[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Gonadan schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:09:
Jon heeft überhaupt geen hersenen, die acteert altijd puur vanuit emotie. Het is al een wonder dat hij het zover geschopt heeft. :P
Begint er sowieso op te lijken dat we straks allemaal dames aan de macht hebben.. Statement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 13:43
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/68967702.jpg

Een plaatje zegt meer dan dan 1000 worden.
Nee maar, was wel een goede aflevering :D . Lekkere veldslag. Ik dacht, nu komt de volgende scene maar toen was al 50 minuten voorbij 8)7
Alleen Ja, moet het toch zeggen, jammer dat WunWun geen armor aan had. We weten dat hij bomen kan dragen en die kan die ook best ver gooien. Had flink wat opgelost denk ik :+ .

[ Voor 17% gewijzigd door alaintje op 20-06-2016 21:16 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Eindelijk wat actie!!!

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
WunWun had gewoon met lijken moeten gaan gooien, ammo zat.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Nieuwevolger schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:12:
Heerlijk die blik van die gladjanes littlefinger toen z'n mannen aankwamen, kan echt genieten van die man. Ben benieuwd wat meneer nu wilt.
Vind dit ook altijd één van de meest spannende karakters uit GoT. Zels als er niets gebeurd heb ik bij hem het gevoel dat iets moet gebeuren, of dat hij een 2e agenda heeft. Mooi personage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:31
Altijd in aflevering negen sneuvelt er een favoriet :( Ik zal je missen Ramsey met je briljante glimlach :).

Wat een geweldige acteur, misschien zelfs wel een betere sadist als Joffrey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Snippo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:00:
[...]

Ik had verwacht dat de Knights of the Vale op het begin al zouden komen opdagen en het hele leger van Ramsay weg veegden. Dat ze uiteindelijk toch kwamen was te voorspellen, maar ik vond het vrij goed in elkaar gestoken.
Jon die zich uit de tent laat lokken door Ramsay. Ramsay die vervolgens een 'muur' maakt van lijken en uiteindelijk het hele leger van Jon vast zet, precies zoals gepland. Ik dacht op een gegeven moment zelfs dat het einde verhaal was...
Ja het was weer heel typisch. Jon luistert niet en laat zich zo obvious in de val lokken, situatie bijna hopeloos en toch een overwinning doordat net voor alles hopeloos verloren leek opeens een gigantisch leger komt opdagen.
Grindtegel schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:03:
Wat een zeverkousen zitten hier zeg met dat gezeur "meeeh het was niet verrassend" . Wat verwacht je dan? Dat er iedere aflevering iets tegendraads moet gebeuren omdat het GoT is? Nee dat is verrassend...
Ik zou het een beter verhaal vinden als dat leger van The Vale er ruim op tijd was of juist veel te laat. Maar dit is timing op de minuten en dat maakt het zo cliché en voorspelbaar. Dat is iets wat je voorgaande seizoenen eigenlijk niet had, loopt nu als een stereotype (fantasy) oorlogsfilm.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2016 21:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

luxzenburcht schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:33:
Altijd in aflevering negen sneuvelt er een favoriet :( Ik zal je missen Ramsey met je briljante glimlach :).

Wat een geweldige acteur, misschien zelfs wel een betere sadist als Joffrey?
Absoluut niet.

Ramsey doet alles wel overwogen maar bij Joffrey komt het uit het hart wat het imo. nog gevaarlijker maakt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
The battle of bastarda was natuurlijk al vanaf het begin van het seizoen bekend dat hij ging komen, maar op dit moment is de toekomst echt totaal een verrasing, gezien er nog 2 kleinere seizoenen komen, komen er nog 2 grote shout outs. Ben echt benieuwd hoe dany westeros gaat veroveren en jon met z'n paar mannen die zijn overgebleven de white walkers wilt tegen houden. Wat er gaat gebeuren in kingslanding is ook een raadsel.

Op dit moment zegt mijn gevoel dat we volgende week nog geen moment krijgen dat dany de boot pakt of de white walkers door de muur komen. Maar een grote cliffhanger gaat er komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickerC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2022
Iemand een idee waar aflevering 10 over zal gaan? Wat mij opvoel is het geluid van 3x de hoorn toen Davos zijn wandeling aan het maken was, we weten allemaal wat dat betekent >:) Een voorsmaakje van wat er komt in episode 10? Correct me if I'm wrong.
Echt een fantastisch goede aflevering deze, heb er (alweer) van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
beuker19 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:41:
[...]

Absoluut niet.

Ramsey doet alles wel overwogen maar bij Joffrey komt het uit het hart wat het imo. nog gevaarlijker maakt.
Een voorspelbaarder. Nee ik zou sneller mijn broekje vol hebben van Ramsey dan van Joffrey. En waarschijnlijk mis ik dan weer iets in mijn broekje. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gezien de rest van het seizoen vond ik de relatief goede afloop eigenlijk best verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Ik had ergens nog de hoop dat de Karstarks Ramsay in het ootje namen (en een cordon om Jon heen maakten om hem te beschermen) maar dat was helaas niet het geval.

Prachtige aflevering!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja. Dat was voorspelbaar allemaal. Erg knap visueel spektakel maar vond het weinig boeiend. Als ik dit vergelijk met Hardhome dan vond ik Hardhome leuker omdat we daar de Night King in volle glorie zagen, dat was nog spannend. Ik snap niet zo goed waarom Sansa eerst Petyr afwijst. Dan Petyr een mailtje stuurt, maar Jon niet verteld. Dan vervolgens de nacht voor de battle hem alsnog niet verteld dat Petyr langskomt. Misschien hadden ze dan nog even een uurtje of twee kunnen wachten.

But hey. Alle hoop op plot en intrige zijn al een paar afleveringen terug de deur uit gegaan dus laten gewoon genieten van alle stompzinnige actie! Roooaaarr.

// edit.

Myeaaa. Dit was wel een supergave aflevering. Ik denk dat mijn enthousiasme voor GoT gewoon wel aardig op is. In s05e09 kon ik er echt van genieten. En nu zat ik alleen maar te denken "mjah, ziet er fantastisch uit maar het gaat nergens om". Tricky.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xT0GqGNywRCCmiXEqc/giphy.gif
RIP Ramsay Bolton, poisoned by his enemies.

[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 20-06-2016 22:17 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:02

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Het was f*kkin fan-tas-tisch...
Ik was met Jon mee aan het doen toen ie aan het stompen was op Ramsey, man man man wat een heerlijke aflevering was dit!

MEER AJB!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 13:43
Nog beter, we weten nu dat heel kingslanding vol ligt met het groene vuur.
En cersie zal er niet vies van zijn om dat te gebruiken tegen de HS.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Ik denk dat die geniepige HS niet de pijp uit gaat, we moeten toch nog een irritant personage overhouden in de serie? Ondanks dat Cersei niet veel goeds verdiend vind ik die HS echt de grootste smiecht van allemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:42
Heerlijk actie, vooral de scène waar gewoon geen cut in zat met Jon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Met Tsurany. Was sterker geweest wanneer Sansa Jon wel ingelicht had en ze Ramsay in de val lieten lopen met deze slag. Op net moment dat Ramsay zijn ruiters stuurt dat de ridders van The Vale dan van twee kanten komen aanvallen. En ook sterk was het geweest wanneer Ramsay zijn laatste pijl niet op Rickon had gericht maar op Jon...

Wie hingen nu brandend aan die kruizen eigenlijk?

En inderdaad, er klonk hoorngeschal. Kwam dat vd Nights Watch helemaal? Dat zou inderdaad betekenen dat de WW eraan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 07:51
Tsja, wie blijft er nu nog over om te haten..

Geweldig overigens, dat lachje van Sansa op het einde. _/-\o_ Misschien gaat ze persoonlijk nog wel achter Cersei aan.

[ Voor 62% gewijzigd door cbr600f4i op 20-06-2016 22:19 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Als kijker was Ramsay toch juist een heerlijke sadist? Meedogenloos, gek, onvoorspelbaar maar toch ook wel erg slim. In ieder geval een stuk slimmer dan onze Jon.

Tommen...die is pas irritant voor mij als kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:10

Eijkb

Zo.

Hoe je een aantal cliche's zo fantastisch mooi in beeld kunt brengen. Prachtig.

Maar toch, zat me toch wat te verbijten om Jon's acties. Man man man wat kost die gozer veel levens uit zijn eigen achterban. Naast zijn poging zijn broertje te redden en de eenzame charge ook het dwaze achterna zitten van Ramsey tot aan de poort. Had even gewacht op wat boogschutters, dan had die reus nog geleefd. Die werd nu opgeofferd voor een poortje in te beuken zonder dekking. Etc etc.
Aan de andere kant, die eenzame Jon voor een aanstormend leger en die enorme clash daaropvolgend zag er echt fantastisch uit. Meer dan.

.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

readytoflow schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:17:
Met Tsurany. Was sterker geweest wanneer Sansa Jon wel ingelicht had en ze Ramsay in de val lieten lopen met deze slag.
Ik kan niet wachten op jullie TV serie ! Dat moet wat worden zeg ; totaal onvoorspelbaar en elke 5 minuten een plotwending ... en er komen geen bloopers, want die zijn er gewoon niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

readytoflow schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:17:
Met Tsurany. Was sterker geweest wanneer Sansa Jon wel ingelicht had en ze Ramsay in de val lieten lopen met deze slag. Op net moment dat Ramsay zijn ruiters stuurt dat de ridders van The Vale dan van twee kanten komen aanvallen. En ook sterk was het geweest wanneer Ramsay zijn laatste pijl niet op Rickon had gericht maar op Jon...

Wie hingen nu brandend aan die kruizen eigenlijk?

En inderdaad, er klonk hoorngeschal. Kwam dat vd Nights Watch helemaal? Dat zou inderdaad betekenen dat de WW eraan komen!
Ramsay schoot op Rickon omdat hij wist dat Jon dan in zijn val zou trappen.

In Winterfell had ie Jon ook kunnen pakken maar schoot ie Wun Wun in zijn oog, waarom? Omdat Ramsay wist dat ie Jon op die manier het meeste pijn doet. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

cbr600f4i schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:18:
Tsja, wie blijft er nu nog over om te haten..
Cersei, Tommen omdat hij gewoon een kneus is(en geen clegane bowl), Walder Fray en de High Sparrowom er maar een paar te noemen.

Ik denk trouwens ook dat King's Landing gaat branden want Tirion gaf ons alweer een hint en het is niet de eerste die er over begint.

Wat mij ook wel opvalt is dat er steeds meer vrouwen de macht krijgen/willen en ik denk dat daarom Sansa ook de eerste lady van Winterfell word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 07:51
beuker19 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:29:
[...]

Wat mij ook wel opvalt is dat er steeds meer vrouwen de macht krijgen/willen en ik denk dat daarom Sansa ook de eerste lady van Winterfell word.
Valar Morghulis ;)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 20-06-2016 22:49 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Heb het ook even bekeken, ging mooi. Mooie battle.
Volgens mij probeert Littlefinger, Sansa te versieren/ in te palmen, zodat hij totale macht heeft in het noorden en het op kan nemen tegen de overige houses in the south.

Vergeet nooit zijn uitspraak: 'chaos is a ladder' en volgens mij is de chaos nu aardig aan het steigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lekkere aflevering. Door al die veld slagen gaan ze de Dothraki nodig hebben om de wereld te redden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wow, wat een ongelofelijk gave aflevering. Eindelijk de draakjes goed in actie gezien en dan die hele charge van Jon, waarbij je het leger van Ramsay als een soort tsunami op hem af ziet komen... en dan de manier waarop hij wordt ingehaald door 'zijn' leger. Geweldig in beeld gebracht, echt ongekend. Daarna het leger van Little Finger dat die cirkel van voetsoldaten overspoelt...

Het leger van Jon is aardig in de pan gehakt, maar ik denk wel dat Jon en Sansa nu weer meer steun krijgen in het noorden van voormalige Stark-bannermen die eerder twijfelden (of zelfs de kant van Ramsay Bolton kozen).

[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-06-2016 22:58 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat Wun Wun niet optimaal ingezet is. De enige reus die je hebt, kun je best wat beter bewapenen. Een boomstam als knots zou goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37
Mooie aflevering. Het feit dat de uitkomst zo voorspelbaar is. Tja. Aanval van stannis op King's landing was in principe hetzelfde. Last minute rescue. Geen moment had ik het gevoel dat Stannis zou winnen.
Maar toen was het oké omdat het ook zo in de boeken staat?
Afgelopen aflevering betekent wel dat er geen mannelijke Stark troonopvolger meer is. Bran wordt een boom en John is een Snow. Of komt de mega plotwending dat John wel een kind is van Ned? Alle gezeur over cliché is dan wel in 1 klap voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Russel88 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:33:
Afgelopen aflevering betekent wel dat er geen mannelijke Stark troonopvolger meer is. Bran wordt een boom en John is een Snow. Of komt de mega plotwending dat John wel een kind is van Ned? Alle gezeur over cliché is dan wel in 1 klap voorbij :)
Of LF trouwt met Sansa en zorgt voor nageslacht.
Of LF tovert een gesealde brief van niemand minder dan Robb Stark toen hij Lord of Winterfell was en King of the North. Die had toch een verklaring opgesteld om Jon Snow als Stark te erkennen? Kan best dat LF dat in handen heeft gekregen en hem als Warden of the North legitimeren als echte Stark ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wauw wat een aflevering :D briljant in beeld gebracht allemaal en zooo bevredigend hoe Ramsey aan zijn einde komt >:)

Deze aflevering was zo goed dat het de season finale kon zijn enige wat ontbreekt was een cliffhanger op het einde. Ben benieuwd of en hoe ze dit ooit gaan overtreffen in e10??

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Joosie200 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:37:
[...]

Of LF trouwt met Sansa en zorgt voor nageslacht.
Of LF tovert een gesealde brief van niemand minder dan Robb Stark toen hij Lord of Winterfell was en King of the North. Die had toch een verklaring opgesteld om Jon Snow als Stark te erkennen? Kan best dat LF dat in handen heeft gekregen en hem als Warden of the North legitimeren als echte Stark ;)
Sansa met LF komen kleine LFjes uit, en geen kleine Starks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Nieuwevolger schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:12:
Heerlijk die blik van die gladjanes littlefinger toen z'n mannen aankwamen, kan echt genieten van die man. Ben benieuwd wat meneer nu wilt.
Hij en Varys spelen allebei een heel interessante rol. Misschien dat Varys volgende aflevering nog wat leuk uit een hoge hoed tovert ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Waar was varys ook alweer heen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Chaoss schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:46:
Waar was varys ook alweer heen?
Varen naar westeros. Vreemd genoeg werd Mereen aangevallen door een mega vloot net nadat hij vertrok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Drogon! Mijn favoriete draak. :D

Verder een erg gave aflevering en zeer mooi in beeld gebracht.
De uitkomst van de Battle of the Bastard vond ik verrassend genoeg en zag ik niet op die manier aan komen. Ik vind de serie nog steeds verrassingen genoeg brengen. Dat er dingen zijn die voorspelbaar zijn is vrij normaal want dat heeft elke serie.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:05
Deze afl. was ook qua conversaties weer oude niveau, met Dany en Yara als hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Dat was een leuk gesprek ja..l
Yara wil het plunderen wel opgeven voor wat playtime met Daenarys.

Hoe hebben ze die draken in het verleden eigenlijk verslagen? Met wildfire?
Zijn toch mooie oneliners icm met de beelden: "your reign is over"; "my reign has just begon". En dan relaxed wegvliegen op je draak om bijna nagelvijlend het slagschip tot zinken te brengen.

[ Voor 35% gewijzigd door readytoflow op 21-06-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
readytoflow schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:05:
Dat was een leuk gesprek ja..l
Yara wil het plunderen wel opgeven voor wat plastime met Daenarys.

Plastime? Denk wel meer dan dat :P Zoals Yara zelf zei: "I'm up for anything" ;)

Draken in het verleden werden toch zelf zwakker en zwakker, minder groot en machtig? Gooi er genoeg speren doorheen (check hoe Drogon gepierced werd in die arena in seizoen 5) en blijft doorhakken en je kan een draak wel dood krijgen. Hoeft dus niet door wildfire te zijn, lijkt me sowieso lastig om een draak te laten verbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Poeh wat een vette aflevering zeg! Dat belooft wat voor de finale!

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Erkel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:30:
Nou ga er maar vanuit dat dit het hoogtepunt van dit seizoen is en dat volgende week een opmaat voor het volgende seizoen zal zijn.
Joosie200 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:24:
[...]

Plastime? Denk wel meer dan dat :P Zoals Yara zelf zei: "I'm up for anything" ;)

Draken in het verleden werden toch zelf zwakker en zwakker, minder groot en machtig? Gooi er genoeg speren doorheen (check hoe Drogon gepierced werd in die arena in seizoen 5) en blijft doorhakken en je kan een draak wel dood krijgen. Hoeft dus niet door wildfire te zijn, lijkt me sowieso lastig om een draak te laten verbranden.
De draken werden vast gezet en doen het niet zo goed in gevanggenschap.

Volgens mij is dat nog aan bod geweest toen Tirion de 2 draken los liet.

[ Voor 18% gewijzigd door beuker19 op 21-06-2016 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Erkel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:30:
Op basis van de afgelopen seizoenen kun je rustig stellen dat aflevering 9 meestal het echte hoogtepunt van het seizoen is. Dus ik verwacht zelf niet dat ze hier komende week nog overheen zullen gaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:42
Ze hebben deze aflevering ook ingezonden naar de Emmy's. Ook de makers hadden verwacht dat dit de gaafste aflevering van het seizoen zou worden. Na vorige week maakt dit een hoop goed. Wat cliche's hier en daar, maar man ik zat in elkaar gekropen op de bank. Dat is Game of Thrones. Soms denk je dat je het kan voorspellen.... Bam pijl in je oog... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Snippo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:00:
[...]
Jon die zich uit de tent laat lokken door Ramsay. Ramsay die vervolgens een 'muur' maakt van lijken en uiteindelijk het hele leger van Jon vast zet, precies zoals gepland. Ik dacht op een gegeven moment zelfs dat het einde verhaal was...
Ik vond het ook mooi om te zien dat Ramsay meer is dan alleen maar een psychopaat.
Z'n oorlogstactieken zijn van een hoog niveau. In de serie lijkt het net of de Starks niet de meest intelligente mensen zijn. Keer op keer delven ze het onderspit als het op wits aankomt. Eddark, Rob, Sansa en nu Jon op het oorlogsveld.
Gelukkig hebben ze nu een gast in huis die het niet moet hebben van mind games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:42
Russel88 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:45:
[...]

Ik vond het ook mooi om te zien dat Ramsay meer is dan alleen maar een psychopaat.
Z'n oorlogstactieken zijn van een hoog niveau. In de serie lijkt het net of de Starks niet de meest intelligente mensen zijn. Keer op keer delven ze het onderspit als het op wits aankomt. Eddark, Rob, Sansa en nu Jon op het oorlogsveld.
Gelukkig hebben ze nu een gast in huis die het niet moet hebben van mind games :)
In het toneelstuk waar Arya bij was werden ze ook zo afgebeeld.
Domme drinkende Noorderlingen!! Ned vertrouwde op loyaliteit i.p.v. zijn wits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Goner schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:26:
[...]

Ik kan niet wachten op jullie TV serie ! Dat moet wat worden zeg ; totaal onvoorspelbaar en elke 5 minuten een plotwending ... en er komen geen bloopers, want die zijn er gewoon niet :+
Toch jammer dat je alles zo simpel monddood moet maken. Met dit soort "argumenten". Waarom zou je geen kritiek kunnen hebben op iets wat je graag kijkt/doet? Ik hoef het niet meteen beter te kunnen om er kritiek op te kunnen hebben hé.
Russel88 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:33:
Mooie aflevering. Het feit dat de uitkomst zo voorspelbaar is. Tja. Aanval van stannis op King's landing was in principe hetzelfde. Last minute rescue. Geen moment had ik het gevoel dat Stannis zou winnen.
Maar toen was het oké omdat het ook zo in de boeken staat?
Geen moment dat Stannis kon winnen? Stannis had gewonnen totdat de Tywin terug kwam om de boel te redden. Tijdens die siege waren er genoeg scenes die het interessant houden. Van te voren Bron vs the Hound. Daarna Tyrion die na hard werken zijn val kan loslaten op Stannis. Joffrey die wegrent van het gevecht. Tyrion zijn ultieme speech om vervolgens zichzelf bijna op te offeren terwijl niemand hem mag. De moordpoging van Cersei op Tyrion via de Kingsguard. Cersei die Tommen bijna vermoord. Dit maakten voor mij die aflevering beter dan de afgelopen aflevering.

Ik kijk GoT niet voor tits en actie. In de eerste paar seizoenen waren er maar een een handvol veldslagen, maar ik kon er beter van genieten omdat alles spannender was.

Also, where's Ghost?!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 06:25:
[...]
Volgens mij is dat nog aan bod geweest toen Tirion de 2 draken los liet.
Ja dat heb ik wel onthouden hoor. Tyrion heeft nu eenmaal van die geniale quotes. Maar wat doet dat af aan mijn opmerking? De vraag was of en zo ja hoe draken verslagen kunnen worden. Dat dus overige twee losgelaten waren uit hun kettingen betekende dus niet dat ze zelfstandig uit die grot/piramide waren gekomen. Pas toen Dany op Drogon voorbij vloog voelden de andere twee haar aanwezigheid om een uitgang te forceren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
readytoflow schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:05:
Ze worden oud en gaan dood. Blijkbaar leven draken in GoT niet heel lang. Die van Dany zijn ook al in een paar jaar volwassen.

Ze verdwenen omdat draken niet heel handig zijn in vredestijd. Net als in Mereen werden de draken in Kings Landing opgesloten zodat ze niet gaan snacken op de locale bevolking.
Maar door hun gevangenschap werd elke generatie kleiner. Te zien aan de schedels die in de tunnels onder de red keep liggen.
De laatste generatie van niet groter dan een kat.
Joosie200 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:14:
[...]

Ja dat heb ik wel onthouden hoor. Tyrion heeft nu eenmaal van die geniale quotes. Maar wat doet dat af aan mijn opmerking? De vraag was of en zo ja hoe draken verslagen kunnen worden. Dat dus overige twee losgelaten waren uit hun kettingen betekende dus niet dat ze zelfstandig uit die grot/piramide waren gekomen. Pas toen Dany op Drogon voorbij vloog voelden de andere twee haar aanwezigheid om een uitgang te forceren :Y
Misschien met magie. Maar het is nog nooit iemand gelukt.

[ Voor 31% gewijzigd door RocketKoen op 21-06-2016 08:19 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De Dornish hebben ooit een draak kunnen aanpakken door een grote speer door zijn/haar oog te schieten.

Wat is jullie favoriete negende aflevering van de serie?

1: S03E09
2: S02E09
3: S01E09
4: S04E09
6: S05E09
5: S06E09

Alhoewel ik de laatste 3 wel lastig vind. Ik vond Hardhome interessanter dan Battle of the Basterds en het onverwachte einde van the Viper was nog wel een "whaaaaat" momentje. Die miste ik bij s05/06 wel.

[ Voor 62% gewijzigd door MrVegeta op 21-06-2016 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 15:58
Ben benieuwd wat er in aflevering 10 naar voren zou komen :) ik gok Bran en Arya voornamelijk om alvast een opzetje te maken voor seizoen 7, hoogtepunt dit seizoen hebben we wel gehad. Of zou het ook nog een losbarsten tussen de High Sparrow en Cersei?

[ Voor 9% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 21-06-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 15-09 17:05
Qua emoties, verrassing, impact etc gaat er niets boven de Red Wedding. SE03EP09 dus.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
EvaluationCopy schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:46:
Qua emoties, verrassing, impact etc gaat er niets boven de Red Wedding. SE03EP09 dus.
Red Wedding.. pfoe, zelden zo boos en teleurgesteld geweest. Lang geleden dat ik van een serie moest bijkomen. Achteraf gezien natuurlijk fantastisch gedaan, maar ik zag het toen toch totaal niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 15:58
Prosac schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:48:
[...]
Red Wedding.. pfoe, zelden zo boos en teleurgesteld geweest. Lang geleden dat ik van een serie moest bijkomen. Achteraf gezien natuurlijk fantastisch gedaan, maar ik zag het toen toch totaal niet aankomen.
Het grappige was dat toen ik dit in het boek las, ik ook sneller ging lezen en mijn hart ging kloppen. Zelfde met de battle tussen the mountain en the viper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

spoiler: boek
Ik was wel fan van de Blackwater (uit de boeken) met dat Loras (dacht ik) het harnas draagt van Renly. Zo awesome.

[quote]At this point, Tywin Lannister's army arrives in concert with the Tyrell forces under Ser Loras Tyrell. Ser Loras wears the armor and crown of the late Renly Baratheon to sow confusion and discord amongst Stannis's men. Tyrell and Lannister cavalry smash Stannis's forces and rout them although some are able to retreat in good order to their landing vessels. Stannis is dragged reluctantly from the battlefield by loyal retainers.[/quote]

[ Voor 1% gewijzigd door Mx. Alba op 21-06-2016 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik heb echt een uur in spanning en ge-entertaint gekeken. Wat een prachtige aflevering!!!

Dany's verhaal was leuk, maar Jon vs Ramsay was episch! Het spel voor de slagveld waarin Ramsay nog vol zelfvertrouwen het 1 op 1 gevecht weigert want morgen hakt hij dat kleine legertje van Jon de pan in. En dat Sansa die hem vertelt dat hij morgen dood gaat, welterusten! En weg is ze, heerlijk moment. Ik begin echt van Sansa te houden. In het begin kon ik haar niet uit staan maar ze is enorm gegroeid en echt een baas geworden. Super!

Alle Stark kinderen die nog leven zijn gegroeid en klaargestoomd voor de eindstrijd.

Dat Jon zich toch laat verassen door Ramsay's spelletje met Tickon is bloed irritant maar past precies in zijn rol. Dat Rickon eraan ging was duidelijk vanaf het moment dat hij beeld kwam. De slagveld was prachtig. De chaos zag er zeer overweldigend uit. Jon die bijna begraven werd was echt benauwend. Sansa en Littlefinger die op het laatste moment aankomen en de boel redden. Heerlijk.

Grappig dat mensen het voorspelbaar vonden. Volgens mij heeft hij nooit bevestigd dat hij zou komen en is hij vreselijk onbetrouwbaar, dus het had echt alle kanten op gekund. Daarbij is voorspelbaar ook onvoorspelbaar in GoT. Dat het ging volgens het boekje past niet in de lijn van GoT en daarmee dus juist weer wel. Maar goed, A happy end makes no sense in GoT. Ik hou dan ook mijn hart vast voor volgende week. Naar GoT standaarden was dit too easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

Spooksel

Spooksel!

MrVegeta schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:20:
Alhoewel ik de laatste 3 wel lastig vind. Ik vond Hardhome interessanter dan Battle of the Basterds en het onverwachte einde van the Viper was nog wel een "whaaaaat" momentje. Die miste ik bij s05/06 wel.
Hardhome was de 8e ep van S5, niet de 9e :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Spooksel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:21:
[...]

Hardhome was de 8e ep van S5, niet de 9e :)
Oh really? Dan weet ik niet eens wat er in S05e09 gebeurde. Stannis werd verslagen? Shereen verbrand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

MrVegeta schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:23:
[...]

Oh really? Dan weet ik niet eens wat er in S05e09 gebeurde. Stannis werd verslagen? Shereen verbrand?
Check
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0EU1qU4.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1GYwk9P.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MrVegeta schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:04:
[...]
Met dit soort "argumenten".
Nee, dan een argument als 'alles was voorspelbaar' :?
Waarom had niemand dat dan voorspeld van tevoren ? Dit was weer 20/20 hindsight ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh ja. Danny was nog aan het rondklooien in Mereen. Thanks
Goner schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:33:
[...]

Waarom had niemand dat dan voorspeld van tevoren ? Dit was weer 20/20 hindsight ...
Waar heb je het over? "Dat", wat? Dat LitlleFinger zou langskomen om de boel te redden? Dat zag iedereen toch aankomen?

Anyway, ik ga de serie gewoon kijken voor blood/gore/actie/dragons/tits (ongeveer het tegenovergestelde van de boeken :p) en dan hopen dat Winds of Winter ooit nog uit gaat komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Even uitprinten en op ooghoogte (wanneer je zit) op de toiletdeur hangen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Qf5QleC.jpg

OT: Top aflevering, vooral de battle met Jon was grijpend.

[ Voor 27% gewijzigd door theHoff op 21-06-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Joosie200 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:14:
[...]

Ik heb niet gehoord een draak in een battle verslagen is maar dat ze uiteindelijk uitgestorven zijn omdat ze gevangen werden gezet en daar door steeds kleiner werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

[...]

Alles was inderdaad wel erg Hollywood voorspelbaar.
  • The knights of the Vale komen precies op tijd.
  • Jon laat zich uit de tent lokken maar sterft niet.
  • De twee draken in Mereen ontsnappen net nu.
  • De Dothraki komen ook precies op tijd.
  • Theon en Yara weten met een speedrecord in Mereen aan te komen terwijl de stad belegerd is.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het stompzinnig gedrag van Sansa door niets te zeggen dat ze hulp heeft gevraagd van Littlefinger.

Tuurlijk zat ik tijdens de aflevering op het puntje van mijn stoel en het was allemaal prachtig en spannend in beeld gebracht maar dat ontslaat de schrijvers er niet van een samenhangend geheel te leveren soals ze dat vroeger wel konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

Weet niet wat jullie er van vonden, maar het leek gister ook een beetje, alsof John niet dood kan. Na het begin van de battle, kreeg je een aantal keren te zien, dat er iemand een charge op hem deed (die hij zelf niet in de gaten had) maar die dan door een mede soldaat gedood word, zodat John weer veilig is.

Het gebeurde zo vaak, dat ik dacht.. owkee de Lord of Light wil niet dat John nog een keer dood gaat ofzo.. = immortal?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Nibbz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:41:
Weet niet wat jullie er van vonden, maar het leek gister ook een beetje, alsof John niet dood kan. Na het begin van de battle, kreeg je een aantal keren te zien, dat er iemand een charge op hem deed (die hij zelf niet in de gaten had) maar die dan door een mede soldaat gedood word, zodat John weer veilig is.

Het gebeurde zo vaak, dat ik dacht.. owkee de Lord of Light wil niet dat John nog een keer dood gaat ofzo.. = immortal?
Ik zou er niet meer achter zoeken dan: Plot Armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

beuker19 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:40:
[...]

Ik heb niet gehoord een draak in een battle verslagen is maar dat ze uiteindelijk uitgestorven zijn omdat ze gevangen werden gezet en daar door steeds kleiner werden.
De Dornish hebben een (grote) draak verslagen.
Tijntje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:41:
[...]

Alles was inderdaad wel erg Hollywood voorspelbaar.
  • Jon laat zich uit de tent lokken maar sterft niet.
  • Theon en Yara weten met een speedrecord in Mereen aan te komen terwijl de stad belegerd is.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het stompzinnig gedrag van Sansa door niets te zeggen dat ze hulp heeft gevraagd van Littlefinger.
Grotendeels met je post eens. Behalve
Technisch gezien komen ze net te laat :p. Ik vraag mij af in hoeverre LF al aanwezig was maar de boel in de gaten hield om zo laat mogelijk de boel te redden. Want hoe langer hij wacht hoe minder slachtoffers hij krijgt natuurlijk. Dus het kan zijn dat hij al een poosje aanwezig was maar lang wachtte met het inzetten van zijn leger.
Dat die draken ontsnappen terwijl Danny en Drogon langs vliegen is natuurlijk geen toeval. Ze waren paar afleveringen terug al los gelaten. Ze "voelden" Danny of Drogon (of beide) en daarom ontsnapten zij.
Ook hier zijn ze niet precies op tijd. Er zijn duizenden slachtoffers gevallen. En ze waren al lang onderweg. Danny arriveerde in de nacht in Mereen op haar draak. Dat het Dothraki leger pas uren later aankomt lijkt mij op zich prima.
Wellicht kwamen zij aan nadat de belegering van Danny op de Masters was afgelopen? Ik kan mij voorstellen als er nog een grote vloot aankomt dat je wel ff vraagt "Sup?" voordat je alles plat brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Zo wat een aflevering zeg... Het begin van de slag tussen Jon en Ramsay vond ik ongeloofwaardig... Ze maken een plan dat Jon ineens compleet vergeet en hij stormt er hersenloos in zijn eentje op af. Al ben je nog zo witheet, zelfs dan kan ik me niet inbeelden dat je niet terug gaat naar je eigen linie. Ik had verwacht dat hij het lijk van Rickon zou oppakken en meenemen naar de eigen linie. Ook vond ik het raar dat Rickon dom in een rechte lijn bleef lopen, terwijl er een boogschutter op je schiet.

Ok, dat gezegd hebbende: Verder heb ik echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Vond het erg mooi in beeld gebracht. Ik kreeg last van plaatsvervangende claustrofobie op het moment dat de de Karstarks (??) met een phalanx om hen heen gingen staan en vervolgens stapje voor stapje voorwaarts liepen en iedereen systematisch om zeep hielpen. De paniek en verslagenheid werd erg goed in beeld gebracht. Zo goed zelfs dat mijn vriendin het niet meer aan kon zien haha.
Toen ze de phalanx vormden had ik nog even de hoop dat ze zich zouden omdraaien en zich zouden aansluiten bij de Starks, maar helaas.

De scenes in Myreen vond ik ook tof in beeld gebracht. Al met al een top aflevering en het grootste gedeelte zat ik op het puntje van mijn stoel.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik heb hem gisteren ook gekeken en man man man wat een aflevering. Ik had het vanaf het begin tot het eind voorspeld wat er ging gebeuren en alles is uitgekomen.
Dit is denk ik de beste veldslag die ik in een serie dan wel film heb gezien. Zo goed in beeld gebracht. Heerlijk chaotisch vooral dat stuk dat Jon bijna onder de voet wordt gelopen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

MrVegeta schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:51:
[...]

De Dornish hebben een (grote) draak verslagen.

[...]

Grotendeels met je post eens. Behalve

[...]

Technisch gezien komen ze net te laat :p. Ik vraag mij af in hoeverre LF al aanwezig was maar de boel in de gaten hield om zo laat mogelijk de boel te redden. Want hoe langer hij wacht hoe minder slachtoffers hij krijgt natuurlijk. Dus het kan zijn dat hij al een poosje aanwezig was maar lang wachtte met het inzetten van zijn leger.

[...]

Dat die draken ontsnappen terwijl Danny en Drogon langs vliegen is natuurlijk geen toeval. Ze waren paar afleveringen terug al los gelaten. Ze "voelden" Danny of Drogon (of beide) en daarom ontsnapten zij.

[...]

Ook hier zijn ze niet precies op tijd. Er zijn duizenden slachtoffers gevallen. En ze waren al lang onderweg. Danny arriveerde in de nacht in Mereen op haar draak. Dat het Dothraki leger pas uren later aankomt lijkt mij op zich prima.

[...]

Wellicht kwamen zij aan nadat de belegering van Danny op de Masters was afgelopen? Ik kan mij voorstellen als er nog een grote vloot aankomt dat je wel ff vraagt "Sup?" voordat je alles plat brand.
Je bent het groten deels met me oneens ;)
Ik denk dat we er inderdaad wel het zelfde inzitten, prachtige gefilmde en spannende aflevering, plot technisch niet altijd even consistent als vroeger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:03
Flimovic schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:54:
Zo wat een aflevering zeg... Het begin van de slag tussen Jon en Ramsay vond ik ongeloofwaardig... Ze maken een plan dat Jon ineens compleet vergeet en hij stormt er hersenloos in zijn eentje op af. Al ben je nog zo witheet, zelfs dan kan ik me niet inbeelden dat je niet terug gaat naar je eigen linie. Ik had verwacht dat hij het lijk van Rickon zou oppakken en meenemen naar de eigen linie. Ook vond ik het raar dat Rickon dom in een rechte lijn bleef lopen, terwijl er een boogschutter op je schiet.
Volgens mij was hij als hij terug gereden was redelijk gespietst door een zooi pijlen ik denk dat dat het plan A was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Flimovic schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:54:
Al ben je nog zo witheet, zelfs dan kan ik me niet inbeelden dat je niet terug gaat naar je eigen linie.
Z'n paard was onder 'm uitgeschoten ... en ruiters op z'n hielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Goner schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:01:
[...]

Z'n paard was onder 'm uitgeschoten ... en ruiters op z'n hielen.
In het begin nog niet, hij had gewoon meteen terug moeten/kunnen gaan. In plaats daarvan stormde hij alleen naar voren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Typisch een Stark move. Familie boven alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Flimovic schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:02:
[...]
In het begin nog niet, hij had gewoon meteen terug moeten/kunnen gaan. In plaats daarvan stormde hij alleen naar voren.
Ah, inderdaad!!
Even terug gekeken ... dacht dat hij bij Rickon bleef staan, maar hij gaat draven als de boogschutters van Bolton gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35
Alle kritiek op de aflevering hier is in mijn ogen wel terecht, met name het 'warpen' van Theon en Yara en de Knights of the Vale, die allemaal precies op tijd en zonder maandenlang reizen aan weten te komen. Dat of we zitten naar een niet sequentiële serie te kijken.

De rest van de kritiek komt denk ik door het feit dat deze aflevering, en daarmee het verhaal, compleet in dienst stonden van de veldslagen en actie. En voor deze keer vergeef ik het ze, want mijn god wat zat ik op het puntje van m'n stoel toen die phalanx uitgevoerd werd en LF maar niet kwam opdagen. Of toen Rickon nog even doorboord werd. Staaltje machtsvertoon van Dany was ook erg goed en tot aan het einde, toen Ramsay nog even werd neergezet als 'normaal' toen hij zijn laatste woorden tegen een hond uitsprak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Michielgb schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:13:
Alle kritiek op de aflevering hier is in mijn ogen wel terecht, met name het 'warpen' van Theon en Yara en de Knights of the Vale, die allemaal precies op tijd en zonder maandenlang reizen aan weten te komen. Dat of we zitten naar een niet sequentiële serie te kijken.

De rest van de kritiek komt denk ik door het feit dat deze aflevering, en daarmee het verhaal, compleet in dienst stonden van de veldslagen en actie. En voor deze keer vergeef ik het ze, want mijn god wat zat ik op het puntje van m'n stoel toen die phalanx uitgevoerd werd en LF maar niet kwam opdagen. Of toen Rickon nog even doorboord werd. Staaltje machtsvertoon van Dany was ook erg goed en tot aan het einde, toen Ramsay nog even werd neergezet als 'normaal' toen hij zijn laatste woorden tegen een hond uitsprak.
Het warpen, vind ik niet zo storend, hoeveel tijd er tussen bepaalde scenes zit is gewoon niet duidelijk en dat is hier al vaker besproken. Zo was volgens mij de veldslag in Mereen al voorbij. Ergens daarna, dit kunnen uren/dagen/weken zijn geweest, kwamen Yara en Theon aan.

Het precies op tijd aankomen is wel een terecht puntje van kritiek. Vorige aflevering Dany met Drogon, en nu LF met het leger van The Vale. En ben het hartgrondig met je eens dat ze het vergeven mag worden dat deze episode in het teken van veldslagen en actie stonden. Holy fuck wat vet.

[ Voor 5% gewijzigd door Flimovic op 21-06-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat of we zitten naar een niet sequentiële serie te kijken.
Dat mag onderhand wel duidelijk zijn :). Ik had graag een scene gezien hoe de Ironborn aankwam. Maar doordat Danny zegt dat dat ze met boten zijn gekomen lijkt het mij dat ze na de slag van Mereen aankwamen. Dus de scene dat zij elkaar ontmoeten is niet direct nadat Danny de masters verslagen had.

Knights of the Vale waren ook al een lange poos onderweg. Waarschijnlijk had Littlefinger zijn leger ergens in de buurt van Winterfel geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lauryn schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:20:
Grappig dat mensen het voorspelbaar vonden. Volgens mij heeft hij nooit bevestigd dat hij zou komen en is hij vreselijk onbetrouwbaar, dus het had echt alle kanten op gekund. Daarbij is voorspelbaar ook onvoorspelbaar in GoT. Dat het ging volgens het boekje past niet in de lijn van GoT en daarmee dus juist weer wel. Maar goed, A happy end makes no sense in GoT. Ik hou dan ook mijn hart vast voor volgende week. Naar GoT standaarden was dit too easy.
Ik merk dat indien het gaat om Tyrion, Daenerys of Jon een aantal GoT regels niet meer opgaan. Je merkt duidelijk dat het om hoofdpersonen gaan die moeten blijven leven. En dan wordt het lastig om daar een fatsoenlijk plot omheen te schrijven en is het heel aantrekkelijk om naar die "net op tijd" dingetjes te grijpen.
Je hebt verschillende soorten van voorspelbaarheid. Van te voren kan je zo'n aflevering moeilijk voorspellen maar naarmate de aflevering vordert wordt het al heel snel duidelijk wat het einde gaat worden en kan je die prima voorspellen. Zodra je Jon de aanval ziet inzetten weet je dat het leger dat nooit gaat winnen en dan weet je ook dat, om Jon te laten overleven, de enige logische optie is dat het leger van The Vale precies op tijd gaat komen.
En dat is wat ik jammer vind, ik wil niet aan het begin van een aflevering al weten wat het einde is. Ik wil dat er meerdere eindes mogelijk zijn die allemaal logisch blijken te zijn. Maar je merkt nu dat de serie echt naar een bepaald einde toe wilt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:25:
[...]

Ik merk dat indien het gaat om Tyrion, Daenerys of Jon een aantal GoT regels niet meer opgaan. Je merkt duidelijk dat het om hoofdpersonen gaan die moeten blijven leven. En dan wordt het lastig om daar een fatsoenlijk plot omheen te schrijven en is het heel aantrekkelijk om naar die "net op tijd" dingetjes te grijpen.

[...]

Je hebt verschillende soorten van voorspelbaarheid. Van te voren kan je zo'n aflevering moeilijk voorspellen maar naarmate de aflevering vordert wordt het al heel snel duidelijk wat het einde gaat worden en kan je die prima voorspellen. Zodra je Jon de aanval ziet inzetten weet je dat het leger dat nooit gaat winnen en dan weet je ook dat, om Jon te laten overleven, de enige logische optie is dat het leger van The Vale precies op tijd gaat komen.
En dat is wat ik jammer vind, ik wil niet aan het begin van een aflevering al weten wat het einde is. Ik wil dat er meerdere eindes mogelijk zijn die allemaal logisch blijken te zijn. Maar je merkt nu dat de serie echt naar een bepaald einde toe wilt.
Eens.

Daarbij kan ik me herinneren dat een LOTR-achtig scenario in dit topic al is voorspeld.

Hebbes:
markdm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:58:
[...]

LOTR en GoT spoilers:
spoiler:
Laat me raden, het te kleine leger van good guys gaat tegen het grotere leger van badguys vechten waarbij ze eigenlijk geen kans hebben. Tot op het aller laatste moment blijken de good guys te verliezen, maar dan, by first light on the fifth day, komt Gandalf en Eomer met de Rohirrim aan om Helm's Deep te redden. O wacht verkeerd verhaal, ik bedoel, net wanneer Minas Tirith blijkt te vallen komt Theoden met de Rohirrim om de vijand van de zijkant aan te vallen. Fack alweer verkeerd verhaal. Nu wel GoT, wanneer King's Landing bijna valt komt Tywin gelukkig net op het laatste moment aanzetten om Stannis te verslaan.O fack, weer verkeerde scene. Dus net nadat The Nights Watch de eerste slag won komt Stannis aanzetten om de Wildlings te verrassen. Super origineel.
Mijn punt is, dit soort "verrassing" is al vaak genoeg gebeurt. Dan heb ik liever dat een van de twee legers dik ingemaakt wordt. Is misschien niet bijzonder, maar is daardoor wel "origineel".

[...]

[ Voor 31% gewijzigd door Flimovic op 21-06-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Dat laatste inderdaad. De makers van de serie hebben verklaard dat ze de tijdlijnen vaak iets verschuiven om alles op een spannende manier in de afleveringen te passen. Verschillende verhaallijnen lopen soms iets voor of achter op andere, en veel onbelangrijke dingen worden overgeslagen. Dat laatste doen natuurlijk alle series; alleen de sleutelmomenten worden getoond. Soms maakt de regisseur het duidelijk dat er tijd verstreken is, en soms moeten we dat zelf invullen. Ik heb hier geen enkele moeite mee. Zouden ze alle reistijd en andere details allemaal on-screen afhandelen, dan zouden er veel meer klachten zijn geweest naar mijn idee, want dan zou het tempo en ritme van de serie erg vermoeiend zijn. Soms zal het ook een budget-kwestie zijn: het scheelt een hoop qua opnames en CGI om zorgvuldig te kiezen wat je laat zien.

In het specifieke geval van Theon en Yara: de Narrow Sea is geen hele lange overtocht (edit: ze moeten wel om Westeros heen, dus toch langer dan ik in m'n hoofd had, zoals Terranova hieronder aangeeft), ze zijn ervaren zeelui met snelle schepen, en Daenerys heeft aan haar terugreis van Vaes Dothrak naar Mereen ook minstens een week gespendeerd. Ook kan er prima tijd gezeten hebben tussen de slag om Mereen en de aankomst van de Ironborn. Dus het past allemaal redelijk (het kan zomaar om een paar weken gaan), en wat we zien wordt dus geoptimaliseerd voor het kijkplezier.

[ Voor 10% gewijzigd door geert1 op 21-06-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
geert1 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:29:
[...]
In het specifieke geval van Theon en Yara: de Narrow Sea is geen hele lange overtocht (vandaar "Narrow" uiteraard), ze zijn ervaren zeelui met snelle schepen, en Daenerys heeft aan haar terugreis van Vaes Dothrak naar Mereen ook minstens een week gespendeerd. Dus het past allemaal redelijk, en wat we zien wordt dus geoptimaliseerd voor het kijkplezier.
Als je de map referenced moet je wel weten waar je het over hebt.

Van de Iron Islands naar Meereen moet je eerst om half westeros heen. Dan over de Narrow Sea en dan nog een heeeeel groot stuk van Essos voorbij varen. Zo kort is het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Terranova schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:33:
[...]

Als je de map referenced moet je wel weten waar je het over hebt.

Van de Iron Islands naar Meereen moet je eerst om half westeros heen. Dan over de Narrow Sea en dan nog een heeeeel groot stuk van Essos voorbij varen. Zo kort is het echt niet.
Inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IFIgzHX.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willthor
  • Laatst online: 08-07 09:55
Over het warpen van de knights of the Vale ben ik het niet eens.
Er zal vast een tijd over heen zijn gegaan dat Jon en Sansa alle huizen langs zijn gegaan om steun te vragen. Dat is in aflevering 7, als Littlefinger al in Molestown is en hoewel hij is z'n eentje sneller kan dan een groep knights, lijkt me dit wel een realistische tijdsspanne. Want in aflevering 4 is Littlefinger bij Robyn Arryn en zegt hij dat ze mee gaan helpen in de strijd om het noorden.

Dat Yara en Theon te snel in Mereen zijn ben ik het wel mee eens. Maar als ze nog maar 1 seizoen hebben om alle verhaallijnen kloppend te krijgen, moet ze toch een beetje dingen versnellen.
Het zou me dan ook bijvoorbeeld niets verbazen als we Arya in de buurt van Winterfell zien (ofzo) in de volgende aflvering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 30-08 21:23
Hmmmm je was me net voor

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Willthor schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:39:
Over het warpen van de knights of the Vale ben ik het niet eens.
Er zal vast een tijd over heen zijn gegaan dat Jon en Sansa alle huizen langs zijn gegaan om steun te vragen. Dat is in aflevering 7, als Littlefinger al in Molestown is en hoewel hij is z'n eentje sneller kan dan een groep knights, lijkt me dit wel een realistische tijdsspanne. Want in aflevering 4 is Littlefinger bij Robyn Arryn en zegt hij dat ze mee gaan helpen in de strijd om het noorden.

Dat Yara en Theon te snel in Mereen zijn ben ik het wel mee eens. Maar als ze nog maar 1 seizoen hebben om alle verhaallijnen kloppend te krijgen, moet ze toch een beetje dingen versnellen.
Het zou me dan ook bijvoorbeeld niets verbazen als we Arya in de buurt van Winterfell zien (ofzo) in de volgende aflvering.
Het ging mij ook niet over het warpen van The Knights of the Vale, maar meer dat niemand in het Noorden ze heeft gezien, je zou toch verwachten dat iemand even een raafje stuurt na een enorm leger te hebben gezien, en dat ze ook nog eens precies op de minuut op het juist moment komen aanrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

En welke andere gebeurtenissen maken het precies dat het niet kan in de tijdslijn? Wie weet gaan er tussen bepaalde shots wel meerdere weken overheen :? We zien alleen maar gebeurtenissen, we zien nergens dat er bijvoorbeeld 1 dag overheen gaat.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tijntje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:42:
[...]

Het ging mij ook niet over het warpen van The Knights of the Vale, maar meer dat niemand in het Noorden ze heeft gezien, je zou toch verwachten dat iemand even een raafje stuurt na een enorm leger te hebben gezien, en dat ze ook nog eens precies op de minuut op het juist moment komen aanrijden.
Misschien dacht Ramsey nog dat LF een ally is.
Hij heeft hem immers Sansa bezorgd. En hij was zover iedereen dacht een ally van de Lannisters.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Flimovic schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:27:
Eens.

Daarbij kan ik me herinneren dat een LOTR-achtig scenario in dit topic al is voorspeld.

Hebbes:

[...]
Iemand heeft mijn post onthouden _/-\o_

Maar ik ben het grotendeels eens wat hier gezegd wordt. De aflevering was echt geweldig, het was echt een spektakel en het zag er visueel geweldig uit. Doordat iedereen zo onder de indruk was van de veldslag in The North vergeet iedereen hoe prachtig Meereen er vanuit de lucht uitzag. Op IMDb heeft deze aflevering zelfs de hoogste beoordeling van GoT met een 10/10. Maar zelf vond ik toch andere afleveringen zoals The Rains of Castamere, Blackwater en The Children beter, daar was het verhaal toch sterker. Er zaten nu te veel plotholes in het gevecht en Jon en Tormund hadden echt te veel plotarmor naar mijn gevoel. Zo is het gewoon stom hoe Wun Wun geen wapen had gekregen, als je kijk naar hoe enorm effectief hij was met een boomstam bij Hardhome. Daar sloeg hij in zijn eentje tientallen whights om, maar nu tikte hij alleen maar wat tegen speren aan. Ook hoe de muur van lijken zo perfect gevormd werd en hoe Ramseys troepen zomaar achter Jon langs konden lopen om hun in te sluiten. Als je het vergelijkt met Blackwater was daar het gevecht naar mijn mening toch logischer. BotB was naar mijn mening toch te veel vormgegeven rondom spectaculair zijn en het plot goed uitkomen, en dan komt logica pas op de tweede plek. Daarmee wil ik de aflevering niet als slecht bestempelen, maar gewoon als een 9 of 9,5 in plaats van een 10, want dat is echt te veel.

En ik vind het niet erg dat ze het varen van Theon en Yara niet lieten zien, ook al is het meerdere duizenden kilometers, het is saai als ze elke aflevering hun op een boot laten zien. "Zijn we er bijna Yara?" "Nee Theon, we varen net langs de baai van Oldtown, dit betekend dat we halverwege tot Volantis zijn, waar we een stop maken." "Yara, vind je deze scenes niet ook erg nutteloos en saai?" "Ja Theon, dat zijn ze inderdaad, maar we moeten aan de kijker laten zien dat we aan het varen zijn en niet teleporteren."
Maar mij leek het dan weer wel leuk om te laten zien hoe de Greyjoys in Meereen aankwamen, zou toch weer spectaculair geweest zijn.
Ik was ook net van plan dat kaartje te posten, waren jullie me net voor.

[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 21-06-2016 10:52 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

markdm schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Iemand heeft mijn post onthouden _/-\o_

Maar ik ben het grotendeels eens wat hier gezegd wordt. De aflevering was echt geweldig, het was echt een spektakel en het zag er visueel geweldig uit. Doordat iedereen zo onder de indruk was van de veldslag in The North vergeet iedereen hoe prachtig Meereen er vanuit de lucht uitzag. Op IMDb heeft deze aflevering zelfs de hoogste beoordeling van GoT met een 10/10. Maar zelf vond ik toch andere afleveringen zoals The Rains of Castamere, Blackwater en The Children beter, daar was het verhaal toch sterker. Er zaten nu te veel plotholes in het gevecht en Jon en Tormund hadden echt te veel plotarmor naar mijn gevoel. Zo is het gewoon stom hoe Wun Wun geen wapen had gekregen, als je kijk naar hoe enorm effectief hij was met een boomstam bij Hardhome. Daar sloeg hij in zijn eentje tientallen whights om, maar nu tikte hij alleen maar wat tegen speren aan. Ook hoe de muur van lijken zo perfect gevormd werd en hoe Ramseys troepen zomaar achter Jon langs konden lopen om hun in te sluiten. Als je het vergelijkt met Blackwater was daar het gevecht naar mijn mening toch logischer.

En ik vind het niet erg dat ze het varen van Theon en Yara niet lieten zien, ook al is het meerdere duizenden kilometers, het is saai als ze elke aflevering hun op een boot laten zien. "Zijn we er bijna Yara?" "Nee Theon, we varen net langs de baai van Oldtown, dit betekend dat we halverwege tot Volantis zijn, waar we een stop maken." "Yara, vind je deze scenes niet ook erg nutteloos en saai?" "Ja Theon, dat zijn ze inderdaad, maar we moeten aan de kijker laten zien dat we aan het varen zijn en niet teleporteren."
Maar mij leek het dan weer wel leuk om te laten zien hoe de Greyjoys in Meereen aankwamen, zou toch weer spectaculair geweest zijn.
Haha, bedankt voor het inkleuren van de ontbrekende scenes :*)

Verder een heldere analyse waar ik me dan ook graag bij aan sluit. Deze aflevering stond in het teken van het visuele spektakel. Het logica was naar GoT-standaarden matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
Tijntje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:42:
[...]

Het was al wel bekend dat The Knights of the Vale bij Moat Cailin gekampeerd waren, wat de gateway tot het noorden is. Verder weet ik niet of de andere houses loyaal zijn aan de Boltons; de Umbers en Karstarks wel, maar Ramsey had al een paar lords geflayed, wat nou niet echt garant staat voor een goede relatie. Kan me dus best voorstellen dat andere houses het leger van Baelish zien en dan het lekker laten gaan zonder waarschuwing te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 13-09 15:26
Russel88 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:45:
[...]

Ook mooi dat Sansa al precies had voorspeld hoe het zou gaan omdat zij hem al langer kent. Jon denkt dat hij slim is door Ramsay uit de tent te lokken, maar Sansa had al lang door dat Ramsay juist degene is die de spelletjes speelt. En uiteindelijk draait hij de rollen gewoon om en gaat Jon stomme dingen doen doordat Ramsay hem uit de tent lokt.
De Starks handelen gewoon teveel uit emotie, gevoel en trots. Dat heeft de meesten tot nu toe de kop gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

En toch, als je kijkt naar de Starks dan zijn er van de 3 volwassenen en 6 kinderen nog 5 in leven :P (OK, Benjen heeft een wat aparte status, maar toch...) Niet een heel slechte score na 6 seizoenen GoT :P D'r zijn huizen bij die het slechter doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 15-09 17:05
En die ene volwassene.... (laat maar }) )

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Haha, true... Maar die tel ik voor nu toch ff als 100% dood :P

Hun direwolfs doen het dann toch wat minder :P

2 v/d 6 nog maar over!

[ Voor 38% gewijzigd door Spooksel op 21-06-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a84bXqY_460s_v1.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Mon0lith op 21-06-2016 11:23 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
Nog even twee plaatjes voor de Rickon situatie :+ :

Afbeeldingslocatie: http://memeguy.com/photos/images/serpentine-rickon-serpentine-218287.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4UfDw3a.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Zijn zwaard is omgesmolten om het zwaard voor Jamie en Joffrey te maken :P
Maar hij had best wel een boom ofzo mee kunnen nemen. Of een schild... Dan was zo'n linie met schildjes een stuk minder vervelend geweest.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 120 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic