Even later staat er ook ergens "No doves were hurt during filiming" of iets van die strekking.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Allemaal show joh. De autoriteiten zullen wel afspraken hebben gemaakt met de produceres over wie en wat er naar binnen mocht en met hoeveel tegelijk. Toen ik er was in 2005 moest er ook allerlei toestemmingen worden verleend en werden eisen gesteld. Men kan het gebied bezoeken maar er zijn wel allerlei procedures en regels van kracht - logisch ook, de zone rond Tsjernobyl is geen pretpark of nationaal park of zoiets. De macht en invloed van TG gaat ver maar kent (gelukkig) wel grenzen.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Vind het ook wel een leuke prik naar die watjes die afhaakten.
meh, 90L tank doe je ook niet meer dan 5 minuten over. Gelukkig maarEthirty schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:29:
Maar jouw auto heeft waarschijnlijk een 40-50L tank, dat soort exoten gaat vaak iets van 100-120L in
[...]
Elke 2 tankjes een nieuw setje banden is anders ook niet goed voor je gemiddelde snelheid hoor
Verwijderd
Gelukkig hoef je het voor de prijs niet te laten want dat scheelt enorm. Nee maar even serieus Jeremy kan wel een hoop lullen maar zelf hebben ze de Noble en de TVR en die zijn geen haar beter ze kosten alleen wat minder maar wat een hokken zijn dat zeg. Het is maar goed dat ze nooit een review hebben gedaan van een Rover of MG want die dingen komen vast het top gear circuit niet 1 keer rond zonder een paar nieuwe koppakingen. En daarnaast noemt hij ook de Aston Martin en Ferrari en Lamborghini in 1 adem maar die laatste 2 zijn toch van een heel ander caliber hoor. Eigenlijk is er niks speciaals aan zo een Aston Martin behalve dan dat het gewoon een hele dikke cruiser is die trager is dan een Ferrari en minder comfertabel en van slechtere kwaliteit dan een BMW maar over hun eigen merken hebben ze het nooit hé.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 22:04 ]
Verwijderd
Ze komen wel wat zwak terug. Met een sportwagen wil je plezier hebben. Maar het is dus "normaal" dat deze na een uurtje plezier op en circuit kapot gaat.
Elke auto wordt op het circuit van Top Gear net zo mishandeld als deze, maar deze gaat wel 2 keer kapot. Dat is toch wel jammer voor een auto van 8 ton. Ook zou ik voor die 8 ton wel iets meer verwachten dan standaard vering. Het is wel erg naief van een auto fabrikant om te geloven dat ze heel voorzichtig met de auto om gaan. Er zijn verhalen (en beelden) genoeg over klapbanden en andere schade.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:02:
Tot slot merkt Zenvo op dat de auto 802.000 euro kost, geen 970.000 euro, zoals Clarkson beweerde.
Gelukkig hoef je het voor de prijs niet te laten want dat scheelt enorm. Nee maar even serieus Jeremy kan wel een hoop lullen maar zelf hebben ze de Noble en de TVR en die zijn geen haar beter ze kosten alleen wat minder maar wat een hokken zijn dat zeg. Het is maar goed dat ze nooit een review hebben gedaan van een Rover of MG want die dingen komen vast het top gear circuit niet 1 keer rond zonder een paar nieuwe koppakingen.
Tja ik ben Ferrari fan in hart en nieren, maar van dat rijtje ziet de gemiddelde moderne Aston Martin ziet er toch wel het beste uit. Ben wel met je eens dat Aston Martin meer een yuppen bak is dan een rijders auto. Enne BMW comfortabel? Ooit in een recente M3 gereden? Die dingen zijn echt spijkerhard geveerd, na 200 km Eifel was ik gebroken.En daarnaast noemt hij ook de Aston Martin en Ferrari en Lamborghini in 1 adem maar die laatste 2 zijn toch van een heel ander caliber hoor. Eigenlijk is er niks speciaals aan zo een Aston Martin behalve dan dat het gewoon een hele dikke cruiser is die trager is dan een Ferrari en minder comfertabel en van slechtere kwaliteit dan een BMW maar over hun eigen merken hebben ze het nooit hé.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Precies, de auto is gemaakt om die prestaties te moeten kunnen leveren. Als je dan daadwerkelijk het vermogen aanspreekt is het niet normaal dat deze blijkbaar het vermogen niet aan kan en kapot gaat. Of is het ding alleen maar gemaakt om te kunnen patsen met de woorden "maar die van mij heeft wel 1100PK", maar om 'm vooral niet buiten de garage te laten komen want dan kan 'ie wel eens stuk gaan? Dit soort dingen test je van tevoren tot het extreme. Het is een blunder als je supercar niet bepaald supercarsituaties aan kan. Kijk maar eens naar dit filmpje over de McLaren P1 van Chris Harris: YouTube: The McLaren P1 Test. On Road and Track - /CHRIS HARRIS ON CARS Dat ding is echt overal geweest voordat die productierijp was, van de poolcirkel tot de woestijn. Je weet dat Top Gear 'm op die manier gaat testen, dan zorg je er toch vantevoren voor dat die situaties grondig getest zijn?SnowDude schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:42:
[...]
Elke auto wordt op het circuit van Top Gear net zo mishandeld als deze, maar deze gaat wel 2 keer kapot. Dat is toch wel jammer voor een auto van 8 ton. Ook zou ik voor die 8 ton wel iets meer verwachten dan standaard vering. Het is wel erg naief van een auto fabrikant om te geloven dat ze heel voorzichtig met de auto om gaan. Er zijn verhalen (en beelden) genoeg over klapbanden en andere schade.
Tja, de Aston Martin is uit dat lijstje de minst opvallende. Prachtige auto, maar niet het schreeuwerige, aanwezige dat een Ferrari of Lambo wel heeft. Een M3 is natuurlijk niet het meest representatieve voorbeeld voor een BMW natuurlijk he[...]
Tja ik ben Ferrari fan in hart en nieren, maar van dat rijtje ziet de gemiddelde moderne Aston Martin ziet er toch wel het beste uit. Ben wel met je eens dat Aston Martin meer een yuppen bak is dan een rijders auto. Enne BMW comfortabel? Ooit in een recente M3 gereden? Die dingen zijn echt spijkerhard geveerd, na 200 km Eifel was ik gebroken.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Het mooiste is uiteraard erge subjectief, en eigenlijk bedoelde ik dat ik hem het meest stijlvol vind, omdat hij zo ingetogen is. Het is ook precies de reden dat ik elke Audi mooier vind dan een BMW.Metalfreak schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:39:
[...]
Tja, de Aston Martin is uit dat lijstje de minst opvallende. Prachtige auto, maar niet het schreeuwerige, aanwezige dat een Ferrari of Lambo wel heeft. Een M3 is natuurlijk niet het meest representatieve voorbeeld voor een BMW natuurlijk he
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Tja, als je één Audi mooi vindt, vind je ze allemaal mooiSnowDude schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:59:
[...]
Het mooiste is uiteraard erge subjectief, en eigenlijk bedoelde ik dat ik hem het meest stijlvol vind, omdat hij zo ingetogen is. Het is ook precies de reden dat ik elke Audi mooier vind dan een BMW.
Verwijderd
Dat probeert james ook geregeldVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:11:
Hun zouden nog een Dacia kunnen verkopen als 's werelds beste auto.
ToucheSmultie schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:06:
[...]
Tja, als je één Audi mooi vindt, vind je ze allemaal mooi
Ik moet wel zeggen dat er erg veel verschil zit in rij gedrag bij Audi, mijn broer heeft een A5 en een A6 en die voelen echt compleet anders aan.
Echt? Ik vind dat wel mee vallen eigenlijk, mijn schoonvader heeft een E92 M3 en daar kan ik prima langere stukken in rijden. Zeker als je hem in de "milde" modus laat staan, dus zonder de M knop in te drukken.SnowDude schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:42:
Tja ik ben Ferrari fan in hart en nieren, maar van dat rijtje ziet de gemiddelde moderne Aston Martin ziet er toch wel het beste uit. Ben wel met je eens dat Aston Martin meer een yuppen bak is dan een rijders auto. Enne BMW comfortabel? Ooit in een recente M3 gereden? Die dingen zijn echt spijkerhard geveerd, na 200 km Eifel was ik gebroken.
Een Aston Martin zou ik persoonlijk nooit aanschaffen, ik vind ze niet zo mooi als dat iedereen beweert maar bovenal rijden ze gewoon niet zo goed als bv die M3 of een M6. Dan maar iets minder elegantie hoor
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Elke nieuwe Land Rover krijgt een mooi item in ruil voor camera auto's?
I served in a company of heroes.
Ik reed in een e46, en uiteraard reed ik wel met de M knop aan, we waren natuurlijk wel aan het spelen in de Eifel. Ik vond het gewoon een beetje tegenvallen, ik vond hem er een beetje tussen in zitten, hij had of comfortabeler moten zijn, of hij had sneller moeten zijn. Ik had echt een snellere auto verwacht, maar dat kwam ook wel voor een deel omdat ik daarvoor met 200 pk meer hard had rond gereden.Donstil schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:49:
[...]
Echt? Ik vind dat wel mee vallen eigenlijk, mijn schoonvader heeft een E92 M3 en daar kan ik prima langere stukken in rijden. Zeker als je hem in de "milde" modus laat staan, dus zonder de M knop in te drukken.
Eerlijk gezegd zou ik voor dat geld ook eerder een GTR of een RS5 kopen, maar dat komt gewoon omdat ik die ook mooier vind.
Ooh zo, ja de E46 hype heb ik nooit helemaal begrepen. Ik vind dat persoonlijk ook niet een geweldig fijne auto.SnowDude schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:19:
[...]
Ik reed in een e46, en uiteraard reed ik wel met de M knop aan, we waren natuurlijk wel aan het spelen in de Eifel. Ik vond het gewoon een beetje tegenvallen, ik vond hem er een beetje tussen in zitten, hij had of comfortabeler moten zijn, of hij had sneller moeten zijn. Ik had echt een snellere auto verwacht, maar dat kwam ook wel voor een deel omdat ik daarvoor met 200 pk meer hard had rond gereden.
Eerlijk gezegd zou ik voor dat geld ook eerder een GTR of een RS5 kopen, maar dat komt gewoon omdat ik die ook mooier vind.
Ik heb heel even niet de prijs van een Gt-R in mijn hoofd maar als dat gelijk zou zijn aan een M3 (coupe) zou ik daar ook zeker voor gaan. RS5 is weer een ander verhaal, vind hem er wel gaaf uit zien (vooral een rode) maar was niet echt overtuigd door het rijden ervan.
Maar dat geldt tegenwoordig ook voor BMW...Smultie schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:06:
[...]
Tja, als je één Audi mooi vindt, vind je ze allemaal mooi
Tja, het is entertainment, geen autoprogramma á la Nederland met teksten als "Deze auto rijdt zoals je van dit merk mag verwachten en is verkrijgbaar met een 1.6 en 2.0 liter benzinemotor en later dit jaar komt er nog een 2.0 turbodiesel. Verder vind je wel 6 bekerhouders en beschikt de auto over airco en cruisecontrol. Hij is leverbaar vanaf 20.000 euro, maar de versie die wij reden kost 25.000 euro"Vuvuzela schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:35:
De info van Top gear moet je gewoon met een korreltje zout nemen. De Voetbal international van autoprogramma's. Er zijn al genoeg rellen geweest. Nissan Leaf die maar half opgeladen was, iemand met een ford rs200 replica? die Jeremy onterecht afkraakte (had script al klaar voor de filmdag), neppe stunts als die zeppelin over vliegveld, die hoverfordbus die een restaurant wegblaast etc.
Elke nieuwe Land Rover krijgt een mooi item in ruil voor camera auto's?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Zijn er Nederlandse autoprogramma's? Dacht dat ze daar al een tijdje geleden mee gestopt warenMetalfreak schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:51:
Tja, het is entertainment, geen autoprogramma á la Nederland met teksten als "Deze auto rijdt zoals je van dit merk mag verwachten en is verkrijgbaar met een 1.6 en 2.0 liter benzinemotor en later dit jaar komt er nog een 2.0 turbodiesel. Verder vind je wel 6 bekerhouders en beschikt de auto over airco en cruisecontrol. Hij is leverbaar vanaf 20.000 euro, maar de versie die wij reden kost 25.000 euro"![]()
![]()
Je hebt alleen dat 30 minuten durende reclame blok wat ze RTL Autowereld noemen toch?

Ik geloof dat een GTR iets van 10k duurder is dan dat de e92 was. De RS5 is voor mij op zich onbekend, ik heb alleen in een standaard a5 gereden (275pk s-line) en dat rijd echt heel fijn.Donstil schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:25:
[...]
Ooh zo, ja de E46 hype heb ik nooit helemaal begrepen. Ik vind dat persoonlijk ook niet een geweldig fijne auto.
Ik heb heel even niet de prijs van een Gt-R in mijn hoofd maar als dat gelijk zou zijn aan een M3 (coupe) zou ik daar ook zeker voor gaan. RS5 is weer een ander verhaal, vind hem er wel gaaf uit zien (vooral een rode) maar was niet echt overtuigd door het rijden ervan.
E46 was weer een fatsoenlijke 3-serie na de E36. En de CSL was briljant alleen al om het geluidDonstil schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:25:
[...]
Ooh zo, ja de E46 hype heb ik nooit helemaal begrepen. Ik vind dat persoonlijk ook niet een geweldig fijne auto.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dat was vroeger wel zo ja, toen had je de GTR al voor 120kSnowDude schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:45:
[...]
Ik geloof dat een GTR iets van 10k duurder is dan dat de e92 was.
Is helaas al even 'iets' meer geworden, hij begint nu bij 145k; dus wel een aanzienlijk verschil met de m3/m4
Dan klopt dat toch? De laatste M3 koste 135k in Nederland.JeroenV_ schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Dat was vroeger wel zo ja, toen had je de GTR al voor 120k
Is helaas al even 'iets' meer geworden, hij begint nu bij 145k; dus wel een aanzienlijk verschil met de m3/m4
Ja het geluid van een CSL is lekker idd, ik heb nooit een CSL gereden verder (helaas).Ethirty schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:20:
[...]
E46 was weer een fatsoenlijke 3-serie na de E36. En de CSL was briljant alleen al om het geluid
Nee joh, de m3 sedan zonder opties was er een hele tijd vanaf €99.900SnowDude schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:35:
[...]
Dan klopt dat toch? De laatste M3 koste 135k in Nederland.
Ik was in de war met de m3 sedan, die was iets van 100k of 110k, maar ik zie idd dat de coupe 135k wasSnowDude schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:35:
[...]
Dan klopt dat toch? De laatste M3 koste 135k in Nederland.
I served in a company of heroes.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Voorkant en achterkant kloppen naar mijn idee totaal niet.
[ Voor 6% gewijzigd door DDX op 23-02-2014 21:35 ]
Ambitieus maar waardeloos
[ Voor 30% gewijzigd door steveman op 23-02-2014 22:02 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
vond die mercedes 6x6 ook wel wat!
Ik vind het sowieso wel verfrissend om weer eens wat unieks te zien, of je het nu mooi vind of niet. Op hun eigen manier waren zowel de Disco Volante als de 6x6 briljant om naar te kijken.
#team_UTC+1
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Dingen worden inmiddels wel gefabriceerd trouwens, zijn er zelfs 2 in Nederland
Daar hebben we 't al eerder over gehad en dat gebeurt in Bumfuck, Wales net zo hard.Donstil schreef op maandag 24 februari 2014 @ 01:16:
In de spectaculaire shots zat er steeds iemand anders achter het stuur
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ik had die 6x6 had ik al eens op youtube gezien:Donstil schreef op maandag 24 februari 2014 @ 01:16:
Wat een beest die 6x6, zelfs de verzekering van Hammond vond het een beest. In de spectaculaire shots zat er steeds iemand anders achter het stuur![]()
YouTube: 2014 Mercedes-Benz G63 AMG 6X6 vs 2014 Mercedes-Benz G63 AMG! Head 2 Head Ep. 46
erg coole bak.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Afgelopen december de 6x6 al zien staan op de Essen Motorshow, maar dan in de Brabus uitvoering (alsof de "standaard" AMG uitvoering nog niet goed genoeg isToolkiT schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:43:
[...]
ik had die 6x6 had ik al eens op youtube gezien:
YouTube: 2014 Mercedes-Benz G63 AMG 6X6 vs 2014 Mercedes-Benz G63 AMG! Head 2 Head Ep. 46
erg coole bak.

Ze nemen mooie auto's, en maken ze lelijk. Dat is een kwestie van smaak. Wat ze echter ook doen, is auto's die heerlijk rijden en waarmee je mooie bochten kan pakken, vermaken tot rechtuit snelwegcruisers.
Elke bocht een gevecht, maar hard rechtuit. Moet je er toch mee
Jij klinkt nu net als James May in de laatste afleveringPWM schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:40:
BrabusBrr, wat een stomme dingen zijn dat.
Ze nemen mooie auto's, en maken ze lelijk. Dat is een kwestie van smaak. Wat ze echter ook doen, is auto's die heerlijk rijden en waarmee je mooie bochten kan pakken, vermaken tot rechtuit snelwegcruisers.
Elke bocht een gevecht, maar hard rechtuit. Moet je er toch meeWeet ook wel dat ze gebouwd worden voor de Autobahn, maar dan toch liever een auto die iets minder hard gaat, maar daardoor buiten de snelweg ook nog leuk rijd.
Verwijderd
Inderdaad die BMW reclame was hartstikke nepVerwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:03:
Ze hadden beter de Mythbusters kunnen raadplegen
Brabus versies gaan ook sneller door de bocht... Je moet gewoon de tractiecontrole uitzetten, wie gaat er dan ook als een gek proberen te driften met tractiecontrole aan (oh ja top gear)...PWM schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:40:
BrabusBrr, wat een stomme dingen zijn dat.
Elke bocht een gevecht, maar hard rechtuit. Moet je er toch meeWeet ook wel dat ze gebouwd worden voor de Autobahn, maar dan toch liever een auto die iets minder hard gaat, maar daardoor buiten de snelweg ook nog leuk rijd.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 19:35 ]
SomerenV schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:11:
[...]
Jij klinkt nu net als James May in de laatste aflevering

Ryzen 3600 - GTX1060
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Als je dat doet kan het ook wel met die Nissan.
Verwijderd
Te flashen? Ik moest lachenVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:51:
Mythbusters heeft die motortruuc al eens geprobeert en dat kan gewoon niet met zo'n lange tafel zonder de boel te flashen...
het is flessen
Verwijderd
Bron? Ik weet al zeker 10 jaar niet beter.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:53:
[...]
Te flashen? Ik moest lachen
het is flessen
TaalbarbaarVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:54:
[...]
Bron? Ik weet al zeker 10 jaar niet beter.
http://www.betekenis-definitie.nl/flessen
'Flashen' is een Engels werkwoord en wordt hier dus compleet verkeerd gebruikt, enkel omdat 'flashen' bijna hetzelfde klinkt als 'flessen' wat je wilt zeggen.
Als je de boel flest, dan ben je aan het oplichten/bedriegen. Bekende uitdrukking hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 24-02-2014 21:18 ]
En als je de boel flasht mag ik hopen dat je een vrouw bent met wat hout voor de deur, want dan wordt het een vrolijke boelWildfire schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:17:
[...]
Taalbarbaar
'Flashen' is een Engels werkwoord en wordt hier dus compleet verkeerd gebruikt, enkel omdat 'flashen' bijna hetzelfde klinkt als 'flessen' wat je wilt zeggen.
Als je de boel flest, dan ben je aan het oplichten/bedriegen. Bekende uitdrukking hoor.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 23:07 ]
Verwijderd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
James May weet beter, maar dit levert betere TV op.
Verwijderd
Overdrijven is ook een vak hoor. Ohjee hij heeft een uitdrukking verkeerd gebruikt hij zal wel uit roemenie komen.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:07:
Wellicht heeft deze Tweaker niet de Nederlandse taal als hoofdtaal? Blijft wel grappig verder.
Ik spreek/schrijf naar verhouding erg veel Engels maar ik ben zo Nederlands als ze komen.
Ik ben me bekend met flessen maar dacht blijkbaar dat flashen ook gebruikt werd in identieke context. Geen idee hoe ik daar aan kom dan.Wildfire schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:17:
[...]
Taalbarbaar
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 10:46 ]
Alsof er twee keer achter elkaar in twee verschillende auto's precies hetzelfde gebeurd en je ook twee keer dezelfde fout maakt. Is gewoon om het wat meer entertaintment te maken.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:33:
Als ze die debiele Caterham voorzien van een voorruit en een dak, zal Captain Slow er wel blij mee zijn (lekker dom om iemand in een dergelijke auto zonder tenminste gezichtsbescherming te laten rijden, maar ja.)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Ik vond al opeens dat Hammond zo goed kon rijden maar dat is dus nep....Donstil schreef op maandag 24 februari 2014 @ 01:16:
Wat een beest die 6x6, zelfs de verzekering van Hammond vond het een beest. In de spectaculaire shots zat er steeds iemand anders achter het stuur![]()
I AM A DRIVING GOD!Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:54:
[...]
Ik vond al opeens dat Hammond zo goed kon rijden maar dat is dus nep....
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verder leuke aflevering. Fietsen mocht van mij wel iets korter, maar de 918 maakte dat weer goed
#team_UTC+1
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Het zijn helaas alleen wel weer de laatste twee afleveringen van het seizoen.Wildfire schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:56:
Ah, mooi, na een tijd komt er weer eens een special. De komende twee weken zijn een Birma-special
Verwijderd
Verwijderd
Op die bloody irritante hoge tonen na dan die ze in de montage erin gefrot hebben bij wat overgangenEthirty schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:15:
... Fietsen mocht van mij wel iets korter, maar de 918 maakte dat weer goed

Ik vond het wel passen maar het was inderdaad erg irritant.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:45:
[...]
Op die bloody irritante hoge tonen na dan die ze in de montage erin gefrot hebben bij wat overgangen
Ryzen 3600 - GTX1060
Hij leek ook echt geschrokken te zijn.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:38:
Die crash van Jeremy voelde ik gewoon bijna aankomen het zat er zo dik in met zijn POWERRRRR..... en dan dat weer je kon er gewoon zwemmen.
Verwijderd
Dit dus. Zwaar irritant.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:45:
[...]
Op die bloody irritante hoge tonen na dan die ze in de montage erin gefrot hebben bij wat overgangen
Die auto viel me 100% mee, sta namelijk aangaande Porsche nogal aan de hand van Jeremy (alles = 1 pot nat) maar dit beest wel even flink anders. Mooi hoor.
Verwijderd
Hans BlixEthirty schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:15:
Maakte Jezza nou in het begin een referentie naar Bleekers of verstond ik dat verkeerd?
Verder leuke aflevering. Fietsen mocht van mij wel iets korter, maar de 918 maakte dat weer goed
Zeker als je op Drive ChrisHarris er in ziet rijden.
De 918 lijkt me gewoon meer een echte auto.
Ferrari is nu aan zet met hun La Ferrari HyperCar, het jammere is alleen dat ze daar niet tot bijna geen jounalisten in laten rijden.
Je zag ook bij de P1 wel de nodige electronica die de limiet berekend, maar zoals Jeremy ook al aan gaf: die electronica vraagt gewoon aan jou om z'n limiet op te zoeken bij wijze van spreken: hij corrigeert het toch wel. Ik vind de McLaren P1 eigenlijk meer "hardcore" daarom.
De Porsche geeft mij een gevoel van alles zo gecontroleerd mogelijk laten lopen, terwijl de McLaren meer zoiets heeft van "probeer mijn limiet maar eens te vinden, de computer houdt het wel in de gaten dat het goed blijft gaan", wat naar mijn idee een grotere uitdaging is.
Terzijde: ik zal eens een vergelijking doen tussen een Bugatti Veyron en een Pagani Zonda: de Bugatti Veyron heeft het meeste vermogen en is het snelst op een recht eind van 0-100 (2,7 vs. 2,5 seconden), maar de Pagani Zonda is heus niet "uncontrollable" met zoveel vermogen op de achterwielen (voor zover op te maken is uit de car reviews). Ja je zult harder moeten werken bij de Zonda om dat goed te laten verlopen op alleen de achterwielen, maar is dat nou niet juist de fun van zo'n supercar?
Vergelijk bijvoorbeeld de filmpjes maar eens van The Stig die een rondje doet met de Pagani Zonda en met de Bugatti Veyron:
En dan een promotiefilmpje van de McLaren P1:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j30b-p-EOxg]
Ik zie geen hele gekke dingen met 916pk op de achterwielen in combinatie met 978Nm koppel.
Punt is: ik heb het idee dat 4x4 het echte "plezier" er wel een beetje uithaalt bij de Porsche, net als de Duitsers eerder een beetje deden met de Bugatti Veyron: dat ding is alsof je niet zelf meer echt rijdt, maar de computers dat wel voor je doen lijkt het.
Tja van dit rijtje vind ik de La Ferrari verre weg de mooiste en daarna de P1, van de 918 is de achterkant super strak, maar ik kan niet warm worden van de voorkant.Donstil schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:18:
Buiten het feit dat ik de P1 niet zo mooi vind heeft de 918 me positief verrast.
Zeker als je op Drive ChrisHarris er in ziet rijden.
De 918 lijkt me gewoon meer een echte auto.
Ferrari is nu aan zet met hun La Ferrari HyperCar, het jammere is alleen dat ze daar niet tot bijna geen jounalisten in laten rijden.
Persoonlijk vind ik dat er in een supercar geen ruimte is voor luxe, dat is allemaal zonde van het gewicht. Maar goed mijn favorite super car aller tijden blijft dan ook de F40, waar je aan een kabeltje moet trekken om de deur te openen.
Zou dat en voorwaarde zijn om langs te komen of zo? Diaz/Cruise vond in ook al zo verdacht :-D
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
"Look at this lap, here is he breaking bad"

Sowieso lijkt het me een rukfilm, denk ook niet dat Jesse er zelf in gelooft.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:29:
Ja deze heeft zeker weten die rondetijd "gekocht" anders zou niemand die nieuwe film van hem "need for speed" geloofwaardig vinden als hij laatste werd. Het zou me niet verbazen als ze ook nog hebben gewacht totdat het droog was en dan stukjes hadden geknipt totdat ze 1 snelle ronde hadden. Het kwam in ieder geval totaal niet geloofwaardig over. En wat is die Astra een saaie auto zeg......
had ik een dubbele gevoel. Ook omdat er eerst verteld werd dat de Porsche veel zwaarder is
(door de 4W aandrijving en 2 electro motoren inplaats van 1 (klopt dit?)
Maar na de Top Gear aflevering vind ik de Porsche toch mooier. Vooral de binnenkant. Er zijn ook meer opties beschikbaar en mogelijk voor de 918. Hoeveel worden er van de 918 gemaakt? Of is er in tegenstelling tot andere auto merken geen beperkte bouw?
Maar de spoiler van de P1 vind ik weer subliem. Bij de 918 lijkt het alleen maar voor de sier er op te zitten.
Het is inderdaad een beperkte bouw van 918 exemplaren.muhda schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 01:25:
De Porsche 918 is bruut. Nadat ik eerst Chris Harris zag op /DRIVE met de 918 en daarna met de P1
had ik een dubbele gevoel. Ook omdat er eerst verteld werd dat de Porsche veel zwaarder is
(door de 4W aandrijving en 2 electro motoren inplaats van 1 (klopt dit?)
Maar na de Top Gear aflevering vind ik de Porsche toch mooier. Vooral de binnenkant. Er zijn ook meer opties beschikbaar en mogelijk voor de 918. Hoeveel worden er van de 918 gemaakt? Of is er in tegenstelling tot andere auto merken geen beperkte bouw?
Maar de spoiler van de P1 vind ik weer subliem. Bij de 918 lijkt het alleen maar voor de sier er op te zitten.
En wat hij zei over 'bijna geen CGI' is echt onzin. Een paar stukjes uit de trailer zien er al te nep uit om ook maar een beetje geloofwaardig te zijn. Voor een goede race-film kijk ik Rush wel. Need for Speed is wat mijn betreft al jaren niet relevant meer. Kun je wel een film uit brengen maar dat maakt het er waarschijnlijk niet beter op.Megamind schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:49:
[...]
Sowieso lijkt het me een rukfilm, denk ook niet dat Jesse er zelf in gelooft.
Betekent niet dat Aaron Paul geen goede acteur is want in Breaking Bad was hij echt super!