Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste
Acties:

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

LordSinclair schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:43:
[...]

Alleen zegt Clarkson dat het seizoen 13 weken duurt. Dus dan is 1 maand wat kort. Beter later activeren dan.
Het zou me niet verwonderen dat ze het daarvoor doen: mensen die één maandje Prime nemen en dan weer stoppen, hopen ze misschien dat door 3 maanden lang uit te zenden dat je het “vergeet” ?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:11

Rivanov

Apple freak

LordSinclair schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:43:
[...]

Alleen zegt Clarkson dat het seizoen 13 weken duurt. Dus dan is 1 maand wat kort. Beter later activeren dan.
Nee, want wil direct kijken. ;)
Betaal dan wel een maandje € 6. Overleef ik ook nog nét. :+

Overigens was S03E01 erg goed te doen! Gave aflevering. Hoop dat het zo 13 afleveringen doorgaat.

Rivanov wijzigde deze reactie 19-01-2019 08:14 (13%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

13 stuks... WAT?

1e vond ik ook erg leuk, laat de rest maar komen :)

Oh en over de vlag, anders dan in de promo stond er nu inderdaad een tekst in het witte vlak! Toch nog opheldering dusch :$

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Rivanov schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 08:13:
[...]

Oke... en hoe wil je de laatste 5 afleveringen bekijken dan? :+
Als je alle afleveringen wil zien, dan zul je toch 2 maanden extra (t/m maart) abo moeten nemen ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-04 22:14

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Rivanov schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 08:13:
[...]

Overigens was S03E01 erg goed te doen! Gave aflevering. Hoop dat het zo 13 afleveringen doorgaat.
Fraaie aflevering inderdaad, zelf ook een proef abbo genomen. Beeld is erg fraai (had ook een 1080p versie elders even bekeken) naast 4k voegt HDR echt wat toe. Top Gear / TGT hebben een aardig budget qua apparatuur volgens mij, beeld is altijd zeer fraai!.

Wat me wel opvalt van Prime; zeer veel content is niet beschikbaar in Nederland.

Tortelli wijzigde deze reactie 19-01-2019 09:59 (6%)

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07:05
Tortelli schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:55:
[...]

Fraaie aflevering inderdaad, zelf ook een proef abbo genomen. Beeld is erg fraai (had ook een 1080p versie elders even bekeken) naast 4k voegt HDR echt wat toe. Top Gear / TGT hebben een aardig budget qua apparatuur volgens mij, beeld is altijd zeer fraai!.

Wat me wel opvalt van Prime; zeer veel content is niet beschikbaar in Nederland.
Ja viel mij ook op. Had ook het proef maandje maar geactiveerd, dacht even door de films te scrollen, zegt m'n vriendin even later; je zit telkensdoor dezelfde films te scrollen. Oh ja. 8)7

OT: Wel een leuke episode verder, hoop ook dat het wat avontuurlijker gaat worden. :)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• Theswitch
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23-04 20:39
Je zou ook zomaar op co.uk of .es of .com en maandje gratis kunnen nemen. Elke maand wisselen. :)

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

GreNade

Zeg maar Wouter

Does that mean they're not coming on then _O-

It's easier to try, than to prove it can't be done

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Clarkson zei "the next 13 weeks" dat betekend niet perse elke week een aflevering. :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 10:41

mr.DJ95

Boost!

Net S03E01 zitten kijken, kostelijk vermaakt met het trio. Vond het Senna stuk wat tegenvallen en de rest van de aflevering wat leeg en niet heel grappig zoals voorgaande seizoenen.

Hopelijk is de E02 Special weer zoals vanouds

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

LordSinclair schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:43:
[...]

Clarkson zei "the next 13 weeks" dat betekend niet perse elke week een aflevering. :)
't Is nou niet alsof ze niet uitgezonden worden omdat er zonodig gebiljard of gevoetbald moet worden of zo he :P

Hmm, in het verleden zat er steeds 1 week tussen, maaar er zijn nu 24 afleveringen, en het contract zou voor 36 zijn geweest over 3 jaar. Wat dus 12 zou betekenen voor dit seizoen...

De teller loopt iig.

steveman wijzigde deze reactie 19-01-2019 14:05 (24%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-04 22:14

Tortelli

mixing gas and haulin ass

mr.DJ95 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:54:
Net S03E01 zitten kijken, kostelijk vermaakt met het trio. Vond het Senna stuk wat tegenvallen en de rest van de aflevering wat leeg en niet heel grappig zoals voorgaande seizoenen.

Hopelijk is de E02 Special weer zoals vanouds
Die Senna is vooral enorm lelijk qua uiterlijk, verbaasd me dat ze daar niet op in gingen.

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:36

MrMonkE

Fan of Bananarama

SinergyX schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:47:
Dubbele humor is dat sommige denken dat het gewoon een oepsie is van Amazon en dit ook even laten weten.
En natuurlijk mensen die laten weten dat ze weten dat mensen die denken dat het gewoon een oopsie was en dat hebben laten weten die laten weten dat zij de grap wel hebben begrepen. Ja, dat dus.

Incidious Ape of Peace

• enchion
  • Niet online
Tortelli schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:05:
[...]

Die Senna is vooral enorm lelijk qua uiterlijk, verbaasd me dat ze daar niet op in gingen.
Vond het wel meevallen eerlijk gezegd, en dat terwijl ik die angry puppy look helemaal zat ben.

Wat rijgedrag en focus deed het me meer een beetje aan een evolutie van een Radical of Lister Storm en ook een Ferrari F-40 denken, wat meer purpose built car look.
Hij heeft eigenlijk geen "luxe" look waardoor ik de Senna wel weer wat meer kan waarderen.

How do you save a random generator ?

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Jammer dat er geen 'cheap challenge' in lijkt te zitten .. dat is wat ik altijd zoveel leuker vond in de oude TG.

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 20-01-2019 12:32 (32%)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tortelli schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:05:
[...]

Functionaliteit > Vorm.

Dat "smoesje" heb ik jaren moeten volhouden tegen iedereen die mijn Evo's maar lelijk vond; totdat je lachend wegrijdt in de sneeuw / modder of lekker kan doorcruisen naar 250 per uur op het rechte stuk

#leasejankerds

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:43
steveman schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 08:29:
13 stuks... WAT?

1e vond ik ook erg leuk, laat de rest maar komen :)
11, dat is wat thetvdb aangeeft. Ik denk dat er ergens een weekje geskipt wordt.

Nummer 1 vond ik leuk, keek lekker weg en het was weer heerlijk over the top met oa die Demon met zijn dragrace pakket :) . De beelden waren ook weer prachtig en ze lieten een mooi beeld zien van hoe vervallen en verrot Detroit is geworden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

asing schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:13:
[...]

11, dat is wat thetvdb aangeeft. Ik denk dat er ergens een weekje geskipt wordt.
Ik vermoed een twee-delige special van een uur elk, het lijkt me niet logisch dat ze een week skippen met een streaming dienst die alles al opgenomen heeft.

• Metalfreak
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 13:03

Metalfreak

Hoije woh!

asing schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Nummer 1 vond ik leuk, keek lekker weg en het was weer heerlijk over the top met oa die Demon met zijn dragrace pakket :) . De beelden waren ook weer prachtig en ze lieten een mooi beeld zien van hoe vervallen en verrot Detroit is geworden.
Ja, dat Detroit zo verrot is sta ik wel een beetje van te kijken ondanks dat ik het wel al wist. Dat daar niemand creatief is geweest met andere vormen van inkomsten. Nee, de autoindustrie valt weg en meteen is alles weg. Waar zijn die mensen gebleven en hebben die geen andere manieren van inkomsten kunnen vinden?

Ik vond het echt een prima aflevering.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13:45

Donstil

Grab them by the 🐈.

Phuncz schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:46:
[...]

Ik vermoed een twee-delige special van een uur elk, het lijkt me niet logisch dat ze een week skippen met een streaming dienst die alles al opgenomen heeft.
Komende twee afleveringen is de Colombia Special maar zijn wel s03e02 en s03e03

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Smultie
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Metalfreak schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:32:
[...]

Ja, dat Detroit zo verrot is sta ik wel een beetje van te kijken ondanks dat ik het wel al wist. Dat daar niemand creatief is geweest met andere vormen van inkomsten. Nee, de autoindustrie valt weg en meteen is alles weg. Waar zijn die mensen gebleven en hebben die geen andere manieren van inkomsten kunnen vinden?

Ik vond het echt een prima aflevering.
De stad is behoorlijk in opbouw alweer. (O.a. het verbouwen van kale :) )

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klein interview met May (volgens mij was hij medeeigenaar van dat kanaal)
YouTube: James May reveals his favourite car of 2018 in a barbershop

Daar noemt hij nog aantal locaties waar ze komen, mongolie en china.

Edit, copy&paste had geen zin, gefixed :P

SinergyX wijzigde deze reactie 21-01-2019 10:43 (39%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Smultie
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:36:
Klein interview met May (volgens mij was hij medeeigenaar van dat kanaal)
Chakotay in "Het Grote Lego Topic - Deel 5"

Daar noemt hij nog aantal locaties waar ze komen, mongolie en china.
Goed verhaal, foute link ?

YouTube: James May reveals his favourite car of 2018 in a barbershop

Smultie wijzigde deze reactie 21-01-2019 10:41 (15%)

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23-04 09:38
Heel fijn die eerste aflevering.. 4K Ultra HD is wel echt een toevoeging. Zin in de special d:)b

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Yup, ik had er alweer zin in sinds de trailer, en de eerste episode was goed imo :)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14:25

Major_ton

Shoot!

Ik heb best wel genoten van deze eerste aflevering. Top Gear en The Grand Tour hebben op een hoop momenten een synergie van humor, vette wagens, bijzondere locaties en héél bruut camerawerk. Ik vind dat echt genieten in 4K HDR op groot beeld. Eventjes verstand op 0, onderuit zakken en lekker kijken maar. Ik kijk uit naar de rest van de afleveringen!

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• MAX3400

MAX3400

@Major_ton is die 1000pk nou ook groter op je 75"? ;)

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:16
Ik vind het juist heel vervelend dat ze vaak zelfs nog geen seconde dezelfde camera kunnen vasthouden. Ik snap dat ze leuk kunnen editen, maar is het nou werkelijk nodig om in een uur duizenden keren van camera te wisselen? Ik zou graag even willen zien waar ik naar kijk, maar voor die tijd is het alweer weg.

Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23-04 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vond het ook een prima uitzending. Blij dat ze de celebrities eruit hebben gegooid.

Snap alleen niet zo goed dat die 1000pk niet genoeg is om de andere auto's, met minimaal 160pk minder, niet veel verder achter zich weet te houden.

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Nu online
Hennessey is een oplichter. Dat is de reden. Dat ding heeft waarschijnlijk nooit 1000pk.
https://jalopnik.com/ex-e...ss-than-you-ev-1778134112

Ik denk zo rond de 800.

WEBGAMING wijzigde deze reactie 21-01-2019 21:52 (72%)

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 08:26

heuveltje

KoelkastFilosoof

MikeyMan schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:24:
Vond het ook een prima uitzending. Blij dat ze de celebrities eruit hebben gegooid.

Snap alleen niet zo goed dat die 1000pk niet genoeg is om de andere auto's, met minimaal 160pk minder, niet veel verder achter zich weet te houden.
hij won toch ook met een redelijke voorsprong ?
vermogen helpt je maar zover. rond die aantallen bepalen dingen als grip en luchtweerstand minstens net zoveel

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Nutral
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:22

Nutral

gamer/hardware freak

Alleen piek vermogen bepaald ook niet alles. Die 1000 pk is alleen een punt ergens rond de maximale toeren. Die auto kan dan bijv 1000pk hebben bij 10.000 toeren maar bij 7000 toeren iets van 750. Daarnaast zijn de banden en ophanging nog van het originele model.

Het originele model heeft 455pk dus de ophanging en de wielen krijgen 2x zoveel power te verwerken waardoor de auto snel gaat slippen, dus op veel punten zal je dan gas terug moeten nemen waardoor je bij het wegrijden en in de lage versnellingen toch minder power gebruikt.

• MAX3400

MAX3400

WEBGAMING schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:39:
Hennesy is een oplichter.
...
Ik denk zo rond de 800.
Je denkt verkeerd; meerdere blokken met de correcte Whipple SS erop geschroefd en wat andere aanpassingen, komen zonder problemen op 1000+ pk uit.

Of Hennessey dat ook doet, daar brand ik mijn vingers niet aan maar er is een gast in Australie die een supercharged Trackhawk Hemi heeft (bijna 2500kg) en die ragt ook de kwart mijl in < 10s erdoorheen.

Laat ik het nog iets andera brengen; er zijn zat Amerikaanse, Japanse en Europese blokken die je over de 1000pk kan jagen door de goede onderdelen erop te schroeven.

• WEBGAMING
  • Nu online
Ik zeg ook absoluut niet dat het niet kan. Het kon jaren geleden al met de 2JZ en de RB26DETT.

Ik zeg alleen dat die Hennessey geen heel zuivere kerel is, en het zal niet de eerste keer zijn dat hij zijn nummers wat optimistisch inschat om het zo maar even te zeggen.

• MAX3400

MAX3400

WEBGAMING schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:09:
Ik zeg alleen dat die Hennessey geen heel zuivere kerel is, en het zal niet de eerste keer zijn dat hij zijn nummers wat optimistisch inschat om het zo maar even te zeggen.
Ongetwijfeld dat de ondernemer niet netjes met een aantal klanten om gaat. Maar de "beloften" van zijn Venom GT, Huracan en CTS-V zijn toch echt door veel media "getest" en "goed" bevonden. Voor zover je natuurlijk de skills hebt om 1000pk consistent over een baan te jagen :)

Debiel leesvoer over de Trackhawk (non-Hennessey)

• WEBGAMING
  • Nu online
Hij claimt 1244 pk voor de Venom GT. Ik denk dat het heel lastig is om het verschil tussen 1000 en 1244 te merken, helemaal met een relatief lichte auto. En aandrijflijn verliezen zijn ook niet altijd hetzelfde.
En 9 van de 10 mensen, waaronder ook media zullen dat ding nooit zo hard pushen.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

MikeyMan schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:24:

Tja, er bestaat ook zoiets als teveel vermogen. Zag je toch ook bij die Senna, de P1 heeft veel meer vermogen, maar is niet sneller. Snelheid komt niet alleen van de motor, je moet het ook nog eens goed op de weg zien te krijgen.

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14:25

Major_ton

Shoot!

MAX3400 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:19:
@Major_ton is die 1000pk nou ook groter op je 75"? ;)
Zeker 2 kilo groter, je weet tog!

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nutral schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:49:
Alleen piek vermogen bepaald ook niet alles. Die 1000 pk is alleen een punt ergens rond de maximale toeren. Die auto kan dan bijv 1000pk hebben bij 10.000 toeren maar bij 7000 toeren iets van 750. Daarnaast zijn de banden en ophanging nog van het originele model.

Het originele model heeft 455pk dus de ophanging en de wielen krijgen 2x zoveel power te verwerken waardoor de auto snel gaat slippen, dus op veel punten zal je dan gas terug moeten nemen waardoor je bij het wegrijden en in de lage versnellingen toch minder power gebruikt.
Ik vond het ook meteen nogal vreemd toen gezegd werd dat alleen de motor zo zwaar opgevoerd was maar dat verder alles standaard was. Ik had toch eigenlijk verwacht dat ze daar wat dieper op in waren gegaan. Alhoewel het primair entertainment is verwacht ik toch wel wát deskundig commentaar.

Als je bijv. wat rondjes op een circuit rijdt met zoveel meer vermogen moet je bij de bochten die extra snelheid die je met dat vermogen tussen die bochten kunt halen er ook weer uit kunnen remmen en dan zou je toch verwachten dat ze op zijn minst die remmen wat meer op die belasting zouden hebben aangepast als je niet wilt dat de zaak in brand vliegt/smelt/whatever. Ook heb je dan veel meer behoefte aan adequate traction control wil je die power een beetje nuttig kunnen benutten lijkt me. Had men het ook over kunnen hebben. Zeker met standaard wielen waarmee je al dat geweld ook niet echt optimaal op de weg zult kunnen overbrengen wat je ook zag aan het zwabberen van het ding, en mede waarom hij waarschijnlijk ook niet dramatisch won. Ik vond het gewoon niet logisch dat alles verder standaard was gelaten. Houdt alleen de prijs wat lager natuurlijk.

Dat was het enige waar ik even vond dat ze wat te weinig autoprogramma waren.

• asing
LordSinclair schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:43:
[...]

Aflevering 2 kwam gisteren en aflevering 3 vandaag. Dus er zullen weekenden zijn zonder TGT.
foxgamer2019 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:55:
Jammer dat er geen 'cheap challenge' in lijkt te zitten .. dat is wat ik altijd zoveel leuker vond in de oude TG.
Ben je een beetje aan je trekken gekomen met die antieke Panda 4x4? :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• foxgamer2019
  • Niet online
asing schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:02:
[...]

Ben je een beetje aan je trekken gekomen met die antieke Panda 4x4? :)
Zit dit in aflevering 2? Die heb ik nog niet gezien.

Heb ook even moeite om de eerste aflevering weer voor de geest te halen, maar de vroegere TG had van die leuke challenges als 'goedkope Porsche onder 1500 euro'.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:19
foxgamer2019 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:19:
[...]

Zit dit in aflevering 2? Die heb ik nog niet gezien.

Heb ook even moeite om de eerste aflevering weer voor de geest te halen, maar de vroegere TG had van die leuke challenges als 'goedkope Porsche onder 1500 euro'.
Aflevering 2 en 3. Colombia special.

TheS4ndm4n#1919

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Af en toe toch wat te scripted, de bruggen, de "problemen", voelt meer soms als een comedy serie dan gewoon aankloten in de bushbush. Maar wel vermakelijk, weet niet of oude concepten als voor X bedrag auto kopen, of auto aanpassen voor een job nog gaan werken, maar zou wel humor zijn. Per saldo, verstand 0 en zeer vermakelijk.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rinaldo
  • Laatst online: 12:33
En het is allemaal wat tam. Bv. de "cocaïne" grapjes. Misschien omdat ze wat ouder worden?

En de grappen zijn vaak hetzelfde en hebben we eerder gezien: iemand is homo (hihi), er wordt 'per ongeluk' wat gesloopt, ze worden boos, ze zitten vast, ze gaan grapjes uithalen, etc.

Maar het blijft wel vermakelijk, dat dan weer wel :Y De formule werkt d:)b

En mooifilmerij altijd +1 Mooi land dat Colombia!

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:32

dodge_911

test wel 'ns wat

Rinaldo schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:11:
En het is allemaal wat tam. Bv. de "cocaïne" grapjes. Misschien omdat ze wat ouder worden?

En de grappen zijn vaak hetzelfde en hebben we eerder gezien: iemand is homo (hihi), er wordt 'per ongeluk' wat gesloopt, ze worden boos, ze zitten vast, ze gaan grapjes uithalen, etc.

Maar het blijft wel vermakelijk, dat dan weer wel :Y De formule werkt d:)b

En mooifilmerij altijd +1 Mooi land dat Colombia!
Ik keek toch even op toen May gooide, leek niet gespeeld maar echte frustratie...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Cerenas
Vond het weer vermakelijk die special afleveringen, stuk leuker dan de gewone afleveringen. Ga denk ik weer eens de oude Top Gear specials weer eens kijken (als ze ergens te vinden zijn). Waren altijd wel mooi. :)

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:16
Vond dit wel weer een ouderwets mooie special. Scripted, maar niet anders dan de oude TG specials.

Ik ben toch malle pietje niet!

• LordSinclair
  • Nu online
Ik heb mij weer kostelijk vermaakt met beide afleveringen. En de foto die je al zag aankomen vanaf het moment dat Richard een dump moest gaan maken :+

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ik heb me vermaakt. Heb beide afleveringen gekeken en de tijd vloog voorbij zeg. Van mij zouden ze TGT enkel uit specials mogen laten bestaan.
Een hoop is inderdaad gescript, maar weg geweldig. Toen Jeremy zijn gigantische lens tevoorschijn toverde kwam ik niet meer bij.

Het enige wat ik nog leuk had gevonden is als ze na afloop nog even op de foto's waren ingegaan (dus even bespreken o.i.d.).

Ik denk trouwens dat het akkefietje niet gespeeld was, toen James die steen gooide en Jeremy er een terug gooide. Volgens mij waren ze toen allemaal vrij chagrijnig

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online
Gisteravond de eerste Special-aflevering bekeken en die ging inderdaad razendsnel voorbij. Zin in de volgende, waarschijnlijk morgen :)

Voor de mensen die - net als ik- raar opkeken bij de ezel-sex-grappen... geen grappen, daadwerkelijk traditie in dat gebied...
Adolescent males will not achieve competence in marriage, unless they practice intercourse with donkeys

Melkunie wijzigde deze reactie 27-01-2019 12:40 (14%)

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Lol omdat het allemaal via een tolk liep dacht ik dat het de zelfde flauwe grap was als over Welshman en schapen. Bizarre wereld zo af en toe (of iets vaker)

Ik vind het programma nog steeds leuk om te kijken. Maar net als bij (bijvoorbeeld) voetbal international zijn ze minder spontaan geworden dan waarmee het succes begonnen is. Het is nu meer een trucje geworden en ietwat overdaad aan grappen. Iets meer terug naar echt autoprogramma zou ik wel fijn vinden.

I got a bad feeling about this.

• MAX3400

MAX3400

ArthurMorgan schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:17:
Iets meer terug naar echt autoprogramma zou ik wel fijn vinden.
:? Wanneer is de laatste keer geweest dat er daadwerkelijk een "gewone auto", zeg tot 50K, voor de "normale man/vrouw" op een "normale manier" werd behandeld als review? Aankoopadviezen hebben niet in TG/TGT gezeten sinds de show door Wilman werd omgebouwd naar de Clarkson/May/Hammond-show.

Tuurlijk is het ook een echt autoprogramma als je oneindig geld & tijd hebt. Wie wil er niet met een bog-standard Corvette op een roadtrip van 2 weken door de USA? En een maand later met een SLS gummen over een afgesloten track? Of rondhangen in een ver land en zonder Tripadvisor de mooiste routes vinden?

• foxgamer2019
  • Niet online
RocketKoen schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:28:
[...]

Aflevering 2 en 3. Colombia special.
Inmiddels naar beide afleveringen gekeken, maar ik vind het nieuwe format niet echt iets meer voor mij.

Het voelt nu echt scripted aan (meer dan voorheen), mist wat diepgang (presentators zijn echt wel slimmer), en hoewel ze echt hun best doen, wat voorspellend.

Ik mis de oude TG waar ze met auto's niet oneindigd veel geld hadden en waar echt iets (fout) mee leek te gebeuren. Kijk bv. naar de laatste aflevering met hun drieën bij TG: niet constant over de top actie (meer rustige momenten), mooie Engelse landschappen, delen van geschiedenis auto's, .. Als ik ook de specials neem zijn die veel leuker, juist door deze elementen.

Achja, misschien word ik wel te oud en serieus. ;)

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik vond S2 al heel leuk, en deze 2 (eigenlijk 3) afleveringen ook :) Ik hoop nog op nieuwe cheap car challenges, die vond ik altijd het mooist bij TG.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-04 14:36
Dit weekend deel 2 en 3 van dit TGT seizoen gezien en moet eerlijk zeggen dat dit seizoen en zeker met deze 2 delen eindelijk de oude TG sfeer en humor echt terug is.
Beide delen zijn opgenomen in Columbia en met waarachtig prachtige opnamen en onvervalste humor een genot om te kijken.
Echte aanrader!

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Ja ik sluit mij aan bij de eerdere bevindingen. Dit weekend alle 3 de afleveringen gezien en het was weer als vannouds.
Leuke special en er komt nog veel meer leuks als ik het goed zag.

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

ToolkiT

brit-tweaker

TGT S3E2/3:
spoiler:
Hammond leek serieus bang op die brug.. je zag hem trillen..
En May leek oprecht boos op Clarkson toen hij die steen gooide.. Clarkson had ook best red mist zo te zien.. gezien zijn history wel apart dat ze dat erin gelaten hebben.

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• asing
Jeetje : https://www.reddit.com/r/..._colombia_special_part_2/
The footnotes, or whatever Amazon calls them, are awesome. Definitely move your mouse often to see them. "As he drives slightly back and forth in the big hole, Richard is using an off-roading technique called 'making things worse.'"
Commentaar is leuk om te lezen daar.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

80% meh.

Putin-esque schilderij vond ik wel grappig.

• LordSinclair
  • Nu online
steveman schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 20:35:
80% meh.

Putin-esque schilderij vond ik wel grappig.
Het hoofdonderwerp is inderdaad tenenkrommend.

Maar on the bright side.. Er was consumer advise.

• Cerenas
LordSinclair schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 22:07:
[...]

Het hoofdonderwerp is inderdaad tenenkrommend.

Maar on the bright side.. Er was consumer advise.
Vooral vanuit James. :+

Ik vond er verder wel wat leuke stukjes inzitten, met die waterslang via Jeremy z'n pick-up bijvoorbeeld. Kijk het dan ook echt voor het vermaak.

Cerenas wijzigde deze reactie 01-02-2019 23:17 (22%)

• enchion
  • Niet online
Was pas echt leuk geweest als ze Hammond z`n standbeeld zo hadden gemaakt dat er een stalen pin in zat die in een betonnen blok onder het gras verankerd zat.

• Ghosty J
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-04 23:57
Nou de uitzending van vandaag moet je dus niet kijken met je zoontje van 5 plus. Je krijgt dan rare vragen.... snel maar weer aflevering 1 opgezet:-)

• StygMa
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23-04 21:58
Vond de Columbia special wel echt leuk, maar ik vond die laatste aflevering vrij matig. Tot en met die Jaguar was nog wel te doen, maar dat hele einde was beetje too much en voelde echt als budget verspilling. Maar ik ga volgende week gewoon weer kijken hoor ;)

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:57

Damian

Insane Obtrusion

Zijn er nog mensen die verwachten dat TGT een auto programma is dan :P

• LordSinclair
  • Nu online
Damian schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:00:
Zijn er nog mensen die verwachten dat TGT een auto programma is dan :P
TG en TGT is nooit een programma geweest specifiek over auto's (oke, misschien de eerste seizoenen TG wat geen succes was). Het is entertainment waarbij auto's de middelen zijn om mensen te entertainen. Daarom spreekt het zo'n breed publiek aan. Zelfs mensen die niks met auto's hebben kijken er naar omdat het entertainment is.

Met de laatste aflevering is het entertainment gedeelte een beetje verpest doordat het geen eens meer leek op een gelijke strijd tussen de heren. Wellicht een ver gezochte knipoog naar het sjoemelen bij VW dat er nu met de VW bij elke opdracht gesjoemeld werd.

• MAX3400

MAX3400

Doet u mij maar een Project 8.

Sterker nog, als ik zo'n ding zou kunnen betalen, gewoon mee naar werk & supermarkt!!!

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Ach het is aardig vermaak, maar allemaal wel een beetje vergane glorie. Het is te vaak alleen nog maar zwaar overdreven ipv leuk.

Colombia special had ook wel in 1 deel. gemogen.

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

GreNade

Zeg maar Wouter

Ik vind het nieuwe format echt wel wat hebben. Alleen niet als een vervanger voor top gear, maar een op zichzelf staand concept

It's easier to try, than to prove it can't be done

• asing
Het verhaal van de Project 8 was geinig. Natuurlijk had ik er al over gelezen maar dat het apparaat zo anders was dan het origineel wist ik niet. En natuurlijk is het geen consumer advice want uitverkocht.

Het idee van de trucks ook weer leuk, waarbij Clarkson over de top ging met alles en inderdaad sjoemelde bij het leven om te winnen. Die hoofden waren geweldig, met "May Tse Tung" kwam ik al niet meer bij. Alleen Hammond had wat groter gemogen :D. Het omploegen van het golfterrein is ook altijd leuk.

Waar ik echt plat ging van het lachen was Conversation Street, May met zijn beef torpedo. Hij kan het zo droog zeggen. :+

Iedereen kan erop mopperen dat wat ze al tig keer hebben gedaan niet nog eens doen (cheap car challenge) of iets doen wat ze al tig keer gedaan hebben, maar het is en blijft entertainment van e bovenste plank.

asing wijzigde deze reactie 03-02-2019 00:09 (3%)

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23-04 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zaten ook een paar rake Brexit commentaren in :)

• snah001
Aflevering 4 maandag jl. gezien maar was toch wat minder dan de Colombia special.
Vraag mij überhaupt af of ze echt met scherp schoten. Kan het mij niet voorstellen omdat ze met de loop van diverse wapens klakkeloos alle kanten op wezen. Niet erg veilig......

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
snah001 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:21:
Aflevering 4 maandag jl. gezien maar was toch wat minder dan de Colombia special.
Vraag mij überhaupt af of ze echt met scherp schoten. Kan het mij niet voorstellen omdat ze met de loop van diverse wapens klakkeloos alle kanten op wezen. Niet erg veilig......
Natuurlijk niet, dat waren gewoon losse flodders. De scenes met kogelinslagen moeten vrij nauwkeurig gedaan worden om de juiste entertainmentwaarde te krijgen, dat doe je niet rijdend achterop een auto.

• snah001
Exact de reden van mijn opmerking.
Iedereen die wel eens in het echt met wapens is omgegaan valt dit op.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Het is dan ook helemaal niet de bedoeling om realistisch over te komen. Het gaat puur om de humor, en dan wil je dus dat dat ding alle kanten opwijst :)

I got a bad feeling about this.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

snah001 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:21:
* steveman herinnert zich James May bij de Noordpool-aflevering :X :X :X

YouTube: and James was rubbish with the shotgun ...

Maar nog net wat erger was R. de Vries die net met een scorpion geschoten had tot het ding er uit zichzelf mee ophield, en toen richting cameraman wees, ik sprong zowat van de bank!

• Rinaldo
steveman schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:12:
[...]

* steveman herinnert zich James May bij de Noordpool-aflevering :X :X :X

YouTube: and James was rubbish with the shotgun ...
Geen productiemaatschappij die die gasten met live munitie laat schieten.

Zelfs blanks zijn trouwens gevaarlijk, maar dat ter zijde.
Maar nog net wat erger was R. de Vries die net met een scorpion geschoten had tot het ding er uit zichzelf mee ophield, en toen richting cameraman wees, ik sprong zowat van de bank!
Heb je daar een linkje van? Interessant :Y

* Rinaldo is wel eens de "weapons expert" geweest op filmsets (bij gebrek aan beter :X).
Man, man, man: sommige mensen hebben geen gevoel voor wapens.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Rinaldo schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:41:
[...]

Geen productiemaatschappij die die gasten met live munitie laat schieten.

Zelfs blanks zijn trouwens gevaarlijk, maar dat ter zijde.

[...]

Heb je daar een linkje van? Interessant :Y

* Rinaldo is wel eens de "weapons expert" geweest op filmsets (bij gebrek aan beter :X).
Man, man, man: sommige mensen hebben geen gevoel voor wapens.
YouTube: Top Gear US Special - Drive-By Shooting

Nou... ^^^

YouTube: Peter R de Vries S08E02 (De Huurmoord)

Ah, het exacte moment gevonden :X

steveman wijzigde deze reactie 07-02-2019 15:56 (19%)

• Rinaldo
In Amerika mag alles :Y 7(8)7

En man, die Peter Rrrr, wat een malloot. Sweeping much? Niet één keer, gewoon continu |:(

• WEBGAMING
  • Nu online
Met zijn vinger op de trekker!

Bij dat filmpje van Jeremy word ik ook nogal nerveus. Met zijn pistool over zijn hoofd heen naar achteren, en soms zo te zien ook gericht op zijn eigen hoofd.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

WEBGAMING schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:42:
Met zijn vinger op de trekker!

Bij dat filmpje van Jeremy word ik ook nogal nerveus. Met zijn pistool over zijn hoofd heen naar achteren, en soms zo te zien ook gericht op zijn eigen hoofd.
Maar in dat begin lijkt het me nog niet dat die pistolen geladen zijn. Je ziet dat als ze daadwerkelijk gaan schieten, ze er ook veel serieuzer mee omgaan.

• kraats
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Zo. EP05 is weer flink gestoeld op het uitgangspunt 'Autoprogramma'. Prima aflevering met mooie drivingshots en een geweldige hommage aan Jim Clark

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
kraats schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:27:
Zo. EP05 is weer flink gestoeld op het uitgangspunt 'Autoprogramma'. Prima aflevering met mooie drivingshots en een geweldige hommage aan Jim Clark
Het was inderdaad een hele goede. Dit soort afleveringen is toch waarom ik blijf kijken.

• Smultie
  • Niet online
Wow. Jim Clark.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

En dan toch nog de radio op BBC zetten tijdens een opname :)

• asing
Net deze aflevering gezien... Het rondje in de Alpine was al door TopGear gedaan, en het feit dat die auto in vlammen op ging was niet meer in te halen. Toch gewoon lekker kijkmateriaal weer.

Converstation Street met de rant van Richard, echt ge-wel-dig! Maar dat is meer omdat ijn ouders altijd paarden hadden. Dan snap je dat beter.

De Urus is meteen in de eerste minuut al onderuit gehaald als VAG eenheidsworst, precies dat wat het is. Ferrucio zou zich in zijn graf omdraaien. Deze auto is er alleen omdat de concurrentie het ook heeft. Dat hun coureur kon praten was ook nieuw ;) .

En dan, ja wat moet ik zeggen. Ik dacht dat ze na de hommage aan Senna nooit meer dat niveau konden evenaren. Maar toch wel! Wat een vreselijk mooi juweeltje weer :9 ! Wat een kippevel krijg je bij de beelden. Iedereen heeft het over Fangio, Senna en Schumacher etc. Maar Fangio vond hem de beste en Senna had hem als held.

Al met al een toppertje!

• Ome Ernst
  • Niet online
asing schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:20:
Converstation Street met de rant van Richard, echt ge-wel-dig! Maar dat is meer omdat ijn ouders altijd paarden hadden. Dan snap je dat beter.
Ik denk dat hij "Paarden" van Hans Teeuwen ook wel zou kunnen genieten. ;) (nsfw btw)
Toch gewoon lekker kijkmateriaal weer.
Even een sidestep, Ik kan serieus zeggen dat ik sinds 1990 maximaal 10 afleveringen gemist heb
van Top Gear, maar nu oude afleveringen weer op Spike worden uitgezonden, en ook nog achter
elkaar. Sommige kan ik me gewoon niet meer herinneren, en kijken daardoor als nieuw weg. :D

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15:09
Net gezien, mooie aflevering inderdaad d:)b

• Cerenas
Ome Ernst schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:17:
[...]

Ik denk dat hij "Paarden" van Hans Teeuwen ook wel zou kunnen genieten. ;) (nsfw btw)

[...]

Even een sidestep, Ik kan serieus zeggen dat ik sinds 1990 maximaal 10 afleveringen gemist heb
van Top Gear, maar nu oude afleveringen weer op Spike worden uitgezonden, en ook nog achter
elkaar. Sommige kan ik me gewoon niet meer herinneren, en kijken daardoor als nieuw weg. :D
Dat had ik met de Top Gear specials ook, die ben ik de afgelopen weken weer allemaal wezen kijken en die zijn geweldig, meeste herinnerde ik me niet meer. :*)

• snah001
En het vermaak rond die Morris Marina.....
Blijft gieren.....

snah001 wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:11 (7%)

• Ome Ernst
  • Niet online
NU op Spike : De TG met transfagarasan

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

ToolkiT

brit-tweaker

asing schreef op zondag 3 februari 2019 @ 00:07:
Het verhaal van de Project 8 was geinig. Natuurlijk had ik er al over gelezen maar dat het apparaat zo anders was dan het origineel wist ik niet. En natuurlijk is het geen consumer advice want uitverkocht.
MAX3400 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:31:
Doet u mij maar een Project 8.

Sterker nog, als ik zo'n ding zou kunnen betalen, gewoon mee naar werk & supermarkt!!!
Hier een stukje consumer advice voor de Project8: Hoe doet die het op een (snowy) roadtrip?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• MAX3400

MAX3400

@ToolkiT thanks; die ga ik vanavond even rustig bekijken nadat er geracet is met Tweakers :)

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Zit ik in bad The Grand Tour te kijken...

... gaat de deurbel...

:D

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een standbeeld van Clarkson? :P

• enchion
  • Niet online
Nee een gentleman`s sausage natuurlijk. (voor in bad)

• Ingelogd
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23-04 22:36
steveman schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:31:
...in bad.....deurbel.....pakketje........
Ik krijg er een :o beeld bij :X

• foxgamer2019
  • Niet online
Sinds ik Forza Horizon (3/4) ben gaan spelen, kijk ik nu ook graag (terug) naar de stukken die veelal gaan over de prestatie van sommige auto's. 'Vroeger' had ik er echt niks mee, maar nu vind ik deze onderdelen echt interessant en ga ik kijken of die auto ook in het spel zit! :D

Moet zeggen dat ik met deze aflevering van TGT erbij weer het 'oude gevoel' terug krijg. Het blijft natuurlijk scripted en over-the-top TV, maar vond de parts over China en die elektrische auto erg leuk in beeld gebracht. :)

Conversation street is niet echt mijn favoriete onderdeel en ben blij dat ze die celebrity's hebben laten vallen zo te zien. Het meest stuitende vond ik Paris Hilton (laatst teruggezien), .. zijn die dingen echt? :o
Goed dus dat ze dit onderdeel er niet meer in hebben, het voelde altijd als opvulling voor het programma en het moment om drinken/snack te halen.

Hadden jullie overigens niet de vraag of die Chinese-personen die we in het filmpje zagen; niet in de problemen zijn gekomen? Het is in China echt onmogelijk met iets weg te komen, wat mij ook helpt te beseffen hoe blij we moeten zijn om hier geboren te zijn. :)

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 23:25

Wildfire

Joy to the world!

Nou, toen die "brief history lesson" kwam ben ik gaan spoelen. Tot aan het eind! Die "korte geschiedenisles" duurde 20 minuten. Mooi geskipped, dat vond ik dus echt niet interessant...

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• B64
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 15:04
Reminder vanavond om 21:00 op BBC2: Top Gear series 26 episode 1 :P
Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True