CLEGANEBOWL!!CyberAmp schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:51:
Mijn voornaamste ding is, The Hound. Als die nog niet dood is zou dat interessant kunnen zijn voor de evt. confrontatie met the Mountain.
GET HYPE

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
CLEGANEBOWL!!CyberAmp schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:51:
Mijn voornaamste ding is, The Hound. Als die nog niet dood is zou dat interessant kunnen zijn voor de evt. confrontatie met the Mountain.
Nja, werd in begin van de serie mee geteased, plus de dood van hem is niet officieel, toch? Misschien iets voor ander seizoen, maar ben benieuwd.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Misschien wat spoilerachtig voor in dit topic. Maar voor het geval je jezelf erin wilt verdiepen.CyberAmp schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:08:
[...]
Nja, werd in begin van de serie mee geteased, plus de dood van hem is niet officieel, toch? Misschien iets voor ander seizoen, maar ben benieuwd.
[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 11-05-2016 15:34 ]
krijgt ze niet alleen slaagt als ze liegt? en ze weet niet beter dat de hound dood is?Goner schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:16:
Een van de vragen aan Arya was : Tell me about the Hound.
Waarop Arya antwoordt : Also dead ...
Maar wat was de reactie van haar ondervraagster ??
De ondervraagster kijkt toch of ze liegt? Als Arya zeker weet dat the Hound dood is, dan spreekt ze de waarheid als ze zegt dat hij dood is. Aryas waarheid hoeft alleen niet de échte waarheid te zijn.Goner schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:16:
Een van de vragen aan Arya was : Tell me about the Hound.
Waarop Arya antwoordt : Also dead ...
Maar wat was de reactie van haar ondervraagster ??
Ze zei "I left him to die".Wognummer schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:19:
[...]
krijgt ze niet alleen slaagt als ze liegt? en ze weet niet beter dat de hound dood is?
+ ze krijgt slaag als ze denken dat ze liegt. (Het is een training om te kunnen liegen)RocketKoen schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:25:
[...]
Ze zei "I left him to die".
Want ze heeft hem niet afgemaakt.
Eerder een training om niet te liegen.RobbertDs1 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:45:
[...]
+ ze krijgt slaag als ze denken dat ze liegt. (Het is een training om te kunnen liegen)
[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 11-05-2016 16:02 ]
Dit is dan ook bedacht door de makers van de serie. Boek Stannis laat zich niet zo makkelijk verassen als serie Stannis.Tsurany schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Volgens mij is het gewoon een kwestie van twijfels willen vinden. Want alles bij elkaar kan je echt wel concluderen dat hij dood is. Het is ook absoluut niet in de stijl van Martin om zulke rariteiten toe te voegen.
[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 11-05-2016 16:01 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik snap dit maar ook weer niet. Ze wordt ondervraagd en ze zien wanneer ze liegt. Ze verteld alles over Arya, maar als ze vragen wie ze is dan is ze niet meer Arya? Wtf..RocketKoen schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:55:
[...]
Eerder een training om niet te liegen.
Arya heeft namelijk reden om te liegen over de dingen die Arya heeft gedaan en nog wil doen.
Maar a girl kan alles wat ze over Arya weet vertellen, want ze is no one.
Arya is niet meer Arya, ze is 'a girl'. Ze traint om te vertellen over Arya alsof ze dat van iemand anders heeft gehoord, zodat niemand kan merken dat het over haarzelf gaat. Ze liegt dus over haarzelf, zonder dat andere mensen dat merken.Snailerfreak schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:05:
[...]
Ik snap dit maar ook weer niet. Ze wordt ondervraagd en ze zien wanneer ze liegt. Ze verteld alles over Arya, maar als ze vragen wie ze is dan is ze niet meer Arya? Wtf..
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Ik vond de dood van Stannis een van de meest onbevredigende in de serie. Ik had absoluut niet het gevoel dat we klaar met hem waren.MrVegeta schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:00:
[...]
Dit is dan ook bedacht door de makers van de serie. Boek Stannis laat zich niet zo makkelijk verassen als serie Stannis.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat is nou wat ik me afvraag ... want ze moest haar antwoord over 4 broers corrigeren naar 3 broers en een halfbroer.
Ze liegt over haarzelf als in: Ik ben Arya niet. Voor haarzelf heeft ze vier broers, voor de buitenwereld drie broers en een halfbroer.Goner schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:16:
[...]
Dat is nou wat ik me afvraag ... want ze moest haar antwoord over 4 broers corrigeren naar 3 broers en een halfbroer.
[ Voor 19% gewijzigd door Loetn op 11-05-2016 16:23 ]
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Mijn vriendin en ik vonden het vooral een vage scene... sowieso dat hele gedoe met Arya... Geen idee wat ze daar nu precies proberen te laten zien.Goner schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:16:
[...]
Steam/Discord: Flimovic
Simpel: hoe breek je iemand volledig zodat je hem of haar kan vormen tot wat je wil. In dit geval een moordenaar die zich voor kan doen als iedereen en niemand.Flimovic schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:22:
[...]
Mijn vriendin en ik vonden het vooral een vage scene... sowieso dat hele gedoe met Arya... Geen idee wat ze daar nu precies proberen te laten zien.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Om bij de faceless men te mogen moet ze haar eigen identiteit opgeven.Flimovic schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:22:
[...]
Mijn vriendin en ik vonden het vooral een vage scene... sowieso dat hele gedoe met Arya... Geen idee wat ze daar nu precies proberen te laten zien.
simpel gezegd is het een training om een super huurmoordenaar te worden, nou zet je geld maar op in dat ze later in het verhaal een belangrijk iemand moet vermoorden.Flimovic schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:22:
[...]
Misschien... maar waarom dan niet onscreen dood maken? Waarom off screen, waarom zo geheimzinnig?Tsurany schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Volgens mij is het gewoon een kwestie van twijfels willen vinden. Want alles bij elkaar kan je echt wel concluderen dat hij dood is. Het is ook absoluut niet in de stijl van Martin om zulke rariteiten toe te voegen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Je hebt gelijkChaoss schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:59:
Motieven zijn er wel maar behalve dat Rob vermoord is weet John helemaal niets van Rickon en Sansa af?
De theorie dat de Umbers moedwillig een Stark inleveren ivm een sneaky plannetje staat me wel aan maar lijkt me wel vergezocht. De kans dat Ramsey een Stark gelijk vermoord of op zijn minst gaat martelen lijkt me 100%, een vrouw aan hem uitleveren staat ook garant voor verkrachting. Lijkt me nogal een vreemde actie om zoiets met voorbedachte rade doen.
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
[ Voor 17% gewijzigd door Cyberamp op 11-05-2016 20:19 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zo ongeveer inderdaad. Ze traint om een dienaar te worden van The Faceless God. Daarvoor moet ze haar oude identiteit opgeven. Dat betekend alles wat Arya, Arya maakte. Dus ook haar familie, relaties, emoties, verleden etc. Om een Faceless Men te worden moet ze tevens totale controle krijgen over haar gezichtsuitdrukking en meer. Zodat ze uiteindelijk elke gedaante kan aannemen met haar gezicht. De eerste les is dat ze kan liegen zonder dat haar gezicht dat laat zien. Dat zijn ze nu aan het trainen, telkens als ze liegt krijgt ze een klap. Haar instructrice kan dus nog steeds zien wanneer ze liegt. Het feit dat ze liegt is puur voor training. Ze vertelt een verhaaltje en stopt er ergens een leugen in, hopelijk dat het vrouwke met de stok het niet ziet.Loetn schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:19:
[...]
Ze liegt over haarzelf als in: Ik ben Arya niet. Voor haarzelf heeft ze vier broers, voor de buitenwereld drie broers en een halfbroer.
De bedoeling van de training is dat ze kan vertellen over iedere persoonlijkheid, ook diegene die ze zelf kan/zal aannemen, alsof ze het enkel maar gehoord heeft en zo zichzelf niet kan verraden.
Zo zie ik het toch.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Zodat Melissandre hem nog een keer kan offeren voor het een of het ander.markdm schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:43:
Stannis verhaallijn is volledig afgelopen, alles in zijn verhaal is afgelopen. De serie liet de mogelijkheid inderdaad open of hij het zou overleven, maar ik zou niet inzien waarom.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoezo kan hem nergens vinden? Hij staat gewoon op HBO GO en HBO On Demand hoor...Steefmeister schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:42:
Iemand after the thrones aflevering 3 al gezien? Ik kan hem nergens vinden, maar zou al lang uitgezonden moeten zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Mx. Alba op 12-05-2016 12:32 ]
Ik hoor niet echt veel positiefs over after the thrones. De IMDb score is een 4,5 en op [url="http://https://www.reddit.com/r/asoiaf/comments/4isghj/no_spoilers_after_the_thrones_sucks/"]reddit[/url] zijn ze er ook niet erg positief over. Voordat ik deze kritiek hoorde had ik op HBO gekeken of je de eerste aflevering kon kijken, de eerste aflevering stond bij gratis afleveringen, maar het zei dat die niet beschikbaar in dit land was. Met m'n VPN op New York werkte het ook niet.Steefmeister schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:42:
Iemand after the thrones aflevering 3 al gezien? Ik kan hem nergens vinden, maar zou al lang uitgezonden moeten zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 12-05-2016 12:56 ]
Ik heb geen HBO en voordat je met halve beschuldigingen gaat beginnen: de afleveringen verschijnen normaal gewoon op YouTube.Mx. Alba schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Hoezo kan hem nergens vinden? Hij staat gewoon op HBO GO en HBO On Demand hoor...
[Mbr]En je weet dat vragen naar illegale zaken niet toegestaan is, hoop ik, dus ik neem aan dat je niet bedoelt waar je het illegaal kunt downloaden...[/]
Maar als je geen HBO hebt, hoe kijk je dan GoT?Steefmeister schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:42:
[...]
Ik heb geen HBO en voordat je met halve beschuldigingen gaat beginnen: de afleveringen verschijnen normaal gewoon op YouTube.
Hij heeft t over After the Thrones dus wie zegt dat ie GoT kijktSomerenV schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:12:
[...]
Maar als je geen HBO hebt, hoe kijk je dan GoT?![]()
Sorry, kon het niet laten
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Inderdaad, je kunt prima kijken naar The A-team met after the Thrones als extracypher21 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:32:
[...]
Hij heeft t over After the Thrones dus wie zegt dat ie GoT kijkt![]()
Bij vrienden of familie die het wel hebben?SomerenV schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:12:
[...]
Maar als je geen HBO hebt, hoe kijk je dan GoT?![]()
Even wat speculatie, mede op basis van wat ik gelezen heb: Ik verwacht sowieso dat Drogon haar te hulp gaat komen. Optie a is dan dat hij wat Dothraki roostert en er met Daenerys vandoor gaat, en optie b (waar ik op hoop) is dat de Dothraki zo onder de indruk raken van Drogon + Daenerys dat ze haar volgen (dat zij of Drogon The Stallion who Mounts the World is). Het zou goed zelfs kunnen dat Drogon haar hierom in dit gebied gedropt heeft.Steefmeister schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:23:
Stuk voor stuk top reacties, hulde!
OT: Hoop dat er snel eens wat schot in de verhaallijn komt van Daenaerys. Nu weer "gevangen", vloot vernietigd etc. Begin me af te vragen of ze ooit nog aan de overkant zal geraken :-)
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Als ik jou was zou ik toch gewoon blijven kijken na episode 5. Wellicht wordt je nog verrastXtr3me4me schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:12:
Maar 5 delen dit seizoen...man zolang wachten en dan maar 5 delen snif..:(
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
/Offtopic: Tot en met seizoen 2. Seizoen 3 vond ik
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hoe kom je daar bij? Het zijn er minimaal 7, aangezien t/m deel 7 de titels van de afleveringen bekend zijn. Volgens mij zijn het er zelfs gewoon 10....Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:12:
Maar 5 delen dit seizoen...man zolang wachten en dan maar 5 delen snif..:(
Steam/Discord: Flimovic
Dit seizoen zijn er gewoon 10. Er zijn geruchten dat de volgende 2 seizoenen maar 8 afleveringen hebben.Flimovic schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:22:
[...]
Hoe kom je daar bij? Het zijn er minimaal 7, aangezien t/m deel 7 de titels van de afleveringen bekend zijn. Volgens mij zijn het er zelfs gewoon 10....
Ik verwacht inderdaad ook dat ze het verhaal naar één plaats verplaatsen. Meest logische voor mij is deze plaats de wall, waar de Others gestopt moeten worden. Ik verwacht alleen niet dat de Dothraki hierbij aanwezig zijn. Dothraki zijn namelijk geen fans van de zee. "Het is water wat hun paarden niet kunnen drinken". Een andere optie is dat Daario en Mormont Daenerys gaan redden. Dit lijkt mij waarschijnlijker dan dat Drogon wordt vereert.geert1 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 01:32:
[...]
Even wat speculatie, mede op basis van wat ik gelezen heb: Ik verwacht sowieso dat Drogon haar te hulp gaat komen. Optie a is dan dat hij wat Dothraki roostert en er met Daenerys vandoor gaat, en optie b (waar ik op hoop) is dat de Dothraki zo onder de indruk raken van Drogon + Daenerys dat ze haar volgen (dat zij of Drogon The Stallion who Mounts the World is). Het zou goed zelfs kunnen dat Drogon haar hierom in dit gebied gedropt heeft.
Ik verwacht dat de voortgang de komende seizoenen wel zal versnellen en dat Daenerys uiteindelijk een belangrijke rol gaat spelen in de strijd tegen de White Walkers. Haar drakenvuur zou goed van pas komen bij het smeden van nieuw Dragonglass, en het vuur zelf zal ook vast dodelijk zijn voor de White Walkers. De inlijving van één of meer Dothraki-clans (als optie b hierboven uitkomt) is wellicht precies het duwtje in de rug dat Daenerys nodig heeft om door te stoten naar Westeros. Met nieuwe schepen, verzorgd door... Dorne of de Ironborn misschien? Eerst maar hopen ze alle drie haar draken weer onder controle krijgt. Ben benieuwd.
Zover ik heb begrepen volgen draken alleen Tygarians en geen Starks. En gezien de hoeveelheid hoofdpersonages er al uit de serie zijn gehaald lijkt het mij niet heel waarschijnlijk dat er veel meer zullen volgen.Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:25:
Zou wel toepasselijk zijn bij got, wilt khalisie letterlijk net op de bood gestapt en word ze veraden en vermoord, saman met die zwarte draak. De andere 2 draken gaan naar jon en bran.
Of Bran doet een beetje mindfuck met die draak. kan natuurlijk ook nogkokkie1 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:03:
Zover ik heb begrepen volgen draken alleen Tygarians en geen Starks. En gezien de hoeveelheid hoofdpersonages er al uit de serie zijn gehaald lijkt het mij niet heel waarschijnlijk dat er veel meer zullen volgen.
De Dothraki in schepen krijgen zal inderdaad een hele lastige worden, maar zij geloven wel in de voorspelling dat er ooit een leider op zal staan die de hele wereld overneemt. Dat kan natuurlijk alleen als de Narrow Sea wordt overgestoken. Als zij overtuigd raken dat Daenerys / Drogon die mythische veroveraars zijn, dan zou het kunnen dat ze hun afkeer voor de zee overwinnen. Maar het kan ook zijn dat Daenerys de Dothraki alleen gebruikt om in Essos huis te houden, bijvoorbeeld om de slavensteden te heroveren. Of de Dothraki zijn gewoon weer een obstakel op haar pad waar ze van gered moet worden. Het blijft nog even koffiedik kijken, maar speculeren blijft leukkokkie1 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:03:
[...]
Ik verwacht inderdaad ook dat ze het verhaal naar één plaats verplaatsen. Meest logische voor mij is deze plaats de wall, waar de Others gestopt moeten worden. Ik verwacht alleen niet dat de Dothraki hierbij aanwezig zijn. Dothraki zijn namelijk geen fans van de zee. "Het is water wat hun paarden niet kunnen drinken". Een andere optie is dat Daario en Mormont Daenerys gaan redden. Dit lijkt mij waarschijnlijker dan dat Drogon wordt vereert.
[...]
Zover ik heb begrepen volgen draken alleen Tygarians en geen Starks. En gezien de hoeveelheid hoofdpersonages er al uit de serie zijn gehaald lijkt het mij niet heel waarschijnlijk dat er veel meer zullen volgen.
Het idee dat Bran uiteindelijk een draak "wargt" is zo cool dat het nog best eens zou kunnen uitkomen. Misschien Bran op één draak, Jon op een tweede en Daenerys op Drogon? Of zou Tyrion een klein zadeltje laten maken?mike0001 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:08:
[...]
Of Bran doet een beetje mindfuck met die draak. kan natuurlijk ook nog
Wat is het engst, de zee of drie draken?geert1 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:48:
[...]
De Dothraki in schepen krijgen zal inderdaad een hele lastige worden, maar zij geloven wel in de voorspelling dat er ooit een leider op zal staan die de hele wereld overneemt. Dat kan natuurlijk alleen als de Narrow Sea wordt overgestoken. Als zij overtuigd raken dat Daenerys / Drogon die mythische veroveraars zijn, dan zou het kunnen dat ze hun afkeer voor de zee overwinnen. Maar het kan ook zijn dat Daenerys de Dothraki alleen gebruikt om in Essos huis te houden, bijvoorbeeld om de slavensteden te heroveren. Of de Dothraki zijn gewoon weer een obstakel op haar pad waar ze van gered moet worden. Het blijft nog even koffiedik kijken, maar speculeren blijft leuk
En toen gingen er opeens 3/5 neerSnailerfreak schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:18:
Ik vind vooral nu endgame in zicht komt het verhaal steeds minder spannend worden. Op het begin toen Eddard in seizoen 1 'verdween' was dat echt de klapper. Daarna hadden we nog een aantal van die uitschieters. Maar nu alles in zicht komt met Jon, Daeneris, Bran, Sansa en arya lijkt het er bijna op dat er niets meer kan gebeuren met deze main characters. Dat haalt die spanning weg die ik eerst wel voelde.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Snailerfreak schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:18:
Ik vind vooral nu endgame in zicht komt het verhaal steeds minder spannend worden. Op het begin toen Eddard in seizoen 1 'verdween' was dat echt de klapper. Daarna hadden we nog een aantal van die uitschieters. Maar nu alles in zicht komt met Jon, Daeneris, Bran, Sansa en arya lijkt het er bijna op dat er niets meer kan gebeuren met deze main characters. Dat haalt die spanning weg die ik eerst wel voelde.
Ik denk dat dat komt omdat het nu 2 seizoenen geen oorlog is, hiervoor was the war of the five kings waarin veel mensen overleden. Ik verwacht dus dat einde dit seizoen en de volgende 2 er weer een oorlog uitbreek en we weer wat hoofdpersonen dood zien gaan.Snailerfreak schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:18:
oh, ik ben net in seizoen 3Nnoitra schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:20:
[...]
/Offtopic: Tot en met seizoen 2. Seizoen 3 vond ik![]()
Ik heb wel ergere expliciete dingen gezien in GoT.Sjah schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:28:
Reacties gelezen over epi03, en opvallend dat niemand iets zegt over het expliciet in beeld brengen van het lijden van de 4 bij de ophanging, tjonge dat lag wel aan de top van mijn tolerantie/wat ik kan hebben, of ja je moet het lachwekkend vinden, wat ik niet vond.
Even over de boeken, er zijn er 5, en 6 en 7 komen nog. Zijn na dit seizoen boeken die uit zijn afgehandeld? Kortom vanaf S7 wordt het voor boekenlezers nog interessanter? Ok boek 6 zat er geloof ik aan te komen.
De show is nu bijna volledig voorbij de boeken.Sjah schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:28:
Reacties gelezen over epi03, en opvallend dat niemand iets zegt over het expliciet in beeld brengen van het lijden van de 4 bij de ophanging, tjonge dat lag wel aan de top van mijn tolerantie/wat ik kan hebben, of ja je moet het lachwekkend vinden, wat ik niet vond.
Even over de boeken, er zijn er 5, en 6 en 7 komen nog. Zijn na dit seizoen boeken die uit zijn afgehandeld? Kortom vanaf S7 wordt het voor boekenlezers nog interessanter? Ok boek 6 zat er geloof ik aan te komen.
Of een klein meisje wat levend wordt verbrand (Shireen), Best vreemd dat meer mensen vielen over het feit dat Sansa wordt verkracht, dan over Shireen.Le Enfant! schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:32:
[...]
Ik heb wel ergere expliciete dingen gezien in GoT.Red Wedding en de dood van Oberyn om er maar enkele te noemen.
Na het vorig seizoen was de serie om en nabij bij met de boeken.Sjah schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:28:
TheFes schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:51:
[...]
Na het vorig seizoen was de serie om en nabij bij met de boeken.
In de boeken was:
* Jon ook net neergeschoten
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
absoluutNieuwevolger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:25:
Heerlijk die aflevering!
https://wren.co/join/Devian
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Burning man festival is er niets bijTrevor schreef op maandag 16 mei 2016 @ 08:18:
Net aflevering 4 gekeken.
Ik word echt per seizoen meer Daenerys fan. Persoonlijk vond ik dit tot nu toe het hoogtepunt van de serie
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[ Voor 18% gewijzigd door ulTimaS op 16-05-2016 12:44 ]
Dat heeft ze vooraf geregeld met die chick die Daario bijna omlegde lijkt me..Joosie200 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:09:
Niks nieuws en hoe komen Daario en Jorah aan olie om die hele tent mee in te smeren zonder dat die khals dat doorhebben? Of dat hout moet zo goed gedroogd zijn dat het meteen vlam vat. Maarja, een kniesoor die erop let hmm? Zeker wat er uit de brandende restanten naar buiten loopt
Die andere ex-Khaleesi zou ook best kunnen helpen want zat nu in het complot ja. Maar dan nog.. als je een houten vloer + muren compleet in de olie zet ruik je toch onraad als khal's? En niet eens met hun wapens de muren of deuren kapot proberen te maken.. woosh and they are gone. Vond het daarom nogal underwhelming en groot 'been there, done that' gevoel geven. De Jon/Sansa, Yara/Theon, Marg/Loras momenten deden mij meer.maratropa schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:50:
[...]
Dat heeft ze vooraf geregeld met die chick die Daario bijna omlegde lijkt me..
Wapens? Die mogen ze niet dragen in Vaes Dothrak.Joosie200 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:54:
[...]
Die andere ex-Khaleesi zou ook best kunnen helpen want zat nu in het complot ja. Maar dan nog.. als je een houten vloer + muren compleet in de olie zet ruik je toch onraad als khal's? En niet eens met hun wapens de muren of deuren kapot proberen te maken.. woosh and they are gone. Vond het daarom nogal underwhelming en groot 'been there, done that' gevoel geven. De Jon/Sansa, Yara/Theon, Marg/Loras momenten deden mij meer.
Zelfs de khals niet? En als Daario er al verrekte weinig van aantrekt.. Maargoed, bij Dany is het nu echt 1 stap naar voren ,2 stappen naar achteren. Ben wel klaar met haar plot in Essos, tijd om Westeros in te nemen.ulTimaS schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:55:
[...]
Wapens? Die mogen ze niet dragen in Vaes Dothrak.
Juist de Khals niet.
Het is een "heilige" stad/plaats voor de Dothraki, dus leven ze daar ook naar. Daario is geen Dothraki, maar snapt wel dat hij direct dead meat is als hij een zichtbare wapen bij zich heeft. Maar Daario is Daario niet als hij geen schijt aan de regels heeft.Joosie200 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Zelfs de khals niet? En als Daario er al verrekte weinig van aantrekt.. Maargoed, bij Dany is het nu echt 1 stap naar voren ,2 stappen naar achteren. Ben wel klaar met haar plot in Essos, tijd om Westeros in te nemen.
[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 16-05-2016 14:18 ]
Snap ik, hij hoorde bij de Second Sons en geen Dothraki idd. Vond dat moment dus wel aardig comic relief gehalte hebben wanneer Jorah hem erop wijst. Oh.. *beetje improviseren* men neme een steen en doet wat de Mountain deed naar Oberyn maar als cover-up om geen steekwond zichtbaar achter te latenulTimaS schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:17:
[...]
Het is een "heilige" stad/plaats voor de Dothraki, dus leven ze daar ook naar. Daario is geen Dothraki, maar snapt wel dat hij direct dead meat is als hij een wapen heeft die direct te zien is. Maar Daario is Daario niet als hij geen schijt aan de regels heeft.
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
[ Voor 52% gewijzigd door Sjah op 16-05-2016 16:19 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2016 16:18 ]
Ik denk dat je het hebt over Stone Men, en het hebt over Ser Jorah Mormont die greyscale heeft. Ik ben ook benieuwd hoe lang het duurt voordat hij helemaal eronder zit.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:54:
Mooie aflevering, lekker intens.
Stannis toch gedood door Brienne, bij die boom. Ben benieuwd wanneer die ene gast echt volledig verandert in zo'n "water-people''-figuur, met zijn schubben die steeds harder aangroeien.
Die Ramses is toch wel een echte bad-ass imo...wat een baasje, dat je zulke brieven stuurt.
GoT is goed bezig dit seizoen., ik hoop dat deze serie nog heel lang doorloopt...
[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 16-05-2016 16:16 ]
Omdat de gold cloaks onder direct command staan van de koning. Als je dan de gold cloaks op de high sparrow bij de sept afstuurt heb je een clash tussen de koning en het geloof. En dat binnen 1 en dezelfde stad. Dat brengt hommeles met zich mee, koning en gevolg is al niet geliefd door het gewone voetvolk. De high sparrow wel. Ga je dan de gold cloaks gebruiken, dan krijg je dus het volk tegen je als koning. Benut je twee privé-legers dan is het buiten de koning zelf omgegaan als ware.Avalaxy schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:39:
- Wat ik niet helemaal snapte is waarom men wilt dat de Tyrells Margaery bevrijden, en niet gewoon de gold cloacks / Lannister soldaten?
Wat dacht je van Gendry, volgens mij is hij nog steeds aan het roeien.Sjah schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:48:
Weet je wie ik trouwens nog eens hoop te zien.. Hot Pie. Was die niet verkocht aan een herbergier om keuken-assistent te spelen?
[ Voor 26% gewijzigd door ulTimaS op 16-05-2016 17:07 ]
Haha dat was echt een schitterende scenemarkdm schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:28:
Maar iedereen vergeet het belangrijkste: Tormund <3 Brienne
Ik vermoed dat Hot Pie stiekem de reïncarnatie van Azor Ahai isulTimaS schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:59:
[...]
Hot pie werkt nog steeds in die keuken en heeft tegen Brienne en Podrick gezegd dat hij met Arya heeft gereisd. (en ook een mooiere direwolf broodje gemaakt) Dit was in S04E07
[ Voor 12% gewijzigd door Drumatiko op 16-05-2016 17:17 ]
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq