Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 33 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik heb al Prime Video (en betaal met CC), en kan in mijn profiel de betalingswijze aanpassen naar (o.a.) iDeal. Ik ga er vanuit dat je deze keuze ook krijgt als je je abonneert. Wat let je om het zelf te proberen? ;)

[edit]bovenstaande geldt uiteraard alleen voor Prime Video t.b.v. de Nederlandse markt (ik zie hier namelijk erg vaak mensen die onbewust, wellicht middels VPN, via een andere regio streamen).

[ Voor 20% gewijzigd door KillerBee op 12-12-2017 15:42 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:51
KillerBee schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:37:
[...]

Ik heb al Prime Video (en betaal met CC), en kan in mijn profiel de betalingswijze aanpassen naar (o.a.) iDeal. Ik ga er vanuit dat je deze keuze ook krijgt als je je abonneert. Wat let je om het zelf te proberen? ;)

[edit]bovenstaande geldt uiteraard alleen voor Prime Video t.b.v. de Nederlandse markt (ik zie hier namelijk erg vaak mensen die onbewust, wellicht middels VPN, via een andere regio streamen).
Helaas alleen CC hier als ik mij wil abonneren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sambalbaj schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 18:25:
Vond het eigenlijk vrij matig. Drie voorspelbare auto's, vreselijk veel herhaling (was in totaal maar een zeer kort stukje bergweg, eenmaal door stadje, hotel etc.). Bijzonder weinig Challenge, vooral achter elkaar rijden. En het tent geleuter boeide me ook weinig. Wel gasten, praat stuk daarmee duurde te lang en ipv 1 rijden er nu twee een rondje. Wel behoorlijk wat beelden van na de crash van Hammond.

Niet slecht maar wel vrij voorspelbaar allemaal, maar goed nog 10 te gaan.
mee eens.
Conversation Street duurde veel te lang. En het gedeelte in Zwitserland was echt geen hele aflevering waard. In Top Gear is het een onderdeel van de aflevering afgewisseld met andere auto's.

Ook jammer dat de tent nu toch op één plek blijft staan? De hele naam draait om het juist verplaatsen van die tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:32

Chiron

Moderator Discord
Die conversation street heb ik nauwelijks wat van meegekregen trouwens :X

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Destruction

(ex-)Automonteur

Jelte schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:16:
[...]
mee eens.
Conversation Street duurde veel te lang. En het gedeelte in Zwitserland was echt geen hele aflevering waard. In Top Gear is het een onderdeel van de aflevering afgewisseld met andere auto's.

Ook jammer dat de tent nu toch op één plek blijft staan? De hele naam draait om het juist verplaatsen van die tent.
Het kan zijn dat de locatie van de tent iets met May te maken heeft, ik heb een interview met hem gehoord/gelezen waarin hij aangeeft dat-ie niet meer van plan is om nog jaren TGT te maken, o.a vanwege het reizen etc. Ik kan me voorstellen dat ook voor een presentator zoiets nog een hoop gedoe is. Het hoeft er niks mee te maken te hebben uiteraard, maar het kan zijn dat ze dit gedaan hebben om May tevreden te houden.

Of er dan iets van waar is dat de tent op steenworp afstand staat van Clarkson's huis, geen idee.

[edit]wat ik me net bedenk: Wellicht hebben ze de rondreis met de tent vooral gedaan om de fans te lokken oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 12-12-2017 23:01 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Destruction schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:01:
[...]

Het kan zijn dat de locatie van de tent iets met May te maken heeft, ik heb een interview met hem gehoord/gelezen waarin hij aangeeft dat-ie niet meer van plan is om nog jaren TGT te maken, o.a vanwege het reizen etc. Ik kan me voorstellen dat ook voor een presentator zoiets nog een hoop gedoe is. Het hoeft er niks mee te maken te hebben uiteraard, maar het kan zijn dat ze dit gedaan hebben om May tevreden te houden.

Of er dan iets van waar is dat de tent op steenworp afstand staat van Clarkson's huis, geen idee.

[edit]wat ik me net bedenk: Wellicht hebben ze de rondreis met de tent vooral gedaan om de fans te lokken oid.
Er zal 'iets' van waar zijn dat ze die tent dicht bij huis (in de UK is dicht bij huis) hebben gezet, of je dat huis ook echt kon zien vanuit de tent dat hoeft natuurlijk niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Chiron schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 22:30:
Die conversation street heb ik nauwelijks wat van meegekregen trouwens :X

Die dame op de achtergrond was plazant voor het oog, maar ze kwam nooit echt goed in beeld. Deden ze bij TG ook al jaren in de studio items :+.
Destruction schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:01:
[...]

Was puur ter promotie van het programma volgens mij, nu ze bekend genoeg zijn is dit niet meer zo nodig. Daarnaast zal het lastig zijn 11 studio items op te nemen in een relatief korte periode; ben je 11 weken lang de hele wereld over aan het reizen met crew, tent etc.

[ Voor 40% gewijzigd door Tortelli op 13-12-2017 10:06 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:32

Chiron

Moderator Discord
Meer achtergrondinfo over de locatie van de studio/tent: http://www.dailymail.co.u...c-locations-UK-field.html

Kort door de bocht: de crash van Hammond was nogal duur :+ en zn herstel heeft ook nog aardige invloed gehad.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Aflevering 2 is meer van hetzelfde. Niet interessante conversation street en geen leuke face-off. En wel twee auto's.

Pfft ik laat de rest voor wat het is. Top Gear is de winnaar van deze twee series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik kijk The Grand Tour voor de "cocking about" van de drie heren, ik kijk Top Gear voor de auto's. Voor mij hoeft er geen show te winnen, we hebben nu twee shows om uit te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Eens met @Phuncz, al zouden ze een kook programma maken, dat zou ik nog kijken. Mits ze elkaar lopen te kloten zoals ze dat in de TopGear jaren ook deden.

[edit] ik heb me weer vermaakt iig :) Ondanks het gebrek aan auto's (2 stuks is idd wat karig) was deze aflevering al een stuk meer zoals ik het graag zou willen zien :)

[ Voor 35% gewijzigd door Destruction op 15-12-2017 20:58 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Jelte schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 18:55:
Aflevering 2 is meer van hetzelfde. Niet interessante conversation street en geen leuke face-off. En wel twee auto's.

Pfft ik laat de rest voor wat het is. Top Gear is de winnaar van deze twee series.
Oh serieus ja? Ik vond dit de eerste aflevering van Grand Tour die me weer voor het eerst het oude top gear gevoel gaf. Ondanks dat ik tot nu toe iedere aflevering wel tof vond, vond ik deze aflevering weer echt van het oude niveau. De celebrity/face off is voor mij altijd een skip moment geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik ben niet op zoek naar het 'oude' top Gear gevoel. Ik hoef niet te kijken naar de Jeremy Clarkson show.
Hammond en May vind ik veel leuker met meer diepgang. Maar die mogen alleen figureren.

Het nieuwe Top Gear is wat mij betreft gewoon leuker. Evenwichtiger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Het voelt een beetje als het oude top gear. Van mij had dat niet persee gehoeven. Ze hadden de kans om hun auto show opnieuw uit te vinden, gaan ze dezelfde rubrieken herintroduceren.. Die 2 gasten interesseren me niet, dat rondje over het circuit ook niet. IK wil challenges zien. :)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Destruction schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:28:
Eens met @Phuncz, al zouden ze een kook programma maken, dat zou ik nog kijken. Mits ze elkaar lopen te kloten zoals ze dat in de TopGear jaren ook deden.

[edit] ik heb me weer vermaakt iig :) Ondanks het gebrek aan auto's (2 stuks is idd wat karig) was deze aflevering al een stuk meer zoals ik het graag zou willen zien :)
Ik kijk best graag naar shows van Hammond en May. Maar iets anders met Jeremy (is er niet) zou ik niet kijken. En dit nu dus ook niet meer ;).
Ligt echt aan Jeremy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

WernerL schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:20:
Het voelt een beetje als het oude top gear. Van mij had dat niet persee gehoeven. Ze hadden de kans om hun auto show opnieuw uit te vinden, gaan ze dezelfde rubrieken herintroduceren.. Die 2 gasten interesseren me niet, dat rondje over het circuit ook niet. IK wil challenges zien. :)
Dat zit er toch in? Met alleen een chall3nge wordt het weer te veel top gear us.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Heeft Hammond nou een rolstoel gestolen van de luchthaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Die rolstoel is later vast netjes teruggebracht, al was ik Hammond's rolstoel ook ineens kwijt na het boarden :P

@Jelte ik denk persoonlijk ook dat Clarkson een soort Britse Gordon is. Je mag 'm, of je mag 'm niet. Van laatstgenoemde moet ik bijvoorbeeld kotsen, terwijl ik om het meeste van Clarkson wel kan lachen.

[ Voor 48% gewijzigd door Destruction op 16-12-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:53

Tijntje

Hello?!

Destruction schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:53:
Die rolstoel is later vast netjes teruggebracht, al was ik Hammond's rolstoel ook ineens kwijt na het boarden :P
Hij werd in de slurf op een "vliegtuig" rolstoel gezet die smaller is zodat hij door het gangpad heen kon.

De eerste 2 afleveringen waren prima, de gasten van de eerste aflevering heb zelfs helemaal gekeken. Die van de 2e konden me totaal niet boeien en heb ik doorgespoeld.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Phuncz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:05:
Ik kijk The Grand Tour voor de "cocking about" van de drie heren, ik kijk Top Gear voor de auto's. Voor mij hoeft er geen show te winnen, we hebben nu twee shows om uit te kiezen.
Ze zijn beide leuk.
Dus ik kies beide :)
Zeker sinds die Cris Evans eruit is. Die maakte het onkijkbaar voor mij.

Kan niet wachten tot de volgende GT

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aflevering 2 was beter dan de eerste. Die 'race' was best leuk, wel jammer dat weer Clarkson als enige in een auto zit en dan ook nog dat Mercedes afzeik item deed. Jut en Jul zijn nu figuranten.

Die twee totaal onbekende sporters kon me niet boeien, net zo min als hun verplichtte rondje. Abbie Eaton is wel beter dan de American.

Eens met met de kritiek dat ze gewoon Top Gear opnieuw doen terwijl juist Top Gear zelf zich, zeker het laatste seizoen, succesvol aan het heruitvinden en vernieuwen is. Top Gear laat zien dat er leven na de 'grote drie' is terwijl het drietal zelf op een laatste 'best of' tournee lijkt met TGT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Mja, ik ben daarin misschien de enige, maar wmb had de BBC TopGear (weer) moeten verkopen aan Clarkson & Co, en zelf zoiets als TGT gaan maken. Natuurlijk, ga er maar eens aan staan om 13 (Clarkson langer) jaar aan een programma te werken, om dat telkens vernieuwend en leuk te houden.. Makkelijk lijkt het me niet. Voor de BBC zou het een mooie kans geweest zijn om ook echt een nieuwe auto show te maken. Nieuwe naam, ander format, etc. Voor de 3 heren lag er dan natuurlijk ook nog een uitdaging, zie de hieronder genoemde punten.

En TopGear vernieuwen, ze moeten ook wel.
- De grote 3 weg, 1 niet verlengd (BBC stond met de rug tegen de muur, noemde Clarkson nog wel een briljant TV maker), Hammond en May wilden zonder Clarkson niet blijven
- Dunsfold airfield gaat weg, dus ze moeten naar een nieuwe locatie
- 1e seizoen zonder grote 3 enigsinds verpest door Evans.

Ik heb van het TopGear na Clarkson, dus 2 seizoenen, alleen de eerste aflevering gekeken. Het 1e seizoen, tenenkrommend. Het 2e seizoen, die aflevering viel me dan nog wel mee, maar ik blijf er niet meer voor thuis.

Als ik overigens het segment met de celebs zou kunnen ruilen voor een extra challenge of auto test, zou ik dat doen. Sowieso is het positief dat de heren iets gedaan hebben met de kritiek na seizoen 1 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Destruction op 16-12-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:21

Louw Post

Cerenas

Het enige wat ik nog kan waarderen zijn die avontuurtjes in het buitenland, waar ze elkaar proberen te racen of het leven zuur te maken bijvoorbeeld (al was dat in Top Gear ook mooier, de avonturen in Zuid-Amerika, Azië en Afrika bijv.). De rest eromheen vind ik tot nu toe niet bepaald interessant in The Grand Tour. Meer auto's had van mij ook wel gemogen inderdaad, ipv conversation street of die celebrity show down een stukje waar ze weer de track op gaan met wat auto's ofzo.

Ook mooi dat ze inderdaad open staan voor verbetering, al zullen we nu dan weer moeten wachten tot seizoen 3 gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een of de ander beter, alsof je shownieuws tegen het 8 uur journaal wegzet, allebei geven ze nieuws, alleen anders. TGT kijkt fijner weg, humor, auto's, wat info, meer dan genoeg, TG is meer weetjes over auto's maar vaak totaal niet interessant voor mij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen gekeken via Amazon Prime en ik ben aangenaam verrast! :D

Leuke stukjes tot nu toe en ik kan de 'Celebrity F-off' wel waarderen. :p En wat blijven de visuals mooi, zeker in 4K HDR! Dat item in Zwitserland en dan de Ford GT die dan even in full track mode gaat bij get starten in Central Park. Wauw! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Louw Post schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:10:
Ook mooi dat ze inderdaad open staan voor verbetering, al zullen we nu dan weer moeten wachten tot seizoen 3 gok ik.
We? Jij bedoel je. Ik ben namelijk zeer tevreden met het seizoen tot nu toe. De afleveringen kijken echt heerlijk weg. Alle minder goede onderdelen zijn eruit gehaald en vervangen door veel betere onderdelen. Het enige onderdeel dat ze wat mij betreft kunnen verbeteren is het onderdeel dat voorheen gedaan werd door The American en nu door een random vrouw (wiens naam niet eens genoemd werd). Als dit gewoon gedaan wordt door een van de drie heren zelf zou het in mijn ogen een stuk beter zijn.

Verder kijk ik met veel plezier naar TGT zoals het nu is :) Het geeft me nu hetzelfde gevoel als het oude TG.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Yonix schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 23:11:
Vanavond de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen gekeken via Amazon Prime en ik ben aangenaam verrast! :D
Kon JIJ dan tenminste kiezen voor Nederlandse ondertiteling?
* Elvhenk zoekt nog steeds naar bevestiging... 8)7

Ik vind de afleveringen ook leuk afwisselend (werk nu aan episode 6) en gewoon ouderwets TG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:49

steveman

Comfortabel ten onder

miicker schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:50:
[...]

We? Jij bedoel je. Ik ben namelijk zeer tevreden met het seizoen tot nu toe. De afleveringen kijken echt heerlijk weg. Alle minder goede onderdelen zijn eruit gehaald en vervangen door veel betere onderdelen. Het enige onderdeel dat ze wat mij betreft kunnen verbeteren is het onderdeel dat voorheen gedaan werd door The American en nu door een random vrouw (wiens naam niet eens genoemd werd). Als dit gewoon gedaan wordt door een van de drie heren zelf zou het in mijn ogen een stuk beter zijn.

Verder kijk ik met veel plezier naar TGT zoals het nu is :) Het geeft me nu hetzelfde gevoel als het oude TG.
Haar naam werd zeker wel genoemd: Abbie Eaton.

En naar het lijkt heeft ze ook een stem:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VSlg7KSiGpI]

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 20-12-2017 15:47 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

[...]

Ik bedoelde het meer in het algemeen dat als ze nu verbeteringen in hun hoofd hebben (de producer dan neem ik aan) dat ze het pas in seizoen 3 gaan verwerken waarschijnlijk. Daarnaast ben ik ook niet de enige met een beetje kritiek op TGT hier.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vermaak me nog wel met de afleveringen. De 'avonturen' zijn mooi, maar helaas (nog) niet op het oude TG niveau. Dan denk ik bijvoorbeeld aan hun trip door Thailand en hun tocht naar de oorsprong van rivier de Nijl. :9~

Ik vind deze stukjes aan het begin van de aflevering ook altijd mooi. :+
https://twitter.com/thegrandtour/status/941697648821768194

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

steveman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:46:
[...]

[video]
Ik denk dat ze specifiek geen spotlight op haar zetten (misschien eigen keuze) om zo eerst haar rijkunsten te laten spreken om vooroordelen weg te nemen. Ik vond het in ieder geval een goede keuze, gezien de tijd die neergezet werd op het circuit in die AMG GT R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 18:47

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Ik vond het ook prima wegkijken, maar het mist wel net de X die het een "blijf ik voor Thuis" gaf in het oude TG. IIG is het beter dan seizoen 1. Al vind ik celebrity F off ook totala niet boeiend.

De random vrouw (ik had haar naam ook niet meegekregen) is wat saai. Ik denk wel dat je iets van een scenery moet hebben (de stig met zijn eigenaardigheiden. american me zijn opmerkingen) om het interessat te houden. Maar ik geloof niet dat je 1 van die 3 moet laten rijden. Je wilt iemand die zeer snel en zeer consequent rijd. Ik geloof niet dat die 3 heren dat kunnen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:44

kraats

Ik rol

Ik geloof wel dat Abbie kan rijden (volgens mij werd haar naam alleen bij de aftiteling genoemd?), maar de baan met z'n te vergezochte namen en slechte camerastandpunten is gewoon niet bijster interessant. Was het vliegveld vroeger toch leuker.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Yonix
Elvhenk schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:23:
[...]

Kon JIJ dan tenminste kiezen voor Nederlandse ondertiteling?
* Elvhenk zoekt nog steeds naar bevestiging... 8)7

Ik vind de afleveringen ook leuk afwisselend (werk nu aan episode 6) en gewoon ouderwets TG.
Ik kijk zelden series/films met Nederlandse ondertiteling, maar ik zie in het menu enkel Engels als optie terugkomen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Yonix schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:37:
[...]

Ik kijk zelden series/films met Nederlandse ondertiteling, maar ik zie in het menu enkel Engels als optie terugkomen. :)
Voor deze serie is dat misschien zelfs beter. Ik zet ondertitels vaak aan, maar meer omdat het volume dan niet zo hard hoeft en ik het kan lezen als ik iets niet goed versta.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

steveman schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:46:
[...]

[video]
Die Abby is not too shabby ;) :7

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Grand Tour S02E03 _O-

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 22-12-2017 22:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-06 10:44
Die kerstcadeaus waren echt geweldig!
Classic vermaak zoals we allemaal willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49
Ik zat alweer 2 afleveringen te wachten op het gevoel wat dit trio je kan geven als je zit te kijken. Het trio supercars in aflevering 1 werd wat te lang gerekt, het feit dat een electrische auto beperkingen heeft (laden en infrastructuur) kwam niet uit de verf en Celebrity Face Off zou pas echt waarde hebben als ze niet alleen de 2 gasten vergeleken, maar je ook het totaal van (nu 6) gasten zou zien. Aflevering 2 was bijna zielig voor Hammond met zijn gebroken been.

Maar deze maakte het goed! Eerst die toch wel brute Kia (wie had dat 10 jaar geleden durven tikken?) met die 2 waaghalzen. Het was feitelijk een herhaling van de rotsklimmers tegen de Audi, en de skieërs tegen de andere Audi, maar nu mocht Captain Slow het doen die lekker aan het spelen was. De Business Park race was ook leuk, ik zag diverse leuke auto's en mensen die daar toch hard mee durfden te gaan. De kerstcadeautjes waren ook weer briljant en de Chiron werd prachtig in beeld gebracht.

Na aflevering 2 zat ik niet met spanning op aflevering 3 te wachten, maar als de rest zo goed is als 3 dan heb ik de volgende vrijdagen iets te kijken!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

asing schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 13:40:
... het feit dat een electrische auto beperkingen heeft (laden en infrastructuur) kwam niet uit de verf
Toch wel hoor, ze hadden het erover dat ze bij dat ene hotel gingen en langs die krappe straten gingen, voor de laadpaal.

Maar dan nog:
With a curb weight of 1850 kg, and 1088 hp, the Concept One can reach 100 km/h from a standstill in 2.8 seconds and continue to accelerate to the limit of 305 km/h. 92 kWh of energy in the Battery modules delivers enough electricity for up to 600 km of range.

Daar moet toch al wat mee te doen zijn. Het is niet meer 2010 waar 100km range de norm is voor electrische voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Phuncz schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:10:
[...]

Toch wel hoor, ze hadden het erover dat ze bij dat ene hotel gingen en langs die krappe straten gingen, voor de laadpaal.

Maar dan nog:
With a curb weight of 1850 kg, and 1088 hp, the Concept One can reach 100 km/h from a standstill in 2.8 seconds and continue to accelerate to the limit of 305 km/h. 92 kWh of energy in the Battery modules delivers enough electricity for up to 600 km of range.

Daar moet toch al wat mee te doen zijn. Het is niet meer 2010 waar 100km range de norm is voor electrische voertuigen.
Met name Jeremy is gewoon erg tegen elektrische auto's. Je zag het ook tijdens de gesprekken, allerlei uitzonderingen gebruiken om de elektrische auto af te kunnen schrijven.

Verder niet erg, verwacht alleen niet dat ze er een eerlijke aflevering over maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:28:
[...]

Met name Jeremy is gewoon erg tegen elektrische auto's. Je zag het ook tijdens de gesprekken, allerlei uitzonderingen gebruiken om de elektrische auto af te kunnen schrijven.

Verder niet erg, verwacht alleen niet dat ze er een eerlijke aflevering over maken.
Dat hij het niet ziet als heilige graal, betekend niet meteen dat ze tegen zijn.. er zijn gewoon enorm veel praktische problemen en hun grote liefde voor ICE's zullen ze nooit enthousiast worden over zulke auto's.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sowieso moet je daar zelf je oordeel over vinden en niet door een groepje oude zakken laten dicteren. Ik persoonlijk vind een leuke (sport)wagen met verbrandingsmotor ook wel leuk (Toyota MR-2 2de en 3de generatie vele jaren gehad) maar ik zou de verbrandingsmotor graag inruilen voor de vele voordelen van elektrisch rijden als er een betaalbare maar voor mij geschikte wagen beschikbaar komt. 2018-2020 lijkt dat wel te worden en de Rimac Concept One laat ook wel zien hoever de techniek is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tsurany schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:28:
[...]

Het is een tv-programma heh. Het is net zoiets als dat Jeremy brommertjes haatte in die aflevering in Vietnam waarna er een oude video van hem opdook waarin hij rondreed op een brommertje door Vietnam dat door hem als de lease-auto van Vietnam werd omschreven (dat klopt overigens, mijn vrouw komt daar vandaan en veel van die nieuwe brommertjes zijn op lease ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
[...]

Maar dan nog:

Dat bedoel ik, steeds dezelfde bestemming "om de laadpaal". Niemand benoemde het maar het bereik van de Rimac werd constant op de hak genomen. En ja, er zit "up to 600km" range in maar besef dat dat is onder optimale omstandigheden en bergweggetjes in Zwitserland op blazen met 3 snelle auto's is niet goed voor het verbruik. :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SinergyX schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:38:
[...]

Dat hij het niet ziet als heilige graal, betekend niet meteen dat ze tegen zijn.. er zijn gewoon enorm veel praktische problemen en hun grote liefde voor ICE's zullen ze nooit enthousiast worden over zulke auto's.
Vergeten hoe ze de waarheid verdraaiden in de review van de Tesla Roadster tijdens Top Gear?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
asing schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:49:
[...]

Dat bedoel ik, steeds dezelfde bestemming "om de laadpaal". Niemand benoemde het maar het bereik van de Rimac werd constant op de hak genomen. En ja, er zit "up to 600km" range in maar besef dat dat is onder optimale omstandigheden en bergweggetjes in Zwitserland op blazen met 3 snelle auto's is niet goed voor het verbruik. :9
Inderdaad, Hammond had een hotel geregeld, wat alleen maar sla serveerde, en waar ze geen alcohol schonken. Werd niet verteld, maar lag er erg dik bovenop dat dit het enige hotel in de omgeving met een laadpaal was (een geitenwollensokkenhotel...).
Daarnaast gingen ze steeds in hetzelfde stadje lunchen, en naar lullige musea, omdat dat de enige andere laadmogelijkheid in de omgeving was.
En Hammond ging met de supercar op een auto ambulance naar de hill-climb, omdat die 160 km verderop was.
Het is gewoon tongue-in-cheek humor. Ik kan het nog steeds wel waarderen, hoewel Top Gear een tijdlang veel beter is geweest. Maar ook daar waren mindere seizoenen van. Je merkt alleen wel dat de mannen oud beginnen te worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
3e aflevering was stuk beter. Minder Clarkson, meer Hammond & May.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:59:
[...]

Vergeten hoe ze de waarheid verdraaiden in de review van de Tesla Roadster tijdens Top Gear?
Nee, ook de rechtzaken niet en de argumenten erachter, Musk ben ik toch nooit een grote fan van geweest.

(daarbij hebben ze daarna ook nog diverse electrische auto's gereden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30

Als je 1 MW (!!!) uit de accu trekt, is het niet zo gek dat dat heel snel ophoudt, net zoals de tank bij zo'n zelfde vermogen ook in 9 minuten (zeg 60 km) leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
RemcoDelft schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:30:
[...]

Als je 1 MW (!!!) uit de accu trekt, is het niet zo gek dat dat heel snel ophoudt, net zoals de tank bij zo'n zelfde vermogen ook in 9 minuten (zeg 60 km) leeg is.
Niet overdrijven, 1088 bhp is maar 811 kW.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wild Chocolate schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:57:
[...]

Niet overdrijven, 1088 bhp is maar 811 kW.
Maar de accu's hebben op maximaal vermogen een discharge rate van 1MW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Jelte schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:27:
3e aflevering was stuk beter. Minder Clarkson, meer Hammond & May.
Mee eens! Erg genoten van deze aflevering, vooral eigenlijk van de stukjes van Hammond en May. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 12:23
Ik begon op de duur eigenlijk de indruk te krijgen dat die drivers bij de business park race professionals waren. Vooral die laatste 2 smeten hem nogal :p

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Buzz_Fuzz schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:36:
Ik begon op de duur eigenlijk de indruk te krijgen dat die drivers bij de business park race professionals waren. Vooral die laatste 2 smeten hem nogal :p
Die laatste twee waren professionals inderdaad, daar is geen twijfel over mogelijk. Ik denk dat de rest wel echte chauffeurs waren maar dat ze voor de spanning toch twee professionals hebben ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-06 10:56
spoiler:
Clarkson kan met zijn auto rijden op een plek welke overduidelijk normaal niet voor autoverkeer toegankelijk is maar Hammond en May moeten vanaf de bushalte nog een rot eind naar de Niagara Falls lopen. Ik kan mij niet voorstellen dat het public transport niet verder gaat dan dat. De overwinning van Clarkson is dus hartstikke fake. Jammer, verder een leuke race en het videowerk is ook niet slecht. Alleen de brightness is nogal Amerikaans over the top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 10:07
@Bitzer Spoilers zijn niet nodig (ik vind ze zelfs een beetje irritant) voor afleveringen die al "uit" zijn.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bitzer schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:34:
spoiler:
Clarkson kan met zijn auto rijden op een plek welke overduidelijk normaal niet voor autoverkeer toegankelijk is maar Hammond en May moeten vanaf de bushalte nog een rot eind naar de Niagara Falls lopen. Ik kan mij niet voorstellen dat het public transport niet verder gaat dan dat. De overwinning van Clarkson is dus hartstikke fake. Jammer, verder een leuke race en het videowerk is ook niet slecht. Alleen de brightness is nogal Amerikaans over the top.
Grappig genoeg, zover ik kan vinden dus niet. Ze hebben een vrij specifieke locatie gekozen (State park), een groot park voor de 'grote loper' bij de falls zelf, en wat ik op maps kan vinden, komt er geen bus dichterbij dan aan de rand van dat park.
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/e93a6db50b151046691599beb72a630c.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Bitzer schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:34:
Het klopt deels wat je zegt. Tijd voor wat analyse.

Hammond & May namen als laatste buslijn 40A.
https://imgur.com/rdzV5rl

Die loopt vanuit Buffalo downtown tot aan de Niagara Falls. De dichtstbijzijnde stop ligt aan een rond punt aan Rainbow Blvd & 1st Street, vlakbij een kerk, wat toch nog ongeveer 8 minuten of 650m wandelen is van de Observation Tower.
https://imgur.com/tePBgZE

Aan de beelden is ook te zien dat ze daar afstapten.
https://imgur.com/EZ8cpEd
https://imgur.com/aptJx3n

Er zijn nog 2 bushaltes die net iets dichterbij liggen, maar gmaps berekent geen route naar hen vanuit de luchthaven.

Wat niet klopt, is dat Jeremy over een baan lijkt te rijden waar er volgens mij niet mag gereden worden:
https://imgur.com/w7jbGLy

Echter is de kans groter dat dit stuk achteraf voor cinematografische redenen erin werd gemonteerd. Zoals ze achter de schermen vroeger al hebben gezegd, normaal doen ze de race en dan daarna rijdt iemand van de productie ermee terug en doen ze extra scenic shots.

Het klopt inderdaad dat Jeremy is gestopt op een plaats die niet voor auto's toegankelijk is.
https://imgur.com/DdSMCul

De wandelafstand van daar tot de Observation Tower is 50m. De wandelafstand vanaf de publieke parking is 250m. Verwaarloosbaar dus, en ook gewoon niet wenselijk voor het productieteam om op een drukke publieke parking te stoppen denk ik.

Conclusie: het kon gerust effectief nipt geweest zijn.

Je zou ook kunnen zeggen dat Hammond & May gezeurd hebben met rolstoel-gegoochel; waar kwam die na de vlucht immers vandaan?

But, who cares?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Ga toch lekker ep 4 Unscripted kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Het was een leuke aflevering, volgens mij was deze net zo scripted als anders maar de insteek was wel leuk gedaan.
Sylvia was ook niet vervelend om naar te kijken. 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Tijntje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:16:
Het was een leuke aflevering, volgens mij was deze net zo scripted als anders maar de insteek was wel leuk gedaan.
Sylvia was ook niet vervelend om naar te kijken. 😀
Natuurlijk was het net zo scripted als anders. Wel erg toevallig dat ze zich vastreden, toch dat vliegveld vonden, en dat rallycircuit. Ik zou je in ieder geval in de omgeving van waar ik woon niet een onverlaten vliegveld of semi rallycircuit kunnen opnoemen, laat staan in een vreemd land. Laat staan dat blusvliegtuig.

In ieder geval maakt het wel (overtrokken) duidelijk wat je krijgt als het niet scripted zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tijntje schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 17:16:
Het was een leuke aflevering, volgens mij was deze net zo scripted als anders
joh zou het? :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Scripted of niet, ik vond het wel de meest hilarische grand tour aflevering so far :D

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Mooie aflevering weer inderdaad, je ziet wel dat ze de feedback oppakken van de kijkers. :)

Ook grappig dat ze de mensen die zeggen dat het te scripted is in de zeik nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik vond 'm wel mooi ja. En natuurlijk over de top in dat "unscripted" deel :P

Toen May ineens met dat scorebord aan kwam zetten vroeg ik me wel even af of ze daar geen gezeur mee kunnen krijgen, het leek verdacht veel op het scorebord dat ze bij TG gebruikten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:39

SomerenV

It's something!

Je moet áltijd dingen scripten, da's gewoon de realiteit. Maar bij TGT voelde alles gescript. Van de locaties tot de onderonsjes en de grapjes. En da's gewoon teveel van het goede en dan is de lol er voor mij persoonlijk snel van af. Zelf maak ik hier in de regio bij de evenementen items met een interviewer en dat heet 'Unscripted' omdat er in de basis geen script is waar we aan vast houden. We doen gewoon wat we willen en zien wel waar het schip strandt. Maar sommige dingen moet je wel enigszins voorbereiden (hoeveelste keer is het, wie zit er in de organisatie, wie heeft er de leiding, welke artiesten treden op, wat zijn belangrijke punten, etc.).

Het liefste zie ik dat ze bepaalde dingen vastleggen zoals de locaties, de uitdagingen en dat soort dingen, maar dat de interactie zo goed als niet gescript is. Overigens was de aflevering van vandaag wel leuk om te zien (ook al was het nogal overdreven gedaan allemaal) en ze laten in ieder geval zien dat de feedback aankomt.

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 29-12-2017 20:04 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het gaat vooral om het grote verschil tussen situaties scripten en omstandigheden scripten zodat situaties ontstaan. Dat laatste komt veel beter over dan dat eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Misschien had ik er een sarcastische smiley bij moeten zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tsurany schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:08:
Het gaat vooral om het grote verschil tussen situaties scripten en omstandigheden scripten zodat situaties ontstaan. Dat laatste komt veel beter over dan dat eerste.
Waarschijnlijk was daarom bijvoorbeeld die Vietnam aflevering zo leuk, sommige van die situaties zijn niet van te voren te scripten (en sommige wel, maar dat verschil zag je ook wel).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Iemand die de inside joke snapt voor de benaming "Nigel"-awards?
Het enige dat ik hierover terug vind is een tweet van May https://twitter.com/MrJam...e-grand-tour.821979.lynkx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:02
Bruce versus Nigel episode (TG versus TG:AUS) nooit gezien? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Marzman schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:09:
[...]

Waarschijnlijk was daarom bijvoorbeeld die Vietnam aflevering zo leuk, sommige van die situaties zijn niet van te voren te scripten (en sommige wel, maar dat verschil zag je ook wel).
Of de Patagonië special met Hammond en zijn mach1. Dat krijg je ook niet gescript :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Ik dacht eigenlijk dat het over die Nigel Farage ging, de anti-Europa politicus. Want de drie zijn niet bepaald voorstanders van de brexit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing

Deze was er ook nog, en de heren zijn oud genoeg om deze te kennen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

De laatste aflevering werd al iets beter, sowieso vind ik dit sowieso al een stuk beter dan het eerste seizoen. Het komt echter nog wel te regelmatig als geforceerd over, met name bij Hammond en May te merken.

Spontaniteit en 'unscripted' dingen ontbreken imo nog t.o.v. hun tijd bij Top Gear. Bij Top Gear waren er meer 'ongeplande' grapjes en merkte je dat er meer spontane en oprechte lachmomenten waren. Toen ze eindigden met die race en James kapot was, zag je Clarkson oprecht schaterlachen. Deze momenten mis ik nog teveel in The Grand Tour.

Overigens kijk ik wel elke week weer uit naar de aflevering, met name door de verbeteringen die met dit nieuwe seizoen zijn doorgekomen.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97348

MisterChaoSs schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:38:
De laatste aflevering werd al iets beter, sowieso vind ik dit sowieso al een stuk beter dan het eerste seizoen. Het komt echter nog wel te regelmatig als geforceerd over, met name bij Hammond en May te merken.

Spontaniteit en 'unscripted' dingen ontbreken imo nog t.o.v. hun tijd bij Top Gear. Bij Top Gear waren er meer 'ongeplande' grapjes en merkte je dat er meer spontane en oprechte lachmomenten waren. Toen ze eindigden met die race en James kapot was, zag je Clarkson oprecht schaterlachen. Deze momenten mis ik nog teveel in The Grand Tour.

Overigens kijk ik wel elke week weer uit naar de aflevering, met name door de verbeteringen die met dit nieuwe seizoen zijn doorgekomen.
Geef ze nog een seizoen de tijd tot ze de juiste mix hebben gevonden.
Top-Gear werd ook met elke seizoen beter en beter.
Vooral het laatste seizoen waar ze letterlijk moesten vluchten en de auto's moesten achterlaten :+
En natuurlijk hun nieuwe werkgever AMAZON, geen idee hoeveel vrijheid zijn de trio geven voor het maken van de afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Anoniem: 97348 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:12:
[...]

Geef ze nog een seizoen de tijd tot ze de juiste mix hebben gevonden.
Top-Gear werd ook met elke seizoen beter en beter.
Vooral het laatste seizoen waar ze letterlijk moesten vluchten en de auto's moesten achterlaten :+
En natuurlijk hun nieuwe werkgever AMAZON, geen idee hoeveel vrijheid zijn de trio geven voor het maken van de afleveringen.
Zeker waar, het wordt al een stuk beter, vind het alleen nog beetje gemis t.o.v. hun Top Gear dagen. Ben inderdaad ook benieuwd hoe Amazon de drie heren behandeld t.a.v. hun vrijheid. Zeker in het begin had ik het gevoel dat er een hoop Amerikaanse 'humor' stukjes in werden gedaan in plaats van de nodige Britse humor.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
tGT vind ik trouwens op alle opzichte beter dan vorig seizoen, op één klein puntje na:
De intro muziek, die vond ik vorig seizoen een stuk beter dan nu. Wat vinden jullie?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
miicker schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:35:
tGT vind ik trouwens op alle opzichte beter dan vorig seizoen, op één klein puntje na:
De intro muziek, die vond ik vorig seizoen een stuk beter dan nu. Wat vinden jullie?
Geweldig weer dat ze weer zo'n challenge hadden van auto tegen openbaar vervoer.
Grappig dat Jeremy eigenlijk altijd wint. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
HollowGamer schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Geweldig weer dat ze weer zo'n challenge hadden van auto tegen openbaar vervoer.
Grappig dat Jeremy eigenlijk altijd wint. :P
Het is een auto programma met drie petrol heads, what did you expect? :P Lijkt mij dat de challenges wel zo zijn opgezet dat op papier de auto wint. Files, ongelukken, ... zullen misschien wel eens roet in het eten gooien of het extra spannend maken, maar in de basis zal de auto wel de voorsprong hebben vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Behalve dan die ene keer dat de auto (met May achter het stuur) verloor van openbaar vervoer, een boot en een fietser :P

Da's trouwens iets wat ik wel had willen zien. Natuurlijk, off-camera praat de Stig, dat kan eigenlijk niet anders. Maar het idee dat er zo'n figuur een trein in loopt, ergens gaat zitten en wat om zich heen kijkt zonder ook maar een seconde z'n mond (of het vizier) te openen, lijkt me eigenlijk best geinig :P

[ Voor 56% gewijzigd door Destruction op 05-01-2018 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:15

momania

iPhone 30! Bam!

Farmkhana! _o_ _o- :D :D :D

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:47
miicker schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:35:
De muziek en de celebrity face off. Weinig interessante bezoekers.

Overigens wel terug een leuke aflevering 5 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

beOnt schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:15:
[...]

De muziek en de celebrity face off. Weinig interessante bezoekers.

Overigens wel terug een leuke aflevering 5 >:)
Jammer dat ze ook geen totaal lijstje maken van alle bezoekers, maar dat zal wel met rechten te maken hebben van de BBC. :+

Moet zeggen dat het weer een vermakelijke aflevering was, ook conversation street vond ik deze keer erg vermakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:39

SomerenV

It's something!

De laatste aflevering begon goed maar dat hele Farmkhana gebeuren ging me echt veel te lang door en was in mijn ogen echt veel te overdreven. Ze doen in mijn ogen teveel hun best met hun gescripte stukjes. Heel dat celebrity gebeuren is nu wel beter dan voorheen, maar er zit geen rode draad in dus het kan me allemaal niet zoveel boeien.

Over het algemeen is TGT Seizoen 2 beter dan het eerste seizoen maar het is het allemaal net niet voor mij. Dan doe mij maar zoiets als dit:

Een verhaal, passie, geen overdreven gedoe en mooie beelden. The Grand Tour voelt zo inhoudsloos. De humor waar ik Top Gear voor keek doet het 'm ook niet meer voor mij omdat het er nu allemaal zo dik bovenop ligt.

[ Voor 25% gewijzigd door SomerenV op 05-01-2018 19:30 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Met weer heerlijke belettering:
Pur fruit, Man juice _O-
Afbeeldingslocatie: https://www.edna.cz/runtime/cache/images/fullGallery/series/the-grand-tour/the-grand-tour-series2-episode5-thumb-b4b602fa100391319e332db2a0142082.jpg
Vond dit juist wel een heerlijk stuk, verbaasde mij al tijdens de primaire rit dat die schade opviel, eerst achter, toen de ruit, hilarische uitleg daarna. Ja, het wordt steeds beter, ik blijf kijken.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:36
Wel geinig dat laatste stuk, maar overduidelijk nep, voordat de 'uitleg' kwam. Verder snap ik niet zo goed waarom ze dode schapen moesten gebruiken, ongeacht de wijze waarop die dood zijn gemaakt vind ik het persoonlijk smakeloos. Dat naast de wijze waarop de grap wordt gemaakt waarop het blijkbaar niet erg is om dieren aan te rijden?

Verder wel een leuke aflevering. Die Tank is geschift en het stuk met de Up was ook wel leuk om te zien dat het niet alleen maar over supercars gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

FunFair schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:23:
Wel geinig dat laatste stuk, maar overduidelijk nep, voordat de 'uitleg' kwam. Verder snap ik niet zo goed waarom ze dode schapen moesten gebruiken, ongeacht de wijze waarop die dood zijn gemaakt vind ik het persoonlijk smakeloos. Dat naast de wijze waarop de grap wordt gemaakt waarop het blijkbaar niet erg is om dieren aan te rijden?

Verder wel een leuke aflevering. Die Tank is geschift en het stuk met de Up was ook wel leuk om te zien dat het niet alleen maar over supercars gaat.
Ik neem aan dat dat props zijn geweest...
The whole point was juist dat hij zo'n oaf is.. die overal over zegt dat het niet uitmaakt..

Leuke aflevering idd..
Ik moet zeggen dat ik in gedeelte met tank niet had verwacht dat ze ook echt door een muur die mall in zouden rijden... best wel cool dat zo'n mall daar aan meewerkt (teminste daar ga ik van uit)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
De verhouding tussen de drie is duidelijk beter dan vorig seizoen. Jeremy wint niet overal meer, maar wordt ook eens in de zeik gezet (ook al is farmkhana speciaal hiervoor opgenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:26
ToolkiT schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:56:
Ik moet zeggen dat ik in gedeelte met tank niet had verwacht dat ze ook echt door een muur die mall in zouden rijden... best wel cool dat zo'n mall daar aan meewerkt (teminste daar ga ik van uit)
Een dummy muurtje is zo geplaatst natuurlijk ;)

Verder vind ik dit seizoen stukken beter dan het vorige seizoen. Voor de mensen die van gescript en ongescript houden is er dit seizoen wat te beleven :+

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Dit seizoen is absoluut een heel stuk beter dan het eerste, ik begin het bijna jammer te vinden dat de heren al wat meer op leeftijd raken en o.a May meermalen aangegeven heeft niet van plan te zijn om dit nog jaren te doen. Ik ben benieuwd hoelang ze het nog leuk vinden en hoeveel leuker ze het nog voor ons kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

LordSinclair schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:36:
[...]

Een dummy muurtje is zo geplaatst natuurlijk ;)
Da's waar.. maar dan nog moeten ze daar zin in hebben.. om maar te zwijgen om een tank in je shopping mall te laten rijden.. ook alheeft hij rubber tracks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ToolkiT schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Da's waar.. maar dan nog moeten ze daar zin in hebben.. om maar te zwijgen om een tank in je shopping mall te laten rijden.. ook alheeft hij rubber tracks..
Als je alle kosten vergoed krijgt is het toch enkel mooie reclame voor je winkelcentrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tsurany schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:29:
[...]

Als je alle kosten vergoed krijgt is het toch enkel mooie reclame voor je winkelcentrum?
Dat vroeg ik me dus af... betaalt TGT ervoor of betaald de mall voor de reclame? of misschien gesloten beurs..

De reactie van de bezoekers op die tank leek redelijk oprecht trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-06 18:50
ToolkiT schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:31:
[...]
Ben ik op zich met je eens, maar ik weet uit eigen ervaring dat het daar normaal een behoorlijk stukje drukker is... Een paar figuranten zijn met het beschikbare budget natuurlijk zo gevonden. Anders lijkt me dat het héél vroeg of laat op de dag is opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Juggels schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Ben ik op zich met je eens, maar ik weet uit eigen ervaring dat het daar normaal een behoorlijk stukje drukker is... Een paar figuranten zijn met het beschikbare budget natuurlijk zo gevonden. Anders lijkt me dat het héél vroeg of laat op de dag is opgenomen
Dit soort dingen worden vaak na sluitingstijd ('s nachts) opgenomen met figuranten. Net als scenes in films en series in bestaande (bekende) hotels, musea, winkelcentra etc. Blijkbaar vonden ze ook een rijke oliekerel daar bereid een afgeschreven BMW te doneren om die een zetje te mogen geven buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ToolkiT schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Dat vroeg ik me dus af... betaalt TGT ervoor of betaald de mall voor de reclame? of misschien gesloten beurs..

Reacties kunnen oprecht zijn, wellicht reden ze op een rustig moment rondjes? Het doorbreken van die muur kan op een heel ander moment gedaan zijn dan het rondrijden in dat gebouw.
Of wellicht is alles in scenes gezet met figuranten. Je hoeft die natuurlijk ook weinig te vertellen anders dan waar ze aanwezig moeten zijn en dat ze op een bepaalde locatie moeten staan/lopen.

Vergelijkbaar met toen ze door een gebouw reden met die zelfgemaakte miniauto van Jeremy tijdens Top Gear. Met de locatie afspreken wat je wilt doen, een rustig tijdstip uitkiezen en dan uitgaan van oprechte reacties van mensen die daar aanwezig zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 08-01-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Was dat niet gewoon het BBC kantoor waar-ie doorheen reed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

Ik heb net aflevering 1 van seizoen 24 van Top Gear gekeken, en ik moet zeggen dat het een verademing is dat Chris Evans weg is. Matt Leblanc is misschien nog wat vlak in zijn presentatie, maar het is nu iig weer acceptabel te noemen. Ik heb het idee dat Top Gear toch wat meer voor elkaar krijgt dan The Grand Tour - ik vond het wel tof om de Ferrari FXX-K te zien.

Maar goed, het is nog steeds jammer dat Richard, James en Jeremy niet meer Top Gear presenteren. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Die gasten mogen ze wel weer schappen bij TGT. Duurt echt veel te lang, personen vrij onbekend en niet boeiend en daardoor dat 1 tegen 1 rondje ook niet interessant. Laatste keer kon ik tussendoor de hele afwas doen.

Voor de rest is het wel een vermakelijk seizoen.
Pagina: 1 ... 33 ... 47 Laatste