[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.586 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Jogai schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:17:
[...]

Je weet niet of hij echt daar naar kijkt of naar iets achter hem. Ned bij de ToJ keek ook om maar zag m niet.
Ned zag je zoekend kijken. Je zag wel dat hij wat hoorde. Bij Wylis was het heel anders gefilmd.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Wat ik dan wel mooi vind is dat Hodor die deur ook niet eeuwig kan tegenhouden maar dan wel de illusie wekken dat brann en die chick die hem op die brancard draagt een kans maakt om aan een horde sneeuw zombies te ontkomen die kunnen rennen en geen last van de kou/sneeuw etc hebben. Die 2minuten voorsprong die Hodor wellicht kan bewerkstelligen is echt niet genoeg :)

[ Voor 13% gewijzigd door thewizard2006 op 26-05-2016 16:03 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
thewizard2006 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:02:
Wat ik dan wel mooi vind is dat Hodor die deur ook niet eeuwig kan tegenhouden maar dan wel de illusie wekken dat brann en die chick die hem op die brancard draagt een kans maakt om aan een horde sneeuw zombies te ontkomen die kunnen rennen en geen last van de kou/sneeuw etc hebben. Die 2minuten voorsprong die Hodor wellicht kan bewerkstelligen is echt niet genoeg :)
De titel van de volgende ep. geeft mogelijk een hint. Ze zouden iig wel wat hulp kunnen gebruiken onderhand. Al vermoord Bran die vast ook :p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:03
Dat gaan we dus zondag / maandag zien :)

Hodor's actie zal inderdaad geen grote voorsprong opleveren, maar misschien zijn de gewonnen seconden wel cruciaal op een bepaalde manier. Ze zitten sowieso goed in de penarie, want Meera zal Bran ook niet heel lang kunnen trekken, en niet heel snel. Daarnaast is het goed mogelijk dat de handafdruk van de Night's King nog steeds als baken fungeert en de White Walkers / Wights het duo dus gemakkelijk kunnen volgen.

Ze zullen heel snel hulp nodig hebben, en ik verwacht dat die hulp er komt. Hopelijk is dan te zien dat de seconden die Hodor's heldendaad hebben opgeleverd wel net het verschil maakten tussen leven en dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Je ziet ze in de storm verdwijnen dus daarmee krijgen ze al minder wights achter hun aan dan in de tunnel, die zullen zich wel verspreiden. 7 dooien geven ze net genoeg voorsprong. Tenminste, hoe veel dooien heb je nodig denk ik dan, das wel een behoorlijke bodycount die zich achter Bran opstapelt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:57
Ik zie het ook wel gebeuren dat we daar helemaal niks van gaan zien komende maandag en dat de focus weer terug gaat naar King's Landing.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16
EvaluationCopy schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:25:
Ik zie het ook wel gebeuren dat we daar helemaal niks van gaan zien komende maandag en dat de focus weer terug gaat naar King's Landing.
Of naar Dorne :P

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Aaah de klassieke ' you want the good stories but you need the bad pussy' toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Megajr schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:43:
[...]

Aaah de klassieke ' you want the good stories but you need the bad pussy' toch?
Ik zou er mee kunnen leven als er bij King Tommen een briefje binnenkomt met de tekst "Er was een tsunami en iedereen in Dorne is dood." waarna ze gewoon nul aandacht meer schenken aan de sandsnakes, hun acting, het slechte 'Dorne script' en Dorne in het algemeen.

Er zitten zoveel gaten in dat verhaal en het past totaal niet bij de kwaliteit van andere scenes.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
mobstaa schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:01:
[...]

Ik zou er mee kunnen leven als er bij King Tommen een briefje binnenkomt met de tekst "Er was een tsunami en iedereen in Dorne is dood." waarna ze gewoon nul aandacht meer schenken aan de sandsnakes, hun acting, het slechte 'Dorne script' en Dorne in het algemeen.

Er zitten zoveel gaten in dat verhaal en het past totaal niet bij de kwaliteit van andere scenes.
Ìk heb ook het gevoel dat we nog vrij weinig van Dorne gaan zien, mede door het feit dat ik Dorne ook mis in de intro de laatste 2 afleveringen. Of ik let niet goed op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
OMFG ..
Die knakker heeft er ook al $5,569 op verdient. Om 200 blokjes hout te bewerken. (Hand made, slechts 90% machinaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zeker een broertje van Littlefinger...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57

Tijntje

Hello?!

Noiz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:07:
[...]

Ìk heb ook het gevoel dat we nog vrij weinig van Dorne gaan zien, mede door het feit dat ik Dorne ook mis in de intro de laatste 2 afleveringen. Of ik let niet goed op :P
Dat staat er een los van volgens mij.
  1. As a rule, every episode's map must contain King's Landing, Winterfell, The Wall, and "wherever Daenerys is at the moment" - even if Daenerys does not appear in that episode.
  2. They don't always have the time and resources to create specific animations for every minor location - thus the capital of a region is often used as a stand-in to represent the overall territory.
  3. Perhaps most importantly, they can only show a limited number of locations in the 90 second duration of the opening sequence.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Title_sequence

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 13:03
[...]

Van mij mag het ook wel gedaan zijn met Dorne. De reden dat Ellaria de macht heeft overgenomen, is dat ze wraak wilde op de Lannisters en dat hebben ze gedaan met de moord op Myrcella. Hopelijk was dat het en blijven ze verder uit het verhaal. Ze mogen zich eventueel nog wel aansluiten bij één van de spelers in Westeros, bijvoorbeeld door manschappen of schepen te bieden of zo, maar geen POV-plot meer in Dorne a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hissssssss

Vind het trouwens een spannend seizoen, blij dat er meer gebeurd dan het eerste helft van s05. Ik hoop wel dat er iets achter Jon zijn dood wegkomt want tot nu toe slaat het nergens op. Ook heb ik de hoop op de Ironborn opgegeven (voor dit seizoen) ik denk niet dat Euron nog een belangrijke rol gaat spelen :(

[ Voor 94% gewijzigd door MrVegeta op 27-05-2016 11:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
[...]

Het hele Dorne verhaal is in de boeken beter :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nnoitra schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:27:
[...]

Het hele Dorne verhaal Alles is in de boeken beter :+
Fixed that for you ;).

In de boeken wordt het Dorne gebeuren inderdaad beter behandeld. Iets wat in de serie helaas mist is het mysterie van het hoofd...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
MrVegeta schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:29:
[...]

Fixed that for you ;).

In de boeken wordt het Dorne gebeuren inderdaad beter behandeld. Iets wat in de serie helaas mist is het mysterie van het hoofd...
True.
Da's ook een reden dat ik eerst de serie/seizoen kijk en daarna het bijbehorende boek lees. ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:38
Waar zou die man die in de boom zit vast geworteld eigenlijk naar de wc gaan? Dat gaat na 1000 jaar toch enorm ruiken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Goede kunstmest toch? Waarom denk je dat die boom zo groot is?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:12:
Waar zou die man die in de boom zit vast geworteld eigenlijk naar de wc gaan? Dat gaat na 1000 jaar toch enorm ruiken
Dat kunnen wij niet waarnemen, geur komt nu eenmaal niet over op tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:42
Mektheb schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Dat kunnen wij niet waarnemen, geur komt nu eenmaal niet over op tv
Maar goed ook. De characters zien er vaak ook niet zo heel fris uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als die wereld enigszins vergelijkbaar is met onze middeleeuwen, dan stinkt sowieso iedereen - laat staan de steden en dorpen als geheel...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:12:
Van alle vragen, en dan bedoel ik ook alle, die je kunt bedenken over een man die al een hele tijd in de boom vast zit kom je met deze vraag?

Ik kreeg de indruk dat hodor doel van het leven is om die deur dicht te houden. Ik moet echt eerlijk zijn dat dit seizoen tot nu toe behoorlijk tegen valt. Er zitten zoveel slordigheden in dit seizoen. De flashback van de starks is leuk, maar waarom zijn ze nu bij die boom? En kunnen de whitewalkers nu binnen een paar minuten bij die boom? En die achterdeur is wel heel erg cheap... ze zitten continue de ingang van de boom te bewaken, maar de deur is altijd onbewaakt geweest.

En ik dacht het nooit te zeggen, maar ik wil eigenlijk weer eens een aflevering waar niemand in dood gaat. Volgens mij is de halve crew in de eerste 5 afleveringen al afgeslacht. En waarbij ik de eerdere seizoenen er iets bij voelde doet het me nu eigenlijk weinig meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

grote_oever schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:54:
Ik kreeg de indruk dat hodor doel van het leven is om die deur dicht te houden. Ik moet echt eerlijk zijn dat dit seizoen tot nu toe behoorlijk tegen valt. Er zitten zoveel slordigheden in dit seizoen. De flashback van de starks is leuk, maar waarom zijn ze nu bij die boom? En kunnen de whitewalkers nu binnen een paar minuten bij die boom? En die achterdeur is wel heel erg cheap... ze zitten continue de ingang van de boom te bewaken, maar de deur is altijd onbewaakt geweest.
De magie van de children of the forest hielden de whitewalkers buiten (zie je in S04E08 rond de 38e minuut wanneer Jojen dood gaat). Door de mark die Bran kreeg tijdens de flashback met de whitewalkers, hebben ze nu een ingang gekregen. Voor de rest begrijp ik niet helemaal waar je precies op doelt met slordigheden.
En ik dacht het nooit te zeggen, maar ik wil eigenlijk weer eens een aflevering waar niemand in dood gaat. Volgens mij is de halve crew in de eerste 5 afleveringen al afgeslacht. En waarbij ik de eerdere seizoenen er iets bij voelde doet het me nu eigenlijk weinig meer.
Dat is gewenning, je weet nu wat Game of Thrones voor een verhaal is. Dichter bij de realiteit van de middeleeuwen waar gewoonweg veel mensen stierven om verschillende redenen. Het is gewoon geen standaard fantasie waar alle goeie overleven en de bad guys dood gaan (of nog erger..gewoon terug trekken oid).

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 27-05-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

markdm schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 07:57:
[...]

Wargs kunnen gewoon naar plaatsen waar geen weirwood Trees zijn, maar die bomen maken het alleen maar wat makkelijker. :)
Zo zijn er ook geen weirwood Trees in Dorne, maar toch konden ze de ToJ flashback doen.
zover ik weet is Wargen het overnemen van een dier.. (of hodor) dat kan inderdaad overal.
Maar goed ik baseer mij een beetje op de boeken en daar spelen zover ik weet voor het 'tijdreizen' de bomen een grote rol. (het bereik weet ik dan even niet)

We denken allemaal wel dat Hodor nu dood, is wat ie volgens mij ook wel is, maar wat let de nights king om hodor niet weer te revivien? en dan hodor blue eyes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Oeh misschien wekt hij de direwolf ook wel weer tot leven, dan is bran echt fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tenzij hij een ondode direwolf ook kan wargen? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik vind het eigenlijk niks voor D&D om belangrijke personages als whights terug te laten komen.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ulTimaS schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:03:
Voor de rest begrijp ik niet helemaal waar je precies op doelt met slordigheden.
Ik begrijp zijn gevoel wel, het is niet zozeer slordig maar wordt wel afgeraffeld, weinig diepgang. Weinig uitleg, veel dingen zijn maar gewoon zoals ze zijn. Nu snap ik dat het lastig is in een serie, maar ik mis het soms wel.

Soms hadden er van mij wel wat minder verhaallijnen tegelijk gemogen zodat ze er iets dieper op in kunnen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En meer tieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Wat als hodor een white walker wordt terwijl bran nog in zijn hoofd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Teckna schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 21:14:
Wat als hodor een white walker wordt terwijl bran nog in zijn hoofd zit?
Dan heeft hij een improved Hodor! :D Wishful thinking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Gonadan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:38:
[...]

Ik begrijp zijn gevoel wel, het is niet zozeer slordig maar wordt wel afgeraffeld, weinig diepgang. Weinig uitleg, veel dingen zijn maar gewoon zoals ze zijn. Nu snap ik dat het lastig is in een serie, maar ik mis het soms wel.

Soms hadden er van mij wel wat minder verhaallijnen tegelijk gemogen zodat ze er iets dieper op in kunnen.
Ik heb het gevoel dat heel GoT afgelopen seizoenen totaal niet opschoot en dat ze nu zoiets hebben van *shit, met dit tempo hebben we 84 seizoenen nodig. Beetje opschieten dan maar*. Leuk dat er nu elke episode nieuwe openbaringen komen, maar dat had van mij wat wat beter kunnen worden verspreid. Aan de andere kant: volgens mij is nog niet ondubbelzinnig duidelijk hoeveel episodes er komen. Ik verveel me iig nog niet tijdens het kijken. ;)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Positron schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:05:
[...]

Ik heb het gevoel dat heel GoT afgelopen seizoenen totaal niet opschoot en dat ze nu zoiets hebben van *shit, met dit tempo hebben we 84 seizoenen nodig. Beetje opschieten dan maar*. Leuk dat er nu elke episode nieuwe openbaringen komen, maar dat had van mij wat wat beter kunnen worden verspreid. Aan de andere kant: volgens mij is nog niet ondubbelzinnig duidelijk hoeveel episodes er komen. Ik verveel me iig nog niet tijdens het kijken. ;)
De makers hebben gezegd nog voor 13 afleveringen aan materiaal te hebben, volgens geruchten wordt dit opgedeeld in 2 seizoenen, een seizoen van 7 en een seizoen van 6 afleveringen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
miicker schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:09:
[...]

De makers hebben gezegd nog voor 13 afleveringen aan materiaal te hebben, volgens geruchten wordt dit opgedeeld in 2 seizoenen, een seizoen van 7 en een seizoen van 6 afleveringen.
Wel las ik ergens dat de laatste aflevering van dit seizoen 69 minuten zou gaan duren.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Nou ook maar eens aan GoT begonnen, ca maandje geleden met S01, kijkt lekker door zo totdat je die muur tegen komt dat je moet wachten op een nieuwe aflevering. Zojuist S06E05 gekeken HOldDOoR. Ooit al eens begonnen aan S01 maar zonder ondertitels is het toch lastig te volgen.

Maar moet zeggen zo tof en onvoorspelbaar als de serie is had ik in S01 niet durven voorzien. Ik hoop dat er dit seizoen wel afscheid genomen wordt van die lamlul van een Ramsey Bolton wat een klootzakje is dat toch. Maargoed die personages moet je erin hebben zitten.

Ook fijn dat de serie zoveel afwisselt tussen locaties en personages.

Benieuwd naar de aflevering van morgen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga na seizoen 6 alles weer herkijken, denk dat ik dan veel dingen zie die ik gemist heb. De een na laatse aflevering was een lastige, met fora enzo kan je veel terughalen, maar alles nog een keer vanaf de start zien lijkt me heerlijk.

Sowieso ga ik de hele serie zeker nog minimaal twee keer helemaal bekijken in de komende jaren. Net als star wars gaat het denk ik nooit vervelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Het mooie aan het verhaal is imho niet perse de hoofdpersonages, maar ook alles eromheen. Zo zijn er stambomen van vrijwel ieder persoon. Bij ieder persoon hoort ook weer een bepaald verhaal of diegene heeft een bijnaam, omdat hij/zij dit of dat ooit heeft gedaan of is overkomen.

De kaart is ontzettend groot en bij iedere plaats zit weer een uitgebreid verhaal. De geschiedenis van de wereld is heel uitgebreid. Denk aan de komst van "The first men" en de oorlog met "The children of the forest". Veel gebeurtenissen die allemaal helpen bij de immersie.

Er zijn echt ontzettend veel karakters en wat ik dan knap vind is de reactie van George RR Martin op interviews. Hij krijgt vragen voorgeschoteld over bij wijze van de de broer van de opa van Danearys en weet precies zijn naam, bijnaam en verhaal te vertellen. Het complete verhaal zit in zijn hoofd en daarnaast ook alle gebeurtenissen, religies, locaties, normen en waarden per volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
Daar is Benjen, precies zoals ik vorige week al dacht. In een paar zinnen blijkt hij heel wat te hebben meegemaakt in het noorden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
ik heb me vermaakt deze aflevering :)

idd Benjen, en ook een andere leuke plotwending in Kings Landing die was erg cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik mis joffrey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
echt niet alhoewel een fijne veldslag in Kings landing was wel heel nice geweest nog eens :+

die rechtszaak gaat er ook komen dus met het lievelingetje van Cercei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik hoop dat wel dat Margaery toneel speelt om haar broer te redden. Zou zonde zijn als ze nu ook koekkoek is geworden.

Wel grappig dat ze Benjen na 6 seizoenen weer tevoorschijn laten komen en ook nog met dezelfde acteur. Misschien is er zelfs nog hoop voor Gendry dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Vond de wending in Kingslanding wel mooi. Blij dat Benjen ook weer terug is. Ben benieuwd wat de vervolgstappen zijn. Op Reddit las ik een theorie, wat een mooie plotwending zou kunnen zijn en de kijker flink zou kunnen verrassen:

spoiler:
In plaats dat Sandor & Gregor Clegane het tegen elkaar opnemen voor Cersei's trial by combat. Kiest the High Sparrow voor King Tommen als tegenstander, die het gaat opnemen tegen The Mountain. Hiermee zou Cersei zichzelf hard in het vingers snijden en geen uitweg hebben. Of ze laat Tommen winnen en wordt zelf veroordeeld tot de dood. Of de voorspelling van de heks komt uit en Cersei wint en Tommen gaat dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:08:Ik hoop dat er dit seizoen wel afscheid genomen wordt van die lamlul van een Ramsey Bolton wat een klootzakje is dat toch. Maargoed die personages moet je erin hebben zitten.
Die gast is master juist! :D

Die vage gasten maken het juist gruwelijk OK. Die bolle met zijn wijf en kind, die maar rondslentert- dat maakt het een beetje suf. GoT is de show van de kills, zombie's, draken, witchcraft, bloed (liters svp), vuur, listigheden, macht, sadisme, pure psycho en strijd om het grotere geheel (seven kingdoms)...

Ik hoopte eigenlijk dat die kunsthand (incest-broer) de harses van die irritante scepter eraf zou hakken, toen hij met zijn peerdje die trap op steeg...eindelijk die gelovigen uitroeien, maar nee...beetje een sof- niet zo intens deze week, helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
mobstaa schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:48:
Vond de wending in Kingslanding wel mooi. Blij dat Benjen ook weer terug is. Ben benieuwd wat de vervolgstappen zijn. Op Reddit las ik een theorie, wat een mooie plotwending zou kunnen zijn en de kijker flink zou kunnen verrassen:
whoa die zou idd ook echt kunnen hmm dat zou wel gruwelijk zijn idd

maar toch vind ik die andere leuker :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
Inderdaad, daarnaast had ik het gevoel dat de Tyrrell's maar een erg klein leger hadden meegenomen.
Dat leger was nooit als winnaar van dat plein afgekomen aangezien het volk zich ermee was gaan bemoeien.

Maar dat was volgens mij ook de opzet van Jamie/Cersei.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:52:
[...]

Die gast is master juist! :D

Die vage gasten maken het juist gruwelijk OK. Die bolle met zijn wijf en kind, die maar rondslentert- dat maakt het een beetje suf. GoT is de show van de kills, zombie's, draken, witchcraft, bloed (liters svp), vuur, listigheden, macht, sadisme, pure psycho en strijd om het grotere geheel (seven kingdoms)...

Ik hoopte eigenlijk dat die kunsthand (incest-broer) de harses van die irritante scepter eraf zou hakken, toen hij met zijn peerdje die trap op steeg...eindelijk die gelovigen uitroeien, maar nee...beetje een sof- niet zo intens deze week, helaas.
Nou gedurende de serie heeft zich bij mij maar een echt personage als favoriet ontpopt ook al is het een bijrol, en dat is jaqen h'ghar, met zijn geweldige zinnen en Val Kilmer achtige look en accent (zoals in the Saint), echt super vet personage. Had ook even schrik toen ie dat drankje op dronk, maar gelukkig doet hij nog mee.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
mobstaa schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:48:

spoiler:
In plaats dat Sandor & Gregor Clegane het tegen elkaar opnemen voor Cersei's trial by combat. Kies the High Sparrow voor King Tommen als tegenstander, die het gaat opnemen tegen The Mountain. Hiermee zou Cersei zichzelf hard in het vingers snijden en geen uitweg hebben. Of ze laat Tommen winnen en wordt zelf veroordeeld tot de dood. Of de voorspelling van de heks komt uit en Cersei wint en Tommen gaat dood.
Je zet als "partij" in de trail by combat toch een champion in? Maar volgens mij is het niet zo dat die champion dan ook verplicht is om het gevecht in te gaan, Tommen zou dan gewoon kunnen weigeren.

Zou nogal vreemd zijn als je een random zwak iemand aan kunt wijzen en die zo ter dood kunt veroordelen.

Ik zie geen reden waarom Tommen vrijwillig mee zou doen aan zo'n gevecht, hij weet zelf ook dat hij 100% zeker verliest.

offtopic:
een fan theorie hoeft niet in een spoiler toch?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
XyritZz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:04:
[...]

Je zet als "partij" in de trail by combat toch een champion in? Maar volgens mij is het niet zo dat die champion dan ook verplicht is om het gevecht in te gaan, Tommen zou dan gewoon kunnen weigeren.

Zou nogal vreemd zijn als je een random zwak iemand aan kunt wijzen en die zo ter dood kunt veroordelen.

Ik zie geen reden waarom Tommen vrijwillig mee zou doen aan zo'n gevecht, hij weet zelf ook dat hij 100% zeker verliest.

offtopic:
Was er niet zeker van of dat in spoiler tags moest.

Het zou vanuit de Faith een slimme keus zijn. Zou Cersei zo kwaadaardig zijn dat ze de voorspelling uit laat komen? Tommen is heel eenvoudig te bespelen. Dat bleek deze aflevering wel weer.

Er zitten wat haken en ogen aan, maar ik vind het op dit moment evenveel kans maken als de cleganebowl. Tot nu toe is er nog geen teken van Sandor. Al kan dit natuurlijk nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
mobstaa schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:25:
[...]

Was er niet zeker van of dat in spoiler tags moest.

Het zou vanuit de Faith een slimme keus zijn. Zou Cersei zo kwaadaardig zijn dat ze de voorspelling uit laat komen? Tommen is heel eenvoudig te bespelen. Dat bleek deze aflevering wel weer.

Er zitten wat haken en ogen aan, maar ik vind het op dit moment evenveel kans maken als de cleganebowl. Tot nu toe is er nog geen teken van Sandor. Al kan dit natuurlijk nog wel komen.
De vraag blijft is Tommen bespeeld door Margery (hoe speel je dat) of door de high sparrow?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Samenvatting/ review episode 6

- benjimin redt op een coole manier bran, flashbacks waren ook interresant met de reveal van de mad king.

- de pa van sam is een behoorlijke lul.

- kingslanding is helemaal verpest omdat veel interresante personages weg/dood zijn daar. Voor de rest verpest tommen daar alles met z'n pussy gedrag. We waren beter af met Joffrey.

- voor de verandering een teaser gekregen dat dang westeros gaat overnemen.

7,5/10

Preview van volgende episode ziet er al beter uit, ben ook benieuwd of we nog een tower of joy en/of mad king flashback krijgen dit seizoen, mag hopen van wel.

Voor de rest hou ik dat steeds een week wachten totaal niet vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Een aflevering zonder doden... dat is lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 23:28
De aflevering was weer wat minder interessant dan de vorige maar nog wel leuk. Ik vraag me of we nog wat meer gaan zien van de mad king, we kregen nu alleen burn them all te horen en wat flitsen. Ik denk dat we misschien wel tot aflevering 9 kunnen wachten op de reveal van the tower of joy (als die uberhaupt gaat komen)
XyritZz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:04:
[...]

offtopic:
Als ik het zou raden dan zal het Lancel worden, daarmee zorgt hij voor een kloof tussen Cersei en Kevan. Maar er kan natuurlijk van alles gebeuren, ook heel onverwachte dingen.

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:58:
Samenvatting/ review episode 6

- benjimin redt op een coole manier bran, flashbacks waren ook interresant met de reveal van de mad king.

- de pa van sam is een behoorlijke lul.

- kingslanding is helemaal verpest omdat veel interresante personages weg/dood zijn daar. Voor de rest verpest tommen daar alles met z'n pussy gedrag. We waren beter af met Joffrey.

- voor de verandering een teaser gekregen dat dang westeros gaat overnemen.

7,5/10

Preview van volgende episode ziet er al beter uit, ben ook benieuwd of we nog een tower of joy en/of mad king flashback krijgen dit seizoen, mag hopen van wel.

Voor de rest hou ik dat steeds een week wachten totaal niet vol :(
Er zat wel een kleine flashback van de mad king en dat Jaime hem doodde. Ging alleen wel erg snel, waarschijnlijk komen die beelden wel weer wanneer Bran zijn flashbacks onder controle krijgt.

Het was een beetje een tussenaflevering. Met de preview van vorige week (die ik voor de verandering wel had gekeken) leek het deze aflevering los te gaan in Kings Landing, maar dat viel dus uiteindelijk tegen (of mee). In ieder geval wel een verassing toch.
En van Daenerys zou ik nu toch een keer daden willen zien in plaats van alleen maar woorden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Persoonlijk hoop ik dat wanneer dany is westeros komt, meteen word afgeslacht, ook al lijkt het erop dat het nooit gaat gebeuren.

Eigenlijk heeft haar gestoorde familie totaal geen recht meer op de troon en ze gaat waarschijnlijk alleen winnen door haar zielige draken. Enigste wat ze eigenlijk heeft gedaan is 6 seizoenen zeiken, enigste reden dat mensen haar goed vinden is dat ze lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:47:
Persoonlijk hoop ik dat wanneer dany is westeros komt, meteen word afgeslacht, ook al lijkt het erop dat het nooit gaat gebeuren.

Eigenlijk heeft haar gestoorde familie totaal geen recht meer op de troon en ze gaat waarschijnlijk alleen winnen door haar zielige draken. Enigste wat ze eigenlijk heeft gedaan is 6 seizoenen zeiken, enigste reden dat mensen haar goed vinden is dat ze lekker is.
Ik ben nooit echt een fan geweest van Dany's verhaal in zowel de show niet als in de boeken. Soms laat ze een beetje de "mad" kant van de Targaryens zien. Bijvoorbeeld heel trots kijken als ze alle Khals heeft verbrand. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Jon die dingen doet omdat het het juiste is om te doen en niet per se voor eigen gewin. Bijvoorbeeld het ophangen van de 4 brothers of the nightswatch, hij moest het doen maar hij was er niet trots op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:47:

Mwah niet echt.

Ze heeft een claim vanwege haar ouders en voorouders.

Dat ze draken heeft is een bijzaak.
Voor mij blijven de Targaryens gewoon awesome helemaal hun back story.
Ja ok sommige waren een beetje koekoek maar he arent we all :D

Tegen de tijd dat ze aankomt in Westeros is er maar 1 iemand die een mega leger heeft en dat zijn de Whitewalkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Eigenlijk heeft toch geen 1 leger een kans tegen draken, aangezien die beesten vanaf boven iedereen in de fik kan zetten. Sowieso zijn alle grote spelers in westeros elkaar aan het afmaken, alleen de tyrels hebben nog een groot leger.

En sowieso vind ik dat dany ook alleen maar aan zich zelf denkt, dan gun ik zelfs Tommen nog meer de troon.

[ Voor 19% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-05-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht waarom zijn het zo weinig afleveringen. als ik ergen voor ga zitten dan wil ik niet naar een half uur weer klaar zijn ik bedoel wel als het werk gerelateerd is maar dit is te pijnlijk ik spaar ze wel op dan kijk ik over een paar ze allemaal achter elkaar. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:45:
zucht waarom zijn het zo weinig afleveringen. als ik ergen voor ga zitten dan wil ik niet naar een half uur weer klaar zijn ik bedoel wel als het werk gerelateerd is maar dit is te pijnlijk ik spaar ze wel op dan kijk ik over een paar ze allemaal achter elkaar. ;w
Daar dacht ik vandaag ook nog aan. Maar ik gewoonweg te bang voor spoilers. Okay, op het moment dat je Reddit en dit topic op Tweakers.net vermijdt, is de kans al aanzienlijk kleiner dat je spoilers krijgt voorgeschoteld.

Al is daar ook nog de Facebook pagina van Game of Thrones zelf die regelmatig na de aflevering verse spoilers post, zoals vorige week een tekst als "Hold the door" met Hodor. Ook kijk ik vaak reviews van elke aflevering op Youtube, dus zou ik Youtube voor die tijd ook vaarwel moeten zeggen. Dit alles dingt mij toch om het iedere maandag zo snel mogelijk te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

mobstaa schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:57:
[...]

Daar dacht ik vandaag ook nog aan. Maar ik gewoonweg te bang voor spoilers. Okay, op het moment dat je Reddit en dit topic op Tweakers.net vermijdt, is de kans al aanzienlijk kleiner dat je spoilers krijgt voorgeschoteld.

Al is daar ook nog de Facebook pagina van Game of Thrones zelf die regelmatig na de aflevering verse spoilers post, zoals vorige week een tekst als "Hold the door" met Hodor. Ook kijk ik vaak reviews van elke aflevering op Youtube, dus zou ik Youtube voor die tijd ook vaarwel moeten zeggen. Dit alles dingt mij toch om het iedere maandag zo snel mogelijk te kijken :P
Als je graag op het internet browst is het bijna onmogelijk om geen Game of thrones spoilers te zien. De serie is gewoon te groot om het te vermijden. Zelfs als ik gewoon naar een live stream op Twitch zit te kijken komen er wel eens spoilers tevoorschijn in bijvoorbeeld textdonaties van kijkers. Daarom kijk ik het liefst zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
ulTimaS schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:09:
[...]

Als je graag op het internet browst is het bijna onmogelijk om geen Game of thrones spoilers te zien. De serie is gewoon te groot om het te vermijden. Zelfs als ik gewoon naar een live stream op Twitch zit te kijken komen er wel eens spoilers tevoorschijn in bijvoorbeeld textdonaties van kijkers. Daarom kijk ik het liefst zo snel mogelijk.
Inderdaad. Op de meest gekke plekken op internet hebben mensen het tot hun missie gemaakt om Game of Thrones te spoilen :+
Het is ook te verleidelijk om lang te wachten wanneer een aflevering is verschenen en de nabeschouwing is minder leuk als anderen het tijden geleden al gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ach, wij waren met de episode waar Jon Snow weer levend wordt in New York dus konden niet kijken (en wisten het ook niet). Zie je daar tijdschriften met "He's alive!" en Kit Harrington op de cover.. Dus ook in de niet-digitale wereld is het lastig :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48
Angeloonie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:17:
Ach, wij waren met de episode waar Jon Snow weer levend wordt in New York dus konden niet kijken (en wisten het ook niet). Zie je daar tijdschriften met "He's alive!" en Kit Harrington op de cover.. Dus ook in de niet-digitale wereld is het lastig :+
Liep met een t-shirt van House Stark en een Game of Thrones vest aan door San Francisco na die aflevering zonder dat ik hem gezien had dus weet hoe je je voelt :) (al die amerikanen die me gingen aanspreken over de aflevering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Spoiler: de preview van episode 7 brengt goeie oude bekende terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:51:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:51:
Volgens mij kijk ik er overheen, wie bedoel je?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Mooie aflevering was dit, sneu voor Sam, mooi voor Khaleesi.
Op naar Westeros!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Reaper.JA2 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:13:
[...]

Volgens mij kijk ik er overheen, wie bedoel je?
Ik gok dat hij
spoiler:
Bronn
bedoelt, die hebben we nog niet gezien dit seizoen

[ Voor 3% gewijzigd door Sjurm op 30-05-2016 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Sjurm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:12:
[...]

Ik gok dat hij ----- bedoelt, die hebben we nog niet gezien dit seizoen
Kan je die niet in spoilers zetten?
Ik kijk geen trailers en hoef dit dus niet te weten..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ulTimaS schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:58:
Een aflevering zonder doden... dat is lang geleden.
Zonder tieten ook. Dat is zelfs de eerste keer denk ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 03:04
Sjurm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:12:
[...]

Ik gok dat hij Bronn bedoelt, die hebben we nog niet gezien dit seizoen
Jaime kondigde in e06 al aan dat hij Bronn zou gaan benaderen met een grote zak poen... Zou raar zijn als hij dan ineens niet meer in beeld zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

1) Blondie wil paus dood zien maar mag niet vanwege politiek
2) Vechtersbaasje doodt wel voor geld
3) ...?
4) Profit! (Letterlijk)

Edit: ik doe niet aan previews en heb de boeken nog ongelezen in de kast staan. Maar het klinkt wel enigszins logisch..

Arya gaat wel in Kings Landing terecht komen, ik denk dat het ene nieuwe gezicht aan de muur het trainingsmeisje wordt.

[ Voor 48% gewijzigd door F_J_K op 30-05-2016 21:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Dude, spoilers hebben we spoiler tags voor... En geloof het of niet, maar genoeg mensen kijken geen previews dus daar is het wel degelijk een spoiler voor dus gebruik ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niets gespoilerd, iemand maakt een gok die aannemelijk is. Pfff wat een gejammer soms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BgGmlGG.png

[ Voor 24% gewijzigd door kokkie1 op 30-05-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Drogon is het langzame geneuzel ook zat gelukkig!

Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/dr/drogon01.jpg

Hij is HYPE voor Cleganebowl

Hij heeft ook spuitgaatjes trouwens pew pew

[ Voor 13% gewijzigd door maratropa op 30-05-2016 22:01 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:47

Radeon

Today is a good day to die

Vond het laatste stukje met Drogon & Daenerys wel erg op de trailer van WoW wotlk lijken. Met het toespreken en warm maken van de Dothraki. Dat leek erg op de speech van de vader van Arthas voordat Arthas weg vloog op de draak einde van de trailer.

It's never easy.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:33:
Er is niets gespoilerd, iemand maakt een gok die aannemelijk is. Pfff wat een gejammer soms.
Hij noemt iemand die in een trailer voor komt die al enige tijd meer in beeld is geweest..
Noem ik toch wel een kleine spoilert (normaal ben ik hier echt niet moeilijk in!).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 09:05
Viel het jullie ook op dat Tommen nu een nieuwe Kingsguard heeft gekregen, die bestaan uit leden van de faith militants? Eerst dacht ik: waar is de Mountain. En waarom wist Jaime hier niets vanaf... maar het is natuurlijk niet zijn eigen kingsguard meer. Hele slimme zet van de High Sparrow, nu kan Cercei helemaal niemand meer rond Tommen omkopen/verleiden.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1PfWenBKxDe0vZWvdc2ix2Vv/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Mijn god, wat was dit slecht. Echt alles was slecht, behalve Benjen en zelfs dat was een anti-climax.

- 3ER is dood. CotF nu uitgestorven. Oh boeit niet. Bran je zult klaar zijn als ze komen.
- Sam en Gilly. De grote boze vader laat zich beledigen door een Wilding? En door z'n vrouw? Waar z'n bedienden bij zijn?
- Sam te laf om iets tegen z'n vader te zeggen, maar steelt wel dat zwaard. En WTF denkt hij daar mee te gaan doen?
- Tommen/Marjory/High Sparrow. I. Don't. Even.
- Arya geeft haar Faceless-training op omdat... Omdat?
- De Waif wil Arya dood - whut? Als ze "no-one" is, hoe dan een persoonlijke vendetta?
- Jaqen is A-OK daarmee - WTF? Het beleid van de FM is juist dat ze iedereen doden én alléén doden als de prijs betaald is
- Jaimie / Cersie - thermonuclear op alle character development in seizoen 2, seizoen 3, seizoen 4 en seizoen 5?
- Jaimie en Lannister-leger moeten naar de Riverlands (lol @ book-throwback) voor wraak, maar niemand heeft het nog over de Dornish die Myrcella hebben vermoord?
- Wéér een niet-van-de-vorige-te-onderscheiden speech van Daenerys. Zucht.....
- De dialoog. De dialogen. Oh, de dialogen.

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vond ik de matigste aflevering van alle seizoenen, bah. Heel seizoen 6 is al niet super, jammer. Het lukt helaas niet echt om de echte kwaliteit vast te houden. Vorige episode was wel het hoogtepunt van dit seizoen, maar dit is een domper. Het lijkt ook wat afgeraffeld te worden, jammer.

Hoop dat het weer beter gaat worden.

Nouja, voor de rest zie de post hierboven. Komop, ik wil kwaliteit. En dat is dit opeens niet echt meer. Geef mij maar het boek, maarja, george rr zit alleen maar zijn geld te tellen en hij heeft niet de eer om zijn werk af te maken of het schrijven lukt niet meer en dat is te merken. Nu gaan anderen zaken invullen en het wordt minder geloofwaardig.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 22:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:50:
Dit vond ik de matigste aflevering van alle seizoenen, bah. Heel seizoen 6 is al niet super, jammer. Het lukt helaas niet echt om de echte kwaliteit vast te houden. Vorige episode was wel het hoogtepunt van dit seizoen, maar dit is een domper. Het lijkt ook wat afgeraffeld te worden, jammer.

Hoop dat het weer beter gaat worden.

Nouja, voor de rest zie de post hierboven. Komop, ik wil kwaliteit. En dat is dit opeens niet echt meer.
Onze meningen verschillen dan enorm, ik vind dit tot nu toe één van de betere seizoenen. Het vorige seizoen vond ik dan weer matig (voor Game of Thrones standaard). Hier gebeurt er tenminste wat in elke aflevering.

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 30-05-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:53:
Onze meningen verschillen dan enorm, ik vind dit tot nu toe één van de betere seizoenen. Het vorige seizoen vond ik dan weer matig (voor Game of Thrones standaard). Hier gebeurt er tenminste wat in elke aflevering.
Is toch niet erg? Net als jij geniet ik wel hoor, verfrissend juist om hier andere meningen te lezen. Ik vind het dit seizoen te snel gaan, jij vond vast het vorige seizoen te traag (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
waarom veranderde benjen niet in een nightking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 18-09 09:53

Goner

What can I do you for ?

ulTimaS schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:58:
Een aflevering zonder doden...
Nou, het opruimen van die Wights was wel leuk ... of tellen die niet ? :+

Cocytus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:43:
Omdat ze niet geschikt is een faceless te zijn ..
- De Waif wil Arya dood - whut? Als ze "no-one" is, hoe dan een persoonlijke vendetta?
Omdat ze Arya niet vertrouwt ... en terecht. Nothing personal.

[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 30-05-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Mijn god, wat was dit slecht. Echt alles was slecht, behalve Benjen en zelfs dat was een anti-climax.

- 3ER is dood. CotF nu uitgestorven. Oh boeit niet. Bran je zult klaar zijn als ze komen.
Misschien heeft de vorige 3ER dat al gezien in een visioen.
- Sam en Gilly. De grote boos vader laat zich beledigen door een Wilding? En door z'n vrouw? Waar z'n bedienden bij zijn?
Hij is misschien hard en streng, maar het is geen Bolton (of Frey).
- Sam te laf om iets tegen z'n vader te zeggen, maar steelt wel dat zwaard. En WTF denkt hij daar mee te gaan doen?
Spur of the moment? Of hij wil dat zn vader hem achtervolgd en uiteindelijk terecht komt in het noorden om de white walkers te bewonderen? Ik wacht met oordelen tot aan het einde van het seizoen over choices die zijn gemaakt.
Tommen is te makkelijk beïnvloedbaar en dat weten Margaery en de HS maar alstegoed.
Zij toch haar eigen persoonlijkheid en gevoelens niet kwijt kan raken
Misschien is dit een test van "Jaqan" omdat hij gemerkt heeft dat de Waif dus ook nog persoonlijke vendetta's heeft.
- Jaqen is A-OK daarmee - WTF? Het beleid van de FM is juist dat ze iedereen doden én alléén doden als de prijs betaald is
zie hierboven
- Jaimie / Cersie - thermonuclear op alle character development in seizoen 2, seizoen 3, seizoen 4 en seizoen 5?
??
- Jaimie en Lannister-leger moeten naar de Riverlands (lol @ book-throwback) voor wraak, maar niemand heeft het nog over de Dornish die Myrcella hebben vermoord?
Gelukkig geen Dornish meer (voor nu)
Mee eens, Dany wordt te cliché
Zijn goed imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:57:
[...]

Is toch niet erg? Net als jij geniet ik wel hoor, verfrissend juist om hier andere meningen te lezen. Ik vind het dit seizoen te snel gaan, jij vond vast het vorige seizoen te traag (denk ik).
Ja niks mis mee hoor :P. Ik vond het vorig seizoen inderdaad iets te langzaam gaan (en het hele sand snakes debacle :r ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

kingpol schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:00:
waarom veranderde benjen niet in een nightking?
Hij werd gered door the children of the forrest, door een speer van dragonglass in z'n hart te pounden :)
Dit werd gewoon duidelijk verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
ulTimaS schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:04:
[...]

Misschien heeft de vorige 3ER dat al gezien in een visioen.

[...]

Hij is misschien hard en streng, maar het is geen Bolton (of Frey).

[...]

Spur of the moment? Of hij wil dat zn vader hem achtervolgd en uiteindelijk terecht komt in het noorden om de white walkers te bewonderen? Ik wacht met oordelen tot aan het einde van het seizoen over choices die zijn gemaakt.

[...]

Tommen is te makkelijk beïnvloedbaar en dat weten Margaery en de HS maar alstegoed.

[...]

Zij toch haar eigen persoonlijkheid en gevoelens niet kwijt kan raken

[...]

Misschien is dit een test van "Jaqan" omdat hij gemerkt heeft dat de Waif dus ook nog persoonlijke vendetta's heeft.

[...]

zie hierboven

[...]

??

[...]

Gelukkig geen Dornish meer (voor nu)

[...]

Mee eens, Dany wordt te cliché

[...]

Zijn goed imo.

[...]
Je bent niet serieus toch? Ja, ik ben ook blij dat Dorne er niet meer in zit, maar dat betekent niet dat het niet een plothole is waar Dany met d'r hele Khalasar in past. En de rest. Tja.
Goner schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:00:
[...]

Nou, het opruimen van die Wights was wel leuk ... of tellen die niet ? :+

[...]

Omdat ze niet geschikt is een faceless te zijn ..

[...]

Omdat ze Arya niet vertrouwt ... en terecht. Nothing personal.
Ze is niet geschikt om een faceless te zijn, waarom dan de vorige 5 afleveren en heel seizoen 5 zendtijd verspillen met nutteloze scenes (training / "oysters, clams 'n' cockles")? Dat is de definite van 'slecht geschreven'. En "You promised me [I could kill her]", hoezo nothing personal? Je kunt weginterpreteren wat je wil, dit is gewoon een kwestie van inconsistentie en plothole-galore.

[ Voor 58% gewijzigd door Cocytus op 31-05-2016 00:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
Zou je gewoon níet willen spoilen wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren alsjeblieft? Sommige mensen kijken bewust de trailers niet. Dankzij jouw nutteloze toevoeging aan dit topic en de reacties op jouw post weet ik nu wat er gaat gebeuren. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Cocytus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:12:
[...]

Je bent niet serieus toch? Ja, ik ben ook blij dat Dorne er niet meer in zit, maar dat betekent niet dat het niet een plothole is waar Dany met d'r hele Khalasar in past. En de rest. Tja.
Misschien kon ik beter zeggen dat ik de sand snakes niet meer zo mag. Dorne als leger zie ik nog wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Misschien is het de bedoeling dat dat onduidelijk blijft, maar wordt het volgende aflevering verteld? Theorie op reddit erover: https://www.reddit.com/r/..._why_sam_did_what_he_did/
Zelfde als bovenstaande, ik verwacht zelf dat Margaery zelf een plan had, waar je ook pas later achter komt. En was het afgelopen aflevering niet duidelijk dat de High Sparrow goed is in Tommen, een naïeve jongen manipuleren?
Omdat het altijd al enorm mega duidelijk is geweest dat ze niet in staat is haar verleden op te geven, bovendien houdt ze niet helemaal van onschuldige mensen vermoorden.
Verschillende theorieën op reddit over. Een ervan is dat The Waif zelf ook nog in training is dus niet compleet no-one is, misschien is dit ook wel gedeeltelijk een test voor haar,. Misschien wordt dit later ook nog duidelijk. Niet alles hoeft meteen verantwoord te worden.
'A-OK' met wat, dat The Waif Arya vermoord? Als Arya wegloopt en de training niet volgt is dit niet raar.
Hier ben ik het mee eens, jammer dat Cersei en Jaime weer voor de incest gaan.
Laten we alle afleveringen alle plots noemen om te zorgen dat het niet lijkt alsof we iets vergeten. Dan zal de speech van Cercei dat Jaime weg moet wel iets langer duren wanneer ze alle mogelijke conflicten om moet noemen.
Was matig ja. Alleen liet wel zien dat ze nu complete controle heeft over Drogon en de Khalasar.
Was het echt zo dramatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ze is niet geschikt om een faceless te zijn, waarom dan de vorige 5 afleveren zendtijd verspillen met nutteloze scenes? En "You promised me [I could kill her]", hoezo nothing personal? Je kunt weginterpreteren wat je wil, dit is gewoon een kwestie van inconsistentie en plothole-galore.
Misschien ben je iets te snel met oordelen en wordt dit uitgelegd/duidelijk in de volgende afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 18-09 09:53

Goner

What can I do you for ?

The_Scarabial schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:09:
[...]
Hij werd gered door the children of the forrest, door een speer van dragonglass in z'n hart te pounden
Ja, dat is juist zo vreemd, zo creëerden de Children ook de White Walkers voor hun strijd met de First Men.
YouTube: Game of Thrones 6x05 - The Origin Of The White Walkers

[...]
Je kunt weginterpreteren wat je wil, dit is gewoon een kwestie van inconsistentie en plothole-galore.
Wat jou blij maakt ... ik zie het als een ontwikkeling die Arya doormaakt, jij als een plothole. Mooi toch.

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 30-05-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
markdm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:14:

[...]

Laten we alle afleveringen alle plots noemen om te zorgen dat het niet lijkt alsof we iets vergeten. Dan zal de speech van Cercei dat Jaime weg moet wel iets langer duren wanneer ze alle mogelijke conflicten om moet noemen.
Ik ga niet overal meer op in, maar ik pik deze eruit. Het gaat niet om alle conflicten opnoemen. Het gaat om prioriteiten. De Dornish hebben hun dochter vermoord maar ze geven de prioriteit aan de Riverlands waar werkelijk niets is gebeurd dat voor de Lannisters van acuut belang is. Het is een kwestie van interne logica; die ontbreekt volledig en dat is het probleem met de meeste punten die ik noem.
[...]

Was het echt zo dramatisch?
Ja. Ik kijk al een lange tijd meer in de hoop dat het beter wordt dan omdat ik het goed vind, maar nu ben ik echt op het punt dat het de (nog komende) boeken voor mij verpest wegens totaal gebrek aan logica en consistentie dus ik stop nu met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Avalaxy schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:12:
[...]

Zou je gewoon níet willen spoilen wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren alsjeblieft? Sommige mensen kijken bewust de trailers niet. Dankzij jouw nutteloze toevoeging aan dit topic en de reacties op jouw post weet ik nu wat er gaat gebeuren. Bedankt.
Verteld de zin: "Spoiler: de preview van episode 7 brengt goeie oude bekende terug :)" nou echt zo veel informatie? Dit kan betrekking hebben op meer dan 10 verschillende personen. De reacties hierop met namen moeten wel tussen spoiler tags.

Pagina: 1 ... 111 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic