[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
freaky35 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:24:
ik denk dat er vergeten word dat het een serie is, 99 % ziet er gewoon van alles zo gedetailleerd uit, en zo goed, vooral voor een serie dus. Ik vind dat ze het eigenlijk wel net opgelost hebben.

Ik vin d de hele serie er zo verzorgt uitzien, kostuums, lokaties de drraakjes b.v ook ect, dat is tot nu toe voor mij het beste van wat ik tot nu toe gezien heb in een serie
its not TV, its HBO ;)
Het budget voor de 1e 20 afleveringen was ongeveer $125 miljoen.
1 seizoen heeft dus ongeveer het budget van een AAA blockbuster.

En na het succes na 2 seizoenen zou het me niets verbazen als het budget voor seizoen 3 flink omhoog is gegaan. Zeker aangezien er nu meer dan 2x zoveel mensen kijken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
ik denk dat er vergeten word dat het een serie(ja het budget is hoog voor een serie,maar de gemiddelde film ligt dat nog wel hoger) is, 99 % ziet er gewoon van alles zo gedetailleerd uit, zo goed, vooral voor een serie dus.
Ik vind dat ze het eigenlijk wel net opgelost hebben.

Ik vind de hele serie er sowieso verzorgt uitzien, kostuums, lokaties de drraakjes b.v ook ect, dat is tot nu toe voor mij het beste van wat ik tot nu toe gezien heb in een serie
Een klein kijkje in de kosten:
"With the ambitious “Game of Thrones,” spiraling costs are a risk. The reported budget for season one was about $60 million; costs increased by roughly 15% for season two, says Michael Lombardo, HBO’s president of programming"

Dus 60 miljoen (dollar) voor 1 seizoen, en daar nog eens 15% bovenop; 69 miljoen dollar voor seizoen 2.
Gemiddeld genomen zou seizoen 3 dan 64,5 miljoen dollar kosten, al is dit waarschijnlijk hoger...

Citerend van wikipedia:
"Regisseurs David Benioff en D.B. Weiss hebben aangegeven dat om de hele serie te verfilmen er mogelijk 8-9 seizoenen voor nodig zouden zijn. Acteur Peter Dinklage en Liam Cunnigham hebben contracten getekend om respectievelijk tot seizoen 7 en 8 mee te spelen. Ook Carice van Houten heeft aangegeven dat ze haar rol als Melisandre voor meerdere seizoenen zou spelen."

We weten dat het er minstens 4 zijn(bij de premiere van seizoen 3 werd vervolgens aangekondigd dat er een 4e seizoen aan komt), maar tja, wikipedia is niet heel betrouwbaar.

Edit: hierboven wordt ruim het dubbele aangegeven; zonder bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

SPOILERS HIERBOVEN

spoiler:
Nu weet ik dat Tyrion en de onion knight meegaan tot in seizoen 7 en 8...

Let toch eens op mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Misschien is het wel voor flashbacks ;)

Spoiler gemekker altijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Jogai schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:51:
Oh, en 'The Wall' is honderden jaren oud en 700 voet hoog. Ik vind het er dan toch behoorlijk realistisch uitzien hoor. Bij het breken kun je een beetje zien dat het CGI is, maar alleen door tweakers denk ik..
Op 1080p vond ik het ijs er toch wel uitzien als piepschuim, maar om ijs er realistisch uit te laten zien is ook heel moeilijk. Ik stoorde me er niet aan en de rest van de CGI zit ontzettend goed in elkaar, dus mij hoor je niet klagen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:16:
Op 1080p vond ik het ijs er toch wel uitzien als piepschuim, maar om ijs er realistisch uit te laten zien is ook heel moeilijk. Ik stoorde me er niet aan en de rest van de CGI zit ontzettend goed in elkaar, dus mij hoor je niet klagen.
Het is me eigenlijk niet opgevallen de 1e keer dat ik het zag. Zal er bij het herkijken van de aflevering op letten. Vond het wel aardig tof gemaakt, ik had eerst niet door dat die wall zo hoog was. Dat uitzicht van bovenop de wall, erg mooi gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Enige wat ik me afvraag is of ze via de lift naar beneden gaan (zoals Jon al eerder naar boven is geweest vanaf Castle Black)? Lijkt me nogal opvallend als ze sneaky willen aanvallen. Of zouden ze naar beneden parachuteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viccers schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:47:
Enige wat ik me afvraag is of ze via de lift naar beneden gaan (zoals Jon al eerder naar boven is geweest vanaf Castle Black)? Lijkt me nogal opvallend als ze sneaky willen aanvallen. Of zouden ze naar beneden parachuteren :+
Ik denk dat de kans op parachuteren redelijk klein is. Ik denk eerder dat ze op de wall gaan patrouilleren voor Crows en die afmaken. John is nog steeds een Crow dus nu word het interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
ik denk dat er vergeten word dat het een serie(ja het budget is hoog voor een serie,maar de gemiddelde film ligt dat nog wel hoger) is, 99 % ziet er gewoon van alles zo gedetailleerd uit, zo goed, vooral voor een serie dus.
Ik vind dat ze het eigenlijk wel net opgelost hebben.

Ik vind de hele serie er sowieso verzorgt uitzien, kostuums, lokaties de drraakjes b.v ook ect, dat is tot nu toe voor mij het beste van wat ik tot nu toe gezien heb in een serie
Het budget mag dan vrij hoog zijn voor een serie, dit is wel GoT, wereldwijd een van de populairste series van HBO met een grote cast dus dan verwacht je dat naast de locaties de rest van de film er ook prima uitziet.

Misschien maakt je dat als liefhebber wat extra kritisch, maar ik vind dat je niet moet kunnen zien dat iets nep is. Het hoort misschien wel een beetje bij het fantasy genre, maar bij films als The Hobbit stoorde ik me er ook aan (zeker als je op HD kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:09:
Het budget mag dan vrij hoog zijn voor een serie, dit is wel GoT, wereldwijd een van de populairste series van HBO met een grote cast dus dan verwacht je dat naast de locaties de rest van de film er ook prima uitziet.
Game of Thrones IS de populairste serie.
tweaker2010 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:09:
Misschien maakt je dat als liefhebber wat extra kritisch, maar ik vind dat je niet moet kunnen zien dat iets nep is. Het hoort misschien wel een beetje bij het fantasy genre, maar bij films als The Hobbit stoorde ik me er ook aan (zeker als je op HD kijkt).
Het ligt dan echt aan jou want ik, als enorm filmliefhebber, zie die special effects als gewoon realistische shizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Viccers schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:47:
Ze zijn toch ergens omhoog geklommen waar niet bewaakt werd? Aangezien Jon weet welke kastelen worden verdedigd en welke niet door de Nightwatch.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Klopt, ze zijn omhoog geklommen op een onbewaakt stuk met kastelen in de buurt waar, neem ik aan, een lift aanwezig is. Echter neem ik aan dat deze kastelen geen doorgang hebben over de weg en ze daardoor alsnog Castle Black nodig hebben om het hele leger aan de andere kant te krijgen?

Alhoewel je met genoeg tijd makkelijk een houten toren bouwt om zonder gevaar omhoog te klimmen. Met duizenden mannen moet dat zo gebeurt zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:37:

Alhoewel je met genoeg tijd makkelijk een houten toren bouwt om zonder gevaar omhoog te klimmen. Met duizenden mannen moet dat zo gebeurt zijn.
Het realisme van een ijsmuur beklimmen daargelaten, The Wall is 700 ft hoog. Dat is 214 meter. Da's een flinke hoogte voor een houten toren ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:43
AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:50:
[...]

Het realisme van een ijsmuur beklimmen daargelaten, The Wall is 700 ft hoog. Dat is 214 meter. Da's een flinke hoogte voor een houten toren ;)
Nog los van het feit dat er naast soldaten ook vrouwen, kinderen, schapen, koeien, mammoeten en reuzen overheen moeten, lijkt me een aardige opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 12-09 17:42
vistu schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:58:
[...]

Nog los van het feit dat er naast soldaten ook vrouwen, kinderen, schapen, koeien, mammoeten en reuzen overheen moeten, lijkt me een aardige opgave.
Zodra ze het ingenomen hebben kan de poort gewoon open hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
vistu schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:58:
[...]

Die reuzen moeten dan kruipend door die gang heen, zo groot was ie ook weer niet, en ik denk dat een mammoet er niet eens doorheen past. Dan nog dat je 100k+ aan mensen en materiaal niet in 1 of 2 dagen door zo'n smalle gang krijgt.

Al met al zullen ze die gang dan toch groter moeten maken of iets anders bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:43
Mektheb schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:59:
[...]

Zodra ze het ingenomen hebben kan de poort gewoon open hoor ;)
Als ze Castle Black nemen wel, bij de overige onbewaakte forten (op Eastwatch en Watchtower na dus) zijn de doorgangen opgevuld met ijs en puin en dichtgevroren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

AllSeeyinEye schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:50:
[...]

Hmm op een of andere manier lijkt hij altijd minder hoog.
WimPliers schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:01:
Die reuzen moeten dan kruipend door die gang heen, zo groot was ie ook weer niet, en ik denk dat een mammoet er niet eens doorheen past. Dan nog dat je 100k+ aan mensen en materiaal niet in 1 of 2 dagen door zo'n smalle gang krijgt.

Al met al zullen ze die gang dan toch groter moeten maken of iets anders bedenken..
Jawel, 100k man krijg je daar makkelijk doorheen in twee dagen. Het lukt je zelfs in een dag nog met gemak :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:07:
[...]

Hmm op een of andere manier lijkt hij altijd minder hoog.

[...]

Jawel, 100k man krijg je daar makkelijk doorheen in twee dagen. Het lukt je zelfs in een dag nog met gemak :)
100k is wel even 100 keer duizend heh? Hoe snel kun je duizend man erdoorheen halen? Hoeland deed de Lord Commander erover om naar buiten te komen met zijn flock van 300? Ik denk heel misschien nog binnen een dag als niet minimaal 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:07:

100.000+ zijn alleen de mannen, zo groot was het leger. Daar komt dan nog bij vrouwen, wagens, dieren, reuzen, equipement. Zeker 2 dagen bezig en ik denk niet dat ze lang bij zo'n chokepoint bezig willen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Je kan ook helemaal niet verwachten dat een serie constant dure CGI enz kan betalen. Dit zal met al die kostuums en verschillende sets al een zeer dure serie zijn. Dan heb ik liever dat de (weinige) CGI die er in zit wat goedkoper is. Dan dat de grote bazen beslissen, ja, er kijkt veel volk naar, maar het is te duur, dus cancellen die brok. En dat zijn scenarios die al eerder gebeurt zijn.

On a different note, Game of Thrones + Arrested development: http://arrestedwesteros.com/

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/f924f4428e1d32a238fde1431e6f3bf4/tumblr_ml0t0n5FOR1qk2t5co1_1280.jpg

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8q5s8ied11qk2t5co1_500.jpg

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:09:
[...]

100k is wel even 100 keer duizend heh? Hoe snel kun je duizend man erdoorheen halen? Hoeland deed de Lord Commander erover om naar buiten te komen met zijn flock van 300? Ik denk heel misschien nog binnen een dag als niet minimaal 2 dagen.
Ja dat klopt, dat is inderdaad 100.000 man. Echter als ik zie dat de Nijmeegse vierdaagse over vrij krappe paadjes gaat terwijl er 50.000 man overheen moet lopen in een veel kortere tijdsperiode (uur of twee) moet het dubbele aantal mensen er in een dag echt wel doorheen kunnen.
Er zitten 86400 seconden in een dag. Als je elke seconde twee man de tunnel uit krijgt kan je in een dag tijd ruim 160.000 man door de tunnel krijgen. Gezien het feit dat paarden ook door die tunnel kunnen moet hij ruimte genoeg bieden om minimaal twee man per seconde uit de tunnel te laten. Materieel zal langer duren maar aangezien dit toch ingepakt moet zijn om op een lange reis mee te kunnen nemen zal dit gewoon aan een rij door de tunnel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nijmeegse vierdaagse is dacht ik een bredere weg dan die van het tunneltje van de wall. Nijmeegse vierdaagse dragen mensen een rugzakje, sportkleding (weegt niks) en een flesje water. Elke wildling moet zijn kroost/tent/gereedschap/wapens/kleren meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:06
Een gedetailleerde bespreking van de logistiek van het verplaatsen van een leger vol reuzen, mammoeten en een volstrekt ongeorganiseerde bende wilden. Only on GoT.
Zolang jullie niet weten of mammoeten last hebben van claustrofobie, hoe snel een reus kruipt en of de wildlings, die een hekel hebben aan authoriteit, orders zullen accepteren van iemand die probeert de logistiek te regelen, denk ik niet dat dit een heel nuttige discussie gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:28:
Nijmeegse vierdaagse is dacht ik een bredere weg dan die van het tunneltje van de wall. Nijmeegse vierdaagse dragen mensen een rugzakje, sportkleding (weegt niks) en een flesje water. Elke wildling moet zijn kroost/tent/gereedschap/wapens/kleren meenemen.
Er zitten paden in waar men een man of vier breed loopt, die over die paden gaat de gehele vierdaagse in een uur of twee. Dus als de tunnel maar de helft van die capaciteit heeft komt het al goed.
Ik kan me niet voorstellen dat ze er zo lang over doen om door die tunnel te komen. Het is dan wel een bottleneck maar het kan wel in een dag geregeld zijn.

Het is trouwens volgens mij geen probleem om reuzen en mammoeten door de tunnel te krijgen, die passen er gewoon doorheen.

Ik denk alleen niet dat het ooit zover komt. Ik denk dat ze een kleine groep over de muur sturen om de poort aan te vallen en in handen te krijgen maar dat dit op een of andere reden niet lukt. Immers gezien de aantallen van de Wildlings moeten ze geen enkel probleem hebben met de legers van het noorden te verslaan. Een 100k aan soldaten tegenover legers waarvan de grootste nog niet de helft aan soldaten kunnen leveren, dat levert zo'n chaos op dat ik niet denk dat dit in de boeken en serie gaat gebeuren. Natuurlijk zijn de Wildlings slecht bewapend, zeg maar stone age versus iron age, maar het lijkt mij te ingrijpend om ze in het verhaal door te laten breken.

Ben trouwens wel blij met http://gameofthrones.wikia.com/, een Wiki die de TV serie volgt waardoor je, als je bij bent met de serie, geen spoilers krijgt.

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 08-05-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Anakha schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:30:
Een gedetailleerde bespreking van de logistiek van het verplaatsen van een leger vol reuzen, mammoeten en een volstrekt ongeorganiseerde bende wilden. Only on GoT.
Zolang jullie niet weten of mammoeten last hebben van claustrofobie, hoe snel een reus kruipt en of de wildlings, die een hekel hebben aan authoriteit, orders zullen accepteren van iemand die probeert de logistiek te regelen, denk ik niet dat dit een heel nuttige discussie gaat worden.
You made me laugh :D

Maar we moeten wat tot de volgende aflevering en er wordt tenminste niet gespoilerd, het is on-topic. Moet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh, wie begon er met mammoeten? Ik heb er nog geen een gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Een discussie over hoeveel mensen door een poort kunnen lopen in game of thrones en dat vergelijken met de nijmeegse vierdaagse. Juist.
Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:31:
[...]

Ben trouwens wel blij met http://gameofthrones.wikia.com/, een Wiki die de TV serie volgt waardoor je, als je bij bent met de serie, geen spoilers krijgt.
En een preview filmpje van episode 8 en een gedetaileerde beschrijving wat er in de aflevering gaat gebeuren zijn geen spoilers?

[ Voor 60% gewijzigd door dutchgio op 08-05-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:01:
Een discussie over hoeveel mensen door een poort kunnen lopen in game of thrones en dat vergelijken met de nijmeegse vierdaagse. Juist.
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

*knip*. Laat dat soort reacties maar achterwege.
dutchgio schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:01:
En een preview filmpje van episode 8 en een gedetaileerde beschrijving wat er in de aflevering gaat gebeuren zijn geen spoilers?
Had misschien een disclaimer moeten plaatsen dat bepaalde type mensen altijd wel iets vinden. Maar als je gewoon de inhoudelijke artikelen leest kom je geen spoilers tegen.

[ Voor 64% gewijzigd door gambieter op 08-05-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig :/ Het is maar een opmerking om te laten zien hoe irrelevant deze discussie is met de serie omdat men wel aan andere dingen denkt als men 'onrealistisch' naar boven haalt. White Walkers/Draken/Shadow Assassin/Reuzen...

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 08-05-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:06:
Rustig :/ Het is maar een opmerking om te laten zien hoe irrelevant deze discussie is met de serie omdat men wel aan andere dingen denkt als men 'onrealistisch' naar boven haalt. White Walkers/Draken/Shadow Assassin/Reuzen...
Ik neem aan dat we altijd praten over onrealistisch in de context van de serie. Niet onrealistisch in de context van ons eigen leven want dan is de gehele serie inderdaad behoorlijk onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:06:
[...]

Inderdaad. Het is compleet irrelevant om een fantasie serie te gaan vergelijken met de realiteit, je moet het kijken omdat je het leuk vind, niet omdat het een goed beeld afspiegeld van de werkellijkheid.
Dan kun je beter docu's gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://content.ftw.nl/galleries/bobbleheads/09.jpg
Celebrity bobbleheads
dutchgio schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:11:
[...]

Inderdaad. Het is compleet irrelevant om een fantasie serie te gaan vergelijken met de realiteit, je moet het kijken omdat je het leuk vind, niet omdat het een goed beeld afspiegeld van de werkellijkheid.
Niet? Ik dacht dat GoT op waargebeurde verhalen was gebaseerd 8)7.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:09:
Niet? Ik dacht dat GoT op waargebeurde verhalen was gebaseerd 8)7.
:F

Lekker slim ben jij.... draken zijn al eeuwen niet meer op aarde gezien en de White Walkers zijn sinds duizenden jaren geleden gaan slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:26:
[...]

:F

Lekker slim ben jij.... draken zijn al eeuwen niet meer op aarde gezien en de White Walkers zijn sinds duizenden jaren geleden gaan slapen...
Ik heb een collega met een draak, een draak van een vrouw :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:44:
[...]
Ik heb een collega met een draak, een draak van een vrouw :P
Moet vast een hete relatie zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Trailer van de volgende aflevering: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

tweaker2010 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:49:

[video]
:9~ indeed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wuhaaaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Voor diegene die 'vallen' op Jaime Lannister, hij speelt ook in de horror film Mama.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou eerder een film met de naam Sister verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 28-07 09:44
Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:09:
Ik zou eerder een film met de naam Sister verwachten.
Die is in de maak :)

Je valt dus op hem?

Ik vond de laatste episode ook tegenvallen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mandrake466 op 08-05-2013 15:11 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uw9rNrd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
dutchgio schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:11:
[...]

Je "moet", je "moet"... Daarnaast is het onzin om te refereren naar het onmogelijke in de serie (white walkers, dragons). Een fantasy serie (en alles dat niet-realistische elementen bevat) schetst een universum met afwijkende regels, maar het moet wel nog steeds binnen de logica passen.

Ook deze serie zal binnen bijvoorbeeld de logistiek een verantwoording af moeten leggen. Als Daenerys met haar leger zonder boten een paar eps terug plots in een keer in Westeros had gestaan had je er toch ook zeker wel wat over gezegd? Zeker dit soort uitgebreide fantasy zijn dat de meer leuke dingen, en het houdt wat leven in de brouwerij, het is nu ook niet echt dat een interessante discussie wordt verstoord.

En ja, als het je niet aan staat kan je het beter gewoon negeren i.p.v. uit te wijzen hoe onzinnig jij het vindt. Zeker als je geen alternatief onderwerp aandraagt, moeten we dan maar stil wezen voor 5 dagen?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe kom je daar nu weer bij? :? Ik zou liever Margaery mee naar huis nemen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:16
tweaker2010 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:49:

[video]
Vewy nice, ziet er naar uit dat er weer wat spannende stukjes in verwerkt zijn :9~

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/o3lrr27vd/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/download/ONsGS

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 08-05-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Littlefinger heeft het overigens wel goed voor elkaar en lijkt nu steeds een stap vooruit de maken. Vooral hoe hij Harrenhal wist te bemachtigen vond ik mooi, vooral nadat Tyrion hem op het idee bracht met zijn fake offer toen Tyrion de spy van Cersei wilde ontdekken. Straks is Baelish Lord of the Vale, en zoals hij vorige episode al kenbaar maakte "a man always wants more". Zal hij in de toekomst zijn macht willen uitbreiden tot aan het koningschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Nieuwe: Game of Thrones Season 3: Inside the Episode #6

[ Voor 41% gewijzigd door KillerDream op 08-05-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Viccers schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:39:
Littlefinger heeft het overigens wel goed voor elkaar en lijkt nu steeds een stap vooruit de maken. Vooral hoe hij Harrenhal wist te bemachtigen vond ik mooi, vooral nadat Tyrion hem op het idee bracht met zijn fake offer toen Tyrion de spy van Cersei wilde ontdekken. Straks is Baelish Lord of the Vale, en zoals hij vorige episode al kenbaar maakte "a man always wants more". Zal hij in de toekomst zijn macht willen uitbreiden tot aan het koningschap?
Willen altijd. Hou er wel rekening mee dat hij tot op heden geen "echte" gebieden tot zijn beschikking heeft. Indien hij koning wil worden zal hij wel liege lord moeten zijn over een flink aantal lords, die hem ook allemaal moeten steunen. Echter lijken er niet veel mensen een heel hoge pet van hem op te hebben met het oog op het strijden voor hem, hoewel hij met sluwe praatjes wel erg vaak zijn zin krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Littlefinger is geen koning materiaal, hij kan mensen geen bevelen geven, die zal niemand opvolgen. En als koning kan je niet alleen in de schaduwen opereren en mensen tegen elkaar uitspelen, je hebt daadwerkelijk echte bondgenoten of vazallen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:16:
Littlefinger is geen koning materiaal, hij kan mensen geen bevelen geven, die zal niemand opvolgen. En als koning kan je niet alleen in de schaduwen opereren en mensen tegen elkaar uitspelen, je hebt daadwerkelijk echte bondgenoten of vazallen nodig.
Ik denk noujuist dat hij een perfecte koning zou zijn. Hij is slim, sluw, gevaarlijk en onvoorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:16:
Maar hij heeft geduld genoeg om die bondgenoten enzo te verzamelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:28:
[...]

Ik denk noujuist dat hij een perfecte koning zou zijn. Hij is slim, sluw, gevaarlijk en onvoorspelbaar.
Ik denk niet dat de grote heren een koning boven zich willen die sluw, gevaarlijk en onvoorspelbaar is. Dat is niet iemand die je wilt steunen aangezien je nooit weet waar je voor gebruikt wordt en wat er werkelijk aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:53:
[...]

Ik denk niet dat de grote heren een koning boven zich willen die sluw, gevaarlijk en onvoorspelbaar is. Dat is niet iemand die je wilt steunen aangezien je nooit weet waar je voor gebruikt wordt en wat er werkelijk aan de hand is.
Littlefinger lijkt mij meer een soort puppetmaster. Een beetje als Tywin nu.
Iemand anders mag van hem op de troon zitten. Maar dan wel iemand die hij volledig in zn macht heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag die poster willen kopen van Daenarys die bij de bushaltes hangt, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:39:
Ik zou graag die poster willen kopen van Daenarys die bij de bushaltes hangt, iemand een idee?
Je zou het eens bij JCDecaux kunnen proberen, geloof dat zij die posters in beheer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bedankt, ik heb meteen forumulier ingevuld, je moet dan wel afhalen in almere, maar dat ga ik doen als ze hem voor me hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Welke gegevens heb je ingevuld? Doe ik ook een verzoek, woon toch vlakbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve m'n naam en email:
Naam adverteerder: HBO
Omschrijving poster: Games of thrones Daenerys met draken
In welke stad heeft u de poster gezien?: Groningen

Ik kreeg meteen een email van hen: Uw aanvraag is in behandeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie

Prachtige poster trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Thnx, stuur ik hem ook in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
RocketKoen schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:25:
[...]
Littlefinger lijkt mij meer een soort puppetmaster. Een beetje als Tywin nu.
Iemand anders mag van hem op de troon zitten. Maar dan wel iemand die hij volledig in zn macht heeft.
Inderdaad, dat vermoed ik ook. Hij is gek op macht en wil de touwtjes graag stevig in handen hebben, maar ik zie hem niet op die troon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41
Thanks for the tip :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, mooie poster..
Jammer dat je er voor naat almere moet, verzondkosten had ik best willen betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je voor mij een posterkoker en verzendkosten regelt stuur ik m wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:58:
Als je voor mij een posterkoker en verzendkosten regelt stuur ik m wel op ;)
Als ze de posters hebben, count me in!
Je moet ze op donderdagmiddag afhalen daar en je 'moet de email meenemen', die kan ik wel uitprinten en aan je sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:16
Hier perhaps? http://store.hbouk.com/?v...osters&pa=HBO-USAredirect

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 12:55
Je moet gewoon aan die gasten die die posters komen vervangen vragen of je hem mag hebben. Ik ken iemand die dat ook heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

Ik vind zelf deze wel mooi:

http://images5.fanpop.com...yen-29042517-1600-900.png

Denk alleen niet dat het er zo mooi uit ziet als je die groot afdrukt met deze resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, ik had al online gezocht maar die poster niet gevonden.
Je moet gewoon aan die gasten die die posters komen vervangen vragen of je hem mag hebben.
Zie die lui maar eens te pakken te krijgen, en ze mogen het niet, staat op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:34:
[...]

Je moet gewoon aan die gasten die die posters komen vervangen vragen of je hem mag hebben. Ik ken iemand die dat ook heeft gedaan.
15 jaar geleden kon je die posters ophalen bij tempo team, maar die gasten vragen is ook altijd zo geregeld. Die hokjes gaan trouwens ook met een goede trap tegen de onderkant aan open en dan haal je de poster eruit en klik je de behuizing weer dicht O-)

Althans, zo deed ik het in mijn jeugdjaren.

Er is trouwens veel mooier materiaal te vinden dan deze poster. Maar ik neem aan dat op de tentoonstelling eind mei in amsterdam er ook genoeg te koop is?

Een aantal acteurs komt over een kleine week ook naar Nederland voor de opening:
http://www.ad.nl/ad/nl/10...isie-naar-Amsterdam.dhtml

De Game of Thrones-expositie is te zien op 19, 20, 25, 26 en 27 mei in de Posthoornkerk op de Haarlemmerstraat in Amsterdam. De toegang is gratis.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb de boeken goedkoop kunnen krijgen, maar tot hoe ver kan ik lezen als ik tot seizoen 3 wil lezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:16:
Ik heb de boeken goedkoop kunnen krijgen, maar tot hoe ver kan ik lezen als ik tot seizoen 3 wil lezen??
seizoen 3 is de 1e helft van boek 3

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
RocketKoen schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:21:
[...]

seizoen 3 is de 1e helft van boek 3
Oh dan.ben eigenlijk helemaal geen "boekenlezer" maar deze kon ik toch niet voorbij laten gaan, en wat achtergrondinformatie over de beste serie van dit moment is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:53:
Behalve m'n naam en email:
Naam adverteerder: HBO
Omschrijving poster: Games of thrones Daenerys met draken
In welke stad heeft u de poster gezien?: Groningen

Ik kreeg meteen een email van hen: Uw aanvraag is in behandeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie

Prachtige poster trouwens...
Welke poster is dat? Ik zie alleen die gezichten hangen...

Afbeeldingslocatie: http://geektyrant.com/storage/0998-post-images/Disney-Game-of-Thrones.jpg

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
dutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:38:
[...]

Oh dan.ben eigenlijk helemaal geen "boekenlezer" maar deze kon ik toch niet voorbij laten gaan, en wat achtergrondinformatie over de beste serie van dit moment is altijd welkom.
hangt er ook vanaf welke edities je van de boeken hebt. Bij mij is deel3 uitgegeven in twee boeken. eerste boek is het huidige seizoen, tweede boek wordt seizoen vier.

Nu hebben ze overigens de volgorde hier en daar iets aangepast. Dus sommige zaken gebeuren iets eerder of later. Laat dat je overigens niet weerhouden om gewoon lekker te gaan lezen. En je hoeft ook niet per sé te stoppen bij het eerste deel van boek 3. De serie blijft daarna gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jogai schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:05:
[...]

Welke poster is dat? Ik zie alleen die gezichten hangen...

[afbeelding]
Lol, dat lijkt wel How to train your dragon: GoT

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
EJPostema schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:58:
[...]

hangt er ook vanaf welke edities je van de boeken hebt. Bij mij is deel3 uitgegeven in twee boeken. eerste boek is het huidige seizoen, tweede boek wordt seizoen vier.

Nu hebben ze overigens de volgorde hier en daar iets aangepast. Dus sommige zaken gebeuren iets eerder of later. Laat dat je overigens niet weerhouden om gewoon lekker te gaan lezen. En je hoeft ook niet per sé te stoppen bij het eerste deel van boek 3. De serie blijft daarna gaaf :)
Mijn versie heeft inderdaad ook 2 delen van deel 3.
Boek 5 is ook weer in 2en opgedeeld.
Moet eerst maar eens zien te beginnen met boek 1, dat is al een flinke stap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
RocketKoen schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:46:
[...]

Nope, dit is tangled: IMDB: Rapunzel (2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
RocketKoen schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:46:
[...]

Nope, dat is deze:
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/592a60baa59bc0aeaa7cfb5b2bfbc3ac/tumblr_mlemks9R151rxltnro1_1280.jpg

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
wie heeft joffrey nou op einde met boog vermoord? En waarom wordt die Greyjoy nou gemarteld, wie is die vent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
PacinoAllstars schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:52:
wie heeft joffrey nou op einde met boog vermoord? En waarom wordt die Greyjoy nou gemarteld, wie is die vent?
Dat is die rooie prostitue die voor littlefinger werkte, maar eigenlijk voor Varys.
Waar in een eerdere episode ze met een staaf een andere girl moest bewerken terwijl joffrey toekeek met ze boog..
En nu is ze dus dood omdat ze littlefinger verraden bij Varys en dus naar joffrey gestuurd is.

En die gene die Greyjoy marteld is die zelfde kerel die buiten winterfell op die hoorn zat te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mektheb schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:55:
[...]

Dat is die rooie prostitue die voor littlefinger werkte, maar eigenlijk voor Varys.
Waar in een eerdere episode ze met een staaf een andere girl moest bewerken terwijl joffrey toekeek met ze boog..
En nu is ze dus dood omdat ze littlefinger verraden bij Varys en dus naar joffrey gestuurd is.

En die gene die Greyjoy marteld is die zelfde kerel die buiten winterfell op die hoorn zat te blazen.
Even voor de duidelijkhied:
LittleFinger heeft een 'hoerenhuis' waar zij dus 'voor hem werkt'.
Ze was als spion ingehuurd door Varys maar dat heeft LittleFinger doorgehad, en haar aan Joffrey 'gegeven'.
Waardoor Varys zijn plannetje mislukt, dat was nou juist het leuke einde waarbij je Littlefinger zijn stem hoorde waarin hij vertelde dat hij Varys te slim af was, en je Joffrey en haar zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Die marterling van Theon.... Erger kan niet haaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Mektheb schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:55:
[...]
Maar waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:19

Koekfabriek

King Billy on the wall

Soort van familie traditie van het desbetreffende huis. Andere reden is dat die vent een behoorlijk gestoorde vent is en het gewoon doet voor de lol. Hij wil Theon helemaal breken, ik zou nog meer kunnen vertellen maar het is leuker om daar zelf lezend/kijkend achter te komen.
Wil je meer info of spoilers pm mij maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Mwah, door de opbouw van Theon's story zou je dit gewoon moeten kijken zonder spoilers. :P

Vond deze aflevering overall enigszins tegenvallen. Er zaten een aantal enorm gave scènes in (Joffrey/Tywin, Daenerys, Melisandre/Gendry), en het einde was ook goed, maar achteraf toch een 'mwah' gevoel. Misschien ben ik al teveel verwend door de briljante afleveringen eerder dit seizoen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dat we toch maar een abonnement op HBO On Demand hebben genomen, zijn we 'eindelijk' bij en kan ik dus redelijk veilig meebabbelen op fora. Ik vond de laatste aflevering wel intrigerend door de gesprekken tussen Tywin en de oude dame Tyrel en natuurlijk het gesprek tussen Varys en Little Finger, die haarfijntjes uitlegt waarom sommige gewone mensen proberen hogerop te komen, maar daar dus nooit zullen geraken. Hij zelf is natuurlijk net het voorbeeld dat met zijn tactiek wel op een machtige positie is gekomen, maar hij zal natuurlijk wel onbetrouwbaar zijn.

Overigens vind ik wel typisch dat niemand het hierboven ook maar heeft over de gebeurtenissen rondom Rob Stark en lord Frey. Is ook best interessant natuurlijk, want ik vond het best een 'goedkope' deal.

Met de martelingen van Theon kan ik ook weinig mee. We weten niet wie hem martelt en waarom. Feitelijk ligt de verhaalsontwikkeling stil en het is juist wel lekker als de vaart er nu juist in blijft. Dat is namelijk voor mij in het algemeen nog wel het probleem met de serie. Soms kakt de verhaalsontwikkeling in om vervolgens dan net weer te snel te gaan, waardoor sommige zaken niet duidelijk overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
@ hierboven volgens mij loop je nog een aflevering achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:43:
@ hierboven volgens mij loop je nog een aflevering achter :)
Nee hoor. Op HBO NL wordt de aflevering van gisteren (USA) pas vanavond uitgezonden ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Wel mooi dat Jamie zich echt aan het ontwikkelen is als karakter.

Benieuwd of ze alle 3 de aankomende huwelijken nog in dit seizoen gaan stoppen (geoff/Marge, Blackfish/Frey en Sansa/Tyrion)
spoiler:
Uit de info van de TV gidsen lijkt het erop dat ze de geoff/marge bruiloft bewaren voor s04

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Dus dan loop je een aflevering achter, want de meeste hier zullen de 7e aflevering van seizoen 3 (die dus gisteravond in USA werd uitgezonden) al gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
RocketKoen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:10:
Wel mooi dat Jamie zich echt aan het ontwikkelen is als karakter.

Benieuwd of ze alle 3 de aankomende huwelijken nog in dit seizoen gaan stoppen (geoff/Marge, Blackfish/Frey en Sansa/Tyrion)
spoiler:
Uit de info van de TV gidsen lijkt het erop dat ze de geoff/marge bruiloft bewaren voor s04
Het is toch Edmure die gaat trouwen met het Frey meisje, niet de Blackfish?

spoiler:
Schijnt dat de Frey wedding in aflevering 9 voorkomt, waarna als ik me niet vergis chronologisch eerst Sansa en Tyrion trouwen en daarna pas Joff en Margaery, dus dat zal inderdaad seizoen 4 worden. Of ze moeten 3 huwelijken in 2 afleveringen willen proppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Kid Jansen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:10:
Dus dan loop je een aflevering achter, want de meeste hier zullen de 7e aflevering van seizoen 3 (die dus gisteravond in USA werd uitgezonden) al gezien hebben.
Kweenie hoor, maar iets wat op onze tijd 3 uur 's nachts in US uitgezonden wordt heb ik niet de volgende middag al gekeken op een gewone werkdag. En ik denk toch met mij velen.

* LangTall GoT wel op z'n werk, maar series kijken doe ik thuis voor de buis.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LangTall schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:21:
[...]

Kweenie hoor, maar iets wat op onze tijd 3 uur 's nachts in US uitgezonden wordt heb ik niet de volgende middag al gekeken op een gewone werkdag. En ik denk toch met mij velen.

* LangTall GoT wel op z'n werk, maar series kijken doe ik thuis voor de buis.
* AllSeeyinEye is het met LangTall eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyVi
  • Laatst online: 09-09 16:28
Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:52:
Die marterling van Theon.... Erger kan niet haaha!
Heel erg ja :o

[ Voor 6% gewijzigd door RoyVi op 13-05-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
Ik vond de marteling ook wel wreed:P

Ik begin helaas dat kreng van Jon Snow wel irritant te vinden. Vond haar net zo leuk en nu begint ze me toch al te vervelen met d'r overdreven gedoe:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
Ik vind het jammer dat de brotherhood without banners anders neer word gezet dan in de boeken (een stuk minder 'brotherhood' door dat hele gendry gebeuren) en Beric is van acteur gewisseld tijdens seizoen 1 en 3 (korte scene in seizoen 1 waar Ned hem stuurt om de Mountain de kings justice te brengen) . De echte goeie scenes in dit seizoen vind ik die van Jaime. En de muziek in de aftiteling _/-\o_ (Rains of Castamere).
Pagina: 1 ... 13 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic