Mja, ik ben daarin misschien de enige, maar wmb had de BBC TopGear (weer) moeten verkopen aan Clarkson & Co, en zelf zoiets als TGT gaan maken. Natuurlijk, ga er maar eens aan staan om 13 (Clarkson langer) jaar aan een programma te werken, om dat telkens vernieuwend en leuk te houden.. Makkelijk lijkt het me niet. Voor de BBC zou het een mooie kans geweest zijn om ook echt een nieuwe auto show te maken. Nieuwe naam, ander format, etc. Voor de 3 heren lag er dan natuurlijk ook nog een uitdaging, zie de hieronder genoemde punten.
En TopGear vernieuwen, ze moeten ook wel.
- De grote 3 weg, 1 niet verlengd (BBC stond met de rug tegen de muur, noemde Clarkson nog wel een briljant TV maker), Hammond en May wilden zonder Clarkson niet blijven
- Dunsfold airfield gaat weg, dus ze moeten naar een nieuwe locatie
- 1e seizoen zonder grote 3 enigsinds verpest door Evans.
Ik heb van het TopGear na Clarkson, dus 2 seizoenen, alleen de eerste aflevering gekeken. Het 1e seizoen, tenenkrommend. Het 2e seizoen, die aflevering viel me dan nog wel mee, maar ik blijf er niet meer voor thuis.
Als ik overigens het segment met de celebs zou kunnen ruilen voor een extra challenge of auto test, zou ik dat doen. Sowieso is het positief dat de heren iets gedaan hebben met de kritiek na seizoen 1
[
Voor 19% gewijzigd door
Destruction op 16-12-2017 21:49
]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.