zo zie je maar, Rossi is ook maar een gewone sterveling (ik snap echt niet dat hij de grens van grip wou opzoeken terwijl hij op #1 lag. maar goed, hij maakte een beslissing en had daar als snel spijt van.DeTjuk schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:32:
MM is erg goed bezig geweest. Hij lijkt inderdaad volwassener te zijn geworden. Gewoon slim gereden van hem. Dat Rossi onderuit gaat in deze situatie en met zoveel ervaring kan ik echt niet bij. En ik vrees inderdaad dat hij hier het kampioenschap, op zijn geliefde Assen, heeft vergooid. Gelukkig is het kampioenschap nog lang, maar ik ben er bang voor.
Als MM zich normaal blijft gedragen dan kan er weleens een MM shirtje in de kast komen te hangen.
Zijn er ook shirtjes te koop van Hernandez? Die ging wel heel erg lekker in de regen hoor! Gewoon balls of steel en gaan met die motor!
Lorenzo daarentegen... Wat is dat toch met die jongen in de regen? Ja, Assen is niet zijn circuit, maar voor de rode vlag reed ie 18e....ik herhaal 18e. Dat is toch niet wereldkampioen waardig? Heeft hij daar al iets over geroepen?
Wat Miller betreft; Die wheelie was echt heel bruut om te zien, wat dat betreft gun ik hem nog meer overwinningen haha.
En van de Moto3 ook erg genoten. Heerlijk hoe die Bagnaia de Mahindra als eerst over de streep wist te krijgen. Anders was het een geniale overwinning geweest van Andrea Migno. Die kwam als een raket naar voren in de GT bocht, maar een klein foutje nekte hem net om genoeg snelheid over te houden.
Gelukkig geeft hij Marc in ieder geval niet de schuld de schuld deze keer.
wie weet dat hij volgend jaar iets meer kans maakt... hoewel als Marc eens een goede honda krijgt of wanneer Lorenzo snel de draai vind op de Duc kan dat ook weer lastig worden.... time will tell...
als ie in 2009 gewoon was gestopt had ie de boeken in gegaan als G.O.A.T. Nu zien we dat hij met concurentie op de baan maar gewoon een rijder is (ik ben #93 fan, dus dat mag je tegen me gebruiken)