Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Niet Jon Snow, die jongen heet Jon Snuh.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is het ook niet zo dat de White Walkers niet elke winter 'wakker worden'. Ze waren iig al heel lang niet gesignaleerd voorbij de wall. Dus de winters die Jon Snuh (+1 @ CyBeRkrvabo schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 03:10:
Dat zijn geen spoilers.
De winters die hij heeft meegemaakt waren korte winters die volgden op korte zomers. Al eerder in de serie is ter sprake gekomen dat de aflopende zomer erg lang duurde, wat een teken is dat de komende winter ook erg lang zal zijn. Ook tijdens de gesprekken bij the (k?)nights watch in seizoen 1 komt naar voren dat de vorige winters maar kort duurden, een van de rangers (halfhand?) was een hele winter buiten, een heel jaar.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
[ygritte mode] U now nutting Jon Snuh[/]CyBeR schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 03:11:
Jongens, spel die namen nou 's goed.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
I can't wait to shoot!
Verwijderd
John Snuuuuuuuuh*CyBeR schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 03:11:

Jammer dat er geen aflevering is deze week, ach meer om naar uit te kijken. Beetje mazzel heb ik het eerste boek straks in de kast staan

[ Voor 98% gewijzigd door MrVegeta op 24-05-2013 14:34 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ben ik nu scheel of leek die lieutenant van de Seconds Sons wel heel erg op Jaqen H'ghar?
Of was dat hem ook gewoon? Zijn manier van praten en doen leken er wel veel op vond ik.
Maar inderdaad, de dolk. Zien wat het doet/kan en laten liggen?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Nee, is geen Jaqen H'gharkazuka schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:10:
Wacht even, iets wat me nu pas te binnen schiet na de laatste aflevering.
Ben ik nu scheel of leek die lieutenant van de Seconds Sons wel heel erg op Jaqen H'ghar?
Of was dat hem ook gewoon? Zijn manier van praten en doen leken er wel veel op vond ik.
Sowieso schrijf je zo!
Het is hem in ieder geval niet.kazuka schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:10:
Wacht even, iets wat me nu pas te binnen schiet na de laatste aflevering.
Lees je de nederlandse boeken? Ik snap niets van je postModest71 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:34:
Ik hoop niet dat het een spoiler is, maar van jongs af aan ben ik gek van Kraaien. Meer de kauwkraai maar dat doet er niet toe. Het laatste aflevering was echt geweldig
Maar inderdaad, de dolk. Zien wat het doet/kan en laten liggen?
Die dolk is niet zo raar. Sam is enorme bangerd die nog nooit iemand pijn heeft gedaan. Hij wordt altijd geslagen, geduwd etc. Dus dat Sam de moed heeft om een White Walker die hem eerst met een simpele klap 9 meter ver mept aan te vallen betekend dat Sam zijn instinct hem heeft overgenomen. In andere woorden, hij kan niet meer nadenken. Voor ons is het "wtf, je laat je wapen liggen". Voor hem is het "wtf, we moeten hier NU weg, NU NU NU NU NU". Waarschijnlijk zegt hij er in komende afleveringen wel wat over of speelt het achtergelaten wapen nog een rol.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 17:26 ]
Zo vraag je toch gewoon om spoilers?
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 27-05-2013 13:25 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
<knip>Tsurany schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:22:
Wat voor mij wat onduidelijk is. John Snow is de Wall al over met een deel van de Wildlings en de rest zit vlak bij de Wall. Sam is ook ergens vlakbij de Wall en heeft zich eerder al verstopt terwijl dat hele leger White Walkers voorbij liep. Dan moeten ze toch ook vlak bij de Wall zijn? Ze kunnen tenslotte een stuk sneller bewegen door de kou heen.
Dit hoort hier niet thuis. Het is voor zo'n discussie leuk, maar als je die nou voert in het boekentopic, in plaats van hier, waar het voor iedere volger van het topic die de boeken niet kent, spoilers zijn...
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 27-05-2013 13:23 ]
In de serie worden de afstanden niet zo heel duidelijk, maar Sam is best wel ver van de wal. Crasters keep (waar mormont vermoord is) is volgens mij 1 of 2 weken reizen vanaf the wall. De fist of first men nog een stuk verder. Zo heel ver is Sam nog niet van Crasters keep vandaan.Tsurany schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:22:
Wat voor mij wat onduidelijk is. John Snow is de Wall al over met een deel van de Wildlings en de rest zit vlak bij de Wall. Sam is ook ergens vlakbij de Wall en heeft zich eerder al verstopt terwijl dat hele leger White Walkers voorbij liep. Dan moeten ze toch ook vlak bij de Wall zijn? Ze kunnen tenslotte een stuk sneller bewegen door de kou heen.
Daarnaast os er nog iets speciaals aan the wall. Volgens mij is dat al deels naar voren gekomen is het vorige seizoen, maar weet dat niet zeker. Ik zal er dus niet teveel over uitwijden. Maar de white walkers kunnen niet langs the wall
Edit: Wat hierboven dus wordt gezegd. En idd de agenda van de white walkers is niet bekend en volgens mij kunnen ze idd pas zuidelijk als het winter is. Daarnaast is het natuurlijk tactischer om eerst het leger van the king of the north te doden
[ Voor 11% gewijzigd door EJPostema op 26-05-2013 22:35 ]
Oh. My. God. Wight Lord Commander comming back to kick ass. Mocht dat ooit gebeuren verklaar ik Game of Thrones tot de beste serie ooit.RocketKoen schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:28:
[...]
Wie zegt dat de white walkers recht op de wall afgaan?
Er is nog geen winter ten zuiden van de wall. En ze kunnen niet door de wall heen (magisch beschermd).
Maar ze kunnen wel hun leger uitbreiden door iedereen die nog in het noorden leeft te vermoorden.
Dit is ook gaaf.
YouTube: YouTube
[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 27-05-2013 01:07 ]
De afstand van Crasters Keep tot de Wall is ongeveer 200 km. Dus dat moet binnen een week wel te doen zijn.EJPostema schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:33:
[...]
In de serie worden de afstanden niet zo heel duidelijk, maar Sam is best wel ver van de wal. Crasters keep (waar mormont vermoord is) is volgens mij 1 of 2 weken reizen vanaf the wall. De fist of first men nog een stuk verder. Zo heel ver is Sam nog niet van Crasters keep vandaan.

Ja, ik ben er zaterdag ook geweest, ik moest nog een half uur langer in de rij staan.segil schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:01:
Iemand afgelopen zaterdag naar de expo geweest? Ik stond 5 kwartier in de rij, maar het was het wachten waardMooie kostuums, props en uiteraard de troon. Ik heb er dan wel niet op gezeten, want de wachtrijd was te lang. Al met al een leuke tentoonstelling van HBO
Uiteraard heb ik wel even op de troon gezeten!
Ik verbaasde me erover hoe klein Emilia Clarke is (aan de hand van haar kostuum)
Verwijderd
In google krijg je meer resultaten als je op de verkeerde naam zoektCyBeR schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 03:11:

Ik zit de laatste weken eigenlijk alleen hier nog: http://asoiaf.westeros.org/
Bevalt me beter dan het topic hier. Veel beter. Vooral leuk zijn de gesprekken over de diverse afleveringen.
DoeiVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:08:
[...]
In google krijg je meer resultaten als je op de verkeerde naam zoekt![]()
Ik zit de laatste weken eigenlijk alleen hier nog: http://asoiaf.westeros.org/
Bevalt me beter dan het topic hier. Veel beter. Vooral leuk zijn de gesprekken over de diverse afleveringen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Dan mag je opschieten, want vandaag is de laatste kans.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:37:
Ik denk dat ik deze week nog even naar de tentoonstelling in A'dam ga. Lijkt me wel tof.
Waarom staat er Tommen Lannister? Hij is toch officieel Tommen Baratheon?tweaker2010 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:42:
Deze munten zien er wel gaaf uit zeg... Hear me roar!![]()
[afbeelding]
Plus, ik weet niet waar deze foto vandaan komt, maar het feit dat Tommens naam op een munt staat is wellicht een major spoiler? (Hij is immers de troonopvolger mocht Joffrey sterven?)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Of iemand moet de boeken hebben gelezen die nog niet uit zijn.
Is dit niet een nog grotere spoiler?RocketKoen schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:11:
Dat is geen spoiler hoor.. Maar een stukje fan-fictie.
Of iemand moet de boeken hebben gelezen die nog niet uit zijn.
Verwijderd
Dan zou ik maar opschieten. Het is alleen vandaag nog geopend (Check Twitter van @HBOnl).Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:37:
Ik denk dat ik deze week nog even naar de tentoonstelling in A'dam ga. Lijkt me wel tof.

Check zo'n facebook fanpage: https://www.facebook.com/nataliedormerfp?fref=ts
Het lijkt wel een muismens? Echt zonde, opzich ziet ze er redelijk goed uit, maar door dat rare mondje is het echt instant -100
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Ze is net 16 geworden, dus het mag al
Of tel jij af naar 18?

Die Ayra had ook wel een Russische kogelstoter kunnen worden btw.
[ Voor 61% gewijzigd door Rev! op 27-05-2013 17:59 ]
Het gaat om het proportioneel.RocketKoen schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:27:
[...]
Ze is net 16 geworden, dus het mag al
Of tel jij af naar 18?
Kostuums hingen ook wat raar. Je moest bij de meeste kostuums onderaan nog een centimeter of 10 bij denken omdat ze het geheel wat laag op de schoenen hadden hangen.noobgrinder schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:54:
[...]
Ik verbaasde me erover hoe klein Emilia Clarke is (aan de hand van haar kostuum)
Bij de jurk van Emilia Clarke kon je gerust 12-20cm bij op tellen. Ze hadden em namelijk aangesloten op de schoenen/laarzen waar je in de serie gewoon een stuk been kon zien ofzo. Volgens mijn vriendin iig 15 cm, maar ik geloof haar wel. Ze maakt zelf kostuums en jurken dus ze let daar erg op. (Wat wel eens voor grappige opmerkingen zorgt bij het kijken
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 27-05-2013 17:48 ]
Heeft wel wat weg van die Canadees op de Winterspelen toen ze goud gewonnen had, ook zo'n scheve bek.De_Bastaard schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:59:
Ik vraag me eigenlijk af waarom die Margaery (Natalie Dormer) altijd zo'n raar gezicht trekt op alle foto's?
[afbeelding]
Het lijkt wel een muismens? Echt zonde, opzich ziet ze er redelijk goed uit, maar door dat rare mondje is het echt instant -100
Daar kreeg je toen nogal wat hilarische 9gag-posts over, beniewd of zij het ook zo ver schopt.
Verwijderd
?Tsurany schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:34:
Het gaat om het proportioneel.
Maar eerlijk man, even afgezien van wat je nu precies bedoelt, dat kind is amper 16, wat zie je erin? Zitten zoveel mooie vrouwen in de serie, maar Maisie Williams

Ikke niet begrijpen
Straks maar een Photoshop starten
Ze trekt hier niet z'n hoofd als wanneer je aan de xtc zitDe_Bastaard schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:59:
Ik vraag me eigenlijk af waarom die Margaery (Natalie Dormer) altijd zo'n raar gezicht trekt op alle foto's?
[afbeelding]
Misschien staat ze wel altijd strak?
Ik zie ook wel betere in de serie rondlopen, maar er is nogal een groot verschil tussen hoe ze er in de serie uit ziet en hoe ze er in het echt uit ziet: http://images6.fanpop.com...es-34160012-1800-1440.jpg

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ze heeft gewoon een vreemde mond, dat is niet eens een punt van discussie. De enige vraag is vind je het mooi, ik in iedergeval niet.Koppensneller schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:29:
Hier doet ze het niet, maar dat ziet er ook raar uit. Misschien heeft ze een vreemde mond?
[afbeelding]
Nope niet echt nee, heb er in de Tudors al van voor en achter mogen bekijken en was toen al niet echt onder de indruk.ArgantosNL schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:28:
[...]
ze heeft gewoon een vreemde mond, dat is niet eens een punt van discussie. De enige vraag is vind je het mooi, ik in iedergeval niet.
ze heeft alleen iets magisch door die blik, thats it
Ik zal niet bij haar op bezoek gaan in haar huis gemaakt van snoep. Ik ga liever bij onze drakenmoeder langsMektheb schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:29:
[...]
Nope niet echt nee, heb er in de Tudors al van voor en achter mogen bekijken en was toen al niet echt onder de indruk.
ze heeft alleen iets magisch door die blik, thats it

Die redhead die het met Snow doet vind ik pas eng. Echt graatmager

Ze ziet er een beetje uit alsof ze een beroertje heeft gehad. Een kant van haar gezicht hangt wat meer dan de andere, en dat is een van de symptomen die soms blijvend zijn. Ik ben blijkbaar niet de eerste die het zich afvraagt in elk geval.JvS schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:35:
Ze heeft sowieso twee ogen van verschillende grootte, da's ook raar. Ze heeft eigenlijk gewoon een beetje een raar gezicht.
Ze heeft in elk geval op de foto's die ik gezien heb waarop ze niet zo'n gek gezicht "trekt" een scheve mond, en dat lijkt te suggereren dat, beroerte of niet, er iets aan de hand is waar ze niks aan kan doen.
Er stond anders een grote, brede, kale uitsmijter langs de uitgang.segil schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:53:
Toen wij zaterdag buiten kwamen van de expo, viel het mij op dat je via de achterkant zo naar binnen had kunnen gaan, zonder in de rij van 5 kwartier te gaan staanNota bene was de wachtrij zo lang, dat de uitgang iets van 10 meter van het einde v/d wachtrij was
[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 28-05-2013 16:06 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Ik krijg juist de indruk dat ze dat doet wanneer ze weet dat de camera gaat klikkenNMe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:05:
[...]
Ze ziet er een beetje uit alsof ze een beroertje heeft gehad. Een kant van haar gezicht hangt wat meer dan de andere, en dat is een van de symptomen die soms blijvend zijn. Ik ben blijkbaar niet de eerste die het zich afvraagt in elk geval.
Ze heeft in elk geval op de foto's die ik gezien heb waarop ze niet zo'n gek gezicht "trekt" een scheve mond, en dat lijkt te suggereren dat, beroerte of niet, er iets aan de hand is waar ze niks aan kan doen.
[...]
Er stond anders een grote, brede, kale uitsmijter langs de uitgang.
Ik heb het idee dat haar ogen bovengemiddeld ver uit elkaar staanArgantosNL schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:28:
[...]
ze heeft gewoon een vreemde mond, dat is niet eens een punt van discussie. De enige vraag is vind je het mooi, ik in iedergeval niet.
Maar ik vind haar prachtig, niets meer aan doen.
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Ik vind haar gezicht apart maar niet onaantrekkelijk inderdaad. Nou heb ik sowieso niet heel hoge standaarden, maar ik zou d'r niet uit bed trappen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:23:
Volgens mij heeft ze gewoon zo'n gezicht. Ze heeft wel mooie ogen, vind ik. Dat maakt haar wel een soort van knap, ondanks dat ze een scheef gezicht heeft.
Nouja, als ze inderdaad een beroerte of iets vergelijkbaars heeft gehad waardoor haar gezichtszenuwen onherstelbaar beschadigd zijn, dan begrijp ik wel dat ze een gezicht trekt waarin dat wat minder opvalt.De_Bastaard schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:40:
[...]
Ik krijg juist de indruk dat ze dat doet wanneer ze weet dat de camera gaat klikken
Ik ken iemand die ook zoiets had. Was geen beroerte maar een tijdelijke gezichtsverlamming en daardoor heeft haar gezicht een hele tijd (2-3 jaar) scheef gestaan op min of meer dezelfde manier. Ik heb geen idee of ze het bewust deed maar sindsdien ging ze op foto's ook steeds gekkere gezichten trekken, ik neem aan als afleiding.
Dan zal die een peukie zijn gaan roken toen wij er waren, want er stond niemand bij de uitgangNMe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:05:
[...]
Er stond anders een grote, brede, kale uitsmijter langs de uitgang.
Vraag me overigens af wat er gebeurd is met de wachtrij voor de iron throne, toen onze groep na 15 minuten weg moest... mochten die blijven wachten, of hadden ze pech?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Mochten blijven wachtensegil schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:06:
[...]
toen onze groep na 15 minuten weg moest... mochten die blijven wachten, of hadden ze pech?
Verwijderd
Ik vind haar prachtigPeenutzz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:38:
Als het dan toch een beetje over wel of niet aantrekkelijke dames gaat, Cersei moet de mooiste vrouw van Westeros zijn, maar ik vind haar juist helemaal niet aantrekkelijk, ook niet met haar eigen haarkleur
Ze was de mooiste vrouw van Westeros. Intussen zijn we 27 jaar verder en heeft ze 3 kinderen uitgepoept.Peenutzz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:38:
Als het dan toch een beetje over wel of niet aantrekkelijke dames gaat, Cersei moet de mooiste vrouw van Westeros zijn, maar ik vind haar juist helemaal niet aantrekkelijk, ook niet met haar eigen haarkleur
Ze vindt zichzelf nog steeds de mooiste vrouw van Westeros. Tussen de regels door krijg ik de indruk dat het altijd alleen haar mening is geweest, en nooit zo feitelijk zoals ze het zelf presenteertRocketKoen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:24:
[...]
Ze was de mooiste vrouw van Westeros. Intussen zijn we 27 jaar verder en heeft ze 3 kinderen uitgepoept.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ze was de koningin, dan wordt je automatisch de mooiste vrouw van Westeros. Nu is ze geen koningin meer en is ze weer middelmatigSh0ckTr00per schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:13:
[...]
Ze vindt zichzelf nog steeds de mooiste vrouw van Westeros. Tussen de regels door krijg ik de indruk dat het altijd alleen haar mening is geweest, en nooit zo feitelijk zoals ze het zelf presenteert
Fixed that for youMrVegeta schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:01:
De mooiste uit de show is natuurlijke Jaime. /nohand.
Dat had ik dus ook jaJoosie200 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:50:
[...]
Mochten blijven wachtenDaarom ging ik pas ook in de rij staan toen de vrouw omriep: de wachtrij voor de iron throne sluit in 5 minuten. Last-minute aansluiten en hop: de nieuwe lading bezoekers sloten achter mij aan
Nog leuker was dat de beveiligers niet op of om keken en dat ik net zo goed had kunnen blijven plakken
Maar na de wachtrij + foto begaf ik mij wel zo fatsoenlijk naar de uitgang rechts naast de throne. (waar idd die uitsmijter stond ja)
Uitsmijter stond overigens binnen bij de uitgang niet buiten. Betwijfel ook dat je em van buiten had kunnen zien.
En vrouwen, die doen alleen lekkere dingen?
Vaak wel, praktijkvoorbeeld hieronderVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:07:
Geen verrassing. Mannen doen toch alles wat er een beetje respectabel uitziet?
Ik blijf het wel een erg leuke serie, wel weer een tijdje wachten tot het volgende seizoen begint. Gelukkig heb ik de boeken nog, ben pas bij boek 2 dus ik kan nog wel even vooruitNMe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:36:
[...]
Ik vind haar gezicht apart maar niet onaantrekkelijk inderdaad. Nou heb ik sowieso niet heel hoge standaarden, maar ik zou d'r niet uit bed trappen.
[...]
*knip*
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Maarre Joffrey is officieel toch geen Lannister, maar een Barrothean? Of accepteert hij nou dat Jaime z'n vader is ipv oom?
Dat weet hij zelf niet eens dat Jaime ze papa isRussel88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:00:
Een vraag over afgelopen aflevering. Joffrey zzei tegen Sansa dat hij snachts wel in haar slaapkamer zou sluipen om haar te nemen. Het zou haar toch niet uit maken van welke Lannister ze zwanger zou raken.
Maarre Joffrey is officieel toch geen Lannister, maar een Barrothean? Of accepteert hij nou dat Jaime z'n vader is ipv oom?
Maar ze zien hunzelf eerder als Lannisters dan als Stag's.
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 29-05-2013 14:02 ]
Oi!janvanduschoten schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:42:
[...]
Vaak wel, praktijkvoorbeeld hieronder
[...]
Redelijk offtopic, maar ik denk niet dat mannen en vrouwen op dit vlak veel verschillen.
Wat zou het nut zijn van zwanger worden na een verkrachting door Joff? Dat kind zou dan een bastaard zijn. Geen Lanniste, maar een Waters zijn waarschijnlijk (tenzij ze het onder het tapijt vegen en af doen als een kind van Tyrion). Een kind wat nooit ergens recht op zal hebben en alleen maar een schande zal zijn voor zowel Sansa als Tyrion.Russel88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:00:
Een vraag over afgelopen aflevering. Joffrey zzei tegen Sansa dat hij snachts wel in haar slaapkamer zou sluipen om haar te nemen. Het zou haar toch niet uit maken van welke Lannister ze zwanger zou raken.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat is wat Joffrey insueerde, niet wat Sansa dacht. Ging mij er meer om dat hij zichzelf als een Lannister zag, terwijl z'n "pa" geen Lannister is.Spike_wolf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:09:
[...]
Wat zou het nut zijn van zwanger worden na een verkrachting door Joff? Dat kind zou dan een bastaard zijn. Geen Lanniste, maar een Waters zijn waarschijnlijk (tenzij ze het onder het tapijt vegen en af doen als een kind van Tyrion). Een kind wat nooit ergens recht op zal hebben en alleen maar een schande zal zijn voor zowel Sansa als Tyrion.
Dat is wat ze inderdaad allemaal van zichzelf vinden, en waarschijnlijk ook op die manier aangestuurd zijn geworden door Tywin.Russel88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:31:
[...]
Dat is wat Joffrey insueerde, niet wat Sansa dacht. Ging mij er meer om dat hij zichzelf als een Lannister zag, terwijl z'n "pa" geen Lannister is.
Joffrey heeft op het moment geen enkele Baratheon in de buurt, de enige Baretheon die hij kent is zijn oom... die hem wil vermoorden. Hij wordt omringd door Lanistars, vandaar dat hij zichzelf ziet als een Lannie ipv een BarrieRussel88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:31:
[...]
Dat is wat Joffrey insueerde, niet wat Sansa dacht. Ging mij er meer om dat hij zichzelf als een Lannister zag, terwijl z'n "pa" geen Lannister is.
Verwijderd
Ik doe alleen mannen die ik aantrekkelijk vind, jaSjah schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:16:
Yep, maar dat respectabel is natuurrlijk voor iedereen anders. Mannen vinden snel een vrouw te oud.
En vrouwen, die doen alleen lekkere dingen?
janvanduschoten schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:42:
[...]
Vaak wel, praktijkvoorbeeld hieronder
[...]
Ik blijf het wel een erg leuke serie, wel weer een tijdje wachten tot het volgende seizoen begint. Gelukkig heb ik de boeken nog, ben pas bij boek 2 dus ik kan nog wel even vooruit

Ik ga inderdaad ook mooi verder in de boeken, nu ik straks geen afleveringen meer heb, moet ik die lege tijd opvullen
De meeste mannen ook hoor.Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:19:
Ik doe alleen mannen die ik aantrekkelijk vind, ja.
Maar de meeste mannen vinden een vrouw al snel aantrekkelijk
At least it's not for me
And find serenity
Verwijderd
De meeste mannen doen alleen en man die ze aantrekkelijk vinden, ja-_D_- schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:50:
[...]
De meeste mannen ook hoor.
Maar de meeste mannen vinden een vrouw al snel aantrekkelijk
Maar, no shit, ik bedoel dat mannen vaak een low standard hebben, en jij bevestigt dat

Enfin, "low standards" en Cercei in dezelfde zin? Inderdaad tijd om terug on topic te gaan
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Verwijderd
Waar zie jij ze in dezelfde zin staan? Er staat toch echt een punt achter mijn eerste zinVirtuozzo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:03:
Interessante wending in het topic ..... :-)
Enfin, "low standards" en Cercei in dezelfde zin? Inderdaad tijd om terug on topic te gaan
Tja het is niet bepaald een groot geheimVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:52:
[...]
De meeste mannen doen alleen en man die ze aantrekkelijk vinden, ja?
Maar, no shit, ik bedoel dat mannen vaak een low standard hebben, en jij bevestigt dat
At least it's not for me
And find serenity
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:04:
[...]
Waar zie jij ze in dezelfde zin staan? Er staat toch echt een punt achter mijn eerste zin.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Ben benieuwd hoe het topic er in de zomer uit ziet XD
Verwijderd
Evolutionair-technisch is leuk, maar dat maakt het soms niet minder triest-_D_- schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:38:
[...]
Tja het is niet bepaald een groot geheimEvolutionair-technisch gezien ook heel goed verklaarbaar.
Tijd voor een nieuwe aflevering.
Dit topic is gesloten.
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic