[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.545 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:54:
[...]

Dat zou wat zijn, dan wel meteen na het einde van seizoen 8 meteen volgend jaar gewoon opnieuuw beginnen. Nee dat gaat niet zo snel gebeuren, misschien over 20 jaar.

Zal me niets verbazen als we over 10 jaar een lord of the rings reboot gaan serie, dan wel in een serie vorm ipv een film. Iemand die nog meer een goeie fantasy boek wat net zo goed is als game of thrones/lord of the rings voor een film of serie?
The wheel of time, zijn 14 boeken van (15 als je de prequel meetelt). Dus een mooie cashcow voor minimaal 10 seizoenen 8)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik kan mij ook niet voorstellen dat een fantasy serie/film ooit game of thrones gaat overtreffen, Vooral seizoen 4 naderde perfectie. Zelfs lord of the rings is er niks bij, maar die films zijn ook al weer dik 10 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoe tof je het nu ook vindt, over tien à vijftien jaar is het ook gewoon weer oude meuk. Leuk als je dat kunt waarderen of nostalgische gevoelens hebt maar de evolutie van film gaat door en zal het weer overtreffen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik weet niet wie dit is, maar hij gaf net aan dat Sansa NIET ZWANGER is.

Live stream NU gaande : https://www.facebook.com/...notif_id=1466536074788522

Update 1
Game of Thrones Facebook account heeft dit shared.

Update 2
Sansa has the claim to Winterfel, as she's the only known living heir. But as soon as Bran is seen south of the wall, he'll be the rightful heir.

Update 3
Warden of the North is officieel een titel die nu niet meer bestaat, technisch gezien. Die wordt gegeven door de koning, en Bolton had die gekregen. Technisch gezien is niemand het nu meer.

[ Voor 51% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 21-06-2016 21:19 . Reden: Updates toegevoegd ]

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Gonadan schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:09:
Hoe tof je het nu ook vindt, over tien à vijftien jaar is het ook gewoon weer oude meuk. Leuk als je dat kunt waarderen of nostalgische gevoelens hebt maar de evolutie van film gaat door en zal het weer overtreffen.
Dat weet ik niet hoor, band of brothers is ook nkg niet overtroffen en een serie als prison break is nog steeds heel populair. Als game of thrones over 5 jaar op netflix staat, kan het kwa populariteit zo een boost geven weer. Ik denk niet dat er zomaar ergens nog een serie word bedacht met z'n sterke bron materiaal en groot budget.

Of technieken als 3d ( maar dan beter) of virtual reality moeten de kijk ervaring opeens vors verbeteren.

[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-06-2016 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anesthetize
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 21:08
voor alle Ramsay haters die er geen genoeg van kunnen krijgen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=epY11Upe5LQ&feature=youtu.be]
Ik zal em missen, die geniale sadist ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
anesthetize schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:58:

[video]
Weet je dat die scene überhaupt letterlijk 16 uren (als ik het goed hoorde in de 'making of' van deze aflevering) gekost heeft om te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anesthetize
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 21:08
xoniq schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:01:
[...]

Weet je dat die scene überhaupt letterlijk 16 uren (als ik het goed hoorde in de 'making of' van deze aflevering) gekost heeft om te draaien?
10 uur ja, dus dit is the uncut versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:23:
Dat weet ik niet hoor, band of brothers is ook nkg niet overtroffen en een serie als prison break is nog steeds heel populair. Als game of thrones over 5 jaar op netflix staat, kan het kwa populariteit zo een boost geven weer. Ik denk niet dat er zomaar ergens nog een serie word bedacht met z'n sterke bron materiaal en groot budget.

Of technieken als 3d ( maar dan beter) of virtual reality moeten de kijk ervaring opeens vors verbeteren.
Dat vond men vroeger van veel andere films en series ook. Het is gewoon een kwestie van tijd. Niet zozeer omdat er echt iets beters komt maar ook omdat de tijdgeest verandert. Een film die vroeger ongeëvenaard was kan nu traag en oubollig aanvoelen. Vaak wordt de kwaliteit nog steeds erkend maar is de onovertroffenheid niet meer op onbetwist.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anesthetize schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:14:
[...]
10 uur ja, dus dit is the uncut versie :+
Als je 10 uur lang zoveel klappen voor je smackie hebt gekregen, voel je die honden ook niet meer... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37
squaddie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:04:
Nu wil ik niet zeggen dat ze broddelwerk hebben afgeleverd, maar het is wel merkbaar dat ze het nu zelf moeten doen.
Dat is toch logisch? Grrm doet jaren en jaren over 1 boek. Nu moeten mindere goden alles zelf verzinnen in een korte tijdsbestek.
Tuurlijk is het dan minder. Tuurlijk zijn er minder plottwist ala red wedding. Zoveel karakters zijn er niet meer om te doden. Ze koeten nu ook naar een eind toewerken.
Klagers heb je overal. Wel geinig om te zien dat degenen die klagen over voorspelbaarheid als eerste huilen dat Clegan bowl niet komt/uitgesteld word door een plotwending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russel88 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:21:
[...]
Dat is toch logisch? Grrm doet jaren en jaren over 1 boek. Nu moeten mindere goden alles zelf verzinnen in een korte tijdsbestek.
Tuurlijk is het dan minder. Tuurlijk zijn er minder plottwist ala red wedding. Zoveel karakters zijn er niet meer om te doden. Ze koeten nu ook naar een eind toewerken.
Klagers heb je overal. Wel geinig om te zien dat degenen die klagen over voorspelbaarheid als eerste huilen dat Clegan bowl niet komt/uitgesteld word door een plotwending.
Zij moeten gewoon iedereen op deze aardkloot mee laten schrijven via een soort wiki, dan weet ik wel hoe het er voor de rest vd serie uitziet...iedere week een red-wedding met >5000 doden :9~ *begint met schrijven*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:27:
[...]

Zij moeten gewoon iedereen op deze aardkloot mee laten schrijven via een soort wiki, dan weet ik wel hoe het er voor de rest vd serie uitziet...iedere week een red-wedding met >5000 doden :9~
En men vond het juist steeds voorspelbaarder worden.. :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gonadan schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:09:
Hoe lang geleden is The Matrix ook alweer? Ondertussen ook al 17 jaar, toen de Wachowski Sisters nog Wachowski Brothers waren. Nog steeds een steengoede film. Sommige producties zijn nou eenmaal veel tijdlozer dan andere en Game of Thrones is er volgens mij een die wel een jaar of 20 mee kan. En onder de fan base, net als Star Wars, wel ruim meer dan dat. Denk ik. De toekomst zal het leren.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Ze geven natuurlijk nu al aan na seizoen 8 (het einde?) een spin-off te maken.
Dit is hopelijk over Roberts rebellion. Zien we nog wat bekende karakters terug.
Maximale cashcow de wereld van ASOIAF.

Hopelijk wel met dezelfde kwaliteit en budget :D

Maar het is wel een beetje waar. ''Vroeger'' konden ze de beste stukjes uit de boeken verfilmen.
Nu zitten ze met GRRM de toekomst te voorspellen. Hopelijk wijken de boeken niet te veel af van het hoofdverhaal. Tuurlijk hebben we ''Lady Stoneheart'' enz. Maar niet dat Jon dood blijft in de boeken of iets in die zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Op dit moment hoop ik dat Jon dood blijft in de boeken, want de resurrectie die we nu hebben gekregen vind ik ook niet interessant.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dubrillion schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:25:
Ze geven natuurlijk nu al aan na seizoen 8 (het einde?) een spin-off te maken.
Dit is hopelijk over Roberts rebellion. Zien we nog wat bekende karakters terug.
Maximale cashcow de wereld van ASOIAF.

Hopelijk wel met dezelfde kwaliteit en budget :D

Maar het is wel een beetje waar. ''Vroeger'' konden ze de beste stukjes uit de boeken verfilmen.
Nu zitten ze met GRRM de toekomst te voorspellen. Hopelijk wijken de boeken niet te veel af van het hoofdverhaal. Tuurlijk hebben we ''Lady Stoneheart'' enz. Maar niet dat Jon dood blijft in de boeken of iets in die zin
GRRM heeft natuurlijk in grote lijnen de rest van het verhaal al redelijk vast staan dus de "end game" van de serie zal sowieso het zelfde zijn als die van de boeken. Wat men nu niet heeft, zijn de details van de invulling van die hoofdstructuur, en juist die details missen we nu heel erg, eigenlijk.

Theon en Asha Yara die opeens voor Daenerys staan zonder dat je hun schepen überhaupt hebt zien aankomen (of heb ik de aankomst van de schepen gemist?) deed sowieso ook een beetje vreemd aan. Te "schokkerig". Ik vind dat dit seizoen de verfijning van de voorgaande seizoenen mist...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mx. Alba schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 00:42:
Hoe lang geleden is The Matrix ook alweer? Ondertussen ook al 17 jaar, toen de Wachowski Sisters nog Wachowski Brothers waren. Nog steeds een steengoede film. Sommige producties zijn nou eenmaal veel tijdlozer dan andere en Game of Thrones is er volgens mij een die wel een jaar of 20 mee kan. En onder de fan base, net als Star Wars, wel ruim meer dan dat. Denk ik. De toekomst zal het leren.
Mee eens, maar dat is dan ook wel wat anders. Het gaat mij even om de woordkeuze 'ongeëvenaard' of 'niet te overtreffen'. De Matrix was fantastisch en is nog steeds een goede film, maar schotel hem voor aan de huidige generatie en die hebben toch een ander gevoel dan wij.

Dat betekent niet dat hij niet meer goed is, de kwaliteit wordt echt wel erkend en hij komt in zo'n lijstje van goede films die je gezien moet hebben maar die de helft van de mensen nooit kijkt omdat het wel gewoon een oude film is. :P

Binnen een fanbase zal hij natuurlijk nooit overtroffen worden, het is niet voor niets een fanbase. Star Wars fans vinden het tof, de rest van de wereld vindt er weinig aan. De fanbase van de originele Battlestar Galactica vindt de eerste serie nog steeds de beste, de mensen die gingen kijken toen ze beiden al bestonden kiezen vaak voor de tweede. Wellicht is GoT ook wel een te specifiek genre om buiten de fanbase om net zo gewaardeerd te worden.

Maar goed, jouw stelling is dat het over 20 jaar nog steeds een goede serie genoemd wordt. Dat denk ik wel ja. :)

17! tering wat gaat dat hard. :X

Overigens is het overtreffen van GoT een eitje. Gewoon hetzelfde doen maar dan wel knap schrijven voor de latere seizoenen. :+
MrVegeta schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:01:
Op dit moment hoop ik dat Jon dood blijft in de boeken, want de resurrectie die we nu hebben gekregen vind ik ook niet interessant.
Is dat niet typisch GRRM en de juist charme? Hij wordt helemaal met poeha tot leven gewekt en gaat dan vanuit eigen emotie lopen kloten. Z'n halve leger kaput en binnenkort hij vast zelf ook.

Of krijgen we nog een überstark plot waar hij de eindbaas tegen de walkers wordt? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 22-06-2016 08:08 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:54
Gonadan schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:07:
[...]

[...]

Is dat niet typisch GRRM en de juist charme? Hij wordt helemaal met poeha tot leven gewekt en gaat dan vanuit eigen emotie lopen kloten. Z'n halve leger kaput en binnenkort hij vast zelf ook.

Of krijgen we nog een überstark plot waar hij de eindbaas tegen de walkers wordt? :+
Must resist :+

[ Voor 59% gewijzigd door Mektheb op 22-06-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gonadan schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:07:
Sterker nog, het hele Noorden is aan gort nu. Het enige leger van betekenis in het Noorden is nog Littlefinger met zijn leger uit de Vale - wat eigenlijk niet eens echt tot het Noorden behoort. Als de White Walkers nu door de Muur heen breken ligt gewoon heel Westeros voor ze op een presenteerblaadje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Woei dus die vuurgod is stiekem voor de Walkers. Een beetje Stannis en Snow opnaaien wat flink bijdraagt aan het uitdunnen van het noorden en zelfs de Wildlings. En hoppa, loop maar door.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Mx. Alba schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:40:
[...]

Sterker nog, het hele Noorden is aan gort nu. Het enige leger van betekenis in het Noorden is nog Littlefinger met zijn leger uit de Vale - wat eigenlijk niet eens echt tot het Noorden behoort. Als de White Walkers nu door de Muur heen breken ligt gewoon heel Westeros voor ze op een presenteerblaadje...
Zal me niks verbazen dat de freys en lannisters naar het noorden gaan, en als ze voor winterfell staan. De white walkers eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Mx. Alba schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:40:
[...]

Mooi, want dan zijn de Freys de eerste obstakel voor de White Walkers. Walder Frey heeft ook nog wat bad karma dat verrekend mag worden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
Ik denk dat de Lannisters en de Freys nou niet zo snel naar het Noorden toe zullen gaan. Zoals we al zagen met Riverrun hebben de Freys al moeite om hun macht te consolideren in de Riverlands. Die zie ik niet zo snel dan een heel leger richting Winterfel sturen.
De Lannisters daarentegen zijn verzwakt bij het opperbevel (Kevan is bezig als Hand en Jaime kan ook niet alles in zijn eentje doen). Met het gedoe in King's Landing en de eventuele dreiging van Dorne zie ik ze ook niet zo snel naar het Noorden trekken. Ik denk dat ze de situatie wel best vinden; waarom het (zwakke) Noorden veroveren ten koste van je manschappen (want ze zijn geen winter gewend) terwijl het in je eigen regio nog rommelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Mx. Alba schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:06:
[...]
Theon en Asha Yara die opeens voor Daenerys staan zonder dat je hun schepen überhaupt hebt zien aankomen (of heb ik de aankomst van de schepen gemist?) deed sowieso ook een beetje vreemd aan. Te "schokkerig". Ik vind dat dit seizoen de verfijning van de voorgaande seizoenen mist...
Mwaah, ik heb ook niet gezien hoe Stannis met z'n hele leger ten noorden van de Wall is gekomen ... maar had ik het willen zien, nah.
Hoe zijn de ridders van de Vale half Westeros doorgetrokken ? Niet interessant voor mij, ze waren er op tijd.
Hoe zijn Brienne en Pod voorbij Moat Caitlin gekomen ? Hoef ik niet echt te weten ....
Het is "epic fantasy", geen travel channel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Goner schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:33:
[...]

Mwaah, ik heb ook niet gezien hoe Stannis met z'n hele leger ten noorden van de Wall is gekomen ... maar had ik het willen zien, nah.
Hoe zijn de ridders van de Vale half Westeros doorgetrokken ? Niet interessant voor mij, ze waren er op tijd.
Hoe zijn Brienne en Pod voorbij Moat Caitlin gekomen ? Hoef ik niet echt te weten ....
Het is "epic fantasy", geen travel channel :+
In game of thrones is de tijdlijn niet echt duidelijk, of ze hebben "Fast Travel" om tijd te besparen.
Reistijden wijken voor min gevoel heel erg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:59
Stannis is toch met zijn vloot bij Eastwatch aangemeerd en zo (ten noorden van) langs de muur richting Castle Black..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Geef de WW de jetpacks van de 'good guys' en je kunt je lol op. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:27
anesthetize schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:58:

[video]
Maare, had je niet kunnen zeggen dat er geen clue kwam. Na 9 uur zag ik dat er herhaling in zat :o

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 11:24
Prachtige aflevering. Uiteraard met enkele bedenkelijke acties... en Preston Jacobs weet dat ook weer heerlijk nuchter te verwoorden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

segil schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:59:
Prachtige aflevering. Uiteraard met enkele bedenkelijke acties... en Preston Jacobs weet dat ook weer heerlijk nuchter te verwoorden :)

[video]
Dat hele filmpje is met één zin neer te halen. Sansa wist niet dat Little Finger zou komen, ze had hem puur een verzoek gestuurt (met een belofte volgens mij). Het was dus een een pure gok. En om tegen Ramsay te gaan bluffen lijkt mij niet er handig.

Okay, iets meer dan één zin... :P

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 22-06-2016 13:19 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:23
sjaool schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Dat hele filmpje is met één zin neer te halen. Sansa wist niet dat Little Finger zou komen, ze had hem puur een verzoek gestuurt (met een belofte volgens mij). Het was dus een een pure gok. En om tegen Ramsay te gaan bluffen lijkt mij niet er handig.
Maar ze had toch op z'n minst Snow kunnen waarschuwen zodat die er ook rekening mee kon houden dat de kans bestaat dat Little Finger zou komen met zijn leger. Nu heeft die een plan opgesteld waar die 'all-in' moest en daardoor enkele domme fouten maakte.

OT; Ik heb gisteren de aflevering gezien en ik moet zeggen dat de gevechten in zowel Meereen als in Winterfell van een heel hoog en spectaculair niveau was. Je kon overduidelijk zien dat hun budget verdubbeld werd. Ook fijn om te zien dat Ramsay meer is dan een sociopaat die graag mensen in hondenvoer veranderd, maar het ook in zich heeft om op een strategische manier een gevecht te voeren.
Al heb ik ook zo mijn bedenkingen bij enkele beslissingen en hoe het verhaal liep. Zoals wat ik hier boven zei vond ik het leiderschap van Sansa eerder knullig dan geweldig, ze had op z'n minst Snow kunnen waarschuwen en niet de eer willen proberen te nemen door dingen te verzwijgen. Ook vond ik het vreemd dat Snow het voordeel had om een reus te hebben tussen zijn manschappen, maar daar weinig voordeel uit haalde. Had die reus een 'charge' gedaan, dan konden ze met gemak door die cirkel breken. Het is niet dat die reus geen speren of pijlen kon hebben. Sowieso vind ik het maar vreemd om iemand zonder wapens mee te laten doen aan een gevecht. In de plaats van een mes meebrengen naar een vuurgevecht, was het blote vuisten meebrengen naar een zwaardgevecht. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Onze lieve vriendin Sansa heeft een geheel eigen agenda lijkt het. We krijgen straks allemaal vrouwen die lijnrecht tegenover elkaar staan en de mannen hebben het nakijken. :P

[ Voor 44% gewijzigd door sjaool op 22-06-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wordt ik als criticaster neergezet. Maar dat bedoel ik dus. Het gaat mij niet om het niet zigzaggen, of dat Ramsay niet zo slim was om Jon te raken ipv Rickon, of rondom de tijdslijn van de ridders of andere deelnmers aan het verhaal. Het gaat mij om grote en opvallende zaken zoals waarom Sansa in een nagenoeg kansloze situatie niet zou vertellen dat ze nog een troef aan het uitspelen is. Met een beetje pech was inmiddels door het halve leger van Ramsay verkracht.

En de Wun Wun actie slaat echt helemaal nergens op. Het leverde ergernis op tijdens een geweldige battle. dan dat ik die reus cool vond.
Laat hem dan zeggen "sorry Jon, ik heb mijn enkel verstuikt en kan niet meedoen vandaag".

Maar goed hij is dood nu. We kunnen weer verder. op naar hetvolgende plot. Hopelijk een beetje een gave afsluiter komende maandag. Zou mooi zijn als Arya bijv. nog iets gaat doen, of dat (hopelijk) Tommen eraan gaat.

Ik hoop niet dat het eindigt met de dood van onze Carice. Want dat vind ik niet echt een heftige plotwending voor het verhaal.

Waarom is die Cleganbowl zo'n hype eigenlijk? En waarom zou dat nu niet meer kunnen?
Hound en Arya komen elkaar weer tegen en kijken nu anders naar de wereld. Gaan naar Cersei toe. Arya wil Cersei doden en Hound en Mountain treffen elkaar...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Kan iemand zich nog heugen waarmee seizoen 4 en 5 eindigden? Zaten daar flink shockerende cliffhangers in het verhaal zo tegen het einde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viccers
Seizoen 4: Tyrion schoot een paar pijlen door zijn vader; Stannis kwam met zijn leger bij de Wall en Brienne vocht met de Hound.
Seizoen 5: Stannis verslagen; Myrcella vergiftigd; Arya blind; Daenarys vliegt weg op haar draakje; Sansa en Theon springen vanaf een hoge muur bij Winterfel en Jon werd gestabbed.

Ik weet niet of jij dat cliffhangers vond, ik wel iig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

readytoflow schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:25:
Waarom is die Cleganbowl zo'n hype eigenlijk?
Omdat the Hound een geweldig karakter is en het een episch gevecht zou zijn. De strijd tussen die twee broers is zo hevig. Het symbolisme (the Hound het geloof, wat 180 graden gedraaid is van hoe we hem zien, maar door het verhaal zien we hoe hij verandert) vs Zombie Mountain, zijn broer. De grootste (niet beste) zwaardvechter die nu "leeft". Dat moet episch worden! Het zou een pay-off zijn voor iets dat in seizoen 1 was opgezet. De rivaliteit van de broers en een pay-off hoe we the Hound is veranderd!

What is Hype may never die! But riser harder, hyper.
readytoflow schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:25:
En waarom zou dat nu niet meer kunnen?
Hound en Arya komen elkaar weer tegen en kijken nu anders naar de wereld. Gaan naar Cersei toe. Arya wil Cersei doden en Hound en Mountain treffen elkaar...?
Omdat trial by combat is afgeschaft. Het idee was dus dat het geloof via die "priester" die we laatst met the Hound zagen hem inzet om het geloof te verdedigen in de trial van Cersei.

Jouw scenario zuigt :P.

Wat ik jammer vond van de finale van season 5 was dat er teveel gebeuren en teveel losse draadjes waren. Ik vond het in de vorige seizoen wel fijn dat aflevering 9 bij andere series de cliffhanger zou zijn, maar dat daar "alles" in gebeurd en dat we aflevering 10 hebben om alles af te ronden. Het voelde altijd als een dubbele finale. En seizoen 5 (en waarschijnlijk zes) gaan weer heel veel dingen op laten.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 22-06-2016 15:04 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

MrVegeta schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:02:
Zombie Mountain, zijn broer. De grootste (niet beste) zwaardvechter die nu "leeft".
Het was pas vet geweest als de lannisters naar t noorden waren getrokken en de Mountain daar werd neergezet als massive swordsman. En dat Jon dan opeens naar buiten kwam, met Wun Wun naast zich (kan helaas niet meer, rip Wun Wun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mark-k schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Het was pas vet geweest als de lannisters naar t noorden waren getrokken en de Mountain daar werd neergezet als massive swordsman. En dat Jon dan opeens naar buiten kwam, met Wun Wun naast zich (kan helaas niet meer, rip Wun Wun).
Haha, ja dat was wel een goeie geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik vond het wel grappig dat Sansa in de tent tegen Jon zei: "No-one can save us".... A girl can save them :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Wat verwachten we hier van de laatste aflevering?

Ik ga er vanuit dat een (groot) gedeelte over de situatie in King's Landing zal gaan en verder heb ik niet zo'n heel goed idee wat we allemaal nog gaan zien. Bran zullen we vast en zeker nog wel gaan zien en Davos en het Noorden zullen vast ook nog wel even aan bod komen.
Maar gaan we Arya bijvoorbeeld nog zien? Zullen we zien dat Daenerys eindelijk de oversteek naar Westeros gaat maken? En zullen we de Night's King en de white walkers bij de Wall zien? Of gaan we Jorah en Dorne nog terugzien in deze laatste aflevering?

Ik ben in ieder geval erg benieuwd en kijk er ontzettend naar uit.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
dvd-linden schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:39:

Ik ga er vanuit dat een (groot) gedeelte over de situatie in King's Landing zal gaan en verder heb ik niet zo'n heel goed idee wat we allemaal nog gaan zien. Bran zullen we vast en zeker nog wel gaan zien en Davos en het noorden zullen vast ook nog wel even aan bod komen.
Maar gaan we Arya bijvoorbeeld nog zien? Zullen we zien dat Daenerys eindelijk de oversteek naar Westeros gaat maken? En zullen we de Night's King en de white walkers bij de Wall zien? Of gaan we Jorah en Dorne nog terugzien in deze laatste aflevering?

Ik ben in ieder geval erg benieuwd en kijk er ontzettend naar uit.
We zien daenerys mensen op haar boot laden en net op het punt staan naar westeros te varen. De boten heeft ze van de slave masters van vorige aflevering natuurlijk.
We zien Snow WInterfell opbouwen en alle doden herdenken.
Sansa zal wel voor het blok worden gezet door littlefinger.
Bran krijgt visioenen van Tower of Joy.
Arya komt net aan op westeros, en er wordt gehint naar haar bestemming.
Whitewalkers staan voor de muur en zullen ieder moment westeros aanvallen (alweer).
Cersei's trial wordt uitgevoerd.
Queen margery dr plan wordt herkent door the high septom en bedreigt. Dit vind de koning niet leuk en stelt trial by combat toch weer in, anders maakt margaery geen kans om haar trial te winnen.

Zoiets allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
dvd-linden schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:39:
Een mooie clliffhanger of meerdere zelfs :) voornamelijk in King's Landing. Dat heeft het seizoen toch aardig opgebouwd en moet in de laatste aflevering absoluut aan bod komen.

Verder als ik naar de titel kijk van de laatste aflevering:
spoiler:
Dan moeten de white walkers wel veelvuldig in beeld gaan komen. Eindelijk aangekomen bij de wall?

Plus de geruchten die de little birds hebben uit gepluisd voor Cersei moeten wel besproken worden, als daar een jaar overheen gaat is de kijker al weer vergeten waar het over ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
Mijn inschatting is dat Cersei uiteindelijk direct of indirect zorgt voor de dood van Tommen. Dan is haar ellende compleet. Verder denk ik dat de aflevering eindigt met de WW die klaar staan om aan te vallen. En dan kunnen we 3 kwart jaar wachten tot het moment dat ze daadwerkelijk aanvallen :'(.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
MrFl0ppY schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:54:
Mijn inschatting is dat Cersei uiteindelijk direct of indirect zorgt voor de dood van Tommen. Dan is haar ellende compleet. Verder denk ik dat de aflevering eindigt met de WW die klaar staan om aan te vallen. En dan kunnen we 3 kwart jaar wachten tot het moment dat ze daadwerkelijk aanvallen :'(.
Ik denk dat de aflevering eindigt met een echte cliffhanger. Een of andere grote openbaring van misschien fan-theory's ofzo. Het is zo anti-climax om alweer te eindigen met de white walkers.. we weten ondertussen allemaal wel dat ze er aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Le Enfant! schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:35:
Maar ze had toch op z'n minst Snow kunnen waarschuwen zodat die er ook rekening mee kon houden dat de kans bestaat dat Little Finger zou komen met zijn leger. Nu heeft die een plan opgesteld waar die 'all-in' moest en daardoor enkele domme fouten maakte.
Jon is onderhand al weinig meer voor rede vatbaar. Die doet alles op emotie en dus vaak erg dom.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MrVegeta schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:02:
Omdat the Hound een geweldig karakter is en het een episch gevecht zou zijn. De strijd tussen die twee broers is zo hevig. Het symbolisme (the Hound het geloof, wat 180 graden gedraaid is van hoe we hem zien, maar door het verhaal zien we hoe hij verandert) vs Zombie Mountain, zijn broer. De grootste (niet beste) zwaardvechter die nu "leeft". Dat moet episch worden! Het zou een pay-off zijn voor iets dat in seizoen 1 was opgezet. De rivaliteit van de broers en een pay-off hoe we the Hound is veranderd!
Die rivaliteit is er alleen in de boeken. In de serie is er amper iets van rivaliteit of symbolisme. Cleganebowl is dus alleen een hype voor boeklezers.
Als het gevecht er ooit komt zou dat alleen komen omdat de Hound de enige is die de Mountain wellicht 1 op 1 aankan. Brienne vs Mountain zou overigens ook een mooie zijn.

Daenerys heeft ook wel wat side-kicks die een mooie 1 op 1 tegenstander voor de Mountain zouden zijn.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Rule schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:43:
[...]

We zien daenerys mensen op haar boot laden en net op het punt staan naar westeros te varen. De boten heeft ze van de slave masters van vorige aflevering natuurlijk.
We zien Snow WInterfell opbouwen en alle doden herdenken.
Sansa zal wel voor het blok worden gezet door littlefinger.
Bran krijgt visioenen van Tower of Joy.
Arya komt net aan op westeros, en er wordt gehint naar haar bestemming.
Whitewalkers staan voor de muur en zullen ieder moment westeros aanvallen (alweer).
Cersei's trial wordt uitgevoerd.
Queen margery dr plan wordt herkent door the high septom en bedreigt. Dit vind de koning niet leuk en stelt trial by combat toch weer in, anders maakt margaery geen kans om haar trial te winnen.

Zoiets allemaal..
Ze kunnen ook Dorne nog in de cliffhangers betrekken. Dat was alleen in de eerste aflevering een dingetje. Zij kunnen ook met een leger onderweg zijn voor wraak.

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hisssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

FunkyTrip schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Die rivaliteit is er alleen in de boeken. In de serie is er amper iets van rivaliteit of symbolisme. Cleganebowl is dus alleen een hype voor boeklezers.
Ik verwacht niet dat Cleganebowl een ding gaat zijn de serie. Misschien kort in beeld, maar gezien hoeveel episodes ze nog willen wijden aan de serie en het tempo van het verhaal is dat misschien te beperkt denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:48
Ik had echt verwacht dat Ramsey de honden zou loslaten op Rickon ipv pijl en boog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Bobo221 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:58:
Ik had echt verwacht dat Ramsey de honden zou loslaten op Rickon ipv pijl en boog.
ja maar dan hadden ze Ramsey aan het eind weer niet opgegeten... keuzes keuzes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
Wognummer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:01:
[...]

ja maar dan hadden ze Ramsey aan het eind weer niet opgegeten... keuzes keuzes :+
ja dat klopt en ik vond het ook een toepasselijke einde voor de rol van Ramsey. Ook hoe hij bibberend tegen Sansa zei dat zijn honden loyaal zijn aan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Bobo221 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:58:
In de scene zelf had ik dat idee ook.
Tactisch/strategisch lijkt het me geen slimme zet omdat de honden waarschijnlijk zelf het slagveld niet zouden overleven en dan is het weer een passende slimme beslissing van wijlen heer Bolton :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
Twee Dee schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:57:
[...]

In de scene zelf had ik dat idee ook.
Tactisch/strategisch lijkt het me geen slimme zet omdat de honden waarschijnlijk zelf het slagveld niet zouden overleven en dan is het weer een passende slimme beslissing van wijlen heer Bolton :)
Het lijkt me minder tactisch als de honden er op los laten. Er was een vrij grote kans dat Ramsey zou missen als Rickon bv ging zig zaggen, of aangezien het een grote open veld was dat er een windvlaag komt die zijn pijl uit de richting schiet. En op dat moment verliest hij zijn enige troef om Jon uit te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

FunkyTrip schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:00:
Seizoen één was daar toch wel duidelijk in. Maar een karakter dat door drie verschillende acteurs gespeeld is kan ik sowieso niet serieus nemen. :')
FunkyTrip schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:02:
Ze kunnen ook Dorne nog in de cliffhangers betrekken. Dat was alleen in de eerste aflevering een dingetje. Zij kunnen ook met een leger onderweg zijn voor wraak.
Alleen als die slang nog eens haar kwaliteiten toont, maar nu met goede belichting. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bobo221 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Het lijkt me minder tactisch als de honden er op los laten. Er was een vrij grote kans dat Ramsey zou missen als Rickon bv ging zig zaggen, of aangezien het een grote open veld was dat er een windvlaag komt die zijn pijl uit de richting schiet. En op dat moment verliest hij zijn enige troef om Jon uit te lokken.
Als Rickon ging zigzaggen had hij natuurlijk zijn hele regiment laten schieten. Was Jon waarschijnlijk ook meteen doorzeefd.

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Bobo221 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:00:
[...]

IMO had Ramsay het al voor hem op de juiste manier aangepakt. Het maakt totaal niets uit of Rickon zijn pijlen had overleefd of niet. Het idee was Jon naar het midden van het veld lokken. Dit heeft ervoor gezorgd dat Jon's troepen direct voorwaarts moesten trekken. Wanneer de troepen van Jon dit niet hadden gedaan, was Jon hoogstwaarschijnlijk gesneuveld (1 vs heel veel cavalerie). Op het moment dat Jon zou sterven, zou ook direct het moraal een flinke klap krijgen, hierdoor zou een winst veel onwaarschijnlijker worden.

Door de pijlen regen hadden Jon en Rickon geen kans meer om terug te rennen. Jon had beter op zijn plaats kunnen blijven. Vanuit een tactisch perspectief had hij dan nog andere opties, nu moest hij wel frontaal op de grotere groep met Boltons klappen.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Haha :+

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hehehe :)

Dit is trouwens de originele Leeroy Jenkins (voor de mensen die hem niet begrijpen) :

[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 23-06-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
FunkyTrip schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:40:
[...]

Als Rickon ging zigzaggen had hij natuurlijk zijn hele regiment laten schieten. Was Jon waarschijnlijk ook meteen doorzeefd.
Hoezo? Ramsey deed dat toch ook al toen Jon op hun af ging. Werd ie ook niet doorzeeft. (Het paard daarentegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als ik Ramsey was ging mijn pijl als eerste door Jon en daarna door Rickon. Meeste profijt.

Echter is Ramsey gestoord en doet t vooral in mensen te pijnigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 14-09 16:25
majoh schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:55:
Als ik Ramsey was ging mijn pijl als eerste door Jon en daarna door Rickon. Meeste profijt.

Echter is Ramsey gestoord en doet t vooral in mensen te pijnigen.
Echter komt dit het plot beter uit, zodat de hero nog steeds overleeft maar het toch spannend aanvoelt.
FTFY

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
markdm schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 00:14:
[...]

Echter komt dit het plot beter uit, zodat de hero nog steeds overleeft maar het toch spannend aanvoelt.
FTFY
Alternatief: Ramsey doorboort Jon met een pijl; Jon's leger rent weg; Ramsey neemt Sansa letterlijk en figuurlijk en krijgt de volgende aflevering een raven dat de Night King off-screen is verslagen door zombie Hodor.

Want mensen wilden toch minder voorspelbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:Y

En ondertussen is er in het oosten een foursome tussen Danny, mw. Greyjoy, Jorah, Daario.

En vooral: ... and they all lived happily ever after. The end.

DAT zou pas eens een onverwacht einde zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waarom draait het bij fantasynerds toch altijd weer op seks uit. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Gonadan schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:42:
Omdat bij die figuren sex ook puur fantasy is. :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
preview S6E10?:
spoiler:
Ik heb net de preview bekeken. Er lijkt een Jon Snow reveal aan te komen van the red woman? Wat kan dit zijn dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Rule op 24-06-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Rule schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:10:
preview S6E10?:
spoiler:
Ik heb net de preview bekeken. Er lijkt een Jon Snow reveal aan te komen van the red woman? Wat kan dit zijn dan?
spoiler:
Volgens mij wil dat Davos dat The Red Woman aan Jons Snow vertelt dat zij het dochtertje van Stannis op een brandstapel heeft laten verbranden.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Flimovic schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:21:
[...]

spoiler:
Volgens mij wil dat Davos dat The Red Woman aan Jons Snow vertelt dat zij het dochtertje van Stannis op een brandstapel heeft laten verbranden.
spoiler:
Oh dit zou goed kunnen! Ik was al bang dat het een reveal was die te maken had met zijn revival. Een of ander negatief effect ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:23
F_J_K schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:15:
:Y

En ondertussen is er in het oosten een foursome tussen Danny, mw. Greyjoy, Jorah, Daario.

En vooral: ... and they all lived happily ever after. The end.

DAT zou pas eens een onverwacht einde zijn.
Gaat moeilijk zijn voor Theon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 21:31
Le Enfant! schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:42:
[...]

Gaat moeilijk zijn voor Theon. :+
Er staat mevrouw (mw) Grevjoy hè :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
TheFes schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:46:
[...]

Er staat mevrouw (mw) Grevjoy hè :)
Theon is geen man meer bedoelde hij wss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nee, het was niet Theon die aan het lonken was. (En ik was de naam vergeten van z'n zus O-) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
F_J_K schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:10:
Nee, het was niet Theon die aan het lonken was. (En ik was de naam vergeten van z'n zus O-) )
De makers van de serie ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Heb vandaag de laatste aflevering nog eens gekeken; lijkt er op dat Wun Wun een hitbox probleempje had :P (als je de scene ziet dan beweegt de pijl mee met de bewegingen van Wun Wun terwijl ie in de lucht hangt)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w0Q21pZ.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Viccers op 24-06-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 14-09 16:25
Viccers schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:02:
Heb vandaag de laatste aflevering nog eens gekeken; lijkt er op dat Wun Wun een hitbox probleempje had :P (als je de scene ziet dan beweegt de pijl mee met de bewegingen van Wun Wun terwijl ie in de lucht hangt)

[afbeelding]
Facking hanzo hitboxes, Blizzard pls :+

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21

[afbeelding]
Lijkt er toch sterk op dat het uiteinde van de pijl is afgebroken en nog half aan het hout in het lichaam hangt, lijkt me niet een CGI fout.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[afbeelding]
Dat is niet het enige probleem van de aflevering, check dit:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xT8qB2C54Mwfovy9SE/giphy.gif

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Frunz schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:40:
[...]

Lijkt er toch sterk op dat het uiteinde van de pijl is afgebroken en nog half aan het hout in het lichaam hangt, lijkt me niet een CGI fout.
Dit inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Toch wel vreemd dat de veer dan verkeerd om zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Wel jammer dat de paardenjongen naar achteren kijkt. Normaal kijkt je toch naar de looprichting van het paard. als het weggaloppeert.
Maar ik kan het wel begrijpen. Anders sta je met je gezicht naar de camera en krijg je onbedoeld screen time mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Blord op 25-06-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Zeror schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:02:
[...]
Helemaal niet, de onderste helft van de pijl zit links van het horizontale deel, nog net in je rode cirkel, in Wun Wun geprikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Zeror schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:02:
[...]
Nee, hij is gespleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:42:
Omdat Dany :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Vanacht is het zover, daarna mogen we weer een jaar wachten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
Prachtige piano partijen op de sept van Baelor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 18:35
hmpf, staat niet op HBO Go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Een eer om het live te zien.

11 uit een 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Set ahoy maties! ;)
Balen dat we nu weer een jaar moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
Zeer sterke seizoensfinale. Arya en Varys zag ik totaal niet aankomen. Op basis van de aflevering titel had ik wat White Walkers verwacht, maar gelukkig kwamen ze niet in beeld.

Hadden we maar een tijdmachine. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Mijn god wat was dit toch verreweg de beste intro van een Game of Thrones aflevering!
Je wist gewoon dat er iets gaande was, de muziek was zo magistraal echt prachtig, zo heb ik het nog nooit in GoT gehoord.

Wat een afsluiter zeg :) En nu weer een jaar wachten of misschien toch niet als het boek eerder uitkomt ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rule
Extra vroeg opgestaan om de aflevering te kijken. Helemaal waard.

Jezus dit was echt wel een vreselijk goede aflevering hoor. Echt alles zat er in. Zoveel deaths, zoveel reveals.

spoilers;;

Jon Snow is toch een king, wie had dat gedacht. Wildfire. Tommen geeft nieuwe betekenis aan King's Landing. Cersei is nu Darth Vader. Arya being bad shit crazy.

Alleen wel het gevoel alsof ik anderhalf uur anar een viool heb geluisterd.

[ Voor 9% gewijzigd door Rule op 27-06-2016 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Mooie aflevering. De puntjes worden op de i's gezet en dit hoofdstuk kan gesloten worden. De messen staan klaar voor het volgend hoofdstuk. Geen cliffhangers nu.

Blijkbaar heeft Varys een tijdmachine. Hij vertrok in Meereen en we zagen hem opduiken in Dorne. Dan is hij op het schip wat betekent dat hij weer terug moet zijn geweest in Meereen. En nu maakt hij dezelfde reis opnieuw. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Blord schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:28:
Blijkbaar heeft Varys een tijdmachine. Hij vertrok in Meereen en we zagen hem opduiken in Dorne. Dan is hij op het schip wat betekent dat hij weer terug moet zijn geweest in Meereen. En nu maakt hij dezelfde reis opnieuw. :D
Die snap ik niet helemaal.. Hij was toch vertrokken en we zien hem nu pas weer voor het eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

We zagen Varys weer in Dorne bij de Sand Snakes halverwege de aflevering. Ik benieuw waar zijn loyaliteit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de laatste beelden zijn er verschillende banners zichtbaar, er zal dus weer een ruime tijdsovergang geweest zijn om alles mogelijk te maken in de laatste aflevering.

Varys heeft wat versterking meegenomen voor Dany.

Edit,

Er zijn al posts hierover:
https://www.reddit.com/r/...movement_explained_proof/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2016 09:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Blord schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:43:
We zagen Varys weer in Dorne bij de Sand Snakes halverwege de aflevering. Ik benieuw waar zijn loyaliteit ligt.
Whats best for the realm ...

We hebben in vorige seizoenen regelmatig gezien dat de GoT niet tussen de verschillen kings/queens/houses etc is maar uiteindelijk tussen Bealish en Varys. Het lijkt erop dat ook dit spel gewoon weer verder gaat waarbij beide inmiddels het bord weer gevuld met andere stukken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Ja we zagen hem deze aflevering. Maar hij is toch niet in beeld geweest sinds hij vertrokken was vanuit Mereen? Waarom heeft hij dan een tijdmachine, dat is goed 2-3 afleveringen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:54
Rule schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:24:
Extra vroeg opgestaan om de aflevering te kijken. Helemaal waard.

Jezus dit was echt wel een vreselijk goede aflevering hoor. Echt alles zat er in. Zoveel deaths, zoveel reveals.

spoilers;;

Jon Snow is toch eenkingg, wie had dat gedacht. Wildfire. Tommen geeft nieuwe betekenis aan King's Landing. Cersei is nu Darth Vader. Arya being bad shit crazy.

Alleen wel het gevoel alsof ik anderhalf uur anar een viool heb geluisterd.
R+L= J
Logisch, Dorne is het enige koninkrijk wat in de oorlog tegen Aegon nooit verslagen is geweest en daarom zijn hun het enige huis die zichzelf Prince en Princes mogen noemen. ( stukje geschiedenis )
Dorne is dus zeker wel Pro Targeryan ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 27-06-2016 10:01 ]

Pagina: 1 ... 122 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic