Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste
Acties:

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:33
FYI: Top Gear Nepal Special, zondag 29/12 BBC2, 22u(?) onze tijd.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
Iemand enig idee hoe ik de top Gear Nepal special van 29 december kan terugkijken?

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:02
Daar zijn legio manieren voor die hier niet besproken mogen worden ;) Legaal zou ik dan weer niet weten :+

• winnie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 06:29

winnie

de poes...

https://www.bbc.co.uk/iplayer/guide/bbctwo/20200105 : om 05/01, 18:45 lokale tijd op BBC2

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik vond de Nepal special zwaar tegenvallen. “City cars” moesten het zijn, na 3 minuten zaten ze al in de blubber. Oh bergop is toch geen issue voor stadswagens. Een paar duizend meter hoogte toch ook niet ! Met de kers op de taart dat ze met hun wrakken de verboden stad binnenreden en de boel blokkeren. Niet dat TGT of vorige TG zoveel diepgang hadden, maar dit was gewoon slechte insteek.

Wel leuk dat Chris Harris niet meer het kneusje is.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:58

steveman

"Be curious"

Ja eens, "meh" vat het wel samen voor me.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

Pyr0_ schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 11:12:
Daar zijn legio manieren voor die hier niet besproken mogen worden ;) Legaal zou ik dan weer niet weten :+
Mag dat hier niet besproken worden? Ik dacht dat we alleen geen links enz mochten delen? 90% van “Film, TV & Muziek” hangt aan elkaar van Usenet en Torrents 8)7

[Voor 7% gewijzigd door Donstil op 04-01-2020 00:59]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:03
@Donstil misschien een paar jaar geleden. Als ik om me heen kijk zijn de meeste mensen overgestapt op legaal aanbod. Het is echt nog nooit zo makkelijk geweest om praktisch alles te kijken wat je wil zien.

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
giantgiantus schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 08:58:
@Donstil misschien een paar jaar geleden. Als ik om me heen kijk zijn. De meeste mensen overgestapt op legaal aanbod. Het is echt nog nooit zo makkelijk geweest om praktisch alles te kijken wat je wil zien.
Ik moet bekennen dat ik bijna iedere dag wel even kijk of deze opname van top Gear op een 'niet legale' manier binnen te halen is.
Maar helaas kan ik de aflevering niet vinden. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik dit downloaden nog weinig doe, zelfs Kofi met zijn addons biedt nog weinig.
Zoals gezegd heel veel is tegenwoordig legaal terug te zien. Maar soms lukt dat niet. De aflevering is niet terug te kijken met Delta TV of Ziggo Go.
Helaas zelf niet bezit van een HD recorder. Anders had ik hem zelf wel opgenomen.

Maar de wekker staat klaar voor as zondag ;)

• Donstil
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

giantgiantus schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 08:58:
@Donstil misschien een paar jaar geleden. Als ik om me heen kijk zijn de meeste mensen overgestapt op legaal aanbod. Het is echt nog nooit zo makkelijk geweest om praktisch alles te kijken wat je wil zien.
Ik kijk ook het liefst zoveel mogelijk legaal want dat is makkelijk met die apps enz maar helaas is dat voor mijn series nog niet volledig te doen. Ik schat het op 50% ongeveer.
p.d.akkerman schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 10:45:

Ik moet bekennen dat ik bijna iedere dag wel even kijk of deze opname van top Gear op een 'niet legale' manier binnen te halen is.
Maar helaas kan ik de aflevering niet vinden.
Deze aflevering staat gewoon op Usenet hoor 🤫

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

steveman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:22:
Ja eens, "meh" vat het wel samen voor me.
TG is als dat meisje waar je jaren lang verliefd op was, maar daarna met een ander ging, en als je haar
nu nog tegenkomt, denk je 'meh' :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In Belgie kun je Top Gear kijken in de app van VTM (VTM Go), best een mooie app. Ook op Android TV. Ik vind het wel fijn dat ik het zo legaal kan kijken.

Op zich maken ze nog steeds dezelfde grapjes als het vorige trio.
- een presentator doet dansje in auto
- andere presentator (joey volgens mij) vraag of hij een dansje doet in de auto
- de presentator antwoord ja en doet verder met zijn dansje
Dat is het dan inderdaad net niet. Met de oude presentatoren zouden ze dan verbaasd acteren van 'hoe weet hij dat' en geschrokken stoppen. Botsen enzo doen ze ook nog steeds, alleen moeten ze die Duitse vrouw er steeds bijhalen voor de roekeloze acties (terwijl ze niet echt roekeloos is, ze kan gewoon beter rijden dan die mannen).

Maar op andere momenten vind ik het wel weer leuk. Het is niet dat vroeger elke top gear aflevering super was. Dat is alleen in onze herrinnering zo ;)

[Voor 12% gewijzigd door Marzman op 05-01-2020 13:24]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Grove den
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 07:54
Marzman schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:23:
In Belgie kun je Top Gear kijken in de app van VTM (VTM Go), best een mooie app. Ook op Android TV. Ik vind het wel fijn dat ik het zo legaal kan kijken.
Die kan je als Nederlander toch ook gewoon gebruiken of zitten er dan beperkingen op?

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:55
De Top Gear waar jij het over hebt is inmiddels ook alweer ter ziele, inmiddels is alleen Chris Harris er nog van dat ploegje aangevuld met 2 hele nieuwe presentatoren.
Marzman schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:23:

Op zich maken ze nog steeds dezelfde grapjes als het vorige trio.
- een presentator doet dansje in auto
- andere presentator (joey volgens mij) vraag of hij een dansje doet in de auto
- de presentator antwoord ja en doet verder met zijn dansje
Dat is het dan inderdaad net niet. Met de oude presentatoren zouden ze dan verbaasd acteren van 'hoe weet hij dat' en geschrokken stoppen. Botsen enzo doen ze ook nog steeds, alleen moeten ze die Duitse vrouw er steeds bijhalen voor de roekeloze acties (terwijl ze niet echt roekeloos is, ze kan gewoon beter rijden dan die mannen).

Maar op andere momenten vind ik het wel weer leuk. Het is niet dat vroeger elke top gear aflevering super was. Dat is alleen in onze herrinnering zo ;)

Vincere Per Belli

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Grove den schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:17:
[...]

Die kan je als Nederlander toch ook gewoon gebruiken of zitten er dan beperkingen op?
Misschien, maar ik denk dat er een geoblock op zit. Op NPO en RTL Plus kan ik in België het meeste alleen kijken met een VPN.

Je zou het moeten proberen :)

[Voor 4% gewijzigd door Marzman op 05-01-2020 15:48]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:02
Ik moet zeggen sinds dat Harris samen met Andrew Flintoff en Paddy McGuinness de presentatie doet ik het toch erg vermakelijk vind. Ja de grappen en grollen zijn nog steeds hetzelfde, maar wat wil je met 26 (!) seizoenen Top Gear... Die 3 hebben een goeie chemie en de productie is nog steeds van een hoog niveau. Ik kijk er met plezier naar.
Edit: nu moet ik er eigenlijk ook wel bij vermelden dat ik het seizoen met Evans en co vaak ook wel erg cringy vond. Dat seizoen met alleen Leblanc, Harris en Rory Reid (ik moest het opzoeken...), was iets beter maar nog steeds cringy en te geacteerd.

[Voor 27% gewijzigd door Pyr0_ op 05-01-2020 16:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grove den
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 07:54
Marzman schreef op zondag 5 januari 2020 @ 15:47:
[...]

Misschien, maar ik denk dat er een geoblock op zit. Op NPO en RTL Plus kan ik in België het meeste alleen kijken met een VPN.

Je zou het moeten proberen :)
Geprobeerd en het werkt!
Account aangemaakt en netjes aangegeven dat ik uit Nederland kom.

Voor anderen: seizoen 25 is te kijken en van seizoen 26 de eerste aflevering.

@Marzman bedankt voor de tip!

• sambalbaj
  • Niet online
Phuncz schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 15:22:
Ik vond de Nepal special zwaar tegenvallen. “City cars” moesten het zijn, na 3 minuten zaten ze al in de blubber. Oh bergop is toch geen issue voor stadswagens. Een paar duizend meter hoogte toch ook niet ! Met de kers op de taart dat ze met hun wrakken de verboden stad binnenreden en de boel blokkeren. Niet dat TGT of vorige TG zoveel diepgang hadden, maar dit was gewoon slechte insteek.

Wel leuk dat Chris Harris niet meer het kneusje is.
Ik vond het nog best vermakelijk, gewoon een standaard road trip special. En de auto's staan nog redelijk centraal ook.
Wel vind ik de drie bro's eigenlijk nog veel te lief voor elkaar en het is ook te duidelijk dat er maar 1 echt wat van auto's weet.

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Vanochtend TGT S04E01 gezien. Ondanks dat ik niet van boten houd, vond ik het een leuke aflevering: 4.5/5 :9

Geen Prime hier, dus wachten op nieuwe deel via een niet genoemde manier. :)

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:59
Ben wel benieuwd wanneer de volgende episode komt. Leuk dat ze een andere weg ingeslagen zijn, maar ik vond het elke vrijdag een nieuwe episode idee wel wat leuker. :p

Mijn website

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Top Gear: volgende week zondag (26ste) https://www.pogdesign.co.uk/cat/Top-Gear-summary
The Grand Tour: nog niet bekend ? https://www.pogdesign.co.uk/cat/The-Grand-Tour-summary

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03-04 19:04
Ik kijk nog regelmatig The News hoogtepunten van de oude TG op youtube. Iemand heeft daar een handige playlist van gemaakt. :)
Ik heb de nieuwe TG nooit gezien, dus geen oordeel over.
TGT wel en daar zaten ook een aantal behoorlijk cringeworthy eps tussen vind ik.
Zaten in de oude TG ook btw naar mijn mening. :)

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03:23
Top Gear met het Trio is was ook al heel lang gepiekt voor ze bij Amazon kwamen. Ging heel lang goed en elk seizoen werd steeds beter en beter. En dan ergens rond 2011 oid begon het wat hit en mis te worden. Denk misschien ook wel eerder of zelfs juist later.

Het heeft zolang on Top gestaan, en eigenlijks kwam er niks in de buurt.

New Top Gear is wel aardig hoor. Ben/was vooral Fan van Chris Harris maar mis wel zijn Youtube materiaal waar hij gewoon een Feature heeft van 20 tot 40 Minuten bij wijze van.
Top Gear heb je niet zulke features wegens meerdere hosts en je moet meer andere dingen laten zien.

En natuurlijk will BBC niet zolang iemand de spot light geven, want bla bla werkt niet en overtreft TG Youtube/TG site de Series zelf content en dat mag natuurlijk niet.

Snap het wel maar het is gewoon heel erg zonde.

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 23:15
Weinig posts hier, weinig boeide aflevering ook wat mij betreft.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Sanction
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Hoe zit het nou met het uitzendschema van TGT? Eén aflevering geweest volgens mij.

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:56
Sanction schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:57:
Hoe zit het nou met het uitzendschema van TGT? Eén aflevering geweest volgens mij.
Voor zover ik weet is dat niet echt publiekelijk.

It's easier to try, than to prove it can't be done

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:57
Sanction schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:57:
Dat is ook aangekondigd, dat ze vanaf nu (/seizoen 4) alleen nog maar dit soort specials zouden doen. Dus volgende kan zomaar eens seizoen 5 worden met weer maar één aflevering.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:31

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

RobertMe schreef op maandag 27 januari 2020 @ 06:48:
[...]

Dat is ook aangekondigd, dat ze vanaf nu (/seizoen 4) alleen nog maar dit soort specials zouden doen. Dus volgende kan zomaar eens seizoen 5 worden met weer maar één aflevering.
Volgens mij is komend seizoen in zijn geheel seizoen 4 die ze uitsmeren over het gehele jaar.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 03-04 11:36

Tortelli

mixing gas and haulin ass

DDX schreef op zondag 26 januari 2020 @ 22:30:
Weinig posts hier, weinig boeide aflevering ook wat mij betreft.
Vond de aflevering eerlijk gezegd niet tegenvallen, duidelijk betere chemie tussen de heren. Daarnaast is het als autoliefhebber gewoon mooi om te zien dat ze Chris Harris de "belangrijke" tests laten doen.

Goed mee vermaakt gisteravond.

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 02-04 20:12

Damian

Insane Obtrusion

Ik vond hem ook erg vermakelijk. Zijn best likeable gozers zo bij elkaar. Item van de cabrio’s heb ik toch echt wel krom gelegen. Vooral het golf stukje 😭

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 01:07

Wildfire

Joy to the world!

Nou, dat is dan ook niet echt meer de moeite waard... jammer.

Ik snap trouwens ook wel dat een special maken een hoop meer tijd in gaat zitten, zeker als je rekening houdt met het feit dat de heren er ook niet jonger op worden.

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Nu online
Tja, je zou zeggen dat 4 per jaar ook wel te doen is, 2 keer per jaar is wel erg weinig. Maar ja, het kost natuurlijk ook bakken en bakken met geld.

Het zal wel gewoon afgelopen zijn met TGT binnenkort. Jammer, er zaten toch ook wel een hoop leuke stukjes in. Niet zoals het ooit was, maar dat was TG ook niet meer. Toch was het wel leuk om te kijken.

• ShellGhost
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03-04 19:04
Ik heb niet het idee dat er nieuwe presentatoren gaan komen vanuit DriveTribe voor TGT.
Volgens mij hebben ze daar wel voor opgezet. Voor nieuwe content creators die zo een platform krijgen/hebben om hun diing te kunnen laten zien.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WEBGAMING schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 00:33:

Het zal wel gewoon afgelopen zijn met TGT binnenkort. Jammer, er zaten toch ook wel een hoop leuke stukjes in. Niet zoals het ooit was, maar dat was TG ook niet meer. Toch was het wel leuk om te kijken.
At long last, no king rules forever.

May heeft al lange tijd een serie op YouTube lopen waar hij met modeltreintjes en van alles aankloot, ik denk dat het voor hun 3 (zeker May) ook wel 'leuk geweest' is, tijd voor de laatste jaren nog wat hobby zut te gaan doen. Hammond heeft ook lange tijd weird connection (ofzo) gedaan, misschien gaat hij die kant weer op.

Doet me beetje denken aan Mythbusters, het is leuk geweest en nu meer dingen gaan doen die je zelf leuk vind.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

SinergyX schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:57:
[...]

May heeft al lange tijd een serie op YouTube lopen waar hij met modeltreintjes en van alles aankloot, ik denk dat het voor hun 3 (zeker May) ook wel 'leuk geweest' is, tijd voor de laatste jaren nog wat hobby zut te gaan doen. Hammond heeft ook lange tijd weird connection (ofzo) gedaan, misschien gaat hij die kant weer op.

Doet me beetje denken aan Mythbusters, het is leuk geweest en nu meer dingen gaan doen die je zelf leuk vind.
Volgens mij doet Hammond ook zijn eigen programma toch? Die nog gaat komen.

May heeft net zijn Japan serie gehad op amazon en is idd online zijn filmpjes aan het maken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Touchdomex schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:00:
[...]

Volgens mij doet Hammond ook zijn eigen programma toch? Die nog gaat komen.
Toevallig genoeg met Tory Belleci van Mythbusters :P.

https://www.grandtournati...new-survival-amazon-show/

Ik had liever Kari gezien :+

Samsung Galaxy S7 | Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - Asus TUF VG27AQ - Dell U2412M - Logitech G502)

• Sanction
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:57:
[...]

May doet op Prime nu de serie 'Our man in Japan'.

• foxgamer2019
  • Niet online
Wanneer komt TGT S04E02? Is er een app waarmee je het kan checken? :)
Wil ook wel TG een kans geven dit seizoen, is het beter geworden t.o.v. TGT?

• torx
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online
foxgamer2019 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:45:
Is nog niet bekend helaas. Ik heb zelf een website/app gemaakt om m'n afleveringen bij te houden:
EpTrack - The Grand Tour (is eigenlijk hobbyproject puur voor mezelf, dus ik hang het voorlopig nog niet aan de grote klok)

Hij maakt gebruik van thetvdb.com, en daar zijn ze met veel series erg snel. Ik draag daar ook mijn steentje bij voor Nederlandse series.

F1Pool.net :: Yamaha Fazer FZ6 SA

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

foxgamer2019 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:45:
Ik heb de laatste aflevering(en) echt genoten. Ik vind de samenwerking en chemie tussen Freddie, Paddy en Chris nu echt wel goed. Het hele pesten is wat minder "below the belt" qua gevoel en ze passen wat dat betreft prima bij elkaar en bij Top Gear. Heb de eerste 2 afleveringen van het laatste seizoen echt smakelijk gelachen.

Hele Celebrity stuk kan me nog steeds niet boeien en spoel ik gewoon door, zijn vaak van die Britse celebs waar wij Europeanen nog nooit van gehoord hebben :P

• foxgamer2019
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:06:
[...]

Ik heb de laatste aflevering(en) echt genoten. Ik vind de samenwerking en chemie tussen Freddie, Paddy en Chris nu echt wel goed. Het hele pesten is wat minder "below the belt" qua gevoel en ze passen wat dat betreft prima bij elkaar en bij Top Gear. Heb de eerste 2 afleveringen van het laatste seizoen echt smakelijk gelachen.

Hele Celebrity stuk kan me nog steeds niet boeien en spoel ik gewoon door, zijn vaak van die Britse celebs waar wij Europeanen nog nooit van gehoord hebben :P
Dan ga ik hem deze week eens terugkijken. :)

Jammer dat de Celebs er nog steeds inzitten, ben zo blij dat ze dit bij TGT eruit hebben gehaald. Ik heb vorige TG jaren niet meer echt gezien, hebben ze ook weer 'cheap cars' challenges zoals vroeger? Die vond ik altijd erg leuk en mis deze wel bij de TGT. :P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

foxgamer2019 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:13:
[...]

Dan ga ik hem deze week eens terugkijken. :)

Jammer dat de Celebs er nog steeds inzitten, ben zo blij dat ze dit bij TGT eruit hebben gehaald. Ik heb vorige jaren niet meer echt gezien, hebben ze ook weer 'cheap cars' challenges zoals vroeger? Die vond ik altijd erg leuk haha. :P
Eerste aflevering heeft weer een challenge ja ;) Die is er goed ;)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Aflevering twee vond ik ook de moeite, de interactie tussen de drie is niet zo nep meer en het 4x4 stukje is ook goed uitgevoerd. Ik kijk al uit naar zondag 21u00.

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:42
En dat item met de McLaren en de JSF was ook klassiek TG, eat mij betreft... :)

Punctuality is the politeness of kings

• Thrilseeka
  • Laatst online: 03-04 10:08

Thrilseeka

Woef Woef.

Ik kijken momenteel veel shows via Motortrend on Demand en kijk met veel plezier naar o.a. Roadkill, Roadkill garage en Hotrod garage. Zijn er shows die ongeveer soortgelijk zijn?

Lekker sleutelen aan wagens, engine swaps etc. Geen gemaakte shows zoals Wheeler dealers bijv.

There is no sadder sight than a young pessimist.

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 03-04 15:45
Thrilseeka schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 15:11:
Ik kijken momenteel veel shows via Motortrend on Demand en kijk met veel plezier naar o.a. Roadkill, Roadkill garage en Hotrod garage. Zijn er shows die ongeveer soortgelijk zijn?

Lekker sleutelen aan wagens, engine swaps etc. Geen gemaakte shows zoals Wheeler dealers bijv.
Ik volg deze nu een tijdje op YouTube: YouTube: Tavarish

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• equationunequal
  • Laatst online: 03-04 19:02

equationunequal

Hey! Listen!

Mijn persoonlijke favoriet: Mighty Car Mods (YouTube: Mighty Car Mods)

en ook geniaal: "Project Binky" van Bad Obsession Motorsport (YouTube: Bad Obsession Motorsport)

[ equationunequal ]

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Kanaal van Finnegan zelf? :+

YouTube: Finnegan's Garage

• steveman

steveman

"Be curious"

equationunequal schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:58:
[...]

en ook geniaal: "Project Binky" van Bad Obsession Motorsport (YouTube: Bad Obsession Motorsport)
Binky, echt fantastisch wat ze maken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• dreamscape
steveman schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:13:
But first, it's time to get the funk out. ;)

• Thrilseeka
  • Laatst online: 03-04 10:08

Thrilseeka

Woef Woef.

Scherp :+ Deze volg ik natuurlijk al. Ook de nieuwe show Faster with Finnegan kijkt lekker weg.

There is no sadder sight than a young pessimist.

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
[...]

De zwart/wit periode vond ik echt beduidend minder moet ik wel zeggen. Sinds het in kleur is is het echt fantastisch. Hopelijk doen ze nog eens een crossover met MCM.

• karimmm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09:09
[...]

Als we toch favorieten aan het delen zijn...

YouTube: Car Throttle. Geinige britten die wel van goedkope auto's houden. Ben het al de afgelopen weken aan het kijken.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Roamor schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 14:31:
[...]

De zwart/wit periode vond ik echt beduidend minder moet ik wel zeggen. Sinds het in kleur is is het echt fantastisch. Hopelijk doen ze nog eens een crossover met MCM.
Je bedoelt een crossover met The Skid Factory. :*)

• koetsier88
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08:58
Moet zeggen dit seizoen van Top Gear vind ik toch wel heel leuk.
Vooral de aflevering van gisteren heb ik toch een paar keer moeten lachen.
De samenwerking tussen de heren is goed.

• steveman

steveman

"Be curious"

Ja de afgelopen afleveringen vind ik ook een stuk leuker dan vorig seizoen!

Maar toch mis ik post-holy trinity wel de gein tussen Matthew en Chris :+

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vind dit season ook drastisch beter, heb goed gelachen deze aflevering, vooral toen
spoiler:
Paddy’s Pontiac zijn achteras verloor!
Dat leek voor mij oprechte verbazing en verrassing, wat toch heel wat entertainender is dan volledig gescripte zooi. Ze hadden wel wat meer van die wagen mogen laten zien, deze had volgens mij geen zijruiten meer en leek wel een specialere mod te zijn.

• beOnt
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Die laatste aflevering (S28e03)was echt wel goed, lang geleden dat ik mij nog zo vermaakt heb met TG :)
Blijft juist nogal lastig om ze te verstaan

[Voor 17% gewijzigd door beOnt op 11-02-2020 21:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 03-04 21:12

ToolkiT

brit-tweaker

steveman schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:13:
[...]

EP30 van Binky is geniaal..
Mega plot twist!

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dreamscape
ToolkiT schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:32:
[...]

EP30 van Binky is geniaal..
Mega plot twist!
Ah, jij bent Patron van ze? Ik moet nog wachten tot 'Sunday afternoon (UK time)' als ik het goed lees.

Nog heel even geduld, dus. Al is het bij jullie inmiddels ook 16u, da's best wel ruim in the afternoon...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 03-04 21:12

ToolkiT

brit-tweaker

dreamscape schreef op zondag 1 maart 2020 @ 17:04:
[...]

Ah, jij bent Patron van ze? Ik moet nog wachten tot 'Sunday afternoon (UK time)' als ik het goed lees.

Nog heel even geduld, dus. Al is het bij jullie inmiddels ook 16u, da's best wel ruim in the afternoon...
Yup, ik sta rond 39:08 in de lijst patreons..
Deze keer voor het eerst eens gechecked of ik er wel bij sta..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:28
Ik was gisteravond de aflevering van de week ervoor aan het bekijken (E05). Wat een onrustig beeld bij die VW raceauto zonder limieten. Constant bliksems en met een schok in en uit zoomen. Je kon bijna geen moment die auto normaal zien rijden.

En dat elektrische racegeluid moet ik ook nog even aan wennen. 😐

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Vind het jammer dat het seizoen nu alweer is afgelopen, moet zeggen dat het erg vermakelijk was om te kijken. Harris die het serieuzere werk doet en voor de rest een beetje loltrappen!

• Jampot007
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 00:11
Sanction schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:28:
[...]

Alsof dat allemaal niet (ruim) vantevoren is opgenomen.
Het staat er toch vrij duidelijk, één special is grotendeels opgenomen en de andere 2 van de in totaal blijkbaar 4 afleveringen worden waarschijnlijk verlaat omdat ze nu niet kunnen opnemen door t virus.

https://protofa.com/

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True