En dat juist terwijl de laatste keer er eindelijk echt wat internationaal bekendere gasten warensambalbaj schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:40:
Die gasten mogen ze wel weer schappen bij TGT. Duurt echt veel te lang, personen vrij onbekend en niet boeiend en daardoor dat 1 tegen 1 rondje ook niet interessant. Laatste keer kon ik tussendoor de hele afwas doen.
Voor de rest is het wel een vermakelijk seizoen.
Wacht eventjes?sambalbaj schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:40:
Die gasten mogen ze wel weer schappen bij TGT. Duurt echt veel te lang, personen vrij onbekend en niet boeiend en daardoor dat 1 tegen 1 rondje ook niet interessant. Laatste keer kon ik tussendoor de hele afwas doen.
Voor de rest is het wel een vermakelijk seizoen.
De eerste keer wel dat ik hem helemaal gekeken heb maar prima vermaakt met die mensen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dominic Cooper is nog bekender zelfs denk ik:pTouchdomex schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:42:
[...]
Wacht eventjes?Jij kent Bill Bailey niet?
Vrij bekende brit in het comedy gedeelte.
De eerste keer wel dat ik hem helemaal gekeken heb maar prima vermaakt met die mensen.
AH FUCK DAAR KEN IK ZIJN KOP VAN NATUURLIJK!Terranova schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:46:
[...]
Dominic Cooper is nog veel bekender zelfs
Ik vroeg het mij al af en nu je het zegt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nee, allebei geheel onbekend. Vond al dat ze zo geforceerd grappig probeerden te doen. Maar comedy dus, ok.
Schijnbaar snap je niet hoe britten werken.sambalbaj schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:51:
Nee, allebei geheel onbekend. Vond al dat ze zo geforceerd grappig probeerden te doen. Maar comedy dus, ok.
Ze komen binnenkort weer met Top Gear USA. Dat kan wat meer voor je zijn
Meh, kijk juist genoeg Brits.
Maar juist TGT moest toch een internationalere uitstraling krijgen? Keert juist weer erg terug bij Brits.
Maar juist TGT moest toch een internationalere uitstraling krijgen? Keert juist weer erg terug bij Brits.
Met die mini auto reed Clarkson idd door BBC gebouw.. zelfs langs/door de BBC news studio..Destruction schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:17:
Was dat niet gewoon het BBC kantoor waar-ie doorheen reed?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Hij heeft er ook mee door een (openbare?) bibliotheek gereden, en volgens mij nog een aantal publieke plekkenToolkiT schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:38:
[...]
Met die mini auto reed Clarkson idd door BBC gebouw.. zelfs langs/door de BBC news studio..
Nee, dat was een andere auto. Hij heeft ook zelf een keer een soort auto pak gemaakt.Destruction schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:17:
Was dat niet gewoon het BBC kantoor waar-ie doorheen reed?
Edit: Jeremy reed met de Peel P50 door het BBC kantoor en heeft later een soort eigen auto gemaakt, de P45, waarmee hij onder andere door een bibliotheek reed.
P50:

P45:

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 09-01-2018 09:14 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik denk dat ze bij Amazon eindelijk doorhebben dat de mensen de show met de drie heren zo graag keken omdat het Brits was. Niet omdat die drie heren er zo knap uit zien, of zulke mooie kleding dragen of zulke goede auto reviews geven. Nee, men keek/kijkt omdat het zo'n heerlijk Britse show was/is.sambalbaj schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:56:
Meh, kijk juist genoeg Brits.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
De laatste is echt werkelijk waar geweldig.
Klassiek vermaak tijdens de Jaguar challenge
Tsurany schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 06:25:
[...]
Nee, dat was een andere auto. Hij heeft ook zelf een keer een soort auto pak gemaakt.
Edit: Jeremy reed met de Peel P50 door het BBC kantoor en heeft later een soort eigen auto gemaakt, de P45, waarmee hij onder andere door een bibliotheek reed.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
"Definitely corked..."

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nadat hij de hele fles op een ietwat boerse manier had weggezet.
Het enige wat ze gedaan hebben was deze ene minuut :
omzetten in bijna een uur vermaak en zowel Jaguar als de Jaguar rijder/eigenaar zwaar op de hak nemen.
Samen met de F-Pace was het deze keer alleen maar Jaguar en een tenenkrommende aflevering voor de marketingjongens van het merk. Benieuwd hoe ze dit recht gaan spinnen.
Op deze manier heeft Youp van het Hek in zijn eentje het merk Buckler van de markt gekregen :
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Gisteravond de 6e aflevering ook bekeken en ik ga hier volledig in mee. Leuke challenge en ook de korte tussenstukjes (conversation street & celebrity ...) waren goed te doen.bartus1989 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:13:
De laatste is echt werkelijk waar geweldig.
Mooie aflevering weer inderdaad, het lijkt voor mij ook steeds vloeiender te lopen (minder scripted, zoals eerder werd gezegd hier).Hogader schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:41:
[...]
Gisteravond de 6e aflevering ook bekeken en ik ga hier volledig in mee. Leuke challenge en ook de korte tussenstukjes (conversation street & celebrity ...) waren goed te doen.
Die flauwe grappen zoals James May die de afgrond in zou rijden en opeens de andere auto's waarmee May en Hammond mee rijden kan ik ook wel waarderen.
Heerlijke aflevering, ook dat stukje met Hamster langs de kant en die opmerking van die kerel in die Pickup, heerlijk!
Do you think anyone noticed? They didn't notice did they?Louw Post schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:58:
[...]
Mooie aflevering weer inderdaad, het lijkt voor mij ook steeds vloeiender te lopen (minder scripted, zoals eerder werd gezegd hier).
Die flauwe grappen zoals James May die de afgrond in zou rijden en opeens de andere auto's waarmee May en Hammond mee rijden kan ik ook wel waarderen.
Laatste twee afleveringen vond ik erg sterk, die zogenaamde 'unscripted' aflevering ook.
Share and Enjoy!
De laatste paar afleveringen van het nieuwe seizoen waren echt top, had ze achter elkaar gekeken en moest mijzelf erop betrappen dat ik daarna aan het opzoeken was wanneer de volgende uitkomt. Vond het tot dus toe echt niet om aan te zien en heb meermaals halverwege de tv uitgezet.
Vandaag was alweer de laatste?
/edit: ah, komen nog twee afleveringen.
[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 19-01-2018 21:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens IMDB worden het er 12, en nu zijn er dan 7 geweest, dus zouden er nog 5 moeten komen.Rivanov schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:27:
Zag ik nu echt het Mitsubishi-logo in de deurbekleding?
spoiler:

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
2? 5 zul je bedoelenRivanov schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:27:
Was weer een vermakelijke aflevering. Ik merk wel dat ik de afleveringen waarbij een lang verhaal de hele aflevering duurt, met korte onderbrekingen, leuker vind dan deze losse stukjes. Daarnaast ben ik eigenlijk ook wel weer klaar met celebrity face off, dat onderdeel mag er wat mij betreft helemaal uit. Ik spoel het nu ook elke keer door.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik heb net de laatste aflevering gekeken en dit is er eentje uit het boekje! Een supercar aan de tand voelen, wat zelfbouw geknutsel om een probleem wat niemand heeft op te lossen en een hele mooie docu over Lanciamiicker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:30:
[...]
Was weer een vermakelijke aflevering. Ik merk wel dat ik de afleveringen waarbij een lang verhaal de hele aflevering duurt, met korte onderbrekingen, leuker vind dan deze losse stukjes. Daarnaast ben ik eigenlijk ook wel weer klaar met celebrity face off, dat onderdeel mag er wat mij betreft helemaal uit. Ik spoel het nu ook elke keer door.
Ergens middenin zat nog Celebrity Face-Off maar dat heb ik geskipped. Aan de ene kant vind ik het een beetje jammer dat een programma onderdeel zo matig wordt ingevuld, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je niet iedere week dit soort juweeltjes kan produceren :
of
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UrMc4kYMZ5w]
"I bought a tank" en wat erna kwam, ik kwam niet meer bij.
En dan kan ik die ene met Rowan Atkinson niet terugvinden waarin hij uitlegt hoe zijn Phantom uit Johnny English aan een V16 blok komt
Dus ja, er mag van mij best een interview in zolang het maar een aansprekende gast is. Nu hadden ze laatst Kiefer Sutherland, de hoofdrolspeler uit Designated Survivor, maar de rest sprak gewoon niet aan.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik vond deze 2 wel aardig, wederom bevestiging dat wrestling gewoon nep is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vond de laatste aflevering lekker wegkijken
Vooral het stuk over Lancia en Audi vond ik echt heerlijk om te zien. Informatief, vette beelden, humor, perfect dus. Het stukje met de twee bekende mensen was ook wel geinig maar wat ik écht mis is een rode draad. Nu begint dat stuk telkens opnieuw. Steeds 1 vs 1 in plaats van dat er tussen alle stukjes een rode draad loopt met de tijden. Dus het boeit me gewoon niet. Het helpt ook niet echt mee dat het veelal gasten zijn die vooral bekend zijn in een specifiek stukje entertainment.
Ze proberen nog steeds iets teveel Top Gear te kopiëren. Dat format werkte perfect waardoor het nu iets te vaak aanvoelt als 'net niet' en da's jammer. Maar je kunt het roer ook niet volledig omgooien denk ik. Maar het wordt steeds een stukje beter. Seizoen 2 is sowieso een stuk beter dan seizoen 1, maar nog steeds minder sterk (in mijn ogen) dan het laatste seizoen van Top Gear.
Worstelen is gewoon theater voor rednecks
Ze proberen nog steeds iets teveel Top Gear te kopiëren. Dat format werkte perfect waardoor het nu iets te vaak aanvoelt als 'net niet' en da's jammer. Maar je kunt het roer ook niet volledig omgooien denk ik. Maar het wordt steeds een stukje beter. Seizoen 2 is sowieso een stuk beter dan seizoen 1, maar nog steeds minder sterk (in mijn ogen) dan het laatste seizoen van Top Gear.
Maar dat wist iedereen al welSinergyX schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:41:
Ik vond deze 2 wel aardig, wederom bevestiging dat wrestling gewoon nep is
[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 21-01-2018 05:40 ]
Ben het helemaal met je eens. Ook het stukje van de 1v1 celebrities, daarom was ik zelf maar op zoek gegaan naar een overall lijstje van de gasten, zodat je tenminste kan zien hoe ze het een beetje doen in vergelijking met de rest. linkjeSomerenV schreef op zondag 21 januari 2018 @ 05:39:
Ik vond de laatste aflevering lekker wegkijkenVooral het stuk over Lancia en Audi vond ik echt heerlijk om te zien. Informatief, vette beelden, humor, perfect dus. Het stukje met de twee bekende mensen was ook wel geinig maar wat ik écht mis is een rode draad. Nu begint dat stuk telkens opnieuw. Steeds 1 vs 1 in plaats van dat er tussen alle stukjes een rode draad loopt met de tijden. Dus het boeit me gewoon niet. Het helpt ook niet echt mee dat het veelal gasten zijn die vooral bekend zijn in een specifiek stukje entertainment.
[...]
Maar dat wist iedereen al welWorstelen is gewoon theater voor rednecks
Er is nog geen enkele vrouwelijke gast geweest, wel zie je net als bij TopGear dat bepaalde vrouwen wat meer naar voren staan in het publiek dan andere vrouwen
Haha dat viel mij ook al op, vooral met de shots op Clarkson staat er rechts achter hem (bijna) altijd een leuke dame.Brilsmurfffje schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:15:
Er is nog geen enkele vrouwelijke gast geweest, wel zie je net als bij TopGear dat bepaalde vrouwen wat meer naar voren staan in het publiek dan andere vrouwen
Normaal skip ik Conversation street altijd, maar dit keer was-ie wel mooi, met name het stukje over de handrem bochtenLouw Post schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Haha dat viel mij ook al op, vooral met de shots op Clarkson staat er rechts achter hem (bijna) altijd een leuke dame.
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Mooie aflevering weer, James en Richard waren wel net te laat met hun idee:
Juist positieve reclame, zeker samen genomen met de Jag die ze voor de celebrity face off gebruiken. (die aantoont dat een Jag van tegenwoordig dat stramien niet heeft)asing schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 00:40:
Samen met de F-Pace was het deze keer alleen maar Jaguar en een tenenkrommende aflevering voor de marketingjongens van het merk. Benieuwd hoe ze dit recht gaan spinnen.
Lijkt er zelfs bijna op dat het bewust gekozen is door het marketingteam van Jaguar. (auto`s van vroeger gaan ze toch niet meer verkopen, maar die van nu wel)
How do you save a random generator ?
Holy shit al die mensen die echt net op tijd wegspringen bij die rally's

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Daar zijn genoeg doden bij gevallen. Volgens mij ook een van de redenen dat Group B verboden werd. De laatste druppel viel na een fatale crash, maar het lag al onder een vergrootglas. Die wagens waren dermate snel en krachtig dat de bestuurders het niet bij hielden qua vooruit kijken en anticiperen. En als er dan een kluitje kijkers in een bocht staan dan hoef je niet lang na te denken om te beseffen dat dat geen goede combi is. Een verschil van een paar km/h in een bocht kon het verschil maken tussen levende of dode kijkers langs de weg. Sowieso ben je levensmoe als je op zo'n manier naar rally gaat kijkenCyBeR schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:45:
Holy shit al die mensen die echt net op tijd wegspringen bij die rally's
[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 26-01-2018 15:57 ]
had die dame niet the apprentice UK gewonnen 2 seizoen geleden? Leek ze erg veel op.Destruction schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Normaal skip ik Conversation street altijd, maar dit keer was-ie wel mooi, met name het stukje over de handrem bochten
https://www.instagram.com/alana_spencer_/
[ Voor 6% gewijzigd door TI_Observer op 26-01-2018 16:02 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ze lijkt er inderdaad wel op.
Anyway, zometeen ep 8 eens kijken
Anyway, zometeen ep 8 eens kijken
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Klopt, als je GT op in browser kijkt dan kan je info overlay krijgen met trivia.. en daar zeiden ze dat ze het idd was..sheez88 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:00:
[...]
had die dame niet the apprentice UK gewonnen 2 seizoen geleden? Leek ze erg veel op.
https://www.instagram.com/alana_spencer_/
EP8 is ook weer goed trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door ToolkiT op 26-01-2018 19:34 ]
Ep8 is erg goed. Begint klassiek Top Gear-niveau te evenaren. Met die Jag en Aston Martin. En eindelijk een Celebrity Face Off met interessante gasten. Zeker een petrolhead als Nick Mason (hebben ze daar in de tijd van TG niet een Enzo van geleend?) maakt het leuker.
Punctuality is the politeness of kings
Kijk ZO hoort het! Als je denkt dat de aflevering een kwartier geduurd heeft omdat je de tijd vergeet. Ik heb een zwak voor klassiekers dus de Aston en de handgebouwde Jag zijn voor mij erg leuk. Van die Jag zijn overigens meer filmpjes waarin je het bouwproces kan zien. Dan de Ford GT wat ook een heerlijk bruut ding is en Celebrity Face Off was zowaar eens leuk met bekende gasten met humor! Je kon merken dan Jeremy chemie had met die 2 en dat ze ook onder elkaar goed klikten.
Nice was al bang dat ze niet meer zouden terug komen
Moet zeggen dat ik sinds de drie van de Grand Tour weg zijn niet meer gekeken heb, maar dat ziet er nog wel leuk uit om te kijken eigenlijk!
Heb echt weer genoten van The Grand Tour, mooie aflevering met prachtige beelden.
Nu ik de trailer voor TopGear zie, merk ik wel dat de 3 heren van The Grand Tour echt oud aan het worden zijn en dat ze wat van de bravado missen die ze vroeger hadden.
Nu ik de trailer voor TopGear zie, merk ik wel dat de 3 heren van The Grand Tour echt oud aan het worden zijn en dat ze wat van de bravado missen die ze vroeger hadden.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Dat stukje in de mist ook:Tijntje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:02:
Heb echt weer genoten van The Grand Tour, mooie aflevering met prachtige beelden.
''Has anyone seen my Aston Martin? Oh, nope ... They're dogging ... Nothing to see here.
Geweldig!
En dan zegt iedereen dat het zo scripted isYonix schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:07:
[...]
Dat stukje in de mist ook:
''Has anyone seen my Aston Martin? Oh, nope ... They're dogging ... Nothing to see here.''
Geweldig!![]()
Jammer genoeg wel inderdaad. Ik denk niet dat we nog van die avontuurtjes gaan krijgen zoals in de Top Gear tijd dat ze door Afrika, Azië, Zuid-Amerika gaan reizen.Tijntje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:02:
Als je de trailer gezien hebt dan weet je dat ze dit seizoen naar Afrika gaanLouw Post schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Jammer genoeg wel inderdaad. Ik denk niet dat we nog van die avontuurtjes gaan krijgen zoals in de Top Gear tijd dat ze door Afrika, Azië, Zuid-Amerika gaan reizen.
Dat is goed om te horen! Dat waren destijds altijd de beste afleveringen voor mij.asing schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:50:
[...]
Als je de trailer gezien hebt dan weet je dat ze dit seizoen naar Afrika gaan. Dus wees niet bevreesd!
Mwa, ik vind ze nog steeds lekker brits in hun humor, dat was/is ook hun kracht miz.Tijntje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:02:
merk ik wel dat de 3 heren van The Grand Tour echt oud aan het worden zijn en dat ze wat van de bravado missen die ze vroeger hadden.
En vergeet niet dat die 3 heren al even in de business zitten;
Ik vond ze niet allemaal even goed, maar de Polar Special, Bolivia Special, Middle East Special en de Botswana Special vind ik wel juweeltjes die ik nog wel eens opnieuw bekijk.Louw Post schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Dat is goed om te horen! Dat waren destijds altijd de beste afleveringen voor mij.
Maar ook in de gewone afleveringen zaten fraaie exemplaren. Het slopen van de Toyota in seizoen 3, Hammond over het water in IJsland in seizoen 5, de rit naar Millau in seizoen 7, de Koenigsegg en Toybota in seizoen 8 om er maar een paar te noemen.
Dat gevoel zie ik terug in het tweede seizoen van The Grand Tour. Ja, het zijn oude mannen aan het worden, maar ik hoop dat ze nog even op deze weg verder rijden.
Helemaal mee eens. Wat ik wel mistte daarin was dat Rohrl een jaar later naar Audi ging.SomerenV schreef op zondag 21 januari 2018 @ 05:39:
Ik vond de laatste aflevering lekker wegkijkenVooral het stuk over Lancia en Audi vond ik echt heerlijk om te zien.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Aflevering 8 was leuk, ook eens interessante gasten, Nick Mason heeft echt een zieke collectie aan auto's, geloof dat zijn vrouw of dochter ook in de 250 GTO rijd.
Heb het idee dat rij talent (en wat ervaring op gravel) ervoor zorgt dat er erg veel verschil in rondetijden zit.
Heb het idee dat rij talent (en wat ervaring op gravel) ervoor zorgt dat er erg veel verschil in rondetijden zit.
Ze mogen van mij alleen best wat meer aandacht geven aan die vrouwelijke coureur, niemand wilde die US gast meer hebben, maar nu hoor je haar 1 ding zeggen bij de start (lets do this), dat is weer teveel de andere kant op.
Mooi stuk over Lancia en Audi, nooit geweten dat ze tot zo'n hoogte gingen om races te kunnen winnen
Mooi stuk over Lancia en Audi, nooit geweten dat ze tot zo'n hoogte gingen om races te kunnen winnen
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 29-01-2018 11:09 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad, die vrouwelijke coureur mogen ze wel tijdens wat trips inzetten als er een performance test gedaan moet worden. Wat in Top Gear de vele neven van de Stig deden dus. Niet teveel van maken maar als je toch een pro racer hebt mag die wel iets meer doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is altijd scripted tot op zekere hoogte... hebben ze een paar afleveringen terug zelfs de draak mee gestoken. Maar veel humor en momenten gebeuren gewoon en de heren kunnen daar heel goed op inspelen... dat is juist hun kracht, voor presentatoren die altijd met scripts werken zouden ze het vervelend vinden en de opnames stil komen te liggen.RobertMe schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:15:
[...]
En dan zegt iedereen dat het zo scripted is. Maar volgens mij was dat toch niet scripted (waarom anders gezichten blurren, hoor je de camera/geluidsmensen lachen, slordige beelden waarbij je apparatuur ziet, ...)
Voor de liefhebbers van autoprogramma's en het eventueel terugkijken ervan.
Afgelopen week zijn er erg veel afleveringen van oudere shows toegevoegd aan Motortrend On demand.

Veel vanaf de eerste aflevering maar heb nog niet alles gecontroleerd want niet alles boeit mij iets
Veel ben ik bij.
Het is wel een leuke collectie nu en mocht je wat missen is het een leuke aanvulling.
Ja het is betaald... Alleen wel wereldwijd beschikbaar.
Afgelopen week zijn er erg veel afleveringen van oudere shows toegevoegd aan Motortrend On demand.

Veel vanaf de eerste aflevering maar heb nog niet alles gecontroleerd want niet alles boeit mij iets
Het is wel een leuke collectie nu en mocht je wat missen is het een leuke aanvulling.
Ja het is betaald... Alleen wel wereldwijd beschikbaar.
Voor diegene die de deleted scenes van de oude top gear specials nog nooit gezien ( zoals ik ):
Meer bij deze Jijbuis persoon
Meer bij deze Jijbuis persoon
https://www.washingtonpos...t/?utm_term=.b9853bcaa69d
Ben benieuwd hoeveel grappen we hierover gaan krijgen ?

How do you save a random generator ?
Waarschijnlijk maar een paar. xDenchion schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:17:
Mijn schoonzus, wiens moeder een Duitse is, vertelde ooit eens dat haar moeder een
beetje bang is van het pufje gas wat vrijkwam als ze klaar was met het tanken van gas
voor haar auto.
Op mijn reactie, "Ow, dan is het ook geen echte Duitse" was ze laten we het heel netjes zeggen,
"Not amused".
Ze hebben het schijnbaar ook op mensen uitgeprobeerd, ik kan wel een grap bedenken met Duitsers en dat en ik zie Clarkson die ook wel makenenchion schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:17:

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
We hebben het in Nederland ook gewoon op mensen uitgeprobeerd en het zou me verbazen als dat niet in veel meer landen gebeurde, maar het is uiteraard veel leuker om grappen over Duitsers te maken.
Ik vind dit seizoen wel een stuk beter
CFO kan me niet echt boeien, maar Conversation Street is echt top.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat beloofd weer een leuke TGT vanavond:
Test van een XJ220 en Bugatti EB110SS
, ben zeer benieuwd!.
Mooi stuk is dat.Tortelli schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:43:
Test van een XJ220 en Bugatti EB110SS, ben zeer benieuwd!.
Ondanks dat de auto's oud zijn zien ze er nog redelijk modern uit.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
XJ220, wat een brute auto vond ik dat vroegerTortelli schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:43:
Test van een XJ220 en Bugatti EB110SS, ben zeer benieuwd!.
Edit, was de S
YouTube: XJ220S REVIEWED ON TOP GEAR, CLARKSON
Ep 9 was weer mooi 
).. Toen bleek dat er 2 mensen bij waren die van Joodse komaf zijn.. Needless to say, de rest van de avond is ietwat ongemakkelijk verlopen
Eerlijk is eerlijk... * Destruction doet wel vaker uitspraken/maakt wel vaker grappen die niet 100% politiek correct zijn
Maar dit was - met die kennis achteraf - echt nog wel een stap verder
* Destruction is er nogsteeds niet bepaald trots op...
Ik heb zelf een auto op gas gehad, en ik heb daar op een feestje ooit een grap over gemaakt (je kunt 'm wel raden, gok ikOme Ernst schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:54:
[...]
Waarschijnlijk maar een paar. xD
Mijn schoonzus, wiens moeder een Duitse is, vertelde ooit eens dat haar moeder een
beetje bang is van het pufje gas wat vrijkwam als ze klaar was met het tanken van gas
voor haar auto.
Op mijn reactie, "Ow, dan is het ook geen echte Duitse" was ze laten we het heel netjes zeggen,
"Not amused".

Eerlijk is eerlijk... * Destruction doet wel vaker uitspraken/maakt wel vaker grappen die niet 100% politiek correct zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Destruction op 02-02-2018 19:23 ]
Wel een duitse toch ? Die doen het het bestIk heb zelf een auto op gas gehad
Ik herken dit heel erg bij mezelf. En 99 van de 100 keer meen ik er ook helemaal niets van,Eerlijk is eerlijk... * Destruction doet wel vaker uitspraken/maakt wel vaker grappen die niet 100% politiek correct zijnMaar dit was - met die kennis achteraf - echt nog wel een stap verder
* Destruction is er nogsteeds niet bepaald trots op...
maar is het gewoon of een leuke woordspeling, of iets wat zo overduidelijk was, maar toch
op een andere manier gezegd kan worden, dat je denkt, ja dat is waar. Of soms gewoon
leuk om te shockeren.
Beetje zoals Jeremy Clarkson, om het maar ff on-topic te houden.
Een van mijn eerste schaalmodellen was van een Bugatti EB110, zo'n 20 jaar later rondje meegereden met een kennis in een EB110GT en ritten gereden met een EB110GT en/of SS in de binnenspiegel (en vooral voor meSinergyX schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:12:
[...]
XJ220, wat een brute auto vond ik dat vroegerClarkson heeft daar toch al eerder keer in gereden?
Edit, was de S
[ Voor 14% gewijzigd door Tortelli op 02-02-2018 19:48 ]
In totaal heb ik er 3 gehad, een Jap (Mazda), een Duitser (BMW) en een, ehm.. Spaans-duitser? (Seat)Ome Ernst schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:32:
[...]
Wel een duitse toch ? Die doen het het best
Volgens mij maakte ik die grap toen ik net de Mazda had gekocht, dus het was in dit geval een Jap
Yep, als het om cabaret/comedy gaat vind ik daarom o.a Youp goed. Soms wat grof, niet altijd even gepast, maar wel gewoon goede grappen[...]
Ik herken dit heel erg bij mezelf. En 99 van de 100 keer meen ik er ook helemaal niets van,
maar is het gewoon of een leuke woordspeling, of iets wat zo overduidelijk was, maar toch
op een andere manier gezegd kan worden, dat je denkt, ja dat is waar. Of soms gewoon
leuk om te shockeren.
Beetje zoals Jeremy Clarkson, om het maar ff on-topic te houden.
Oh, en inderdaad... In mijn vriendengroep zitten naast mij nog 2 petrolheads, er werd wel 's een geintje gemaakt over een Nederlandse TopGear en dat wij 3 dat dan maar zouden moeten gaan doen, waarbij ik dan inderdaad werd aangewezen als 'de Clarkson'. Ik weet nogsteeds niet of dat iets positiefs is, en het is me ook nog niet duidelijk wie ik dan precies in zijn of haar gezicht moet rammen
anyway.. Laten we het idd ontopic houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Destruction op 02-02-2018 19:51 ]
De S is er nooit geweest toch? Was het werk van een tuner dacht ik.SinergyX schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:12:
[...]
XJ220, wat een brute auto vond ik dat vroegerClarkson heeft daar toch al eerder keer in gereden?
Edit, was de S
De dragrace met een XJ220 hebben wel al vaker gezien ja. Geeft niet blijft een bruut ding.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zeker, of Hans Teeuwen. Wie ik ook erg goed vind is Alex Agnew, mocht je hem niet kennen, ik zou hem ff googlen als ik jou was.Yep, als het om cabaret/comedy gaat vind ik daarom o.a Youp goed. Soms wat grof, niet altijd even gepast, maar wel gewoon goede grappen
En de Richard ?aangewezen als 'de Clarkson'.
Iedere keer als die in beeld is, is het net of ik Bud Bundy zie.

Bugatti EB 110 SS
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
[semi-offtopic]

Hans Teeuwen is ook goed, en Agnew ken ik ook iddOme Ernst schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:10:
[...]
Zeker, of Hans Teeuwen. Wie ik ook erg goed vind is Alex Agnew, mocht je hem niet kennen, ik zou hem ff googlen als ik jou was.
Zo'n type hebben we ook in de vriendengroep, ja. Petrolhead, en de maffe idee'tjes zijn meestal leuk genoeg om aan mee te doen, maar hij is geen 'Clarkson'. Er is ook een type May, ook weer een absolute petrolhead, maar het hoeft allemaal niet zo snel en lomp[...]
En de Richard ?
Nooit in me op gekomen, maar inderdaad zegIedere keer als die in beeld is, is het net of ik Bud Bundy zie.
[afbeelding]
Sorry, maar wordt TGT gesponsord door Jaguar?
die hele aflevering over Jaguar (ep 7), die D type in ep 8 en nu de XJ220? Ook de track car is een Jag?

Kan niet stoppen met ontploffen!
DHL is ook een sponsor toch? Het zou kunnen, ik denk dat Amazon open staat voor elke zak met geld
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat lijkt me nogal duidelijk, toch? Maar het is ook geen geheim dat de 3 heren groot fan van Jaguar zijn...Bob Popcorn schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:23:
Sorry, maar wordt TGT gesponsord door Jaguar?die hele aflevering over Jaguar (ep 7), die D type in ep 8 en nu de XJ220? Ook de track car is een Jag?
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Tsja, Hammond werkt(e) bij Jaguar heBob Popcorn schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:23:
Sorry, maar wordt TGT gesponsord door Jaguar?die hele aflevering over Jaguar (ep 7), die D type in ep 8 en nu de XJ220? Ook de track car is een Jag?
Veel minder bekend, maar ik vind hem veeeel mooier, is de XJR-15. De XJ-220 was in mijn ogen veel te lomp,SinergyX schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:12:
de 15 was gewoon bijna italiaans mooi. De eerste auto die helemaal uit koolstof-kevlar was gemaakt (1991!), met een heerlijke V-12.

Er staat op Petrolicious sinds een paar dagen ook een film met deze parel.
Ja, die auto waar je standaard twee headsets kreeg om met elkaar te kunnen communicerenOme Ernst schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:47:
[...]
Veel minder bekend, maar ik vind hem veeeel mooier, is de XJR-15. De XJ-220 was in mijn ogen veel te lomp,
de 15 was gewoon bijna italiaans mooi. De eerste auto die helemaal uit koolstof-kevlar was gemaakt (1991!), met een heerlijke V-12.
[afbeelding]
Er staat op Petrolicious sinds een paar dagen ook een film met deze parel.

Ik heb de XJ220 ook altijd erg mooi gevonden, maar als ik het zo zag was de bouwkwaliteit niet bepaald goed te noemen

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Dat was de roadlegale versie van de XJR-9, die Le Mans racer, van oa Jan Lammers. In het echt ? Nice !Metalfreak schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:56:
[...]
Ja, die auto waar je standaard twee headsets kreeg om met elkaar te kunnen communicerenWas dat niet gewoon een Groep C racer die nog nét roadlegal was? Ik heb er wel eens een in het echt gezien.
Heb ooit eens een Lancia 037 zien rijden in Hoofddorp, dat was ook wel wat.
Daar hadden vroeger meer merken last van, al blonken de Engelsen en Italianen wel in uit.XJ220, bouwkwaliteit niet bepaald goed te noemen
gelukkig is er wat dat betreft wel wat veranderd, en zoals Clarkson over de huidige supercars
zei, dat ze tegenwoordig ook veel beter in de hand te houden zijn, en niet bij elke verkeerde
beweging gelijk je kop eraf bijten.
Er zit ergens in de track voor celebrity face off wel ergens een wasstraat. Die blauwe auto’s kwamen deze week bruin uit de gravel en blauw over de finish
Het lijkt er op dat die slush sneeuw op het asfalt de zijkanten weer aardig blauw krijgt inderdaad.PeaceNlove schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:40:
Er zit ergens in de track voor celebrity face off wel ergens een wasstraat. Die blauwe auto’s kwamen deze week bruin uit de gravel en blauw over de finish
De tabloids zijn weer lekker bezig:
https://www.thesun.co.uk/...-problems-the-grand-tour/
http://www.dailymail.co.u...t-five-second-memory.html
https://www.mirror.co.uk/...-richard-hammond-11964632
https://www.express.co.uk...-Jeremy-Clarkson-Top-Gear
https://www.thesun.co.uk/...-problems-the-grand-tour/
http://www.dailymail.co.u...t-five-second-memory.html
https://www.mirror.co.uk/...-richard-hammond-11964632
https://www.express.co.uk...-Jeremy-Clarkson-Top-Gear
Tja roddels hebben zelden inhoud of relevantie. Who cares, zijn job word misschien wat moeilijker. De andere twee zijn ook al bijna pensioen-gerechtigd.
Haha, bron; Jeremy Clarkson...
Die lacht zich nu de ballen uit zijn broek.

Die lacht zich nu de ballen uit zijn broek.
Schop
Ben ik de enige? IMO was deze ep echt weer TopGear like, lekker veel auto's en met name Clarkson maakte er weer een mooi zooitje van, zeker met die boot + trailer
Ben ik de enige? IMO was deze ep echt weer TopGear like, lekker veel auto's en met name Clarkson maakte er weer een mooi zooitje van, zeker met die boot + trailer
Ik ben nog niet teleurgesteld door de episodes, alleen het gasten segment is voor mij totaal oninteressant. Ik zou liever een segment zien waar ze wagens vergelijken van bv. een zelfde segment maar drastisch verschillende prijsklasse of omgekeerd. Misschien een segment waar met random mensen gepraat wordt wat auto ze hebben en het daarover hebben. Het zou relevanter zijn dan willekeurige "celebrities" die praten over hoe erg ze het verkloot hebben in de Jaguar.
Eerste aflevering van Grand Prix driver was zeer goed om aan te zien. Mij verbaastte sowieso de relatieve openheid in datgene wat je van de auto te zien krijgt. Was ook begonnen aan afl.2, en daarin wordt alleen
een gedeelte van de Honda motor geblurred. Voor de rest is eigenlijk alles open. En, je kan daar
van de vloer eten. Moseskriebels, wat is het daar schoon.
een gedeelte van de Honda motor geblurred. Voor de rest is eigenlijk alles open. En, je kan daar
[ Voor 22% gewijzigd door Ome Ernst op 10-02-2018 10:27 ]
GT was weer leuk ja, mooie aflevering met de compacte SUV's en de Tesla. Jeremy die z'n boot in meerdere stukken bij de finish krijgt en May die zinkt, heerlijk. Ook genoten van het stuk met de Tesla, mooi overdreven gedoe met de advocaten na de laatste claim van Tesla 
De gasten zijn soms wel leuk, maar deze week was Paris Hilton echt totaal oninteressant. Die andere was wel grappig, met z'n verzekeringspremie als tiener van 25.000 pond per jaar
De gasten zijn soms wel leuk, maar deze week was Paris Hilton echt totaal oninteressant. Die andere was wel grappig, met z'n verzekeringspremie als tiener van 25.000 pond per jaar
Het was weer een heerlijke aflevering! De test met de SUVs sloeg echt helemaal nergens op
maar was wel heel heel erg entertaining :D! Een zinkende James, Jeremy die zijn boot kwijt raakt en Hammond die echt gas geeft met de Macan. Ik heb het overigens even opgezocht, op een normale Stelvio kan je een trekhaak bestellen. Dat zal voor de Q versie ook kunnen maar de lijst met accessoires staat niet in de configurator.
Celebrity FO heb ik doorgespoeld toen Paris Hilton begon te praten. Jeetje wat erg was dat.
De test van de Tesla was dan weer heel geslaagd al had ik verwacht dat de advocaten er wel uit zouden komen met die falcon doors. Die zouden open moeten kunnen.
Celebrity FO heb ik doorgespoeld toen Paris Hilton begon te praten. Jeetje wat erg was dat.
De test van de Tesla was dan weer heel geslaagd al had ik verwacht dat de advocaten er wel uit zouden komen met die falcon doors. Die zouden open moeten kunnen.
"Vom Kriege" is een van 's werelds meest invloedrijke militair-strategische werken. Het boek is geschreven door de Pruisische generaal Carl von Clausewitz (1780-1831). De andere is "De kunst van het oorlogvoeren" door Sun Tzu ( 544 v.Chr.- 496 v.Chr.)asing schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:52

Ik heb mijn versie stilletjes huilend ergens op een verlaten afvalberg verbrand..
Nee wat ze in topgear vertelde klopt. Er kan inderdaad geen trekhaak op de Stelvio Quadrifoglio.asing schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:52:
Het was weer een heerlijke aflevering! De test met de SUVs sloeg echt helemaal nergens opmaar was wel heel heel erg entertaining :D! Een zinkende James, Jeremy die zijn boot kwijt raakt en Hammond die echt gas geeft met de Macan. Ik heb het overigens even opgezocht, op een normale Stelvio kan je een trekhaak bestellen. Dat zal voor de Q versie ook kunnen maar de lijst met accessoires staat niet in de configurator.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je bent niet de enige hoor!Destruction schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:06:
Schop
Echt weer een GT-TG aflevering op z'n best!
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Laatste ep is dus een Mozambique special.
Maar ondertussen zie ik YouTube: The Grand Tour Behind the Scenes in Colombia, gespot in Colombia. De beschrijving maakt vermelding van "special for this season". Dus of er komt nog een special, of ze zijn fout en ze zijn al bezig met S3...
EDIT: got it, dus wel degelijk een nieuwe special, maar wordt los van dit seizoen beschikbaar gesteld: http://topgear.wikia.com/wiki/Colombia_Special_(TGT)
Maar ondertussen zie ik YouTube: The Grand Tour Behind the Scenes in Colombia, gespot in Colombia. De beschrijving maakt vermelding van "special for this season". Dus of er komt nog een special, of ze zijn fout en ze zijn al bezig met S3...
EDIT: got it, dus wel degelijk een nieuwe special, maar wordt los van dit seizoen beschikbaar gesteld: http://topgear.wikia.com/wiki/Colombia_Special_(TGT)
[ Voor 23% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 11-02-2018 13:10 ]
Ik wilde dit net gaan kijken, heb sinds het in NL beschikbaar is sinds netjes een Prime video abo voor hun content. Voor Grand Prix driver kreeg ik echter een mooie "due to geo licencing bullshit this video is not available" meldingOme Ernst schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:50:
Eerste aflevering van Grand Prix driver was zeer goed om aan te zien. Mij verbaastte sowieso de relatieve openheid in datgene wat je van de auto te zien krijgt. Was ook begonnen aan afl.2, en daarin wordt alleen

Is het binnen NL op een ander platform uitgebracht? Irritant altijd die geo-restricties...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Had hem via *knip*Chakotay schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:04:
[...]
Is het binnen NL op een ander platform uitgebracht? Irritant altijd die geo-restricties...
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 27-02-2018 11:04 ]