Volledige race live te volgen op deze zender.
Come Back van Melandri in het SBK met Ducati, zie racesport.nl
Come Back van Melandri in het SBK met Ducati, zie racesport.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Yamaha MT-09
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2016 11:25 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 48% gewijzigd door steveman op 12-08-2016 20:33 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Vette foto dit icm die anderesteveman schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:32:
Ai, toch wennen zo'n nieuw circuit...
Vlak daarvoor:
[afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Yamaha MT-09
[ Voor 9% gewijzigd door HaterFrame op 15-08-2016 14:29 ]
I am the great Cornholio!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Testing, one, two ...
[ Voor 22% gewijzigd door hardware-lover op 20-08-2016 16:55 ]
Testing, one, two ...
Mooie actie was dat heTylen schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:11:
Man man man wat een tijd van Mark. Hij moest Rossi wel voorbij anders gaan pole denk ik.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Yamaha MT-09
Idd, de reden waarom ik dus nog steeds een abo heb op motogp.com.\Laguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:51:
Geweldige race waarbij Crutchlow de beste keuze had gemaakt qua banden. Al blijft het Nederlandse commentaar bij Eurosport tenenkrommend, wat een amateuristisch niveau. Jammer dat je bij Ziggo geen Engels commentaar meer kan kiezen zoals vroeger.
Ik kan die twee steeds maar niet serieus nemen, teveel verwend door het Engelstalige commentaar de laatste jaren verwacht ik. Ik kijk door "omstandigheden" sinds kort eigenlijk pas via EU-sport maar ik stel het kijken toch maar weer even uit want goed commentaar is ook wat waard tijdens een race.Laguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:51:
Geweldige race waarbij Crutchlow de beste keuze had gemaakt qua banden. Al blijft het Nederlandse commentaar bij Eurosport tenenkrommend, wat een amateuristisch niveau. Jammer dat je bij Ziggo geen Engels commentaar meer kan kiezen zoals vroeger.
Testing, one, two ...
Aangezien ik geen tv abonnement heb en dus ook geen Eurosport kan ontvangen/kijken volg ik het via een online stream die ik ooit eens ergens gevonden heb.hardware-lover schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Ik kan die twee steeds maar niet serieus nemen, teveel verwend door het Engelstalige commentaar de laatste jaren verwacht ik. Ik kijk door "omstandigheden" sinds kort eigenlijk pas via EU-sport maar ik stel het kijken toch maar weer even uit want goed commentaar is ook wat waard tijdens een race.
Klopt, dat is voor mij ook het geval. In het verleden heb ik regelmatig BBC, British Eurosport en BT Sport via TV/internet gekeken en daar is het professioneler, enthousiaster en met Britse humor. BBC is helaas geen optie meer en bij de overige opties is live geen optie. Gek genoeg kan je bij Eurosport via Ziggo wel 2 audiokanalen kiezen (Nederlands en Engels), maar bij beide opties krijg je gewoon Nederlands te horen.hardware-lover schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:09:
[...]
Ik kan die twee steeds maar niet serieus nemen, teveel verwend door het Engelstalige commentaar de laatste jaren verwacht ik. Ik kijk door "omstandigheden" sinds kort eigenlijk pas via EU-sport maar ik stel het kijken toch maar weer even uit want goed commentaar is ook wat waard tijdens een race.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heeft niks met Ziggo maar met Eurosport zelf te maken. De MotoGP uitzending zoals we die in Nederland krijgen te zien wordt alleen naar Nederland verstuurd. Internationale uitzendingen worden via Parijs(? Eurosport hoofdkantoor) over heel Europa verspreid en daardoor ook voorzien van meerdere geluidssporen.Laguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:51:
Ik vind Iwan en Kervin prima te doen, beter dan de 2 bij de MotoGP eigenlijkLaguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:51:
Ja die doen het best aardig. Ik had het over Patrick en Diederik.Oogje schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:37:
[...]
Ik vind Iwan en Kervin prima te doen, beter dan de 2 bij de MotoGP eigenlijk
Wat tedenken van eurosportplayer? kost iets van 8eu permaand.Ad de Jong schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:46:
[...]
Aangezien ik geen tv abonnement heb en dus ook geen Eurosport kan ontvangen/kijken volg ik het via een online stream die ik ooit eens ergens gevonden heb.
Kwaliteit is alles behalve goed maar het Engelse commentaar is gewoon erg goed. Geen idee wie het zijn maar liever minder beeld en dit commentaar dan goed beeld en bagger commentaar.
Toch eens kijken wat de legale alternatieven zijn om online te gaan kijken om beide in goede kwaliteit te kunnen zien en horen.
F1 is via Ziggo Sport totaal voor niet al teveel geld gewoon daarvoor een erg goede oplossing. Nu voor de MotoGP ook nog ziets.
Kunnen die 2 t niet overnemen van Patrick en Diederik?Laguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:39:
[...]
Ja die doen het best aardig. Ik had het over Patrick en Diederik.
Klinkt goed, alleen welk commentaar heb je dan?devil-strike schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:50:
[...]
Wat tedenken van eurosportplayer? kost iets van 8eu permaand.
http://www.eurosportplayer.nl/
Hmm goeie vraag dat weet ik zo niet, gebruik het zelf niet(kijk het op eurosport zelf).Ad de Jong schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:42:
[...]
Klinkt goed, alleen welk commentaar heb je dan?
De stream op MotoGP.com is voor een jaar ook niet eens zo heel duur zag ik.
Ja ik vind het commentaar bij de Moto3 en Moto2 ook veel leuker. Ja....ze maken wel wat foutjes maar is een prima duo.Oogje schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:37:
[...]
Ik vind Iwan en Kervin prima te doen, beter dan de 2 bij de MotoGP eigenlijk
[ Voor 17% gewijzigd door Dacuuu op 22-08-2016 11:39 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Als je in november een abo afsluit krijg je ook nog eens korting. Ik heb dit abo nou een jaar of 6/7 en het bevalt me meer dan prima. Het typische Engelse commentaar is gewoon geweldig (humor en emotie), daarbij is het personeel van Motogp.com zelf en zijn ze dus altijd goed geïnformeerd. Het enige waarbij ze wat mij betreft de laatste 2 jaar een steekje laten vallen is de techniek. 720p in flash is wat mij betreft niet echt meer van deze tijd. Maar voor zover ik weet zijn ze bezig met HTML 5 en 60fpsAd de Jong schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:42:
[...]
Klinkt goed, alleen welk commentaar heb je dan?
De stream op MotoGP.com is voor een jaar ook niet eens zo heel duur zag ik.
Als ze die upgrade gaan doen sluit ik hem ook weer afMetaFrame schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 06:19:
[...]
Als je in november een abo afsluit krijg je ook nog eens korting. Ik heb dit abo nou een jaar of 6/7 en het bevalt me meer dan prima. Het typische Engelse commentaar is gewoon geweldig (humor en emotie), daarbij is het personeel van Motogp.com zelf en zijn ze dus altijd goed geïnformeerd. Het enige waarbij ze wat mij betreft de laatste 2 jaar een steekje laten vallen is de techniek. 720p in flash is wat mij betreft niet echt meer van deze tijd. Maar voor zover ik weet zijn ze bezig met HTML 5 en 60fps
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik denk dat ze een beetje proberen te schipperen tussen veiligheid en spektakel. De manier waarop MM naar de andere motor springt en zo weer wat winst pakt op een Rossi die afstapt, paar passen zet en weer opstapt is natuurlijk wel gaaf om te zien.alesandro_46 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:39:
Grand Prix commissie past regels Flag to Flag race aan, waarom niet een minimum tijd voor de wissel instellen, net als bijvoorbeeld het WSBK? Dat hoeft dan geen 60 seconden te zijn, maar bijvoorbeeld de motor waarop de rijder binnenkomt moet 5 seconden stilstaan voordat de tweede motor vertrekt? Dan is er minder rede tot haast, wat de veiligheid ten goede komt.
Yamaha MT-09
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2016 16:08 ]
Mooi, ik heb het niet kunnen zien vanmiddag.Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:07:
En zo pakt Crutchlow ook effe lekker de pole op silverstone.
Beetje een "from zero to hero" verhaal.
De winst pakken in Brno en pole 2 weken later in Silverstone!
Moeite waard om terug te kijken, man o man!Hackus schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:13:
[...]
Mooi, ik heb het niet kunnen zien vanmiddag.
Kijk nu de warm up, maar heb al wat schuivers gezien in samenvatting van gisterWhySoSerious schreef op zondag 04 september 2016 @ 07:20:
[...]
Moeite waard om terug te kijken, man o man!
[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 04-09-2016 12:31 ]
PSN ID: Beest41
Idd
Verwijderd
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2016 17:32 ]
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door WhySoSerious op 04-09-2016 17:57 ]
Knokken prima! Maar iemand zijn knie raken tijdens een inhaal actie gaat iets te ver. Ook het gevecht met Rossi zat op sommige momenten op het randje.Hackus schreef op zondag 04 september 2016 @ 17:54:
Marquez knokt gewoon voor iedere plek, niks mis mee. MotoGP was mooier als de F1 vandaag
Waar kijk je het terug als ik vragen mag?TheBrut3 schreef op zondag 04 september 2016 @ 17:56:
Knokken voor elke plek en rijden als een mongool zit dicht bij elkaar, MM zat vandaag meer in de buurt van dat 2e. Mooi races in Moto2 en MotoGP, erg leuk dat MV met Suzuki wint. Maakt de F1 weer goed, morgen de Moto3 terugkijken voor Bo.
[ Voor 34% gewijzigd door R0y. op 04-09-2016 18:12 ]
Ik heb Ziggo, dus Horizon. Eurosport herhaalt op maandag volgens mij ook altijd.R0y. schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:07:
Waar kijk je het terug als ik vragen mag?
[ Voor 36% gewijzigd door steveman op 05-09-2016 10:49 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 05-09-2016 15:38 . Reden: typo ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 05-09-2016 15:02 ]
Testing, one, two ...
Ik denk niet dat dit nog gaat gebeuren.Tristan schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:42:
Hoe groot achten jullie de kans dat Rossi Marquez nog gaat bijhalen in het kampioenschap? Rossi heeft nu 50 punten acterstand..
Verwijderd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Mooi he, dat maakt het spannend.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:20:
motogp heeft nu zo veel sterke rijders dat de sport er in ieder geval een stuk op vooruit is gegaan.
ik had overigens wel verwacht dat hij de 10 al inmiddels op zijn naam zou hebben. op de Ducati jaren na, heeft hij altijd voor zeer sterke teams gereden. aan het materiaal ligt het niet in ieder geval (zeker nu met yamaha niet)
[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 05-09-2016 16:23 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq