SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Moeten jullie niet werken? Ik kan pas vanavond kijken.Kid Jansen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:10:
Dus dan loop je een aflevering achter, want de meeste hier zullen de 7e aflevering van seizoen 3 (die dus gisteravond in USA werd uitgezonden) al gezien hebben.
Wel een gedoe dit keer, mijn zieke baard heeft hem niet meegepakt. Dus maar even handmatig aandraaien straks. Eerst naar een vergadering nog toe, maar ik zal hem zien vanavond
Tevens vermoed ik, door het zelfde landschap dat ze al dicht in de buurt zijn van Bran. De map op http://quartermaester.info/ is helaas nog niet geupdate.
En Inside the episode:
Varys en Littlefinger waren in de vorige aflevering aanwezig, nu was gelukkig good old Daenerys weer van de partij. Het einde was ook niet verkeerd
Wel grappig dat iemand denkt bij te lopen omdat ie HBO on deman heeft door de mand valt; dat is dus niet het geval.
HBO adverteerd ermee dat ze amerikaanse series een dag na de release uitzenden in NL, maar dat zou dan vanavond moeten zijn? Of is het dan pas dinsdag omdat het op de nederlandse tijd 3 uur 's nachts is als GoT word uitgezonden in de US?
want hoe dan ook, je bent niet de eerste die het bekijkt..
[ Voor 51% gewijzigd door dutchgio op 13-05-2013 19:52 ]
Spannende preview voor volgende week. Volgens mij beramen Tyrion, Margaery en Cersie samen een complot tegen Joffrey (en Tywin). Zou een interesante samenwerking zijn.
Je word bedankt.
Sinds hij maar gokt wat er gaat gebeuren...dutchgio schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:06:
En sinds wanneer gebruiken we daar geen spoilers meer voor?
Je word bedankt.
Joffrey gaat idd binnenkort wel een lange vakantie nemen. Als je ziet hoe Tywin over hem denkt en eigenlijk het land achter zijn rug om gewoon bestuurd kan je wel merken dat Joffrey gewoon een puppet on a string is. Echter eentje met woedeproblemen, die gaat bijten en dan wordt hij afgemaakt.KillerDream schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:58:
[...]
Spannende preview voor volgende week. Volgens mij beramen Tyrion, Margaery en Cersie samen een complot tegen Joffrey (en Tywin). Zou een interesante samenwerking zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In de serie is het marteling, maar aangezien die marteling niet echt is en die naakte meiden wel heeft die Alfie Allen het zo slecht nog niet. Die blonde is echt lekker
Zet er van die blonde dan een imdb linkje bij, die Alfie Allen interessereerd ons toch nietKid Jansen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:30:
[...]
In de serie is het marteling, maar aangezien die marteling niet echt is en die naakte meiden wel heeft die Alfie Allen het zo slecht nog niet. Die blonde is echt lekker
Hmm, is dacht precies het zelfde.dutchgio schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:44:
Zet er van die blonde dan een imdb linkje bij, die Alfie Allen interessereerd ons toch niet
Ja nou. Eerst opgegeild worden en dan op je blauwe ballen zitten. En hopen dat niemand zn ballen er af hakt.Kid Jansen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:30:
[...]
Ik ook, dus ik dacht ik ga zelf ff op IMDB kijken en ik vond een veel leukere tussen de cast: Bart the Bear
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dreanor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:01:
[...]
Ik ook, dus ik dacht ik ga zelf ff op IMDB kijken en ik vond een veel leukere tussen de cast: Bart the Bear

Ondertussen nog steeds geen linkje, ik ga zel wel op zoek.
Haha, +1. Toch respect voor de acteur, gemarteld worden lijkt mij niet de meest leuke rol om te spelen. Vind dat hij (en de martelaar) het erg goed brengen. Voel me af en toe ontoepasselijk als ik het zie.Kid Jansen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:30:
[...]
Heb toch liever die blonde boven op me dan Bart the Bear. Volgens z'n IMDb trivia is hij 2.72m en zo'n 450 kg.Dreanor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:01:
[ Voor 23% gewijzigd door Kid Jansen op 21-07-2014 05:34 ]
2. Sansa wordt steevast mooi genoemd, ik vind d'r spuuglelijk, echt niks.
Die rooie chick van John Snow is ook wel erg appetijtelijk!
Als je haar spuuglelijk vind dan wil ik niet weten wat jouw keuze qua vrouwen is, noem haar dan minder aantrekkelijk of niet jouw type vrouw, maar spuuglelijk, come onSjah schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:45:
1. Epi-finale>> hallo is dit het bassie en adriaan circus?

Ik moet zelfs zeggen, buiten de serie vind ik haar nog knapper
Je merkt echt dat episode 7 echt al een mooi begin is van de komende cliffhanger.
Als we dan toch over trivia bezig zijn, ook leuk om de geschiedenis van de actrice die Shae speelt te wetenDreanor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:01:
[...]
Dat vind ik persoonlijk de mooiste vrouw van de gehele serie, Sansa staat op nummer twee. De rest volgt op een gepaste afstand.Nyarlathotep schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:00:
Ik houd wel van redheads
Die rooie chick van John Snow is ook wel erg appetijtelijk!
jaja de ''trivia''wsitedesign schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:13:
[...]
Als we dan toch over trivia bezig zijn, ook leuk om de geschiedenis van de actrice die Shae speelt te weten
[ Voor 28% gewijzigd door Koekfabriek op 13-05-2013 23:27 ]
Vertel? Ik heb zitten googelen maar kan niks vinden.sjaak88 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:38:
Ik denk niet dat er mensen zijn die geinteresseerd zijn in Brienne, maar over haar kan je ook wat 'leuks' vinden
Safesearch misschien uit? Gwendoline Christie heeft een keer een nude fotoshoot gedaan die best apart is op zijn zachts gezegd.Koekfabriek schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:50:
[...]
Vertel? Ik heb zitten googelen maar kan niks vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaak88 op 13-05-2013 23:59 ]
Ik snap het ook niet zo, vind het maar een "meisje" eigenlijk. Heb daar totaal niets mee.Sjah schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:45:
Dan vind ik de draken moeder leuker
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

In deze aflevering vond ik de aan het begin leuke redhead trouwens ook bijzonder irritant geworden.
[ Voor 47% gewijzigd door Avalaxy op 14-05-2013 00:23 ]
Laten we het inderdaad op best apart houden. Wtf heb ik net gezien.sjaak88 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:58:
[...]
Safesearch misschien uit? Gwendoline Christie heeft een keer een nude fotoshoot gedaan die best apart is op zijn zachts gezegd.
Verwijderd
Als het type Russische kogelstootster je ding is.Sjah schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:45:
Brienne, lekker ding.
Verwijderd
Ik denk ook dat Jaime verlieft aan het worden is, vind het wel leuk dat de vrouw totaal anders is dan zijn zus. Dit word nog leuk later als ze in de hoofdstad aankomen XD.
Ze is gewoon naief... De rest van de Stark kinderen maken het harde leven mee maar zij als oudverloofde van Joffrey zit redelijk rustig in de stad. Ze heeft ook wel wat meegemaakt maar toch wel wat anders dan de rest.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:04:
Best wel leuke episode, moet wel zeggen hoeveel meer ik Arya de goede kant op zie gaan ik steeds meer een haat ontwikkel voor Sansa. Ze lijkt erg veel op haar moeder, zoals haar moeder alleen kan kijken naar de bloed van de persoon kijkt Sansa alleen naar de uiterlijk.
Ik denk ook dat Jaime verlieft aan het worden is, vind het wel leuk dat de vrouw totaal anders is dan zijn zus. Dit word nog leuk later als ze in de hoofdstad aankomen XD.
This is the Way.
Mwah, ze stond naast haar vader toen die onthoofd werd, is publiekelijk afgebrand door Geoffrey en bijna verkracht tijdens een opstand...ze heeft het toch niet bepaald makkelijk volgens mijNoTimeRemains schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:06:
[...]
Ze is gewoon naief... De rest van de Stark kinderen maken het harde leven mee maar zij als oudverloofde van Joffrey zit redelijk rustig in de stad. Ze heeft ook wel wat meegemaakt maar toch wel wat anders dan de rest.
Haar wolf is afgemaakt. De wolf van Jon zie je soms nog even. Waar zijn dan de wolven van Bran, Rob, Ricken en Arya?kazuka schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:16:
[...]
Mwah, ze stond naast haar vader toen die onthoofd werd, is publiekelijk afgebrand door Geoffrey en bijna verkracht tijdens een opstand...ze heeft het toch niet bepaald makkelijk volgens mij
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
- Wolf van Arya werd door Arya weggestuurd nadat zij, en niet Sansa's wolf, Joffrey had aangevallen.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:46:
[...]
Haar wolf is afgemaakt. De wolf van Jon zie je soms nog even. Waar zijn dan de wolven van Bran, Rob, Ricken en Arya?
- Wolven van Bran en Rickon lopen nog met ze mee, ze waren een twee- of drietal afleveringen kort te zien.
- Wolf van Robb zou nog steeds bij Robb moeten zijn, hij is als het goed is niet weggestuurd.
Het CGI budget zal wel niet toereikend zijn om altijd de laatste 3 wolven te laten zien, vooral met de recente actie van de draken.
Wolf van Arya loopt nog rond in het gebied waar ze is achtergelaten. Arya heeft snachts in haar dromen controle over de wolf en jaagt dan op lannisters met een steeds groter wordend pack wolven.Martell schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:50:
[...]
- Wolf van Arya werd door Arya weggestuurd nadat zij, en niet Sansa's wolf, Joffrey had aangevallen.
- Wolven van Bran en Rickon lopen nog met ze mee, ze waren een twee- of drietal afleveringen kort te zien.
- Wolf van Robb zou nog steeds bij Robb moeten zijn, hij is als het goed is niet weggestuurd.
Het CGI budget zal wel niet toereikend zijn om altijd de laatste 3 wolven te laten zien, vooral met de recente actie van de draken.
Ze denkt alleen dat het allemaal een droom is. Helaas wordt dit in de serie overgeslagen.
En die van Rob zat in de boeken inderdaad bij hem, maar in de serie is hij met sir piggy meegelopen.
Wait what now? Dit is retevet! Waarom slaan ze dit over, idiots!RocketKoen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:04:
[...]
Wolf van Arya loopt nog rond in het gebied waar ze is achtergelaten. Arya heeft snachts in haar dromen controle over de wolf en jaagt dan op lannisters met een steeds groter wordend pack wolven.
Ze denkt alleen dat het allemaal een droom is. Helaas wordt dit in de serie overgeslagen.
Precies, dat kan je heel kort er in stoppen maar is wel een epic stukje bijverhaal wat je eigenlijk niet wilt missenSagaris schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:10:
[...]
Wait what now? Dit is retevet! Waarom slaan ze dit over, idiots!![]()
Volgens mij zijn die kleine draakjes zelfs een stuk lastiger dan de grote.Donstil schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:04:
Die draken waren wel prima gemaakt zeg, zag er erg tof uit.
Vroeger zaten die draakjes namelijk bijna altijd op Dany. Werden ze gevoerd enzo. Moet je dus de hele scene opnemen voor een greenscreen en acteren met een draak die je niet kan zien.
Nu is er minder interactie met de draken. Volgens mij is dat veel makkelijker met CGI.
Ja daar heb je wel kans op ja.RocketKoen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:12:
[...]
Volgens mij zijn die kleine draakjes zelfs een stuk lastiger dan de grote.
Vroeger zaten die draakjes namelijk bijna altijd op Dany. Werden ze gevoerd enzo. Moet je dus de hele scene opnemen voor een greenscreen en acteren met een draak die je niet kan zien.
Nu is er minder interactie met de draken. Volgens mij is dat veel makkelijker met CGI.
Er stond eens een filmpje op Youtube hoe ze dat allemaal doen.
Je wilt niet weten hoeveel er voor een Greenscreen wordt opgenomen. Hele scenes die volledig fake zijn.
Ook dingen waarvan je zou denken dat ze het gewoon "ff" in het bos opnemen enz.
Waar de King's Landing scènes worden opgenomen is me even ontschoten, maar geloof ook in een Marokkaans-achtig landschap, net als Qarth en Astapor.
Lijkt me ook wel raar voor die acteurs, verspreid zitten over 3/4 landen voor een en dezelfde serie zonder elkaar ook maar vaak te zien.
Klopt idd, ik ben in LA in die Universal Studios gezien en via een rondleiding in de echte studio's geweest.Tsurany schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:16:
Blijft altijd hilarisch om te zien bij films met scenes in hedendaagse steden. Hoe sommige scenes enorm fake lijken vanwege de complexiteit en toch echt blijken te zijn en dat de meest simpele scenes als een straat aflopen al fake zijn.
Grappig om te zien hoe nep alles is.
Bv bij How i met your mother zie ik dat nu erg goed, die buiten scenes daarvan zijn opgenomen in een soort nep wijkje in LA.
Klopt! Ik was er net voor de start van seizoen 1 geweest, dus dat was een leuke verrassing.Anakha schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:29:
King's Landing was dacht ik Dubrovnik, Kroatië.
Volgens mij ook alleen voor de afstands shots van de stad. En dan is eigenlijk alleen de bay en de cliff echt. Het grootste deel van de stad is CGI.Anakha schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:29:
King's Landing was dacht ik Dubrovnik, Kroatië.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ze lopen ook regelmatig door het fort van Dubrovnik, dat zijn scenes met Cersei Lannister en spelen zeg af binnen het kasteel van King's Landing.RocketKoen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36:
[...]
Volgens mij ook alleen voor de afstands shots van de stad. En dan is eigenlijk alleen de bay en de cliff echt. Het grootste deel van de stad is CGI.
Verwijderd
Ze slaan wel meer dingen over of minimaliseren het zoals het gevecht met de beer, dat was in het boek toch een stuk beter dan in de serie... jammerSagaris schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:10:
[...]
Wait what now? Dit is retevet! Waarom slaan ze dit over, idiots!![]()
De avonturen die ze als Nymeria meemaakt komen naar voren als flashbacks als ze weer eens zit te dagdromen.
Maar het is voor de serie waarschijnlijk een te grote aanslag op het CGI budget. De andere wolven komen ook al amper in beeld. Laat staan dat ze een dozijn scenes moeten filmen waar groepjes acteurs met tientallen CGI wolven vechten (en compleet verscheurd worden).
"Percentage increase in babies called Arya: 800%"
Geweldig
[ Voor 41% gewijzigd door kazuka op 14-05-2013 14:05 ]
Geweldig! Waar haal je dat vandaan? Hoe zit het met de andere namen?kazuka schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:04:
Geweldig
Ah, ik was iets te snel, je hebt de link er al bij gezet.
[ Voor 12% gewijzigd door -Tom op 14-05-2013 14:06 ]
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Je zal maar Daenerys worden genoemdkazuka schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:04:
http://www.makinggameofth...son-3-by-the-numbers.html
Geweldig
Weet je zeker dat je je hele leven je naam voor iedereen moet spellen....
Verwijderd
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig voor wie iedereen in dit topic is? Zijn er hier mensen die vinden dan de Lannisters op de troon horen? Of zijn er ook
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 14:25 ]
Verwijderd
Aegon is dood.Mektheb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:25:
spoiler:Nope allemaal userpers, doe mij Aegon II maar
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Aegon_Targaryen
[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 14-05-2013 14:30 ]
Poll !Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:24:
Krijg je een zoon, noem je hem Khal. Krijg je een Dochter, noem je haar Khaleesi. It is known.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig voor wie iedereen in dit topic is? Zijn er hier mensen die vinden dan de Lannisters op de troon horen? Of zijn er ookStannis
aanhangers? Wie ziet liever Dany op de troon, of wie kiest liever de King in the North
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tyrion lijkt me de beste koning. Alleen die zal nooit erg geliefd worden vanwege zijn looks.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:24:
Krijg je een zoon, noem je hem Khal. Krijg je een Dochter, noem je haar Khaleesi. It is known.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig voor wie iedereen in dit topic is? Zijn er hier mensen die vinden dan de Lannisters op de troon horen? Of zijn er ookStannis
aanhangers? Wie ziet liever Dany op de troon, of wie kiest liever de King in the North
Hij zal iig eerst een betere vrouw moeten scoren. Sansa is natuurlijk wel schattig. Maar er loopt nog een vrijgezelle dame rond met 3 draken, die de troon ook wil.
En als die draakjes eenmaal volgroeid zijn kan geen leger daar tegenop.
Lastige vraag. In de boekenserie zijn er eigenlijk geen bad guys, dit is in de serie ook zo. Al is het in de eerste seizoen(en) iets zwart witter.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:24:
De Lannisters lijken in het begin de bad guys, maar volgens mij is iedereen nu fan van Jamie aan het worden
En dan heb je Tyrion ook nog (al trekt die meer zijn eigen plan en hoort dus niet echt bij de Lannister familie).
Ik ben niet echt voor een familie ofzo, heb wel favo personages. Dus het maakt mij niet zoveel uit wie erop de troon komt te zitten uiteindelijk. Ik heb wel het minst met Stannis, maar dat komt ook doordat zijn personage meer een bijrol is (met name in de boekenreeks). Hetzelfde geld overigens voor Rob

Dit is ook wel een mooi koppel
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat zie ik ook nog wel gebeuren, 3 draken 3 personen 2 denk ik al te weten de 3e niet, dus hij kan dat best is zijn jaAllSeeyinEye schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:32:
Ha, als we t over troonpretendenten hebben:
[afbeelding]
Maar eigenlijk ben ik niet specifiek voor 1 house, ze hebben allemaal wel wat !
Verwijderd
Dat is niet Aegon's zoon, dat is Rhaegars zoon, kleinzoon van Aerys 'the Mad King' TargaeryanMektheb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:28:
[...]
spoiler:Zijn zoon niet / schijnt semi weten we nog niet 100% zeker etc speculatie jada jada weet alleen niet meer zeker of het nu de 1e 2e 3e van ze name is
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Aegon_Targaryen
De reeks heeft als subtitel A song of ice and fire. Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Daenarys Fire vertegenwoordigd en John IceMektheb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Dat zie ik ook nog wel gebeuren, 3 draken 3 personen 2 denk ik al te weten de 3e niet, dus hij kan dat best is zijn ja.
Maar eigenlijk ben ik niet specifiek voor 1 house, ze hebben allemaal wel wat !
Je hebt gelijk !Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Dat is niet Aegon's zoon, dat is Rhaegars zoon, kleinzoon van Aerys 'the Mad King' Targaeryan
Verwijderd
Draken zijn niks in de schaduw van de Lord of Light. Stannis for King!Mektheb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:35:
[...]
Je hebt gelijk !, maar der is dus meer dan haar alleen
De titel kan ook heel goed verwijzen naar het lied. Daar heeft Mance rayder het over 2 afleveringen geledenAllSeeyinEye schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:34:
[...]
De reeks heeft als subtitel A song of ice and fire. Het mag inmiddels duidelijk zijn dat Daenarys Fire vertegenwoordigd en John Ice
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:35:
[...]
Draken zijn niks in de schaduw van de Lord of Light. Stannis for King!
doe dan Jon Snow en zij, Rob vind ik een wat slap type, ja is maar een mening.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:32:
Ha, als we t over troonpretendenten hebben:
[afbeelding]
dat is snow ?.Sjah schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:36:
[...]
doe dan Jon Snow en zij, Rob vind ik een wat slap type, ja is maar een mening.
Dat is JonSjah schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:36:
[...]
doe dan Jon Snow en zij, Rob vind ik een wat slap type, ja is maar een mening.
Nee op het plaatje. Je kijkt dezelfde serie?Sjah schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:39:
[...]
Je beoeldt die spoilerdiscussie, die heb ik niet gelezzen, damn, shit, gok ik toch aardig??
Sansa is wellicht schattig wanneer ze niet vijftig procent van de tijd aan het huilen is..RocketKoen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:29:
[...]
Tyrion lijkt me de beste koning. Alleen die zal nooit erg geliefd worden vanwege zijn looks.
Hij zal iig eerst een betere vrouw moeten scoren. Sansa is natuurlijk wel schattig. Maar er loopt nog een vrijgezelle dame rond met 3 draken, die de troon ook wil.
En als die draakjes eenmaal volgroeid zijn kan geen leger daar tegenop.
Dany mag wat mij betreft op de iron throne belanden, maar een Tyrion zou het qua koningsschap waarschijnlijk het beste doen.
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hahaha !ph4ge schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:48:
Mijn favoriet voor de troon is Hodor. Je weet het maar nooit met deze serie...
Volgens mij staat die wel stabiel in het leven.ph4ge schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:48:
Hodor.ph4ge schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:48:
YouTube: Adam WarRock "Hodor (feat. Tribe One)" [Game of Thrones week]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
Altijd amuserend

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 15:46 ]
ik zeek bijna in me broek gisteren toen ik hem zag !Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:45:
Voor degene die er niet genoeg van kunnen krijgen -> http://imgur.com/r/gameofthrones
Altijd amuserend
[afbeelding]
Hier ook! Briljante uitspraak!!!Mektheb schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:46:
[...]
ik zeek bijna in me broek gisteren toen ik hem zag !
[YouTube: http://youtu.be/mNu_dgoIruQ?t=1m30s]
@1:30
[ Voor 11% gewijzigd door LocalJoost op 14-05-2013 16:06 ]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Verwijderd
5:34
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 10:10 ]

En iedere keer je Tywin Lannister je bloed doet koken, gewoon denken aan:
edit:
Voor de boekliefhebbers, Strong Belwas niet in de serie.
According to two comments he left in response to questions from his readers, the fan favorite character has been cut from the TV series. Strong Belwas is a pit fighter from Meereen who enters Dany’s service. His introduction in the book series came when Barristan joined Daenerys. Obviously that didn’t occur in the show, but the hope was that they would find a way to introduce him later on. Alas, according to Martin, that is not going to happen.
[ Voor 59% gewijzigd door 4bit op 15-05-2013 10:43 ]
I'll do what I can, but expect very little.
[ Voor 0% gewijzigd door edie op 15-05-2013 11:00 . Reden: spatiegebruik ]
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Verwijderd

Ook prachtig
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 12:01 ]
Hahahaha:Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:08:
[...]
[afbeelding]
Ook prachtighttp://imgur.com/gallery/SK73l
It's not "you know nothing" it's "YA KNO NUTHIN JAHN SNUUUUU"

snuuuuuuhh, al aan lopen irriteren.
Het gaat wel degelijk over de serie, maar je gaat het niet snappen zonder de boeken gelezen te hebben. "Gewoon" een karakter dat niet in de serie gaat komen, jammer genoeg.
I'll do what I can, but expect very little.
Maar het is wel een spoiler voor de mensen die het boek nog willen lezen.4bit schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:25:
Het gaat wel degelijk over de serie, maar je gaat het niet snappen zonder de boeken gelezen te hebben. "Gewoon" een karakter dat niet in de serie gaat komen, jammer genoeg.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Dat is lekker makkelijk gezegd. Ik vind het leuk om van een serie of film de boeken te lezen en te worden verrast wat er anders aan is. Berichten als die heb ik dan niets aan, gooi er dan tenminste een spoiler tag over heen. Kleine moeite.Amras schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:45:
De hele serie is een spoiler voor mensen die het boek nog willen lezen.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Omdat het gaat over het onbreken van de character in de serieDreanor schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:07:
Bovendien gaat het niet over de serie, maar over het boek. Of hoe wil je goedpraten dat je het over de serie hebt als het over een karakter gaat dat enkel in het boek voorkomt?
Dit topic is de plek om de boeken te bespreken en een vergelijking te trekken naar de tv-serie.
Dus alle vergelijkingen met de boeken/tv-serie (ook het ontbreken van karakters, dingen die gebeuren in de serie maar niet in het boek staat, etc) -> hiero.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Dit topic is gesloten.
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews
Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic