[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Cocytus schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:28:
[...]

Om het even af te maken:
Boek 5 = Season 7 / 8 (2017 / 2018)
Boek 6 (to be released) = Season 9 / 10 (2019 / 2020)
Boek 7 (to be released) = Season 11 / 12 (2021 / 2022)

8)7 O-)

Tenzij ze seizoenen van 24 / 25 eps gaan maken natuurlijk, dan kan één boek in één seizoen. Maar dan halen ze Martin weer in, dus da's ook geen goed idee :+
Ik hoop en verwacht dat je fout zit. Ik denk dat ze boek 4 en 5 gaan combineren. Anders is het voor de mensen die de boeken niet hebben gelezen echt niet meer te volgen en Martin heeft er ook spijt van dat hij dit heeft gedaan (en de fans van de boeken ook).

Ik zou het logisch vinden dat boek 4+5.1 seizoen 5 en 6 wordt en dat ze het chronologisch uitzenden
Dan wordt boek 5.2 seizoen 7. Halverwege boek 5 komen alle verhalen weer bijelkaar en wordt het weer min of meer chronologisch verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:21:
Als je gevoelig bent voor special editions kun je beter wachten tot de serie "af" is en dan een box kopen met alles erin. :)
Dat is het mooist, maar ik ken mijzelf en een paa jaar wachten (ervan uitgaande dat het nog lang loopt) is niet mijn sterkste kant.

Ik heb nu wel de bluray rips, maar wil deze zeker ook oriineel. Ik ga ol.com weeven in de gaten houden, dank gonadan voor die tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
EJPostema schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:45:
[...]

Ik hoop en verwacht dat je fout zit. Ik denk dat ze boek 4 en 5 gaan combineren. Anders is het voor de mensen die de boeken niet hebben gelezen echt niet meer te volgen en Martin heeft er ook spijt van dat hij dit heeft gedaan (en de fans van de boeken ook).

Ik zou het logisch vinden dat boek 4+5.1 seizoen 5 en 6 wordt en dat ze het chronologisch uitzenden
Dan wordt boek 5.2 seizoen 7. Halverwege boek 5 komen alle verhalen weer bijelkaar en wordt het weer min of meer chronologisch verteld
Ik denk dat je gelijk hebt, en het lijkt me dat ze season 3 ook al heel anders aan gaan pakken dan boek 3 deel 1. Denk dat het wat anders verteld wordt en misschien delen van boek 3 deel 2 al in season 3 aan gaan pakken. Aangezien ze ook mensen gecast hebben die echt nauwelijks voor komen in het eerste deel van boek 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20130225-c3497.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:15:
Ik zou graag seizoen 1 (en straks 2) op bluray willen kopen met NL subs. Ben ik dan het beste uit bij bol.com (38 euro) of heeft iemand een online winkel waar hij goedkoper te krijgen is?

Als er een special edition versie is wil ik die ook wel hebben, maar bij bol.com zie ik niets speciaals?
Tip: Amazon.co.uk, die heeft NL subs, en je hebt nu een mooie SE voor nog geen 45 euro.
Van seizoen 2 zie ik (nog) geen gift set. De reguliere seizoen 1 kost 30 pond, seizoen 2 kost 36 pond. In Nederland zijn deze sets altijd veel duurder...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
CristianSchriev schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:39:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt, en het lijkt me dat ze season 3 ook al heel anders aan gaan pakken dan boek 3 deel 1. Denk dat het wat anders verteld wordt en misschien delen van boek 3 deel 2 al in season 3 aan gaan pakken. Aangezien ze ook mensen gecast hebben die echt nauwelijks voor komen in het eerste deel van boek 3.
Dat zou best wel kunnen, ze willen de cast wat in proporties houden, aangezien die erg groot wordt als ie iedereen erin stopt. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit :D deel 3 was wel mijn favoriete boek namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
EJPostema schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:40:
[...]

Dat zou best wel kunnen, ze willen de cast wat in proporties houden, aangezien die erg groot wordt als ie iedereen erin stopt. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit :D deel 3 was wel mijn favoriete boek namelijk :)
Hoofdpersonen vallen toch redelijk snel af :P

Ik merk wel dat ze flink bezuinigen op figuranten.
Bijvoorbeeld van de Khalasar van 130.000 man, komen er misschien 30 in beeld in seizoen 1.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
RocketKoen schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:58:
[...]

Hoofdpersonen vallen toch redelijk snel af :P

Ik merk wel dat ze flink bezuinigen op figuranten.
Bijvoorbeeld van de Khalasar van 130.000 man, komen er misschien 30 in beeld in seizoen 1.
Er vallen er veel af, maar er komen er meer bij dan ik er af zie vallen dus. En met je 30 zit je aan de lage kant ik zie er toch vaak wel iets meer. En bij hele grote shots gaan ze natuurlijk via de pc doen met een beetje copy paste skills. (en dit doen ze naar mijn mening heeeeel goed). Het is natuurlijk onmogelijk om zulke grote getallen aan figuranten te gebruiken enkele 10tallen kan, maar je gaat nooit 100+ mensen huren voor zoiets laat staan 10.000 + Dit doen ze ook niet in een film waar ze een budget hebben van 500mln. ze zijn goed maar niet gek zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Al meer mensen met de blu-ray? De ondertiteling is echt matig.

Lord commander (geeft zwaard terug): don't lose it again.
Ondertiteling: laat je niet weer gaan.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:44:
[...]

Tip: Amazon.co.uk, die heeft NL subs, en je hebt nu een mooie SE voor nog geen 45 euro.
Van seizoen 2 zie ik (nog) geen gift set. De reguliere seizoen 1 kost 30 pond, seizoen 2 kost 36 pond. In Nederland zijn deze sets altijd veel duurder...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Ik wacht met smart af wat het gaat worden, erg leuke serie ben benieuwd :P

[ Voor 123% gewijzigd door ReTechNL op 07-03-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

CristianSchriev schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:06:
[...]maar je gaat nooit 100+ mensen huren voor zoiets laat staan 10.000 + Dit doen ze ook niet in een film waar ze een budget hebben van 500mln. ze zijn goed maar niet gek zeg maar :P
Actually, er zijn genoeg films geweest met scènes waarin letterlijk duizenden figuranten te zien zijn. Aangezien dit tegenwoordig goedkoop met cgi kan worden opgelost komt dit nu niet zo vaak meer voor, maar oude spektakelfilms als Ben-Hur en The Ten Commandments maakten hier graag gebruik van.

Afgelopen week zijn we hier bezig geweest met het herkijken van seizoen 2. Nog twee afleveringen te gaan, en dan wordt het wachten op seizoen 3...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 02:39:

ondertiteling is altijd bagger, beeldvervuiling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Poster Melisandre: :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.winteriscoming.nl/wc/wp-content/uploads/2013/03/Carice-van-Houten-als-Melisandre-543x804.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 21:04
is jouw niet geleerd om je post te editen?

Gave trailer; Inclusief beerput ;)

Poster geeft ook een mooi beeld van de ware strijd..

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
For the night is dark, and full or terrors ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden HBO klanten niet de nieuwe game of thrones al kunnen zien?

Snap niet dat ze niet zo'n marketingstunt doen. Ik zou wel lid worden (voor een maand) om episode 1 van seizoen 3 alvast te zien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
Ik snap het wel, 3 uur later staat die 1e aflevering op usenet, dus iedereen kan em zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:50:
Zouden HBO klanten niet de nieuwe game of thrones al kunnen zien?

Snap niet dat ze niet zo'n marketingstunt doen. Ik zou wel lid worden (voor een maand) om episode 1 van seizoen 3 alvast te zien nu.
Je kan GoT op 31 maart alleen zien als je klant bent van HBO.
Legaal dan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 02:39:

ik ken de context niet waarin he zwaard wordt gegeven en wat er vooraf gebeurd is, maar an sich kan het een prima vertaling zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
An sich wel, maar het is de tweede keer volgens mij dat hij het zwaard dat de lord commander hem gaf kwijt raakt. Uit de scene blijkt duidelijk dat hij er op doelt dat hij het zwaard niet meer moet kwijtraken.

ps: kijk inderdaad ook meestal zonder ondertiteling, maar sommige mensen die mee kijken hebben liever met...dus ja.

ps: prijs op bol.com is totaal ook niet duur 38 euro. Valt mee :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ram0n schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:31:
maar oude spektakelfilms als Ben-Hur en The Ten Commandments maakten hier graag gebruik van.
Recent zelfs nog: ~10.000 figuranten in The Dark Knight Rises.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Nog ééntje...

In qarth, 1 van de 13 snijd met een mes in zijn hand (om met bloed een belofte te bezegelen).

Stuk later: Je gaat met een man die zijn hand er af hakt? (in engels, cut his hand).

Stuk verder, wordt peasants (boeren), met fazanten vertaald. Omg echt te erg.

Ook cupbearer, wordt als wijndrager vertaald, en stuk later als hofmeester...

Stuk verder:
John Snow wilt hoofd afhakken van iemand.
Persoon: Bastard do it.
Vertaling: Schoft doe het dan.

Normaal zou schoft een redelijke vertaling kunnen zijn, maar hier wordt duidelijk gewoon gerefereerd aan het feit dat Snow een bastaard is, en dat hij daarom zo genoemd wordt.

[ Voor 56% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 08-03-2013 03:14 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Zelfs op usenet doen ze 't minder slecht.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
8088 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 03:30:
Zelfs op usenet doen ze 't minder slecht.
Dat is al heel lang zo, de ondertitels uit de scene zijn vele malen beter.

Advies; bestel gewoon de dvd's die je wil hebben en let er niet op of er NL ondertitels bij zitten. Speel ze af met ondertitels uit de scene.. profit!! (zo deed ik het in elk geval met lotr ee, lekker goedkoop uit engeland laten komen). Ondertussen kijk ik alles met EN subs, totdat ik ook zonder die kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Right, en dan maar hopen dat ze grammaticaal correct zijn en in sync. Subs uit 'de scène' (wtf is dat nou weer voor benaming) kúnnen beter zijn, maar zijn dat alleen als je mazzel hebt en de juiste weet te krijgen.

Ik ben het wel met jullie eens dat de ondertiteling van de retail spullen aardig achteruit is gegaan. :X

[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 08-03-2013 08:57 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Het verschil is dat fan vertalingen gemaakt worden door mensen die de serie of film echt kijken.
Retail vertalingen worden vaak gedaan vertaalprogramma's. En daar gaat nogal eens iets fout als een woord meerdere betekenissen heeft. Algoritmes kiezen de meest waarschijnlijke vertaling.

Zeker in een serie met middeleeuws taalgebruik (got, spartacus ect) gaat dit nogal eens fout.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vertaalprogramma? Daar geloof ik niet in, maar wel dat ze het puur qua tekst vertalen en dus de context (het beeld) er niet bij hebben. Goedkoper waarschijnlijk, maar kwalitatief ruk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jogai schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 04:53:
[...]

Dat is al heel lang zo, de ondertitels uit de scene zijn vele malen beter.

Advies; bestel gewoon de dvd's die je wil hebben en let er niet op of er NL ondertitels bij zitten. Speel ze af met ondertitels uit de scene.. profit!! (zo deed ik het in elk geval met lotr ee, lekker goedkoop uit engeland laten komen). Ondertussen kijk ik alles met EN subs, totdat ik ook zonder die kan.
Ik wil de serie op bluray, maar kan via mijn bluray speler niet subs vanaf mijn synology ofzo afspelen. En om die blurays nu te gaan rippen en op mijn nas te zetten om af te spelen via de mediaspeler, dat wil ik niet. Ik heb ze nu ook al in geript formaat, maar wil hem graag origineel.

Ik vind het bizar dat ze zo slecht zijn, waarom zou je dan nog kopen? Dan ga je er toch vanuit dat het beter moet zijn dan downloaden. Maar het zal wel net als met cd's zijn. Heb er afgelopen week 2 gekocht (zangeressen ontdekt via spotify) en dan krijg ik 2 cd's in kartonnen hoesjes thuis. Daar word ik gewoon boos om, waarom betaal ik 15 euro daarvoor? Ik kan beter zelf op de kleurenlaserprinter een hoesje afdrukken op wat dikker papier en zelf een plastic hoesje pakken en het daarin stoppen, dan ziet het er al 2 keer beter uit.

Zo krijg je wel de mensen die willen betalen zover om het nooit meer te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Gonadan schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:14:
Vertaalprogramma? Daar geloof ik niet in, maar wel dat ze het puur qua tekst vertalen en dus de context (het beeld) er niet bij hebben. Goedkoper waarschijnlijk, maar kwalitatief ruk.
Professionele vertaalprogramma's (vertaalgeheugens) zijn behoorlijk geavanceerd tegenwoordig. Vele malen beter dan gratis diensten zoals google translate.
Kost dan ook wel een paar centen (per woord). Maar dat is een fractie van wat een menselijke vertaler vraagt.

Ik maak er af en toe gebruik van op mijn werk. Maar hij kiest dus wel de meest logische vertaling zonder context.
Om een goede vertaling te krijgen moet je het dus nog een keertje doorlezen.
Die foutjes die je corrigeert stuur je dan bij de volgende (vergelijkbare) vertaalopdracht mee, en dan doen het programma die woorden wel goed.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

RocketKoen schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:08:
Het verschil is dat fan vertalingen gemaakt worden door mensen die de serie of film echt kijken.
Retail vertalingen worden vaak gedaan vertaalprogramma's. En daar gaat nogal eens iets fout als een woord meerdere betekenissen heeft. Algoritmes kiezen de meest waarschijnlijke vertaling.

Zeker in een serie met middeleeuws taalgebruik (got, spartacus ect) gaat dit nogal eens fout.
Dat komt nauwelijks voor, het wordt wel degelijk door mensen gedaan in de meeste gevallen. Het wordt wel vaak zonder context gedaan (gewoon de transcription vertalen), waardoor er vaak kromme zinnen uit voortkomen die nergens op slaan.

Afgelopen zomer was het erg slecht gesteld met de ondertiteling van The Dark Knight Rises in de bioscoop. Daar zaten fouten in die ook zonder context op geen enkele manier correct konden zijn, bijvoorbeeld doordat het onderwerp en lijdend voorwerp van de zinnen omgedraaid werden. Dat was gewoon slordig...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ram0n schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:07:
[...]

Dat komt nauwelijks voor, het wordt wel degelijk door mensen gedaan in de meeste gevallen. Het wordt wel vaak zonder context gedaan (gewoon de transcription vertalen), waardoor er vaak kromme zinnen uit voortkomen die nergens op slaan.

Afgelopen zomer was het erg slecht gesteld met de ondertiteling van The Dark Knight Rises in de bioscoop. Daar zaten fouten in die ook zonder context op geen enkele manier correct konden zijn, bijvoorbeeld doordat het onderwerp en lijdend voorwerp van de zinnen omgedraaid werden. Dat was gewoon slordig...
En hollywood (of HBO in dit geval, om ontopic te blijven) maar klagen over piraterij....
Lastig concurreren met gratis. Vooral als de kwaliteit van gratis beter is.

offtopic:
The Dark Knight Rises gelukkig in de UK gezien

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Gonadan schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:57:
Right, en dan maar hopen dat ze grammaticaal correct zijn en in sync. Subs uit 'de scène' (wtf is dat nou weer voor benaming) kúnnen beter zijn, maar zijn dat alleen als je mazzel hebt en de juiste weet te krijgen.

Ik ben het wel met jullie eens dat de ondertiteling van de retail spullen aardig achteruit is gegaan. :X
Offtopic: had wel verwacht dat dit in tweakers een bekend begrip was; zie Wikipedia: Warez scene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou er een betere versie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Jogai schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:14:
Offtopic: had wel verwacht dat dit in tweakers een bekend begrip was; zie Wikipedia: Warez scene
offtopic:
Natuurlijk is men er bekend mee. Maar 't blijft een rare, zelfingenomen benaming. Hoezo, de scene? En de gay scene dan? En meer van dat soort bezwaren ;)
Ik zou verwachten van wel. Vaak komt er na ieder nieuw seizoen een box uit. HBO zou wel stom zijn om dan niet de kans te grijpen om zichzelf te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

RocketKoen schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:08:

Over het algemeen worden vertalingen gewoon door mensen gedaan hoor, het probleem is alleen dat het mensen zijn die alleen de teksten voor hun neus krijgen, niet de aflevering er naast. Dat kan soms gewoon voor moeilijke situaties zorgen, meerdere betekenissen of gewoon gebrek aan context kan voor vreemde vertalingen zorgen die vaak technisch wel correct zijn, maar niet in de context passen, maar daar kan de vertaler vaak niks aan doen.
En dan komen de vertalingen van verschillende programma's bij mensen terecht en het hoeft echt niet zo te zijn dat iemand zelf die serie ook daad werkelijk kijkt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Wat zou er gebeuren als game of thrones in de 90's uitgebracht zou worden?

YouTube: Game of Thrones - 1995 Style

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Hehe geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi youtube station, dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
http://www.ad.nl/TV-Radio/2013/03/19/Seizoen-3-Game-of-Thrones-wordt-radicaal

De premiere van Seizoen 3 zit er inmiddels op... hieronder een preview van aflevering 1: :9~

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RWyeCEQmAG0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tweaker2010 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:07:
http://www.ad.nl/TV-Radio/2013/03/19/Seizoen-3-Game-of-Thrones-wordt-radicaal

De premiere van Seizoen 3 zit er inmiddels op... hieronder een preview van aflevering 1: :9~

[video]
Ze hebben wel een domme Amerikaan te pakken voor dat interview..
" 'Ik ben vooral benieuwd naar wat ze met de koningin gaan doen. Ik vond haar een hele goede rol hebben.',"

Benieuwd genoeg om naar de premiere te komen waar je niet binnen mag. Maar niet om de boeken te lezen blijkbaar...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
RocketKoen schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:13:
[...]

Ze hebben wel een domme Amerikaan te pakken voor dat interview..
" 'Ik ben vooral benieuwd naar wat ze met de koningin gaan doen. Ik vond haar een hele goede rol hebben.',"

Benieuwd genoeg om naar de premiere te komen waar je niet binnen mag. Maar niet om de boeken te lezen blijkbaar...
Gewoon lezen ja! :) Heb in 2 maanden de eerste 3 boeken gelezen! :) Nog nooit zo vermaakt en nog nooit zoveel werk links laten liggen. En rechts en ga maar door. Nu maar even gestopt met het lezen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Spike_wolf schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:34:
[...]

Over het algemeen worden vertalingen gewoon door mensen gedaan hoor, het probleem is alleen dat het mensen zijn die alleen de teksten voor hun neus krijgen, niet de aflevering er naast. Dat kan soms gewoon voor moeilijke situaties zorgen, meerdere betekenissen of gewoon gebrek aan context kan voor vreemde vertalingen zorgen die vaak technisch wel correct zijn, maar niet in de context passen, maar daar kan de vertaler vaak niks aan doen.
En dan komen de vertalingen van verschillende programma's bij mensen terecht en het hoeft echt niet zo te zijn dat iemand zelf die serie ook daad werkelijk kijkt.
Daarom ga ik ook voor de Engelse vertalingen. Deze zijn foutloos en maakt het kijken ook makkelijker omdat ik soms niet alle woorden goed versta. Daarnaast zijn de Engelse ondertitelingen vaak op de zelfde dag als de film te downloaden.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
CristianSchriev schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:26:
[...]

Gewoon lezen ja! :) Heb in 2 maanden de eerste 3 boeken gelezen! :) Nog nooit zo vermaakt en nog nooit zoveel werk links laten liggen. En rechts en ga maar door. Nu maar even gestopt met het lezen :$
Haha hier kan ik me helemaal in vinden! Vooral na het lezen van Storm of Swords heb ik steeds meer zin gekregen om de rest in 1 stuk uit te lezen. Zoals je zegt blijft het werk wel eens liggen :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Mandrake466 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:50:
[...]

Daarom ga ik ook voor de Engelse vertalingen. Deze zijn foutloos en maakt het kijken ook makkelijker omdat ik soms niet alle woorden goed versta. Daarnaast zijn de Engelse ondertitelingen vaak op de zelfde dag als de film te downloaden.
En je kan gewoon chips eten zonder dat je iets niet verstaat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Jogai schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:35:
[...]

En je kan gewoon chips eten zonder dat je iets niet verstaat :*)
:)F
Een reden om inderdaad voor Engelse subs te kiezen. 8)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Srvdploeg schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:55:
[...]

Haha hier kan ik me helemaal in vinden! Vooral na het lezen van Storm of Swords heb ik steeds meer zin gekregen om de rest in 1 stuk uit te lezen. Zoals je zegt blijft het werk wel eens liggen :+
Ja ik ben absoluut geen lezer. Maar sinds ik deze boeken in handen heb _/-\o_ Ik ben verder ook in mijn ogen een trage lezer. Op zijn best rond de 35 blz/uur in het engels (In mijn ogen traag) Maar door zijn opbouw van de hele wereld van a song of ice and fire blijf je maar aan het lezen, lezen en nog meer lezen omdat het elke blz wel weer iets anders is enzovoort. ongelofelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:32
Leuk artikel in het BBC-magazine over de populariteit van Game of Thrones: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-21856915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
CristianSchriev schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:26:
[...]

1 Vakantie van 3 Weken, deel 1 tot 3 gelezen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakha schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:09:
Leuk artikel in het BBC-magazine over de populariteit van Game of Thrones: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-21856915
Die Spaanse conventie is wel tof zeg, laat staan die striptease act en die heel heel toffe wc. Dat voorstel is hier helaas alweer afgekeurd door de vrouwen in mijn huis... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:27
Jaja, die Carice toch, wat een mooie vrouw... in een lelijke jurk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Carice mooi? Interesting point of view... Ik heb een lichte hekel aan haar, komt voor 75% door haar godsgruwelijk vreselijk verschrikkelijke accent (de najt is dark end foel of terrors!) en de rest is haar grimlach, waarbij ik me altijd afvraag aan welke moord ze met zoveel plezier terugdenkt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
segil schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:56:
Jaja, die Carice toch, wat een mooie vrouw... in een lelijke jurk :X

[video]
Lelijke jurk ?, juist niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Leuke jurk, lelijke vrouw. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bundin schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:21:
Carice mooi? Interesting point of view... Ik heb een lichte hekel aan haar, komt voor 75% door haar godsgruwelijk vreselijk verschrikkelijke accent (de najt is dark end foel of terrors!) en de rest is haar grimlach, waarbij ik me altijd afvraag aan welke moord ze met zoveel plezier terugdenkt :|
Ze speelt in de serie dan ook een vrouw van de overkant van de narrow sea.
En aangezien ze in Westeros allemaal met een Brits accent spreken, is een NL accent helemaal niet raar ;)
Het klopt alleen niet met de setting van Essos, die meer lijkt op Perzië.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dan doe mij deze maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.valyriansteel.com/images/bbt1.jpg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Anakha schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:09:
Tx voor de llink.

Hee hoever is Martin noou met zijn 6e boek, enig zicht op wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sjah schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:27:
[...]

Tx voor de llink.

Hee hoever is Martin noou met zijn 6e boek, enig zicht op wanneer?
Nog ongeveer drie jaar denk hij :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Phyxion schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:34:
[...]

Nog ongeveer drie jaar denk hij :)
Dat zegt hij al 3 jaar ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

True, maar hij wil het afmaken voordat de serie hem inhaalt, dus dat zou nog ongeveer 3 jaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
In 99 kwam het 2e, in 2000 het 3e, dus in 1 jaar het 3e, terwijl dat 2 seizoenen bevat, Kortom dàt was een productief jaartje toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53

tomk94

Developer

Ik weet niet of het hier bekend was, maar van 18 tot 27 mei komt de GoT Exhibition naar Amsterdam!

Als ik tijd heb maar eens een kijkje nemen :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9bX_9VMR_Ho]

[ Voor 13% gewijzigd door tomk94 op 24-03-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tx, goeie tip. Nu alleen nog de vraag waar...

Amsterdam (in partnership with HBO Netherlands)
May 18 - 27
Additional details to be announced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik gok:
Additional details to be announced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik gok:

't Okura, of de Amsterdam Expo ruimte.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 24-03-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er heen, tof, wist dit niet.
Wie heeft er straks ook een avatar met zichzelf op de troon? Ik wel :9

Wij gaan er een mooi dagje uit van maken, kids gaan naar de oppas en wij hierheen en dan ook nog wat andere zaken in Amsterdam bekijken (museum ofzo).

Ik hoop ook dat ze flink wat merchandise verkopen, ik zou heel heel graag een banier / vlag willen van games of thrones voor aan mijn fantasy / sf muur (met o.a. star wars en ga zo maar door).

Echt supergeweldig dat wij in Nederland dit gewoon kunnen meemaken, heel heel bijzonder. Normaal kan je nooit, maar dan ook nooit naar dit soort tentoonstellingen / conventies etc. toe omdat alles in Amerika is. Toch het mooiste wat een fan van de boeken / serie kan wensen?

Het zou helemaal ubertof zijn als george rr martin gaat signeren. Dan moet ik wel de boeken kopen, maar alle boeken met een handtekening van hem erop, damn, dan schaf ik gelijk een vitrinekast aan en steel ik ook nog een pak van de nachtraven en een zwaard , yeah keep on dreaming dikkiedikdik)...

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:27
Bundin schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:21:
Heb je het nu alleen over GoT, of over al haar acteerwerk? Want ze kan behoorlijk goed acteren en schoonheid.. tsja, dat is een kwestie van smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ze doet het juist erg goed vind ik. En dat accent is express overdreven, zoals al is aangegeven. In andere engelse producties zie je dat ze veel beter engels kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Een van de promo foto's van TVGuide :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s2Zzhizg7kMx89VQUDTc90dw/full.jpg

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
Ze zouden eigenlijk ook een comedie van deze serie moeten maken :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
@Dikkiedikdik: Het gaat hier over de serie en daar is het gewoon "the Night's Watch" he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Timocos schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:52:
[...]

Ze zouden eigenlijk ook een comedie van deze serie moeten maken :D
Inderdaad, zo'n parodie! :P
Foto is echt te komisch voor woorden, ROFL! :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Cersei gaat voor de andere broer nu! :o

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 26-03-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Ben deze week nog snel S02 ff opnieuw aan het kijken.
Kan niet wachten op S03, hoop dat die Greyjoy eikel in S03 door de Starks te pakken wordt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jogai schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:56:
@Dikkiedikdik: Het gaat hier over de serie en daar is het gewoon "the Night's Watch" he.
Mits je hem niet met nl subs kijkt :+ , maar daar kan ik zelf persoonlijk nooit op wachten, kijk ze meestal zonder ondertiteling.

Nog een paar dagen... :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Teaser trailer seizoen 3:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=VyG1rk1XgT4~%5Bvideo"]YouTube: Game Of Thrones Season 3: Inside The Wildlings[/video]

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 27-03-2013 09:52 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Gisteren boek 4 eindelijk uitgelezen; naar mijn mening de minste tot nu toe. Pas tegen het einde werden de verhaallijnen wat interessanter.
Maar nu eerst maar even een ander boek lezen want seizoen 3 van de serie en boek 5 tegelijkertijd lezen wordt ook maar verwarrend denk ik :+

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bergie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:45:
Gisteren boek 4 eindelijk uitgelezen; naar mijn mening de minste tot nu toe. Pas tegen het einde werden de verhaallijnen wat interessanter.
Maar nu eerst maar even een ander boek lezen want seizoen 3 van de serie en boek 5 tegelijkertijd lezen wordt ook maar verwarrend denk ik :+
je hebt nog een paar dagen ;)
Boek 5 is weer een stuk interessanter.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Rose Leslie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
you know nothing

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Leuk is dat de Wildlings in seizoen 3 dus veel meer naar voren komen. Leuk volkje dus :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
"They eat what they find and they find what they eat" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Iemand al de recap van S2 bekeken ook te vinden als "A Gathering Storm"?

Arya beweert daar dat ze Tywin Lannister had genoemd voor Jaqen H'qar om te doden. Maar ik ben er vrij zeker van dat ze hem zelf noemde.
In elk geval dacht ik bij de boeken al van noem Tywin en een andere pretender en je helpt je broer enorm op weg.

[ Voor 0% gewijzigd door Jogai op 28-03-2013 16:39 . Reden: Name mixup ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jogai schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:18:
Iemand al de recap van S2 bekeken ook te vinden als "A Gathering Storm"?
[video]
Arya beweert daar dat ze Tyrion Lannister had genoemd voor Jaqen H'qar om te doden. Maar ik ben er vrij zeker van dat ze hem zelf noemde.
In elk geval dacht ik bij de boeken al van noem Tyrion en een andere pretender en je helpt je broer enorm op weg.
Dat bedenkt Arya zich als ze al 2 namen genoemd heeft. (Tywin, niet Tyrion)
Als ze Jaqen vraagt of ze die kan noemen, zegt hij dat het kan. Maar dat het wel een paar jaar kan duren. Het enige dat zeker is, is dat degene die ze noemt zal sterven. Hij heeft geen keus daarin.
Dan noemt ze Jaqen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:13:
[...]

Mits je hem niet met nl subs kijkt :+ , maar daar kan ik zelf persoonlijk nooit op wachten, kijk ze meestal zonder ondertiteling.

Nog een paar dagen... :9~
Nee, want het originele materiaal is engels, subs zijn maar een hulpmiddel toegevoegd door een derde persoon.
RocketKoen schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:56:
[...]

Dat bedenkt Arya zich als ze al 2 namen genoemd heeft. (Tywin, niet Tyrion)
Als ze Jaqen vraagt of ze die kan noemen, zegt hij dat het kan. Maar dat het wel een paar jaar kan duren. Het enige dat zeker is, is dat degene die ze noemt zal sterven. Hij heeft geen keus daarin.
Dan noemt ze Jaqen.
Ah, dat maakt het wel logischer. Maar die nummer 2 kon ze ook bedingen dat het "NOW!!" gebeurde. En voor Jaqen leek me Tywin niet zo moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jogai schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:50:
[...]

Ah, dat maakt het wel logischer. Maar die nummer 2 kon ze ook bedingen dat het "NOW!!" gebeurde. En voor Jaqen leek me Tywin niet zo moeilijk...
Het probleem was dat ze het pas vroeg nadat Tywin was vertrokken naar Kings Landing.
De 2e keer wilde Jaqen het liever niet "nu" doen, omdat de kans groter was dat hij ontdekt zou worden. Maar in Tywins geval kon het niet, omdat hij niet kan teleporteren :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Net heel S02 teruggezien, wel balen dat die lannisters toch weer een boel macht hebben in Westeros. En ben heel benieuwd of Bran etc. nog weer reunited worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
The_Scarabial schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:04:
Net heel S02 teruggezien, wel balen dat die lannisters toch weer een boel macht hebben in Westeros. En ben heel benieuwd of Bran etc. nog weer reunited worden.
lezen lezen lezen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

^heb ik geen geduld voor, hoewel ik het wel zou willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Heb deel 5 uit, maar ik weet nog steeds niet waar het naar toe gaat.

Overigens zie ik het nog wel gebeuren dat de boeken niet op tijd af zijn. Misschien krijgen we dan een prequel seizoen net als bij spartacus (gods of the arena). In de boeken zit genoeg materiaal over 'vroeger' om een seizoen van te maken plus dat dit inzicht geeft in gedrag/karakter van huidige personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jogai schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:07:
[...]

Heb deel 5 uit, maar ik weet nog steeds niet waar het naar toe gaat.

Overigens zie ik het nog wel gebeuren dat de boeken niet op tijd af zijn. Misschien krijgen we dan een prequel seizoen net als bij spartacus (gods of the arena). In de boeken zit genoeg materiaal over 'vroeger' om een seizoen van te maken plus dat dit inzicht geeft in gedrag/karakter van huidige personages.
Loop je alleen het risico dat de legendes over het verleden, niet waar blijken te zijn in een later boek.
Maar de makers van de serie weten toch al hoe het boek af zal lopen. Aangezien ze de boeken nu ook niet 100% volgen, kunnen ze gewoon zelf verder met de serie.

Of RR martin komt van zn luie kont en schrijft door :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 07:38
The_Scarabial schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:13:
^heb ik geen geduld voor, hoewel ik het wel zou willen lezen.
Same here, ben inmiddels wel bij boek 5 :x
Deze serie kun je niet meer wegleggen als je eenmaal begonnen bent _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005

3DDude

I void warranty's

zeg gisteren zou nieuwe ep toch gereleased worden ? of was dat vandaag (31e).?

Ik wil DRAKEN ZIEN :P
figh fight :)
en die kabouter is zo grappig altijd :D

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
Over iets meer dan 3 uur wordt ie uitgezonden in Amerika!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005

3DDude

I void warranty's

En is dat zomertijd of dat niet ? :P
*Nou als de zomertijd daar niet ingegaan is, kan het dus net zo goed een uur later zijn bedoel ik..*

Nvm me, zomertijd is daar 2 weken terug (half maart al ingegaan).

[ Voor 78% gewijzigd door 3DDude op 31-03-2013 23:53 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
3DDude schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:45:
En is dat zomertijd of dat niet ? :P
Zit er een zomer of wintertijd in de tijdsduur, over 3 uur? :?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

over 19 uur is hij in nederland ook op tv ;)

Pulse mee voor GoT!

Pagina: 1 ... 3 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic