Mektheb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:09:
[...]
Op de Mod.
Noemde zover ik weet alleen de naam van de gene die Stannis ook noemde meer niet.
Maar het zal wel goed zijn en zou er op letten, al is dat vaker gezegt vloept het er vaak uit door enthousiasme..
Dat kan heel goed zijn, maar voor mij (en anderen ook denk ik) komt het vooral over als elitair. Zo van, ik heb de boeken gelezen dus ik laat even weten hoeveel meer kennis ik heb dan jullie. Dus is dat hij en doet het volgende blabla ...
Ook merk ik de laatste tijd meer "sneaky spoilers", waarin mensen iets over de aflevering/serie bespreken om vervolgens te zeggen, dit gebeurde er in het boek [dikke spoiler], was dit al in de serie geweest. /onschuldig gezicht
Niet specifiek op jou gericht hoor maar zo komt over het algemeen op mij over. Zeker de spoilers die de laatste dagen/week voorbij zijn gekomen.
Ik geloof zeker dat men in zijn/haar enthousiasme er dingen uit gooit die nog niet in de serie geweest zijn en men soms niet goed uit elkaar kan houden wat van de boeken wel/niet in de serie is geweest.
De regels zijn eigenlijk heel duidelijk en het is zonder dat een aantal zich daar niet aan willen of kunnen houden.
Anyways, ik heb echt totaal geen idee wat volgende week staat te gebeuren en ben ook heel benieuwd hoe ze het seizoen gaan afsluiten na de monster aflevering van afgelopen maandag.
Stiekem hoop ik dat Jamie terug mag komen bij zijn familie zodat wij kunnen zien welke voor nieuwe reacties/spanningen dat gaat leveren binnen hun familie/situatie. Waarbij ik hoop dat de Lanistars wat goodwill kunnen winnen bij de massa want ze zijn (op een enkeling na) volgens mij niet eens zo heel slecht als velen denken (Jamie als goed voorbeeld in aflevering 8 of de dwerg gedurende de hele serie al).
Nu de het gros van de Starks er niet meer is kunnen zij misschien wel meer screen-time krijgen.