[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.507 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Toch wel leuk hoe ze bepaalde zaken in de serie anders doen dan in de boeken.
Gendry en Melisandre ontmoeten elkaar helemaal niet in de boeken toch :?
In de boeken probeerd ze iemand anders te misbruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
sjaak88 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:45:
goeie vraag, kan alleen me bedenken ze weer een demon wil maar dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Mektheb schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:46:
[...]
goeie vraag, kan alleen me bedenken ze weer een demon wil maar dat is alles.
Lol, dat zou idd zomaar kunnen. Ik kwam dit tegen op een forum:
So I've been thinking about this, and I think that Melisandre will use Gendry to create a shadowbaby, which will then kill Balon.

Evidence:
1. Stannis tells Melisandre in the Walk of Punishment preview, "Make me a son",

2. Promo clips show Melisandre with the brotherhood, and seemingly having a sexual relationship with Gendry, which is how shadowbabies are created.

3. Balon dies a mysterious death in the books, allegedly falling off a bridge during a storm, but a Shadowbaby could kill him just as easily.

Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Kan wel kloppen, als aanvulling op (1): Melisandre zegt ook iets in de strekking van dat Stannis "opgebruikt verbruikt" was.

[ Voor 6% gewijzigd door Arie- op 17-05-2013 23:49 . Reden: Ik denk niet dat "opgebruikt" correct Nederlands is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
sjaak88 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:45:
Edric Storm, inderdaad een andere bastaard en ook van Robert.

Robert Baratheon clearly has "made the eight." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die video's op youtube ook best wel vet, het geeft toch allemaal net iets meer achtergrondinformatie over de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
@caricevhouten
Davos, Arya & Melisandre on the iron throne. Unique picture I would say..
Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage3.ak.instagram.com/588538a8bfc011e299af22000a9e29bc_7.jpg

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:00
Nice picture!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Wie gaan er allemaal (of zijn er al geweest) naar de Game of Thrones exhibition in Amsterdam? Ik wil volgend weekend een kijkje gaan nemen. Verwacht alleen wel dat het enorm druk zal zijn daar en dat je in een lange rij moet wachten alvorens je naar binnen mag. Ze laten maar 150 mensen per keer naar binnen ivm drukte.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 18-05-2013 17:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:50
Ik ga maandagochtend een poging wagen.. gewoon lekker vroeg daar heen gaan en wel zien hoe het gaat.. woon er gelukkig niet zo heel gek ver vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
Ik woon er wel ver vandaan, en om die reden ga ik er dan ook niet heen.
Ik kijk de in die ochtend verschenen aflevering wel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 18-05-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is hier vrij dichtbij dus ik ga ws. wel een keer langs ja.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:40:
Ik woon er wel ver vandaan, en om die reden ga ik er dan ook niet heen.
Ik kijk de in die ochtend verschenen aflevering wel ;)
Ik ga er 200 km voor rijden, komop, deze kans krijg je nooit meer.
Ik ga volgende week zaterdag als morgen niet lukt, moet even oppas voor de kids regelen.

Ik hoor graag berichten hoe druk het is. Ik moet wel even rond 07:00 ofzo vertrekken zodat ik rond 09:30 in de rij kan gaan staan.

Misschien ga ik aanstaande maandag ook, dan moet ik alleen de kids naar opa en oma op de camping brengen en dat is nog eens 50 km rijden, maar we doen het, ik wil een profiel foto hier van mij op de troon 8)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hmm, ik zou dan toch met het openbaar vervoer gaan. En om dan nog eens redelijk vroeg aan te komen..en dan nog een extra tegenvaller dat studenten OV niet geldig is in het weekend, dus ik sla het over, maar ik vindt het een leuk initatief.
Tegen de tijd dat de eerste mensen in de rij staan heb ik aflevering 8 gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laatste stuk zeker met het ov, maar eest maar eens de reacties van morgen afwachten, ik heb die rij van de dagen na de kroning nog vers in het geheugen en 2 uur in de rij is me eigenlijk al te lang, betaal liever 20 euro toegang ofzo zonder wachtrij dan 2 uur wachten.

Opa en oma vinden het vast niet tof als we de kids om 06:00 op de camping afzetten, hoop dat er hier mensen morgen al een kijkje gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon zelf vlakbij maar ik denk dat ik hem ook laat lopen. Het lijkt me machtig mooi om daar een keer heen te gaan en ik zou graag met die acteurs even een woordje wisselen, maar hoe groot is de kans daartoe met deze verwachte drukte. 2 tellen op de troon, wat props bekijken en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17
Ik was van plan om volgend weekend te gaan, wellicht zelfs pas op maandag (de 27e, heb dan gelukkig vrij). Hopelijk valt het dan mee met evt drukte. En verder plak ik er mooi nog een dagje Amsterdam aan vast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:57:
Ik woon zelf vlakbij maar ik denk dat ik hem ook laat lopen. Het lijkt me machtig mooi om daar een keer heen te gaan en ik zou graag met die acteurs even een woordje wisselen, maar hoe groot is de kans daartoe met deze verwachte drukte. 2 tellen op de troon, wat props bekijken en that's it.
misschien moet je er eerst eens over lezen wat het precies is voordat je er een mening over hebt...

wij gaan er morgen heen, zorgen dat we rond 09:00 bij die kerk zijn, gaan we daarna nog even langs de ikea wat ook al een tijdje moet (nog wat nieuwe led lampen kopen) en kan ik gelijk even ergens in amsterdam lange tirips kopen voor een tablet mod test in mijn auto (heb de tablets voor muziek luisteren vervangen door nexus7 tablets en de oud ga ik inbouwen in de auto).

Gewoon een combi van zaken, kom niet zo vaak in amsterdam, dus wel weer eens leuk.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Precies, ga met mijn vriendin ook morgen (als ze is uitgeziekt). Daarna lekker even in Amsterdam rondkijken. Als er echt nog zeeën van tijd over is nog museumpje meepakken oid. Laatste keer in Amsterdam is toch wel weer 4-5 jaar geleden dus :)
Ik vraag me wel af hoe druk het echt zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BKnaplkCcAAMjO0.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BKn7B1eCAAAN95K.jpg:large

:/

Afbeeldingslocatie: https://irs0.4sqi.net/img/general/680x680/18455201_x2X0NkgOnft2BMa3HJ4PtyPRKz1qivoTI2v4FHxxfnw.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BKiZcDFCMAAdeWq.jpg:large.

Afbeeldingslocatie: http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/05/lannisters1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/05/nights-watch1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/05/brief.jpg

Afbeeldingslocatie: http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/05/draak.jpg

Afbeeldingslocatie: http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/05/eddard.jpg

Afbeeldingslocatie: http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/05/iron-throne.jpg

Afbeeldingslocatie: http://popcornculture.nl/wp-content/uploads/2013/05/Game.jpg

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh shi-

Ik hoop dat dat niet zo blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
Hoelang voordat je die rij gehad had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee, ik ga morgen. De rij lijkt wel langer te worden, vanochtend was hij korter zover ik het van twitter kan halen.

Edit: heb een reactie van iemand in de rij terug: https://twitter.com/luisollero

Hij heeft 1 uur en 15 minuten in de rij gestaan en stond er vrij laat in (meen na 12:00 uur). Hij verwacht dat het morgen iets rustiger is. Maar reken dus op een uur wachten.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Och uurtje lukt wel. Neem wel wat koffie en eten mee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vraag me af of het op werkdgn aanmerkelijk rustiger gaat zijn... editt, onee, dan is het niet echt..

[ Voor 21% gewijzigd door Sjah op 19-05-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:41:
Vraag me af of het op werkdgn aanmerkelijk rustiger gaat zijn... editt, onee, dan is het niet echt..
lijkt me ook niet, maar een uurtje is prima te doen.

mijn zieke baard op de nas gaf net aan dat game of thrones al gefetched was, maar helaas is er niks binnengekomen. Ik had de hoop dat de aflevering van vannacht al geweest was per ongeluk ofzo. Ik vermoed dat een van de hoofdkarakters dood gaat in de komende episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 09:32

c0burn

Feed your head

MonoKid schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:58:
[...]
In een wanhoopspoging, laat Joffrey (toch met enige manipulatie van mama Cersei) alle bastaardzonen van Robert vermoorden, maar Gendry bleef gespaard omdat hij geheim gehouden werd als bastaardzoon van de koning.
Gendry was/is wel bekend als bastaard bij Joffrey en Cersei, maar wordt beschermd door Arya die Lommy Greenhands aanwijst als zijnde Gendry, omdat de stierenhelm naast Lommy ligt nadat de goldcloaks hem hebben gedood. Joffrey en Cersei beschouwen Gendry dus als dood.
Dat is ook weer de reden van de interesse van de Lady in red, Melissandre (wat een knap wijf, zeg) in Gendry. Al is me dat nog niet heel duidelijk. Ze zoekt duidelijk haar "warrior" en lijkt dat te willen zoeken in Baratheon bloed? Vandaar haar gedoe met Stannis?
Melisandre zal nog meer shadow babies willen maken wellicht, met welk doel is nog niet duidelijk. Voor die baby's heeft ze wel koninklijk bloed nodig, wat Stannis als broer van de voormalige koning heeft. Gendry heeft dit als bastaard natuurlijk ook.
tweaker2010 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:56:
[...]

Lol, dat zou idd zomaar kunnen. Ik kwam dit tegen op een forum:

[...]
Spoiler much? :|

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:00:
[...]

lijkt me ook niet, maar een uurtje is prima te doen.

mijn zieke baard op de nas gaf net aan dat game of thrones al gefetched was, maar helaas is er niks binnengekomen. Ik had de hoop dat de aflevering van vannacht al geweest was per ongeluk ofzo. Ik vermoed dat een van de hoofdkarakters dood gaat in de komende episode.
Mijn zieke baard heeft dat ook wel eens, het lijkt een kinderziekte. Zijn namelijk fakers die mij dan
game of thrones.s03e08.zip laten downloaden, voordat de episode is uitgezonden.
Ik kan ze vaak nog annuleren voordat ze klaar zijn, al zal een mogelijk virus dat erin zit geen invloed hebben omdat die voor windows geschreven is.
Morgen toch mooi vrij, genoeg tijd om de aflevering te bekijken, binnenhalen heb ik geen werk aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga morgen zeker ook de aflevering bekijken. Ben benieuwd, helaas alweer bijna het einde van het seizoen... gaat altijd veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:34:
geen idee, ik ga morgen. De rij lijkt wel langer te worden, vanochtend was hij korter zover ik het van twitter kan halen.

Edit: heb een reactie van iemand in de rij terug: https://twitter.com/luisollero

Hij heeft 1 uur en 15 minuten in de rij gestaan en stond er vrij laat in (meen na 12:00 uur). Hij verwacht dat het morgen iets rustiger is. Maar reken dus op een uur wachten.
Ik was er vandaag bij en moet zeggen: ik was een klein beetje teleurgesteld. Hoewel het natuurlijk niet slim is om op dag 1 naar binnen te gaan, had ik niet zo'n immense drukte verwacht. Mijn vrienden en ik stonden zeker een uur in de rij. Eenmaal binnen mocht je slechts 15 minuten rondneuzen en daarna moest je alweer weg. Hierdoor kon ik dus niet alles bekijken. Misschien dat ik op een doordeweekse dag er nog een keertje naar toe ga, maar als ik wist dat het zó druk zou worden, dan was het niet waard geweest.

Verder wel mooi om te zien hoeveel Game of Thrones fans te zien zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
@dikkiedikdik die eerste foto ben je dat zelf? Toen ik in de rij stond vroeg ik me af wie er nou zo gek was om een selfshot op de fiets te maken :P

En 2,5 uur voor in de trein gezeten, en dan maar 15 minute mogen kijken was een beetje jammer. Verder wel leuke expo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triesvan schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:33:
@dikkiedikdik die eerste foto ben je dat zelf? Toen ik in de rij stond vroeg ik me af wie er nou zo gek was om een selfshot op de fiets te maken :P

En 2,5 uur voor in de trein gezeten, en dan maar 15 minute mogen kijken was een beetje jammer. Verder wel leuke expo
nee, ben er nog niet geweest. Zijn foto's van twitter die ik vond. Maar mocht je maar 15 minuten binnen zijn? Dat brengt me wel wat aan het twijfelen. Ik was namelijk van plan wel langer dan 15 minuten daar te zijn...

Damn, ik ga er nog even goed over nadenken, ik moet een oppas regelen, 3 uur reizen, ben iets van 80 euro kwijt aan benzine + parkeerkosten + openbaar vervoer. Dat kan ik misschien beter aan iets anders besteden als ik het zo lees.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wel als er een paar honderd man op de stoep staat is 't niet onredelijk om mensen te vragen niet al te veel te treuzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:21:
Wel als er een paar honderd man op de stoep staat is 't niet onredelijk om mensen te vragen niet al te veel te treuzelen.
het is gewoon jammer dat ze niet van te voren aangeven dat je maar 15 minuten binnen mag zijn, als je nu in Amsterdam woont is het niet zo erg, maar als je zoals velen hier uren zit te reizen voor 15 minuten kijken?

Maar ik heb het er even over gehad hier thuis, wij gaan morgen een dagje Groningen doen. Kan het geld wel uitgeven aan leukere dingen. Ik had wel graag een koffiekop van game of thrones gekocht, had de hoop hem daar te kunnen scoren. Maar dan maar via ebay of amazon ofzo.

Gelukkig zijn er al wel veel foto's van de tentoonstelling, dus ik pak toch nog wat mee en kan gelukkig wel zien wat er allemaal voor moois daar uitgestald staat.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:26:
[...]

het is gewoon jammer dat ze niet van te voren aangeven dat je maar 15 minuten binnen mag zijn, als je nu in Amsterdam woont is het niet zo erg, maar als je zoals velen hier uren zit te reizen voor 15 minuten kijken?

Maar ik heb het er even over gehad hier thuis, wij gaan morgen een dagje Groningen doen. Kan het geld wel uitgeven aan leukere dingen. Ik had wel graag een koffiekop van game of thrones gekocht, had de hoop hem daar te kunnen scoren. Maar dan maar via ebay of amazon ofzo.

Gelukkig zijn er al wel veel foto's van de tentoonstelling, dus ik pak toch nog wat mee en kan gelukkig wel zien wat er allemaal voor moois daar uitgestald staat.
Er is nieteens een store... Er worden alleen kortingscodes voor de webshop vergeven. En na 15 minute begonnen ze toch echt wel aantedringen om naar buiten te gaan. Was wel een beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triesvan schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:55:
Er is nieteens een store... Er worden alleen kortingscodes voor de webshop vergeven. En na 15 minute begonnen ze toch echt wel aantedringen om naar buiten te gaan. Was wel een beetje jammer
Heb je het webshop adres voor mij / ons? Dan kan ik toch een stukje van het geld wat ik bespaar door niet te gaan (wat wel pijn doet) besteden aan iets tofs uit de shop voor mijn fantasy / sf collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:58:
[...]

Heb je het webshop adres voor mij / ons? Dan kan ik toch een stukje van het geld wat ik bespaar door niet te gaan (wat wel pijn doet) besteden aan iets tofs uit de shop voor mijn fantasy / sf collectie.
<knip>

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 20-05-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Lijkt Benjamin Herman wel (zou me ook niks verbazen, ’t is een echte nerd).

Edit:-
Confirmed, het is Benjamin Herman.
Hangt Bush er ook? :p

De tentoonstelling leek me wel interessant, maar 15 minuten? Ik denk dat ik ’m maar oversla.

Edit:
Ik vind dit trouwens een awesome zomer T-shirt:
http://store.hbouk.com/ga...ones_t-shirts_men-apparel
Ik ga die serieus halen denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Sméagol op 20-05-2013 01:35 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Die webshop is wel belachelijk duur trouwens bij bepaalde artikelen. Setje van 5 glazen is al 60 euro + verzendkosten :o

Overigens wel een beetje jammer dat je weer alleen met Credit Card kan betalen. Had graag ook 1 of 2 shirts besteld daar.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 20-05-2013 08:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Neeeee Samwell, wat doe je! Laat je dat mes liggen, debiel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:58:
[...]

store.hbouk.com

20% korting met deze code: GOTEXA13 geldig tot 31-7-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Ben net bij die exhibition geweest.. was er vrij vroeg dus "maar" een half uur wachten zal nu wel langer zijn (moet je nagaan: ik stond er om kwart voor 10 al) wel echt jammer dat je flink erdoorheen gerusht wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:23
Sagaris schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:48:
Ik zag het ook! Zou een lelijke scriptfout zijn als hij dat drakenglas later nog steeds heeft.

Verder heb ik me wel vermaakt met de laatste aflevering, ik begin steeds meer fan te worden van Tyrion, een slimme vent met morele waarden en een voorliefde voor alcohol. Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

mooie aflevering weer, vond die wedding wel leuk gedaan, en ik krijg het idee dat Joffrey geen lang leven beschoren meer is. Ook gave scene met die bloedzuigers op Gendry, wel vreemd dat Stannis, niet Tywin noemt.
Dat was ook het eerste wat ik riep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Precies hetzelfde hier, ik hoop dat het een scriptfout is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zou wel erg stom zijn, waarschijnlijk enige wapen op vuur na tegen die white walkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
Volgen al die mannen Daenerys nu omdat ze denken een kans te maken bij haar? Niet echt heel feministisch :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
Jammer dat de volgende aflevering pas op 2 juni is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
Vond het een mooie aflevering, met dat trouwfeest Sansa - Tyrion. Het ziet er ook naar uit dat Joffrey ze nu niet bezocht heeft in de nacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 23:24
bronce schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:18:
Jammer dat de volgende aflevering pas op 2 juni is :(
WHY.... :(

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
pingkiller schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:48:
Volgen al die mannen Daenerys nu omdat ze denken een kans te maken bij haar? Niet echt heel feministisch :p
Pakt alleen maar goed uit voor haar: haar leger is nu gratis 25% groter geworden. Ik kijk echt uit naar dat Danny terugkeert naar Westeros.

Moet toch eigenlijk een keer die boeken gaan lezen. Heb ze al sinds seizoen 1 op de plank staan, maar ben alleen aan eerste boek begonnen. Dan had ik het weer druk met studie of werk en dan kwam er weer niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 09:32

c0burn

Feed your head

Uit de Entertainment Weekly recap:
next week, HBO is not airing Thrones due to Memorial Day weekend (presumably because holiday weekends have lower viewership levels).

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Om half 2 bij de tentoonstelling geweest, de rij was zeker anderhalf uur, liep de hoek om. Heb overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triesvan schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:04:
[...]

store.hbouk.com

dank je, ik zie al een mooi stel speelkaarten, zal even zien met die verzendkosten en anders ff vragen of ik het naar een nicht in Amerika kan laten sturen en dat die het dan een keer doorstuurt ofzo. Want 60 dollar verzenden voor een paar glazen is wel heel bizar veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Na de wat mindere aflevering van vorige week ben ik vandaag heel tevreden.
Leuke fragmenten, conversaties en actie.
De hierbovengenoemde "scriptfout" waarbij Sam zijn dagger/knife laat liggen herken ik niet als scriptfout; , want het is erg duidelijk te zien, dat dit geen scriptfout is, maar met opzet zo gefilmd zodat je ziet dat hij het laat liggen.
De scene met Loras en Cersei zegt ook wel genoeg, eveneens de bruiloft van Tyrion en Sansa, en de plannetjes van Joffrey met Sansa...

Alleen het ritueel van Melissandre was me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

Vond Tyrion tegen Joffrey ook wel leuk. "Then you'll be fucking your own bride with a wooden cock"
Daar kwam ook weer mooi naar voren wie eigenlijk de baas is => Tywin

[ Voor 26% gewijzigd door The_Scarabial op 20-05-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 21:43
Ze vonden toch een zak vol dragonglass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
dutchgio schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:46:
Alleen het ritueel van Melissandre was me niet helemaal duidelijk.
Ik dacht dat ze even moest bewijzen dat het inderdaad koningsbloed was, maar er gebeurde weinig toen die kronkelaars het vuur in gegooid werden. Toen begreep ik het ook niet zo goed meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik keek er wel even van op toen Sansa zei dat ze 14 was ... ze lijkt minstens 16 of zelfs ouder. Dit verklaard wel haar gedrag in de serie, want ik dacht dus dat ze veel ouder was. :P Ja, volgens mij wist ik het ergens maar het was me tot dat moment niet bewust bij ... :)

Geweldig trouwens dat onze dwerg gewoon nock out gaat op de bank en Sansa nog een beetje dom om haar heen staat te kijken. :P

Edit: Vond het wel stom dat die kerel met zijn twee hoofden in de zak met vermomming door het kamp loopt. Hij kon toch gewoon opnieuw op gesprek, gezien hij het antwoord heeft of ze wel of niet bij haar aansluiten. Dat was een beetje schreef en enkel om de kijken een vals idee te geven dat onze favoriete chick met draken misschien we dood ging deze aflevering.

[ Voor 31% gewijzigd door Dreanor op 20-05-2013 19:41 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Laatst online: 13:23
Op de Facebook pagina van Game of Thrones zijn nu foto's geplaatst van de tentoonstelling.

Hopelijk werkt de link voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Sagaris schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Ik dacht dat ze even moest bewijzen dat het inderdaad koningsbloed was, maar er gebeurde weinig toen die kronkelaars het vuur in gegooid werden. Toen begreep ik het ook niet zo goed meer. :P
Ik had ook verwacht dat er iets meer gebeurde in het ritueel, maar ze zegt toch een naam bij elke bloedzuiger die ze in het vuur gooien? Waaronder Geoffrey en Robert dacht ik? Dus ik verwachte uit elke bloedzuiger zo'n shadow beest of iets een hint dat er opnieuw iets monsterlijks uit komt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

Cheezus

Luiaard

Sagaris schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Volgens mij is het een soort glazen bol.. maar dan een vuurkorf. En betaling gaat per bloedzuiger met blauw bloed. Stannis vroeg per bloedzuiger een status-update over Rob, Joffrey en nog iets..

edit:

De derde was voor die greyjoy lord.

[ Voor 5% gewijzigd door Cheezus op 20-05-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brugman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:49:
Op de Facebook pagina van Game of Thrones zijn nu foto's geplaatst van de tentoonstelling.

Hopelijk werkt de link voor iedereen
hier werkt hij prima, dank je, kan ik toch wat meegenieten.

Heeft iemand hier een foto gemaakt van zichzelf op die troon of mocht je daar niet op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Je mag erop zitten, heb al diverse foto's voorbij zien komen.

Ik had zelf ook plannen om erheen te gaan, maar de lange reis (woon er zo'n anderhalf uur vandaan) is het denk ik toch niet waard met die wachtrijen en slechts een kwartier tijd...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:11
triesvan schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:04:
[...]

store.hbouk.com

Code werkt iig niet op de boekensteunen :'(

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kid Jansen schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:41:
Zou wel erg stom zijn, waarschijnlijk enige wapen op vuur na tegen die white walkers.
Vuur doet White Walkers niets, vuur is goed om wights (het voetleger van de Walkers) te stoppen. Verder was het natuurlijk niet een scriptfout, maar met opzet dat Sam het laat wapen laat liggen. Laat zien dat Sam geen vechter is maar wel moed heeft. Waarschijnlijk komt die nog wel terug komende afleveringen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Cheezus schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:55:
[...]

Volgens mij is het een soort glazen bol.. maar dan een vuurkorf. En betaling gaat per bloedzuiger met blauw bloed. Stannis vroeg per bloedzuiger een status-update over Rob, Joffrey en nog iets..

edit:

ik denk het niet.. daarvoor hoeven ze niet zo moeilijk te doen met die bloedzuigers (en dan voornamelijk met koningsbloed!) terwijl Mellissandre vaak genoeg bewezen heeft dingen in het vuur te kunnen zien zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Dreanor schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:40:
Ik keek er wel even van op toen Sansa zei dat ze 14 was ... ze lijkt minstens 16 of zelfs ouder
Sophie Turner is dan ook 17 in echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Die White-walker of wat het is.... is dat niet Viggo Mortensen??

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 20-05-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
Hij zou zeker vermeld zijn geweest denk ik moest het geval zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Plus het is geen kleine dame,dus dan lijkt ze sowieso ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:02:
[...]

hier werkt hij prima, dank je, kan ik toch wat meegenieten.

Heeft iemand hier een foto gemaakt van zichzelf op die troon of mocht je daar niet op zitten?
Ik heb wel een foto van mezelf op de troon gemaakt. het mocht dus wel.

@Nickko

Zijn die boekensteunen in de sale? mag namelijk niet op actieproducten/DVD/Games gebruikt worden

[ Voor 13% gewijzigd door triesvan op 20-05-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
[...]

edit:

Een soort Facebook vuurkorf dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Google Images: Sophie Turner

Dat is nogal een verschil met de serie..

Volgens mij gebruiken ze oudere actrices, omdat bepaalde scenes uit het boek anders niet gespeeld mogen worden i.v.m. kinderporno. Ik meen dat in ieder geval ergens gelezen te hebben.

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
[...]

edit:

Um, volgens mij vroeg hij de dood van die drie genoemden als bestraffing voor hun verraad? Usurpers e.d.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik kan je iig aanraden om niet te googlen naar dat soort dingen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
-Tom schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:10:
[...]

Google Images: Sophie Turner

Dat is nogal een verschil met de serie..

Volgens mij gebruiken ze oudere actrices, omdat bepaalde scenes uit het boek anders niet gespeeld mogen worden i.v.m. kinderporno. Ik meen dat in ieder geval ergens gelezen te hebben.
Er is een andere Sophie Turner die inmiddels al een tijd 18+ is ;)

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Sjah schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:31:
Die White-walker of wat het is.... is dat niet Viggo Mortensen??
Ik weet vrijwel zeker dat deze bijna geheel CGI is.

[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 21-05-2013 01:29 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

The_Scarabial schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:25:
Dat was ook het eerste wat ik riep!
*meldt*

Eindelijk iets gevonden ertegen, laat 'ie het liggen |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MrVegeta schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:34:
Ik kan je iig aanraden om niet te googlen naar dat soort dingen.
Idd niet Googlen naar dingen die op het randje van spoiler liggen want voor je het weet heb je veel te veel gelezen :9

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

-Tom schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:10:
Kinderen worden altijd door oudere acteurs gespeeld omdat die makkelijker kunnen werken omdat ze niet/minder aan school vast zitten en de regels voor 18+ in de industrie veel soepeler zijn dan voor 14 jarigen.
Tuurlijk zitten er in dit soort gevallen ook mogelijk andere pluspunten aan, maar zelfs in simpele sitcoms worden 16 jarigen door 22+ers gespeeld.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Met die scene met Gendry de laatste aflevering was het wel handig dat hij niet 17 is, zoals in het boek :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

RocketKoen schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:07:
Met die scene met Gendry de laatste aflevering was het wel handig dat hij niet 17 is, zoals in het boek :P
Gespeeld of niet, een straf zal die scene voor hem niet geweest zijn :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:11:
[...]

Echt een lucky bastard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:11:
[...]

Mwah volgens mij zijn zulke scenes niet makkelijk. Iedereen die om je heen staat te kijken, iedereen die een mening heeft en constant dezelfde stukjes moeten herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:12:
[...]

Mwah volgens mij zijn zulke scenes niet makkelijk. Iedereen die om je heen staat te kijken, iedereen die een mening heeft en constant dezelfde stukjes moeten herhalen.
Arme jongen. Constant een seksscene moeten herhalen :P

Alleen die leeches is wat minder ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik snap het wel waarom ze ouder zijn dan ze spelen, maar soms het deed wel wat afbreuk en ik vond bijvoorbeeld Sansa al zo'n vaag huppelkutje dat gewoon niet echt zelfstandig overkomt (maar een beetje rond blijven hangen in kings landing). Maar nu haar rol als 14 jarige verklaard dat gewoon een hoop.
Tsurany schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:12:
[...]

Klopt volgens mij wel. Het lijkt allemaal heel leuk maar volgens mij is het moeilijker en minder leuk/erotisch als iedereen zich voor wil stellen. :) Maar toch ... <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Murcielago schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:35:
[...]

Er is een andere Sophie Turner die inmiddels al een tijd 18+ is ;)
Daar zitten een paar goeie bipsen onder!! :9~ Zal vanavond de nieuwe aflevering even bekijken.
Gaat in juni pas weer veder. Moeten we weer wachten...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Gistere toch nog even een Smile op me face met de laatste Epsiode, ik was onder de indruk dat mijn partner het maar half half volgde en er niks van snapte !.

Tot het einde dat mr Tarly de whitewalker killed, toen zat ik van HUH ! WTF zo makkelijk ?.

Toen zei me vriendin : Idiot hij had toch dragonglass !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukig heeft die er meer dan alleen 1 stuk bij zich :P.
YouTube: Sam Finds Dragonglass [HD]& (Voor de mensen die het nog niet gezien hebben is season 2 denk ik ).

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:09:
[...]

Gelukig heeft die er meer dan alleen 1 stuk bij zich :P.
YouTube: Sam Finds Dragonglass [HD]& (Voor de mensen die het nog niet gezien hebben is season 2 denk ik ).

:9~
Ja ? Ik dacht dat de anderen de rest van dat glas hadden en Sam maar 1 stuk mee had genomen.

Leuke episode, haaks op die van vorige week, in het opzicht dat toen bijna iedere personage wel eens voorkwam, terwijl het nu heel geconcentreerd rond een groepje handelde.

Joffrey mag wel es sterven. Gruwelijk graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:19:
[...]

Ja ? Ik dacht dat de anderen de rest van dat glas hadden en Sam maar 1 stuk mee had genomen.

Leuke episode, haaks op die van vorige week, in het opzicht dat toen bijna iedere personage wel eens voorkwam, terwijl het nu heel geconcentreerd rond een groepje handelde.

Joffrey mag wel es sterven. Gruwelijk graag.
Dat zou best kunnen maar sommige raken zwaar in paniek van NEE als er nu oorlog komt hebben we niks meer :P. :+

Maar ik dacht toch echt dat die meer dan 1 had heb het ook op sommige plekke gelezen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Joffrey heeft gewoon een moeilijke jeugd gehad. Kan die jongen ook niets aan doen.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En het is een incest kind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:03
Dany ook, maar die is toch leuk opgedroogd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Ik vraag me altijd af hoe die acteurs het voor elkaar krijgen om niet écht een wigwam in de broek te krijgen als bijv. Carice (half-)naakt op je ligt 8)7.

Misschien mijn vraag maar eens mailen naar Discovery: How do they do it.

[ Voor 19% gewijzigd door De_Bastaard op 21-05-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:49
De_Bastaard schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:49:
Ik vraag me altijd af hoe die acteurs het voor elkaar krijgen om niet écht een wigwam in de broek te krijgen als bijv. Carice (half-)naakt op je ligt 8)7.

Misschien mijn vraag maar eens mailen naar Discovery: How do they do it.
Misschien gebruiken ze het tegenovergestelde van Viagra? :+

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

De_Bastaard schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:49:
Waarschijnlijk omdat er behalve een naakte vrouw nog een crew van tientallen mensen om heen staat. :) Je ben bezig met de scene acteren, want ook al lijkt het misschien niet zo, het is over het algemeen ook gewoon scripted.

Overigens zal het vast wel eens voorkomen dat de acteur toch iets meer opgewonden raakt dan eigenlijk voor de scene handig is. :D Human nature.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het acteert wat moeilijk met 10 liter bier in de mik :P

Ik weet niet of ik nu veel zou presteren met 20 man crew om je heen, een groen scherm achter je, etc. En het is werk, toch anders. Maar als het de professionele acteur toch overkomt: na de zesde take is het vast wel een keertje over met de bobbel.

Maar dan nog: een fikse bobbel in de broek kan toch best? Als in beeld: lekker realistisch. Als niet in beeld (bijv omdat het Carice prikt..) kan de actrice het ook 'gewoon' negeren.

Edit: zegt spuit 11. No pun intended :+

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 21-05-2013 10:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jeka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:21:
Joffrey heeft gewoon een moeilijke jeugd gehad. Kan die jongen ook niets aan doen.
Ja, arme Joffrey.
Schatrijke kroonprins zijn is zo traumatisch.
Amras schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:30:
Dany ook, maar die is toch leuk opgedroogd. :P
Ja, maar kijk eens naar haar broer.

Ze zeggen ook dat er bij incest een kans is dat het kind "mad" is, naar the Mad king.
Viserys had het, en Joffrey volgens mij ook.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 16 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic