Yamaha MT-09
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ja, Wilhelmmuts mag wel klinken!Tylen schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:44:
Dat hoop ik niet. Gewoon nu op het hoogste treetje graag.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hopelijk morgen beter

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Jammer dat hij niet de kans heeft gehad om een heel rondje aan kop te rijden. Dan had hij misschien net dat gaatje kunnen maken zodat hij van ze verlost was in de Strubben en bij het uitkomen daarvan. Daar verloor hij telkens teveel terrein, waardoor hij de rest van het rondje iedere keer op de limiet moest rijden.
Ondanks dat heb ik er wel van genoten op de Winterdijktribune. Goede sfeer ook weer.
Morgen nieuwe kans met nog beter weersvooruitzicht dan vandaag.
[ Voor 9% gewijzigd door Steffie op 16-04-2016 17:30 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
En wat een sfeervolle happening op het circuit. Iedereen gaat uit zijn dak voor vdm. Maar ook gewoon klappen als de kawa als 1e over de finish komt. Hulde.
[ Voor 34% gewijzigd door Dacuuu op 17-04-2016 09:19 ]
Gelukkig niet. Maar ik doel op het boe geroep naar Lorenzo in de motogp afgelopen jaar, en nog meer van die trieste dingen. Kon er gisteren op Assen helaas niet bij zijn. Maar het wsbk sfeertje is echt prima in orde.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 16:35 ]
Verwijderd
http://www.ducati.com/rac.../2016/04/18/2338/index.do
Mooie inkomen in het verschiet: http://www.gazzetta.it/Mo...-rossi-150281854242.shtml
Nu is het maar de vraag of er iemand teamgenoot van Rossi wil worden, want dit is nooit goedgekomen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 17:06 ]
Wie gaat nu weg bij ducati?
Ik hoop toch echt dat Dovi mag blijven

Een handtekening?!
I am the great Cornholio!
Ben benieuwd wat er nu verder nog gebeurt qua transfers.
Dovi aanhouden bij Ducati lijkt me ook het meest logische, maar ik denk dat Iannone wel een ander plekje vindt.
Verwijderd
http://www.gp-inside.com/...e-saurons-avant-barcelone
Verwijderd
Als je dit zo ziet dan zou je toch zeggen dat Marquez totaal niet efficiënt de bocht in gaat? Hij slide weg van de bocht terwijl Rossi de bocht in slide.
Het gaat niet zo zeer om de "kortste bocht" maar meer om bochtensnelheid en wanneer ga je weer vol op het gas. Hoe eerder vol op het gas, hoe harder je gaat!
Verwijderd
Verwijderd
Een andere rijstijl maakt de vergelijking van rijstijl waardeloos?Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:11:
Verschillende motorfietsen, andere rijstijl, andere afstellingen maken een dergelijke vergelijking waardeloos.
Ondanks de verschillen is het sowieso verre van waardeloos. Los lijkt het allemaal op elkaar, maar als je ze zo naast elkaar zet en dat vooral ook vaker doet kan je toch bepaalde eigenschappen uitlezen, zeker als je ook nog eens teamgenoten met goeddeels dezelfde fiets versus concurrenten tegenover elkaar zet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooi voor de stand van het kampioenschap ook.
De "Marquez" race van Binder was wel een stuk boeiender trouwens.
Rossi gooit weer even een bommetje onder het klassement, mooi om te zien dat hij het nog in zich heeft. Hopen dat hij deze vorm kan vasthouden en dat we een kampioenschap gaan zien die door 3 rijders gewonnen kan worden!
Lorenzo blijft een grote huilebalk nu ook weer na de race.
Maar verder helaas een saaie race maar goed voor het kampioenschap.
Moto3 was de leukste race van het weekend! Veel actie en Binder een klasse apart.
In progress: VW kever
Volgens mij is het hier wel eens gezegd dat de Moto3 vaak spannender/leuker is dan de motogp, en dat was deze ook wel zo.
Mooie acties, motogp was een beetje saai.
Rossi reed goed. Pedrosa vond ik ook een beetje een huilebalk, net zoals Lorenzo.
Wel apart dat er veel problemen met de banden waren maar Rossi er iedereen uit reed. Je zou verwachten dat ze allemaal evenveel gezeur hebben, allemaal Michellin
Dit was er 1 uit het boekje, 1 klein kansje/gaatje voor Lorenzo maar verder nooit bedreigd.

Overigens voor iedereen die hier de docu "Hitting the Apex" nog niet heeft gezien, ga die zsm kijken! Gewoon verplichte kost voor elke liefhebber van motorsport.
[ Voor 41% gewijzigd door Laguna op 25-04-2016 11:26 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Mag ik hier tegenin brengen dat ik "Faster" en "Fastest" oneindig veel beter vond? Dank uLaguna schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:59:
Mooi raceweekend, zo'n overtuigende prestatie van Rossi hebben we lang niet gezien, pole en de overwinning. Verder op aanraden nog de Moto3 gekeken, erg knappe inhaalrace.
Overigens voor iedereen die hier de docu "Hitting the Apex" nog niet heeft gezien, ga die zsm kijken! Gewoon verplichte kost voor elke liefhebber van motorsport.
[video]
Dat is geen documentaire, dat is een instructievideo.Viper® schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:38:
Keith Code - Twist of the wrist is ook wel een leuke docu.
Staaltje puur acteerwerk ook
Ook leuk trouwens: On Any Sunday (alleen 't deel uit de jaren '70, vergeet deel 2, deel twee bestaat niet er is geen tweede deel! (En al helemaal die Red Bull reclame van... vorig jaar of twee jaar geleden links laten liggen))
[ Voor 29% gewijzigd door steveman op 25-04-2016 11:53 ]
Verwijderd
Gigi Dall’Igna zit achter deze zet, en gezien zijn verleden met Aprilia in de lichte klasse niet zo verwonderlijk.
Binnenkort volgen de details.
Verwijderd

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 10:21 ]
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 12:39 ]
dat is een verkapte ik vindt het erg lelijk maar t zal wel een goed doel hebben en wil niemand op zijn teentjes trappen?

Dubbele uitlaat hebben honda en ducati ook gewoon hoor.
Alleen bij Ducati hebben ze de uitlaat aan de zijkant aardig goed weggewerkt achter Carbon.
Yamaha heeft volgens mij wel gewoon 1 uitlaat.
Een handtekening?!
Verwijderd

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 11:33 ]
[ Voor 42% gewijzigd door VFRRijder op 03-05-2016 13:12 ]
Pedrosa's move would also end one of the longest relationships in MotoGP - and may well open the door for British rider Cal Crutchlow to have a second go as a factory rider. The Brit would well be in the running to replace Pedrosa if the move comes through, thanks to his relationship with the manufacturer.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik zat te wachten op de eerste die vd Mark opmerkingen ging maken
Hij presteert al matig in de WBSK, laat staan dat hij pedrosa moet vervangen.
Jij met je van de mark ook altijd
Een handtekening?!
Neerlands trots hetellavist schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Ik zat te wachten op de eerste die vd Mark opmerkingen ging maken![]()
Hij presteert al matig in de WBSK, laat staan dat hij pedrosa moet vervangen.![]()
Jij met je van de mark ook altijd
En hoezo hij presteert matig??????????? Op die ouwe honda doet hij het behoorlijk goed. (Afgelopen weekend niet meegeteld.)
Haha, ik probeer een beetje te stoken.Tylen schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:16:
[...]
Neerlands trots he![]()
En hoezo hij presteert matig??????????? Op die ouwe honda doet hij het behoorlijk goed. (Afgelopen weekend niet meegeteld.)
Hij staat nu overal 4e, dat is inderdaad best netjes
Ach ja, wie weet. Ik zou het zeker toejuichen!!

Een handtekening?!
Ik blijf er van balen dat Simoncelli er niet meer is... Die had mooi kunnen smijten met dat hok
[ Voor 19% gewijzigd door HaterFrame op 03-05-2016 19:33 ]
Maar altijd op een Honda, ik gun hem nog één kans op een Yammie!MetaFrame schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:57:
Eerlijk gezegd hoop ik niet dat pedrosa het word... Het is een goede rijder maar mist net dat beetje extra naar mijn idee. Ik zou eerder Maverick Viñales of Aleix Espargo daar willen zien rijden, een beetje nieuw bloed. Pedrosa heeft wat mij betreft kansen genoeg gehad.
offtopic:
Ik blijf er van balen dat Simoncelli er niet meer is... Die had mooi kunnen smijten met dat hok
Verwijderd
http://www.racesport.nl/M...ews_ID/40299/Default.aspx
http://www.crash.net/moto...ch-3-yamaha-for-2017.html
Verder nieuws is dat Johan Zarco naar Suzuki gaat, dit in samenwerking met het team van Cecchinello dat Honda vaarwel zegt, het blijft een een mans team wat wil zeggen dat Crutchlow moet opstappen, de kans bestaat dat hij teamgenoot zal worden van Marquez, dus Pedrosa zal dan moeten verhuizen, de stoelendans is op heden verre van rond, er komt nog heel wat op ons af.
http://www.crash.net/moto...zuki-option-for-2017.html

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 10:19 ]
Ik ook. Volgens mij past dat beter bij hem als hoe de Honda op dit moment rijdt.Tristan schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:46:
[...]
Maar altijd op een Honda, ik gun hem nog één kans op een Yammie!
Verwijderd
http://deportes.elpais.co...tml?id_externo_rsoc=TW_CC
In spaanse, google translate indien noodzakelijk
Maar in het kort, Vinales lijkt bij Suz te blijven omdat die een counter bod hebben gedaan.
Yamaha heeft geen zin in onderhandelen en heeft aangegeven een plan B te hebben.
En dat plan B lijkt Dani te zijn
Zoals meerdere vandaag lekker van de zon genoten.
niet echt spannende race maar wel goed voor het kampioenschap misschien..
2 dingen viell erg op... nog meer winglets die ze moeten afschaffen vind ik..

Verwijderd
Die winglets zijn er nu, of ze gaan verdwijnen lijkt twijfelachtig, maar het gaat wel gereglementeerd worden voor volgend jaar.wickedm3n schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:27:
Zo net even de MotoGP nog terug gekeken...
Zoals meerdere vandaag lekker van de zon genoten.
niet echt spannende race maar wel goed voor het kampioenschap misschien..
2 dingen viell erg op... nog meer winglets die ze moeten afschaffen vind ik..en die voorband die gewoon niet goed is... de rijders kunnen gewoon niet echt meer maximaal pushen in een race en persoonlijk vind ik dat erg jammer.
De top 6 kon wel pushen met de voorband, wat bewijst dat het probleem vooral in de afstelling van de motor zit, nogmaals de set-up tijdens de kwalificaties is tegenwoordig van het hoogste belang geworden, wie daar het maximale uit haalt zit heel goed voor de race, dat had Lorenzo met zijn zijn team heel goed op orde.
Persoonlijk vind ik winglets niet thuis horen op een motor omdat het gewoon niet staat... ik snap dat het betere stuureigenschappen geeft maar ze hebben jaren zonder gereden dus ze kunnen prima zonder;)Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Die winglets zijn er nu, of ze gaan verdwijnen lijkt twijfelachtig, maar het gaat wel gereglementeerd worden voor volgend jaar.
De top 6 kon wel pushen met de voorband, wat bewijst dat het probleem vooral in de afstelling van de motor zit, nogmaals de set-up tijdens de kwalificaties is tegenwoordig van het hoogste belang geworden, wie daar het maximale uit haalt zit heel goed voor de race, dat had Lorenzo met zijn zijn team heel goed op orde.
ik vind juist dat de top 6 niet kon pushen want 3 man uit de top 6 ging onderuit over de voorband zonder duidelijke aanleiding..
maar inderdaad de kwalificaties zijn heel belangrijk geworden dit jaar.
Alhoewel, als ik dit plaatje bekijk zie je rechts van Marquez dat stukje liggen maar Dovi lijkt later de fiets pas kwijt te zijn.

Verwijderd
Het helemaal op de limiet rijden van de Michelin's is een kunst op zich, t.o.v de Bridgestone's is het grote verschil dat als je eenmaal de limiet ervan bereikt hebt ze niet of slecht waarschuwen wanneer het erover is, er is een zeer smalle marge tussen dan crashen of kunnen doorgaan, enkele rijders en teams proberen met een zo goed als mogelijke setup hier op in te spelen, en Michelin komt elke race met update's, dus er is een evolutie bezig met kleine stapjes.wickedm3n schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:49:
[...]
Persoonlijk vind ik winglets niet thuis horen op een motor omdat het gewoon niet staat... ik snap dat het betere stuureigenschappen geeft maar ze hebben jaren zonder gereden dus ze kunnen prima zonder;)
ik vind juist dat de top 6 niet kon pushen want 3 man uit de top 6 ging onderuit over de voorband zonder duidelijke aanleiding..
maar inderdaad de kwalificaties zijn heel belangrijk geworden dit jaar.
In ieder geval hadden Lorenzo en Rossi, Vinales,Pedrosa, Espargaro Aleix & Pol het goed onder controle, en dat is nou net de gefinishte top 6.
Kijk ook eens naar de gereden rondetijden, http://www.racesport.nl/P...ns/MotoGP-Race-lemans.pdf, zo slecht ging het nu ook niet.
Verwijderd
http://www.bbc.com/sport/northern-ireland/motorbikes
Video: https://www.youtube.com/watch?v=BA-8JtgleJE
TV Gids: http://www.bbc.co.uk/bbcone/programmes/schedules/ni

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 11:05 ]
Verwijderd
Stoner gaat met de Duc testen op Spielberg samen met Yamaha, LCR, Gresini, Suzuki et Ducati en KTM komt ook medoen.
Had stiekem gehoopt dat ie naar Yamaha zou gaan.
+dat vinalez dus weg gaat bij Suzuki, ook jammer.
Don't trust an atom, they make up everything.
Mooi, ben blij voor dovi, die heeft al genoeg pech.chimera2 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:49:
The maniac naar suzuki
Een handtekening?!
Verwijderd
Dovi tekent 2 jaar bij op de Ducati, exit voor Ianonne, wie zal deze crasher inlijven ?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 18:37 ]
suzukiVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:12:
Is helemaal geen bevestiging over, ook Rins is daar kandidaat net als Crutchlow, word vervolgd dit weekend in Muggelo.
Dovi tekent 2 jaar bij op de Ducati, exit voor Ianonne, wie zal deze crasher inlijven ?
Verwijderd
Vandaag bevestigd Vinales teamgenoot van V Rossi, een nieuwe liefde in het verschiet ?
"Suzuki Motor Corporation announces that its collaboration with Maverick Viñales will come to an end after the 2016 MotoGP season."
Andrea Iannone will be confirmed as a Suzuki MotoGP rider for 2017 ahead of the Italian MotoGP, replacing Yamaha-bound Maverick Vinales.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 12:48 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Tristan op 22-05-2016 08:27 ]
Echt een heerlijke race, moto3 is altijd wel genieten maar deze was heel bijzonder.
PSN ID: Beest41
Motoren raken oververhit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yamaha MT-09
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Kapotte luchtkussens na een crash.Bergie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:11:
Ik heb het begin even gemist maar wat de oorzaak van de rode vlag?
Lijkt wel een beetje een "sprint race" op deze manier.
Straks wel de MotoGP natuurlijk! Veel plezier allemaal!
Zo sneu ik had het Rossi zo gegund.
Damn en wint Lorenzo ook nog... vieze nasmaak deze race... gun het Lorenzo 0,0...
Liever dan Márquez.. Maja Helaas.
Meh... Baal gigantisch van pech van Rossi...
[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 22-05-2016 14:51 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!