Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste
Acties:

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Ben benieuwd hoeveel commentaar ze krijgen op dit laatste brouwsel :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
steveman schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:30:
Ben benieuwd hoeveel commentaar ze krijgen op dit laatste brouwsel :+
Ik ook. Vond het erg slecht, zowel de vorm, ( Alleen maar modderwegen en niets laten zien van de omgeving, behalve dan wat er aan de kant van de weg staat.) als de volledig respectloze manier waarop ze met het
voedsel omgingen, naar mensen toe die niets te eten hebben.

Wat mij betreft de allerslechtste special ever en zeker een die ik niet nog een keer hoef te zien.

Ome Ernst wijzigde deze reactie 16-02-2018 12:36 (4%)

• MetalD
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:16
Lang geleden dat ik zoveel gelachen heb met een aflevering. Good stuff.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

Matige aflevering inderdaad. Begin aan de kust (May en de tank) was wel geinig maar de rest kon mij niet boeien.

Zei Clarkson nou dat het de laatste van dit seizoen was?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat doet Trump in de subs? Niemand zei die zin :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:47:
Matige aflevering inderdaad. Begin aan de kust (May en de tank) was wel geinig maar de rest kon mij niet boeien.

Zei Clarkson nou dat het de laatste van dit seizoen was?
Dat met die tank was inderdaad het enige echt geinige ding, en ja hij zei dat dit de laatste van het seizoen was.

@Raven Dat met die Trump klopt inderdaad niet. Snaptte ik ook niets van.

Ome Ernst wijzigde deze reactie 16-02-2018 19:22 (8%)

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:30

Destruction

(ex-)Automonteur

Vond deze aflevering weer meer op het niveau van TGT seizoen 1. Er zaten wel grappige momenten bij, maar over het algemeen.. Nee, geen aflevering die ik later nog eens terug ga kijken.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• momania
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18:25

momania

iPhone 30! Bam!

Uh, dit was dus 50+ minuten kijken naar hoe ze over een modderweg reden. De grappen met het water in de auto van May zijn leuk, maar zit is geen GT waardige aflevering geweest.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Duesenberg J
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15:32
Ehm. Tja. Meh.
Donald Trump en Allen Sugar hadden volgens mij een vergelijkbare rol in het programma The Apprentice, beiden in hun lokale versie uiteraard. Wat dat met Dragons Den te maken heeft weet ik niet, was vast grappig bedoeld.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:16

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
Raven schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:02:
Wat doet Trump in de subs? Niemand zei die zin :?
[afbeelding]

[afbeelding]
Was dat geen director's comment?

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:48
quote:
FeaR schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Was dat geen director's comment?
Dat dus. Had op zich tussen haakjes gemogen of zoiets.
Maar het was volgens mij uit de context wel duidelijk...

Punctuality is the politeness of kings

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:47

Yonix

Gamertag: Yonix360

Wat heb ik gisteravond gekeken? :S Dit was, naar mijn mening, misschien wel de slechtste 'special' ever.

Jammer, want ik vond dit seizoen juist wen grote verbetering ten opzichte van het eerste seizoen, maar waarom moet dat dan weer op een platte/(beetje) smakeloze wijze afgesloten worden?

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-02 15:31

Tijntje

Hello?!

quote:
Duesenberg J schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:03:
Ehm. Tja. Meh.
Donald Trump en Allen Sugar hadden volgens mij een vergelijkbare rol in het programma The Apprentice, beiden in hun lokale versie uiteraard. Wat dat met Dragons Den te maken heeft weet ik niet, was vast grappig bedoeld.
In the UK versie van Dragons Den zat Alan Sugar, in de US versie zat Donald Trump ;)
Verder moet ik eerlijk toegeven dat ik helemaal in de deuk heb gelegen, juist het feit dat ze zo asociaal met het eten omgingen.
Er had meer ingezeten als er wat afwisseling was tussen de stukken weg.

Tijntje wijzigde deze reactie 18-02-2018 12:37 (18%)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

quote:
Yonix schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:57:
Wat heb ik gisteravond gekeken? :S Dit was, naar mijn mening, misschien wel de slechtste 'special' ever.

Jammer, want ik vond dit seizoen juist wen grote verbetering ten opzichte van het eerste seizoen, maar waarom moet dat dan weer op een platte/(beetje) smakeloze wijze afgesloten worden?
Het was naar mijn mening te langdradig, te lang over die slechte weg, May die 30 keer een lading water in z'n nek krijgt (na een keer of 2 is dat niet grappig meer natuurlijk), Hammond die 10x onderuit gaat met die motor (waarvan ik bij 1 val echt dacht dat-ie gewond moest zijn geraakt, ging best hard namelijk).

Het viel me wel mee dat bij de auto keuze Clarkson voor de verandering eens een verstandige keuze had gemaakt door een 4x4 te kiezen. Zijn keuze om de vis te roken echter.. 8)7 Dat was IMO dan weer wel een typische Clarkson actie. En naar een film "The wrong way up" zou ik nog wel kijken :+

Overigens kudo's voor dat motortje van Hammond :D Het klonk echt als een babi pangang apparaat van de Action, en het ding heeft (zo werd het iig in beeld gebracht) een zware reis gehad, maar toch blijven lopen _/-\o_

IMO had de aflevering wel weer prachtig kunnen zijn, maar nogmaals.. Het is te langdradig geweest.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• asing
  • Laatst online: 20:06
Ik heb een paar keer doorgespoeld omdat het niet leuk was en na 20 minuten in de aflevering ging hij uit.

Jakkes wat slecht was deze.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18:02

SomerenV

It's something!

Ik kon wel lachen om de special eigenlijk, maar dat grappige was er na 20 minuten ofzo ook wel van af. Daarna ook vooral er doorheen geskipped. Dat hele gedoe met het roken van de vis lag er wat mij betreft ook véél te dik bovenop. Iedereen weet dat je die vis dan weg kan gooien (kon waarschijnlijk toch al, maar goed) dus da's gewoon niet grappig en veel te overdreven. Dat sommigen vervolgens gaan miepen over dat ze in principe vis weggooien in een land dat het qua eten niet makkelijk heeft vind ik overigens weer lekker kortzichtig. Wij weten niet hoe het er achter de schermen aan toe ging. Misschien hebben die mensen in dat dorpje wel ladingen verse vis gekregen, weten wij veel. Ik wil veel geloven maar niet dat de drie hosts, of de crew, of het productieteam dat daar weer achter zit een dorpje 'misbruikt' als geinige filmlocatie puur voor het verhaal.

Maar vergeleken met eerdere Top Gear specials was dit best een aanfluiting. Overigens vond ik hem alsnog beter dan de vorige TGT special want die was in mijn ogen al helemaal waardeloos. Maar ik zie liever een tocht met een historische knipoog. Berlijn naar Parijs via de mooiste gebieden (WO2), Frankrijk naar Jeruzalem (kruistochten), de Silk Road (een van de bekendste historische handelsroutes, de Trans-Saharian trade route (vroegere verspreiding van de islam) en zo zijn er waarschijnlijk tig routes te vinden die uiteindelijk zeer belangrijk zijn geweest of zeer herkenbaar zijn geworden. Veel leuker om naar te kijken, biedt ruimte voor meer inhoud en biedt ook genoeg voer voor wat scherpe humor. Veel beter dan een zand- en modderpad van 200 kilometer.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Wat een gezeik hier zeg _O-

Ik vond het zelf eerlijk gezegd de beste aflevering van het seizoen. Heerlijk een aflevering zonder conversation street, zonder celebrity fuck off gewoon 50 minuten lang lekker kunnen lachen. Ik vond het de meest vermakelijke aflevering tot nu toe en hoop dan ook dat er nog veel van dit soort specials gaan komen :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• wesleytjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08:39
Ik vond dit juist weer de minste aflevering. Moet zeggen dat TGT2 vanaf de 3-4e aflevering ongeveer weer erg sterk geworden was. Ik keer er er elke vrijdag weer naar uit in ieder geval. Laatste aflevering voelde een beetje alsof ze geen inspiratie meer hadden, erg jammer want de overige afleveringen waren juist zo goed.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
miicker schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:

Ik vond het zelf eerlijk gezegd de beste aflevering van het seizoen. Heerlijk een aflevering zonder conversation street, zonder celebrity fuck off gewoon 50 minuten lang lekker kunnen lachen. Ik vond het de meest vermakelijke aflevering tot nu toe en hoop dan ook dat er nog veel van dit soort specials gaan komen :)
Inderdaad, humor genoeg gezien om me aardig te vermaken, sommige zaken waren iets te voorspellend of onlogisch, maar was leuk wegkijken. Zelfs May z'n iconische lach nog even gehoord :P

Goed, weinig omgeving, veel water, modder en flut wegen, al snap ik niet helemaal of dit nu echt 350km zou zijn geweest. Ze rijden heel lang in vrij groene omgevingen, maar dat stadje Bingo zelf is compleet dor en droog.

SinergyX wijzigde deze reactie 19-02-2018 09:45 (14%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
quote:
miicker schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:

Ik kon er wel prima om lachen af en toe maar ik vond wel dat er relatief weinig gebeurde. Het was vooral rijden en vast komen te zitten in de modder. Had iets meer diversiteit gehoopt.

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:35

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
FoxLenny schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:31:
GT was weer leuk ja, mooie aflevering met de compacte SUV's en de Tesla. Jeremy die z'n boot in meerdere stukken bij de finish krijgt en May die zinkt, heerlijk. Ook genoten van het stuk met de Tesla, mooi overdreven gedoe met de advocaten na de laatste claim van Tesla :P
De gasten zijn soms wel leuk, maar deze week was Paris Hilton echt totaal oninteressant. Die andere was wel grappig, met z'n verzekeringspremie als tiener van 25.000 pond per jaar :D
Die Raptor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ geweldig hoe Clarkson met dat ding ragde

Paris was best interessant om te zien hoor O-)
quote:
MetalD schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:36:
Lang geleden dat ik zoveel gelachen heb met een aflevering. Good stuff.
Ik vond het een erg goede special, alleen wat te kort / abrupt afgelopen.

Meermaals dubbel gelegen van het lachen, vooral toen May voor het eerst de halve inhoud van z'n aquarium over zich heen kreeg :D :D :D waarna Clarkson en Hammond ook nog eens stuk gingen. Prachtig!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-02 14:07

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

quote:
Destruction schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:37:
Vond deze aflevering weer meer op het niveau van TGT seizoen 1. Er zaten wel grappige momenten bij, maar over het algemeen.. Nee, geen aflevering die ik later nog eens terug ga kijken.
Ben ik met je eens, kijk eens naar TG seizoen 8-12 bijvoorbeeld, niveau zat daar ongeveer.

Maar ik heb mij goed vermaakt en kon erg lachen. De long way down/round heb ik beide gekeken dat was dus herkenbaar.

Asus Zenbook i7 256gb

• sambalbaj
  • Niet online
Qua vermaak prima special. Maar teveel herhaling en die modderweg duurde eigenlijk veel te lang.

Top Gear s25 begint.
Alvast een lading preview foto's:
https://www.topgear.com/c...-gear-series-25-episode-1

hee, een modderweg:

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
sambalbaj schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:07:
Qua vermaak prima special. Maar teveel herhaling en die modderweg duurde eigenlijk veel te lang.

Top Gear s25 begint.
Aflevering 1.

Mwoah. Een zesje. Niet slecht, niet briljant.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 12:21
quote:
TommyGun schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:45:
[...]

Die Raptor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ geweldig hoe Clarkson met dat ding ragde

Paris was best interessant om te zien hoor O-)

[...]

Ik vond het een erg goede special, alleen wat te kort / abrupt afgelopen.

Meermaals dubbel gelegen van het lachen, vooral toen May voor het eerst de halve inhoud van z'n aquarium over zich heen kreeg :D :D :D waarna Clarkson en Hammond ook nog eens stuk gingen. Prachtig!
Ik vind TGT ook echt komisch op veel momenten, enige dat ik standaard skip is die celebrity show down omdat ik 9 vd 10 x de mensen aan tafel geeneens ken, voor de rest genoeg humor en merk dat ze meer vrijheid krijgen dan ze bij top gear kregen, zo lijkt het althans.

Ook die jokes heel s2 over Hammond die alles laat crashen, prachtig.

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-02 18:05

Major_ton

Shoot!

Ik vond eigenlijk deze eerste aflevering van Top Gear beter dan het hele afgelopen seizoen van TGT bij elkaar.

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:01
quote:
Major_ton schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:27:
Ik vond eigenlijk deze eerste aflevering van Top Gear beter dan het hele afgelopen seizoen van TGT bij elkaar.
Mee eens. Heb genoten van de aflevering. Het is minder gelul en meer auto's. Waar ik bij TGT altijd wel stukken skipte heb ik dat hier niet gedaan.

• Donstil
  • Laatst online: 19:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

Leuke eerste aflevering weer alleen wel jammer dat ze die irritante Sabine er toch steeds weer bij halen.

Verder vind ik deze reboot van TopGear best te pruimen sinds ze het doen met de drie heren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Fijne aan de drie heren bij Top Gear is dat ze gelijkwaardig zijn. Dat is bij The Grand Tour duidelijk niet het geval...

• Kaasplank
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

Na een dodelijk saai TGT seizoen eindelijk weer goed autoprogramma. Prachtige auto's, beelden en humor. Ook het stukje met de gast was leuk en kort genoeg om niet door te hoeven spoelen.

Ik ben tof want van meuk die ik gekocht heb maak ik een lijstje in mijn handtekening!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14-02 18:11
Was een goede aflevering, maar niets speciaal. Als ik met een glimlach kan kijken, is het al goed, en dat was zo. Ik kick echter wel op Utah scenery dus dat zal ook wel geholpen hebben...
Gast was ok maar mogelijks enkel omdat het 1) een comedian was en 2) ik hem kende.
De interactie tss de 3 voelt wel nog altijd wat geforceerd en braafjes aan. Ik denk dat ik nog altijd liever het gezeik van 3 clodhopping old imbeciles aanhoor.
Stand van zaken voor mij: TGT>TG.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik vind het allebei wel leuke shows, ik hoef ook geen favorieten te kiezen want ik kan ze allebei wel zien en vind ze leuk. Ik vond de eerste TG episode echter niet beter dan wat TGT heeft laten zien dit seizoen. De challenges met de V8's vond ik de meest nutteloze ooit verzonnen zonder opzettelijk nutteloos te willen zijn.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Donstil schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:15:
Leuke eerste aflevering weer alleen wel jammer dat ze die irritante Sabine er toch steeds weer bij halen.

Verder vind ik deze reboot van TopGear best te pruimen sinds ze het doen met de drie heren.
Dit, erg leuke aflevering!

Ik vind alleen Matt qua inleiding / begeleidende tekst vaak nog wat monotoon overkomen.

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19:18

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
TommyGun schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:04:
[...]

Dit, erg leuke aflevering!

Ik vind alleen Matt qua inleiding / begeleidende tekst vaak nog wat monotoon overkomen.
Ik vind hem telkens beter worden, net als de synergy tussen de 3 presentators..
Voor mijn gevoel zijn deze drie nu het zelfde nivo als season 2/3 van 'new TG' destijds.. en gezien hun leeftijden hebben ze meer shelf-life dan TGT... de oude crew gaat het nog maar 2 seizoenen doen vermoed ik.. als ze dat al halen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Er is/was een contract voor 3 seizoenen, volgens mij was het met name May die zich afvraagt hoelang hij dit nog kan en wil doen. Ook zonder het incident waardoor Clarkson weg moest bij de BBC/TopGear was dat natuurlijk een onderwerp geworden, hoe dan ook stopt het op een dag met deze 3. Ik hoop echter dat ze er nog een paar jaar mee doorgaan, zeker als ze vanaf dit niveau (dus s2 TGT) nog verbeteren :)

Heb een interview met Clarkson gezien (ik klikte wat rond op YT), waarin hij zei door te gaan zolang hij het nog wil en zolang de mensen het nog leuk vinden wat-ie doet. De dag dat dat stopt, is de dag dat hij ermee stopt zei hij toen.

Uiteraard kan ik dat nu zo 1,2,3 niet meer terug vinden 8)7

Destruction wijzigde deze reactie 28-02-2018 13:15 (5%)

• sambalbaj
  • Niet online
Leuke TG aflevering.
Road trip met thema, challenges sommige serieus andere ludiek, en een kort (!) item met gast + rondje. Wisselwerking tussen deze drie is ook prima.

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 04:05
quote:
sambalbaj schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:33:
Leuke TG aflevering.
Road trip met thema, challenges sommige serieus andere ludiek, en een kort (!) item met gast + rondje. Wisselwerking tussen deze drie is ook prima.
Over welke aflevering heb je het nu precies?

Heb trouwens geprobeerd Fifth Gear te kijken maar irriteerde me binnen een seconde aan de presentatoren dus meteen weer afgezet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Goeie aflevering zondag, de stukken met de 720S waren echt prachtig geschoten!.

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
Tortelli schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:22:
Zeker, IMHO zijn de nieuwe TG mannen de TGT mannen voorbij aan het steken.
De Bigfoot special vond ik veel leuker om te zien dan de vis special bij TGT..

De koning is dood, lang leve de nieuwe koning ;)

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

Cerenas

I have to get out of here.

quote:
ToolkiT schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:33:
[...]

Zeker, IMHO zijn de nieuwe TG mannen de TGT mannen voorbij aan het steken.
De Bigfoot special vond ik veel leuker om te zien dan de vis special bij TGT..

De koning is dood, lang leve de nieuwe koning ;)
Vanaf welk seizoen is Top Gear weer leuk? Ik ben na de drie mannen weggegaan zijn gestopt, omdat het erg slecht zou zijn, maar nu lees ik hier aardig wat positieve dingen dus ik ben wel benieuwd.

LinkedIn | Twitter | Steam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
Cerenas schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:13:
[...]

Vanaf welk seizoen is Top Gear weer leuk? Ik ben na de drie mannen weggegaan zijn gestopt, omdat het erg slecht zou zijn, maar nu lees ik hier aardig wat positieve dingen dus ik ben wel benieuwd.
Gewoon zondagavond 21:00 lekker zelf kijken, en een eigen mening opbouwen. ;)
Wat ik sowieso mis bij TGT is die uitzendtijd van zondagavond negen uur. Dat was gewoon een vaste traditie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
Cerenas schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:13:
[...]

Ik ben zelf juist gestopt met The Grand Tour na het eerste seizoen. Het gaat gewoon -te- weinig over auto's. Ja, het is een entertainmentshow, maar vroeger was het niet ZO erg met het slap gelul. Ze zijn imho niet eens grappig meer.

Eerste nieuwe seizoen (S23) van Top Gear was zwaar door die schreeuwlelijk, maar sindsdien geniet ik er volop van. Prachtig camerawerk (zoals altijd) en drie goede presentatoren (met Harris bovenaan de lijst en LeBlanc en Reid op een gedeelde tweede plek). LeBlanc doet het overigens verrassend goed en Reid kan ik ook waarderen om z'n humor en jeugdigheid. Indien nodig komen Sabine (voor het rijden) en Eddie (om de rest te zieken :+ ) erbij. Daarnaast is de verhouding tussen auto's en geklets veel beter.

You save everyone, but who saves you?

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Wat S_Chief zegt, vorig seizoen is ook al erg leuk. Zoals altijd moeten nieuwe presentatoren op elkaar ingespeeld raken. En dat is dit seizoen alweer wat duidelijker dan vorig.
In Seizoen 23 was er geen groepsdynamiek. Die schreeuwlelijk eiste alle aandacht op.

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

Cerenas

I have to get out of here.

Dank voor jullie antwoorden, binnenkort maar eens een episode proberen dan! :)

LinkedIn | Twitter | Steam

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
Tortelli schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:22:
Dan kan ik ook de Extra Gear aanbevelen die bij deze aflevering hoort, mocht je die nog niet gezien hebben.

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Misschien komt het omdat ik inmiddels op vakantie 16 seizoenen Top Gear heb zitten bingen (m'n vrouw fluit soms onbewust de titelmuziek :D)...

Maar toen Chris zo over die zonnige wegen zag rijden in die McLaren hoorde ik Hammond 's stem :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

quote:
S_Chief schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:04:
[...]

Ik ben zelf juist gestopt met The Grand Tour na het eerste seizoen. Het gaat gewoon -te- weinig over auto's. Ja, het is een entertainmentshow, maar vroeger was het niet ZO erg met het slap gelul. Ze zijn imho niet eens grappig meer.
Het 1e seizoen was inderdaad ronduit ruk. Maar zo te horen heb je het 2e nog niet bekeken, dat zou ik toch maar eens doen. Ze hebben geluisterd naar alle kritiek en dit seizoen was een hele grote verbetering op het 1e imo.

• heuveltje
  • Laatst online: 13:26

heuveltje

KoelkastFilosoof

Onder het mom, er zijn ook nog andere carshows :)

The bearded wonder van Fast N Loud heeft een eigen tv show gekregen
Shifting.Gears.with.Aaron.Kaufman
Helaas moet ik zeggen dat ik een stuk enthousiaster was toen ik dat hoorde, dan nadat ik hem gezien had ;)

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:01
Resultaat van het driften deed mij echt pijn om te zien. Arme Rx7. Voor de rest leuke aflevering!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voor mij was het de beste tot nu toe met een duidelijk thema, geen gasten, all about the cars and culture, maar een paar nutteloze races ertussen.

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
De laatste aflevering van Top Gear begon met een hoog onzin gehalte met al die Japanse tekenfilm achtige dingen tussen door. Gelukkig werd dat gedurende de aflevering minder waardoor die toch geslaagd was.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Ha, toch nog die lippenstift :D moest er gelijk aan denken.

Vond hem wel weer leuk :)

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20:28
Hier een beetje laat inmiddels ook de eerste aflevering van seizoen 25 gezien. En vond hem gelijk vele male beter dan het hele 2e seizoen van TGT. Veel minder geforceerd, minder het "kijk eens hoeveel budget we hebben" sfeertje.

Waar de chemie tussen de 3 bejaarden er echt uit is, vind ik het nieuwe TG team erg leuk op elkaar inspelen.
Heb ook al aardig wat geruchten gehoord/gelezen dat TGT seizoen 3, waarschijnlijk ook de laatste is. Schijnt dat de kijkcijfers bar tegenvallen.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:41

Damian

Insane Obtrusion

Oke, ik ben op het punt gekomen dat ik Top Gear echt leuker vind dan The Grand Tour. De laatste 3 afleveringen waren echt super goed in elkaar gezet, humor was prima, en Matt is echt heerlijk om naar te kijken.

• asing
quote:
heuveltje schreef op zondag 11 maart 2018 @ 06:14:
Onder het mom, er zijn ook nog andere carshows :)

The bearded wonder van Fast N Loud heeft een eigen tv show gekregen
Shifting.Gears.with.Aaron.Kaufman
Helaas moet ik zeggen dat ik een stuk enthousiaster was toen ik dat hoorde, dan nadat ik hem gezien had ;)
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en het valt mij ook tegen. Het is natuurlijk een beetje hetzelfde als Fast n Loud maar de show heeft uiteraard veel minder budget en ik mis wisselwerking, chemie en de over-the-top builds die Aaron wel deed voor FnL. Ik wil het niet hardop roepen maar het is een beetje saai zonder Richard.
quote:
LordSinclair schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:34:
De laatste aflevering van Top Gear begon met een hoog onzin gehalte met al die Japanse tekenfilm achtige dingen tussen door. Gelukkig werd dat gedurende de aflevering minder waardoor die toch geslaagd was.
Dat onzin gedeelte (het is enorm cultuur in Japan) hebben ze rechtstreeks van zichzelf gekopieerd. Zoek de test van Hammond maar eens op met de Lexus LFA.

Bij de weg, het nieuwe seizoen van American Chopper is al begonnen met een preview aflevering. Het was weer als vanouds genieten. Wat je wel enorm merkt is dat de shops draaiden op de show. Ze hebben bijna geen monteurs meer over en Paul Jr is verhuisd naar een hele kleine shop.

asing wijzigde deze reactie 14-03-2018 19:42 (10%)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

quote:
asing schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 19:40:
[...]
[...]
Bij de weg, het nieuwe seizoen van American Chopper is al begonnen met een preview aflevering. Het was weer als vanouds genieten. Wat je wel enorm merkt is dat de shops draaiden op de show. Ze hebben bijna geen monteurs meer over en Paul Jr is verhuisd naar een hele kleine shop.
Wat, gaan ze weer door? :o Totaal gemist, goed dat je het zegt, dat wordt weer smullen :D >:)

Wat ziet Mikey er trouwens gezond uit zeg! Lang niet zo dik meer... In z'n gezicht dan.

steveman wijzigde deze reactie 14-03-2018 23:20 (7%)

• asing
quote:
steveman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:44:
[...]

Wat, gaan ze weer door? :o Totaal gemist, goed dat je het zegt, dat wordt weer smullen :D >:)

Wat ziet Mikey er trouwens gezond uit zeg! Lang niet zo dik meer... In z'n gezicht dan.
Ja ze bleven goed onder de radar :/ . Ik vind vooral senior oud geworden. Wit dun haar en hij loopt ook een stuk stroever.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
[...]

Dat onzin gedeelte (het is enorm cultuur in Japan) hebben ze rechtstreeks van zichzelf gekopieerd. Zoek de test van Hammond maar eens op met de Lexus LFA.
Het nieuwe TG seizoen is erg vermakelijk tot dusver, maar bij die laatste aflevering (dus Japan) had ik zoiets van; heh, dit heb ik toch al eens gezien? Twijfelde of dat nu een eerdere TG aflevering was of (deels) Wheeler Dealers.

EDIT: en volgens mij zelfs bij TGT vorig seizoen?

TommyGun wijzigde deze reactie 15-03-2018 07:57 (4%)

• asing
quote:
TommyGun schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 07:56:
[...]

Het nieuwe TG seizoen is erg vermakelijk tot dusver, maar bij die laatste aflevering (dus Japan) had ik zoiets van; heh, dit heb ik toch al eens gezien? Twijfelde of dat nu een eerdere TG aflevering was of (deels) Wheeler Dealers.

EDIT: en volgens mij zelfs bij TGT vorig seizoen?
Here you go :) :

Video: https://www.youtube.com/watch?v=zrLocZavR6g

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Ik bedoelde eigenlijk die veiling en dat neon gebeuren :)

EDIT: de veiling was bij Trading Up;

TommyGun wijzigde deze reactie 15-03-2018 09:16 (15%)

• asing
quote:
TommyGun schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:55:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk die veiling en dat neon gebeuren :)

EDIT: de veiling was bij Trading Up;

[video]
Die veiling zat in ieder geval in de TG aflevering waar Richard die jaren 20 Engelse auto kocht waar zijn opa nog aan gewerkt zou hebben, James had een lichtblauwe Citroen en wat Jeremy had weet ik niet meer. Eén van de challenges was een rallye rijden waarbij Richard een dwerg had en James een type dom blondje. :P

Edit : trading up heb ik niet gevolgd, ik vond er niets aan.

asing wijzigde deze reactie 15-03-2018 09:27 (4%)

• Ome Ernst
  • Niet online
quote:
LordSinclair schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:34:
Ik had eerst ook zoiets van, moet dat nou, maar het is natuurlijk wel echt iets wat bij Japan hoort.
Gaandeweg toen dat bezig was, had ik zoiets van, ja best wel passend.

Zie het als een interieur wat niet je smaak is, maar wel met een gedachte erachter waarmee het is samengesteld, in tegenstelling tot een bij elkaar geraapt zootje.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dat camera werk van Top Gear en de opbouw van een film blijft toch echt van een ongekend hoog niveau, heb echt genoten van de Japan aflevering. Dat met die tekenfilm dingen vond ik juist wel gaaf dat ze experimenteren met nieuwe editie methodes.

Het leuke aan TG in verhouding tot TGT vind ik dat het budget van de eerste er niet zo dik bovenop ligr, er worden geen dingen gesloopt om het slopen.
Het huidige TG duo is ook goed op elkaar afgestemd, Leblanc is de rustige, kalmerende factor, waar Harris de coureur is die altijd wil winnen en zich opwind. Reid is de jonge enthousiast sidekick die een erg prettige stem en manier van vertellen heeft

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

quote:
Brilsmurfffje schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:02:
Dat camera werk van Top Gear en de opbouw van een film blijft toch echt van een ongekend hoog niveau, heb echt genoten van de Japan aflevering. Dat met die tekenfilm dingen vond ik juist wel gaaf dat ze experimenteren met nieuwe editie methodes.

Het leuke aan TG in verhouding tot TGT vind ik dat het budget van de eerste er niet zo dik bovenop ligr, er worden geen dingen gesloopt om het slopen.
Het huidige TG duo is ook goed op elkaar afgestemd, Leblanc is de rustige, kalmerende factor, waar Harris de coureur is die altijd wil winnen en zich opwind. Reid is de jonge enthousiast sidekick die een erg prettige stem en manier van vertellen heeft
Mwoah, het slopen van die rijstbakken vond ik toch wel weer typisch iets van het oude Top Gear. Mijn vriendin kijkt met veel plezier mee maar word toch altijd wel semi-boos als ze zinloos auto's gaan slopen :P

• Buzz_Fuzz
quote:
Bwa

:+

• heuveltje
  • Laatst online: 13:26

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
[...]

Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en het valt mij ook tegen. Het is natuurlijk een beetje hetzelfde als Fast n Loud maar de show heeft uiteraard veel minder budget en ik mis wisselwerking, chemie en de over-the-top builds die Aaron wel deed voor FnL. Ik wil het niet hardop roepen maar het is een beetje saai zonder Richard.
Dat dus. Ik had verwacht Aaron meer te zien sleutelen, maar hij is eigenlijk amper in beeld geweest. en al helemaal niet sleutelend. En hoewel ik RR ook vaak te overdreven vind, mist deze serie echt wat SJEU.

ZIjn ploeg zal vast wel goed werken, maar je ziet amper wat ze doen, en echt interessante interactie is er ook nog niet.

Gister inhaal actie van de drie eerste afleveringen van TopGear gehad. Valt inderdaad helemaal niet tegen :)

heuveltje wijzigde deze reactie 15-03-2018 17:17 (6%)

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
Het hoort wel een beetje bij de show dat er dingen kapot gaan en is ook niet erg, maar bij TGT was het wel erg nadrukkelijk aanwezig.
Die aflevering in Africa, een land wat amper wat heeft ga je auto's slopen en eten verspillen..
Die aflevering in Barbados, moest ook van alles stuk
Die aflevering in Amerika waar als die Jaguars kapot moesten, het was vermakelijk en het slopen lag er wel minder dik bovenop maar toch.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat 'slopen' deden ze in Top Gear ook al, soms zelfs met splinternieuwe auto's (als ze een normaal model moesten testen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

quote:
Brilsmurfffje schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:19:
[...]

Die aflevering in Africa, een land wat amper wat heeft ga je auto's slopen en eten verspillen..
Dat was ook wat ik dacht toen ik het zag, ik mag toch hopen dat TGT off-cam wel e.e.a aan hulpvoorziening gebracht heeft voor dat dorpje waar ze eindigden.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat was minder inderdaad, dat voelde bij mij ook vreemd, ik mag ook hopen dat ze dat hebben gedaan maar dan had ik ook nog wel een soort uitleg/disclaimer verwacht (een paar regels tekst ofzo voor 4 seconden in beeld), maar dat deden ze ook niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
Destruction schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Dat was ook wat ik dacht toen ik het zag, ik mag toch hopen dat TGT off-cam wel e.e.a aan hulpvoorziening gebracht heeft voor dat dorpje waar ze eindigden.
Waarom heeft zo`n dorpje per definitie hulp nodig ?

Omdat ze buiten leven ?

Hoe weet jij dat ze niet elke week al een vrachtwagen aan spullen meekrijgen, kopen, enzzz...

How do you save a random generator ?

• Buzz_Fuzz
quote:
Brilsmurfffje schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:19:
[...]

Het hoort wel een beetje bij de show dat er dingen kapot gaan en is ook niet erg, maar bij TGT was het wel erg nadrukkelijk aanwezig.
Die aflevering in Barbados, moest ook van alles stuk
Die aflevering in Amerika waar als die Jaguars kapot moesten, het was vermakelijk en het slopen lag er wel minder dik bovenop maar toch.
Ik volg je daarin niet volledig. Ja slopen hoort er bij, maar ik zou niet zeggen dat het er superdik op ligt bij TGT vs TG. Iig, ik erger er mij totaal niet aan. Wat betreft Barbados zie ik zelfs niet echt wat je bedoelt, buiten een oude verroeste boot en wat strandstoelen...

In TG werd er ook méér dan genoeg gesloopt. En zelfs als er gesloopt werd met een ogenschijnlijk doel (een challenge, "consumer advice", ...) dan nog blijft uiteindelijk gewoon "slopen om te slopen" natuurlijk :P

YouTube: Top Gear: Top 10 Car Wrecks
YouTube: Killing a Toyota Part 1 | Top Gear | BBC
YouTube: Top Gear fail and crash compilation
YouTube: 10 Best Caravan Crashes | Top Gear
YouTube: Brick Wall Crash Test | DIY Top Gear | Top Gear Uncovered
YouTube: "Modern Peugeot Driver" Adventures | Top Gear | Series 22 ...
YouTube: Car crashes and splits Limo in half - Top Gear - Taxi Race
YouTube: Ford Sierra Crash @ Top Gear HQ

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

quote:
Buzz_Fuzz schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:04:
[...]

Ik volg je daarin niet volledig. Ja slopen hoort er bij, maar ik zou niet zeggen dat het er superdik op ligt bij TGT vs TG. Iig, ik erger er mij totaal niet aan. Wat betreft Barbados zie ik zelfs niet echt wat je bedoelt, buiten een oude verroeste boot en wat strandstoelen...

In TG werd er ook méér dan genoeg gesloopt. En zelfs als er gesloopt werd met een ogenschijnlijk doel (een challenge, "consumer advice", ...) dan nog blijft uiteindelijk gewoon "slopen om te slopen" natuurlijk :P

YouTube: Top Gear: Top 10 Car Wrecks
YouTube: Killing a Toyota Part 1 | Top Gear | BBC
YouTube: Top Gear fail and crash compilation
YouTube: 10 Best Caravan Crashes | Top Gear
YouTube: Brick Wall Crash Test | DIY Top Gear | Top Gear Uncovered
YouTube: "Modern Peugeot Driver" Adventures | Top Gear | Series 22 ...
YouTube: Car crashes and splits Limo in half - Top Gear - Taxi Race
YouTube: Ford Sierra Crash @ Top Gear HQ
En dan sla je hier nog de vele piano's die op auto's gevallen zijn over, volgens mij :P

Het hoort er inderdaad een beetje bij, ik vind het verschil tussen destijds TG en nu TGT ook niet zo heel groot.
quote:
enchion schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:47:
[...]

Waarom heeft zo`n dorpje per definitie hulp nodig ?

Omdat ze buiten leven ?

Hoe weet jij dat ze niet elke week al een vrachtwagen aan spullen meekrijgen, kopen, enzzz...
Per definitie? Dat beweer ik niet. Zoals het dorpje in beeld gebracht werd wekt het wel de indruk dat dat een dorpje is waar hulp echt nodig is. Ik snap wel dat om die reden de aflevering mensen in het verkeerde keelgat geschoten is, omdat er toch voedsel verkloot werd. In reactie daarop geef ik aan dat ik hoop dat TGT daar off-cam wel wat hulpmiddelen geboden heeft.

Ik beweer verder niet dat ik verder iets weet, ik zou niet weten hoe dat dorpje heet en ik heb inderdaad totaal geen idee of er niet al elke week een vrachtwagen aan spullen komt. Ik kan oordelen op wat ik heb gezien, mij persoonlijk heeft het totaal niet gestoord overigens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
quote:
Destruction schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:15:

En dan sla je hier nog de vele piano's die op auto's gevallen zijn over, volgens mij :P

Het hoort er inderdaad een beetje bij, ik vind het verschil tussen destijds TG en nu TGT ook niet zo heel groot.
En vergeet de legendarische Dacia Sandero niet

:D

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

quote:
LordSinclair schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:17:
[...]

En vergeet de legendarische Dacia Sandero niet

[video]

:D
Die was inderdaad mooi. May helemaal blij met z'n cadeautje :P

Het 1e seizoen was ruk, dat heeft ze kijkers gekost. Het 2e vond ik echt goed, al zaten er nogsteeds afleveringen en segmenten bij waarvan ik denk: laat lekker zitten.. Ik ben benieuwd wat het 3e gaat worden, en of Amazon er daarna nog mee door wil. Er gaan verhalen dat de kijkcijfers ze toch wel behoorlijk tegenvallen. Ik denk dat met name seizoen 1 daar schuldig aan is. Veel mensen vonden dat niet leuk en hebben voor S2 de moeite niet meer genomen.

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15:22
quote:
Destruction schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:44:
[...]

Die was inderdaad mooi. May helemaal blij met z'n cadeautje :P

Het 1e seizoen was ruk, dat heeft ze kijkers gekost. Het 2e vond ik echt goed, al zaten er nogsteeds afleveringen en segmenten bij waarvan ik denk: laat lekker zitten.. Ik ben benieuwd wat het 3e gaat worden, en of Amazon er daarna nog mee door wil. Er gaan verhalen dat de kijkcijfers ze toch wel behoorlijk tegenvallen. Ik denk dat met name seizoen 1 daar schuldig aan is. Veel mensen vonden dat niet leuk en hebben voor S2 de moeite niet meer genomen.
Ik zag toevallig vandaag dit artikel
Waar dit plaatje in staat:

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

quote:

Ditto, ik vond de Japan aflevering ook top. Ookal was het zonde van die 2 autos.. om maar over die clasic Porsche te zwijgen.. maar dat is het leuke van series als dit.. die lui doen waar wij over dromen...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

quote:
ToolkiT schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:12:
[...]

Ditto, ik vond de Japan aflevering ook top. Ookal was het zonde van die 2 autos.. om maar over die clasic Porsche te zwijgen.. maar dat is het leuke van series als dit.. die lui doen waar wij over dromen...
Ik droom niet van het slopen van auto's :/

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
Damian schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Ik droom niet van het slopen van auto's :/
Ook niet van driften van 2 autos aan elkaar? vond ik wel cool, maar ga ik zelf nooit doen want sloopt mijn auto..

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

quote:
ToolkiT schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:17:
[...]

Ook niet van driften van 2 autos aan elkaar? vond ik wel cool, maar ga ik zelf nooit doen want sloopt mijn auto..
Nee niet echt :/

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is nu TG ook nog alternatief/achteraf te bekijken? Dacht eerst dat ze best snel op Netflix ofzo zouden komen, maar daar zie ik nog weinig van.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Net de derde aflevering van Top Gear gekeken en vond het een prachtige aflevering.
Mooie beelden en interessant item over auto cultuur aldaar.

• sambalbaj
  • Niet online
Japan aflevering was echt genieten.
Super leuk gedaan, ook veel behandeld en ook genoeg ongein.
Fukushima was indrukwekkend, die veiling en challenges leuk en Rory had een nacht uit F&F Tokyo Drift.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
De vierde aflevering vond ik weer erg leuk om te kijken. Vooral die pretoogjes van Harris aan het einde met de deux chevaux "What's the water temperature?". En de auto bleef heel aan het einde! Zelfs de race was beschaaft, terwijl ik een hoop actie verwachte omdat Harris zijn nekkraag om deed.

@ToolkiT, Dat werk wellicht in de UK mooi, maar hier in Nederland krijg je direct de melding dat je je buiten de UK bevindt en het daarom niet werkt,

LordSinclair wijzigde deze reactie 19-03-2018 08:44 (20%)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:38:
Is nu TG ook nog alternatief/achteraf te bekijken? Dacht eerst dat ze best snel op Netflix ofzo zouden komen, maar daar zie ik nog weinig van.
BBC iPlayer uiteraard.. https://www.bbc.co.uk/iplayer
Maar weet niet of daar tegenwoordig een lock op zit waar je alleen kan kijken als je kijk en luister geld hebt betaald? of Geolock?

ToolkiT wijzigde deze reactie 19-03-2018 08:43 (4%)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
LordSinclair schreef op maandag 19 maart 2018 @ 08:33:
De vierde aflevering vond ik weer erg leuk om te kijken. Vooral die pretoogjes van Harris aan het einde met de deux chevaux "What's the water temperature?". En de auto bleef heel aan het einde! Zelfs de race was beschaaft, terwijl ik een hoop actie verwachte omdat Harris zijn nekkraag om deed.

@ToolkiT, Dat werk wellicht in de UK mooi, maar hier in Nederland krijg je direct de melding dat je je buiten de UK bevindt en het daarom niet werkt,
Iplayer was ik al bang voor dat het locked is.. in de UK zijn ze er ook strenger op want veel studenten nemen geen TV license meer en kijken alles online.. maar BBC mag je online alleen kijken met TV license..

Die 2CV kwam me bekend voor, want Harris had er in zijn drivetime verleden ook een filmpje over gemaakt:

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Leuke aflevering weer :) Al kan ik me ook May herinneren met een toen nog militaire U2...

En hoorde ik nou 2x Agnes Obel... ? Of nee... Wintergatan op het laatst, met de pianoversie van de Marble Machine.

https://www.tunefind.com/show/top-gear-uk/season-25/57882

Hmm... "What's the piano music played when the criterion is featured?" --> Comptine d`un autre ete - l`apres-midi by Yan Tiersen.

Laaat ook maar :P

steveman wijzigde deze reactie 19-03-2018 11:09 (63%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 20:48
quote:
steveman schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:57:
Hmm... "What's the piano music played when the criterion is featured?" --> Comptine d`un autre ete - l`apres-midi by Yan Tiersen.
Ook wel bekend als "die k#tmuzak die de hele dag door wordt gespeeld op die openbare piano's op stations" :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Net de vierde aflevering gezien en ik denk dat ik om ben en Top Gear beter vind dan The Grand Tour.
Er zit gewoon meer oprechte lol in en meer hart voor auto's.

• FiXeR.nl
  • Niet online
quote:
Tijntje schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:03:
Net de vierde aflevering gezien en ik denk dat ik om ben en Top Gear beter vind dan The Grand Tour.
Er zit gewoon meer oprechte lol in en meer hart voor auto's.
De pretoogjes van Harris waren echt oprecht. :D Qua presentatie in de studio vond ik het oude trio beter. Matt acteert meer dan hij presenteert als stijl, maar de fun en energie die van de items afstraalt is dit vééééél beter dan TGT.

Voor nu vind ik TG beter. :)

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

quote:
FiXeR.nl schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:13:
[...]

De pretoogjes van Harris waren echt oprecht. :D Qua presentatie in de studio vond ik het oude trio beter. Matt acteert meer dan hij presenteert als stijl, maar de fun en energie die van de items afstraalt is dit vééééél beter dan TGT.

Voor nu vind ik TG beter. :)
Klopt, maar ik spoel meestal de interviews toch al door.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Leuke nieuwe aflevering van Top Gear! Wat mij betreft bieden ze ook een perfecte mix van fatsoenlijke informatie over auto's, leuke achtergronden en een gezonde dosis humor en gescripte zaken. Wat The Grand Tour doet is vooral over the top, steeds extremer, maar dat gaat vervelen. Top Gear biedt een leuke mix en je weet aan het begin nooit wat je voorgeschoteld gaat krijgen. Ja, ze doen ook road trips die wat meer over the top zijn, maar daar zit wel een stuk informatie doorheen gemixt en het voelt allemaal gewoon wat natuurlijker.

Dus ik sluit me aan bij anderen hier: Top Gear is The Grand Tour voorbij qua genot om het te kijken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online
De pest met deze twee programma's is, zelfs al zijn ze slecht. Dan /nog/ is het mijlenver beter dan alle andere autoprogramma's bij elkaar.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Ome Ernst schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:58:
De pest met deze twee programma's is, zelfs al zijn ze slecht. Dan /nog/ is het mijlenver beter dan alle andere autoprogramma's bij elkaar.
Petrolicious is best oké, maar niet echt hetzelfde als TG of TGT. Zijn meer portretten over auto's en hun eigenaren, maar zit vaak héél erg goed in elkaar. Als je van mensen en hun passie voor bepaalde auto's houdt dan is het echt geweldig om te zien. Bomvol (achtergrond)informatie en mooie beelden :)

• asing
Even een shameless plug :+ . Op aanraden van iemand heb ik een proefabonnement bij MotorTrend OnDemand afgesloten. Ik kijk heel veel auto series en heb een bloedhekel aan reclame. Ook heb ik geen zin om voor iedere serie mijn DVR van Ziggo te programmeren. Die neemt namelijk ook alle herhalingen op en als er een nieuw seizoen is kan je het opnieuw instellen :X .

Ik had een tijdje Amazon Prime maar daarvoor moest je extra betalen voor de autoprogramma's, ze liepen vaak achter en in Nederland heb je heel veel regio restricties.

Zo niet MTOD : Shifting Gears S01E03 heb ik gisteren al gekeken, FnL E02 staat er ook al op en het op Discovery aangekondigde Goblin Garage zit al aan E02. Dat is overigens een leuke serie, waar shifting Gears een beetje tegenvalt. Ook Diesel Brothers staat er al op met een nieuw seizoen.

Daarnaast staan er veel oude series op, waaronder American Chopper, Chasing Classic Cars, Overhaulin en meer van die series.

Voor de echte petrolhead kan ik het enorm aanraden!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
asing schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:20:
Even een shameless plug :+ . Op aanraden van iemand heb ik een proefabonnement bij MotorTrend OnDemand afgesloten. Ik kijk heel veel auto series en heb een bloedhekel aan reclame. Ook heb ik geen zin om voor iedere serie mijn DVR van Ziggo te programmeren. Die neemt namelijk ook alle herhalingen op en als er een nieuw seizoen is kan je het opnieuw instellen :X .

Ik had een tijdje Amazon Prime maar daarvoor moest je extra betalen voor de autoprogramma's, ze liepen vaak achter en in Nederland heb je heel veel regio restricties.

Zo niet MTOD : Shifting Gears S01E03 heb ik gisteren al gekeken, FnL E02 staat er ook al op en het op Discovery aangekondigde Goblin Garage zit al aan E02. Dat is overigens een leuke serie, waar shifting Gears een beetje tegenvalt. Ook Diesel Brothers staat er al op met een nieuw seizoen.

Daarnaast staan er veel oude series op, waaronder American Chopper, Chasing Classic Cars, Overhaulin en meer van die series.

Dan kan deze ook niet ontbreken is gewoon te kijken in volle glorie op YouTube
YouTube: Epic Drives

Motor Trend Epic Drives

• asing
quote:
Brilsmurfffje schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:44:
[...]

Dan kan deze ook niet ontbreken is gewoon te kijken in volle glorie op YouTube
YouTube: Epic Drives

Motor Trend Epic Drives
Ik ben pas net begonnen met "Bingen" :P , er is teveel om het allemaal te kijken.

• Dannisi
  • Laatst online: 15:22
quote:

En Roadkill en Roadkill Garage ;)

There is no place like 127.0.0.1

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

quote:

Interesant, Mighty Car Mods had net een goed artikel over hun move geschreven:
https://mightycarmods.com...ho-is-going-to-pay-for-it

• asing
quote:
ToolkiT schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Interesant, Mighty Car Mods had net een goed artikel over hun move geschreven:
https://mightycarmods.com...ho-is-going-to-pay-for-it
Heel helder uiteengezet ;) . Feit is dat goed filmen en presenteren niet goedkoop is en iemand moet dat ophoesten. In dit geval de abonnees van MTOD. Voor iedereen telt uiteraard het aanbod versus de prijs en Voor mijn gevoel is dat helemaal prima.

Het nadeel van de MTOD website is dat je eerst lid moet worden voor je kan zien wat erop staat, maar dat kan 2 weken voor nop. :)

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True