Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:03

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Bitzer schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:03:
[...]
Ik zie liever Chris Evans terug dan deze pijnlijke bedoening. Ik heb het niet afgekeken en heb het nu wel gezien met flop gear.
Ja, ik heb met stijgende verbazing de meest recente aflevering in 3 zittingen -met skippen- bekeken. Het meest dodelijk is dat ze exact dezelfde dynamiek proberen te recreëren met andere mensen. En het is gewoon heel raar. Het klopt niet. Het heeft een heel sterk imitatie gehalte. Ook het treiteren is een stuk extremer.

Een beetje als iemand die nooit spontaan is denkt "Ik ga iets spontaans doen." en dan iets doet waarvan wel duidelijk is dat het niet zijn ding is. Gelukkig is Grand Tour er nog. Maar van die dynamiek is de glans ook wel een beetje af als ik eerlijk moet zijn maar de oude rotten zijn wel veel gevatter.

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16:38

ToolkiT

brit-tweaker

Phuncz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:21:
[...]

Same. Ik kijk alleen nog maar voor Chris Harris, de enige persoon die er nog staat omdat auto's zijn passie zijn. De show lijkt alleen maar te draaien rond twee pestkoppen die zich vervelen en dan maar Chris Harris lastig vallen. Waar trok dat stuk van Damon Hill op trouwens ? De hele show lacht zichzelf uit, het trekt op geen hol meer.
Mee eens, het Chris pesten gaat veel te ver.. niet leuk meer en lijkt verdacht veel op bullying..
Erg jammer...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 12:57

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb na het vertrek van Clarkson, Hammond en May alleen de eerste aflevering van series 23 gezien, en het enige dat ik nog een beetje grappig vond was het einde. LeBlanc (als ik me niet vergis..) wilde de show afsluiten met "And on that bombshell" en halverwege de zin werd hij onderbroken "NOO! We're not doing that" oid. Maar verder...

Ik ben benieuwd wat het nieuwe format TGT moet gaan worden. De specials zijn vaak wel goed, maar het zal ook wel weer heel veel reizen betekenen.. Ik had de indruk dat de heren (met name May) daar juist een beetje genoeg van hadden? Het is sowieso de vraag hoelang ze nog door willen en kunnen, volgens mij lopen Clarkson en May ook al tegen de 60 aan..

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16:59
ToolkiT schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:49:
[...]

Mee eens, het Chris pesten gaat veel te ver.. niet leuk meer en lijkt verdacht veel op bullying..
Erg jammer...
Heel erg jammer. Ze kunnen de show nu beter "Take a piss on Chris" noemen. Ik heb er bijna voor de aflevering weer uit gezet.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik kijk eigenlijk alleen nog TGT, TG Ben ik mee gestopt omdat ze gewoon te veel hosts hadden. Niet eens per seizoen maar per aflevering.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18:38

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

ToolkiT schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:49:
[...]

Erg jammer...
Tussenstukjes van Chris kijken als die alleen is en de rest doorspoelen is het nu :')

Jammer dat wel. Online dingen die niet in de show komen? zijn wel nog leuk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Tot nu toe kon ik het nieuwe top Gear wel verdedigen. Maar dit gaat inderdaad te ver. Hoezo altijd dezelfde pesten? Duidelijk geval van we nemen de kleinste te pakken.

De delen met alleen Chris zijn nog steeds tof, maar de rest?

Edit, hij zegt dat hij er geen probleem mee heeft...
https://twitter.com/harrismonkey/status/1145723585887166464

Jeltel wijzigde deze reactie 03-07-2019 21:46 (20%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LordSinclair
Dat had ik ook niet verwacht. Maar het is gewoon niet leuk om te kijken omdat je toch bepaalde sympathy voor bepaalde mensen hebt. Dan hoop je dat ze het ook eens goed kunnen doen zonder dat het op basisschool niveau gesaboteerd wordt.

• rens-br
  • Laatst online: 18:15

rens-br

Moderator Mobile & IN
Gisteren ook aflevering 3 gekeken (2 moet ik nog), maar ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als hierboven. De auto test van Chris was weer puur Top Gear. De Challenge sloeg weer nergens op -> dus puur Top Gear, echter het saboteren door de auto maar volledige weer leeg te trekken, sloeg echt helemaal nergens op.

Het lijkt nu meer op Chris die een redelijk serieuze autoshow wilt houden en twee pubers die daar geen zin in hebben en daardoor maar alles gaan verzieken.

On de positieve note. De 'Challenge' met de gasten vond ik wel een origineel idee / uitvoering. Het gesprek daarna heb ik echter, zoals gebruikelijk, geskipt.

rens-br wijzigde deze reactie 04-07-2019 09:30 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
LordSinclair schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:11:
[...]

Dat had ik ook niet verwacht. Maar het is gewoon niet leuk om te kijken omdat je toch bepaalde sympathy voor bepaalde mensen hebt. Dan hoop je dat ze het ook eens goed kunnen doen zonder dat het op basisschool niveau gesaboteerd wordt.
Dat niet alleen, maar hoe kunnen we als normale kijker weten dat het ok is tussen die drie. Op basis van deze drie beelden wordt er gewoon iemand stelselmatig gepest. En zelfs kinderen hebben dan direct door. Het lijkt me niet de bedoeling dat de BBC dit promoot.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Heeft TopGear trouwens al meer dan één seizoen dezelfde presentatoren gehad, sinds onze favorieten weg zijn?

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11-08-2019

dodge_911

test wel 'ns wat

Destruction schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:20:
Heeft TopGear trouwens al meer dan één seizoen dezelfde presentatoren gehad, sinds onze favorieten weg zijn?
Yep, S24 en S25 waren Harris, Reid en LeBlanc aldus wikipedia.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
dodge_911 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:40:
[...]

Yep, S24 en S25 waren Harris, Reid en LeBlanc aldus wikipedia.
En vond dat opzich een prima trio, erg jammer dat ze nu weer nieuwe presentatoren hebben.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:08
Was aflevering 3 echt zo tenenkrommend slecht dat jullie het doodzwijgen of is het toeval en ben ik de enige?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

TBH afgehaakt na deel 2. Ik vind die 2 nieuwe gewoon iritant, zowel in gedrag, als door het accent waar ik maar niet aan kan wennen.

“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kreeg echt medelijden met Harris, dit is echt een zielige ripoff van de May/Clarkson die Hammond pesten, of de grappen naar cap Slow, dit doet me echt denken aan 'moderne kiddies humor' die ik iets te vaak online zie langskomen. Gok dat ze met die show nu echt die kiddies als 'doelgroep' hebben gepakt, hopelijk dat het daar mogelijk aanslaat, want al de overige doelgroepen hebben ze blijkbaar al verloren.

'It takes years to get a loyal audience, it takes a second to loose them'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
Ep 4 alleen de rols Royce gekeken met Chris. Ik hoef die twee in Borneo niet te zien.
Dit wordt niets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Nogmaals, heren dames en heren, de TGT een eigen topic ? })

Of TG eruit. O-)

Ome Ernst wijzigde deze reactie 09-07-2019 21:53 (33%)

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
TG is wat mij betreft toch al overleden. Beter geen woorden meer aan verspillen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Jeltel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:46:
Ep 4 alleen de rols Royce gekeken met Chris. Ik hoef die twee in Borneo niet te zien.
Dit wordt niets.
Ik keek het met mijn dochter van 12, haar reactie op het borneo item: is this a show for 8year olds?

Dat vond ik wel een mooie conclussie..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Jeltel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:46:
Dit wordt niets.
Idem, deze aflevering duurde niet zo lang voor me. Ik hoop dat de Engelsmannen het naar hun zin hebben, want het lijkt enkel voor hun nog grappig te zijn...

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Vroeger was het een show gemaakt door autoliefhebbers, dat was ook zo met die Leblanc en Rory, nu is het een show zonder autoliefhebbers op Harris na..

• asing
En zelfs die autoliefhebber kraakt een Rolls Royce tot zijn veters toe af. Je kon van het oude trio zeggen wat je wil maar de liefde voor Engels blik zat heel erg diep. Als je Chris zijn filmpje van de Cullinan vergelijkt met die van Matt over de Dawn dan snap je wat ik bedoel.

We zitten nu met 2 rauwdouwers die constant Chris te grazen moeten nemen, niet behoren tot echte petrolheads, de gast spoel ik al tijden door, en de hotlaps van The Stig laten ze ook niet meer zien. Er is ook geen nieuws rubriek meer, geen cool wall etc.

De vorige keer met die hearse was nog wel vermakelijk maar dit was het aangluren niet meer waard.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

De herhalingen op Spike met het oude team zijn al tot in den treuren de afgelopen weken gerecycled.
Dan NOG kijk ik liever voor de zoveelste keer dan maar weer zo'n aflevering, dan de nieuwe TG.

Ja, zo diep zijn ze gezonken.

En hier laat ik het voor de rest bij. Het azijn is op, de stemming tav TG gaat niet beter worden.
Time to move on. Nothing to see here.

Ome Ernst wijzigde deze reactie 10-07-2019 09:59 (23%)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 28-01 18:25
Het valt mij wel op dat op de Top Gear facebook posts de reacties veel positiever zijn dan bij de voorgaande seizoenen...

Ikzelf moet de laatste ep nog bekijken, maar ik vind het nog lang niet op het niveau van old-TG of TGT. Sure, ze lijken er wel plezier in te hebben en Chris mag zich op twitter dan wel verdedigen en zeggen dat hij het niet erg vindt hoe hij behandeld wordt, en zoveel te beter voor hem, maar ik vind het gedrag van Freddie & Paddy toch (vaak) eerder pestgedrag en ik moet moeite doen om dat dan nog grappig te vinden.

Kaas op de radiator raspen en lappen vlees in de motor verstoppen en de volumeknop van de radio vastlijmen en de afstandsbediening stelen, da's onschuldig en imho hilarisch, maar iemand met geweld tegen z'n zin in een lijkwagen steken en een stuk meloen op z'n hoofd neerslaan, ik vond dat segment vrij beschamend eerlijk gezegd en ik kan me niet herinneren dat Jeremy, James & Richard ooit zo laag zijn moeten zakken...

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 12-07-2019 17:05 (0%)
Reden: dt

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
Dat moment met die radio is gewoon episch. Hebben we niet allemaal wel eens geprobeerd zo stil mogelijk thuis te komen :+. En dan zo te grazen genomen worden _/-\o_

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 00:44:
Het valt mij wel op dat op de Top Gear facebook posts de reacties veel positiever zijn dan bij de voorgaande seizoenen...

Ikzelf moet de laatste ep nog bekijken, maar ik vind het nog lang niet op het niveau van old-TG of TGT. Sure, ze lijken er wel plezier in te hebben en Chris mag zich op twitter dan wel verdedigen en zeggen dat hij het niet erg vind hoe hij behandeld wordt, en zoveel te beter voor hem, maar ik vind het gedrag van Freddie & Paddy toch (vaak) eerder pestgedrag en ik moet moeite doen om dat dan nog grappig te vinden.

Kaas op de radiator raspen en lappen vlees in de motor verstoppen en de volumeknop van de radio vastlijmen en de afstandsbediening stelen, da's onschuldig en imho hilarisch, maar iemand met geweld tegen z'n zin in een lijkwagen steken en een stuk meloen op z'n hoofd neerslaan, ik vond dat segment vrij beschamend eerlijk gezegd en ik kan me niet herinneren dat Jeremy, James & Richard ooit zo laag zijn moeten zakken...
Ik ben er een discussie over begonnen op FB..
De eerste reacties waren: maar May werd ook gepest.. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Investig8or
  • Laatst online: 18-02 19:58

Investig8or

It's not rocket science, is it

Ik moet er duidelijk nog aan wennen... De sons, boys, lads en sunshines vliegen heen en weer plus het gaat over "rur" cars. Misschien is het met oog op de Brexit wel express meer Engels gemaakt...

Idiocracy: it is real!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De laatste aflevering van deze season (5 dit season) was wel OK, of toch door alles te skippen behalve de car review en het stuk met de Lotus F1 wagen. Hopelijk volgende season verrassend beter.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

MicGlou schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:14:
[...]

Ook interessant inderdaad... hij heeft veel humor en neemt zichzelf niet te serieus.
Ik kwam Alex vanochtend tegen op Heathrow, hij zat in hetzelfde vliegtuig als ik (hij ging naar een BMW launch event, ik helaas niet ;) ).
Dus ik sprak hem aan met: 'hey Alex' en hij bleek IRL net zo te zijn al in zijn filmpjes.. leuke kerel zelfs nog grapjes gemaakt over zijn lengte.. wat IRL trouwens enorm meevalt..

Hot tip: zijn volgende filmpje is een £250 challange waarin hij voor £170 een Volvo V40 koopt... :)

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:40

Damian

Insane Obtrusion

Ik vond TG juist erg leuk :X Ik moest wel ff wennen aan de nieuwe cast, en het pesten is inderdaad wellicht net iets teveel van het goede, maar gewoon weer heerlijk ouderwets Top Gear, ik vind het prima zo!

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:20

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb het een keer gezien en ik kwam niet door dat vreemde accent van die gasten heen. Instant turn-off.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• dreamscape
  • Laatst online: 16:37
Maasluip schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:16:
Ik heb het een keer gezien en ik kwam niet door dat vreemde accent van die gasten heen. Instant turn-off.
Bij jou ligt het wellicht anders, maar de wijsneuzerige kop van Hammond, de grijze kop van May en de vadsige bierpens van Clarkson waren voor mij ook niet echt een instant turn-on.

Of was het 'instant turn off the telly'...? ;)

Punctuality is the politeness of kings

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:20

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb TGT ook niet meer gevolgd omdat ik geen Amazon heb, maar toen ik Clarkson laatst ergens in een youtube video zag vond ik hem ook oud geworden zeg.

En je kunt het inderdaad tweeledig opvatten, bij mij was het de TV die uit ging ;)

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

dreamscape schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:49:
[...]

Bij jou ligt het wellicht anders, maar de wijsneuzerige kop van Hammond, de grijze kop van May en de vadsige bierpens van Clarkson waren voor mij ook niet echt een instant turn-on.

Of was het 'instant turn off the telly'...? ;)
Ik dacht even dat ik in het brexit topic zat.. wijsneuzerige kop van Hammond, de grijze kop van May.. klopt.. Clarkson.. huh wacht even :+

• dreamscape
Er zijn wel parallellen tussen de voortslepende Brexit-misère waar nu weer een andere mafkees de boel voor elkaar mag gaan krijgen en Top Gear, waar nu weer twee andere mafkezen .... well, you catch my drift ;)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

ToolkiT schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:49:
[...]

Ik kwam Alex vanochtend tegen op Heathrow, hij zat in hetzelfde vliegtuig als ik (hij ging naar een BMW launch event, ik helaas niet ;) ).
Dus ik sprak hem aan met: 'hey Alex' en hij bleek IRL net zo te zijn al in zijn filmpjes.. leuke kerel zelfs nog grapjes gemaakt over zijn lengte.. wat IRL trouwens enorm meevalt..

Hot tip: zijn volgende filmpje is een £250 challange waarin hij voor £170 een Volvo V40 koopt... :)
Called it ;)
YouTube: £250 Cheap Car Challenge
Ok, was geen £170 maar bleek £195, maar toch..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

ToolkiT schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:11:
[...]

Called it ;)
YouTube: £250 Cheap Car Challenge
Ok, was geen £170 maar bleek £195, maar toch..
Heb 'm gezien inderdaad, weinig mis met CarThrottle. In ieder geval leuker dan het huidige TG :P

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:41
In de uitzending van Top Gear van vandaag (op Veronica) reed Rory Reid in een Focus RS door een prachtig landschap. Smalle wegen, mooi uitzicht. Iemand die weet wáár dat is?

Overigens, wel een bizar grote handrem (denk ik?) in de auto van Ken Block.

Jorgen wijzigde deze reactie 19-08-2019 23:27 (18%)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Jorgen schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:18:
In de uitzending van Top Gear van vandaag (op Veronica) reed Rory Reid in een Focus RS door een prachtig landschap. Smalle wegen, mooi uitzicht. Iemand die weet wáár dat is?

Overigens, wel een bizar grote handrem (denk ik?) in de auto van Ken Block.
In principe alle auto's van meneer Ken Block hebben zo'n handrem. Dat helpt als je er zo'n rijstijl op na houdt als hij. :P

https://www.hoonigan.com/blogs/films/gymkhana

Als je je handrem gebruikt om hoekjes om te gaan dan wil je die wat beter kunnen doseren dan met zo'n kort pookje kan. En hij zit ook wat dichter bij het stuur dus je hoeft niet van die grote afstanden af te leggen met je hand.

Het zal de aflevering zijn geweest waarvan hier de 'Director's Cut' van Hoonigan Ken's capriolen staat neem ik aan.

YouTube: Ken Block Drifts London – EXTENDED Director's Cut | Top Gear | BBC

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jorgen schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:18:
Focus RS door een prachtig landschap. Smalle wegen, mooi uitzicht. Iemand die weet wáár dat is?
Dat is in Wales. Prachtige wegen, maar twee nadelen. Ze rijden aan de verkeerde kant van de weg,
en de prachtige "English Summers."

Ome Ernst wijzigde deze reactie 20-08-2019 11:41 (20%)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:41
Zag in Hyperdrive (Netflix) ook veel coureurs zo'n grote handrem gebruiken inderdaad. Alleen Ken heeft er een met de naam van zijn sponsors erop. De andere rijders die ik zag gebruikten normalere.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

If drifthok then grote handrem.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Geen TGT

Geen TG.

Hoe komen we de (na-)zomer door ?

Dan maar even een reclame van Shell.

Iemand zegt, "Who's Oliver ?"

Ome Ernst wijzigde deze reactie 15-09-2019 11:16 (26%)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ken je Doug Demuro al op YouTube ? Niet bepaald TG of TGT maar ik vind het een leuke aanvulling doordat hij ingaat op details die deze shows niet doen, maar wel ook een passie voor wagens heeft.

Phuncz wijzigde deze reactie 15-09-2019 19:15 (22%)

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Phuncz schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:34:
Ken je Doug Demuro al op YouTube ? Niet bepaald TG of TGT maar ik vind het een leuke aanvulling doordat hij ingaat op details die deze shows niet doen, maar wel ook een passie voor wagens heeft.
Ik zie TG en GT dan ook meer als en soort sitcom waar de situatie een autoshow is. :)
Het 'com' is helaas in verval maar hopelijk pakken ze weer een opwaartse lijn.
De nieuwe line-up van TP en de intenracties voelen allemaal heel geforceerd en onnatuurlijk met hoog bully gehalte en geen 'mates messing about with eachother' gehalte. Althans zo zie ik het. TG lomt een beetje onsympathiek overop mij. Maar dat is prima, ik interesseer me alleen bovengemiddeld voor auto's wanneer ik er een moet kopen dus die grappen en grollen zijn voor mij sowieso de hoofdmoot.

Lol.. zijn stem is beetje irritant en hij is een beetje druk. Hou ik niet zo van :)
Sowieso bij veel amerikanen, altijd half schreeuwen bij communiceren.
Maar verder wel goeie filmpjes. Niet van die clickbait.
Zelfs wat hullands glury: YouTube: The Spyker C8 Is the Quirkiest $250,000 Exotic Car in History
Prachtige -subjectief- auto, jammer -subjectief- van de velgen. O-)

-lol: edit: Geen airbag in het stuur.. wth.

MrMonkE wijzigde deze reactie 15-09-2019 13:55 (1%)
Reden: AIrbag

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 15:51
Phuncz schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:34:
Ja leuke video's van Doug, maar Hoovie's garage vindt ik eigenlijk leuker.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ja, ik ken hem, en deel de mening van @MrMonkE over hem. Prima reviews, hoewel soms belang hechtend
aan futuliteiten, maar dat is natuurlijk ook zijn persoonlijke smaak, maar voor de rest niets mis mee.

Ook geen gefundeerde kritiek, maar auto's review je imho niet in je korte broek. :N

Ome Ernst wijzigde deze reactie 15-09-2019 21:08 (15%)

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Tiff Needell niet meer in Fifth gear ?

https://lovecars.com/watch-tiff-needell-at-lovecars/

Dan zeg ik, hem in TG en een van die "Bro's" weg.

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Flintoff is dus de nieuwe Hammond.

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-49670478

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 10:46

steveman

"Be curious"

Nou eh, voor hem ga ik niet naar de drukker hoor :w

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• beOnt
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18-02 22:57
13 December: The Grand Tour Cambodia en Vietnam

beOnt wijzigde deze reactie 23-11-2019 11:43 (10%)

• Donstil
  • Laatst online: 17:59

Donstil

Grab them by the 🐈.

Shit dat ziet er toch wel weer lekker uit :D

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
Ik geniet nog steeds van TGT maar TG met die Friends acteur vond ik echt een nogo. Sinds die tijd niet meer gekeken naar TG.

Hetzelfde als met Wheeler dealers, na vertrek Edd China was het voor mij minder leuk, teveel tijd voor die vervelende presentator en te weinig voor die nieuwe monteur.

Edit: overigens was het einde van laatste seizoen van TGT toch wel ff schrikken voor mij, had dat niet zien aankomen en Hammond en May zijn nooit stil te krijgen maar ook zij waren best stil.

SOTD wijzigde deze reactie 23-11-2019 13:37 (24%)

• sambalbaj
  • Niet online
Dat heeft dus niks meer in dit topic te zoeken, hier gaat het over car shows.

• dreamscape
Het gaat hier over Grand Tour, zoals je in de topictitel kunt lezen. Het lijkt me prima on topic.

Azijn in zijn diverse verschijningsvormen en het al dan niet urineren ervan, dat lijkt me dan weer wel offtopic ;)

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
dreamscape schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 19:40:
Het gaat hier over Grand Tour, zoals je in de topictitel kunt lezen. Het lijkt me prima on topic.

Azijn in zijn diverse verschijningsvormen en het al dan niet urineren ervan, dat lijkt me dan weer wel offtopic ;)
Sarcasme aangezien er een boot te zien was ipv auto gok ik. ;)

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:32

Wildfire

Joy to the world!

Ik zie zojuist The Grand Tour 4x01 voorbij komen in NZBGet op m'n NAS, dus seizoen 4 van The Grand Tour blijkt begonnen te zijn :)

-- Edit: ah, meteen 1.5 uur, een special, "Seamen". Ahum. :+

Ik zie dat dat natuurlijk allemaal al bekend was. :P

Wildfire wijzigde deze reactie 13-12-2019 00:14 (33%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17-02 22:29
Wildfire schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 00:12:
Ik zie zojuist The Grand Tour 4x01 voorbij komen in NZBGet op m'n NAS, dus seizoen 4 van The Grand Tour blijkt begonnen te zijn :)

-- Edit: ah, meteen 1.5 uur, een special, "Seamen". Ahum. :+

Ik zie dat dat natuurlijk allemaal al bekend was. :P
Zou dit seizoen niet compleet uit 'specials' bestaan? Ik meende zoiets gelezen te hebben.

Vanavond maar meteen aanzetten. 8)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Cerenas schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:47:
[...]

Zou dit seizoen niet compleet uit 'specials' bestaan? Ik meende zoiets gelezen te hebben.

Vanavond maar meteen aanzetten. 8)
Klopt, dat staat ook zo in de beschrijving op prime

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:50

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ome Ernst schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:43:
Tiff Needell niet meer in Fifth gear ?

https://lovecars.com/watch-tiff-needell-at-lovecars/

Dan zeg ik, hem in TG en een van die "Bro's" weg.
Yep, ontslagen. Te oud als ik de comments wat lees. Zonde want dat was de enige die nog kon rijden met daarbij keurig commentaar. Gelukkig staan bijna alle afleveringen tegenwoordig in zijn geheel op youtube.

Inclusief, totall down :+

Ghostrider wijzigde deze reactie 13-12-2019 09:09 (9%)

Asus Zenbook i7 256gb

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Zojuist de eerste TGT special van dit seizoen gekeken, maar het kon ons niet bekoren. Eerlijk gezegd vond ik dit de minste special van het hele TG (met deze heren) / TGT tijdperk,
spoiler:
en ik vermoed dat zij er zelf ook niet erg enthousiast over waren (toegegeven: ze waren aan het eind compleet kapot :P , maar ik vond ze de hele special door niet echt enthousiast overkomen).

Als ik uitga van de informatie op imdb, zijn er slechts twee specials gemaakt voor dit nieuwe seizoen, de volgende verschijnt pas in het nieuwe jaar (datum nog onbekend).
spoiler:
Hopelijk komen er in de volgende special weer wat auto's in voor...

Geen idee of dit nodig is, maar heb mijn mening (en een klein beetje m.b.t. het einde van deze special) toch maar deels tussen spoiler tags gezet ;) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heb je het over seizoen 4 @KillerBee?

Nieuwe datum is waarschijnlijk Friday, 12-04-2019 dat kan helemaal niet

EWK wijzigde deze reactie 13-12-2019 18:43 (21%)

We nominate you to find out and report back.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ik vond de nieuwe TGT wat teleurstellend, de problemen waren net wat te repeterend en de omgevingen net wat te saai. Alsnog wel vermakelijk maar niet van enorm hoog niveau.

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Tsurany schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:46:
Ik vond de nieuwe TGT wat teleurstellend, de problemen waren net wat te repeterend en de omgevingen net wat te saai. Alsnog wel vermakelijk maar niet van enorm hoog niveau.
Komt ook doordat de boten te ongelijk waren. James had ook een snellere boot moeten hebben. Nu was het Clarkson+Hammond en er langzaam achteraan James. Bijna niks echt met zijn drieën.

Ik hoop nog altijd dat ze een keer proberen met motoren en/of auto's door Siberie gaan.

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Ik vond het wel verfrissend dat ze klimaatproblematiek zo onder de aandacht brachten. Indrukwekkend.

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16:07
Ghostrider schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:08:
[...]

Yep, ontslagen. Te oud als ik de comments wat lees. Zonde want dat was de enige die nog kon rijden met daarbij keurig commentaar. Gelukkig staan bijna alle afleveringen tegenwoordig in zijn geheel op youtube.

[YouTube: BMW M5 (E39) Old Top Gear Reviewed by Timothy 'Tiff' Needell]
[YouTube: BMW M5 (E60) Tested by Tiff Needell (Fifth Gear)]
[YouTube: Tiff Needell rides a motorcycle at Donington]

Inclusief, totall down :+
Jammer, die man kan rijden en heeft verstand van auto's. Wie gaat 'm vervangen, is dat al bekend?

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

EWK schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:41:
Heb je het over seizoen 4 @KillerBee?

Nieuwe datum is waarschijnlijk Friday, 12-04-2019 dat kan helemaal niet
Yep, aflevering 'Seamen', die sinds gisteren op Prime Video staat ;) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• asing
Ik heb de aflevering van TGT ook gekeken. Nou ja gekeken.... ik heb hem na een kwartier weer uit gezet. Ik vond het niet om aan te gluren. Om zo nog meer dan 1 uur door te moeten, nee.

@Roamor : klimaatverandering en China die een dam heeft aangelegd. Maar het ziet er niet zo goed uit voor ze. Nog even en er is geen water meer over.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Tsurany schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:46:
Inderdaad. Op zich wel leuk, ook de omgeving, maar de grappen en grollen zijn zo voorspelbaar. Tijd voor het team om zichzelf opnieuw uit te vinden.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 10:46

steveman

"Be curious"

Had niet verwacht dat ze elkaars boten zouden raken zeg... :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17:05

MeNTaL_TO

The future is not set

steveman schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:41:
Had niet verwacht dat ze elkaars boten zouden raken zeg... :+
Doen ze anders nooit (TM)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Op zich was het een leuk tijdverdrijf, maar volgende keer graag weer met auto's erbij.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vond het wel interessant maar ik vind boten ook wel interessant :)

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18:49

timovd

Voorsprong door techniek

Finally Seamen came out! Mooie, verrassende aflevering met de verwachtte humor van de drie heren. Het lijkt of Clarkson wat politieker is geworden over zijn verhaal over climate change en China. Ik kon de bijdrage wel waarderen.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• LordSinclair
Ik vond het ook een prima aflevering. Misschien niet het niveau wat je verwacht na al die jaren van groei, maar nog steeds vermakelijk. Dat laatste stuk moet echt afzien zijn geweest voor de toch wat oudere lichamen.

Ik vond het alleen jammer dat James May er een beetje achteraan bungelde waardoor die niet echt mee deed tijdens de aflevering. Zijn boot(je) had ook niet echt unieke features waardoor het een goede keuze kon zijn geweest.

• gwystyl
  • Laatst online: 18:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik vond die boot van James wel de mooiste die er bij zat, maar deze keer had Jeremy eens de meest geschikte uitgekozen voor de omstandigheden (afgezien van die sla-velden dan).

Ik had vantevoren niet gekeken hoe lang het zou duren, en na een krap uurtje was het voor mij wel genoeg. Ik heb hem toch uitgezeten, maar miste de auto's. Ook Jeremy's detours om een stukje over de Vietnam oorlog te vertellen hadden van mij niet zo gehoeven.

De grappen naar elkaar toe waren wel ouderwets leuk, maar de hele aflevering ademde vermoeidheid uit. Ik denk echt dat ze het wel zwaar hebben gehad. Ik heb me ook een paar keer afgevraagd waarom ze doorgingen. In het donker varen, of op zee met die boten leek me echt niet verantwoord. Jeremy die met zijn onbestuurbare boot een paar van die marktbootjes bijna doormidden vaart terwijl hij uitlegt hoe arm die mensen zijn en hoe afhankelijk ze zijn van die bootjes vond ik eigenlijk ook niet kunnen.

Hmmm als ik bovenstaande teruglees klinkt het vrij zuur. Ik vond het toch wel vermakelijk om te kijken, maar hoop dat ze de komende afleveringen iets dichter bij hun leest blijven. Nu was het wat te geforceerd anders.

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• thelightning
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13:24
Ook Jeremy's detours om een stukje over de Vietnam oorlog te vertellen hadden van mij niet zo gehoeven.
Hier juist het tegenovergestelde en vond het juist interresant. Meer van dit!. De heren gaan naar een lokatie en vertel dan ook iets over de lokatie. Ik vond het nu vooral over de heren zelf gaan. De boten, de omgeving, de mensen, etc vond ik afgeraffeld en de rest te gescript. Dat mag iets meer in balans.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jeremy zei Top Gear op het einde ipv TGT. Foutje?
Phuncz schreef op maandag 16 december 2019 @ 07:23:
Ik vond het wel interessant maar ik vind boten ook wel interessant :)
Ik vind het ook wel interessant. Goed dat ze eens iets meer doen dan alleen aanklooien in een ver land. Mijn vrouw komt ook uit dat gebied. Vung Tau ben ik zelf nog een paar dagen geweest. Voor de Vietnamezen is dat een beetje als Benidorm in Spanje. Er staat daar ook een hele grote juzus op een berg. Het is al een hele klim om bij dat beeld te komen (een trap met 811 treden) en dan sta je nog onderaan dat beeld en kun je in dat beeld nog zelf nog naar boven tot de schouders.
https://tweakers.net/ext/f/D0x66hyLJs4jTFKSbS3y7YaX/thumb.jpg

Marzman wijzigde deze reactie 16-12-2019 11:19 (3%)

/▌

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Marzman schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:17:

[...]

Ik vind het ook wel interessant. Goed dat ze eens iets meer doen dan alleen aanklooien in een ver land. Mijn vrouw komt ook uit dat gebied. Vung Tau ben ik zelf nog een paar dagen geweest. Voor de Vietnamezen is dat een beetje als Benidorm in Spanje. Er staat daar ook een hele grote juzus op een berg. Het is al een hele klim om bij dat beeld te komen (een trap met 811 treden) en dan sta je nog onderaan dat beeld en kun je in dat beeld nog zelf nog naar boven tot de schouders.
[Afbeelding]
Volgens mij zei ie iets in de trant van 'jammer voor Top Gear dat we niet overleden zijn' toch?

Vond het zeker ook wel een leuke aflevering, maar van mij persoonlijk mogen re toch wel wat meer auto's in.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Ik vond de aflevering best vermakelijk, maar heb er wel gemengde gevoelens bij. Het filmen van de omgeving was weer prachtig en de grappen waren best leuk. Maar vond het wel echt heel jammer dat er geen één auto in voorkwam. Verder heb ik sommige stukken met verbazing zitten kijken. Waarom ga je in godsnaam zonder lampen in de nacht varen of toch wel de grote zee op...

Ben wel benieuwd wat ze gaan doen met aflevering 2.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

rens-br schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:23:
Ik vond de aflevering best vermakelijk, maar heb er wel gemengde gevoelens bij. Het filmen van de omgeving was weer prachtig en de grappen waren best leuk. Maar vond het wel echt heel jammer dat er geen één auto in voorkwam. Verder heb ik sommige stukken met verbazing zitten kijken. Waarom ga je in godsnaam zonder lampen in de nacht varen of toch wel de grote zee op...

Ben wel benieuwd wat ze gaan doen met aflevering 2.
In dat deel van de wereld varen zo veel boten zonder licht.

/▌

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Varen zonder verlichting was denk ik of onverwacht of voor de show. Later in de aflevering zie je zowel bij James als Richard dat er een grote lamp/schijnwerper is opgehangen.
Marzman schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:17:
Zoals @MikeyMan ook al schrijft. Was iets van "we hebben het overleefd. And on that terrible disappointment......... For Top Gear"

• Cerenas
RobertMe schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:38:
Varen zonder verlichting was denk ik of onverwacht of voor de show. Later in de aflevering zie je zowel bij James als Richard dat er een grote lamp/schijnwerper is opgehangen.

[...]

Zoals @MikeyMan ook al schrijft. Was iets van "we hebben het overleefd. And on that terrible disappointment......... For Top Gear"
Ja idd, dat was een mooie steek naar Top Gear denk ik. :P

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begreep dus dat er flink in geknipt zou zijn, vanwege die extreme regen hebben ze groot deel dus blijkbaar niet kunnen filmen, er zou initieel heel ander einde in zitten. Het was wel grappig, leuke wegkijker, maar hopelijk wordt de rest wat beter.
‘We’ve just done the first one and there is an incredibly dramatic ending that was entirely accidental. ‘The ending we’d planned that we’d spent hundreds of thousands of pounds on, that we’d researched for months, didn’t happen.’

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RobertMe
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:12:
Begreep dus dat er flink in geknipt zou zijn, vanwege die extreme regen hebben ze groot deel dus blijkbaar niet kunnen filmen, er zou initieel heel ander einde in zitten. Het was wel grappig, leuke wegkijker, maar hopelijk wordt de rest wat beter.

[...]
Dus nu maakten ze een aflevering met boten, en vervolgens valt alles letterlijk in het water?

spoiler:
:+ Sorry, kon het niet laten

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

RobertMe schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:21:
[...]

Dus nu maakten ze een aflevering met boten, en vervolgens valt alles letterlijk in het water?

spoiler:
:+ Sorry, kon het niet laten
Alleen zijn kussentje :)

Ik vond het wel een leuke aflevering 7/10. Natuurlijk is heel veel scripted maar ik denk dat veel dialogen en monologen toch wel authentiek zijn en leuk, niet cringy zoals in de nieuwe top gear. Ik ergerde me echter wel kapot aan hun boatmanship.. vooral mbt tot het mooie antieke bootje. Gelukkig had ik geen pikhaak in handbereik anders had ik zeker een van hen even een corrigerende tik gegeven en mijn TV gesloopt.

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:50

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MrMonkE schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:31:
[...]

Ik vond het wel een leuke aflevering 7/10. Natuurlijk is heel veel scripted maar ik denk dat veel dialogen en monologen toch wel authentiek zijn en leuk, niet cringy zoals in de nieuwe top gear. Ik ergerde me echter wel kapot aan hun boatmanship.. vooral mbt tot het mooie antieke bootje. Gelukkig had ik geen pikhaak in handbereik anders had ik zeker een van hen even een corrigerende tik gegeven en mijn TV gesloopt.
Dat soort destructie zul je steeds vaker zien met deze budgetten...

verder is veel gewoon fake:

Hoewel dit keer de problemen op zee er vooral voor de camera boot erg slecht uitzagen :+

Ghostrider wijzigde deze reactie 16-12-2019 12:56 (16%)

Asus Zenbook i7 256gb

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Ghostrider schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:54:
[...]

[YouTube: How do Top Gear's Cheap Car Challenges really work?]

Hoewel dit keer de problemen op zee er vooral voor de camera boot erg slecht uitzagen :+
Maar niet zo fake en voorspelbaar als Gold Rush
Gold Rush is -no pun intended- de gouden standaard voor fake. ;)
Maar wel vermakelijk en het is mijn 'sinfull pleasure'.

Als ze aan splinternieuw lambo in de prak rijden vind ik het prima.
Maar niet een antiek houten bootje uit 1939.
Er tegen aan botsen vind ik al heiligschennis. :|

MrMonkE wijzigde deze reactie 16-12-2019 13:28 (0%)
Reden: teveel slimies

• LordSinclair
MrMonkE schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:28:
Maar niet een antiek houten bootje uit 1939.
Er tegen aan botsen vind ik al heiligschennis. :|
Pas maar op dat het niet de Morris Marina achterna gaat :Y)

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik vond het een topaflevering. De combinatie van de klimaatproblematiek aankaarten, het gebruik van eens wat anders als auto's en het stukje cultuur/geschiedenis van het gebied vond ik zeer geslaagd. De humor van de heren verveelt mij al sinds ik naar ze kijk (~15 jaar) niet.

Volgens mij was de reactie na het stukje ruw water niet echt scripted trouwens, dat deden ze aan de gezichten te zien niet voor het plezier haha :+ En eigenlijk zal het mij een zorg zijn dat het scripted is, het is voor mij leuk om naar te kijken en daar gaat het me om. Zolang het niet ongelofelijk cringe is (nieuwe Top Gear) is het prima vermaak.

En ik heb ook 8-9 seizoenen Gold Rush gezien, de afgelopen 2 (of 3?) seizoenen eigenlijk niet meer gekeken. Die show is dermate gescript dat het dus niet meer leuk is om te kijken. Na 54x "SHUT IT DOWN" binnen 2 afleveringen heb ik daar wel snel genoeg van.

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kuusj schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:14:
Ik vond het een topaflevering. De combinatie van de klimaatproblematiek aankaarten, het gebruik van eens wat anders als auto's en het stukje cultuur/geschiedenis van het gebied vond ik zeer geslaagd. De humor van de heren verveelt mij al sinds ik naar ze kijk (~15 jaar) niet.

Volgens mij was de reactie na het stukje ruw water niet echt scripted trouwens, dat deden ze aan de gezichten te zien niet voor het plezier haha :+ En eigenlijk zal het mij een zorg zijn dat het scripted is, het is voor mij leuk om naar te kijken en daar gaat het me om. Zolang het niet ongelofelijk cringe is (nieuwe Top Gear) is het prima vermaak.
Ik vond het geen TOP aflevering, maar prima geslaagd voor een Grand Tour.
Het verschil met gescripte reality shows is dat naar mijn gevoel daar het drama gescript is.
(de ruzies tussen de crew is nep, de machine die kapot gaat is zelf uitgeschakeld etc...)

EN bij GT er situaties gecreerd worden waaruit drama gemaakt kan worden.
(We weten dat die rivier te ondiep is, maar gaan daar toch gewoon varen etc..)

Maar al met al vond ik het vermakelijk en de korte geschiedenislessen interessant.

Dat bootje van james was trouwens wel echt schattig ! En jeremy die eens een relatief goede keuze maakt in voertuigen is ook appart :)

“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.” ― Terry Pratchett

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ghostrider schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:54:
[...]

[YouTube: How do Top Gear's Cheap Car Challenges really work?]

Die video gaat heel specifiek over Top Gear USA, dat is absoluut niet te vergelijken met de werkwijze van de orignele Top Gear. Daar heeft de oud-stig nog een stuk over geschreven in zijn boek, daar waren het echt de presentatoren die de auto's uit zoeken en werd er echt niks gepareerd aan de auto. Ze moesten enkel veilig genoeg zijn om de openbare weg op te mogen.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

timovd schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:23:
Finally Seamen came out! Mooie, verrassende aflevering met de verwachtte humor van de drie heren. Het lijkt of Clarkson wat politieker is geworden over zijn verhaal over climate change en China. Ik kon de bijdrage wel waarderen.
Clarkson had ook wel wat meer intressante dingen, zoals over die boot van hem. (Die vrouw e.d.). Voor de rest inderdaad wat anders dan anders, maar toch, Grand Tour heeft ook een trein/boot/vliegtuig in zijn intro, dus het past :P.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• SilentSimon
  • Laatst online: 04:02

SilentSimon

Have you been hopped?

Voor een Grand Tour een 'matige' aflevering maar het entertainment niveau is zo hoog dat het nog steeds uitstekend kijkbaar is :) Ik heb me dus prima vermaakt met deze 3 presenters as usual, alles wat ze met hun drieën doen (in dit geval misschien meer 2+1) is goed vermaak.

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 28-01 18:25
Vond het prima! Boeit me niet dat er geen auto's in zaten. Alsof Hammond in TG/TGT nog nooit op een fiets heeft gereden, alsof May nog nooit op een Catamaran heeft gezeten, alsof Stig, Hammond & May nog nooit in een trein hebben gezeten, alsof Hammond nog nooit op een hondenslee heeft gestaan, alsof ze alle drie in Vietnam nog nooit op brommertjes hebben gereden en nog nooit op een omgebouwde maaidorser hebben gestaan...

Dus nu was het eens alle drie met boten. Couldn't care less. Ze zouden nog alle drie al keuvelend mogen zitten kantklossen, ik zou nog kijken. Als ik maar kan lachen en dat heb ik hier wel gedaan.

Alle "scripted" gezeik mag trouwens nu zo stilletjes aan wel gaan ophouden imho; het wordt oud. Diegene die nu nog denkt dat een productie als dit nog spontaan tot stand kan komen, is gewoon naïef. Een deel is scripted, een deel niet, simpel. Zichzelf beachen in een doodlopende arm zal mss scripted geweest zijn, en het "script" voor JC z'n PBR op die markt was misschien gewoon "niet te voorzichtig zijn, toon maar eens hoe slecht dat ding stuurt."

Het pretendeert geen reality tv te zijn (en alsof dat nooit scripted is).

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb er ook van genoten. Inderdaad gaat het programma over de drie middle aged presentatoren en niet over waar ze het over hebben. Helemaal prima. Het programma pretendeert ook geen Car show meer te zijn volgens mij :D

Moest echt wel hardop lachen toen ik zag wat ze met de tekst gedaan hadden op de boot van Hammond. Gescript of niet, ik lag krom :D

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Buzz_Fuzz in dat kader kan ik ook foodtribe aanraden _O-

• Cerenas
Iemand een idee trouwens wanneer de volgende aflevering van The Grand Tour uitkomt? Ik zie op iMDB 2020 staan voor aflevering 2. :'(

• RobertMe
  • Nu online
Cerenas schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:15:
Iemand een idee trouwens wanneer de volgende aflevering van The Grand Tour uitkomt? Ik zie op iMDB 2020 staan voor aflevering 2. :'(
Dat hadden ze aan het einde van seizoen drie ook aangekondigd. Geen seizoenen meer en alleen maar specials. Ik vermoed dus dat het volgende gewoon seizoen 5 wordt en dan weer één aflevering zijnde een special.
Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True