Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Lorenzo is gewoon een betere piloot. op het moment.
-Pakt vaker pole
-Rijd constanter
-Rondetijden over het algemeen beter
-Sector tijden idem
Het enige waar rossi op wint zijn is de onderlinge strijd op het circuit.
Daar heeft hij echter ook vaak zat concurrentie van ianonne en marquez.
Ik vrees toch dat we geen 10 kampioenschap gaan krijgen van Vale46.
Wat betreft de argentijnse GP ben ik weer erg benieuwd wat Ducati gaat doen!
Als iannone en dovi blijven zitten, kunnen ze wel weer eens flinke punten gaan pakken!
Argentinie heeft een lang recht stuk en snelle bochten. Over het algemeen een grote plus voor de Duc's!
Een handtekening?!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Op de Yamaha's vind ik ze ook afschuwelijk. (rossie reed gisteren zonder trouwens!)SnowDude schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:31:
Wat vinden we hier van de winglets? Ik vind ze oer lelijk, maar goed het is geen schoonheidswedstrijd.
Op de duc's vallen ze nu wat minder op omdat ze meegespoten zijn.
Die op de Yamaha's lijken net 2 scheppen...
Een handtekening?!
Yamaha MT-09
Back to basic
Wat ik dan weer niet snap is dat het uberhaubt mag. Uitstekende scherpe randen zijn toch verboden?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ja en ze moeten ook afbreken tijdens contact met de grond of een rider.Tylen schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:50:
HEt is geen schoonheidswedstrijd. Als het de rijders helpt en als het goed is voor de ontwikkeling DOEN. Maar dan is mijn mening.
Wat ik dan weer niet snap is dat het uberhaubt mag. Uitstekende scherpe randen zijn toch verboden?
Vraag me af hoe ze dat testen, lijkt me een dure aangelegenheid.
Een handtekening?!
Mwoah, hij zat nog aan het elastiek bij de top 3 en maakte een foutje in de voorlaatste ronde waardoor hij de aansluiting kwijt was. Daarna miste hij ook de bocht net als Marquez, anders had hij daar kunnen profiteren.cbr600f4i schreef op maandag 21 maart 2016 @ 07:59:
Wat moeten we nu denken van Rossi.. Gezien de race heeft ie gereden en gestreden voor wat ie waard was. Maar Lorenzo was toch ietsje sneller. Het waren ook geen grote verschillen om ook maar iets te kunnen zeggen over de rest van het seizoen. Misschien wat meer bochtjes voor Rossi om het verschil te kunnen maken?
Kwalijker vind ik dat Pedrosa veel verder achterop reed en aan het strijden was met de Suzuki.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Yamaha MT-09
[ Voor 63% gewijzigd door cbr600f4i op 02-04-2016 17:36 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Verwijderd
gaat ze nog niet echt lekker af de MotoGP.
http://www.motogp.com/en/...t-was-really-scary/197335
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2016 09:51 ]
Ok, ze hebben een extra warm-up om nog wat te testen, maar ze gaan de race toch in met vrij weinig data van de band waarmee ze die gaan rijden.
Hopelijk heeft Michelin het nu in elk geval gefixt.
I am the great Cornholio!
I am the great Cornholio!
Helemaal mee eens. Echt zonde van de race en de battle tussen marquez en vale.MetaFrame schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:25:
Jammer, die wissel heeft weer de spanning compleet uit de wedstrijd gehaald
hebben ze bij Duc eindelijk de boel een beetje op de rit ontstaat er een titanenstrijd tussen je 2 coureurs. Ironisch.
[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 03-04-2016 21:38 ]
En Rossi hierdoor toch tweede achter Marquez en minimaliseert het puntenverlies.
Wat een ontknoping
Wat zal er nog lang gevloekt worden bij Ducati zeg XD
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik kwam pas laat binnen en zag een erg mooi gevecht tussen 2 giganten, maar waarom die wissel?Zamorano schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:57:
Nou, verplichte fietswissel (bandenwissel dus) tussen ronde 8-12. Zal mij benieuwen.
Had dat te maken met de veiligheid omdat ze de achterbanden niet vertrouwen?
Heeft in ieder geval de spanning vrijwel compleet eruit gehaald
Mja, ze zouden allebei al te hard tegen elkaar zijn. Maar in deze specifieke situatie was het toch echt de maniak inderdaad.v8power67 schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:40:
En die verslaggevers riepen tis dovi z'n fout... Ik wtf hij rijd daar gewoon ianone zet hem er zo in...
Verwijderd
geen respect voor zo iemand
Rossi echt enorme mazzel met deze uitslag, want Viñales en de Ducatis waren simpel weg sneller
Als je crasht omdat je de motor overdrived dan ben je meestal niet sneller !Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:06:
Rossi echt enorme mazzel met deze uitslag, want Viñales en de Ducatis waren simpel weg sneller
(is ongeveer dezelfde misconceptie als Meest-Aanvallende-Renner bij het fietsen)
Vandaag is verder definitief gebleken dat 2 wielen echt veel beter is dan 4.
Fietsen en MotoGP waren respectief episch en controversieel, en ook ongelooflijk spannend.
De 3 autoraces die ik heb gezien waren allen prima-goed/niet-slecht maar niks was het waard om het over een aantal weken nog over te hebben.
How do you save a random generator ?
(Ps gun het hem overigens wel. )
hij heet niet voor niks The maniacVerwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:06:
Ianonne mag wel goed gestraft worden,.. Marc raken,.. vervolgens Dani bijna de baan af rijden... en dan lekker in de laatste bocht Dovi er af torpederen...
geen respect voor zo iemand
Rossi zou hem ook echt niet even helpen he
[ Voor 25% gewijzigd door chimera2 op 04-04-2016 09:07 ]
Hadden we eindelijk 2 duc's op het podium, rijd die maloot van een ianone z'n team maat eraf
Ik was al helemaal in de jubel stemming. Eindelijk weer eens 2 Duc's op het podium.
Ben zeer benieuwd wat voor een geweldige bak ellende luigi over iannone heeft uitgestort toen hij eindelijk eens terug durfte te komen naar de pitbox...
Iannone was zelfs nog te lui om z'n motor naar de eindstreep te duwen.
Dovi heeft tenminste nog wat punten binnen kunnen sprokkellen. Ianonne daar in tegen, gaat lekker uitrusten in een terras stoeltje in de grindbak.
Als tie echt een man was geweest, had hij zijn motor ook nog over de eindstreep geduwd.
Een handtekening?!
Maar Pedrosa... die rijdt wel erg uitgeblust rond. Wie krijgt zijn zitje?
Dat vroeg ik me ook al af gisteren. Voorheen was hij nog wel in te top 4 te vinden maar daar lijken nu de Duc's te zitten.Señor Sjon schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:36:
Maar Pedrosa... die rijdt wel erg uitgeblust rond. Wie krijgt zijn zitje?
Yamaha MT-09
Maar zijn zitje zou natuurlijk beschikbaar moeten komen voor vd Mark
[ Voor 42% gewijzigd door Tylen op 04-04-2016 11:01 ]
Hij moest uitwijken idd. Ging in bocht 1 al heel wijd.Tylen schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:59:
uitgeblust? Die jongen werd eventjes naar achteren gedrukt door een Ducati bij de start.
Maar zijn zitje zou natuurlijk beschikbaar moeten komen voor vd MarkHahaha dat zou gaaf zijn.
Maar zijn racepace was ook een stuk minder dan die van MM Rossi Dovi of Ian.
Zijn kans op een titel is gewoon verkeken, hij kan het niet meer goed bijhouden en finished gewoon te vaak achter de top5.
Heeft vd Mark uberhaupt wel eens op een GP fiets gereden?
Voor Nederland zou ik het natuurlijk te gek vinden, maar kan hij het niveau ook aan?
Een handtekening?!
Rossi helaas daarna een minder motor, met minder vertrouwen was P6 max geweest.
Echter had hij dus de mazzel dat 3 mensen om hem heen uitvielen.
Het vreemde was, ik keek het laatste stuk net voor dat Marc het rechtestuk op kwam en dacht als dat maar goed gaat. (het zag er onbezonnen uit op enkele beelde voor het overschakelen (Eurosport).
Toen Marc over S/F ging dacht ik, nou dat is toch goed gegaan en dan zie je ze er naast liggen.
Dit was wel echt een onknopping die heel gunstig was voor Rossi.
Die regieswitch had gewoon PIP gemoeten. Deden ze vroeger wel vaker, want je kon erop wachten dat het fout ging.
Hij had het de eerste races van dit jaar toch wel heel erg goed gedaan. Persoonlijk vind ik zijn rijstijl wat aan de ruwe kant, toch komt ie dit jaar beter uit de verf met zijn Honda dan vorig jaar. Ik kan hem zeker wel waarderen en kijk graag naar de WSBK en MotoGP series. Maar dat geldt voor bijna elke gemotoriseerde sport waarin een Nederlander wat in de pap te brokkelen heeft. En sommige series zijn ook zonder een NL deelname meer dan de moeite waard. Wat een weekend van auto en motorsport hebben we achter de rug, zowat alles viel samen. Heb de halve week nodig om het allemaal gezien te krijgenSeñor Sjon schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:09:
vdM moet zich eerst maar bewijzen in de superbikes denk ik? Gaat ook niet geheel over rozen. Krijg het half mee, maar lijkt erg wisselvallig.
Die regieswitch had gewoon PIP gemoeten. Deden ze vroeger wel vaker, want je kon erop wachten dat het fout ging.
Testing, one, two ...
Verwijderd
http://www.moto-journal.f...e-precise-lorenzo-ducati/
Voor het schamele bedrag van 11 miljoen euro wordt bij de MotoGP in Jerez de deal tussen Lorenzo en Ducati (AUDI) bekend gemaakt.
Het contract met Iannone zal niet meer verlengd worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 18:20 ]
Je vergeet op dit moment nog een dikke duim aan het nieuws-item toe te voegen?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:18:
HOT NEWS: Lorenzo naar Ducati, Vinales naar Yamaha
http://www.moto-journal.f...e-precise-lorenzo-ducati/
Voor het schamele bedrag van 11 miljoen euro wordt bij de MotoGP in Jerez de deal tussen Lorenzo en Ducati (AUDI) bekend gemaakt.
Het contract met Iannone zal niet meer verlengd worden.
[afbeelding]
...
No official confirmation of course, but the fact that Ducati desperately looking for a top driver and the DesmosediciGP is now a competitive bike credibility to this scenario.
...
Testing, one, two ...
Verwijderd
Insiders weten het al hoor: http://www.gp-inside.com/...t-une-decision-courageuse
http://auto.ndtv.com/news...-switch-to-ducati-1339714
Ondertussen ronden de advocaten de deal af, gezien de genoemde bedragen gaat men niet over een nacht ijs.
http://www.motorsport.com...s-offer-seriously-685316/
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2016 10:37 ]
Denk dat ie zich wel een beetje op de 4e plaats in het kampioenschap moet richten....die Kawa's zijn veel te snel en Davies eigenlijk ook. En hij moet gewoon Hayden zoek rijden....daar is ie gewoon goed mee bezighardware-lover schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:59:
[...]
Hij had het de eerste races van dit jaar toch wel heel erg goed gedaan. Persoonlijk vind ik zijn rijstijl wat aan de ruwe kant, toch komt ie dit jaar beter uit de verf met zijn Honda dan vorig jaar. Ik kan hem zeker wel waarderen en kijk graag naar de WSBK en MotoGP series. Maar dat geldt voor bijna elke gemotoriseerde sport waarin een Nederlander wat in de pap te brokkelen heeft. En sommige series zijn ook zonder een NL deelname meer dan de moeite waard. Wat een weekend van auto en motorsport hebben we achter de rug, zowat alles viel samen. Heb de halve week nodig om het allemaal gezien te krijgen
Zo'n actie als vorige race is echt not done binnen een team.
Daarnaast is hij niet constant genoeg en over het algemeen een mindere rijder dan Dovi.
Ben benieuwd of Lorenzo potten kan breken op een ducati.
Lorenzo heeft een fiets nodig die kan rijden als een trein op een rails. Dat is de ducati absoluut niet natuurlijk.
Vind het wel een hele gave move voor de sport zelf!
Forzaducati!
Een handtekening?!
Idd, ben ook benieuwd wat dat voor de rol van Stoner betekend bij Ducati. Zijn rijstijl is natuurlijk totaal anders dan die van Lorenzo dus kan hij dan nog wel helpen met de ontwikkeling van de Duc's?tellavist schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:21:
Lorenzo heeft een fiets nodig die kan rijden als een trein op een rails. Dat is de ducati absoluut niet natuurlijk.
Yamaha MT-09
Volgens mij is de insteek van Ducati met het aannemen van lorenzo niet de ontwikkeling van de motorfiets.Bergie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:42:
[...]
Idd, ben ook benieuwd wat dat voor de rol van Stoner betekend bij Ducati. Zijn rijstijl is natuurlijk totaal anders dan die van Lorenzo dus kan hij dan nog wel helpen met de ontwikkeling van de Duc's?
Ze willen gewoon een toprijder op de motorfiets hebben met een mooi C.V.
Ik hoop alleen voor lorenzo dat het niet een Rossi 2.0 move naar Ducati wordt.
Toch denk ik dat ducati de laatste jaren aardig wat stappen heeft gezet met het ontwikkelen van een competatieve fiets.
Ik denk zelf dat ze beter marquez hadden kunnen snorren om op een duc te rijden. die heeft er namelijk wel de rijstijl voor
Een handtekening?!
Ik heb ook ooit is ergens gelezen dat rossi had gezegd dat hij een pussy was ( of iets anders) omdat hij nooit die stap zou durven makentellavist schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:21:
Had ook niet anders verwacht dat iannone eruit gezet zou worden.
Zo'n actie als vorige race is echt not done binnen een team.
Daarnaast is hij niet constant genoeg en over het algemeen een mindere rijder dan Dovi.
Vind het wel een hele gave move voor de sport zelf!
Forzaducati!
Klopt, dat was de reactie van Rossi toen er geruchten rond gingen van de deal.chimera2 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:48:
[...]
Ik heb ook ooit is ergens gelezen dat rossi had gezegd dat hij een pussy was ( of iets anders) omdat hij nooit die stap zou durven maken
Ik vind Rossi een beetje een oude zeur worden eigenlijk.
Het enige wat hij nog doet is vingertje wijzen naar alles en iedereen.
Ondertussen wordt hij gewoon voorbijgereden door de rijders waar hij naar wijst de afgelopen 2 races.
In argentinië heeft hij de 2e plek gewoon aan Ianonne te danken. maar allebei de ducati rijders reden hem aan beide kanten voorbij.
Ik denk dat de Rossi tijden voorgoed achter ons liggen. Ik hoop dat hij nog zijn 10e kampioenschap krijgt.
Maar ik ben er bang voor.
Een handtekening?!
[ Voor 5% gewijzigd door My-life op 08-04-2016 11:55 ]
Deze mening deel ik met je. Neem bijvoorbeeld FP3 (of 4?) in Qatar, waar Lorenzo de pits uit komt en Rossi "in de weg zit". Rossi bleef hier maar over doorgaan.. Dit werd mede gevoed door het feit dat hij (Rossi) in Misano vorig jaar een strafpunt kreeg voor eenzelfde feit, echter was dit in de (belangrijkere) kwalificatie en niet in een vrije training.tellavist schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:52:
[...]
Klopt, dat was de reactie van Rossi toen er geruchten rond gingen van de deal.
Ik vind Rossi een beetje een oude zeur worden eigenlijk.
Het enige wat hij nog doet is vingertje wijzen naar alles en iedereen.
Ondertussen wordt hij gewoon voorbijgereden door de rijders waar hij naar wijst de afgelopen 2 races.
In argentinië heeft hij de 2e plek gewoon aan Ianonne te danken. maar allebei de ducati rijders reden hem aan beide kanten voorbij.
Ik denk dat de Rossi tijden voorgoed achter ons liggen. Ik hoop dat hij nog zijn 10e kampioenschap krijgt.
Maar ik ben er bang voor.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dit soort dingen inderdaad.alesandro_46 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:57:
[...]
Deze mening deel ik met je. Neem bijvoorbeeld FP3 (of 4?) in Qatar, waar Lorenzo de pits uit komt en Rossi "in de weg zit". Rossi bleef hier maar over doorgaan.. Dit werd mede gevoed door het feit dat hij (Rossi) in Misano vorig jaar een strafpunt kreeg voor eenzelfde feit, echter was dit in de (belangrijkere) kwalificatie en niet in een vrije training.
Hij uit zich vooral negatief de laatste tijd.
Ik mis de positieve, blije, gekke, Rossi een beetje.
Ben nooit een Rossi fan geweest, maar vond het wel altijd een sympathieke vent.
Dat wordt nu steeds minder.
Een handtekening?!
Het is in beide gevaarlijk, zowel in quali als in fp als tijdens de race. Gewoon not done. Maakt dus niet uit in wat voor "modes" je die sessie aan het rijden bent.alesandro_46 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:57:
[...]
Deze mening deel ik met je. Neem bijvoorbeeld FP3 (of 4?) in Qatar, waar Lorenzo de pits uit komt en Rossi "in de weg zit". Rossi bleef hier maar over doorgaan.. Dit werd mede gevoed door het feit dat hij (Rossi) in Misano vorig jaar een strafpunt kreeg voor eenzelfde feit, echter was dit in de (belangrijkere) kwalificatie en niet in een vrije training.
Eens dat de gevaarsetting gelijk is. Ik was in de veronderstelling dat dit alleen bij de kwalificatie van toepassing is, maar de regel (3.2.1) beschrijft alleen het hinderen op de ideale lijn.Tylen schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:52:
[...]
Het is in beide gevaarlijk, zowel in quali als in fp als tijdens de race. Gewoon not done. Maakt dus niet uit in wat voor "modes" je die sessie aan het rijden bent.
'..dat Rossi één penalty point opgelegd gekregen heeft op basis van artikel 3.2.1 in het FIM Road Racing World Championship Grand Prix Disciplinary and Arbitration Code omdat hij langzaam reed op de ideale lijn en daarbij een coureur hinderde die bezig was aan een snelle ronde.' (bron).
Weer wat geleerd
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Zolang Rossi nog plezier heeft in het spelletje, lekker laten rijden en iedereen op scherp laten houden. Een Rossi kan je nooit helemaal uitsluiten en dat weten de overige jongens ook. Dat geeft alleen maar spektakel. Anders was het alleen maar Lorenzo of Marquez afhankelijk van de baan die iedereen het snot uit hun ogen rijdt. Daar is geen drol aan.
Rossi zat in de FP direct weer jet vuurtje op te stoken met Lorenzo, totaal niet nodig. Dit siert Rossi gewoon niet. Ga nu in de boeken in als de coole legende, niet als een zeurpiet. Al zal hij nog heel wat moeten uithalen om als zeurpiet door het leven te gaan bij de echte fans.alesandro_46 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:57:
[...]
De eerste bocht bedoel je denk ik?masterslave schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:18:
Wat een raar hobbeltje de laatste bocht zeg, het ene na het andere setje vliegt er daar af!
Arme arme Dovi. 2 keer op rij van het podium afgereden.
Mooi om te zien hoe pedrosa gelijk naar hem toe gaat om te checken of hij oke is.
Ook gelijk naar de ducati peddock wanneer hij binnen komt.
Pedrosa is wel echt een voorbeeld als het gaat om rider attitude. Daar kunnen een hoop riders nog heel veel van leren
Een handtekening?!
Hij begint aan zijn 11e seizoen op een fiets die hem altijd wel top 4 heeft kunnen brengen.
3x 2
3x 3
3x 4
1x 5
En de nr. 2 is de eerste verliezer.
Talent heeft hij wel, maar teveel "pech" gehad, en het is nogal een fragiel/blessuregevoelig mannetje.
Wat betreft de race van gister heb ik zelf maar een paar woorden: Wat een hoop beelden van nummers 4 t/m laatste! Voorin was het oersaai, helaas.
Jammer want had best een heel mooie race kunnen worden denk ik als iedereen erop was blijven zitten in de kop.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Het is ook superknap wat Pedrosa gedaan heeft in zijn cariëre, maar ondanks dat hij er heel dicht bij heeft gezeten zal zijn naam niet in 1 zucht worden genoemd met Rossi, MM, Lorenzo, Kevin Schwantz etc.mathelicious schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:23:
Eeuwige nummer 2 inderdaad. Ik vraag me soms weleens af wat hij nog bij Honda doet, gezien hij totaal geen kampioenskandidaat is. En dan opeens besef ik mij weer dat top 5 eindigen mega goed is in de MotoGP, genoeg reden om voor een fabrikant te rijden.
Wat betreft de race van gister heb ik zelf maar een paar woorden: Wat een hoop beelden van nummers 4 t/m laatste! Voorin was het oersaai, helaas.
Hij "pist" altijd net naast de pot jammer genoeg
Na het zien van de film "Hitting the Apex" wel superveel respect voor dat kereltje gekregen
[ Voor 3% gewijzigd door Grolsch op 11-04-2016 15:33 ]
Dus wat doet hij nog bij Honda? Simpel, Honda en Yamaha hebben de beste rijders. DP hoort daar. Je kan nou eenmaal niet twee wereldkampioenen hebben
[ Voor 42% gewijzigd door Tylen op 11-04-2016 15:50 ]
Stoner was wel beter dan hem op de Honda, Márquez natuurlijk ook. Maar Hayden en Dovi niet of nauwelijks. Daar komt bij dat het ook geen hele wilde jongen is, niet op de baan of ernaast. Ook rijdt hij zijn hele carriere al bij Honda, vanaf 125cc. Zeker bij een Japanse werkgever zie ik dat wel meespelen.
Dus wie zet je dan op die fiets?
Dat gezegd hebbende, zou ik het opvallend vinden als Dani weer contractverlenging bij Honda krijgt, tenzij hij dit seizoen een bijzonder goede prestatie neerzet.
Iedereen zal wel afwachten wat Lorenzo besluit te gaan doen, en wie er bij Ducati weg mag als JL daarheen gaat.
True, hij heeft gewoon de pech dat er altijd iemand net iets meer geluk heeft dan hijzelf.Señor Sjon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:36:
Ja, maar dat die nummer 2 al elf seizoenen in het topteam zit niet. Het is de Barrichello van de MotoGP.
Maar wereldkampioenen dwingen vaak geluk af en DP mist net dat laatste stukje.
Je slaat de spijker op z'n kop! Ontzettend aardige en sportieve gast die Pedrosa, maar hij heeft het gewoon net niet.Señor Sjon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:36:Het is de Barrichello van de MotoGP.
Zelf vermoed ik toch dat z'n postuur hier ook mede debet aan is. Hij is wel erg licht om zo'n moto gp machine in bedwang te houden, zeker over een volledige racelengte.
En vooral ook gedurende een heel seizoen.masterslave schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:45:
[...]
Je slaat de spijker op z'n kop! Ontzettend aardige en sportieve gast die Pedrosa, maar hij heeft het gewoon net niet.
Zelf vermoed ik toch dat z'n postuur hier ook mede debet aan is. Hij is wel erg licht om zo'n moto gp machine in bedwang te houden, zeker over een volledige racelengte.
Met nog geen 1m60 en zo'n 50 kg, eigenlijk ontzettend knap wat hij doet. Dat moet hij compenseren met talent.
Dat vind ik toch anders dan Barrichello, die gewoon wat minder talent heeft dan de echte top.
Verwijderd
zo´n 60 kilo dus ja.Requiem19 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:15:
Weegt Marquez zoveel meer?
maar goed, ik zie geen betere rijder beschikbaar dan Dani voor Honda.
Geloof niet dat Honda hem buiten zal zetten, als het al gebeurd is het omdat Dani de sport verlaat want ik geloof ook niet dat Dani over zal stappen naar een ander team
Maar anders dan biaggi is hij niet een totale hufterGrolsch schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:23:
Dani is net als vroeger Max Biaggi, de eeuwige nr. 2
En de nr. 2 is de eerste verliezer.
Talent heeft hij wel, maar teveel "pech" gehad, en het is nogal een fragiel/blessuregevoelig mannetje.
Het paddock is gewoon altijd toegangkelijk als jij een paddock ticket hebt. Je kunt dan rustig tussen alle vrachtwagens en hospitality units doorwandelen.Donkoking schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:03:
Hebben jullie ervaring met de WSB tickets+toegang tot paddocks? Wanneer mag je paddocks in lopen?
Je mag niet in de pitboxen komen, ik denk dat dat is wat je bedoelt.
Ah ja bedankt, jou verwoording maakt het een stuk duidelijker.masterslave schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:20:
[...]
Het paddock is gewoon altijd toegangkelijk als jij een paddock ticket hebt. Je kunt dan rustig tussen alle vrachtwagens en hospitality units doorwandelen.
Je mag niet in de pitboxen komen, ik denk dat dat is wat je bedoelt.
Wat een kleine kereltjes zijn het toch, op TV lijkt het heel wat, maar in het echt waaien ze weg bij windkracht 3
Verwijderd
Jorge Lorenzo rijdt in 2017 en 2018 voor Ducati. Dit nieuws zullen de regerend MotoGP wereldkampioen en de Italiaanse motoren fabrikant begin volgende week middels een officieel persbericht wereldkundig maken.
Zie o.a http://www.racesport.nl/M...ews_ID/40115/Default.aspx
Een bericht zonder officiële bron, dat er morgen een officiële aankondiging komt is natuurlijk geen feit.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:01:
Zoals eerder vermeld is het nu een feit dat Lorenzo getekend heeft bij Ducati.
Jorge Lorenzo rijdt in 2017 en 2018 voor Ducati. Dit nieuws zullen de regerend MotoGP wereldkampioen en de Italiaanse motoren fabrikant begin volgende week middels een officieel persbericht wereldkundig maken.
Zie o.a http://www.racesport.nl/M...ews_ID/40115/Default.aspx
Even afwachten maar. Lijkt nu wel een kwestie van tijd idd.