Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste
Acties:

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:59
wontcachme schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:04:
Goede aflevering. Mongolië is ook een erg mooi land zo te zien. En gelukkig wordt seizoen 4 meer in de specials stijl en niet meer in een tent :)

Weet iemand of er wellicht andere series zijn die een rondreis in beeld brengen en dan met name de natuur? Ik heb bijvoorbeeld The Long Way Round, The Long Way Down en Tough Rides al gezien, maar er zal vast wel meer zijn. Vind het altijd mooi verschillende omgevingen te zien.
Was dat ergens aangegeven dat ze meer 'specials' gaan doen? Dat zou wel erg vet zijn, want die kan ik het meest waarderen.

Ik vind het zelf ook erg interessant, de rondreizen die ze doen in gebieden waar je normaal als vakantieganger niet echt zou komen. Zal ook eens kijkje nemen naar de series die je daar noemt. :)

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar Dark Tourist en Conan Without Borders kan ik ook waarderen als het bezoeken van andere landen, beetje cultuur proeven en wat humor. (Dark Tourist is dan ook erg interessant doordat hij echt de rare plekken in verschillende landen bezoekt.)

Mijn website

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Cerenas schreef op maandag 8 april 2019 @ 07:45:
[...]
Was dat ergens aangegeven dat ze meer 'specials' gaan doen? Dat zou wel erg vet zijn, want die kan ik het meest waarderen.
Dat is wel genoemd in de laatste aflevering

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:03

wontcachme

You catch me? No you wont

Cerenas schreef op maandag 8 april 2019 @ 07:45:
[...]

https://www.digitalspy.co...s-4-major-format-changes/
https://www.autoblog.nl/n...alles-wordt-anders-118133
Ik vind het zelf ook erg interessant, de rondreizen die ze doen in gebieden waar je normaal als vakantieganger niet echt zou komen. Zal ook eens kijkje nemen naar de series die je daar noemt. :)

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar Dark Tourist en Conan Without Borders kan ik ook waarderen als het bezoeken van andere landen, beetje cultuur proeven en wat humor. (Dark Tourist is dan ook erg interessant doordat hij echt de rare plekken in verschillende landen bezoekt.)
Zal die namen eens checken :)

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03-04 11:07
enchion schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:19:
[...]

Jij had nog een Conversation-Street-Mongorian-Style verwacht ?
Ow, dat zou best leuk zijn geweest, dit seizoen was conversation street erg goed. Ik heb het idee dat Richard alleen de intro weet en Jeremy en May niet. Of ze acteren het bijzonder goed. Nee, het was zo abrupt, café is dicht en dus klaar. Doei! Er hadden nog best een paar grappen ingezetten in de stad zelf als vergelijking met de onbewoonde wereld.

Minpunt vond ik wel dat ze toevallig die tent en het hutje vonden. Wat is de kans dat je zoiets vind op die schaal. Ik weet dat het programma grotendeels in scene is gezet, alleen verpest zo'n scene het voor mij. Word je weer op de feiten gedrukt dat ze worden gestuurd door de producers.

Ik moest hard lachen toen Jeremy na nacht 1 uit de tent kwam met de opmerking: "We were looking 10 years younger." Hahaha, wat een grafkop :D _O-

[Voor 8% gewijzigd door Loev op 08-04-2019 15:44]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:28
Loev schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:43:
Minpunt vond ik wel dat ze toevallig die tent en het hutje vonden. Wat is de kans dat je zoiets vind op die schaal. Ik weet dat het programma grotendeels in scene is gezet, alleen verpest zo'n scene het voor mij. Word je weer op de feiten gedrukt dat ze worden gestuurd door de producers.
Dat stond toch duidelijk op de kaart die ze hadden. De rest van de route vinden was ook geen enkel probleem met die gedetailleerde kaart :Y)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Dat van die meren vond ik nog storender. Mega groot in je rug, hoe wil je daar komen zonder ze te zien :P

I got a bad feeling about this.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Loev schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:43:
[...]
Als je de google link van mijn post voor de post die je gequote had klikt en dan de hoofdpunten van de kaart opzoekt zie je dat de wigwam en hut bijna niet te missen zijn.

Die kaart die ze hadden leek heel vaag maar was eigenlijk best erg duidelijk. Vanuit elk checkpoint kon je bijna de volgende al zien.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Clarkson is weer zijn zachtzinnige zelf op Twitter :P

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aE2OwRM_460swp.webp

Maar ik dacht dat mongolie de seizoens finale was :?
Word nu wel benieuwd naar de volgende :P

[Voor 55% gewijzigd door heuveltje op 08-04-2019 23:30]

“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:31

Pinobigbird

doesn't share food!

Clarkson was serieus geëmotioneerd bij de aankondiging dat ze gingen stoppen (met het huidige format).

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 03-04 19:47
Pinobigbird schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:44:
Clarkson was serieus geëmotioneerd bij de aankondiging dat ze gingen stoppen (met het huidige format).
Zomaar een gedachtenkronkel: Een nieuwe serie met deze 3 mannen en "Joey" erbij lijkt me goede kans maken :)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze zijn al bezig met volgende seizoen, dus lijkt me niet.
https://twitter.com/Jerem...tatus/1114556807224221698

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 23:38
RemcoDelft schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:48:
[...]

Zomaar een gedachtenkronkel: Een nieuwe serie met deze 3 mannen en "Joey" erbij lijkt me goede kans maken :)
Alsjeblieft niet. Weet ook niet goed wat dat zou toevoegen.
Ik vind hem altijd een beetje irritant, en vind hem heel nep overkomen. Waarom weet ik niet precies, maar alles voelt geacteerd met hem.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WEBGAMING schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:28:
[...]

Alsjeblieft niet. Weet ook niet goed wat dat zou toevoegen.
Ik vind hem altijd een beetje irritant, en vind hem heel nep overkomen. Waarom weet ik niet precies, maar alles voelt geacteerd met hem.
1 van de oude van 5th Gear zou dan wel leuk zijn, Needell of Plato, of beetje 'modern', Vicky (samen met Abbie) :9

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 03-04 19:47
WEBGAMING schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:28:
Waarom weet ik niet precies, maar alles voelt geacteerd met hem.
Dat kan ik eenvoudig beantwoorden: hij is acteur ;)
Als je TV kijkt en verwacht geen acteurs te zien, denk ik dat je de verkeerde verwachtingen hebt. Ik ben al blij dat ze daadwerkelijk heus echt buiten zijn, i.p.v. alles met green screens te doen.

Ik kan Joey's Amerikaanse insteek met zeer grote auto's wel waarderen.

• WEBGAMING
RemcoDelft schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:31:
[...]

Als je TV kijkt en verwacht geen acteurs te zien, denk ik dat je de verkeerde verwachtingen hebt. Ik ben al blij dat ze daadwerkelijk heus echt buiten zijn, i.p.v. alles met green screens te doen.

Joh.

Bij het trio kan je ook wel oprechte emoties zien, die komen er soms wel echt doorheen.

Bij Joey lijkt het allemaal fake, en gemaakt. Vind het ook gewoon een ontzettend slechte acteur. Niet dat de 3 zo geweldig zijn, (ze zijn niet eens goed) maar zoals ik al zei, je ziet wel echte emotie. Dat heb ik bij Joey nog nooit gezien.

Oude van 5th gear lijkt me dan wel weer leuk. Dat past er ook wat beter bij.

[Voor 6% gewijzigd door WEBGAMING op 12-04-2019 12:55]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

RemcoDelft schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:31:
[...]

Dan zie ik liever Chris, iemand die echt kan sturen.

Wat ik bij de huidige TopGear zo jammer vind is dat Rory zo een ondergeschoven kindje is. Van zijn items kan ik altijd zo genieten omdat hij een prettige stem en presentatie heeft.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WEBGAMING schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:48:
[...]

Joh.

Bij het trio kan je ook wel oprechte emoties zien, die komen er soms wel echt doorheen.

Bij Joey lijkt het allemaal fake, en gemaakt. Vind het ook gewoon een ontzettend slechte acteur. Niet dat de 3 zo geweldig zijn, maar zoals ik al zei, je ziet wel echte emotie. Dat heb ik bij Joey nog nooit gezien.

Die 3 hebben ook wel eens 'ingestudeerde stukjes', maar bij veel van die reacties in auto's, zie je gewoon oprechte emoties, zoals het stuk van May in Armstrong's Corvette. Mogen wel 3 bejaarden zijn die soms zeuren over auto's, maar die blik in May's ogen kan geen enkele acteur nadoen zonder een petrolhead in hart en nieren te zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:03

wontcachme

You catch me? No you wont

Mooi compilatie met ook de beelden van Top Gear. Maar kijk erg uit naar Series 4 met meer rondreizen. Waren toch vaak mijn favoriete afleveringen.

Enigste gemiste kans bij deze "finale" was dat bij de eindshot met de 'Take Care' buiten niet een lading Morris Marina's en Dacia Sandero's opbliezen/vernietigden. Een soort knipoog naar het verleden en de running gags.

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:27

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Joh.

Bij Joey lijkt het allemaal fake, en gemaakt. Vind het ook gewoon een ontzettend slechte acteur. Niet dat de 3 zo geweldig zijn, (ze zijn niet eens goed) maar zoals ik al zei, je ziet wel echte emotie. Dat heb ik bij Joey nog nooit gezien.

Ze hebben Tiff al een aantal keer genoemd afgelopen seizoen (volgens mij, ik heb ook veel oude afleveringen van TG gekeken).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Acties:
  • +3Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Het meest belangrijke stukje Top Gear/GT historie ooit. (wat gek genoeg niet in hun montage zat)

How do you save a random generator ?

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:51:
[...]

Dan zie ik liever Chris, iemand die echt kan sturen.

Wat ik bij de huidige TopGear zo jammer vind is dat Rory zo een ondergeschoven kindje is. Van zijn items kan ik altijd zo genieten omdat hij een prettige stem en presentatie heeft.
Items waren ook steeds Joey en Chris. Een enkele keer iets met z'n drieën maar nooit iets samen met Rory.
Jammer, vond hem altijd een prima invulling geven. In het nieuwe format is hij helemaal uitgefaseerd naar Extra Gear.

Wat ik jammer vond was dat dit seizoen TG samen viel met TGT. Toch iets teveel van het goede. De eerste afleveringen TG waren erg sterk, maar naar het einde van het seizoen zag je wel heel duidelijk dat het gewoon een samenraapsel werd van al geschoten items. Daar mistte de samenhang in de afleveringen, net als in de laatste afleveringen met de oude 3 destijds.

• Chiron
  • Laatst online: 22:40
heuveltje schreef op maandag 8 april 2019 @ 23:28:
Clarkson is weer zijn zachtzinnige zelf op Twitter :P

[Afbeelding]

Maar ik dacht dat mongolie de seizoens finale was :?
Word nu wel benieuwd naar de volgende :P
Ik zag wat dingen over Vietnam voorbij komen op de Instagram van Jeremy, maar ik weet niet of dat betekent dat de volgende episode daar afspeelt of dat ze al dingen voor een volgend seizoen aan het doen zijn :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Kennen we de aflevering van vorig jaar nog met die oude Aston in Spanje? Hoe mooi die klassiekers ook zijn; ze zijn niet echt makkelijk in het gebruik. Dit lost in 1 (dure) klap een hoop usability problemen op:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ik schrok me kapot toen ze vertelden dat ze gingen stoppen. Gelukkig alleen het format zoals het nu is. De tent is er niet meer en het publiek. Ik vind het niet erg en zal het niet erg missen, de specials vond ik toch het leukst en de interactie met het publiek vond ik het minst leuk. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat dit voor de presentatoren zelf een gemis zal zijn, vandaar de oprechte reactie van Clarkson.

Uiteindelijk erg opgelucht, ik vond had het echt een enorme domper gevonden als TGT zou stoppen. Ik vond de laatste afleveringen ook weer erg leuk. Benieuwd naar het volgende seizoen!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:44

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik had precies hetzelfde... Wel een beetje een anticlimax toen ze toch door gingen.

Snap ook niet zo goed waar die emotie dan vandaan komt. Of het nieuwe programma moet echt heel anders worden. Vond het een vreemde actie.

[Voor 45% gewijzigd door MikeyMan op 12-04-2019 18:31]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:58

steveman

"Be curious"

Damn, Jezza is echt dol op tenten? Dacht even dat een nieuw seizoen met specials er tóch niet meer in zou zitten. Of zelfs dat er 1 terminaal ziek was...

Wel mooi dat ze ook beelden van de Beeb hebben kunnen gebruiken in de compilatie.

Maar... Het waarom van het afscheid van de tent ontgaat me eigenlijk. Specials lijken me juist veel meer werk.

[Voor 6% gewijzigd door steveman op 12-04-2019 19:55]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
steveman schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:54:
Damn, Jezza is echt dol op tenten? Dacht even dat een nieuw seizoen met specials er tóch niet meer in zou zitten. Of zelfs dat er 1 terminaal ziek was...

Wel mooi dat ze ook beelden van de Beeb hebben kunnen gebruiken in de compilatie.

Maar... Het waarom van het afscheid van de tent ontgaat me eigenlijk. Specials lijken me juist veel meer werk.
Volgens mij nemen ze er afscheid van omdat 90% van de kijkers de specials veel leuker vinden dan het geneuzel in de tent (of studio).

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11-08-2019

dodge_911

test wel 'ns wat

Het is 'n beetje an end of an era...
Het 'new and improved' TG-format was in 2001 het kindje van JC en Wilman.
Daarna zo 'n beetje het format geworden voor autoshows.
Dan snap ik wel dat zo 'n aankondiging je als JC zijnde toch wel emotioneel maakt na 17 jaar, en nog wel de dag na z'n verjaardag.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Inderdaad, het is een concept dat al bijna twintig jaar staat en waar hij keihard aan heeft gewerkt en van begin heeft opgebouwd. Daar gedag tegen zeggen is voor hem toch anders dan voor de anderen. Dat concept houd nu voor hem echt op. En hij heeft natuurlijk nooit echt afscheid kunnen nemen van Top Gear, dat is ook een zeer abrupt einde geweest.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01:55

Destruction

(ex-)Automonteur

Had eigenlijk niet verwacht dat Jeremy zo zou reageren, al snap ik het natuurlijk wel. Wat Tsurany hierboven al aangeeft, van TopGear heeft hij geen afscheid kunnen nemen waar hij dat ook wel echt als zijn kindje zag, en TGT heeft-ie (uiteraard samen met Hammond, May en Wilman) from scratch opgebouwd. Dat is wel even iets anders inderdaad.

Ik was nooit zo'n fan van de studio dingen, al vond ik Conversation Street steeds beter worden. Toch eigenlijk wel jammer dat de tent en het Eboladrome verdwijnen, einde van een tijdperk. Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen, ik hoop dat het geen afscheidstournee blijkt te zijn al zou het me niet verbazen.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Joh.

Je brengt het als een mening maar Joey is een hele slechte acteur en een typetje van Matt Le Blanc.

Die tent was toch om praktische redenen, daar maakten ze zelfs grapjes over in de show maar ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zat. Nu is er schijnbaar weer meer tijd voor specials.

En hun leeftijd zal ook mee gaan spelen, ik verwacht ook minder afleveringen eigenlijk. Voor het geld hoeven ze het ook niet meer te doen.

[Voor 38% gewijzigd door Marzman op 13-04-2019 01:05]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Trouwens, ik wist dat ik dat al eens eerder had gehoord; een auto die ze allemaal goed vinden:

James zei daar volgens ook nog 1, wellicht de Mondeo?

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Roamor schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:14:
Trouwens, ik wist dat ik dat al eens eerder had gehoord; een auto die ze allemaal goed vinden:
[YouTube: YTP - Top Gear - The 2 Pound Renualt Avantime Review]

De Mondeo is in de Top Gear jaren meermaals voorbij gekomen als hun gezamenlijke keuze ;)

• steveman

steveman

"Be curious"

Moet overigens wel zeggen dat ik het stoer vind dat ie gewoon met tranen en al in beeld is gekomen. Altijd een grote mond hebben over alles en iedereen is één ding, maar zo kwetsbaarheid tonen is dan even wat anders.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• WEBGAMING
Roamor schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:14:
[YouTube: YTP - Top Gear - The 2 Pound Renualt Avantime Review]

Volgens mij hebben ze ook zo iets gezegd bij de Golf Gti. Kan er alleen even geen filmpje van vinden.

• steveman

steveman

"Be curious"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03:23
Zal wel de Nieuws gesprekken missen ala Convo street en iets wat dit seizoen miste wegens na kerst airen.
Die domme Cadeau's :P

Track van TGT is helaas saai en guests werken helaas op een of andere manier ook niet meer. Zelfs in TG met Harris en Leblanc voeld wat off. Ook omdat Harris ondanks dat ik fan van hem ben. Was het toch een Stig/Clarkson iets.

Ook iets wat ik mis aan nieuwe TG is dat ze de Stig helaas niet echt weten te benutten.
Clarkson en toe behoren weten er wel beter raad mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 03-02 01:32

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Als auto liefhebber vind ik het wel jammer dat het track gedeelte ook weg gaat. De auto reviews vond ik geweldig; kwalitatief en inhoudelijk. Om vervolgens op een zelfde circuit allerhande auto's te kunnen verglijken gaf het een heel goed beeld. Tuurlijk zijn de specials tof, maar ik had het huidige format graag door zien gaan, heel veel mooie reviews van nieuwe supercars gezien. En wat Destruction zegt; Conversation Street werd ook echt beter. Kon er van genieten, al hadden ze een uur zitten keuvelen hehe

fookin mad fer it

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 23:03
Ik vind het wel een goede ontwikkeling, vraag me alleen af hoe lang de heren al die specials fysiek nog gaan volhouden. Het studio- en trackgedeelte vond ik sowieso al minder dan in hun TG jaren.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-04 17:06

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

The Legend schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:22:
Ik vind het wel een goede ontwikkeling, vraag me alleen af hoe lang de heren al die specials fysiek nog gaan volhouden. Het studio- en trackgedeelte vond ik sowieso al minder dan in hun TG jaren.
Buik van clarkson is wel bijzonder gegroeit. Hopelijk gaan ze iets gezonder leven :X

Asus Zenbook i7 256gb

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ghostrider schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:05:
[...]

Buik van clarkson is wel bijzonder gegroeit. Hopelijk gaan ze iets gezonder leven :X
Ik vond hem er, zeker in het begin van de laatste aflevering er zeer slecht uit zien. Alsof hij erg ziek was....
Ik hoop dat ik daar erg naast zit.

[Voor 5% gewijzigd door Ome Ernst op 16-04-2019 10:48]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij is gestopt met roken, daar zal 99% oorzaak in zitten. Andere kant.. Hij wordt oud, wat boeit hem dat nog? Genoeg mensen die zich meer zien in hem, simpele bejaarde met een buik, dan een perfect tan afgetrainde host.

Tuurlijk, hij lijkt 7 maanden zwanger, maar
We don't know what gender it is... all we know is that it's called the Stig!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:15:
een perfect tan afgetrainde host.
Daar heb je het mis. :P

https://i.imgur.com/uTy6U7tl.jpg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 00:22

Metalfreak

Hoije woh!

DikkeBMW schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:16:
Als auto liefhebber vind ik het wel jammer dat het track gedeelte ook weg gaat. De auto reviews vond ik geweldig; kwalitatief en inhoudelijk. Om vervolgens op een zelfde circuit allerhande auto's te kunnen verglijken gaf het een heel goed beeld. Tuurlijk zijn de specials tof, maar ik had het huidige format graag door zien gaan, heel veel mooie reviews van nieuwe supercars gezien. En wat Destruction zegt; Conversation Street werd ook echt beter. Kon er van genieten, al hadden ze een uur zitten keuvelen hehe
Zou het ook niet te maken hebben met het feit dat ze steeds lastiger de beschikking hebben over speciale auto's? Ik heb het idee dat die autofabrikanten steeds minder happig zijn om mee te werken. Conversation street vond ik ook steeds beter worden, beetje slap ouwehoeren over auto's vind ik altijd wel amusant. En het zou wel jammer zijn als we items als met die Lotus van Jim Clark en die Porsche 917 moeten gaan missen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

• Chiron
Ze hebben tot begin deze maand in ieder geval een paar maanden (!) op Con Dao gezeten: https://www.instagram.com/p/Bv6NdsdgUMh

En de reden dat Jeremy zo geemotioneerd was bij de laatste TGT episode was niet vanwege het stoppen van het TGT format in huidige vorm, maar omdat hij nooit echt afscheid heeft kunnen nemen van Top Gear, het was echt patsboem Jeremy pleite destijds.

[Voor 23% gewijzigd door Chiron op 17-04-2019 16:53]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01:55

Destruction

(ex-)Automonteur

Chiron schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:52:
[...]

En de reden dat Jeremy zo geemotioneerd was bij de laatste TGT episode was niet vanwege het stoppen van het TGT format in huidige vorm, maar omdat hij nooit echt afscheid heeft kunnen nemen van Top Gear, het was echt patsboem Jeremy pleite destijds.
Bron?

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Metalfreak schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:27:
En het zou wel jammer zijn als we items als met die Lotus van Jim Clark en die Porsche 917 moeten gaan missen.
Ik ook. En je kan je afvragen of een special nog wel een special is, als er geen andere items meer zijn.
Conversation street, autotesten en inderdaad items als Jim Clark zou ik erg gaan misssen.

• Spookelo
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 02:57
Chiron schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:52:
[...]

Ze hebben tot begin deze maand in ieder geval een paar maanden (!) op Con Dao gezeten: https://www.instagram.com/p/Bv6NdsdgUMh
Heeft Clarkson daar nou gefietst? :o Die vrouw zit op een fiets en hij heeft een fietshelm in zijn hand op de laatste foto.

• LordSinclair
Spookelo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:03:
[...]

Heeft Clarkson daar nou gefietst? :o Die vrouw zit op een fiets en hij heeft een fietshelm in zijn hand op de laatste foto.
Dat filmpje even kijken :+

• Chiron

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:46

DarkSide

theres no place like ::1

Stukje behind the scenes >:)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

En deel 2:
...we can be here to 6, 7 at night doing this and then back in at half ten next morning. 5 days a week.... i think there needs to be a bit of a moment for the unsung heroes who struggle in this place..
_O-

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Spookelo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:03:
[...]

Dat kan in Vietnam ook een motorhelm zijn. Mijn vrouw reed toen ze daar woonde zonder rijbewijs op een motor met een petje met wat hard plastic erin als helm. Toen ik vroeg of het wel veilig was was het antwoord dat het goed genoeg was voor de politie.

- edit: filmpje gekeken, het is een fietshelm :)

[Voor 4% gewijzigd door Marzman op 22-05-2019 22:42]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ome Ernst schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:12:
Vandaag besloten dat ik stop met TG. Na 30+ jaar, kan het me niet meer bekoren. Hoe mooi het ook gefilmt is.
En dan...

Seizoen 27 start aankomende zondag. Dan begint het toch wel weer een beetje te jeuken.

Laten we het een haat-liefde verhouding noemen. :9

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Ome Ernst schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:00:
[...]

En dan...

Seizoen 27 start aankomende zondag. Dan begint het toch wel weer een beetje te jeuken.

Net als ik, niet vergelijken met de oude tg, dan is het best te pruimen. ;)

Te koop....

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Alleen het seizoen met Chris Evans heb ik geskipped, die daarna wel weer bekeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 23:15
Even kickje, het begint nu :)

tja... Ferrari stukje was leuk (maar dan niet het Stig rondje uitzenden...), maar verder niet echt boeiende aflevering.

[Voor 73% gewijzigd door DDX op 16-06-2019 22:01]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bitzer
  • Laatst online: 26-11-2019
Ik las een artikel in The Daily Telegraph over de nieuwe serie met de nieuwe presentator. Maar helaas kan het me geheel niet boeien. Het is niet dat ze niet hun best doen, maar ze blijven doorgaan op de oude formule. Dat werkt niet.

• B64
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03-04 07:11
Beetje platvloerse humor met deze presentatoren, niet helemaal mijn kopje thee.

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
@b64 hou je wel van de dickjokes van The Grand Tour?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Om een tegengeluid te geven aan alle negatieve reviews van het nieuwe seizoen vond ik het best vermakelijk. Zoals altijd was het camerawerk top-notch, draait het programma in de hoofdzaak om de auto's en zaten er leuke grapjes in tussen de presentatoren. Ook vond ik de "reis" verfrissend gedaan, waar vorige Top Gear afleveringen het altijd was laten we de ander in de steek laten, hielpen ze elkaar nu.

Ik ben benieuwd naar de rest van het seizoen!

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 03-04 16:49
Ik vond het niet veel aan, maar vooral omdat de 2 nieuwe presentatoren niet de moeite willen nemen om normaal engels te praten. Chris Harris blijft wel altijd goed!

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B64
Jeltel schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:30:
@b64 hou je wel van de dickjokes van The Grand Tour?
Geen idee, ik heb TGT nog nooit gezien (geen Amazon Prime en geen zin om heel veel moeite te doen om het op een andere manier te kijken).

Maar ik zat gisteravond ook een stukje van een oude TG te kijken, waarin Clarkson wel heel flauw en bot kan zijn, maar de grappen ook veel vaker autogerelateerd zijn en vaak ook veel dieper gaan.

In TG van gisteravond heb ik minutenlang zitten kijken naar een presentator die over de walkietalkie een onsamenhangend verhaal zat te vertellen over... Ja waarover eigenlijk? Het was ongetwijfeld grappig bedoeld maar zelfs de andere presentatoren konden er amper om lachen.

En ter kennismaking een trip in je 'eerste auto' is een leuk gegeven, maar waarom die rit in Ethiopië gereden moest worden? Geen idee, werd ook niet uitgelegd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:12

ToolkiT

brit-tweaker

NoFearCreations schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:48:
Ik vond het niet veel aan, maar vooral omdat de 2 nieuwe presentatoren niet de moeite willen nemen om normaal engels te praten. Chris Harris blijft wel altijd goed!
dat was normaal engels hoor..miljoenen engelsen spreken zo..het is alleen niet Received Pronunciation..
Chris Harris maakt er zelf ook een grap over.. wat hij is een southerner..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• B64
NoFearCreations schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:48:
Die noordelijke tongval (met overduidelijke Ierse roots in het geval van Paddy MacGuiness) kun je ze niet kwalijk nemen natuurlijk. Dat sommige Hollanders moeite hebben het te verstaan is dan jammer, met een beetje mazzel kun je de aflevering deze week al op Spike zien met ondertiteling.

Chris Harris is inderdaad erg goed, de andere twee wil ik niet op basis van één aflevering afbranden, bij het vorige drietal duurde het ook een seizoen voordat ze zo op elkaar waren ingespeeld dat het niet op een toneelstuk leek.

Wel jammer dat Rory Reid er niet meer bij is, die kon ik ook wel waarderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoFearCreations
B64 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:00:
[...]

Die noordelijke tongval (met overduidelijke Ierse roots in het geval van Paddy MacGuiness) kun je ze niet kwalijk nemen natuurlijk. Dat sommige Hollanders moeite hebben het te verstaan is dan jammer, met een beetje mazzel kun je de aflevering deze week al op Spike zien met ondertiteling.

Chris Harris is inderdaad erg goed, de andere twee wil ik niet op basis van één aflevering afbranden, bij het vorige drietal duurde het ook een seizoen voordat ze zo op elkaar waren ingespeeld dat het niet op een toneelstuk leek.

Wel jammer dat Rory Reid er niet meer bij is, die kon ik ook wel waarderen.
Vond Rory het ook heel aardig doen, jammer dat hij altijd maar de wat simpelere auto's mocht rijden.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:42
Ik moet er nog aan wennen. Ze proberen te dicht bij het origineel te blijven. Een Chris Harris als Hamster, Freddie Flintoff zie ik meer als Jeremy, een beetje lomp en nu al de foute auto keuze en McGuiness zou dan Captain Slow moeten zijn. Ik kan regelmatig enorm lachen om James zijn uitspraken. Dus dat klopt dan wel. Maar goed, eens zien waar het strand.

Voorlopig hoor ik niemand over de afwezigheid van de gast.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ik vond het prima om me even te vermaken. Missie geslaagd dus.

Fijn dat het standaard skipmoment er niet in zat. Of eigenlijk niet, daarmee duurde het langer ;)

• B64
asing schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:04:
Ik moet er nog aan wennen. Ze proberen te dicht bij het origineel te blijven. Een Chris Harris als Hamster, Freddie Flintoff zie ik meer als Jeremy, een beetje lomp en nu al de foute auto keuze en McGuiness zou dan Captain Slow moeten zijn. Ik kan regelmatig enorm lachen om James zijn uitspraken. Dus dat klopt dan wel. Maar goed, eens zien waar het strand.

Nee, de gast mis ik niet, de laatste paar seizoenen was dat een onderdeel dat er een beetje bij de haren bijgesleept was, terwijl de andere studio-onderdelen (bespreken van het nieuws, dingen als de cool wall en zo) al weg waren. Plus dat ze er niet heel erg interessante gasten meer voor konden vinden.

• sambalbaj
  • Niet online
Ok, dat was even wennen maar op zich wel ok.
En normaal Engels, tsja wat is normaal Engels. Juist in de UK heb je zoveel tongvallen. Moest even 2 minuten schakelen, maar verder is die Paddy prima te verstaan. Beetje de joker en die cricketer de categorie dom, lomp & famous. Het echte autowerk lijkt van Harris te moeten komen, mis nog wel een beetje de serieuze noot.

Verder een zeer veilige aflevering. Ethiopië ok, en twee supercars. De gast was al jaren het plasmoment in TG. Wel jammer dat er een nieuwe snelste ronde was en die zat niet in de uitzending. Dat vond ik echt een misser.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 00:06
B64 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:26:
[...]
Nee, de gast mis ik niet, de laatste paar seizoenen was dat een onderdeel dat er een beetje bij de haren bijgesleept was, terwijl de andere studio-onderdelen (bespreken van het nieuws, dingen als de cool wall en zo) al weg waren. Plus dat ze er niet heel erg interessante gasten meer voor konden vinden.
Dat is het punt... Het oude TG was ook wel klaar. Ze zijn nog redelijk op een hoogtepunt (gedwongen) gestopt, en hadden het daar mijns inziens bij moeten laten. Dan was er een soort 'mythe' in stand gehouden.

Wat die heren in die 15(?) jaar hebben gemaakt was simpelweg uniek, maar ook een trucje dat na al die jaren grijze haren begon te krijgen.

Er is geen enkele groep die dit kan kopiëren, waarbij de oorspronkelijk chemie weer naar boven komt. Ook de originele 3 niet meer.

Top Gear was fantastisch, het heeft ons prachtige filmpjes opgeleverd (en tijdloos, want het ging niet echt om de auto's), maar het boek is gesloten. Tijd voor een nieuw concept met nieuwe mensen, geen oude wijn in nieuwe zakken.

iRacing Profiel

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:46

rens-br

Moderator Mobile & IN
Gisteren ook de eerste TG aflevering zitten kijken van het nieuwe seizoen. Ik had mijzelf niet ingelezen / voorbereid, dus ik was enigszins verbaasd dat er nieuwe presentatoren waren. Dat was even wennen, zeker de accenten, zoals andere ook al aangeven. Maar heb mij op zich wel weer goed vermaakt, ze moeten alleen nog duidelijk op elkaar inspelen. We blijven dit voorlopig kijken, ook omdat het een serie is waarbij verstand op 0 en kijken maar prima werkt.
asing schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:04:
Gelukkig hebben ze dat weggelaten. Bij bekende gasten wilde ik dat stukje nog wel eens kijken, maar bij onbekende gasten werd het standaard doorgespoeld.

[Voor 7% gewijzigd door rens-br op 18-06-2019 08:40]

• kraats
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:34

kraats

Ik rol

Grappig dat het hier nu telkens gaat over dat er geen gast was en dat eind van de aflevering gewoon werd aangekondigd dat er volgende aflevering twee gasten zijn. Het is dus niet weggelaten uit de serie, maar alleen uit deze aflevering/special

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• LordSinclair
kraats schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:56:
Grappig dat het hier nu telkens gaat over dat er geen gast was en dat eind van de aflevering gewoon werd aangekondigd dat er volgende aflevering twee gasten zijn. Het is dus niet weggelaten uit de serie, maar alleen uit deze aflevering/special
Toen had ik de aflevering al uitgezet waarschijnlijk omdat de kinderen, sorry ik bedoel presentators, weer met de trui bezig gingen.

Het gastmoment is verder altijd een doorspoel moment. Sinds Clarkson, Hammond en May weg zijn is er überhaupt geen bekend persoon meer langs gekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ome Ernst schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:00:
[...]

En dan...

De jeuk blijkt van een hardnekkige uitslag te komen. Heb hem na 25 minuten uit gezet op zondagavond.
Ik kon het niet meer aanzien. Twee dagen later nog het stuk over Ferrari gekeken, dat was wel redelijk,
Of ik me nog kan zetten tot het kijken van het 2e deel van Ethiopie heb ik geen idee.

Geen klik met de nieuwe presentatoren, die mijns inzien beter in StucTV en SportSunday passen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
kraats schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:56:
LordSinclair schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:15:
[...]

Toen had ik de aflevering al uitgezet waarschijnlijk omdat de kinderen, sorry ik bedoel presentators, weer met de trui bezig gingen.

Het gastmoment is verder altijd een doorspoel moment. Sinds Clarkson, Hammond en May weg zijn is er überhaupt geen bekend persoon meer langs gekomen.
Toen ze eenmaal op die vlakte waren en elkaar hadden aangereden heb ik ook doorgespoeld.

Dat ze die hotlaps niet lieten zien is ook jammer, zeker nu de Ferrari Pista de snelste is. Wat ik ook jammer vond was dat toen ze de McLaren en de Ferrari achter elkaar hadden rijden, de Ferrari nog steeds in drift mode stond. En zoals bekend is dwars een bocht door gaan niet de snelste manier. Het was waarschijnlijk om te verbloemen dat de McLaren zou worden afgedroogd door de Ferrari.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Dat is natuurlijk onzin.. misschien ken jij ze niet maar er zijn zeker bekenden geweest..
zie Wikipedia: List of Top Gear episodes
Als ik de mensen die iedereen wel zo'n beetje kent bolt maak, de lui die in de UK bekend zijn in italalic en de (voor mij) onbekenden strikethrough, dan krijg je:
Jesse Eisenberg • Gordon RamsayAlistair Brownlee • Jonathan Brownlee[13]
Jenson ButtonDamian LewisSeasick SteveTinie TempahSharleen Spiteri
Ken BlockAnthony JoshuaKevin Hart
Bear Grylls • [Brian Cox
Jennifer SaundersPaul HollywoodNorman Dewis
Patrick DempseyGreg Davies
James McAvoy
David Tennant
Tamsin Greig
Tinie Tempah
Chris Hoy
Ross Noble
Jay Kay
Rob BrydonKen Block
Lee Mack
Dara Ó Briain • Ed Byrne
Vicky McClure
Jason Manford
James Marsden
Professor Green
Gregory Porter
Matt Baker
Stephen Mangan

• LordSinclair
ToolkiT schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:33:
[...]

Dat is natuurlijk onzin.. misschien ken jij ze niet maar er zijn zeker bekenden geweest..
Als ik de mensen die iedereen wel zo'n beetje kent bolt maak, de lui die in de UK bekend zijn in italalic en de (voor mij) onbekenden strikethrough, dan krijg je:
[...]
Mooie lijst. Van naam ken ik er 2 (Gordon Ramsay en Bear Grylls). Van de oude Top Gear ken ik Ken Block.

Voor mij zijn bekende namen grote namen als Tom Cruise, Cameron Diaz, Will Smith, Margot Robbie, Rowan Atkinson etc. Dat zijn voor mij gasten die ook nog wat toevoegen aan de show.

Maar het zal ook aan mijn persoonlijke interesse liggen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

LordSinclair schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:44:
[...]

Mooie lijst. Van naam ken ik er 2 (Gordon Ramsay en Bear Grylls). Van de oude Top Gear ken ik Ken Block.

Voor mij zijn bekende namen grote namen als Tom Cruise, Cameron Diaz, Will Smith, Margot Robbie, Rowan Atkinson etc. Dat zijn voor mij gasten die ook nog wat toevoegen aan de show.

Maar het zal ook aan mijn persoonlijke interesse liggen :)
Wikipedia: Jesse Eisenberg
Wikipedia: Jenson Button
Wikipedia: Kevin Hart
Wikipedia: Jennifer Saunders
Wikipedia: Patrick Dempsey
Wikipedia: James McAvoy
Wikipedia: David Tennant
Wikipedia: Jay Kay
zijn toch echt wel A-listers hoor..

Het ligt idd aan jou denk ik :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
Het ligt denk ik inderdaad aan His Lordship.

Je bent een paar gasten vergeten :

Mark Webber
Sebastian Vettel
Rubens Barichello
Nigel Mansell
Damon Hill

En dan vergeet iedereen Amber Heard

https://i.pinimg.com/736x/27/47/a3/2747a3986f17a517bc3148f6f1c06fce.jpg

[Voor 17% gewijzigd door asing op 18-06-2019 19:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordSinclair
asing schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Het ligt denk ik inderdaad aan His Lordship.

Je bent een paar gasten vergeten :

Mark Webber
Sebastian Vettel
Rubens Barichello
Nigel Mansell
Damon Hill

En dan vergeet iedereen Amber Heard

[Afbeelding]
Grappig, als ik snel google zitten al deze gasten op de bekende groene bank van het trio Clarkson, Hammond en May, daarmee bevestig je mijn punt. Die hebben zeker veel bekende gasten over de vloer gehad. Alleen de nieuwe trio's na dit 'originele' trio niet meer zoveel. ;)
Je had dat stukje over het hoofd gezien denk ik ;)

@Ome Ernst Amy Macdonald was ook in de originele Top Gear. Niet in de vernieuwde variant.

[Voor 24% gewijzigd door LordSinclair op 18-06-2019 21:37]

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

ToolkiT schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:33:
[...]

Damian Lewis
Damian Lewis, das wel een redelijke wereldster.

Band of Brothers
Homeland
Billions

En, ik kon haar niet, maar het is een schatje, Amy McDonald.

• steveman

steveman

"Be curious"

offtopic:
Ross Noble, vorig jaar een Airbnb gehad met een host die PRECIES zo klonk als hij. Ik lag haast automatisch in een scheur :D

Ik vind die 2 nieuwe hosts maar niets. Ik kende alleen Paddy van gezicht (van een panelshowdeelname of zo?) Zijn meer lui die het tof vinden om geld aan auto's uit te geven als statussymbool of zo. The Holy Trinity leeft en ademt auto's.

Chris is de enige waarvan ik zoiets heb van "ja, hij is op zich wel logisch". En Ik vond dat ie het leuk deed met Joey Matt, al zag je bij die laatste de autocue haast in z'n ogen langsscrollen.

Blijf het wel kijken... op m'n telefoon of zo tijdens het indutten :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 23:50
En deze week weer, met een Tesla model 3. Fijn dat 'ie snel rond de 'Top Gear test track' gaat, maar laat die ronde nou eens zien...

Punctuality is the politeness of kings

• LordSinclair
dreamscape schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:43:
En deze week weer, met een Tesla model 3. Fijn dat 'ie snel rond de 'Top Gear test track' gaat, maar laat die ronde nou eens zien...
Een Nederlandse Tesla, dat dan weer wel.
https://i.ibb.co/gDFtD62/vlcsnap-2019-06-24-18h41m08s030.png

Verder blijft het trio aardig tenenkrommend.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 03-04 16:53
Op dit moment is het iets té veel 'bashing for fun', en gaat 't te weinig om de auto's. Bij de Oude Top Gear (en de Grand Tour als verlengde) merk je dat die drie gewoon goede vrienden zijn. En daar hoort af en toe ongein bij. Maar je merkt vooral ze passie hebben voor auto's. Dat merk je bij deze drie (nuja, bij Chris nog wel) absoluut niet. En dat is jammer.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Mercatres schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:56:
Op dit moment is het iets té veel 'bashing for fun', en gaat 't te weinig om de auto's. Bij de Oude Top Gear (en de Grand Tour als verlengde) merk je dat die drie gewoon goede vrienden zijn. En daar hoort af en toe ongein bij. Maar je merkt vooral ze passie hebben voor auto's. Dat merk je bij deze drie (nuja, bij Chris nog wel) absoluut niet. En dat is jammer.
Mee eens, ze zijn nog te geforceerd bezig 'matey' te doen..
Hopelijk gaat dat wat normaler worden..

Ook jammer dat Harris telkens de pispaal is, want hij hoort juist de hoofdpresentator te zijn IMHO..

Desalniettemin was het een aardige aflevering, niet geweldig maar wel OK..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mercatres schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:56:
Denk eerder dat het de chemie an sich is, de doorlopende grapjes van crashes van Hammond, captain slow, de af en toe toch haat naar elkaar, maar ook de 'oude mannen' grapjes, zeker Clarkson is volgens mij precies zoals hij daar is, als in het 'echte' leven. May heeft ook nog zo'n apart youtube programma gehad, merk je dat hij daar precies hetzelfde doet, het is geen geforceerde/gemaakte humor, maar grotendeels gewoon wie ze zijn.

Al denk ik dat ze soms te snel mensen weer wisselen, deels de reden achter het trio, die doen dit al zo belachelijk lang samen.. TG wisselt nu zo'n beetje elk seizoen van mensen, dus echt chemie kan je ook niet kweken.

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ze zijn net zoals Fifth Gear destijds dringend op zoek naar een formule die werkt, maar hebben geen idee hoezo ze vroeger succesvol waren. We weten ook niet hoe het management er achter de schermen aan toe gaat.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 00:06
Phuncz schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 07:29:
Ze zijn net zoals Fifth Gear destijds dringend op zoek naar een formule die werkt, maar hebben geen idee hoezo ze vroeger succesvol waren. We weten ook niet hoe het management er achter de schermen aan toe gaat.
Ze zullen hem niet vinden. En wel om twee redenen.

Ten eerste is succes niet eeuwigdurend. Zelfs als het oude TopGear nog had bestaan was het succes waarschijnlijk langzaam minder geworden. Ze moesten gedwongen op het hoogtepunt stoppen, en daardoor heeft het een soort iconische waarde gekregen.

Ten tweede is de wereld de afgelopen jaren veranderd. TopGear was vrij politiek incorrect (was ook mede de basis voor het succes), iets dat in 2019 helaas niet meer mogelijk is. Grapjes over vrouwen, denigrerende opmerkingen over eigenaren van bepaalde merken, sexueel getinte grapjes ('you've given me the baby, now get in the back') zouden tegenwoordig op de montagetafel al sneuvelen.

iRacing Profiel

• B64
alexbl69 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:01:
[...]

Ze zullen hem niet vinden. En wel om twee redenen.

Ten eerste is succes niet eeuwigdurend. Zelfs als het oude TopGear nog had bestaan was het succes waarschijnlijk langzaam minder geworden. Ze moesten gedwongen op het hoogtepunt stoppen, en daardoor heeft het een soort iconische waarde gekregen.

Ten tweede is de wereld de afgelopen jaren veranderd. TopGear was vrij politiek incorrect (was ook mede de basis voor het succes), iets dat in 2019 helaas niet meer mogelijk is. Grapjes over vrouwen, denigrerende opmerkingen over eigenaren van bepaalde merken, sexueel getinte grapjes ('you've given me the baby, now get in the back') zouden tegenwoordig op de montagetafel al sneuvelen.
Ik denk dat de werkelijkheid iets gecompliceerder is dan dat.

Succes is inderdaad niet eeuwigdurend, maar The Grand Tour (hoewel ik het nog nooit gezien heb) is nog steeds populair. De laatste paar 'Clarkson-jaren' bij Top Gear kon je wel al merken dat het moeilijker werd originele uitdagingen te vinden, het werd allemaal wat vergezocht en voorspelbaar. En dat is met de nieuwe presentatoren niet echt beter geworden.

De wereld is veranderd, maar dat wil niet zeggen dat foute opmerkingen niet meer kunnen. Er zijn legio actualiteitenquizjes op de BBC waarin gasten hun uiterste best doen om de meest idiote dingen te roepen. Daar wordt inderdaad rijkelijk in geknipt, maar er blijven meer dan genoeg grappen over die op of over het randje zijn. Het mooie van met name Clarkson en May is juist dat die twee als een soort van apropos hele rake grappen kunnen maken zonder dat het meteen heel grof, bot of platvloers wordt (hoewel ze dat óók kunnen). En bovendien had Clarkson wel zo'n grote vinger in de pap dat heel wat van zijn ongepaste grappen de montagetafel overleefden.

Persoonlijk denk ik dat het format op zich nog best kan werken, maar het de kunst is een presentatorstrio te vinden dat lol heeft in autorijden, dat grappig is (en niet grappig doet omdat dat in het script staat) en waar onderling een hechte chemie kan ontstaan. En juist dat laatste is nou zo moeilijk...

Ook het 'oude' Top Gear stond niet meteen als een dijk, ook toen waren er een aantal seizoenen voor nodig voordat de drie presentatoren goed op elkaar waren ingewerkt, en het format zodanig ontwikkeld was dat het echt werkte. Met name de chemie die zich na 2-3 seizoenen ontwikkelde tussen Clarkson, Hammond en May zorgde ervoor dat het format goed werkte.

Het trio Matt LeBlanc, Rory Reid en Chris Harris begon ook net lekker op elkaar ingewerkt te raken na 3 seizoenen. De humor was anders als voorheen, maar je kon zien dat ze er lol in hadden om op hun eigen manier met de auto's aan de gang te zijn, en het werd al steeds minder een toneelstukje. Ook die drie hadden heel geloofwaardig een houten brug over een rivier in zuid-oost Azië kunnen bouwen, bij wijze van spreken.

Nu beginnen we dus weer van voor af aan, maar zoals ik al eerder opmerkte zijn de grappen vaak veel platvloerser, en ik kan me niet helemaal voorstellen dat dat op de lange duur houdbaar is. Ook komen Flintoff en McGuinness nogal schreeuwerig over, nog niet op het niveau van Chris Evans (gelukkig), maar nog steeds vrij vermoeiend om naar te luisteren. Even afwachten dus hoe het zich gaat ontwikkelen met dit trio, Matt LeBlanc was in zijn eerste TG-serie bij tijd en wijle ook tenenkrommend dus wie weet wordt het nog wat.

• asing
dreamscape schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:43:
Daar missen ze echt even de boot. De gast kan me gestolen worden, tenzij het een echt bekende is. Ik wil zien hoe hard het gaat, ik wil er commentaar bij zoals Jeremy dat kan en niet dat ze gewoon een plaatje op het bord duwen van : zo hard ging het.
LordSinclair schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:43:
[...]

Een Nederlandse Tesla, dat dan weer wel.
[Afbeelding]

Verder blijft het trio aardig tenenkrommend.
Het is persdemo van Tesla voor de Europese release. Je ziet deze auto in ieder autoprogramma terug komen. Wel leuk dat ze er aandacht aan besteden. Heel leuk dat ze de Giulia Q erbij pakken (ik heb de diesel), maar het is weer incompleet. Wel een dragrace met alle 4, de slalomtest gaat met 2.

En zag ik het nou goed dat Chris Harris een kopstoot kreeg van zijn collega? :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoFearCreations
Gisteravond bedacht ik me ineens dat er nog een aflevering stond. Tesla stuk met Harris was wederom prima te kijken, maar de rest was bijzonder slecht. Kan geen enkel positief iets vinden in de 2 andere hosts. Denk dat dit voortaan een skip wordt, hoop dat het nieuwe TGT format leuk wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

[b]NoFearCreations schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:53:
Hoop dat het nieuwe TGT format leuk wordt.
Inderdaad.
Je zou bijna voorstellen :

TGT, Deel 1
Top Gear, Fifth Gear en andere Car Shows, Deel 9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03:46

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

SinergyX schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:45:
[...]

Denk eerder dat het de chemie an sich is, de doorlopende grapjes van crashes van Hammond, captain slow, de af en toe toch haat naar elkaar, maar ook de 'oude mannen' grapjes, zeker Clarkson is volgens mij precies zoals hij daar is, als in het 'echte' leven. May heeft ook nog zo'n apart youtube programma gehad, merk je dat hij daar precies hetzelfde doet, het is geen geforceerde/gemaakte humor, maar grotendeels gewoon wie ze zijn.

Al denk ik dat ze soms te snel mensen weer wisselen, deels de reden achter het trio, die doen dit al zo belachelijk lang samen.. TG wisselt nu zo'n beetje elk seizoen van mensen, dus echt chemie kan je ook niet kweken.
Chemie met Chris Evans? Al had hij er 10.000 jaar gepresenteerd was het niets geworden. Seizoenen met LeBlanc waren te te doen. Maar nu weer dramatisch met die 2 nieuwe gasten.. ik vaag me af of de BBC hun eigen format begrijpt. Gewoon honderden miljoenen weg.. smelten doordat ze verkeerde mensen kiezen.
Nu 2 gasten waarvan ik verwacht dat de helft van de wereld die engels een beetje verstaan geen woord kan volgen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze Top Gear saboteren en dat het inhuren van Matt LeBlanc per ongeluk een success bleek.

Als ik het zie denk ik, wat zijn ze nu aan het doen? Gewoon gebrekkig je eigen format na-apen.
Seizoen met Evans heb ik niet eens gekeken, alleen ep01 tot ik wist hoe laat het was.
Lijkt wel vrouwenvoetbal.

[Voor 7% gewijzigd door MrMonkE op 30-06-2019 11:25]

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het lijkt anders dat het volk van de U.K. het beter vind dan de afgelopen seizoenen: https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-48660623

"There was likeability as the hosts opened the show," reported Digital Spy's Alistair McGeorge.

The Telegraph's Michael Hogan said the presenters' "chemistry was immediate, their camaraderie warm".

Geen idee welke show deze mensen gezien hebben, maar het is dan ook de U.K. Soms hebben ze per ongeluk internationaal succes. Soms snapt niemand het buiten henzelf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bitzer
  • Laatst online: 26-11-2019
MrMonkE schreef op zondag 30 juni 2019 @ 11:22:
[...]

Chemie met Chris Evans? Al had hij er 10.000 jaar gepresenteerd was het niets geworden. Seizoenen met LeBlanc waren te te doen. Maar nu weer dramatisch met die 2 nieuwe gasten.. ik vaag me af of de BBC hun eigen format begrijpt. Gewoon honderden miljoenen weg.. smelten doordat ze verkeerde mensen kiezen.
Nu 2 gasten waarvan ik verwacht dat de helft van de wereld die engels een beetje verstaan geen woord kan volgen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze Top Gear saboteren en dat het inhuren van Matt LeBlanc per ongeluk een success bleek.

Als ik het zie denk ik, wat zijn ze nu aan het doen? Gewoon gebrekkig je eigen format na-apen.
Seizoen met Evans heb ik niet eens gekeken, alleen ep01 tot ik wist hoe laat het was.
Lijkt wel vrouwenvoetbal.
Ik zie liever Chris Evans terug dan deze pijnlijke bedoening. Ik heb het niet afgekeken en heb het nu wel gezien met flop gear.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bitzer schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:03:
[...]
Ik heb het niet afgekeken en heb het nu wel gezien met flop gear.
Same. Ik kijk alleen nog maar voor Chris Harris, de enige persoon die er nog staat omdat auto's zijn passie zijn. De show lijkt alleen maar te draaien rond twee pestkoppen die zich vervelen en dan maar Chris Harris lastig vallen. Waar trok dat stuk van Damon Hill op trouwens ? De hele show lacht zichzelf uit, het trekt op geen hol meer.
Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True