Hound wist wel waar Robb en Cathlyn Stark waren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Als hij Arya naar de Freys zou brengen om haar te laten ombrengen, dan zou hij zich toch niet moeten verkleden als varkensboer? Dan kun je toch binnen langs de grote poort? Trouwens, als je kijkt wat Frey nu gedaan heeft, zou hij Arya wel betrokken hebben in het spektakel als hij wist dat die eraan zat te komen.

[ Voor 29% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 08-06-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Zeror, de trouwerij van Edmure en Roslin was bekend bij iedereen. Dat staat los van het feit dat Tywin, Roose en Walder een plan hadden.

ctrlaltdelbe, The Hound wilde niet opvallen. Hij is een outcast omdat hij als Kingsguard Joffrey tijdens de Battle of Blackwater Bay heeft verlaten. Als Frey wist dat Arya zou komen zou zij natuurlijk ook gepakt worden, ware het niet dat vrijwel iedereen denkt dat Arya dood is.

Dat The Hound voor Arya losgeld wilde eisen staat los van The Red Wedding. Ik geloof niet dat The Hound wist dat Robb en zijn bannermen vermoord zouden worden, omdat zoals gezegd The Hound niet meer terug kan naar de Lannisters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:45
Joosie200 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:17:
Joffrey [...] learns the true meaning of Christmass
Hodor!
Jaime Lannister forms Kingslayer, the first heavy metal band in Westeros :D
Hodor!

_/-\o_ Is toch ook mooi om een auteur te zien die hoewel ie zijn werk als beste tot nu beschouwd en moeilijk zal overtreffen gewoon de spot mee kan drijven. En wie dacht nog meer toen in GoT de nickname: kingslayer viel meteen aan: hmm, goede naam voor een metalband? :*)
Ik zie nog geen band genaamd Kingslayer in Metal-Archives, dus sla je slag 8)

Maar ik ben benieuwd wat het ons vanavond/morgenavond gaat brengen !

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aAYRp9E_460s.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Zou wel haar verdiende loon zijn na het verraden van haar vader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe heeft Sansa haar vader verraden?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Door continu te zeggen dat ie een traitor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Avalaxy schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:09:
Ze is zwak en werd gepushed door Joffrey om dat te doen. Toen Joffrey koning werd heeft ie een einde aan dat spelletje gebracht door Ned Stark om te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:21:
[...]

Ze is zwak en werd gepushed door Joffrey om dat te doen. Toen Joffrey koning werd heeft ie een einde aan dat spelletje gebracht door Ned Stark om te brengen.
Inderdaad. Ze heeft juist haar best gedaan haar vader te redden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Avalaxy schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:09:
Jullie hebben toch wel door dat ze dat moest zeggen om te overleven? Zij smeekt haar vader later om toe te geven dat hij verkeerd zat en dat hij inderdaad een verrader was om te zorgen dat hij zou overleven. Dat Joffrey hem toch een kopje kleiner maakt kan Sansa niet veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Zojuist ook ep09 gezien, wat een episode _/-\o_
Vond het wel gaaf, ben ook wel benieuwd wie de volgende is die gaat sterven, Joffrey of Balon Greyjoy.
Vond het ook best vreemd dat Stannis Balon Greyjoy als usurper betitelde terwijl die zich niet tot koning heeft uitgeroepen. Maar goed we sha'll see tomorrow :)

Robb had eigenlijk ook beter moeten weten bij die Frey, die gast is al zo oud en heeft al zoveel wars overleefd, dat kon hij alleen maar doen door sluw te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:18
The_Scarabial schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:04:
Zojuist ook ep09 gezien, wat een episode _/-\o_
Vond het wel gaaf, ben ook wel benieuwd wie de volgende is die gaat sterven, Joffrey of Balon Greyjoy.
Vond het ook best vreemd dat Stannis Balon Greyjoy als usurper betitelde terwijl die zich niet tot koning heeft uitgeroepen. Maar goed we sha'll see tomorrow :)

Robb had eigenlijk ook beter moeten weten bij die Frey, die gast is al zo oud en heeft al zoveel wars overleefd, dat kon hij alleen maar doen door sluw te zijn.
Balon Greyjoy titelt zichzelf wel koning (King of The north) via het recht van verovering. Dat is geloof ik gezegd geweest toen Theon bij hem was, en hun motto duid het ook wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
wsitedesign schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:12:
[...]

Balon Greyjoy titelt zichzelf wel koning (King of The north) via het recht van verovering. Dat is geloof ik gezegd geweest toen Theon bij hem was, en hun motto duid het ook wel aan.
Balon Greyjoy heeft juist geen interesse in koning van het noorden zijn.
Hij is een piraat, wat moet hij met kastelen?

Waarom denk je dat niemand Theon kwam helpen toen hij Winterfell had veroverd?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Straks laatste episode van het seizoen.. Kan niet wachten tot morgenochtend!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Quad schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:14:
Straks laatste episode van het seizoen.. Kan niet wachten tot morgenochtend!
Ik zit er klaar voor! ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik ga toch maar slapen :P Spannend. Enerzijds erg jammer dat we dalijk weer heel lang moeten wachten, anderzijds móet dit haast wel een spannende aflevering worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dat is het voordeel van in Amerika zijn, ik kijk gewoon live. Theon is nu Reeks :-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leuke aflevering, deze keer niet echt een cliffhanger. Theon is nu Reek en mist een deel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandO
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Met ^. Nadeel is wel dat het seizoen voor ons nu dus al is afgelopen, terwijl de meeste anderen in dit topic nog een aflevering hebben te gaan :-)

Zeker na vorige week vond ik het een nogal rustige aflevering, inderdaad zonder echte knaller of cliffhanger als finale. Als boeklezer waren er wel een paar gebeurtenissen die ik stiekem in deze aflevering had verwacht eigenlijk. Nu was het vooral het verplaatsen van pionnen en het in stelling zetten voor alles wat het volgende seizoen dan maar moet gebeuren. Wel jammer dat dat nog bijna een jaar gaat duren. And so our Watch begins, zouden ze op the Wall zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik baal weleens van cliffhangers, maar aan de andere kant heb je toch altijd hoge verwachtingen voor een seizoensafsluiter en dan viel het een beetje tegen. Dat beeld van Rob zonder met een wolvenkop is toch ook wel ziek om in het echt te zien. Hoe verzinnen ze het?

[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 10-06-2013 04:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Liep door omstandigheden achter, en daardoor pas net The Red Wedding gezien. De boeken heb ik wel gelezen, maar heb de spoilers weten te vermijden. Ik vond eea goed gedaan, in lijn met de rest van de serie, maar tegelijk vind ik de reacties zwaar overdreven. Ik zat me zlefs af te vragen of men naar dezelfde aflevering keek.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, nieuwe aflevering gezien, altijd leuk :D. Arya en de Hound gaan nog grote maatjes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Arya gaat door het lint..! Die is nu helemaal getraumatiseerd natuurlijk en gaat later hopelijk in haar eentje wraak nemen namens de Starks :)

Was een rustige seasons finale... had wel op wat meer spektakel gehoopt, zeker gezien de gekkigheid van vorige week.. Nu weer een jaar wachten :'( :'( :'(

Ik denk dat ik aan de boeken ga beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Bijna een jaar dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Uhh seizoen 4 natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:50:
[...]

Uhh seizoen 4 natuurlijk..
Aaaahh! Zo lang nog? Waarom? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
...omdat JRRM nog lang niet klaar is, eea kan dus niet te snel gaan :D.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Ah gloeiende gloeiende! Dit is waar ik bang voor was. Nu heeft Sam het White Walker-mes weer gewoon bij zich. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:01:
Ah gloeiende gloeiende! Dit is waar ik bang voor was. Nu heeft Sam het White Walker-mes weer gewoon bij zich. |:(
Hij had er meerdere mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, hij vindt de speerpunten en pijlpunten al veel eerder in het seizoen, onder een steen, in een mantel van een lid van de Night's Watch. Hele berg. Daarom geeft ie er nu ook wat van aan Bran en de zijnen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Seizoen 4 is nog steeds hetzelfde boek als seizoen 3 dus Martin krijgt in ieder geval weer een extra jaar de tijd. Benieuwd naar de laatste aflevering vanavond!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sterker nog, hij heeft er drie van gemaakt! :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Phew. Godzijdank. Ik dachten even dat er een levensgrote continuity error langskwam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
GRRM heeft met de dood van Robb en Catelyn wel bereikt wat hij hoopte te bereiken: pure angst bij de kijker :P Vroeger dacht je altijd 'ach, hoofdpersonage, die overleeft het wel', maar toen John Snow de eerste pijl pakte wist ik écht niet of hij het zou overleven of niet.

En Arya, dat wordt een medogenloze killer, zie je zo :D Leuke combo ook, met The Hound. Gaan we hopelijk nog veel leuks mee beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Legde hij ook uit bij de talkshow van Conan. Hij wil niet dat mensen vooraf toch al weten dat de hoofdpersonage een hinderlaag van een man of 20 het toch wel gaat overleven. Als kijker of lezer moet je de angst voelen die dat personage in zo'n situatie ook voelt. Dat is hem aardig goed gelukt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ctrlaltdelbe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:21:
Vroeger dacht je altijd 'ach, hoofdpersonage, die overleeft het wel', maar toen John Snow de eerste pijl pakte wist ik écht niet of hij het zou overleven of niet.
Dat gebeurde anders wel in 09. Juhn Snuh stond toen in zijn eentje, halve minuut ging voorbij (wildlings hebben zoveel tijd nodig om een pijl te schieten?) toen Bran pas met de wolfjes ging wargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
CR1691 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:24:
Legde hij ook uit bij de talkshow van Conan. Hij wil niet dat mensen vooraf toch al weten dat de hoofdpersonage een hinderlaag van een man of 20 het toch wel gaat overleven. Als kijker of lezer moet je de angst voelen die dat personage in zo'n situatie ook voelt. Dat is hem aardig goed gelukt ;).
Dat interview heb ik ook gezien, vandaar ook mijn opmerking. Het is hem inderdaad aardig gelukt :D Ik denk dat dat één van die dingen is die deze serie zo geweldig maakt.

Verder ben ik sterk benieuwd naar het uiteindelijke lot van Walder Frey want het verhaal van Bran over de kok en de koningszoon kon geen duidelijker hint zijn dat het er niet goed uitziet voor die oude viezerik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Ik stel me dat soort scenes altijd voor dat ze tegelijkertijd gebeuren maar achter elkaar afgespeeld worden, tot het moment suprême dat de wolfjes een fijne maaltijd hebben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:52:
[...]

Aaaahh! Zo lang nog? Waarom? |:(
Maart weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
We worden inderdaad bang gemaakt. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Op het einde was ik er zelf niet helemaal gerust op voor khaleesi...
Na de starks mag zij voor mij nu de echte queen van westeros worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mngm schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:35:
We worden inderdaad bang gemaakt. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Op het einde was ik er zelf niet helemaal gerust op voor khaleesi...
Na de starks mag zij voor mij nu de echte queen van westeros worden :)
Stannis for King!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

mngm schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:35:
Op het einde was ik er zelf niet helemaal gerust op voor khaleesi...
haha inderdaad.. alles kan nu... ik zie het gewoon gebeuren dat Khaleesi straks met haar slaven leger aan komt varen in Kings Landing en door een nieuwe lading Wildfire alsnog de pijp uit gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
Oh wat is Ramsay Bolton toch geweldig. Echt weer prachtig gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Het bizarre van dit deel is de omslag van Melisandre. Zij wilt nu dus dat Stannis de oorlog om de troon laat varen om de White Walkers tegen te gaan.. is zij dan toch niet zo slecht als we denken en heeft zij gewoon het beste met Westeros voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Freshnezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:39:
[...]

haha inderdaad.. alles kan nu... ik zie het gewoon gebeuren dat Khaleesi straks met haar slaven leger aan komt varen in Kings Landing en door een nieuwe lading Wildfire alsnog de pijp uit gaat 8)7
Nee dit kan dus niet aangezien zij "fire resistant" is... Zie aflevering (geen idee) waarbij ze de eieren pakte in het vuur ging zitten toen haar ex-man zijn lichaam verbrandt werd

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

MrVegeta schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:02:
Hoe heeft Sansa haar vader verraden?
Ze had (een deel van) de plannen van haar vader aan Cersei verteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Je weet nu inderdaad niet wat er gaat gebeuren. Iedereen kan op ieder moment ge'axe'd worden. Stiekeme hoop/angst dat er in die laatste crowd nog een overgebleven assassin stond die een mesje in het rug van onze drakenmoeder zou kunnen steken, maar 2 hoofdpersonen afmaken in 2 afleveringen tijd is misschien zelfs voor GoT teveel van het goede.

Verder heb ik hardop zitten juichen toen Yara tegen haar vader opstond, Arya een prachting display van 'stabby stabby' liet zien en Jon Snuuuhhh weer thuis arriveerde. *O*

Belachelijk veel zin in seizoen 4. Verdomme.

[ Voor 21% gewijzigd door Sagaris op 10-06-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Khaleesi lijkt mij de meest ''nobele'' om de troon te bestijgen. Die hele Lannister familie is machtsgeil en Stannis lijkt mij ook een dictator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Quadradial schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Nee dit kan dus niet aangezien zij "fire resistant" is... Zie aflevering (geen idee) waarbij ze de eieren pakte in het vuur ging zitten toen haar ex-man zijn lichaam verbrandt werd
Ja en dan, dan is haar hele slavenleger dood, en kan zij in haar uppie ook bar weinig beginnen natuurlijk.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
The_Fes schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:56:
[...]

Ja en dan, dan is haar hele slavenleger dood, en kan zij in haar uppie ook bar weinig beginnen natuurlijk.
3 draken die nog groter moeten worden.... en een simpel pijltje of speer dood niet zomaar een draak als deze volgroeid zijn....

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wat moet ik nou gaan doen voor de komende 293 dagen? (er van uitgaande dat seizoen 4 op zondag 30 maart begint, wat gezien het begin van seizoen 2 en 3 wel in de lijn der verwachting ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Kid Jansen schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:36:
Wat moet ik nou gaan doen voor de komende 293 dagen? (er van uitgaande dat seizoen 4 op zondag 30 maart begint, wat gezien het begin van seizoen 2 en 3 wel in de lijn der verwachting ligt)
Andere goede series kijken :)
(Breaking Bad begint in augustus weer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Walking Dead begint in oktober weer dus dat is ook een optie. Als je de boeken niet gelezen hebt die uiteraard oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Iets waar ik overigens ook mee begonnen ben: Seizoen 1 en straks 2 nog een keer kijken.
Ik merk wel dat ik heel veel verhaal soms gemist heb door niet altijd goed op de details te letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Interessant einde van het seizoen. Ben nou wel helemaal benieuwd naar het volgende. Grrr.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
unfor schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:41:
Andere goede series kijken :)
(Breaking Bad begint in augustus weer :P)
Ik snap nog steeds niet waarom ze halverwege seizoen 5 daar ineens de boel voor een jaar stil leggen... Moet overigens ook nog steeds Boardwalk Empire kijken, ook goede serie maar af en toe wel wat traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/timeline/82beedd0432a905a463ddbb7082b54c1.png

Nog steeds stijgende kijkcijfers, genoeg reden dus voor HBO om door te gaan met deze serie :)
Groene lijn is van seizoen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Laatst online: 00:15

Elvhenk

/me hartje GO

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GSp8QaI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Haha, ik dacht dat John Snow nu ook dood zou gaan. En dat een van die slaven een mes in de rug van de khaleesi zou steken. Bij haar gaan dingen nu al veel te lang goed, dat kan natuurlijk niet in het GoT universum.

Ik hoop trouwens wel dat die Dario Naharis binnenkort een speer tegenkomt. Continu zo´n nep stoere pose aanhouden als hij daar op dat podium naast khaleesi staat, half schuin richting het publiek. Wat een fake. Hij zou in de powerrangers niet misstaan.

Vond het wel een beetje een troll actie dat al die slaven ineens Jar-Jar Binks taal gingen uitslaan. Wie wil er freedom? Mesa wants freedom, mesa!

[ Voor 18% gewijzigd door Goron op 10-06-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:18
Heh, Arya met haar coin, en dan The Hound: "volgende keer waarschuw je me eerst" :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
wsitedesign schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:37:
Heh, Arya met haar coin, en dan The Hound: "volgende keer waarschuw je me eerst" :o
Om zich vervolgens op de achtergrond tegoed te doen aan het eten van die gasten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1SrApBh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Zo, die Joffrey was deze episode ook lekker op dreef zeg, dat belooft nog wat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat een mooi einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
tweaker2010 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:14:
[afbeelding]

Nog steeds stijgende kijkcijfers, genoeg reden dus voor HBO om door te gaan met deze serie :)
Groene lijn is van seizoen 3
Seizoen 4 was al aangekondigd in april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Laatst online: 23:42
Wat een mooie aflevering weer en hele mooie scenes, alleen al dat openingshot van dat slagveld.
De meeting met Tywin ,Jofrrey en de rest, het einde, geweldig gewoon!

En veel humor zit er toch in verwerkt :)

Kan niet wachten tot seizoen 4,alleen dat duurt wel even,snik

[ Voor 9% gewijzigd door freaky35 op 10-06-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik miste wel "Love hurts" op de achtergrond in de scene met John en Ygrette.

En dat grapje met Rob + wolvenkop was blijkbaar genoeg trauma voor Arya om te gaan moorden ipv namen opzeggen elke dag.

[ Voor 44% gewijzigd door RocketKoen op 10-06-2013 16:24 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:14:
Ik miste wel "Love hurts" op de achtergrond in de scene met John en Ygrette.

En dat grapje met Rob + wolvenkop was blijkbaar genoeg trauma voor Arya om te gaan moorden ipv namen opzeggen elke dag.
Denk wel dat dat voor velen de druppel zou zijn. Ze heeft beide vader en broer onthoofd gezien, bound to mess you up :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
JohnBQ schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:01:
Zo, die Joffrey was deze episode ook lekker op dreef zeg, dat belooft nog wat :9
Joffrey is een schoolvoorbeeld geworden van wat er van komt als je een product van incest op de troon zet. De geschiedenis is zich aan het herhalen. Die scene van "the small council", de blikken van die mensen ....

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Virtuozzo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:27:
[...]

Joffrey is een schoolvoorbeeld geworden van wat er van komt als je een product van incest op de troon zet. De geschiedenis is zich aan het herhalen. Die scene van "the small council", de blikken van die mensen ....
Vooral wat er gebeurt als je een kind als machthebber hebt...
Dat zoontje van Lisa is bijvoorbeeld ook een grote fan van de moon door.

Dany is ook nog jong, maar aangezien ze weduwe en moeder is nogal snel volwassen geworden.
De andere kindjes zijn nogal verwende nesten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 13:30
kunnen ze niks beters bedenken om het seizoen te eindigen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Freshnezz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:43:
Het bizarre van dit deel is de omslag van Melisandre. Zij wilt nu dus dat Stannis de oorlog om de troon laat varen om de White Walkers tegen te gaan.. is zij dan toch niet zo slecht als we denken en heeft zij gewoon het beste met Westeros voor?
Ze is een priesteres van de Lord of Light, ze doet wat hij wilt. In dat opzicht is ze niks anders dan een dienaar van haar God. Slecht zou ik haar zeker niet noemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
bronce schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:52:
kunnen ze niks beters bedenken om het seizoen te eindigen? :O
Alsof dat dit seizoen nodig was. Je hebt in aflevering 9 de Red Wedding gehad, die zodanig viral is gegaan dat een knallende seizoensafsluiter overbodig was. Dit was gewoon een prima afsluiting die de verhaallijnen voor volgend seizoen opzet. De komende tijd zal de Red Wedding nog steeds gespreksonderwerp nummer 1 zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 10-06-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Heel stiekem had ik gehoopt dat Tywin Lanister gezegd had: I will serve your head for Lady Sansa :P

Die dick in a box opmerking van afgelopen week matcht niet meer, hoort nu bij Reek/Theon

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
steffex schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:13:
[...]
Seizoen 4 was al aangekondigd in april ;)
Weet ik, maar toch goed dat kijkcijfers ook in de lijn van de verwachtingen blijven. Succes verzekerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Afbeeldingslocatie: http://www.bohomoth.com/wp-content/uploads/2013/06/tumblr_mo5paoz9op1qkwee2o2_500.gif

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
Uiteraard heb ik me geen moment verveeld, maar om te zeggen dat ik dit een gedenkwaardige season final vond...mwwwneee.

Verdomme, waarom leeft Joffrey nog.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik had het idee dat tywin die oude vent opdracht had gegeven om joffrey te vergiftigen aangezien hij zo zei dat ie hem iets moest geven om te slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:02:
[...]

Denk wel dat dat voor velen de druppel zou zijn. Ze heeft beide vader en broer onthoofd gezien, bound to mess you up :p
Bij Ned was er iemand die haar hoofd naar de grond deed, zo van "kijk niet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Sjah schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:01:
[...]

Bij Ned was er iemand die haar hoofd naar de grond deed, zo van "kijk niet".
Was dat niet een trouwe volger van Ned? Of een van de kings guard? Die ook tegen haar zei dat ze snel weg moest gaan en tegen niemand zeggen dat ze een meisje was of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Msss, na de knaller die aflevering 9 was van dit seizoen zou je bijna zeggen dat aflevering 10 saai was en de afsluiter niet waardig. Maar niets is minder waar naar mijn mening.

Arya begint een aardig (getraumatiseerde) badass te worden. Geweldig inderdaad hoe The Hound als enige opmerking heeft dat ze de volgende keer even vooraf moet melden dat ze iemand de wereld uit helpt.

Vraagje, toen ze de munt had zei ze iets. Ik dacht dat ze die faceless men oproepte, klopt dat?

Verder was de dynamic in de Tywin familie erg goed. De rollen worden duidelijk neergezet en de koning is niet degene met de macht. Ook krijgen we (eindelijk) de andere kant van hun te zien, de "goede" kant om het zo maar te noemen.

Wat ik wel heel jammer vind/vond is dat we maar van één de reactie op het bericht van de Night Watch hebben gezien. Voor een finale had naar mijn idee meer mee gedaan kunnen worden.

Wat ik ook heel jammer vind/vond is dat we van Jamie maar weinig zagen. Ik had graag gezien dat zijn terugkeer meer opschudding zou zorgen in deze aflevering. Aan de andere kant is er genoeg voor S4 wat dat betreft en ik ben vooral benieuwd naar de reacties van de "small council" als Jamie zegt dat Lady Stark hem vrij gelaten heeft in ruil voor haar kinderen bijvoorbeeld.

Ook ben je inderdaad van niemand meer het leven zeker. Ik dacht dat we John ook al konden afschrijven en ik vreesde voor het leven van onze drakenmoeder waar ik een aanslag op verwachte.

En nu ... helaas moeten we wachten ... wat ik nog de grootste aanslag op ons emotionele gestel vind. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Aight! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:30:
[...]

Was dat niet een trouwe volger van Ned? Of een van de kings guard? Die ook tegen haar zei dat ze snel weg moest gaan en tegen niemand zeggen dat ze een meisje was of iets dergelijks?
Dat was iemand van de nights watch die haar mee naar het noorden wou nemen, als jongetje, inderdaad.

Ik ben de afgelopen paar dagen maar de serie terug gaan kijken vanaf het begin, ik kom heel wat "Ooooww" en "Oh ja!" momentjes tegen zeg. Zeker een aanrader :9

Morgen komen ook nog de eerste drie boeken aan als het goed is, door een aanbieding van 3 boeken voor € 20,00 bij bol.com _/-\o_

(Oftewel, ik moet nog zien af te kicken voor het volgende seizoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Dreanor schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:40:
Vraagje, toen ze de munt had zei ze iets. Ik dacht dat ze die faceless men oproepte, klopt dat?
Nee, dat is de 'code' die ze bij de munt heeft gekregen. Ik zie het meer als dat ze zich er nu echt op heeft toegelegd dat ze die kant op wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dreanor schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:40:
Valar Morghulis. All men must die. Een groet veel gebruikt in Braavos.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nog even op de afl. van vorige week terug komend, wel een 9.8 op IMDB, zegt genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Aight! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:30:
[...]

Dat was die recruiter van de Night's Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Iets anders, zou Hot Pie nog terugkomen? _o_
En iemand een link naar zo een prachtig overzicht met fotos van de familys als in de TS , maar dan bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Die munt werkt toch alleen in Braavos? "Give this coin to any man in Braavos and say the words"

Waarom is het nog geen maart 2014 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
luxzenburcht schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:53:
Die munt werkt toch alleen in Braavos? "Give this coin to any man in Braavos and say the words"

Waarom is het nog geen maart 2014 :)
De munt is geen magisch voorwerp ofzo.
Maar alleen mensen die uit Bravor komen, weten wat het betekent.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

After 3 seasons of Game of Thrones, John Sneuuuwwww now knows something.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

afvalzak schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:15:
After 3 seasons of Game of Thrones, John Sneuuuwwww now knows something.
Ik dacht meer aan: Jon Snow still knows nothing. :+

offtopic:
QoQ mag weleens opschieten met uploaden van hun 1080p versie op usenet. Dan kan ik ook de laatste aflevering gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Laatst online: 21:45
Vond het een goeie aflevering, lekker wat afwisseling, en ook nog eens 10 min langer als normaal.

Probleem nu is het wqchten tot volgend jaar :'(

Ga we nu weer beginnen met falling skies

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Pagina: 1 ... 26 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic