Ik heb het even opgezochtThe_Fes schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:48:
[...]
Overigens zijn de discussies hier over die leeches wel vermakelijk als je zelf al weet wat er gaat gebeuren
Goede uitleg, of ze dood gaan laat ik in het midden. Mensen die iets over de al dan niet uitkomst van de bloedzuigers willen weten moeten zelf maar lezen op het internetKillerDream schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:08:
[...]
Met de ondertiteling eens goed gekeken naar wat Stanis zei toen hij drie keer een bloedzuiger in het vuur gooide.
Usurpator Robb Stark, Balon Greyjoy en Joffrey Baratheon.
Op Wikipedia staat het woord Usurpator als volgt omschreven.
Een usurpator (overweldiger) is een persoon die op een illegale wijze bevoegdheden of bezit overneemt, zoals het onrechtmatig overnemen van een troon of van een ambt in een republiek. Deze illegale daad wordt usurpatie (werkwoord usurperen) genoemd.
Deze scene was de oorzaak dat Davos Seaworth, die uit de cel was gehaald door Stanis een demonstratie wilde over de kracht van koningsbloed. Dus ik denk dat als de demonstatie van Melisandre is gelukt dat deze 3 personen [...] en dat Stanis en Davos daardoor overtuigd zullen zijn van Melisandre krachten.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels