Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste
Acties:

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
Ik vind Petrolicious best ZEER oke xD. Ik kijk niet altijd alles, maar bijvoorbeeld die met de RS200, Delta Intergrale, Quatrro, en die XJR-9 heb ik al meerdere keren gezien.

• jeronimo
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:44
quote:
steveman schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:57:
Leuke aflevering weer :) Al kan ik me ook May herinneren met een toen nog militaire U2...
Klopt helemaal, alleen was dat niet in TopGear maar in James May - On The Moon / At the Edge of Space. Ik heb die ook met veel plezier bekeken.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

quote:
jeronimo schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 21:36:
[...]

Klopt helemaal, alleen was dat niet in TopGear maar in James May - On The Moon / At the Edge of Space. Ik heb die ook met veel plezier bekeken.
Ohja, dat was het!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Ome Ernst
  • Niet online
Klassiek goede aflevering van TG vanavond. Zelfs het "schijtlollige" topic was leuk en niet over de top.
Zelfs de SIARFC was om aan te zien. Ik heb genoten. xD

Ome Ernst wijzigde deze reactie 25-03-2018 23:02 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Wel droevig dat ze steeds zo'n blur uit de kast trekken omdat de presentator niet goed genoeg kan rijden :')

deden ze ook al ten tijde van de heilige drieeeeenheid overigens

Wel goed dat de gaste in raceoverall verscheen trouwens.

En MotoGP-beelden in Top Gear?! Mijn leven is compleet.

En Duo-Penotti Stig op het einde :D

Leuke aflevering weer!

steveman wijzigde deze reactie 26-03-2018 00:41 (28%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
quote:
Ome Ernst schreef op zondag 25 maart 2018 @ 23:01:
Klassiek goede aflevering van TG vanavond. Zelfs het "schijtlollige" topic was leuk en niet over de top.
Zelfs de SIARFC was om aan te zien. Ik heb genoten. xD
Het was ook de eerste S die ik kende dit seizoen. Ik vond alleen de rijlessen van Rorry wat lang duren, voor de rest was het een prima aflevering. Ik stem voor dit soort track-tors op de weg!

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:52
Ik vind het alleen apart dat Rory altijd dingen in zijn eentje doet (nu dan toevallig met Sabine) en Matt en Chris altijd samen dingen doen.

Vincere Per Belli

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
peeth schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:15:
Ik vind het alleen apart dat Rory altijd dingen in zijn eentje doet (nu dan toevallig met Sabine) en Matt en Chris altijd samen dingen doen.
In het begin waren ze met z'n 3en in Amerika.

Denk dat het ook te maken heeft met de beschikbaarheid? Vind het ansich wel prettig wegkijken.

Afgelopen aflevering vond ik goed genieten weer, mooi hoe iedere "film" als een verhaal wordt neergezet. Stuk over de Ferrari was echt strak gedaan alsmede het stuk met de Camaro.

Matt en Chris waren ook lekker op elkaar ingetuned met het tractor item.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18:02

SomerenV

It's something!

quote:
Brilsmurfffje schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:18:
[...]

In het begin waren ze met z'n 3en in Amerika.

Denk dat het ook te maken heeft met de beschikbaarheid? Vind het ansich wel prettig wegkijken.

Afgelopen aflevering vond ik goed genieten weer, mooi hoe iedere "film" als een verhaal wordt neergezet. Stuk over de Ferrari was echt strak gedaan alsmede het stuk met de Camaro.

Matt en Chris waren ook lekker op elkaar ingetuned met het tractor item.
En je ziet alle drie de heren ook gewoon oprecht genieten, ongeacht wat ze aan het doen zijn. Of het nou racen is in een muscle car, rondrijden in een klein wagentje of gek doen met een tractor is, ze lijken oprecht plezier te beleven aan wat ze doen. Dat doet voor mij best veel :) Als ik passie zie dan word ik zelf ook een stuk enthousiaster.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

quote:
peeth schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:15:
Je moet het eerste seizoen met Rory maar eens goed bekijken, aan de body language zag je dat hij het toen moeilijk had met zijn rol of die van de anderen. Veel passie die niet tot zijn uiting kwam. Hij lijkt het nu beter te doen op zijn eentje, ik vermoed dat hij het moeilijker heeft om te acteren, om zijn rolletje te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

Beetje vreemde downloads van dit seizoen van TopGear.
De beelden buiten de studio om zijn gewoon goed, die in de studio lijken regelmatig op maar 10 frames per seconde opgenomen en/of frames te skippen.

Meer hier last van? Lijkt met alle 1080p downloads zo te zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:12
quote:
Donstil schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:29:
De beelden buiten de studio om zijn gewoon goed, die in de studio lijken regelmatig op maar 10 frames per seconde opgenomen en/of frames te skippen.

Gewoon zorgen dat je "in Engeland" bent, dan kan je gratis via de BBC iPlayer kijken :P

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:

Nee, heb daar echt nog geen enkele keer last van gehad. Zowel 720p als 1080p van verschillende aanbieders. Maar hier mag volgens mij niet over gesproken worden :+

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
SomerenV schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:52:
[...]
Nee, heb daar echt nog geen enkele keer last van gehad. Zowel 720p als 1080p van verschillende aanbieders. Maar hier mag volgens mij niet over gesproken worden :+
Ooh vreemd. Verschillende “bronnen” geraadpleegd al.

Ooh zit dat ook in de doofpot? Nou dan kan dit hele gedeelte van het forum wel dicht 8)7

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Donstil schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:55:
[...]

Ooh vreemd. Verschillende “bronnen” geraadpleegd al.

Ooh zit dat ook in de doofpot? Nou dan kan dit hele gedeelte van het forum wel dicht 8)7
Nee, we kijken hier gewoon allemaal legaal ;) Ignorance is bliss O-)

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16:23

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Top Gear is een van de weinige series die ik live kijk, maar stiekem wordt hij ook nog gedownload voor de zekerheid >:)

Last.fm | Code Talks

• sambalbaj
  • Niet online
Track-Tor item was gewoon een dikke knipoog naar TGT's Farmkhana.

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:06
quote:

Mij is niets opgevallen.....

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20:48
quote:

Met de downloads geen probleem, wel met streams vreemd genoeg.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
MEN-O schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:19:
[...]
Met de downloads geen probleem, wel met streams vreemd genoeg.
quote:
asing schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:17:
[...]
Mij is niets opgevallen.....
Vreemd. Mijn machine mag er geen moeite mee hebben maar zal dan ongetwijfeld aan mijn eigen setup liggen.

Morgen ga ik weer eens voor de 720p versie 8)7

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Heb ik nu met te veel slaapgebrek de aflevering gekeken waar Matt Chris door een muur duwde? Of... He welke aflevering was dat nou?

Anyway, ik join de TG > TGT club :)

steveman wijzigde deze reactie 02-04-2018 01:36 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Dat is alleen in een trailer voorbij gekomen ja.

Toffe aflevering ook weer. TG zeker beter dan TGT.

• LordSinclair
  • Nu online
Het was een kort maar leuk seizoen. Ik hoop dat ze op deze lijn doorgaan. Wel jammer dat die Eddy altijd de boel komt verzieken. Zet er dan gewoon geen co-driver naast. Of een co-driver die wel leuk is om naar te kijken.

En het was een keer een aflevering waar de Range Rover niet alle wedstrijden perse moest (kon?) winnen.

LordSinclair wijzigde deze reactie 03-04-2018 09:09 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online
Ik hoop dat er weer wat meer items in komen van een "perfect driving road"

Hammond verklapt zelfs al de naam van het programma wat ze nu maken. :P

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Edd China heeft ook een nieuwe show op Jijbuis:

Best vermakelijk en mocht je nog een onafgemaakt auto project hebben staan, wie weet heb je hem straks over de vloer :D

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Als we nou allemaal en tientje inleggen en een iconisch wrak kopen...?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heatonme
  • Niet online
quote:
steveman schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:46:
Als we nou allemaal en tientje inleggen en een iconisch wrak kopen...?
En dan? Zoals in het format allemaal meehelpen, onderdelen op voorraad hebben en een iconisch kinderzitje als trofee ontvangen? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08:39
quote:

Exact hetzelfde hier.

Moet zeggen dat hoewel het allemaal strak in elkaar zat en de presentator duidelijk beter in hun rol zaten het me steeds minder kan boeien. De laatste afleveringen heb ik niet eens afgezien. Wellicht mede doordat veel “hetzelfde” is, wel zonde.

wesleytjuh wijzigde deze reactie 04-05-2018 08:09 (25%)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Las net dat Matt LeBlancstopt met TG ivm tijdsgebrek. Vind ik best jammer, ondanks dat het eerste seizoen niet geweldig was door de overload aan presentatoren vond ik vorig seizoen echt leuk, mede dankzij Matt.

Last.fm | Code Talks

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
Afvalzak schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:46:
Las net dat Matt LeBlancstopt met TG ivm tijdsgebrek. Vind ik best jammer, ondanks dat het eerste seizoen niet geweldig was door de overload aan presentatoren vond ik vorig seizoen echt leuk, mede dankzij Matt.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Hij was zeer zeker beter dan ik op voorhand verwachtte.

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Laatste TG seizoen vond ik echt goed, beter dan TGT ook en zeker niet veel minder dan de betere TG seizoenen met de oude 3.

Not sure wie deze rol op kan vullen, Chris en Rory hebben een wat sterkere (en algemeen bekendere) persoonlijkheid nodig denk ik. Iemand die autoliefhebber is.... misschien Jenson Button (als die dat wil natuurlijk)?.

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Oh da's zonde! En hoe druk kan ie het nou echt hebben zonder Friends? :+

Ah, familie en vrienden (dus toch)

steveman wijzigde deze reactie 31-05-2018 23:12 (25%)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
Tortelli schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:51:
Laatste TG seizoen vond ik echt goed, beter dan TGT ook en zeker niet veel minder dan de betere TG seizoenen met de oude 3.

Not sure wie deze rol op kan vullen, Chris en Rory hebben een wat sterkere (en algemeen bekendere) persoonlijkheid nodig denk ik. Iemand die autoliefhebber is.... misschien Jenson Button (als die dat wil natuurlijk)?.
Is dat iemand die kan presenteren? Ik ken hem verder niet eigenlijk op dat gebied.

Dat is de hamvraag eigenlijk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind het zeker ook jammer. Hij leek het meest geloofwaardig in zijn rol.

Overigens, vind de nieuwe wheeler dealers zonder edd China helemaal niks zeg! Alle leuke dingen worden overgeslagen lijkt wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
Tortelli schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:51:

Jay Leno. :P
quote:
MikeyMan schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 23:35:
Vind het zeker ook jammer. Hij leek het meest geloofwaardig in zijn rol.

Overigens, vind de nieuwe wheeler dealers zonder edd China helemaal niks zeg! Alle leuke dingen worden overgeslagen lijkt wel.
Daarom was ie ook weggegaan. Hij had een hele afscheidsrede op YT staan waarbij hij zich niet kon vinden in de nieuwe plannen om veel minder van de workshop te laten zien. Die handel/wandel stukjes vond ik juist altijd tenenkrommend (hallo, reken eens het uurtarief van je werkplaats. :X) . En zo verdwijnt één van de laatste populair technische programma's.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
Grappig. Dacht ik ook aan. :P
quote:
de nieuwe plannen om veel minder van de workshop te laten zien.
Zenders vergeten kennelijk dat de kijkers die naar dat soort programma's kijken, het kijken voor het sleutelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik vind juist het nieuwe programma wel lekker vlot wegkijken. Die Ant is een beetje een knappe mooiboy maar hij heeft wel degelijk verstand van sleutelen. In iedere aflevering ligt de focus weer op iets anders. Zo heeft hij bij de Jeep laten zien hoe het AWD systeem werkt, heeft hij bij een andere auto de turbo gereviseerd. Bij weer een andere plaatwerk laten zien, bij weer een andere een spoiler van scratch gebouwd etc.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Jay Leno leuk, maar te oud vind ik....

Steve Jones (Channel 4 F1 anchorman) vind ik wel iets voor Top Gear.

Volgens mij een petrolhead en presenteren kan hij wel. Sturen/driften weet ik niet, maar dat is te leren...

Edd China was erg likeable en het programma werd gemaakt zodat je het gevoel kreeg dat je het werk zelf ook zou kunnen doen (vandaar dat er geen uurtarief werd gerekend).

Kijk graag de oude afleveringen terug; de nieuwe kijk ik eigenlijk niet.

Ik hoop dat zijn YouTube pilot 'm een programma oplevert. Zonder slick Mike is geen probleem w.m.b..

V&A - ZGAN Logitech G910 Orion Spectrum RGB (Qwerty US)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spunker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2018

Spunker

Banned

TG is nog steeds tenenkrommend onkijkbaar voor mij, hopelijk snel weer eens een seizoen van te grand tour. Doen die auwe pikken met hun neppe grappen het nog altijd veel beter en leuker dan die gruwelijk tenekrommende auto-que slechte acteer werk van de heren en vooral dame bij TG, echt akward slecht.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Spunker schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:34:
TG is nog steeds tenenkrommend onkijkbaar voor mij, hopelijk snel weer eens een seizoen van te grand tour. Doen die auwe pikken met hun neppe grappen het nog altijd veel beter en leuker dan die gruwelijk tenekrommende auto-que slechte acteer werk van de heren en vooral dame bij TG, echt akward slecht.
Toch zitten er in het laatste seizoen van Top Gear véél meer oprechte niet gescripte momenten dan in The Grand Tour. In TGT lijkt alles wel aangedikt te zijn terwijl je de presentatoren in TG regelmatig oprecht ziet genieten en oprecht plezier ziet hebben. En TG biedt qua content veel meer afwisseling dan TGT. TGT is meer gericht op entertainment en minder op inhoud terwijl TG juist andersom is.

TGT vind ik echt geen bal aan terwijl ik TG onverwachts erg goed vond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
quote:
Afvalzak schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:46:
Owh gelukkig, ná het komende seizoen :)

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-44320696

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:12
Ik vind het ook jammer. Harris en Le Blanc hadden zeker een chemie, vooral omdat Harris hem constant Matthew noemde. Het afgelopen seizoen van Top Gear vond ik ook fantastisch, beter dan het tweede seizoen van The Grand Tour.

Overigens vond ik de nieuwe show van Ed China op YouTube ook zeker de moeite waard :)

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Ik heb ook een nieuw wekkergeluid voor m'n telefoon gevonden bij de laatste aflevering van Wheeler dealers :D

https://streamable.com/4clu2

hier moest ie staan

Hoor ik nou juist dat Chris Harris hieraan meedoet: YouTube: Aston Martin Racing Le Mans Festival Race - Aston Martin Vulcan make...

steveman wijzigde deze reactie 16-06-2018 10:47 (46%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
FlipFluitketel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:48:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="en" dir="ltr">Did some filming yesterday for a new series of ... <a href="https://twitter.com/FifthGearTV?ref_src=twsrc%5Etfw">@FifthGearTV</a>!! Yes, after a three year break we’re back for more in September.</p>— Tiff Needell (@tiff_tv) <a href="https://twitter.com/tiff_tv/status/1007167835943120896?ref_src=twsrc%5Etfw">14 juni 2018</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
[/html]
Fifth Gear vond ik altijd een beetje het minder capabele broertje van Top Gear. Het was vooral de informatieve tegenhanger maar ze probeerde er wel wat humor in te stoppen. Alleen kwam dat vaak een beetje awkward over :+ Hopelijk komt er een goede revisie van het programma :)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

Nog een paar maanden wachten ... helaas...

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, die snor, probeert ie Hercule Poirot na te spelen? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
Batsgeit schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:43:
Harris en Le Blanc hadden zeker een chemie, vooral omdat Harris hem constant Matthew noemde.
Toen Harris nog bij /Drive zat, had ik al het idee, toen dat nog helemaal niet speelde,
dat hij wel bij TG zou passen. Om een of andere reden heb ik dit nu weer bij Shmee150.
Misschien een beetje te posh voor sommigen, maar heeft, in ieder geval kennis van
zeer snelle auto's, en kan praten/uitleggen en rijden op snelheid tegelijk.

Ik durf hem wel weg te zetten. Shmee150 word de opvolger van LeBlanc :p

Edit : Ik zie net dat hij een Mclaren Senna heeft gekocht....hij wel xD

Ome Ernst wijzigde deze reactie 06-08-2018 14:15 (16%)

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
Pff, als Shmee dat gaat presenteren ga ik het niet meer kijken. Vind hem zo ongelofelijk irritant. Wordt nog erger dan Chris Evans.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Toepasselijk nummer voor de gast, uiteraard... maar ook een bekend riedeltje:

YouTube: Jessica Biel's Emmy Nomination Moment

:)

• Ceejay
  • Laatst online: 14-02 12:08
Die Schmee is veel te jong, en dol niet komisch dus dat word hem niet

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:01

Vuvuzela

My spire is forming

Schmee _O- die heeft t charisma van een stoeptegel.

I served in a company of heroes.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14-02 20:51
Alsjeblieft geen Schmee... die kan alleen maar 'Ohh ahh awesome, I'm speechless' enzovoort zeggen. Een presentator mag uiteraard helemaal gek zijn op bepaalde modellen, maar moet ook kritisch kunnen zijn en dat is hij zeker niet.

Doe mij dan maar die presentator van CarWOW, die heeft humor en durft kritisch te zijn... en is gewoon een veel betere presentator.

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19:18

ToolkiT

brit-tweaker

MicGlou schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:28:
Alsjeblieft geen Schmee... die kan alleen maar 'Ohh ahh awesome, I'm speechless' enzovoort zeggen. Een presentator mag uiteraard helemaal gek zijn op bepaalde modellen, maar moet ook kritisch kunnen zijn en dat is hij zeker niet.

Doe mij dan maar die presentator van CarWOW, die heeft humor en durft kritisch te zijn... en is gewoon een veel betere presentator.
Alex van Car throttle zou beter passen denk ik, net iets flamboyanter..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14-02 20:51
ToolkiT schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:40:
[...]

Alex van Car throttle zou beter passen denk ik, net iets flamboyanter..
Ook interessant inderdaad... hij heeft veel humor en neemt zichzelf niet te serieus.

• S401
  • Laatst online: 13:01
Nieuwe twee hosts van Top Gear zijn bekend.

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-45937945

We gaan het zien, het zijn i.i.g. geen namen van het kaliber als Matt LeBlanc. Vind het jammer dat Rory Reid een stapje terug doet.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

S401 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:36:
Nieuwe twee hosts van Top Gear zijn bekend.

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-45937945

We gaan het zien, het zijn i.i.g. geen namen van het kaliber als Matt LeBlanc. Vind het jammer dat Rory Reid een stapje terug doet.
Mee eens, ik vond dat Rory een goede toevoeging was, ook voor een wat jonger publiek..

• antartic
  • Laatst online: 14:24
Oh Freddie Flintoff lijkt mij wel een prima presenter, beetje onbehouwen net als Clarkson is. Alleen heb ik geen idee of hij wel iets met autos heeft, wat toch wel handig zou zijn. Hij is iig in 'A league of their own' altijd erg vermakelijk.

McGuinness heb ik dan nog nooit van gehoord... iemand?

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 07:25

DarkSide

theres no place like ::1

jammer vor Rory.

Hij gaat ook wat bij Carfection doen.

Verder maar even afwachten hoe de chemie straks is.
Vorig seizoen begon het net een beetje te komen. En nu dus weer opnieuw beginnen lijkt het.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Reid kan dus in het rijtje bij Schmitz en Jordan. Jammer, want ik vond dat hij het goed deed. Er was ook een prima chemie (voor zover je dat kon zien) tussen Reid, LeBlanc en Harris. LeBlanc was ook boven verwachting goed. Het ging eindelijk weer over auto's, met wat geintjes tussendoor ipv andersom (en voordat iemand zegt dat Top Gear nooit echt over auto's ging, dat is imho dus niet waar).

De nieuwe namen zeggen mij iig niets. Voor Harris blijf ik nog wel even plakken, dus ik ben benieuwd.

Edit: ik merk net dat ik Evans ben vergeten in het hele verhaal. Is maar goed ook, want ik vond het een gigantische kwal.

S_Chief wijzigde deze reactie 22-10-2018 22:41 (11%)

You save everyone, but who saves you?

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Spijtig, ik vond juist het afgelopen seizoen de samenwerking goed zitten en het was een leuke mix van karakters, doelgroepen, en thema's. Hopelijk hebben ze een goede keuze gemaakt, als de beslissing wel bij BBC lag.

• Ome Ernst
  • Niet online
S_Chief schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:18:
Er was ook een prima chemie (voor zover je dat kon zien) tussen Reid, LeBlanc en Harris. LeBlanc was ook boven verwachting goed. Het ging eindelijk weer over auto's, met wat geintjes tussendoor ipv andersom (en voordat iemand zegt dat Top Gear nooit echt over auto's ging, dat is imho dus niet waar).

De nieuwe namen zeggen mij iig niets. Voor Harris blijf ik nog wel even plakken, dus ik ben benieuwd.
Het duurt even voordat er chemie is, maar die was zo op het oog zeker niet verkeerd inderdaad. Het team zoals het er was, Reid, Leblanc en Harris had van mij nog wel een aantal jaren door mogen gaan, en ik kan me ook niet voorstellen dat als je zo een contract aangaat, je niet de intentie hebt om dit vele jaren te doen, zowel vanuit het oogpunt van de BBC, als van de presentator.

Die nieuwe namen zeggen me ook niets, maar wat ik wel weet is dat men niet te vaak mee van presentatoren kan wisselen. Mij lijkt me dat de doodsteek voor een serie. Want het komende seizoen zal wel weer aan elkaar wennen zijn, met wat ongemakkelijke gescripte grappen, die niet overkomen.

Maar helaas, zelfs een slechte Top Gear is beter dan 99% van alle autoprogramma's. ;)

Ome Ernst wijzigde deze reactie 23-10-2018 09:54 (7%)

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:44

18 januari.

Ik kijk er naar uit.

3x3 wijzigde deze reactie 27-11-2018 23:07 (25%)

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002

dodge_911

test wel 'ns wat

Damn da's laat... Nog ff geduld hebben dus :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Ghosty J
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-02 20:49
Kijk er ook wel naar uit.
Hopelijk hebben we nog niet alle leuke momenten al gezien.....

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
Amazon prime nemen, alle afleveringen kijken, Amazon prime weer opzeggen. 8)

• loekf2
  • Laatst online: 12:07
Maar is dat Clarkson op 0:58 op een fiets in NL ?

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:12
loekf2 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:07:
[...]

Heuvellandschap, rare verkeersborden en rijden aan linkerkant van de weg: totaal niet.
https://www.youtube.com/w...6z8&feature=youtu.be&t=59

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

eerder in het filmpje is wel een Nederlandse vlag te zien. Bij al die kinderfietsen :)

Last.fm | Code Talks

• B64
Afvalzak schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:22:
eerder in het filmpje is wel een Nederlandse vlag te zien. Bij al die kinderfietsen :)
Dat is eerder een Luxemburgse vlag (met licht- in plaats van donkerblauw).
loekf2 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:07:
[...]
Gezien de reflectorpaaltjes eerder in Duitsland.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

B64 schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:02:
[...]

Dat is eerder een Luxemburgse vlag (met licht- in plaats van donkerblauw).

[...]

Gezien de reflectorpaaltjes eerder in Duitsland.
Sla je 2x de spijker recht op je duim :P

1. Vlag staat vol in de zon, en er zijn veeeeel meer Nederlanders dan Luxemburgers.
2. Links rijden? "Give way" ? Rode reflectoren op paaltjes? Gewoon ergens in de UK.

• B64
steveman schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:07:
[...]

Ouch, that hurts 7(8)7 |:(

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:16
steveman schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:07:
[...]

1. Vlag staat vol in de zon, en er zijn veeeeel meer Nederlanders dan Luxemburgers.
2. Links rijden? "Give way" ? Rode reflectoren op paaltjes? Gewoon ergens in de UK.
Hoeft niet perse "Nederlandse" vlag te zijn, er zijn redelijk wat Amerikanen die onze vlag gebruiken als een soort van vervanger van hun eigen vlag.

https://www.reddit.com/r/...icans_use_the_dutch_flag/

• Heatonme
  • Niet online
Over 45 minuten begint seizoen 26 van Top Gear weer op de BBC2.

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18:55
Heatonme schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:15:
Over 45 minuten begint seizoen 26 van Top Gear weer op de BBC2.
Dat is niet het nieuwe seizoen. Enkel wat "Best of" afleveringen van de laatste seizoenen.

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:32

wontcachme

You catch me? No you wont

Nog niet hier gelezen, maar The Grand Tour gaat na komend seizoen op de schop. De tent gaat weg en het worden meer grotere road trips. Ook gaan de presentatoren eigen amazon programma's maken.
Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are all revving up to make more of their Amazon show The Grand Tour, although you might not recognise it when it returns.

Amazon has announced it has commissioned a fourth season that will take on a completely new format as a series of specials costing tens of millions of pounds, with staggered release dates (via The Guardian).

Plus, Jeremy, Richard and James will "ditch the tent and take on big adventure road trips that fans around the world love", in a shift that brings to mind their old Top Gear specials that saw them abandoning the studio for on-location challenges.

On top of these new Grand Tour specials, Clarkson, Hammond and May are all going to start producing individual shows for Amazon based on their own interests. But don't get too concerned about the gang splitting up!

"We’re proud to say that Prime Video will continue to be the home for Jeremy, Richard and James,” Amazon Prime Video's Jay Marine said.

“They’ve got some ambitious new ideas that Prime members are going to love. We’re excited to be bringing more Clarkson, Hammond and May to Prime Video for years to come."
https://www.digitalspy.co...s-4-major-format-changes/

wontcachme wijzigde deze reactie 16-12-2018 21:40 (77%)

Samsung Galaxy S7 | Custom Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G502)

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:30

Destruction

(ex-)Automonteur

wontcachme schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:40:
Nog niet hier gelezen, maar The Grand Tour gaat na komend seizoen op de schop. De tent gaat weg en het worden meer grotere road trips. Ook gaan de presentatoren eigen amazon programma's maken.

[...]

https://www.digitalspy.co...s-4-major-format-changes/
Hoewel ik roadtrips en specials leuk vindt om te zien, zeker met die 3... E.e.a klinkt toch alsof seizoen 4 het laatste seizoen zal zijn. Onder het motto "Nog één keer gek doen en dan stoppen". Ik hoop dat het anders gaat lopen, al begrijp ik ook wel dat de heren het vele rondreizen misschien wel kotsbeu zijn.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• enchion
  • Niet online
Destruction schreef op zondag 16 december 2018 @ 23:43:
[...]

Hoewel ik roadtrips en specials leuk vindt om te zien, zeker met die 3... E.e.a klinkt toch alsof seizoen 4 het laatste seizoen zal zijn. Onder het motto "Nog één keer gek doen en dan stoppen". Ik hoop dat het anders gaat lopen, al begrijp ik ook wel dat de heren het vele rondreizen misschien wel kotsbeu zijn.
Als je daar al moe van wordt, wat moet je dan doen op vakantie ? Naar de maan ofzo ?

How do you save a random generator ?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

enchion schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:26:
[...]

Als je daar al moe van wordt, wat moet je dan doen op vakantie ? Naar de maan ofzo ?
Als je iets maar vaak genoeg doet dan gaat 't vanzelf vervelen. Vergeet ook niet dat het geen vakantie is voor ze. Het is en blijft een productie, compleet met planning, een flinke crew, volgwagens, dingen die geregeld moeten worden, shots die opnieuw moeten, dialogen die niet lekker lopen, etc etc. Het klinkt leuk om een Grand Tour host te zijn maar het is en blijft gewoon werk. Daarbij worden de heren ook een dagje ouder en wordt dit werk dus ook zwaarder.

Veel mensen denken bijvoorbeeld ook dat het heel vet is om een bekende DJ te zijn. Lekker de wereld rondreizen, beetje plaatjes draaien, backstage chillen, duur eten en drinken, alles wordt geregeld. Helemaal geweldig! De werkelijkheid is iets anders. Strakke schema's, om de haverklap jetlag en je wordt geleefd. Da's gewoon zwaar als je dat geregeld doet. Nu zullen sommige DJ's wel iets meer vrijheid hebben, maar in de meeste gevallen is tijdens het touren gewoon 100% knallen. Je moet verdomd sterk in je schoenen staan wil je niet helemaal knettergek worden. Bij TGT zal die niet heel veel anders zijn qua workload.

Het is niet voor niks dat Clarkson een tijd terug iemand van de productie een tik heeft verkocht. Da's gewoon een combinatie van een strak schema, weinig rust en honger. Die combinatie kan iedereen over de kling jagen. Ik ben normaal echt de rust zelve maar heb een paar keer meegemaakt dat ik veranderde in de definitie van hel op aarde door die combinatie. Op een gegeven moment heb je daar gewoon geen zin meer in. Dan wil je rustig thuis zitten. Geen planning, geen schema's, je eigen plan trekken en niemand die wat van je wil.

Ik zou dus goed kunnen begrijpen dat het trio inmiddels zoiets heeft van "we zijn hier klaar mee, we hebben er geen zin meer in".

SomerenV wijzigde deze reactie 17-12-2018 02:17 (12%)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

SomerenV schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:14:
[...]

Als je iets maar vaak genoeg doet dan gaat 't vanzelf vervelen. Vergeet ook niet dat het geen vakantie is voor ze. Het is en blijft een productie, compleet met planning, een flinke crew, volgwagens, dingen die geregeld moeten worden, shots die opnieuw moeten, dialogen die niet lekker lopen, etc etc. Het klinkt leuk om een Grand Tour host te zijn maar het is en blijft gewoon werk. Daarbij worden de heren ook een dagje ouder en wordt dit werk dus ook zwaarder.

Veel mensen denken bijvoorbeeld ook dat het heel vet is om een bekende DJ te zijn. Lekker de wereld rondreizen, beetje plaatjes draaien, backstage chillen, duur eten en drinken, alles wordt geregeld. Helemaal geweldig! De werkelijkheid is iets anders. Strakke schema's, om de haverklap jetlag en je wordt geleefd. Da's gewoon zwaar als je dat geregeld doet. Nu zullen sommige DJ's wel iets meer vrijheid hebben, maar in de meeste gevallen is tijdens het touren gewoon 100% knallen. Je moet verdomd sterk in je schoenen staan wil je niet helemaal knettergek worden. Bij TGT zal die niet heel veel anders zijn qua workload.

Het is niet voor niks dat Clarkson een tijd terug iemand van de productie een tik heeft verkocht. Da's gewoon een combinatie van een strak schema, weinig rust en honger. Die combinatie kan iedereen over de kling jagen. Ik ben normaal echt de rust zelve maar heb een paar keer meegemaakt dat ik veranderde in de definitie van hel op aarde door die combinatie. Op een gegeven moment heb je daar gewoon geen zin meer in. Dan wil je rustig thuis zitten. Geen planning, geen schema's, je eigen plan trekken en niemand die wat van je wil.

Ik zou dus goed kunnen begrijpen dat het trio inmiddels zoiets heeft van "we zijn hier klaar mee, we hebben er geen zin meer in".
Precies, ik reis voor mijn werk heel regelmatig heel Europa door.. klinkt glamourous maar in praktijk valt dat vies tegen.. vroeg op, naar vliegveld.. door security.. snelle bak koffie op vliegveld.. in vliegtuig gepropt worden..x uur in een krappe stoel zitten.. in rij voor douane.. naar klant op industieterrein/kantoren complex reizen.. meeting... naar volgende klant haasten... snel terug naar vliegveld.. weer door security etc.. uiteindelijk laat weer thuis..
Dan ben ik wel in stad X geweest maar 0,niks van de attracties gezien negen van de tien keer..

Zelfde met de GT mannen.. die hebben alleen wel de luxe dat ze business/1st class vliegen en een productie team hebben dat alles voor ze regeld.. maar het is een vermoeiende logistieke missie.. en het vrije/blije is vaak ook meer gescript dan echt natuurlijk want het eindproduct is een mooi programma niet een snoepreisje voor de heren..

Begrijp me wel, ik zou heel graag eens mee willen op zo'n shoot, maar ik begrijp dat het ook zijn tol eist..
Zeker bij Hamster, die laatst al gespot was dat hij met een wandelstok liep.. hij word er niet jonger/gezonder op..

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:30

Destruction

(ex-)Automonteur

enchion schreef op maandag 17 december 2018 @ 01:26:
[...]

Die 3 doen dit al een aantal jaren, zijn niet meer de allerjongsten en hoewel het een prachtige vakantie lijkt, is het gewoon keihard werken, zoals @SomerenV ook al opmerkt.

May heeft in een interview (rondom de start van TGT) al eens gezegd dat-ie zichzelf niet nog 10 jaar zag doorgaan met het vele rondreizen etc.

Maar als TGT stopt, hoop ik wel dat die 3 samen nog iets auto gerelateerd gaan maken, misschien iets waarvoor ze niet persé de UK uit hoeven.
SomerenV schreef op maandag 17 december 2018 @ 02:14:
[...]

Het is niet voor niks dat Clarkson een tijd terug iemand van de productie een tik heeft verkocht. Da's gewoon een combinatie van een strak schema, weinig rust en honger. Die combinatie kan iedereen over de kling jagen.
Dit, in combinatie met het overlijden van z'n moeder, een (v)echtscheiding en zijn arts die vermoedde dat een bultje op zijn tong kanker was*. Ik praat niks goed, want uiteindelijk is het fout wat-ie gedaan heeft.. Maar dat alles bij elkaar... Iedereen heeft zo zijn (of haar) breekpunt.

*Bron: Column van Clarkson zelf.

Destruction wijzigde deze reactie 17-12-2018 13:56 (33%)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• 3x3
Een interview als opwarmertje

Nog 4 dagen!

3x3 wijzigde deze reactie 14-01-2019 12:35 (30%)

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Op de zender Spike herhalen ze nu veel Top Gear afleveringen van vroeger, leuk om af en toe aan te hebben.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

:')

• beOnt
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:13
Paar leuke nieuwtjes over s3
https://drivetribe.com/p/...id=an0noopXQgyLo8mdKGV3_Q
We’ve ditched the guests because they weren’t that popular. And we realized we could spend more time on the films if we ditched the guests. So the guests got the bullet, I’m afraid'.
We’ve got effectively three specials, rather than the usual one. We’ve got a few other films that are almost special length; you know almost a full episode long.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:43

Rivanov

Apple freak

Zo, weer een maandje gratis Amazon Prime Video geactiveerd. :)
Speciaal voor The Grand Tour.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Weer? Kun je dat elk jaar doen ofzo? ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

S03E01 staat inmiddels online zag ik.. nog een tijd gehad om te kijken..
1. Motown Funk
In the first episode of a brand new season, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May make a pilgrimage to Detroit to drive three highly tuned muscle cars on the deserted streets of this once-great motor city. Also in this show, Jeremy drives the super-lightweight, super-hardcore, 789 horsepower McLaren Senna.

ToolkiT wijzigde deze reactie 18-01-2019 12:55 (70%)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh vanavond even kijken dan :)

Keek gisteren nog, liep hij nog tot S02.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:26

heuveltje

KoelkastFilosoof

en out goes netflix, in comes amazon prime :P

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

https://www.facebook.com/hashtag/amazonshitcarshow
Handige hashtag ;) ‪#‎amazonshitcarshow

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Goede marketing wel :)

Afvalzak wijzigde deze reactie 19-01-2019 13:50 (18%)

Last.fm | Code Talks

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

inderdaad het feit dat ik het hier noem geeft al aan dat het viral potential heeft :)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dubbele humor is dat sommige denken dat het gewoon een oepsie is van Amazon en dit ook even laten weten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LordSinclair
  • Nu online
Rivanov schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 07:17:
Zo, weer een maandje gratis Amazon Prime Video geactiveerd. :)
Speciaal voor The Grand Tour.
Alleen zegt Clarkson dat het seizoen 13 weken duurt. Dus dan is 1 maand wat kort. Beter later activeren dan.

• 3x3
S03E01 gezien. Het is fijn dat de jongens er weer zijn.
spoiler:
3 musclecars in een leeg detroit, en een Mclaren hypercar. Stiekem had ik er meer van verwacht. Ik hoop dat andere afleveringen avontuurlijker zijn.

13 nieuwe afleveringen is fijn.

3x3 wijzigde deze reactie 18-01-2019 21:48 (6%)

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True