Met alle respect, maar toen ik 'm bij Top Gear zag kreeg ik wel het idee dat hij voor Breaking Bad niet heel veel heeft hoeven acteren.
2 erg goede afleveringen jaVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:45:
Er zijn alweer 2 nieuwe Fifth Gear afleveringen uit, best goeie ook nog.
Same here, ik vond 'm zelfs behoorlijk irritant 'in het echt' terwijl hij in BB het heel goed deed. Voor de rest een mooie aflevering, stuk met de VW en BMW was weer wat meer back to basicsVantageR schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:29:
Met alle respect, maar toen ik 'm bij Top Gear zag kreeg ik wel het idee dat hij voor Breaking Bad niet heel veel heeft hoeven acteren.
Of hij leeft nog steeds zijn rol uit BB in real lifeVantageR schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:29:
Over een kleine 20 minuten deel 1 van de Burma special, hoop dat het wat wordt
Jeremy liet op twitter weten dat het tweede deel beter is,Humma Kavula schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:42:
Over een kleine 20 minuten deel 1 van de Burma special, hoop dat het wat wordt
https://twitter.com/JeremyClarkson/status/442593898460753920
Zou ik ook zeggen
Doel meer op het feit Burma en hoe dat eruit ziet/in beeld wordt gebracht, ik neem aan dat de rest een standaard top gear special wordt.
Futhermore, the trio must make this trip in three lorries that have been bought 'sight unseen' from the internet for a limited budget. Unsurprisingly, they are not quite as the trio might have hoped or expected.
What follows is an epic journey of beautiful scenery, regular adversity, ongoing malfunction and the constant bickering of three badly dressed buffoons.
Die opmerking van May ook over dat paard
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
au, au, au, au, au, au, au, au, au, au, au, haha heb wel gelachen maar miste toch iets deze aflevering.. vond de india special leuker tot nu toe
Ze hadden wel erg korte stijgbeugels bij die paarden, geen wonder dat je dan van dat paard af flikkert. Heb je totaal geen stabiliteit. Heb zelf ook in Azië wel eens op zo'n paard gezeten en die had ook al zo'n korte stijgbeugels, je zit niet echt relaxed en hebt continu het gevoel dat je eraf gaat vallen...
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Vanwege het paardenvleesschandaal of zo? Anders kan ik er niks van maken.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Yep.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Het was wel vermakelijk, maar niet echt op en top zoals ik ze gewend ben. Toch, die scenery, echt mooi.
Ben ik trouwens de enige die vind dat het lijkt alsof ze dit seizoen nog meer spelen dan usual? Of valt het me nu pas op?
Ben ik trouwens de enige die vind dat het lijkt alsof ze dit seizoen nog meer spelen dan usual? Of valt het me nu pas op?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Top Gear was toch wel weer geniaal, vooral met de kraan van James en de bakstenen van Jeremy 
Wel geniaal ook, Top Gear test de A45 AMG niet, en die zit in de aflevering van Fifth Gear deze week.. Geen idee of dat zo gepland was maar wel opvallend.
Wel geniaal ook, Top Gear test de A45 AMG niet, en die zit in de aflevering van Fifth Gear deze week.. Geen idee of dat zo gepland was maar wel opvallend.
Toevallig gaat het in het TG magazine van maart wel over braking bad (Kia Pro+=_Cee'*d GT=__ met brandende remschijven)Donstil schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:35:
Ik had eigenlijk verwacht dat ze nog wel wat mindere rondjes zouden laten zien zodat ze een Breaking bad grap konden maken.
"Look at this lap, here is he breaking bad"
Verwijderd
En is iemand er ondertussen al achter waarom dat ding zo duur is?AktiveHate schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:
Top Gear was toch wel weer geniaal, vooral met de kraan van James en de bakstenen van Jeremy
Tja, waarom zijn premium merken überhaupt zoveel duurder?
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Ja in de behind de scene's hadden ze die grap gemaaktDonstil schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:35:
Ik had eigenlijk verwacht dat ze nog wel wat mindere rondjes zouden laten zien zodat ze een Breaking bad grap konden maken.
"Look at this lap, here is he breaking bad"
ik hou wel van die specials, maar ik vond ook deel 2 weer net niet wat ik er van verwachtte vanavond.. vond de afrika special leuker.
Die grappen over die drank waren heerlijk:
Richard, do you want some Black Cock?
Richard, do you want some Black Cock?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ook nog de 'stiff' erbij he? "Richard, do you want some stiff Black Cock?"
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
"down the troath" & "Bottoms up"SnowDude schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:11:
Die grappen over die drank waren heerlijk:
Richard doe you want some Black Cock?
Vond deze aflevering toch wel weer goed. Sowieso gaaf om te zien hoe ze die brug hebben gebouwd en er ook allemaal overheen konden.
Verder proefde ik wel een thema, red cock, black cock, river cock, en volgens mij heette die groente dick Fak. Wat spoken die gasten uit in zo'n tentje 's nachts en wil ik dat wel weten?
Verder proefde ik wel een thema, red cock, black cock, river cock, en volgens mij heette die groente dick Fak. Wat spoken die gasten uit in zo'n tentje 's nachts en wil ik dat wel weten?

[ Voor 1% gewijzigd door Ethirty op 17-03-2014 09:04 . Reden: thanks voor de correctie ]
#team_UTC+1
Heh, toffe special inderdaad. Iemand de perslucht fles naast hammond zien staan in z'n cabine terwijl hij de rivier over steekt? Ben overigens erg benieuwd of de gehele brug van bamboe is gemaakt, of dat ze stiekem hebben gesjoemeld met de pilaren en alles wat onder het bamboe zit. Hoedanook resp ect als 't daadwerkelijk enkel bamboe is.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Hoezo? Bamboe is supersterk. Niet voor niks gebruiken ze 't in azië om steigers mee te maken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Die groente heet Fak blijkbaarEthirty schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:38:
Vond deze aflevering toch wel weer goed. Sowieso gaaf om te zien hoe ze die brug hebben gebouwd en er ook allemaal overheen konden.
Verder proefde ik wel een thema, red cock, black cock, river cock, en volgens mij heette die groente dick. Wat spoken die gasten uit in zo'n tentje 's nachts en wil ik dat wel weten?
Respect? Die brug is gewoon door locals (met bamboe-ervaring) neergezet, de drie mannen waren er alleen bij voor cocking about en om met de eer te strijken
Beetje jammer dat je overduidelijk een flesje bij Clarkson zag toen ze deden alsof ze in de 'regenwateropvangbak' van Hammond aan het pissen waren. Wel een leuk idee, daar niet van 
Maar verder wel een toffe aflevering
Maar verder wel een toffe aflevering
Dat als Jeremy en James aan die tafel zitten en je op de achtergrond een brakke Hammond steeds ziet was ook wel grappig.
Al vond ik de Afrika special leuker, maar dat komt ook door de Volvo 850R denk ik
Al vond ik de Afrika special leuker, maar dat komt ook door de Volvo 850R denk ik
Wel ze gaan natuurlijk niet echt in die emmer staan pissen.... dan zouden ze Hammond ook gelijk kwijt zijn.Tankiej schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:50:
Beetje jammer dat je overduidelijk een flesje bij Clarkson zag toen ze deden alsof ze in de 'regenwateropvangbak' van Hammond aan het pissen waren. Wel een leuk idee, daar niet van
Ik vraag me af trouwens of dat met die kraan en James vermoorden nu gespeeld was of dat dat ding echt opeens omviel.
[ Voor 12% gewijzigd door Shamalamadindon op 17-03-2014 11:18 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
Dat was volgens mij niet gepland. Zo zag het eruit in ieder geval. Met zo'n actie laat je niet zoveel mensen in de buurt zoals de camera en soundcrew.
Nee natuurlijk doen ze dat niet echt, maar ze hadden het flesje wel uit beeld kunnen latenLeo1010 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:17:
[...]
Wel ze gaan natuurlijk niet echt in die emmer staan pissen.... dan zouden ze Hammond ook gelijk kwijt zijn.
Ik vraag me af trouwens of dat met die kraan en James vermoorden nu gespeeld was of dat dat ding echt opeens omviel.
Volgens mij niet, het camera werk was dermate slordig dat ik niet het idee had dat ze daar dagen aan voorbereid haddenLeo1010 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:17:
[...]
Wel ze gaan natuurlijk niet echt in die emmer staan pissen.... dan zouden ze Hammond ook gelijk kwijt zijn.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Nou nou zeg, een Birma special....
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Ja, het regime is het land aan het openstellen voor buitenlanders - en dat is maar goed ook. Drie jaar geleden nog kwam je de grens niet over met een DSLR of een laptop; dat wil zeggen dat ze gewoon werden ingenomen bij de grens. En nu een Top Gear special?
Voor de duidelijkheid; ja, het is mogelijk om Birma te bezoeken als toerist op een niet verlengbaar visum van 28 dagen. Ook de Shan provincie is bereikbaar, althans in theorie. De aanvraag voor een reisvergunning is echter prijzig (zeg $ 200), duurt ongeveer 2-4 weken en kan alleen in het land zelf worden geregeld. Daar komt dus inderdaad niemand. Ze willen gewoon niet dat je er komt: het gebied is niet in (volledige) controle van de centrale overheid, en ze willen gewoon geen pottekijkers.
Top Gear zal echter een werkvisum nodig hebben gehad. Nu moet je weten dat de contacten met het Verenigd Koningkrijk nog steeds niet fantastisch te noemen zijn (het is de oude colonisator). Er moet dus íets gebeurd zijn om de heren van TG in Burma te krijgen, en zelfs in Shan state. Is er een partijbons omgekocht? Is er een Top Gear fan onder de hoge omes? En wat, precies, zou NLD (de partij van Aung San Suu Kyi) hier van vinden? Ik heb ze er niet over gehoord. Het is namelijk gebruik om haar zegen te vragen over grote projecten als deze....
Nu is TG niet bepaald het toonbeeld van journalistieke criticisme. Maar toch - ik vond ze erg, erg mild over het regime aldaar, dat echt niet bestaat uit miskende schatjes en lieverdjes. Er zijn nog steeds meer dan 2000 politieke gevangenen, kritiek op het centrale regime wordt niet getolereerd. Allicht zal onderdeel zijn geweest van de deal dat er geen directe kritiek op de centrale overheid zou worden geuit. Dat zou voor mij echter reden zijn geweest om vooral thuis te blijven, als ik in de positie zou zijn geweest. Ik blijf, kortom, met te veel vragen zitten om te kunnen zeggen dat het een goed project is geweest...
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Ja, het regime is het land aan het openstellen voor buitenlanders - en dat is maar goed ook. Drie jaar geleden nog kwam je de grens niet over met een DSLR of een laptop; dat wil zeggen dat ze gewoon werden ingenomen bij de grens. En nu een Top Gear special?
Voor de duidelijkheid; ja, het is mogelijk om Birma te bezoeken als toerist op een niet verlengbaar visum van 28 dagen. Ook de Shan provincie is bereikbaar, althans in theorie. De aanvraag voor een reisvergunning is echter prijzig (zeg $ 200), duurt ongeveer 2-4 weken en kan alleen in het land zelf worden geregeld. Daar komt dus inderdaad niemand. Ze willen gewoon niet dat je er komt: het gebied is niet in (volledige) controle van de centrale overheid, en ze willen gewoon geen pottekijkers.
Top Gear zal echter een werkvisum nodig hebben gehad. Nu moet je weten dat de contacten met het Verenigd Koningkrijk nog steeds niet fantastisch te noemen zijn (het is de oude colonisator). Er moet dus íets gebeurd zijn om de heren van TG in Burma te krijgen, en zelfs in Shan state. Is er een partijbons omgekocht? Is er een Top Gear fan onder de hoge omes? En wat, precies, zou NLD (de partij van Aung San Suu Kyi) hier van vinden? Ik heb ze er niet over gehoord. Het is namelijk gebruik om haar zegen te vragen over grote projecten als deze....
Nu is TG niet bepaald het toonbeeld van journalistieke criticisme. Maar toch - ik vond ze erg, erg mild over het regime aldaar, dat echt niet bestaat uit miskende schatjes en lieverdjes. Er zijn nog steeds meer dan 2000 politieke gevangenen, kritiek op het centrale regime wordt niet getolereerd. Allicht zal onderdeel zijn geweest van de deal dat er geen directe kritiek op de centrale overheid zou worden geuit. Dat zou voor mij echter reden zijn geweest om vooral thuis te blijven, als ik in de positie zou zijn geweest. Ik blijf, kortom, met te veel vragen zitten om te kunnen zeggen dat het een goed project is geweest...
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Vraag me af hoe ze daar dan staan.
"Kom, we doen net alsof we in zijn tank plassen, maar gebruiken een flesje water. Dat wordt lachen!"
En als Hamster dan onder de douche staat echt vreselijk in lachen uit barsten op een manier die alleen te faken is door een acteur
Echt of niet, doet me denken dat er echt geplast is en het flesje is gebruikt voor de shot.
Hoe ze het doen, doen ze het, maar het blijft vreselijk fijne entertainment. Helaas begint nu het lange wachten weer
@hierboven: alsof TG een reisprogramma is die de lokale politiek aan de kaak stelt. Vond het al heel wat dat ze begonnen over velden met paarden
"Kom, we doen net alsof we in zijn tank plassen, maar gebruiken een flesje water. Dat wordt lachen!"
En als Hamster dan onder de douche staat echt vreselijk in lachen uit barsten op een manier die alleen te faken is door een acteur
Hoe ze het doen, doen ze het, maar het blijft vreselijk fijne entertainment. Helaas begint nu het lange wachten weer

@hierboven: alsof TG een reisprogramma is die de lokale politiek aan de kaak stelt. Vond het al heel wat dat ze begonnen over velden met paarden
#team_UTC+1
Top Gear is daar natuurlijk totaal niet voor, dat interesseert ook vrijwel niemand die Top Gear kijkt. Ik kijk het voor het vermaak, niet om een hele inhoudelijke documentaire over het regime.Helixes schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:42:
Nou nou zeg, een Birma special....
Ik vond de special maar matig. Wel mooie beelden her en der maar over het algemeen, sub-standaard wat mij betreft. Het was ook wel zeer duidelijk dat er een script was; gaan ze bij het startpunt links ipv rechts doordat James zogenaamd een fout maakt; maar op die verkeerde route is dan wel een hotel geboekt

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat zag er inderdaad niet gespeeld uit, volgens mij moest de cameraman daar ineens hard rennen... Ik sta er nog steeds van te kijken wat de BBC allemaal geregeld krijgt, "even een brug bouwen over een rivier" alsof het niets is...Leo1010 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:17:
[...]
En over Myanmar: Natuurlijk gaat Top Gear niet ineens een maatschappijkritisch statement maken, daar zijn ze niet voor en de presentatoren staan nu niet bepaald bekend om hun politiek correcte uitspraken. Het programma voor Top Gear ging trouwens ook over dat land, maar dan de wildernis, zij waren ook in de Shan om te onderzoeken of er nog bepaalde diersoorten actief waren. Dat programma was wat kritischer, maar dan ook alleen vanuit natuuroogpunt. Zo hadden ze beelden met een verborgen camera op een markt in een plaats die gerund werd door de lokale maffia waar alle (onderdelen van) zwaar bedreigde diersoorten werden verkocht alsof het niets was.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Verwijderd
Dat kreeg de BBC ook niet voor elkaar. Je zag in de beelden dat er ooit al iets van een brug is geweest. Aan beide kanten zag je ook iets wat op een zandpad lijkt. Die brug zat al in de planning en Top Gear heeft daar gewoon aan meegeholpen.
Ach en alsof een land een gratis brug gaat afwijzen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Euh. Thailand kan echt wel een echte brug (die niet van bamboe is) betalen hoor.
Dat ze het kunnen is niet hetzelfde als er daadwerkelijk een plaatsten.
Maar die constructie zag er niet echt uit alsof ie nog een jaar bruikbaar blijft
Maar die constructie zag er niet echt uit alsof ie nog een jaar bruikbaar blijft
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Precies. Zo'n brug is een enorm veiligheidsrisico. Ga er maar van uit dat 'ie meteen weer gesloopt is.
Dat Hammond een zuurstoftank in z'n cabine had was ook niet voor de grap.
Dat Hammond een zuurstoftank in z'n cabine had was ook niet voor de grap.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die brug alleen voor het oog van bamboe was maar hij zag er wel redelijk echt uit.
Ook vond ik de koelvloeistof van de truck van jezza erg op sinas Sunkist lijken. ( als je goed kijkt zie je dat zijn radiator absoluut niet geraakt kan zijn en hij, tijdens het bijvullen met water, de radiator heerlijk laat overstromen )
Desalniettemin, ik vond het wel weer vermakelijk met de heerlijke britse grappen en Burma Myanmar uitzichten.
Ook wel grappig dat ze met die expeditie gelijk/op dezelfde locatie een ander programma hebben opgenomen: Wild Burma: Nature's Lost Kingdom.
Ook vond ik de koelvloeistof van de truck van jezza erg op sinas Sunkist lijken. ( als je goed kijkt zie je dat zijn radiator absoluut niet geraakt kan zijn en hij, tijdens het bijvullen met water, de radiator heerlijk laat overstromen )
Desalniettemin, ik vond het wel weer vermakelijk met de heerlijke britse grappen en Burma Myanmar uitzichten.
Ook wel grappig dat ze met die expeditie gelijk/op dezelfde locatie een ander programma hebben opgenomen: Wild Burma: Nature's Lost Kingdom.
Koelvloeistof kan geel/oranje zijn, en ook als er gewoon water in gezeten heeft kan dat heel erg goed oranje worden van de roest in het systeem. Overstromen is ook prima te verklaren, zo hard loopt het niet door als je een radiator bijvult en als je dan zo lomp bent als Jeremy stroomt het wel overHumma Kavula schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:15:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die brug alleen voor het oog van bamboe was maar hij zag er wel redelijk echt uit.
Verder erg vermakelijke special weer, heb diverse malen hardop zitten lachen op de bank
Hele seizoen lijkt wel erg gescript, maar als je daar door heen kijkt is het een prima programma
Mijn koelvloeistof is trouwens ook geel/oranje dus dat kan best kloppen.
Anyhow, ik vond het vermakelijk maar zeker niet top.
Anyhow, ik vond het vermakelijk maar zeker niet top.
I am the great Cornholio!
Oh mijn god, er zijn weer een paar kijkers op hun teentjes getrapt:
http://www.dailymail.co.u...ries-finale-Thailand.html
Ik had de grap gemist omdat ik de term niet kende, maar achteraf moet ik er wel hard om lachen
Over die koelvloeistof: die kan zeker wel oranje zijn zeker in een oude motor, en er is ook helemaal niet veel nodig om een (oude) radiateur lek te krijgen.
Ik had de grap gemist omdat ik de term niet kende, maar achteraf moet ik er wel hard om lachen
Over die koelvloeistof: die kan zeker wel oranje zijn zeker in een oude motor, en er is ook helemaal niet veel nodig om een (oude) radiateur lek te krijgen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Alles lijkt wel aangegrepen te worden als zijnde racistisch tegenwoordig. Mensen moeten tegen een grapje kunnen en zichzelf eens niet zo aangevallen voelen. Waarschijnlijk zijn de grootste zeikers niet eens Aziaten maar gewoon blanke mensjes die menen voor alles en iedereen op te moeten komen. Aanstellers zijn 't!SnowDude schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:39:
Ondanks de overduidelijke racistische opmerking van die lompe boer Clarkson vond ik het een toffe special. Niet van het kaliber Africa-special, maar alsnog erg vermakelijk
Ik, via het tv-kastje die aangesloten is op onze beamer. Lekker het weekend afsluiten met een aflevering van Top Gear.SomerenV schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:02:
[...]
Wie hier kijkt Top Gear trouwens gewoon via BBC2 op zondagavond 9 uur?
Ryzen 3600 - GTX1060
Dáár struikelen mensen over? Er werd toch al eerder een opmerking van Hamster geïnsinueerd bij dat dorpsfeest?SnowDude schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:39:
#team_UTC+1
Top Gear is het enige waarvoor ik daadwerkelijk thuis wil zijn en zelfs het enige waarvan ik plan om het te gaan kijken.SomerenV schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:02:
Wie hier kijkt Top Gear trouwens gewoon via BBC2 op zondagavond 9 uur?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik moet toegeven dat ik meer BBC kijk dan naar Ned1, 2 of 3
Euh, je hebt zeker nog nooit onderweg een hotel (laten) boeken ?NitroX infinity schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:17:
Het was ook wel zeer duidelijk dat er een script was; gaan ze bij het startpunt links ipv rechts doordat James zogenaamd een fout maakt; maar op die verkeerde route is dan wel een hotel geboekt
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Sjezus, maar andersom moeten we maar niet zeiken. In bijvoorbeeld Oeganda of Indonesië waar ik geweest ben, wordt het lokale woord voor "blanke" je ook overal nageschreeuwd. Geen hond die daardoor wakker ligt. We moeten echt eens ophouden met dat overdreven politiek correct gedoe en niet alles meteen zo serieus nemen. Ben juist blij dat Top Gear niet aan die onzin meedoet.SnowDude schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:39:
Ehm om even aan te geven zien hoe gescript het was, er waren 12 auto's en er was 40 man productie personeel aanwezigNeus schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:29:
[...]
Euh, je hebt zeker nog nooit onderweg een hotel (laten) boeken ?

http://www.asiafilmfixers.com/13762/
Die pakken echt niet per ongeluk een verkeerde afslag. Maar dat maakt het programma in mijn ogen niet slechter.
Ligt er natuurlijk aan hoe je het allemaal aanpakt.
Als de filmcrew alleen maar mag filmen en ingrijpen als het echt mis gaat bij ongelukken dan zullen ze gewoon de 3 heren volgen ook al rijden ze helemaal door naar Nederland voordat ze doorhebben dat ze verkeerd zitten.
Als de filmcrew alleen maar mag filmen en ingrijpen als het echt mis gaat bij ongelukken dan zullen ze gewoon de 3 heren volgen ook al rijden ze helemaal door naar Nederland voordat ze doorhebben dat ze verkeerd zitten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat fout rijden is echt wel gescript hoor
maakt verder niet uit, het programma is altijd al zo geweest en er niet minder populair of leuk door.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Ik snap het gemiep ook niet zo, als je er zo'n probleem mee hebt, kijk dan niet.Marzman schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:36:
Dat fout rijden is echt wel gescript hoormaakt verder niet uit, het programma is altijd al zo geweest en er niet minder populair of leuk door.
Van de buren:
Jeremy Clarkson: Ik word ontslagen
Jeremy Clarkson: Ik word ontslagen
Spitsnieuws:Top Gear-presentator Jeremy Clarkson heeft een laatste waarschuwing van de BBC gekregen voor het vermeende gebruik van het 'n-woord' in een rijmpje. Hij zegt dat het onmogelijk zal zijn om voortaan nooit meer iemand te beledigen en verwacht ontslag bij de omroep.
In een niet-uitgezonden filmpje uit 2012 waar The Daily Mirror de hand oplegde zegt Clarkson de Engelse versie van iene miene mutte: "Eeny meeny miny moe." Daar lijkt hij vervolgens mompelend "Catch a n****r by his toe" aan toe te voegen. De presentator ontkent het woord in de mond te hebben genomen. "We hebben er geen twijfel over mogelijk gelaten hoe serieus deze kwestie voor ons is", zegt de BBC echter in een reactie.
De omroep heeft Clarkson dan ook een allerlaatste waarschuwing gegeven. "Als ik nog eenmaal een beledigende opmerking maak, waar of wanneer dan ook, krijg ik de zak", aldus Clarkson. "Maar zelfs voor de aartsengel Gabriël zou dat een zwaard van Damocles zijn. Het is onvermijdelijk dat er op een dag iemand ergens zal zeggen dat ik diegene heb beledigd, en dan is het gewoon gedaan met me."
Clarkson heeft een lange voorgeschiedenis van botte opmerkingen. Zo noemde hij een antikernwapenvereniging 'een stelletje lesbies', en toen er door ambtenaren werd gestaakt zei hij over de stakers: "Die moeten hun huis uit worden gesleept en voor de ogen van hun familie worden doodgeschoten." Dat leverde een ware stortvloed aan klachten bij de BBC op en destijds werd al verwacht dat de omroep Clarkson de laan uit zou sturen.
'Jeremy Clarkson wordt niet ontslagen'
Jeremy Clarkson hoeft niet te vrezen voor zijn baan. Althans, dat heeft voormalig BBC-voorzitter Sir Christopher Brand heeft dat gezegd. De loslippige Clarkson gebruikte het woord 'nigger' tijdens een opname van het autoprogramma Top Gear.
Ook zegt Brand over Jeremy Clarkson-gate: "Wie wel ontslagen zou moeten worden is degene die de opname aan Daily Mirror heeft gelekt zodat de hele zaak weer wordt opgerakeld en veel meer aandacht krijgt dan hij verdiend.
The Mirror publiceerde gisteren de beelden waarin te horen is hoe Jeremy de mist in gaat. Vlak na de publicatie ontkende hij nog op Twitter dat hij 'nigger' heeft gezegd. Later plaatste hij een video-statement op Twitter, die hieronder te zien is.
http://twitpic.com/e2mc8b
Niet de eerste keer
Clarkson is in het verleden vaker in het nieuws geweest vanwege zijn uitspraken. Zo is hij niet te spreken over Amerikanen, Mexicanen en de rijvaardigheid van vrouwen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Pfft, dan heeft 'ie nigger gezegd. Who the fuck cares. Ga iets doen met je leven stelletje zeikers.
Als je dat filmpje luisterd dan is er nog nagenoeg niets te horen. Het is dat je in je hoofd al weet dat het gaat komen, maar zonder dat je het weet zou je het niet horen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb het originele filmpje nergens zien staan maar zelfs al had 'ie het hardop gezegd dan nog kon me dat echt geen ene moer schelen.
http://www.dumpert.nl/med...y_clarkson_zei_iets_.htmlCyBeR schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:09:
Ik heb het originele filmpje nergens zien staan maar zelfs al had 'ie het hardop gezegd dan nog kon me dat echt geen ene moer schelen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Tsja, duidelijk overtrokken inderdaad.
Tjonge jonge jonge....
Wat een overdreven onzin zeg.
Het is een oud versje...een oude nooit uitgezonden deel van een aflevering...bijzonder onverstaanbaar...
De azijnpissers hebben weer iets gevonden hoor.
Het zou toch wat zijn als ze alle celebreties die ooit ergens hmniaghghah (of duidelijker) mompelen gaan straffen/ontslaan...zou MTV en cohorten snel van de buis zijn (eigenlijk best een enorm goed idee maar dat is weer een andere discussie).
Wat een overdreven onzin zeg.
Het is een oud versje...een oude nooit uitgezonden deel van een aflevering...bijzonder onverstaanbaar...
De azijnpissers hebben weer iets gevonden hoor.
Het zou toch wat zijn als ze alle celebreties die ooit ergens hmniaghghah (of duidelijker) mompelen gaan straffen/ontslaan...zou MTV en cohorten snel van de buis zijn (eigenlijk best een enorm goed idee maar dat is weer een andere discussie).
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Nou die kan ook weer aan de Wikipedia toegevoegd worden:
Wikipedia: Top Gear controversies
Ik denk trouwens dat ze het ook doen voor de gratis publiciteit. Het komt altijd wel in het nieuws zoiets en dat houdt Top Gear toch populair, net zoals toen ze hun rijbewijs kwijtraakte in Frankrijk...
Jeremy Clarkson is zelfs wel eens op het NOS journaal geweest met sommige uitspraken.
Wikipedia: Top Gear controversies
Ik denk trouwens dat ze het ook doen voor de gratis publiciteit. Het komt altijd wel in het nieuws zoiets en dat houdt Top Gear toch populair, net zoals toen ze hun rijbewijs kwijtraakte in Frankrijk...
Jeremy Clarkson is zelfs wel eens op het NOS journaal geweest met sommige uitspraken.
Vaak wel. Dit keer niet. Het "n-woord" ligt in Engelstalige landen gewoon stukken gevoeliger dan wij Nederlanders denken. Clarkson zou makkelijk zijn goedbetaalde baan over zo'n akkefietje kunnen verliezen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:21:
Ik denk trouwens dat ze het ook doen voor de gratis publiciteit.
FTFY. Dit is het internet, we kunnen hier shit hebben.downtime schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:41:
[...]
Vaak wel. Dit keer niet. "Nigger" ligt in Engelstalige landen gewoon stukken gevoeliger dan wij Nederlanders denken. Clarkson zou makkelijk zijn goedbetaalde baan over zo'n akkefietje kunnen verliezen.
Dit gaat werkelijk nergens over zeg.
Je moet ook alles in zijn context zien vind ik, en dat moet ook de BBC doen.
Als JC publiekelijk in de uitzending mensen expliciet neger zou noemen met een racistische bedoeling is het een andere zaak maar daar is hier allemaal geen sprake van.
Bij iedere opname van een film of een programma worden er wel geintjes gemaakt, en als die allemaal aan de grote klok gehangen zou worden zouden er veel ontslagen moeten vallen.
En als ze JC zouden ontslaan is dat het einde van TopGear en het best verkochte programma van de BBC.
Je moet ook alles in zijn context zien vind ik, en dat moet ook de BBC doen.
Als JC publiekelijk in de uitzending mensen expliciet neger zou noemen met een racistische bedoeling is het een andere zaak maar daar is hier allemaal geen sprake van.
Bij iedere opname van een film of een programma worden er wel geintjes gemaakt, en als die allemaal aan de grote klok gehangen zou worden zouden er veel ontslagen moeten vallen.
En als ze JC zouden ontslaan is dat het einde van TopGear en het best verkochte programma van de BBC.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Sjee, tja dat oude rijmpje. Het zijn in ieder geval een keer niet de 'Mexicans'. En dan zeggen 'het gaat om de context', hij is tussen twee auto's aan het kiezen niet tussen twee rassen en het kan inderdaad net zo goed Nissan zijn wat hij gezegd heeft het is volslagen onverstaanbaar.
@MrJamesMay: Jeremy Clarkson is not a racist. He is a monumental bellend and many other things, but not a racist. I wouldn't work with one. #ThatIsAll
@RichardHammond: I 2nd May's comment re Clarkson. I can list a million things wrong with him, but he is absolutely not racist. An idiot, yes.
@MrJamesMay: Jeremy Clarkson is not a racist. He is a monumental bellend and many other things, but not a racist. I wouldn't work with one. #ThatIsAll
@RichardHammond: I 2nd May's comment re Clarkson. I can list a million things wrong with him, but he is absolutely not racist. An idiot, yes.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Clarkson mompelt een woord in een stukje aflevering dat nooit uitgezonden is, mensen horen er 'nigger' moet er politiek correct gehandeld worden omdat een paar idioten met een halve hersencel zich beledigd voelen. Als het woord daadwerkelijk zo'n zware lading heeft en mensen daadwerkelijk beledigd zijn dan zouden die mensen zich eens moeten richten op de zwarte mensen zelf (voornamelijk de jongeren) en de rappers.
Uiteindelijk komt het hier op neer: een zwart persoon mag nigger zeggen omdat die persoon zwart is, maar een blank persoon mag het niet omdat die blank is. Discriminatie op basis van huidskleur dus. Omdat blanken ergens in het verleden het woord gebruikte om te refereren naar slaven moeten wij ons nu nog steeds schamen als we het woord gebruiken, zelfs als het woord gebruikt wordt in een historische context. De BBC moet zich eens wat ruggengraat tonen en de zwarte medemens moet eens niet bij elk gebruik van nigger gaan lopen zeuren.
Overigens zal Clarkson de zak niet krijgen. Zodra hij weg gaat is Top Gear ten dode opgeschreven. Het programma werkt juist zo goed door de chemie tussen de drie presentatoren. Dit weet Clarkson en dit weet de BBC. Het hele gedeelte over ontslag is waarschijnlijk om de boe-roepers gerust te stellen. Sowieso is slechte publiciteit ook publiciteit en aangezien het merendeel deze discussie waarschijnlijk onzin vindt zal het allemaal niet zo heel erg zijn.
Uiteindelijk komt het hier op neer: een zwart persoon mag nigger zeggen omdat die persoon zwart is, maar een blank persoon mag het niet omdat die blank is. Discriminatie op basis van huidskleur dus. Omdat blanken ergens in het verleden het woord gebruikte om te refereren naar slaven moeten wij ons nu nog steeds schamen als we het woord gebruiken, zelfs als het woord gebruikt wordt in een historische context. De BBC moet zich eens wat ruggengraat tonen en de zwarte medemens moet eens niet bij elk gebruik van nigger gaan lopen zeuren.
Overigens zal Clarkson de zak niet krijgen. Zodra hij weg gaat is Top Gear ten dode opgeschreven. Het programma werkt juist zo goed door de chemie tussen de drie presentatoren. Dit weet Clarkson en dit weet de BBC. Het hele gedeelte over ontslag is waarschijnlijk om de boe-roepers gerust te stellen. Sowieso is slechte publiciteit ook publiciteit en aangezien het merendeel deze discussie waarschijnlijk onzin vindt zal het allemaal niet zo heel erg zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door SomerenV op 04-05-2014 14:00 ]
Ha, de BBC moet natuurlijk even mooi weer spelen door heeuul streng te klinken.
Zelf ben ik nooit gediscrimineerd, maar ik kan me zo voorstellen dat je meer hebt aan een dikke huid, dan een overgevoeligheid voor de kleur er van...
Zelf ben ik nooit gediscrimineerd, maar ik kan me zo voorstellen dat je meer hebt aan een dikke huid, dan een overgevoeligheid voor de kleur er van...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Denk dat je behoorlijk mis zit. JC verdient 14 MIO pond via de BBC. Hij heeft meerdere malen mensen beledigd. Niet dat het mij kan schelen, maar vergeet niet dat de BBC gewoon een publieke omroep is en dat JC meer dan wie dan ook een voorbeel functie heeft.SomerenV schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:57:
Clarkson mompelt een woord in een stukje aflevering dat nooit uitgezonden is, mensen horen er 'nigger' moet er politiek correct gehandeld worden omdat een paar idioten met een halve hersencel zich beledigd voelen. Als het woord daadwerkelijk zo'n zware lading heeft en mensen daadwerkelijk beledigd zijn dan zouden die mensen zich eens moeten richten op de zwarte mensen zelf (voornamelijk de jongeren) en de rappers.
Het is niet voor niks dat het al meer dan een week geleden is dat JC iets op twitter heeft gezet.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Maar op Facebook is hij (of zn fanclub) nu over actief...backupdevice schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:12:
[...]
Het is niet voor niks dat het al meer dan een week geleden is dat JC iets op twitter heeft gezet.
https://www.facebook.com/JeremyClarksonFanClub
The birds turned into The Flying Dutchmen!
link werkt niet voor mij??Gutteguttegut schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:51:
[...]
Maar op Facebook is hij (of zn fanclub) nu over actief...
https://www.facebook.com/JeremyClarksonFanClub
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik dacht dat JC min of meer "eigenaar" was van het concept Top Gear, en als bbc hem de laan uit stuurt ze meteen TopGear de laan uit sturen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vroeger was JC voor 50% eigenaar van de Top Gear brand, maar BBC heeft dit opgekocht.Flagg schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:23:
Ik dacht dat JC min of meer "eigenaar" was van het concept Top Gear, en als bbc hem de laan uit stuurt ze meteen TopGear de laan uit sturen.
Het kunnen ook gewoon 3 willekeurige Britten zijn geweest, maar net op de snelweg A76 vlak voor de Duitse grens (A4) werd ik ingehaald door 3 Britse supercars; een zo te zien gloednieuwe witte Porsche, een gele Ferrari en een rode.. dat heb ik net niet kunnen zien, ik gok een Pagani maar het kan ook de nieuwe Lambo zijn geweest.
Er reed verder niemand mee, geen camera Landrover of wat dan ook. Dus 3 willekeurige Britten lijkt me waarschijnlijker, maar wie weet waren het crewmembers die de auto's voor een roadtrip/review ergens naar toe moesten brengen?
Waren iig wel fantastische wagens.. dat geluid
Er reed verder niemand mee, geen camera Landrover of wat dan ook. Dus 3 willekeurige Britten lijkt me waarschijnlijker, maar wie weet waren het crewmembers die de auto's voor een roadtrip/review ergens naar toe moesten brengen?
Waren iig wel fantastische wagens.. dat geluid
Kans is ook gewoon dat het 3 britten zijn op weg naar de Ring
Het verschil tussen een Pagani en een Lambo is overigens al van ver te zien: ronde vloeiende lijnen vs hoekig en stealth-like.
Het verschil tussen een Pagani en een Lambo is overigens al van ver te zien: ronde vloeiende lijnen vs hoekig en stealth-like.
#team_UTC+1
This will be good.

Is Jeremy serieus van plan dat ding op z'n dak te leggen?
Dat gaat de BBC weer een hoop commentaar en boze bellers /mailers opleveren.
Dat gaat de BBC weer een hoop commentaar en boze bellers /mailers opleveren.
Ik zie niet helemaal wat dat nou is?
#team_UTC+1
Is dat niet een of andere camera mount ofzo
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
'T zal m'n derrière oxideren wat het exact is eigenlijk, al ziet 't er vooral uit als een soort koeienvanger die naar wens naar beneden te klappen is oid..
Volgens mij zie ik 'ambulance' staan in het ronde logo, dus ik verwacht een variatie op de eerdere police car challenge:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DtTnfFH2Hjc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WhwoUxeTWsA]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DtTnfFH2Hjc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WhwoUxeTWsA]
Volgens mij is het een Porsche. 928 of 944, heel goed kan ik het niet inschatten zo.Martinspire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:46:
Het lijkt op een politie-wagen met racingstripes van een Ford GT40. Zal me niet verbazen als dit een challenge is om politiewagens te "pimpen"
#team_UTC+1
Het is 100% zeker een Porsche 944. Aan de deurgreep en het dieper liggende voorruit te zien nog een type 1 ook. Wat die constructie er bovenop doet ontgaat mij overigens volledig. We zullen het binnenkort wel zienEthirty schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:57:
[...]
Volgens mij is het een Porsche. 928 of 944, heel goed kan ik het niet inschatten zo.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Volgens mij klapt dat naar voren waardoor het een soort sneeuwschuiver wordt. Zal wel de bedoeling zijn om andere auto's op zij de duwen.Major_ton schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:49:
[...]
Wat die constructie er bovenop doet ontgaat mij overigens volledig. We zullen het binnenkort wel zien
SPOILERS (enzo)

There is no place like 127.0.0.1
Had ik dat 'ambulance' toch goed gezien!
Top Gear's oplossing voor tekorten aan patiënten? Jeremy rijdt voetgangers en fietsers omver, om ze vervolgens met die katapult in de achter hem rijdende Ambulance van James te gooien? Als hij te ver mikt, komen ze in de begrafenisauto terecht van Richard....
Die ambu van James is dan zeker een rijdende röntgen-kamer
#team_UTC+1
Ik mis aan de zijkanten nog het telefoonnummer van de ambulance. Gok dat het 0118 999 88199 9119 725 3 is.
Vanavond geen Top Gear, maar wel James May's Cars of the People
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Geniaaltha_bulldog schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:58:
Ik mis aan de zijkanten nog het telefoonnummer van de ambulance. Gok dat het 0118 999 88199 9119 725 3 is.
Cloud ☁️
Goeie tip! Die zet ik even in Sickbeard.2mb schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:18:
Vanavond geen Top Gear, maar wel James May's Cars of the People
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Euh, d'r staat levensgroot '999' op. Beter bekend als het alarmnummer van het Verenigd Koninkrijk.tha_bulldog schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:58: