[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
cbr600f4i schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:54:
Van begin tot nu volgt Arya een training, dat is haar hele verhaal. Het zou best kunnen dat Syrio Jaqen is. Aangezien we Syrio niet officieel dood hebben zien gaan zou het me verbazen als hij niet ergens terugkomt. Al is het maar om Arya uiteindelijk te beschermen/helpen (of wat dan ook).
Hetzelfde als met The Hound dus :) Zou leuk zijn als blijkt dat hij Jaqen is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:33
Dat idee heb ik eigenlijk al een paar seizoenen. Toevallig komen ze allebei op Braavos en daar geloven er veel in de God of Death. Dit plaatje heeft met toen aan het denken gezet:Afbeeldingslocatie: http://watchersonthewall.com/wp-content/uploads/2016/04/i9Au7XT.jpg

Lijkt me wel gaaf. Syrio en Jaqen zijn allebei gave karakters. Misschien dat Syrio door haar training er al achter kwam dat Arya misschien wel een FM kon worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 20:21
En dan kom je er opeens achter dat de Queen of Thorns Emma Peel is uit de 60's serie The Avengers. WTF 8)7

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coole aflevering;
- Gisteren kon ik niet op de bijnaam van Sandor Clegane komen, maar inderdaad The Hound is terug. Het deed me een beetje aan van die oude westerns denken met een tikkie Charles Bronson / Death Wish. Een revolverheld, die een rustig leven als boer verkiest boven het roekeloze leven van voorheen. Door een brute moordpartij besluit hij toch weer de wapens op te pakken! Revenge is coming!
- Queen of Thorns stal voor mij de show in de dialoog met Cersei. Ik lag werkelijk dubbel. Ik denk wel dat het verstandig is dat ze vertrekt uit King's Landing, aangezien de volgende ronde in de Game of Thrones gespeeld gaat worden.
- Margaery is wel heel opzichtig met haar act. De High Sparrow zal het waarschijnlijk wel door hebben.
- Goed dat we Theon en Yara nog een keer gezien hebben (tot volgend seizoen! ;w)
- Blackfish vs Kingsslayer... _/-\o_
- En niet te vergeten een speech van Ser Davos om dan te horen te krijgen dat je leger aangevuld wordt met maar liefst 62 man. :+
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:08:
Aan het einde van seizoen 8 schrikt Bran wakker in bed, met old nan naast zich die hem verhaaltjes aan het vertellen was in bed en was het allemaal een droom.
Dat zou ongeveer de grootste anti-climax zijn die er bestaat. Die theorie bestaat overigens ook over The Walking Dead.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2016 09:06 . Reden: te vroeg geklikt ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dubrillion schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 07:29:
Dat idee heb ik eigenlijk al een paar seizoenen. Toevallig komen ze allebei op Braavos en daar geloven er veel in de God of Death. Dit plaatje heeft met toen aan het denken gezet:[afbeelding]

Lijkt me wel gaaf. Syrio en Jaqen zijn allebei gave karakters. Misschien dat Syrio door haar training er al achter kwam dat Arya misschien wel een FM kon worden.
Hoezo komen ze beide toevallig uit Bravos? Wat is daar toevallig aan, er zijn wel meer mensen uit Bravos in Westeros, net als dat er lui uit Westeros in Bravos zijn :p.

Ook zijn de Faceless Man niemand. Terwijl Syrio de First sword of Bravos is. Dus die is vrij bekend. Nu kan het natuurlijk zijn dat een FM de identiteit van Syrio overneemt voor een missie, maar over het algemeen proberen ze vrij onbekend te blijven (denk ik).

En de qoutes bij het plaatje zegt nog steeds niets want dat is een gezegde dat erg veel gezegd wordt in Bravos.

Dus Syrio = Sexy Jezus ga ik niet in mee :p

Ik ben vast niet de enige die de resurectie van Jon enorm vind tegenvallen. Hij gaat dood, komt terug en gaat door met waar die mee bezig was. Of die nou wel/niet dood was gegaan maakt allemaal niet zoveel uit behalve dat hij nu niet meer the watch hoort (wat ook nog vrij discutabel is). Voor de rest merken we 0 verschil. Ik vraag me af dat we Ghost nu minder zien om CGI redenen of omdat hij weet dat er iets is niet klopt aan Jon. Ik vind het in ieder geval een enorme anticlimax gezien dat de dood van Jon één van de grootste cliffhangers was uit tv geschiedenis.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 09-06-2016 09:12 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:14
Die theorie lijkt me sterk. Dat zou betekenen dat de Faceless Men een soort van lange termijn planning hadden. Terwijl het volgens mij gewoon huurmoordenaars zijn. Toevallig kwam Arya die 1 tegen.

Lol @ sexy jezus, hoe komt die vent eigenlijk aan die bijnaam?

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

EvaluationCopy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:40:
En dan kom je er opeens achter dat de Queen of Thorns Emma Peel is uit de 60's serie The Avengers. WTF 8)7
offtopic: Dat was vroeger echt wel een lekker wijf hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 22:33
MrVegeta schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:08:
[...]
Ik ben vast niet de enige die de resurectie van Jon enorm vind tegenvallen. Hij gaat dood, komt terug en gaat door met waar die mee bezig was. Of die nou wel/niet dood was gegaan maakt allemaal niet zoveel uit behalve dat hij nu niet meer the watch hoort (wat ook nog vrij discutabel is). Voor de rest merken we 0 verschil. Ik vraag me af dat we Ghost nu minder zien om CGI redenen of omdat hij weet dat er iets is niet klopt aan Jon. Ik vind het in ieder geval een enorme anticlimax gezien dat de dood van Jon één van de grootste cliffhangers was uit tv geschiedenis.
Ik ben het deels met je eens. Ik zei tegen me vriendin: Ze gaan hem heus niet op deze manier en zo snel al tot leven halen. Ik heb theorieën gelezen over dat hij zou wargen in Ghost en dan via dat hele warg/greenseer idee R+L=J kon bevestigen. Of dat hij terug zou komen als halve White Walker. Opzich had ik verwacht dat Mel hem terug zou brengen, maar ze had nu z'n moment van: ik kan het niet... Dus had gehoopt dat ze na een meesterlijke speech van Davos of wanneer de White Walkers aan de deur stonden te trappelen ze op het laatste moment Jon terug zou brengen als Azor Ahai of iets dergelijks... _/-\o_

Dus ja... een beetje teleurgesteld ben ik wel. Maar je weet het niet. Misschien toont het nog niet, maar is hij toch deels ze karakter kwijt en wordt hij mega bad-ass 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:00
ulTimaS schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:15:
[...]

offtopic: Dat was vroeger echt wel een lekker wijf hoor!
offtopic: Wat ik nog gekker vind ik dat ik haar ook nog op Margaery vind lijken
http://www.imdb.com/media/rm630442240/ch0012860

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Jaqen H'ghar komt overigens niet uit Braavos, hij komt oorspronkelijk uit één van de free cities in essos genaamd Lorathi. Dit is ook de reden waarom hij altijd in derde persoon spreekt, zo spreken namelijk alle mensen die daar vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ulTimaS schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:24:
Jaqen H'ghar komt overigens niet uit Braavos, hij komt oorspronkelijk uit één van de free cities in essos genaamd Lorathi. Dit is ook de reden waarom hij altijd in derde persoon spreekt, zo spreken namelijk alle mensen die daar vandaan komen.
Dan is het natuurlijk nog steeds de vraag of het persoon dat zich voordeed als Jaqen H'ghar daadwerkelijk Jaqen H'ghar is :p maar goed gespot :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Zag een gifje op 9gag waar je Arya op een brug ziet lopen waarbij ze iemand passseerd die van achteren precies op Arya lijkt, zelfde outfit, dubbele knotjes etc. Heb nog niet de tijd gehad om te kijken of dat echt in de aflevering zit en hoe dat er in full hd uitziet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ow, ik dacht dat alle faceless men zo moeilijk spraken. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

MrVegeta schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:28:
[...]

Dan is het natuurlijk nog steeds de vraag of het persoon dat zich voordeed als Jaqen H'ghar daadwerkelijk Jaqen H'ghar is :p maar goed gespot :)
Aangezien ik niet over de boeken mag praten (die jij volgens mij ook gelezen hebt) zal ik geen vergelijking maken, maar in de show is al geïnsinueerd dat hij een Faceless man is en alleen maar het gezicht van Jaqen gebruikt om het voor Arya makkelijker te maken om mee te communiceren ipv een onbekende. (s05e02 rond 45min.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Malt007 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:32:
Zag een gifje op 9gag waar je Arya op een brug ziet lopen waarbij ze iemand passseerd die van achteren precies op Arya lijkt, zelfde outfit, dubbele knotjes etc. Heb nog niet de tijd gehad om te kijken of dat echt in de aflevering zit en hoe dat er in full hd uitziet. Iemand enig idee?
Masie heeft al wel verteld dat ze in veel meer scene's zit dan mensen denken, omdat ze haar niet zullen herkennen.
ulTimaS schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:34:
[...]

Aangezien ik niet over de boeken mag praten (die jij volgens mij ook gelezen hebt) zal ik geen vergelijking maken, maar in de show is al geïnsinueerd dat hij een Faceless man is en alleen maar het gezicht van Jaqen gebruikt om het voor Arya makkelijker te maken om mee te communiceren ipv een onbekende. (s05e02 rond 45min.)
En dat is in een TV serie natuurlijk ook makkelijker omdat je geen 100 acteurs hoeft te hebben :P
Telkens als een van die faceless men een "face" aantrekt moet er een andere acteur zijn rol spelen. Met de stem van het origineel eroverheen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

RocketKoen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:41:
[...]

Masie heeft al wel verteld dat ze in veel meer scene's zit dan mensen denken, omdat ze haar niet zullen herkennen.

[...]

En dat is in een TV serie natuurlijk ook makkelijker omdat je geen 100 acteurs hoeft te hebben :P
Telkens als een van die faceless men een "face" aantrekt moet er een andere acteur zijn rol spelen. Met de stem van het origineel eroverheen
Ik vind het ook wel een logische oplossing om eerlijk te zijn. De kijkers hebben direct al een connectie met Jaqen. Maar het was meer om aan te geven dat Syrio Forel = Jaqen H'ghar net zo logisch klinkt als bijvoorbeeld Jaqen = Ned Stark omdat hij ervoor heeft gezorgd dat Arya training kreeg van Syrio. Of Jaqen = [insert random character] is. Hij zal ongetwijfeld wel een andere karakter zijn geweest die wij kennen, maar ik denk dat we dat maar gewoon moeten afwachten -O- .

[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 09-06-2016 09:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
yeshin schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:23:
[...]

Dat is meer mensen opgevallen.

Afbeeldingslocatie: http://lovelace-media.imgix.net/uploads/195/5c5d9ca0-e02e-0131-6ccd-0aa0f90d87b4.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 12:15
[...]

Je bent niet de enige:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wt6NuqL.jpg

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ja, 45:30 - 45:35. Van achteren ziet het er inderdaad bekend uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Olenna Tyrel.. The Queen of sick burns.. uhm.. I mean Thorns..Queen of Thorns.
Zo zien er meer meisjes uit in Braavos, dus niets speciaals volgens mij. (zag ergens op reddit ook screenshots uit het vorige seizoen met andere meisjes die er hetzelfde uit zagen)

[ Voor 83% gewijzigd door ulTimaS op 09-06-2016 10:03 . Reden: Arya ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

ulTimaS schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:24:
zo spreken namelijk alle mensen die daar vandaan komen.
Dat vraag ik me af ... Shae kwam ook uit Lorath en die sprak niet zo. Is het niet een gebruik van de Faceless Men ?

EDIT: alhoewel ... dan zou de Waif ook zo moeten praten, maar dat doet ze niet. Bij die ondervraging van Arya vraagt ze "Who were you before you came here?" en "Tell me about the Hound." ... waarop Arya dan in de 3e persoon probeert te antwoorden.
Mmmm :?

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 09-06-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Goner schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
[...]

Dat vraag ik me af ... Shae kwam ook uit Lorath en die sprak niet zo. Is het niet een gebruik van de Faceless Men ?
Oh ja ik zie het. Het is overigens alleen in de tv-show bekend waar zij vandaan komt. Soms haal ik de boeken en de show door elkaar.

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 09-06-2016 10:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Ze was ook Bond girl in On Her Majesty's Secret service:

Afbeeldingslocatie: http://www.007james.com/i/articles/top_10_girls/tracy_bond.jpg :9

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Dubrillion schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:21:
[...]

Ik ben het deels met je eens. Ik zei tegen me vriendin: Ze gaan hem heus niet op deze manier en zo snel al tot leven halen. Ik heb theorieën gelezen over dat hij zou wargen in Ghost en dan via dat hele warg/greenseer idee R+L=J kon bevestigen. Of dat hij terug zou komen als halve White Walker. Opzich had ik verwacht dat Mel hem terug zou brengen, maar ze had nu z'n moment van: ik kan het niet... Dus had gehoopt dat ze na een meesterlijke speech van Davos of wanneer de White Walkers aan de deur stonden te trappelen ze op het laatste moment Jon terug zou brengen als Azor Ahai of iets dergelijks... _/-\o_

Dus ja... een beetje teleurgesteld ben ik wel. Maar je weet het niet. Misschien toont het nog niet, maar is hij toch deels ze karakter kwijt en wordt hij mega bad-ass 8)
En daarom bende gij geen auteur van beroep O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Acteurs van Game of Thrones in hun jongere jaren: http://i.imgur.com/k0AZ9Si.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door ulTimaS op 09-06-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:04
Davos en The Hound zien er nu in de serie wel heel anders uit

The Three Eyed Raven 1957(!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Sjurm schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:36:
[...]

Davos en The Hound zien er nu in de serie wel heel anders uit

The Three Eyed Raven 1957(!)
The Hound was ook Yarp-guy van Hot Fuzz !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Nog maar één dan: http://imgur.com/gallery/KyXAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

MrFl0ppY schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:14:
Die theorie lijkt me sterk. Dat zou betekenen dat de Faceless Men een soort van lange termijn planning hadden. Terwijl het volgens mij gewoon huurmoordenaars zijn. Toevallig kwam Arya die 1 tegen.
Het heeft me altijd wel verbaasd dat in King's Landing de lokale guards iemand als Jaqen hebben kunnen arresteren. Hij is niet alleen heel erg goed in vechten maar kan ook simpelweg een ander uiterlijk aannemen. Hoe kan je zo iemand ooit oppakken ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Wat een verrassing, acteurs hebben in meer dan 1 serie / film gespeeld en ze leefden zelfs al voordat wij ze kenden uit een serie :o :+
IJzerlijm schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:30:
Het heeft me altijd wel verbaasd dat in King's Landing de lokale guards iemand als Jaqen hebben kunnen arresteren. Hij is niet alleen heel erg goed in vechten maar kan ook simpelweg een ander uiterlijk aannemen. Hoe kan je zo iemand ooit oppakken ?
Scenario1: hij had en reden gevangen genomen te worden, zoals verderop iemand ombrengen oid.

Scenario2: wordt betrapt door grote groep mensen. Beter handen omhoog dan kans op verlies.

Scenario3: wordt betrapt door grote groep mensen. Geen kans om ze allen te doden. Beter handen omhoog dan kans op al te bekend te worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
F_J_K schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:32:
Wat een verrassing, acteurs hebben in meer dan 1 serie / film gespeeld en ze leefden zelfs al voordat wij ze kenden uit een serie :o :+

[...]

Scenario1: hij had en reden gevangen genomen te worden, zoals verderop iemand ombrengen oid.

Scenario2: wordt betrapt door grote groep mensen. Beter handen omhoog dan kans op verlies.

Scenario3: wordt betrapt door grote groep mensen. Geen kans om ze allen te doden. Beter handen omhoog dan kans op al te bekend te worden.
De laatste keer dat wij die Syrio zagen kwamen er volgens mij een heleboel kingsgaurds de kamer inlopen. We zagen niet hoe dat afliep. Hij zou net zo goed gevangen genomen kunnen zijn en in die kooi opgesloten worden. En dus alsnog Jaqen zijn.. maar zo kun je alles wel blijven verdedigen natuurlijk :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:04
Of dit was een gelegenheid om Arya te ontmoeten, dus gewoon zo gepland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 20:21
Dit blijft ook grappig:

Afbeeldingslocatie: http://i.huffpost.com/gen/1764278/thumbs/o-ROBSON-AND-JEROME-570.jpg?2

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
IJzerlijm schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Ja, ik vond het ook verwonderlijk...
Daarnaast had ik zo'n idee dat hem uitbreken appeltje-eitje zou moeten zijn... en toch moet hij Arya om hulp vragen! Een beetje verdacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Waarom zou het zo raar zijn dan Jaqen vast zat? Het feit dat hij z'n porem kan wisselen maakt hem nog geen onoverwinnelijke eindbaas of zo. :?

Je ziet ook bij Arya dat de meeste methoden van ombrengen niet zozeer gaan om een uitblinkende vechtkunst maar slim gebruik maken van de situatie en een verrassingselement.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gonadan schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:41:
Het feit dat hij z'n porem kan wisselen maakt hem nog geen onoverwinnelijke eindbaas of zo. :?
Precies, hij is huurmoordenaar, geen Mountain die een patrouille van de City Watch wel op z'n eentje kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Gonadan schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:41:
Waarom zou het zo raar zijn dan Jaqen vast zat? Het feit dat hij z'n porem kan wisselen maakt hem nog geen onoverwinnelijke eindbaas of zo. :?
En dan nog, onoverwinnelijke eindbazen gaan in deze serie ook dood. (Of verliezen een ledemaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

[...]

offtopic, waarom is dit offtopic? So ontopic as can be :9

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:00
Cyb3 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 17:36:
[...]

offtopic, waarom is dit offtopic? So ontopic as can be :9
Ging niet over de inhoud.. :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:28

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

yeshin schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:01:
[...]

Ging niet over de inhoud.. :7
Soms is de vorm belangrijker dan de inhoud :9~

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aGxPPqZ_460s.jpg

Mwah, ja, zou kunnen. Maar lijkt mij niet echt waarschijnlijk. Beetje ver gezocht, als weet je het nooit bij GoT

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 10-06-2016 18:45 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Doordat personages terugkeren uit de dood (The Hound, Jon Snow), hebben sommige kijkers het vermoeden dat Syrio Forel ook terugkomt. Hij heeft dan natuurlijk ook geen on-screen dood gehad:

Wat denken jullie?

[ Voor 23% gewijzigd door mobstaa op 10-06-2016 21:27 ]

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

mobstaa schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:55:
spoiler:
Doordat personages terugkeren uit de dood (The Hound, Jon Snow), hebben sommige kijkers het vermoeden dat Syrio Forel ook terugkomt. Hij heeft dan natuurlijk ook geen on-screen dood gehad:

[afbeelding]

Wat vinden jullie?
Dit zijn plaatjes van de volgende aflevering. Het maakt mij niet zo veel uit, maar de regels zijn duidelijk. Als je spoiler vrij wil posten kan dat in [SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
ulTimaS schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:20:
[...]

Dit zijn plaatjes van de volgende aflevering. Het maakt mij niet zo veel uit, maar de regels zijn duidelijk. Als je spoiler vrij wil posten kan dat in [SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.
Thanks voor de heads-up. Ik had totaal niet door dat dit van een volgende aflevering was.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37
mobstaa schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:55:

Wat denken jullie?
Volgens de logica van de serie kan het niet anders. Er gebeuren gekkere dingen zeg maar, dus de kans dat Syrio op enig moment opduikt lijkt me groot. Zolang Arya nog rondloopt overigens. The Hound hebben ze ook bewaard dus die zal ook vast ergens in het verhaal van Arya een rol gaan spelen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
cbr600f4i schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:42:
[...]

Volgens de logica van de serie kan het niet anders. Er gebeuren gekkere dingen zeg maar, dus de kans dat Syrio op enig moment opduikt lijkt me groot. Zolang Arya nog rondloopt overigens. The Hound hebben ze ook bewaard dus die zal ook vast ergens in het verhaal van Arya een rol gaan spelen.
Ik hoop er wel op dat The Hound en Arya weer met elkaar in contact komen. De reis van die twee door Westeros vond ik altijd leuk om te kijken met grappige gesprekken en interessante gebeurtenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobstaa schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:17:
[...]
Ik hoop er wel op dat The Hound en Arya weer met elkaar in contact komen. De reis van die twee door Westeros vond ik altijd leuk om te kijken met grappige gesprekken en interessante gebeurtenissen.
Ik hoop in eerste instantie FCS dat zij het overleeft... :/
Zou het wel een gemis vinden qua karakter in GoT, net als die dwerg- ook een Legend imo.

Eindelijk de preview van E08 even gekeken en ik kwijl nu al als Pavlov voor a.s. maandag... :9~

spoiler:
Dit wordt een afl. waar ik als atheïst al enige tijd naar uitkijk... :9~

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Weet niet of het hier bekend mag worden en daarom plaats ik het voor de zekerheid in spoilertags
Al vind ik dat men er soms veel te ver in gaat zoals bij die foto van Waif/Syrio 8)7

spoiler:
Aflevering 9(Battle of Bastards duurt 60 minuten en aflevering 10(The Winds of Winter) duurt zelfs 69 minuten _/-\o_

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Alt Shift X uitleg van aflevering 7

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

markdm schreef op zondag 12 juni 2016 @ 02:00:
Alt Shift X uitleg van aflevering 7
[video]
Best part: Cleganebowl HYPE!!!

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 12-06-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
ulTimaS schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Best part: Cleganebowl HYPE!!!
Als Alt Shift X het zegt moet het wel waar zijn! :+

Alleen het valt me op dat hij zei dat Jon niet verandert is. Hier ben ik het echter niet mee eens, Jon is duidelijk voorzichtiger en onzekerder geworden, niet zo'n hele grote verandering (te klein naar mijn mening) maar het is wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 16:53
Vreemd dat niemand iets heeft gezegd over de geruchten dat een welbepaalde persoon terug haar intrede gaat maken in de serie (misschien al in de aflevering van vannacht).
spoiler:
Namelijk Catelyn Stark, of beter gezegd Lady Stoneheart. Link: http://screencrush.com/ga...toneheart-lem-lemoncloak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:09
Le Enfant! schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:26:
Vreemd dat niemand iets heeft gezegd over de geruchten dat een welbepaalde persoon terug een intrede gaat maken in de serie (misschien al in de aflevering van vannacht).
spoiler:
Namelijk Catelyn Stark, of beter gezegd Lady Stoneheart. Link: http://screencrush.com/ga...toneheart-lem-lemoncloak/
Wel hoor, al maanden, maar zit vooral in de speculatiesfeer en grenst aan boekspoilers. Lekker voor jezelf houden tenzij je in de afgelopen afleverigen aanleiding zag tot deze theorie. Ik niet.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

Tijntje

Hello?!

ulTimaS schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:01:
Olenna Tyrel.. The Queen of sick burns.. uhm.. I mean Thorns..Queen of Thorns.

[...]

Zo zien er meer meisjes uit in Braavos, dus niets speciaals volgens mij. (zag ergens op reddit ook screenshots uit het vorige seizoen met andere meisjes die er hetzelfde uit zagen)
Ik betwijfel het ook.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b6F0hD2.gif

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:40:
[...]

Wel hoor, al maanden, maar zit vooral in de speculatiesfeer en grenst aan boekspoilers. Lekker voor jezelf houden tenzij je in de afgelopen afleverigen aanleiding zag tot deze theorie. Ik niet.
Zoals Alt Shift X aangeeft in zijn review van episode 7. Wie zien de Brotherhood without banners. Ook zien we dat ze een ander pad zijn ingeslagen en blijkbaar een groep onschuldige mensen vermoorden. Dit zou erop kunnen wijzen dat Beric Dondarrion dood is, de leider van de groep. Misschien zijn de BWB een andere richting ingeslagen door een nieuwe leider. Laat brother Ray nou net zijn opgehangen, wat misschien wel een aanwijzing kan zijn.

Al met al geen sterke aanwijzingen, maar toch wel een kleine aanleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mobstaa schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:42:
[...]
Ook zien we dat ze een ander pad zijn ingeslagen en blijkbaar een groep onschuldige mensen vermoorden.
Blijkbaar ?? Er is nog niets gebleken ... hooguit schijnbaar :+
(ik ben er nog niet van overtuigd dat de BWB erachter zit ; the Hound wel aan z'n reactie te oordelen, maar die heeft dan ook - als Lannister - slechte herinneringen aan ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Hopelijk word alle opbouw ons beloond vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Nieuwevolger schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:13:
Hopelijk word alle opbouw ons beloond vanavond :)
Plus speculatie voor een volgende... Week? :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:45
God damn..
spoiler:
The Hound is loose!

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A man is thankful for this new episode. :Y) :9~

Aangename episode...kan niet anders zeggen, niet zo tam als vorige week.

spoiler:
Vergeet alle vage theorieën over Arya, die bitch van waif is gonna die!!! YEAH!!! Needle doet zij zeker niet meer weg, wat een lifesaver. Ik had verwacht dat al die scepter-gasten met een bloody war omgelegd zouden worden- helaas (nog) niet. "You're a shit at dying, you know that?" meesterlijk!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2016 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Eindelijk weer wat actie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
Neeeeeee dat ging even anders dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Jammer deze aflevering, had zoveel meer in kunnen zitten. Cleganebowl lijkt toch niet door te gaan. Arya was dus blijkbaar echt zo naïef en let her guard down. Geen plottwist whatsoever. Nu hebben we Arya bijna twee volledige seizoenen in Braavos gezien. We hebben gezien dat ze heeft getraind, om dit vervolgens in de vecht scene niet te zien. Blijkbaar kan ze na twee keer goed gestoken te zijn na korte tijd weer rennen en springen.

Wat had ik toch graag gezien dat Arya eigenlijk Jaqen was of een andere wenteling.

Oke, vooruit. Dat een siege is voorkomen maakt mij dan niet al te veel uit. Maar zorg er dan in hemelsnaam voor dat we The Blackfish zien in zijn eindstrijd. Hij wordt neergezet als mega bad-ass character. Dan wil ik ook graag zien hoe hij nog 10 man meeneemt richting zijn einde.

spoiler:
LSH lijkt ook ontkracht, Beric is nog bij de BWB en The Red Wedding is al een paar jaar geleden

[ Voor 25% gewijzigd door mobstaa op 13-06-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:04
Jammer ik had gehoopt dat The Mountain de hele groep zou afmaken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:16:
Ja, me too! Ik dacht: nu komt het, al die grijze muizen aan het spit, zielige kettingen om etc. die put moet vol bloed...helaas, 1 poppetje maar. Wel bruut dat zijn smackie er gewoon vanaf getrokken werd.. :D

Wat dat betreft had er wel iets meer uitgehaald kunnen worden, net als met de terugkeer van Khalesi.
Triest dat die Tommen, de kinder-koning, zo onder de plak zit bij die sparrow. Ik hoop dat dit laffe gedrag nog gruwelijk wordt afgestraft met een wrede kill van dit iele koninkje, hij is toch geen troon-materiaal met dat iele piepstemmetje van hem...ik irriteer mij steeds meer aan hem.
mobstaa schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:52:
Nu hebben we Arya bijna twee volledige seizoenen in Braavos gezien. We hebben gezien dat ze heeft getraind, om dit vervolgens in de vecht scene niet te zien. Blijkbaar kan ze na twee keer goed gestoken te zijn na korte tijd weer rennen en springen.
(knip...)
Maar zorg er dan in hemelsnaam voor dat we The Blackfish zien in zijn eindstrijd. Hij wordt neergezet als mega bad-ass character. Dan wil ik ook graag zien hoe hij nog 10 man meeneemt richting zijn einde.
Ben ik grotendeels met je eens; die gast zag er bad-shit-tough uit en nu is gedood, off-screen? Beetje jammer, gemiste kans op een bruut gevecht.

Arya eerst compleet lek gestoken (niemand trekt dit) en rent na 1 slokje puppy-melk weer de 100m in 11sec...beetje ongeloofwaardig idd. Maar dat met die kaars vond ik juist vet gedaan, ik hoef dat gevecht niet te zien- je weet gewoon dat dit fout afloopt voor die waif... :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik betaal de acteur die Tommen door een jaar lang abbo, die man verziekt alle actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:33:
Ik betaal de acteur die Tommen door een jaar lang abbo, die man verziekt alle actie.
Een goede reden om je abo op te zeggen idd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
Hadden twee toffe gevechten in kunnen zitten, beide krijgen we niet te zien.. Ongelooflijk!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Gynnad schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:56:
Hadden twee toffe gevechten in kunnen zitten, beide krijgen we niet te zien.. Ongelooflijk!
Inderdaad.. Blackfish dood zonder een gevecht te zien en a girl dood zonder een gevecht te zien. Lady Crane weten we ook niet hoe die is doodgegaan.. snap dat niet helemaal.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:14:
[...]
Lady Crane weten we ook niet hoe die is doodgegaan.. snap dat niet helemaal.
Waif had dat mes nog in haar handen, dus messteken en daarna een dubbele dwarsleasie over dat krukje heen, vermoed ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:21:
[...]

Waif had dat mes nog in haar handen, dus messteken en daarna een dubbele dwarsleasie over dat krukje heen, vermoed ik zo?
Het is apart dat ze het niet in beeld brengen.
Er gaan drie redelijk belangrijke personages dood, en van geen van allen zien we hoe ze doodgaan. Terwijl in andere afleveringen het gore van je scherm afspat..

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 13-06-2016 11:25 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:24:
[...]
Het is apart dat ze het niet in beeld brengen.
Er gaan drie redelijk belangrijke personages dood, en van geen van allen zien we hoe ze doodgaan. Terwijl in andere afleveringen het gore van je scherm afspat..
Ja, een beetje wel idd- je zou bijna denken dat er een andere regisseur op zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vind het Arya verhaal echt nergens meer op slaan nu. Eenvoudig kapotgestoken (dus al die afleveringen training waren ook niet erg zinvol) door dat assassin meisje, een nachtje slapen, en je hebt nergens meer last van? Springend en sprintend door de straten met een gat in je buik? Wat slecht.

En nu is ze niet meer no-one en Jaquen vind het prima. Wat een tijdverspilling. Ze had veel beter met Brienne of Tarth mee kunnen gaan destijds, had ze nog beter leren vechten ook.

Bronn en Podrick was wel geniaal om te zien, net als de Hound.

[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 13-06-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
D. Ninjai schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:16:
Zoals hierboven ook al genoemd, ook hier kregen we de gore niet te zien, zeker als je dit vergelijkt met de laatste maal dat de mountain iemand bij zijn hoofd pakte ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 08:17
Goede aflevering. Wat ik ook wel mooi vond is dat alle hype voor niks was. _O-
Geen Jaqen als Arya, geen Clegane bowl meer en geen LSH!

Gelukkig hebben we nog wel de battle of the bastards en the siege of Mereen. Dus dat worden nog 2 mooie afleveringen om naar uit te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:45
Ik vond deze aflevering erg geslaagd. Het geweld was kort maar krachtig waarbij krachtig nog een understatement is. De afwisseling om het de ene keer wel en de andere niet te laten zien is in mijn ogen achteraf geslaagd te noemen. Al dat gore hoeft van mij niet altijd in beeld te worden gebracht. Ze hebben er wel weer een piemel in gekregen. Traumatisch :'(

Eerder de verbeelding laten spreken mag sowieso wel imo en past heus wel bij de Blackfish van wie we allen wel kunnen inbeelden dat hij dapper heeft gevochten.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:26:
Ik vond deze aflevering erg geslaagd. Het geweld was kort maar krachtig waarbij krachtig nog een understatement is. De afwisseling om het de ene keer wel en de andere niet te laten zien is in mijn ogen achteraf geslaagd te noemen. Al dat gore hoeft van mij niet altijd in beeld te worden gebracht. Ze hebben er wel weer een piemel in gekregen. Traumatisch :'(

Eerder de verbeelding laten spreken mag sowieso wel imo en past heus wel bij de Blackfish van wie we allen wel kunnen inbeelden dat hij dapper heeft gevochten.
Ben het wel met je eens, wellicht durft m'n vriendin weer een aflevering mee te kijken dan.. tenzij er seksueel geweld in zit, dan kan ik 'm beter overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NiGeLaToR schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Ben het wel met je eens, wellicht durft m'n vriendin weer een aflevering mee te kijken dan.. tenzij er seksueel geweld in zit, dan kan ik 'm beter overslaan.
Gewoon de hele Spartacus reeks eens met je vriendin kijken, ("veel gespierde lijven, schat") en alles wat je daarna wil zien zal qua seks, geweld, gore en seksueel geweld niet meer choqueren. O-)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
AllSeeyinEye schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:44:
[...]

Gewoon de hele Spartacus reeks eens met je vriendin kijken, ("veel gespierde lijven, schat") en alles wat je daarna wil zien zal qua seks, geweld, gore en seksueel geweld niet meer choqueren. O-)
Ja, dat wordt 'm dus ook niet. Zodra er seksueel geweld aan de orde van de dag is haakt ze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiGeLaToR schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:50:
[...]
Ja, dat wordt 'm dus ook niet. Zodra er seksueel geweld aan de orde van de dag is haakt ze af.
Logischerwijs kom je dus ernstig tekort op het domein "kinky-stuff", als ik het zo hoor? ;)

GoT is idd niet voor iedereen weggelegd, ik ken ook iemand die er niks van moet hebben, veel te demonisch en verdoemenis etc- maar ondertussen wel de hele dag WoW spelen en dat soort dingen. :S

Lekker consequent. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ben wel benieuwd over wat geruchten voor geruchten de vogeltjes hadden ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:21:
Ben wel benieuwd over wat geruchten voor geruchten de vogeltjes hadden ontdekt.
Wildfire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:56

Jebus4life

BE User

Zou er nog wildfire overgebleven zijn onder de sept of baelor? :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
Jebus4life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:38:
Zou er nog wildfire overgebleven zijn onder de sept of baelor? :D
na volgende episode welke sept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:15:
[...]

Logischerwijs kom je dus ernstig tekort op het domein "kinky-stuff", als ik het zo hoor? ;)
Wellicht gaat het om wie de dominante is :X
GoT is idd niet voor iedereen weggelegd, ik ken ook iemand die er niks van moet hebben, veel te demonisch en verdoemenis etc- maar ondertussen wel de hele dag WoW spelen en dat soort dingen. :S

Lekker consequent. :')
Ach, vorige afleveringen keek ze wel mee en zat ze netjes uit - had niet het idee dat ze het vervelend vond. Maar verder kan het er weinig boeien. Ze speelt dan ook geen Wow ofzo :P
Punt is dat ik denk dat het hoge soap-gehalte prima aansluit, alleen in de series die ze kijkt gaan de hoofdpersonen niet zo vaak dood en Theon. Theon verpest alles :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
De Riverrun-situatie liep met een sisser af, maar dat boeit me niet zoveel. Jaime heeft de makkelijkste manier gevonden om het kasteel over te nemen, zonder bloedvergieten, door Edmure om te praten. De verdedigende soldaten zijn verplicht om Edmure te gehoorzamen, dus is het te volgen dat het zo afliep. Blackfish was oud, was er zat van en wilde sterven voor zijn thuis; daar kan ik ook inkomen hoewel het niet heel bevredigend was.

Het stuk met The Hound en de Brotherhood was tof gedaan en zet een verhaallijn klaar voor later. De CleganeBowl-theorie kunnen we nu zo'n beetje wel vergeten, maar ik vond dat gevecht sowieso niet zo nodig. In de serie zou dat ook niet passen zoals het nu loopt.

Slim van de High Sparrow dat hij Trial by Combat snel liet verbieden. Cersei had haar troef (undead Mountain / Robert Strong) al prijsgegeven omdat ze bescherming nodig had, waardoor HS hier iets op kon bedenken. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met de rechtszaken van Cersei en Loras, en met Margaery, en met de "faith in King's Landing"-verhaallijn in het algemeen. De geruchten die Qyburn noemde maken me ook nieuwsgierig. De Mountain die iemand's hoofd + ruggengraat eraf ropte was bad-ass.

De belegering van Mereen had ik niet verwacht, maar Daenerys' terugkomst zat er natuurlijk aan te komen. Dat vond ik nogal een standaard "just in time"-scenario. Hopelijk komen er volgende week goede dingen van.

En dan Arya's verhaal. Het lijkt erop dat er toch echt geen dubbelspel gaande was, en dan kan ik alleen maar concluderen dat het schrijfwerk zwak was; out of character en te ongeloofwaardig. Dat doet me vrezen dat de schrijvers van de serie toch minder goed werk kunnen leveren nu ze voorlopen op de boeken. Hopelijk herpakken ze zich snel, want Dorne was ook al een probleemgeval. GoT is qua schrijfwerk zo hoogwaardig dat elke zwakke plek ook direct enorm opvalt. Daarnaast hebben fan-theorieën als nadeel dat je soms te veel gaat verwachten. Wat dat betreft mooi dat er met deze aflevering meerdere theorieën ontkracht zijn.

Al met al een wat matige aflevering naar mijn mening, vooral omdat het einde van Arya's Faceless-verhaal beter had gemoeten. Benieuwd naar de twee extra lange afleveringen de komende twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
En dan Arya's verhaal. Het lijkt erop dat er toch echt geen dubbelspel gaande was, en dan kan ik alleen maar concluderen dat het schrijfwerk zwak was; out of character en te ongeloofwaardig. Dat doet me vrezen dat de schrijvers van de serie toch minder goed werk kunnen leveren nu ze voorlopen op de boeken. Hopelijk herpakken ze zich snel, want Dorne was ook al een probleemgeval. GoT is qua schrijfwerk zo hoogwaardig dat elke zwakke plek ook direct enorm opvalt.
Exact dit. Misschien heb ik het bij het verkeerde eind, maar de show schrijvers hebben gebruik kunnen maken van alle sterke verhalen en twists geschreven door GRRM. Vanaf dit seizoen moeten ze het alleen doen. Op het Hodor plot na en deze vond ik wel ingenieus bedacht en misschien wat andere stukken (Kingsmoot kan ik me herinneren).

Het is natuurlijk heel lastig om op het zelfde niveau door te schrijven. Het is een verhaal waar ze zich uitgebreid op hebben ingelezen en aan hebben gesleuteld in de show. Toch ben ik bang dat het einde op sommige verhaallijnen voor GRRM ook nog niet bekend is en de show schrijvers hier vrij spel hebben. Ik als kijker hopend dat ze dit zo origineel op kunnen vullen en af kunnen sluiten.

Als ik kijk naar het aantal verhaallijnen dat uit is gezet en het aantal afleveringen dat nog zou moeten komen, ben ik bang dat er veel op snelle manier wordt afgehandeld.

Over deze aflevering. Het stukje tussen Grey worm, missandei en Tyrion vond ik overbodig. In dat stuk had perfect final fight van The Blackfish kunnen worden getoond:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Leuke aflevering, maar damn die preview van episode 9..

Het budget is wat hoger dan de vorige seizoenen lijkt het :) De siege bij Mereen ziet er tenimste uit als een fatsoenlijke siege en de aflevering van volgende week beloofd ook een hoop spectaculairs! Zin in!

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Pkunk schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:01:
Leuke aflevering, maar damn die preview van episode 9..
spoiler:
We missen nog het leger van Little Finger in de preview. Die komt op het laatst moment wel binnen stormen en Sansa uit de nood helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Blord op 13-06-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Blord schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:09:
[...]

spoiler:
We missen nog het leger van Little Finger in de preview. Die komt op het laatst moment wel binnen stormen en Sansa uit de nood helpen.
Dacht hetzelfde, cliches te over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
NiGeLaToR schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:05:
[...]

Als dit nou niet gebeurd dan heb ik weer wat respect voor de show schrijvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
sjaak88 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:34:
[...]

Als dit nou niet gebeurd dan heb ik weer wat respect voor de show schrijvers.
Dat kan - punt is dat de hele serie uiteindelijk ergens toe moet leiden. Als het uiteindelijk 8 seizoenen leidt tot een moment dat de geschiedenis zich herhaalt, maar dan met nieuwe spelers, dan is dat onbevredigend. Niet voor niets gebeurt dat zelden in films en series. Beetje het Lost-idee... Goed dat ze met het ultieme plot hebben gewacht tot de allerlaatste aflevering, want een volgend seizoen had geëindigd als de nieuwe Top Gear :+

Editeros: Ben benieuwd of die Tully's na hergroepering zich in het noorden aansluiten, al gaat dat sneller gebeuren dan dat mogelijk is. Verder verwacht ik dat de schepen die voor Mereen liggen van achteren aangevallen worden door de restant-Iron-borns. Die zijn immers ook al een paar afleveringen onderweg. Aan de voorkant is blondje met haar hagedis gearriveerd. En zo verkrijgt ze straks genoeg schepen om haar leger over te steken.
Cercei steekt de sept eerdaags in de fik, al is het het laatste wat ze doet. Die zombiemountain heeft wel crappy armour zeg. En z'n reflexen zijn een beetje traag. Oh en het kan bijna niet anders dan dat Jaimy's 'liefde' voor Brienne z'n ondergang wordt. Er komt een moment dat haar eer hem z'n nek kost.

Kan alleen het verhaallijn met The Hound nog niet helemaal volgen, wat gingen die lui nu doen .. in opdracht van Lord of the Lampjes? Ook naar het noorden? Wordt druk daar.

Oh en dan tenslotte Arya. Het feit dat Jacqen zo'n instemmende smirck gaf toen ze haar 'baan' op zegde doet mij juist vermoeden dat dit nog steeds is wat vanuit deze verhaallijn hoort. Hij gaat haar dus niet opjagen, maar laat haar doen waarvoor ze überhaupt in de serie is. Er is nog een lijstje die ze moet afwerken.

Speculeert u met me mee? O-)

[ Voor 49% gewijzigd door NiGeLaToR op 13-06-2016 21:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markdm
Blord schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:09:
[...]

spoiler:
LOTR en GoT spoilers:
spoiler:
Laat me raden, het te kleine leger van good guys gaat tegen het grotere leger van badguys vechten waarbij ze eigenlijk geen kans hebben. Tot op het aller laatste moment blijken de good guys te verliezen, maar dan, by first light on the fifth day, komt Gandalf en Eomer met de Rohirrim aan om Helm's Deep te redden. O wacht verkeerd verhaal, ik bedoel, net wanneer Minas Tirith blijkt te vallen komt Theoden met de Rohirrim om de vijand van de zijkant aan te vallen. Fack alweer verkeerd verhaal. Nu wel GoT, wanneer King's Landing bijna valt komt Tywin gelukkig net op het laatste moment aanzetten om Stannis te verslaan.O fack, weer verkeerde scene. Dus net nadat The Nights Watch de eerste slag won komt Stannis aanzetten om de Wildlings te verrassen. Super origineel.
Mijn punt is, dit soort "verrassing" is al vaak genoeg gebeurt. Dan heb ik liever dat een van de twee legers dik ingemaakt wordt. Is misschien niet bijzonder, maar is daardoor wel "origineel".
NiGeLaToR schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:05:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:27
Mooie aflevering! Lekker gelachen met The Hound en Podrick.
En over Ayra, tijdje terug was er een scène dat je haar Needle zag terughalen en in die "grot" slapen. Deze aflevering had ik sterk het idee dat ze probeerde The waif in de val te lokken, door zich makkelijk te laten vinden en volgen om vervolgens in het donker te kunnen vechten, iets waar ze natuurlijk heel wat training in heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:31
Als dit het einde is van de verhaallijn van Arya bij de Faceless men vind ik het wel een beetje een verspilling van tijd geweest. Voor het gevoel ben ik al seizoenen lang deze verhaallijn aan het volgen en de uitkomst is dat ze iets wijzer is geworden, en iets meer vechttechnieken heeft opgedaan. That's it.

Dat kan toch niet het einde van dit subplot zijn?

Daarnaast ben ik wel heel benieuwd naar volgende week. Zo een beetje alle scenario's (Jon wint, Jon verliest, Littlefinger helpt Sansa, Littlefinger verraadt Sansa etc. etc.) lijken mogelijk in het GoT universum, maar ik ben er niet gerust op..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Wat heeft die Dondarion een geweldige kop eigenlijk :) Doet me ook een beetje denken aan Rutger Hauer in Salute of the Jugger

Hallo met Tim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een waardeloze aflevering. Dit gaat echt nergens meer over. Als ik niet al 6 seizoenen en 8 afleveringen in deze serie zat was ik hier opgehouden. Kan iemand mij even een goede 1v1 combat scene noemen na Viper vs Mountain? Misschien Hound vs Brienne, of was dat daar nog voor? Ugh. Dus wat Tyrion laat zich COMPLEET verassen door een enorme vloot? Danny komt PRECIES op tijd terug in Mereen? Arya hersteld genoeg om te parkouren door de straten? Waarom deed Arya zo apart in aflevering 7? Pfff. Vaarwel alle pots en intriges en welkom plot armor en deus ex machina's.

The Hound leeft nog! Cool? Hij is aan het chillen met zijn bro's. Oh die zijn allemaal vermoord door 3 lui van Brothers without Banners, waarom? Geen idee. Maar the Hound is terug! Jaime deed een letterlijke 180 graden draai van boek Jaime. Jaime was interessant om hij zo in conflict was, maar dat is nu allemaal niet belangrijk.

Zeiden ze nou serieus dat er GEEN trial by combat zal zijn voor Cercei? Dat is wel het meest idiote dat ik heb gezien. Fucking Robert Strong zit al sinds s05 in de serie VOOR 1 DOEL.

CLEGANBOWL GET (UN)HYPED.

https://www.reddit.com/r/...ad_discussion_quality_of/

Ik heb nog nooit zo graag een boek gelezen als Winds of Winter.

[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 13-06-2016 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

MrVegeta schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:52:
Wat een waardeloze aflevering. Dit gaat echt nergens meer over. Als ik niet al 6 seizoenen en 8 afleveringen in deze serie zat was ik hier opgehouden. Kan iemand mij even een goede 1v1 combat scene noemen na Viper vs Mountain? Misschien Hound vs Brienne, of was dat daar nog voor? Ugh. Dus wat Tyrion laat zich COMPLEET verassen door een enorme vloot? Danny komt PRECIES op tijd terug in Mereen? Arya hersteld genoeg om te parkouren door de straten? Pfff. Vaarwel alle pots en intriges en welkom plot armor en deus ex machina's.

The Hound leeft nog! Cool? Hij is aan het chillen met zijn bro's. Oh die zijn allemaal vermoord door 3 lui van Brothers without Banners, waarom? Geen idee. Maar the Hound is terug! Jaime deed een letterlijke 180 graden draai van boek Jaime. Jaime was interessant om hij zo in conflict was, maar dat is nu allemaal niet belangrijk.

Zeiden ze nou serieus dat er GEEN trial by combat zal zijn voor Cercei? Dat is wel het meest idiote dat ik heb gezien. Fucking Robert Strong zit al sinds s05 in de serie VOOR 1 DOEL.

CLEGANBOWL GET (UN)HYPED.

https://www.reddit.com/r/...ad_discussion_quality_of/
Mee eens. Ik weet dat wij hier misschien nu als boek-elitist worden gezien, maar ik heb het gevoel dat sinds de schrijvers van de show geen directe bron meer hebben van de boeken het niveau naar beneden is gegaan. Dit neemt niet weg dat ik de show alsnog hartstikke goed vindt in vergelijking met andere series, maar ik vind het wel naar beneden gaan. Het lijkt alsof ze iedereen snel naar de endgame positie willen manouvreren en daarbij de diepte van de karakters weg laten (wat de tv-show groot heeft gemaakt imo).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ulTimaS schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:04:
[...]

Mee eens. Ik weet dat wij hier misschien nu als boek-elitist worden gezien, maar ik heb het gevoel dat sinds de schrijvers van de show geen directe bron meer hebben van de boeken het niveau naar beneden is gegaan. Dit neemt niet weg dat ik de show alsnog hartstikke goed vindt in vergelijking met andere series, maar ik vind het wel naar beneden gaan. Het lijkt alsof ze iedereen snel naar de endgame positie willen manouvreren en daarbij de diepte van de karakters weg laten (wat de tv-show groot heeft gemaakt imo).
Het verschil van kwaliteit tussen seizoen 1-4 en 5-6 is gewoon zo groot geworden dat je daar niet omheen kan. Er zijn teveel fouten gemaakt in de afgelopen paar afleveringen. En Preston James zei het laatst al in een filmpje, we hoeven niet meer te hopen op intrige en plot. Alles gebeurd gewoon. Zou Edmure een plan hebben voor Riverrun? Oh nee, ze lopen gewoon naar binnen en Blackfish heeft een offscreen death. K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37
Mooie aflevering! Zo'n beetje al mijn theorieën down the drain, maar dat maakt niet uit :)

A girl has ended summer study abroad. School was great, roommates were terrible (quote reddit) _O-

Jammer dat Danaerys niet even los ging met Drogon op die boten, maar wellicht volgende keer.

[ Voor 21% gewijzigd door cbr600f4i op 13-06-2016 22:24 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Pagina: 1 ... 116 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic