Maar die wou de troon ook niet, maar alleen dat het Noorden weer vrij was van de lannisters en de valse koning in hun ogen.
Robert != NedMektheb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:26:
[...]
Maar die wou de troon ook niet, maar alleen dat het Noorden weer vrij was van de lannisters en de valse koning in hun ogen.
Mwah, ik denk dat je genoeg recht hebt op de troon als je hem verovert hebt
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zeg dat tegen je bannermen die je bij de eerstvolgende oorlog in de rug steken omdat ze je niet respecteren.Tsurany schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:31:
[...]
Mwah, ik denk dat je genoeg recht hebt op de troon als je hem verovert hebt
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Word. Wis me aub GoT, The wire & sons of anarchy uit aub. Heb ik iets te doen tot volgend jaarBobo221 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:11:
Wat zou ik toch graag een bezoekje van deze gasten willen
Dan juist, want als iemand dat ding niet wou dan is het zowel Ned als Robb wel.The_Fes schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:45:
[...]
Denk dat Robert != Robb hier meer op zijn plaats is
Dat heeft hij wel, hij is namelijk ook gedeeltelijk Targaryan
PSN: Alvanosa
Wait what ?Alvanosa schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:08:
[...]
Dat heeft hij wel, hij is namelijk ook gedeeltelijk Targaryan
Moest het even opzoeken maar je hebt gelijk! Zn oma van zn vaders kant.
Hij had daardoor de beste claim op de troon (van Ned, Robbert en Jon Arryn. Aka zn eerste en tweede hand tijdens zijn regeerperiode).
Handig zo'n wiki. En damn wat vergeet je veel en snel bij zo'n verhaal!
Hij had daardoor de beste claim op de troon (van Ned, Robbert en Jon Arryn. Aka zn eerste en tweede hand tijdens zijn regeerperiode).
WoW dat wist ik niet !prd_mpm schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:17:
Moest het even opzoeken maar je hebt gelijk! Zn oma van zn vaders kant.
Als je geinterreseerd ben in het verhaal voor GoT kun je het volgende lezen:
Tales of Dunk and Egg
PSN: Alvanosa
Dus er zijn nog Novels naast het verhaal ?, ( gelijk bestellen ! )Alvanosa schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:24:
[...]
Als je geinterreseerd ben in het verhaal voor GoT kun je het volgende lezen:
Tales of Dunk and Egg
er zijn wat korte verhaaltjes die gaan over de tijd voor GoT.Mektheb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:50:
[...]
Dus er zijn nog Novels naast het verhaal ?, ( gelijk bestellen ! )
Dat ga ik gelijk opzoeken om te kopen !RocketKoen schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:03:
[...]
er zijn wat korte verhaaltjes die gaan over de tijd voor GoT.
Ach ja, op alle fora schreeuwt men om het harst: "Cersei is lelijk", "Nee Margery is lelijk", "Noobs, Sansa is het leukst", et cetera. Feit blijft dat het allemaal prachtmeiden zijn en 95% van die schreeuwlelijkerts 's avonds aan hun pielewaus lopen te trekken op de gehele cast van GoT.NMe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:37:
[...]
Ik weet het niet. Zag laatst een foto van d'r in normale hedendaagse make-up en kleren, en dan is ze een stuk aantrekkelijker.
Alsof men op de fora precies weet hoe mensen uit Asshai (het bestaat in het eggie geeneens!!) klinken...EJPostema schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:30:
[...]
En ja haar engels... Daar is al vele male over gesproken. Ze doet het ook een beetje express, zodat ze echt exotisch lijkt vanwege haar accent. Haar engels is namelijk veel beter dan dit, niet perfect, maar wel beter
Surfin' paradise!
Over smaak valt niet te twisten, persoonlijk zou vind ik die Margery ook niet echt om aan te zien. Maar ieder zijn ding
Dat is geen spoiler, dat is een vleugel
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Verwijderd
The Hedge Knight, The Sworn Sword en The Mystery Knight zijn drie novella's die uiteindelijk een serie van 6 tot 12 moeten vormen. Het speelt zich af rond ~210AL, bijna een eeuw voor ASOIAF.
Hodor!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Onomatopee.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Valt me wel op aan dat plaatje dat Hodor op de eerste rang staat terwijl Maester Luwin en Ser Rodrick lekker tweederangs mogen staan
Hodor is dan ook de halfbroer van Ned.
/obvious troll
/obvious troll
[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 06-06-2013 11:48 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Loopt iedereen in die serie het met iedereen te doen of zow! (dacht alleen de lanistars
)
Volgens http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Hodor is het de achterkleinzoon van Old Nan.MrVegeta schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:38:
Hodor is dan ook de halfbroer van Ned.
Remember what the dormouse said
De Targeryens stonden hier om bekend. De Lannisters niet, daar doen alleen Cersei en Jamie het met elkaar, maar dat proberen ze nog steeds geheim te houden..manstaat schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:48:
Loopt iedereen in die serie het met iedereen te doen of zow! (dacht alleen de lanistars)
Ik zie de gezichten nietVerwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:25:
Even een update van de Starks hoe ze er nu voor staan.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
De schrijver was gisteren op een Amerikaanse talkshow om te praten over de laatste aflevering. Hij geniet ook duidelijk van de reactie die de kijkers hebben gehad
http://teamcoco.com/video/george-r-r-martin-afraid
http://teamcoco.com/video...ght-red-wedding-reactions
Geniaal.RaCio schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:46:
De schrijver was gisteren op een Amerikaanse talkshow om te praten over de laatste aflevering. Hij geniet ook duidelijk van de reactie die de kijkers hebben gehad![]()
"Are you sure they don't have crossbows?"
Dat gebeurd wel vaker als je er iets zoals een kruis overheen fotoshopt..
Surfin' paradise!
Verwijderd
Heerlijk! Wat een fijne man is dat toch ook, die R.R MartinRaCio schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:46:
De schrijver was gisteren op een Amerikaanse talkshow om te praten over de laatste aflevering. Hij geniet ook duidelijk van de reactie die de kijkers hebben gehad![]()
Mooi ditRaCio schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:46:
Goed gebruik ook van "They turned it up to eleven" http://teamcoco.com/video/george-r-r-martin-writing-fast
Hhhhmmm, hij is dus als een dolle aan Book Six aan schrijven. He betterr be, dikke buik....obesitas, op leeftijd, tja hoeveel jaar heeft die nog..
Ik ben bang dat ik eerder dood gaSjah schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:18:
Hhhhmmm, hij is dus als een dolle aan Book Six aan schrijven. He betterr be, dikke buik....obesitas, op leeftijd, tja hoeveel jaar heeft die nog..
Met dit tempo komt er slechts 1 seizoen per jaar op TV, dus dan heeft hij nog wel even de tijd.
Als hij 5 jaar over een boek doet, en HBO 1 tot 2 jaar over het verfilmen van 1 boek, dan gaat dat op elkaar inlopendutchgio schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:33:
Met dit tempo komt er slechts 1 seizoen per jaar op TV, dus dan heeft hij nog wel even de tijd.
Ik hoop dat ze de serie met respect behandelen, en desnoods zeg dat pas na 4 jaar afloop serie (met boek 6 erin), boek 7 komt. Dat dan niet de dollartekens regeren, maar gewoon na 5 jaar de serie afmaken, of desnoods 2 films voor boek 7.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze aan de serie een einde breien voordat het laatste boek uitkomt

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ach als ik het zo zie zoals nuChaoss schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:52:
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze aan de serie een einde breien voordat het laatste boek uitkomt
S4 = Boek 3 2e deel in 2014
S5= Boek 4 1e deel in 2015
S6 = Boek 4 2e deel in 2016
S7 = boek 5 1e deel in 2017
S8 = boek 5 2e deel in 2018
Dat is dus nog wel even
De serie gaat door, ook al heeft GRRM de boeken nog niet af. Benioff en Weiss weten hoe het afloopt, en ze zijn niet van plan te wachten op GRRM omdat dat de snelheid uit de serie haalt.
Bron? Maar als het zo is (zou goed kunnen) dan zie ik het nog steeds niet als een groot probleem aangezien GRRM nauw betrokken is bij de serie en dus het verloop goed kan sturen.Smitovic schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:58:
De serie gaat door, ook al heeft GRRM de boeken nog niet af. Benioff en Weiss weten hoe het afloopt, en ze zijn niet van plan te wachten op GRRM omdat dat de snelheid uit de serie haalt.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Boek 1 had in mijn ogen al 2 seasons gekund.Sjah schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:57:
Valt er over boek wel 4 wel 2 series te maken dan?
Alleen al de verhaaltjes van de verschillende mensen kunnen ze zo veel bigger maken.
The brotherhood without banners bijvoorbeeld is zoveel meer dan wat ze nu hebben laten zien.
Dus ja ik denk het wel
neem wel aan dat ze boek 4 en 5 tegelijk uitzenden, anders heeft de helft van de cast 2 jaar vrij
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Da's op het randje van een spoiler.
[ Voor 25% gewijzigd door Koppensneller op 06-06-2013 17:22 ]
Ter info:jpiwf schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:16:
neem wel aan dat ze boek 4 en 5 tegelijk uitzenden, anders heeft de helft van de cast 2 jaar vrij
Dit is geen spoiler. Boek 4 en 5 spelen tegelijkertijd qua tijdslijnen, maar zijn geografisch gescheiden. Een aantal verhaallijnen zit dus in boek 4 en andere verhaallijnen zitten in boek 5.
Serietechnisch zou het logischer zijn om boek 4 en 5 tegelijkertijd te verfilmen.
Ik spot een fail...Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:25:
Even een update van de Starks hoe ze er nu voor staan.
[afbeelding]
Hoe is het een spoiler? Het is redelijk bekend dat de boeken 4 en 5 zich tegelijk afspelen maar gesplitst zijn in geografische groepen en dat is in dit topic ook al meermaals genoemd.
Ik hoop in elk geval dat de boeken inderdaad niet strikt gevolgd worden op dat niveau want een seizoen lang bepaalde karakters niet zien en het volgende seizoen andere karakters niet zien is wat vervelend. Maar aangezien Martin aan heeft gegeven dat hij zelf al spijt had van die geografische splitsing in plaats van een chronologische komt dat voor de serie vast goed.
Verwijderd
Lijkt mij ook, ik neem aan dat de eerste helft van boek 4 en de eerste helft van boek 5 tot één seizoen wordt verweven en dan helft twee van boek 4 en helft twee van bok 5 in één seizoen. Zoiets.NMe schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:03:
[...]
Hoe is het een spoiler? Het is redelijk bekend dat de boeken 4 en 5 zich tegelijk afspelen maar gesplitst zijn in geografische groepen en dat is in dit topic ook al meermaals genoemd.
Ik hoop in elk geval dat de boeken inderdaad niet strikt gevolgd worden op dat niveau want een seizoen lang bepaalde karakters niet zien en het volgende seizoen andere karakters niet zien is wat vervelend. Maar aangezien Martin aan heeft gegeven dat hij zelf al spijt had van die geografische splitsing in plaats van een chronologische komt dat voor de serie vast goed.
Als ze het niet nog verder opsplitsen. Als ze voor boek 3 twee seizoenen nodig hebben, dan geldt dat voor 4 en 5 vast ook, dus dan hebben we nog 5 jaar te gaan voordat The Winds of Winter af moet zijn.
Boek 7 wordt dan een beetje krap. Ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken, want Martin kan nooit snel genoeg schrijven om de serie voor te blijven.
Laten we die eeuwige discussie eens achter ons laten daar gaat het altijd over. Niemand weet wat er in zijn hoofd rond gaat. En hij weet alles prima geheim te houden. Je weet alleen dat hij stukken heeft geschreven van beide boeken. Wat hij op de dag van vandaag heeft weet niemand maar het zal goed kunnen zijn dat hij het eerste boek binnen 1jaar kan uitgeven en de volgende binnen 3. Weet iedereen hier veelNMe schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:24:
Als ze het niet nog verder opsplitsen. Als ze voor boek 3 twee seizoenen nodig hebben, dan geldt dat voor 4 en 5 vast ook, dus dan hebben we nog 5 jaar te gaan voordat The Winds of Winter af moet zijn.Boek 7 wordt dan een beetje krap. Ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken, want Martin kan nooit snel genoeg schrijven om de serie voor te blijven.
Mwa dat denk ik dus nietMektheb schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:55:
[...]
Ach als ik het zo zie zoals nu
Dat is dus nog wel even
Denk dat boek 4 en deel 1 van boek 5 twee seizoenen zijn en dan wel chronoligisch worden uitgezonden.
Voor kijkers zou dat ontzettend raar zijn tenslotten.
Dan heb je van boek 5 wel twee seizoenen.
Oftewel in 2017 zijn ze door het huidige materiaal heen, al is dan boek 6 wel uit.
Boek 7 daarentegen...
Op de wiki van de boekenreeks staat dat Martin vol vertrouwens heeft het 6e boek uit te brengen voordat hij wordt ingehaald door de serie. Haha vraag me af of dat gaat lukken als hij dat zo stellig zegt.
Op de wiki staat ook dat de producers iig niet gaan wachten op Martin, omdat dat het verhaal ongeloofwaardig zou maken (opeens oude/andere karakters) en het de populariteit niet ten goede doet
Geen idee waar ik dat had gelezen, maar ik ga even op zoek. Wel leuk om te zien of GRRM dit inderdaad echt zelf gezegd heeft.OkkE schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:01:
[...]
Bron? Maar als het zo is (zou goed kunnen) dan zie ik het nog steeds niet als een groot probleem aangezien GRRM nauw betrokken is bij de serie en dus het verloop goed kan sturen.
EDIT: Heb twee leuke stukjes gevonden. Mijn statement kon ik zo snel niet terugvinden, maar dit moet toch wel wat duidelijk maken denk ik.
http://screenrant.com/gam...n-7-series-finale-ending/
http://screenrant.com/gam...3-4-5-details-aco-160936/
[ Voor 26% gewijzigd door Smitovic op 06-06-2013 22:02 ]
Net pas Ep 9 gezien. Blij dat ik dit topic ff niet gevolgd heb. Ben nu ietwat depressed
https://niels.nu
Eventueel een prequel van de dunk & egg tales:
http://screenrant.com/game-thrones-prequel-series-hbo/
Dat lijkt me wel wat. Als hij er eerst maar eens aan verder schrijft...
http://screenrant.com/game-thrones-prequel-series-hbo/
Dat lijkt me wel wat. Als hij er eerst maar eens aan verder schrijft...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Oh, dan ben ik niet goed genoeg ingevoerd.NMe schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:03:
[...]
Ik heb diverse filmpjes van zowel de regisseurs, als van GRRM bekeken. In die filmpjes en interviews merk ik dat men erg veel moeite heeft gestopt in deze aflevering en hier gericht naartoe werkte. Nu is mijn vraag of wij meteen de meest bewogen aflevering van de serie hebben gezien? Of komen er nog meer shockerende en verrassende afleveringen (zonder spoilers te onthullen) ?
|- Rotterdam -|
polm85 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:36:
Of komen er nog meer shockerende en verrassende afleveringen (zonder spoilers te onthullen) ?
spoiler:
Ja
Lol is het een spoiler om te zeggen dat er nog iets gaat gebeuren in de toekomst van GoT
This space is occupied
Eigenlijk had je dus gewoon "Nee" in de spoiler moeten zetten.
Want zo'n vraag kun je natuurlijk vrij eenvoudig zelf beantwoorden.
Na 3 sucesvolle seizoenen stoppen de shockerende en verrasende wendingen. Alleen een simpel voorspelbaar verhaal.
Tuurlijk niet.
Na 3 sucesvolle seizoenen stoppen de shockerende en verrasende wendingen. Alleen een simpel voorspelbaar verhaal.
Tuurlijk niet.
Verwijderd
Ik ben benieuwd of ze wel zo lang de aandacht van de kijker kunnen behouden. Dat is echt een lange tijd hoor.Mektheb schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:55:
[...]
Ach als ik het zo zie zoals nu
Dat is dus nog wel even
Ik begrijp je redenatie, maar de regisseurs en GRRM doen het voorkomen of dit HET pronkstuk van de serie is. Mag toch hopen van nietdutchgio schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:09:
Eigenlijk had je dus gewoon "Nee" in de spoiler moeten zetten.
Tuurlijk niet.
Met andere woorden: Komen er in het boek nog meer stukken voor waar je door wordt 'weggeblazen'?
[ Voor 8% gewijzigd door npolm op 07-06-2013 11:28 ]
|- Rotterdam -|
Om hier nog even op terug te komen, naar aanleiding van de link die Smitovic postte:Mektheb schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:55:
Ze doen niet zo zeer één (of een half) boek per seizoen, ze doen steeds een seizoen per ‘logisch stuk’, wat uiteraard in veel gevallen neer komt op één (of een half) boek.
Well… “A Storm of Swords” is too long to fit in a single season. And as readers know, “A Feast for Crows” and “A Dance with Dragons” takes place during roughly the same time frame, so we’ll have to fold those together. The plan, if we’re lucky enough to be given the opportunity to see it through, is to use as many seasons as we need to tell the story as a whole, to do justice to George’s entire opus.
Bron: http://screenrant.com/gam...3-4-5-details-aco-160936/We’re not looking at our series as a book-by-book adaptation so much as an adaptation of George’s entire saga. In other words, in our minds season two is not “A Clash of Kings.” It is the second season of our adaptation of “A Song of Ice and Fire.”
___
Hoeveel seizoenen het gaan worden is ook (als ik het zo lees) nog niet definitief, maar 7 sowieso:
Bron: http://screenrant.com/gam...n-7-series-finale-ending/[The number of seasons] is being discussed as we speak. The third season was the first half of book three, season four will be the second part of book three. George R.R. Martin has written books four and five; six and seven are pending… I would hope that, if we all survive, and if the audience stays with us we’ll probably get through to seven seasons.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Echt, WTF! Gisteravond ep 9 gezien. Ik snap dat het de allereerste aflevering ooit is waarbij ze (zeer mooi en terecht) totaal geen geluid en muziek meer doen aan het einde en tijdens de aftiteling.
WTF! Was helemaal flabbergasted, uiteraard was de Red Wedding uit de boeken bekend, maar.. wauw!
Toen die muziek ook inzette en hij zijn maliënkolder liet zien begon ik al te slikken.
Prachtig uitgevoerd ook, zeker door Michelle Fairley!
WTF! Was helemaal flabbergasted, uiteraard was de Red Wedding uit de boeken bekend, maar.. wauw!
Toen die muziek ook inzette en hij zijn maliënkolder liet zien begon ik al te slikken.
Kijk dat is pas een uitlegOkkE schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:30:
[...]
Om hier nog even op terug te komen, naar aanleiding van de link die Smitovic postte:
Ze doen niet zo zeer één (of een half) boek per seizoen, ze doen steeds een seizoen per ‘logisch stuk’, wat uiteraard in veel gevallen neer komt op één (of een half) boek.
[...]
[...]
Bron: http://screenrant.com/gam...3-4-5-details-aco-160936/
___
Hoeveel seizoenen het gaan worden is ook (als ik het zo lees) nog niet definitief, maar 7 sowieso:
[...]
Bron: http://screenrant.com/gam...n-7-series-finale-ending/
maar dat we nog 4 jaar GoT kijken ben ik wel zeker van.
Tja, als dit het pronkstuk is, dan was het waarschijnlijk wel de laatste aflevering van het seizoen geweest.polm85 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:27:
[...]
Ik begrijp je redenatie, maar de regisseurs en GRRM doen het voorkomen of dit HET pronkstuk van de serie is. Mag toch hopen van niet
Met andere woorden: Komen er in het boek nog meer stukken voor waar je door wordt 'weggeblazen'?
(er zit nog wel iets in mijn gedachten maar dat kan ook boek 4 geweest zijn, kijk dus uit naar de volgende aflevering)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er komt nog meer dan genoeg aan.polm85 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:27:
[...]
Ik begrijp je redenatie, maar de regisseurs en GRRM doen het voorkomen of dit HET pronkstuk van de serie is. Mag toch hopen van niet
PSN: Finally_Chris
Ik gok van wel, er zijn langer lopende series.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:18:
[...]
Ik ben benieuwd of ze wel zo lang de aandacht van de kijker kunnen behouden. Dat is echt een lange tijd hoor.
En zoals het nu lijkt kan je ook niet echt van uitmelken spreken, aangezien het gewoon een complete boekenserie is en niet een script dat van week tot week geschreven word.
Voor wie echt niet kan wachten, hier is alast een preview/promo van de seizoensfinale.
YouTube: YouTube
Ik ga de preview niet zelf bekijken, maar zie alleen maar Lannisters als afbeelding voordat je op "play" drukt, bij meerdere video's
YouTube: YouTube
Ik ga de preview niet zelf bekijken, maar zie alleen maar Lannisters als afbeelding voordat je op "play" drukt, bij meerdere video's
Veilige promo hoor (zoals altijd eigenlijk) zitten geen spoilers in... zou ook raar zijn voor een promo
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik wil het bij deze serie wel eens doen omdat ik toch weet hoe het in grote lijnen verder gaat, maar bij series waar ik het verhaal niet ken mijd ik promo's en previews als de pest. Ik wil helemaal niet een week van tevoren al weten wat er komen gaat.
Verwijderd
Na de laatste aflevering ga ik maar weer eens beginnen met de eerste aflevering van seizoen 1. Heb ik zin in
Verwijderd
Ook niet als ik in grote lijnen weet waar het om gaat. Ik vind het gewoon niks toevoegen voor mijzelfNMe schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:34:
Ik wil het bij deze serie wel eens doen omdat ik toch weet hoe het in grote lijnen verder gaat, maar bij series waar ik het verhaal niet ken mijd ik promo's en previews als de pest. Ik wil helemaal niet een week van tevoren al weten wat er komen gaat.
Verwijderd
Net de eerste twee comics gehaald van Game of Thrones bij de stripwinkel in de buurt. Zijn deze week uitgebracht en later dit jaar volgen er meer delen. Kan ik nog wat tijd doden tussen seizoen 3 en 4 in.
Lopen de comics gelijk met de boeken of met de serie? Wil je misschien een plaatje posten ervan?Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:02:
Net de eerste twee comics gehaald van Game of Thrones bij de stripwinkel in de buurt. Zijn deze week uitgebracht en later dit jaar volgen er meer delen. Kan ik nog wat tijd doden tussen seizoen 3 en 4 in.
[ Voor 5% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 07-06-2013 15:05 ]
Ja zoals hierboven gevraagd; vroeg ik me dat ook af.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:02:
Is het een los verhaal? Of gewoon het verhaal, maar dan in comicstyle
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Welke serie is dat dan? Ik heb hier een aantal issues van de Dynamite serie, maar die serie begon in September 2011. Of is dit de Nederlandse vertaling ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:02:
[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 07-06-2013 15:14 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
genoeg plaatje online te vinden.ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:04:
[...]
Lopen de comics gelijk met de boeken of met de serie? Wil je misschien een plaatje posten ervan?
https://www.google.nl/sea...s%20comic%20strip&imgrc=_
Is idd al een tijdje op de markt. Game of thrones the graphic novel. Je kunt er ook doorheen bladeren bij amazonSpike_wolf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:12:
[...]
Welke serie is dat dan? Ik heb hier een aantal issues van de Dynamite serie, maar die serie begon in September 2011. Of is dit de Nederlandse vertaling ofzo?
http://www.amazon.com/Gam...1-6&keywords=hedge+knight
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Dat is dezelfde serie inderdaad, maar dan de THB (Trade Hard Back) een verzameling van de eerste 6 nummers.nickko schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:18:
[...]
Is idd al een tijdje op de markt. Game of thrones the graphic novel. Je kunt er ook doorheen bladeren bij amazon
http://www.amazon.com/Gam...1-6&keywords=hedge+knight
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Tijd geleden nog iets over gevonden:
http://www.nieuwerwets.tv...hrones-comic-uitgebracht/
http://www.nieuwerwets.tv...hrones-comic-uitgebracht/
Inderdaad, wat een geniale, maar tegelijk ook brute aflevering.MoiZie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:31:
Echt, WTF! Gisteravond ep 9 gezien. Ik snap dat het de allereerste aflevering ooit is waarbij ze (zeer mooi en terecht) totaal geen geluid en muziek meer doen aan het einde en tijdens de aftiteling.
Weet iemand trouwens waarom Zomer met de anderen meegaat terwijl Bran nog in die toren blijft?
Summer blijft als het goed is bij Bran hoor.tweaker2010 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:45:
[...]
Inderdaad, wat een geniale, maar tegelijk ook brute aflevering.![]()
Weet iemand trouwens waarom Zomer met de anderen meegaat terwijl Bran nog in die toren blijft?
Als het goed is wel ja, maar in dat shot zag je hem achter Osha en Rickon aanlopen.RocketKoen schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 01:03:
[...]
Summer blijft als het goed is bij Bran hoor.
Hot damn, ik zie wat men bedoelde met 'red' wedding nu. (Net pas gekeken, om de een of andere reden blijft de 1080p van deze aflevering nog uit dus maar even met de hand de lowly 720p gedownload.)
[ Voor 56% gewijzigd door CyBeR op 08-06-2013 01:18 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Ik zag in de promo ook even kort het gezicht van die zus van Theon Greyjoy, dus laten we hopen dat we ook te weten komen hoe het met hem afloopt. Door alle tumult zou je bijna vergeten dat niet alleen de starks er even slecht voor staan.
Dat zeg ik! Mischien een kleinere en smallere kruis de volgende keer..Snappie88 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:19:
[...]
Dat gebeurd wel vaker als je er iets zoals een kruis overheen fotoshopt..
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
De direwolfs gaan ook wel is jagen he, een tijdje achter iemand aanlopen kan best. Ze zijn niet constant bij Bran en/of Rickon.tweaker2010 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 01:09:
[...]
Als het goed is wel ja, maar in dat shot zag je hem achter Osha en Rickon aanlopen.
Volgens mij was dat gewoon Shaggydog, de direwolf van Rickon...tweaker2010 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 01:09:
[...]
Als het goed is wel ja, maar in dat shot zag je hem achter Osha en Rickon aanlopen.
Sterker nog, dat wordt gezegd in de scene waarin Bran tegen Rickon zegt dat ze op moeten splitsen.Viccers schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:06:
[...]
Volgens mij was dat gewoon Shaggydog, de direwolf van Rickon...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Joffrey [...] learns the true meaning of Christmass
Hodor!
Jaime Lannister forms Kingslayer, the first heavy metal band in Westeros
Hodor!
Is toch ook mooi om een auteur te zien die hoewel ie zijn werk als beste tot nu beschouwd en moeilijk zal overtreffen gewoon de spot mee kan drijven. En wie dacht nog meer toen in GoT de nickname: kingslayer viel meteen aan: hmm, goede naam voor een metalband?
Hodor!
Jaime Lannister forms Kingslayer, the first heavy metal band in Westeros
Hodor!
Daarnet de aflevering pas gezien. Was een weekje op vakantie en moest dus even wachten. De betekenis achter de benaming Red Wedding is nu wel aardig duidelijk, ja. Ik zat echt te kijken van What, whaaa WTF!!!! Toen die vrouw van Robb gekilled werd, had ik nog zoiets van dat dit een verlies is die wel te begrijpen was. Robb heeft de belofte om met een van die dochters van huis Frey te trouwen gebroken en zag dat wel als de reactie van huis Frey. Maar toen Robb en zijn moeder Cathlyn ook afgeslacht werden, had ik echt wel door dat er dus veel meer aan de hand is.
Ook kreeg ik de indruk dat The Hound ongeveer wist wat er ging gebeuren in huis Frey en probeerde Arya tegen de gruwel te beschermen. Iemand die daar wat over kan vertellen?
Ook kreeg ik de indruk dat The Hound ongeveer wist wat er ging gebeuren in huis Frey en probeerde Arya tegen de gruwel te beschermen. Iemand die daar wat over kan vertellen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hoezo, "ging gebeuren"? Die zag overal mensen afgeslacht worden, net als Arya. No way dat Clegane zijn eigen hachje niet redt.Zeror schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:15:
Ik denk dat hij bedoeld van te voren, hij was steeds aan het uitstellen om naar het kasteel te gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic