Dat is inderdaad een beetje vreemd.. Maar het lag wel stil, met gebolde zeilen... CGI foutje.
-_D_- schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:54:
[...]
Tywin stak een stokje voor het plan om Loras met Sansa te laten trouwen, niet voor het plan van Littlefinger. En als Tywin op de hoogte zou zijn van de plannen van Littlefinger om Sansa mee te nemen, denk je dan niet dat hij heel erg z'n best gaat doen om dat te voorkomen daar ze met Tyrion moet trouwen om the North te securen? Ik denk dus niet dat het zo is gelopen en ik denk ook niet dat Sansa nog met Littlefinger mee kan. Laat staan dat het 'voorspelbaar' is.
Tywin heeft inderdaad het plannetje van de QoT gedwarsboomd. Dankzij informatie die Ross aan Varys heeft gelekt.
Wat ik wil zeggen is dat Littlefinger die informatie express aan Ross heeft gegeven, met als doel dat Tywin of Cercei de droom van Sansa kapot maakt. Als hij weet dat Ross voor Varys werkt, is het namelijk makkelijk om te voorspellen dat die informatie bij Tywin/Cercei terecht komt. En ook dat ze dan iets gaan doen om het tegen te houden.
En nu Sansa volkomen hopeloos is, is ze een veel makkelijkere prooi.
Je hebt verschillende niveau's aan "players" in GoT.
Mensen als Ned, Robert, Jon, Geoff, Cercei, Stannis ect denken niet vooruit.
Tywin, Cathlyn, Tyrion, Dany, QoT ect denken een paar stappen vooruit.
Littlefinger en Varys zijn veel beter, die hebben plannetjes die >10 jaar lopen.