Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 30 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:13

The Legend

*Plop*

Eens. In mijn herinnering leek dat bij bv. de Polar en Bolivia special een stuk minder het geval. Daar had je steeds het gevoel dat ze met z'n drieën op pad zouden kunnen zijn.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Alsof Top Gear ook niet gescript was.
Je zag bij "The News" de grappen toch ook van een blaadje afkomen?

Natuurlijk zullen ze ook wel wat improviseren (zoals mechanische pech oid). Maar de "how hard can it be" of andere challenges/grote races segmenten die van TG by far het grappigst waren, zullen vast met aardig wat organisatie en planning in elkaar gezet zijn. Dat zal bij TGT niet anders zijn, maar kwam afgelopen special erg rommelig over.

Ik heb inmiddels ook alle huidige afleveringen gekeken en m.i. ze recyclen veel oude quotes, stereotypes en andere trekjes. Opzich logisch want dat heeft jaren gewerkt en dat is de chemie en karakters van het trio.. maar de grappen komen soms wel erg stijf en geforceerd over.
Als beeldspraak voelt het alsof ze elke aflevering de stig op een steek kar zetten en dat dan gebruiken als aankondiging. Eerste 2 aflevering nog grappig.. 3e niet zo, en daarna gewoon niet.

Zo vraag ik mij af of ze celebrity brain crash echt seizoenen lang vol gaan houden..
Of de amerikaanse stig coureur nog seizoenen lang laten praten :P

De dubbel-en-dwars lach momenten heb ik nog maar paar keer mee gemaakt dit seizoen. En dat was vanwege James May zijn terreinwagen die uit elkaar viel.
Ergens weet ik wel dat die auto's zo in elkaar gezet zijn om te falen, maar het blijft grappig als ze elkaars creaties compleet afkraken en in hun eigen briljante idee geloven :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:52
The Legend schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:41:
Eens. In mijn herinnering leek dat bij bv. de Polar en Bolivia special een stuk minder het geval. Daar had je steeds het gevoel dat ze met z'n drieën op pad zouden kunnen zijn.
Juist in de Polar special zag je regelmatig de crew helpen, soms werd het zelfs benoemd (als ze door het ijs zakte en los getrokken moesten worden) en een losgeslagen brandstoftank werd wel zelf gefixt?

Het is een beetje van je weet dat ze er omheen rijden en aan alle kanten helpen met pech/onderhoud maar je het wilt niet zien.

In de aflevering dat ze treinen maken rijden ze wisselend op het rechter- dan weer het linkerspoor in shots achter elkaar? Gescript of toeval? In de race naar Scandinavië rijdt Clarkson over de Afsluitdijk met het ene moment de zee links en het andere moment de zee rechts en toch is het een "echte" race.

Top Gear was net zo hard gescript als The Grand Tour, alleen werd toen nog niet het hele programma onder een microscoop gelegd om te analyseren.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die dubbele special was best leuk. Alleen werd wel heel er duidelijk wat er mis is met GT dit hele seizoen al: mooie plaatjes maar wel een gebrek aan content.

Het had allemaal prima in 1 aflevering gepast, maar er moet veel te veel gevuld en dus gerekt worden tot het irritant wordt.

Kreeg bij die zandduinen wel heimwee naar de echte Dakar rally. Aan dat gebeuren wat nu weer bezig is in Zuid Amerika heb ik nooit kunnen wennen.

[ Voor 20% gewijzigd door sambalbaj op 05-01-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 20:46
Gisteravond gekeken en vond hem niet heel bijzonder. Merendeel van het seizoen vind ik beetje 'mwoah'. Niet echt speciaal meer, soms iets te langdradig, het echt leuke / spontane is er een beetje af. Voorheen keek ik echt uit naar een lange special en vond ik die over het algemeen erg tof / memorabel. Nu had ik iets van 'was dit het...'.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik de special gisteren en eergisteren bekeken heb en deze wel vermakelijk vond zijn er toch wel war hinderlijke rammels.
De publieke BBC had duidelijk een opener format dan het van sponsorbelangen vergeven Amazon. BF Goodrich bandensporen opmerking was grappig maar er gaat geen band van dat merk lek, ook mis ik het heerlijke neersabelen van alles wat niet Brits is. Amazon snoert ze behoorlijk de mond blijkbaar ook al hebben ze, volgens eigen zeggen, totale vrijheid bij het produceren.
Onafhankelijk hun ongefundeerde en ongenuanceerde persoonlijke oordeel over een auto spuien is snel afgelopen als daags na uitzending de persvoorlieger van bijvoorbeeld Ford met rechtzaken dreigt bij Amazon wegens reputatieschade.
Dat soort belangen speelden nooit mee bij de BBC en dat maakte het juist zo leuk.
Ook technisch vond ik de special nou niet echt van hoogstaande kwaliteit.
Zo verbaasde ik mij in het eindshot dat de hele productie crew in beeld stond terwijl vlak daarvoor JC en JM nog samen op het strand waren, dat is echt slordig produceren.
Zo zag ik nog wel meer rommeligheden dat ik zoiets had van; jammer en niet nodig, het zijn de kosten niet maar geeft wel blijk van onzorgvuldigheid.
Ik hoop wel op een leuk autoprogramma op de BBC binnenkort, met iets minder ego en wat meer auto.
BBC topgear maakt zich waarschijnlijk inmiddels aanzienlijk minder zorgen dan voordat TGT begon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Mensen willen dat het echter is en minder scripted, maar storen zich tegelijk aan het in beeld komen van de crew? Ik heb er geen probleem mee, dat toont juist de minst scripted dingen. Zoals toen die weegschaal in elkaar stuikte.
LordSinclair schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:08:
[...]
Top Gear was net zo hard gescript als The Grand Tour, alleen werd toen nog niet het hele programma onder een microscoop gelegd om te analyseren.
^^ dit. Simpel gevolg van te hoge verwachtingen, niets meer.

Ik vond de special wel ok. Enkel het einde kon beter.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, als je een film kijkt wil je toch ook het verhaal beleven, natuurlijk is nagenoeg alles wat je ziet op tv scripted maar tijdens een film/programma is het wel de bedoeling dat bepaalde dingen achter de camera blijven en het verhaal zich ervoor afspeelt.

Ze proberen niet voor niets de begeleidende pick-up trucks buiten beeld te houden en dan is het slordig wanneer het verhaal is dat er 3 buggys in het donker rondrijden je de achterlichten ziet van de voorop rijdende crew.
De microfoons houden ze ook buiten beeld om diezelfde reden.
Voor zo'n dure show kunnen dit soort dingen echt niet.
Toch mezelf best vermaakt met deze special. De meligheid blijft best grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beetje een vreemde aflevering deze week.
Het leek erop alsof ze alle kleine ideetjes zonder volledige uitwerking in een aflevering geprakt hebben.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:40:
Het leek erop alsof ze alle kleine ideetjes zonder volledige uitwerking in een aflevering geprakt hebben.
Ik miste alleen cue the music :D Ik heb mij best vermaakt met deze aflevering.

En de American had toch stiekem wel een grappige opmerking:
spoiler:
Electricity is only good for lights and for chairs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:40:
Dat viel mij ook al op bij verschillende eerdere afleveringen van TGT.

Hoewel er op de presentatoren genoeg was aan te merken vond ik het eerste seizoen met de nieuwe bezetting van TopGear (wanneer je die radio dj ff wegdenkt) bij de BBC een samenhangendere show opleveren, minder rommelig dan bij The Grand Tour imho.

Aangezien ze al afgelopen september zijn begonnen met draaien voor seizoen 24 van TG hoop ik toch binnen een maandje ofzo vol goede moed af te kunnen stemmen op de Beeb om te zien wat LeBlanc, Harris en Reid er samen van gaan bakken.
Zonder die drukke schreeuwerd zou dat nog wel eens een erg leuk trio presentatoren kunnen zijn met voldoende onderlinge "chemistry".
De kans dat het wat meer over auto's gaat is bij TG waarschijnlijk ook wat hoger.

-edit-
Ik ga de laatste ook maar eens kijken, na de special deel 1 en deel 2 gaat dat het 3e uurtje TGT worden deze week, mij hoor je niet klagen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2017 19:09 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff zonde van die Mercedes SL :N :P _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik vond 'm wel mooi :) Nee, dan die MG.. _O-

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bouwsel van Hammond op het einde was wel een gaaf ding trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Nog meer mensen die Franse ondertiteling krijgen als er tekst op borden staat, of als er een andere taal dan Engels wordt gesproken?

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastiaan92 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 23:40:
Nog meer mensen die Franse ondertiteling krijgen als er tekst op borden staat, of als er een andere taal dan Engels wordt gesproken?
Nope, wel Engelstalige ondertitels met Frans gesproken, waar de ondertitels precies het omgekeerde melden _O-

(stukje van Clarcson en de Mercedes en de voetballers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:11
Wat had Jeremy met zijn mond? Hij excuseerde zich voor het maffe accent en het kwam er een beetje uit als Don Corleone. Ook zag ik iets blauws naast zijn kiezen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

asing schreef op zondag 8 januari 2017 @ 00:39:
Wat had Jeremy met zijn mond? Hij excuseerde zich voor het maffe accent en het kwam er een beetje uit als Don Corleone. Ook zag ik iets blauws naast zijn kiezen.
Battle of Britain? Krauts? Nee, WW2 niet aan je besteed? Beetje nadelige Duitse grappen maken in (wat mij betreft) de Duitse hoofdstad van automobielen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:53

aerofreak

Steve Jobs

Ik vond de laatste aflevering echt heel grappig, kreeg echt wel het oude TG gevoel erbij! :Y

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Om eerlijk te zijn, De afwerking was natuurlijk compleet naadje.
Maar van een afstandje vond ik dat ding er echt supergaaf uitzien :)

Heb trouwens nog niet heel de aflevering gezien, maar ik vond hem tot zover supergaaf.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Moet zeggen dat EP 9 me wel kon bekoren, verbetering ten opzichte van de vorige afleveringen.

Hoe dan ook valt er flink wat bij te schaven voor seizoen 2, die verongelukkende celebrities, stomme Amerikaanse racing driver etc mogen geschrapt worden.

En het mag allemaal wel weer wat minder opvallend gescript en wat spontaner overkomen.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:08
Leuk, dat gelul over muziek en meer specifiek The Allman Brothers. "Die hadden toch dat ene hitje, Jennifer of zo?" :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10
dreamscape schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:40:
Leuk, dat gelul over muziek en meer specifiek The Allman Brothers. "Die hadden toch dat ene hitje, Jennifer of zo?" :)
Ja, alleen je hoort het niet zo vaak meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik moest echt even youtuben maar nu snap ik de grap!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het na een paar minuten met die boot en auto's wel gezien had. Het laatste kwartier heb ik niet meer gezien. Ik lees hier ook niets wat ik gemist heb.

Wat ik wél geweldig vond was dat gedoe met de Alfa :9 :9 :9 :9 :9 maar ik ben dan ook een beetje bevooroordeeld want mijn Giulia staat ingepakt bij de dealer te wachten. Begin februari heb ik haar :+ .

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:53

aerofreak

Steve Jobs

Ik moest echt hardop lachen met die grappen over greenpeace. Rainbow warrior, french secret service... :')

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
aerofreak schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:38:
Ik moest echt hardop lachen met die grappen over greenpeace. Rainbow warrior, french secret service... :')
Rainbow Worrier :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/The.Grand.Tour.S01E10.jpg _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe :)
Na een Spotify search viel het kwartje hier ook in de jukebox...
Vond de humor in deze aflevering idd goed te pruimen, weer lekker flauw.
Laat er maar een beetje ravaliteit en sneren over en weer komen tussen TG en TGT.
Het overgrote deel van de kijkers van het ene programma kijkt toch ook naar het andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Moet zeggen dat de laatste twee afleveringen mij aangenaam verrast hebben. Ondanks de gescripte stukken (auto valt op boot, zag je van mijlenver aankomen) was zeker de laatste aflevering al een stuk meer richting het oude Top Gear.

Overigens de opmerking van 'tot volgende week, waar wij in drie auto's blablabla...' belooft wat. Ben benieuwd of ze met een dergelijke ' challenge' weer naar het oude niveau terugkunnen :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

De challenges vond ik prachtig bij TG. Zeker de ambulance challenge met het toppunt dat Hammond zijn "patient" door het raam van het "ziekenhuis" schiet, toen deed ik echt een ROFL zegmaar :+

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Skimovic schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:55:
Moet zeggen dat EP 9 me wel kon bekoren, verbetering ten opzichte van de vorige afleveringen.

Hoe dan ook valt er flink wat bij te schaven voor seizoen 2, die verongelukkende celebrities, stomme Amerikaanse racing driver etc mogen geschrapt worden.

En het mag allemaal wel weer wat minder opvallend gescript en wat spontaner overkomen.
En toch blijft de afsluiter van James May zoiets van ''betekend dat hij/zij niet meer komt?!?" het leukste.
En inderdaad, die American mag meteen weg. vind er totaal niks leuks aan.
laat liever een ster een snelle ronde proberen te laten maken met een supercar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach dit is pas seizoen 1 van TGT...

De commentaren bij het eerste seizoen van het vernieuwde TG waren ook niet echt mals, vooral die over een bepaalde presentator (die er gelukkig mee genokt is wat het kijken zeker aangenamer maakt)

TGT is ook allemaal al opgenomen voor het daadwerkelijk op het grote publiek losgelaten werd dus de boel omgooien halverwege het seizoen gaat lastig worden, ik ben benieuwd of ze in de volgende serie nog met wat aanpassingen gaan komen en of ze van de kritieken leren.
Bij Amazon speelt er natuurlijk wel een enorm commercieel belang mee, iets waarin de BBC veel vrijer en onafhankelijker is.
TG is ook nogal veranderd door de jaren, zeker wanneer je wel eens stukjes Old Top Gear op Youtube bekijkt, Jeremy met een bos krullen samen met Tiff Needell maakten toen ook meer een regulier autoprogramma.

Dat format is behoorlijk aangepast en meer gericht op de presentatoren en hun interactie met elkaar, minder puur auto en meer entertainment voor het hele gezin.
Nu is er gigantische concurrentie tussen die 2 shows en dat zal ongetwijfeld positief werken, reken er maar op dat ze bij de BBC TGT nauwlettend volgen en nu ze weten wat ze moeten beantwoorden je dat vast zal terugzien in het volgende seizoen TG.

Daar ben ik iig best nieuwsgierig naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Grappig, een paar jaar geleden ben ik in Honfleur geweest en de locatie's waren erg herkenbaar..
'Hey bij die Lidl daar heb ik nog cremant de loire gekocht' :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:59
Aflevering van vandaag was ook wel weer aardig. Ik vind die intro waar ze praten over het land waar ze zijn overigens altijd wel mooi. De roadtrp was dit keer ook weer wat leuker en minder langdradig dan die trip door de woestijn.

Volgende week volgens mij alweer de laatste van dit seizoen. -O-

[ Voor 13% gewijzigd door WernerL op 20-01-2017 23:06 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
ToolkiT schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:01:
Grappig, een paar jaar geleden ben ik in Honfleur geweest en de locatie's waren erg herkenbaar..
'Hey bij die Lidl daar heb ik nog cremant de loire gekocht' :)
Ja, ook geweest ook dat strand trouwens. Erg leuk om te herkennen. Maar de weg naar het hotel was natuurlijk wel de goed begaanbare rondweg te volgen en niet dwars door het oude, vaak afgesloten centrum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
WernerL schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:05:
Aflevering van vandaag was ook wel weer aardig. Ik vind die intro waar ze praten over het land waar ze zijn overigens altijd wel mooi. De roadtrp was dit keer ook weer wat leuker en minder langdradig dan die trip door de woestijn.

Volgende week volgens mij alweer de laatste van dit seizoen. -O-
Je kon me oprapen toen James' stuurknop in beeld kwam voor de eerste keer _O-

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
dodge_911 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:35:
Na z'n versnellingspook van vorige keer vond ik het nogal afgezaagd. Sowieso vind ik het niveau altijd erg laag als oude kerels niet meer grappig kunnen zijn zonder continu over seks te praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dodge_911 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:35:
[...]

Dat was van mijlenver aan te zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb me weer prima vermaakt. Natuurlijk kon je die stuurknop al mijlenver zien aankomen maar toch was het grappig. En Jeremy die z'n auto verloor, dat was ook mooi :P Al vraag ik me af hoe brak dat ding vast gestaan moet hebben (ik zag iets van een spanband zitten eerst), toen ik later de auto al een keer zag bewegen voelde ik al wel aankomen dat-ie eraf zou gaan vallen. Toen dat uiteindelijk ook gebeurde was het toch nog wel grappig.

En verder.. Natuurlijk kan ik allerlei punten van kritiek vinden, maar ik vergelijk het niet constant met TopGear en daarom heb ik er een leuk programma aan om naar te kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Moet zeggen dat ik zeker in de laatste 2 afleveringen al wat verbetering zie. Het stukje van Hammond over James z'n arm; 'Which arm have you broken' voelde weer ouderwets, met Clarkson die ernaast helemaal stuk ging.

Hopelijk zetten zetten zij die lijn door in seizoen twee. Het is denk ik met alle kritiek wel duidelijk wat weg moet en wat niet en dat zij wat minder gescript te werk moeten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
Met die luxe SUV had ik echt het gevoel, wanneer gaan ze met de Range Rover recht omhoog rijden, en ik werd niet teleur gesteld. Elke keer als die mee doet moet dat getoond worden.

Het rondreizen met de tent idee valt mij wel een beetje tegen. Ze hebben nu al zeker 4x in de UK gestaan waarvan twee keer twee keer op dezelfde locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

We zitten nu op aflevering 12, maar weet iemand toevallig hoeveel afleveringen TGT in totaal krijgt dit seizoen?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Ze zeggen "36 episodes over 3 years", dus dat zou 12 per seizoen betekenen. Wat vaag is, want we zitten nu op 12 afleveringen en vrijdag is de laatste aflevering in Dubai.

Misschien moeten we de special (de beach buggies) als 1 aflevering beschouwen, dan klopt het.

Op Imdb: seizoen 1:13 afleveringen, 2:12 en 3:12.

Correct me if I'm wrong

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wikipedia: The Grand Tour (TV series)
13 TBA Dubai, United Arab Emirates[36] TBA 3 February 2017

Die 2 specials zullen inderdaad wel als 1 aflevering beschouwd moeten worden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
FlipFluitketel schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:30:
Wikipedia: The Grand Tour (TV series)
13 TBA Dubai, United Arab Emirates\[36] TBA 3 February 2017

Die 2 specials zullen inderdaad wel als 1 aflevering beschouwd moeten worden.
Ik zag op YouTube een interview waarin ze aangaven dat ze het daarover inderdaad het niet mee eens waren met de telling die Amazon er op na hield. Zij zagen het als 2 afleveringen de bazen als 1.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
peeth schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:41:
[...]

Ik zag op YouTube een interview waarin ze aangaven dat ze het daarover inderdaad het niet mee eens waren met de telling die Amazon er op na hield. Zij zagen het als 2 afleveringen de bazen als 1.
Ohjee, dat zal wel een negatief effect op hun beloning gehad hebben dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De eerste serie is sinds gisteren rond. In totaliteit vond ik het een goede show, zeker naarmate de tijd wat vorderde merkte je dat de interactie in de tent heel wat natuurlijker werd. Ze zijn ook niet beschaamd om met hunzelf te spotten en dat laat ze toe de show niet té serieus te nemen. Ik verwacht dan ook dat bepaalde segmenten geschrapt of gewijzigd worden. Maar al bij al had ik toch het juiste gevoel als ik naar de show keek. Aan The American stoorde ik me niet, want wat ie goed moest doen is rijden en dat zag er goed uit.

Ik kijk hard uit naar TGT Season 2 op het einde van het jaar, evenals TG in de zomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Het is wel meer de Jeremy Clarkson show dan Top Gear was.
En James May het sukkeltje. Hammond lijkt wat meer neutraal te zijn.

Maar de rolverdeling is al duidelijk als ze binnenkomen. Altijd Jeremy als eerst, dan Richard en als laatste May. Richard en James gaan ook gelijk achter de tafel staan/zitten. Terwijl Jeremy zijn ego kan laten strelen.

In de challenges/vergelijkingen is het duidelijk dat Jeremy aan het langste eind trekt.

In Top Gear delfde Jeremy wel eens het onderspit en accepteerde dat. Nu lijkt dat niet meer te gebeuren.

Jammer, zo'n ego show.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RemcoDelft
Jelte schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:58:
In Top Gear delfde Jeremy wel eens het onderspit en accepteerde dat.
Hoe noem je dit dan?
Afbeeldingslocatie: http://media.gizmodo.co.uk/wp-content/uploads/2016/12/clarkson-house-destroy-620x349.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Good point, maar dat is bij mij blijkbaar ondergesneeuwd door al het egocentrisch gedrag van Clarkson.

Daarnaast: http://www.telegraph.co.u...e-way-for-new-cotswo/amp/

[ Voor 14% gewijzigd door Jelte op 04-02-2017 13:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Jelte schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:58:
Het is wel meer de Jeremy Clarkson show dan Top Gear was.
En James May het sukkeltje. Hammond lijkt wat meer neutraal te zijn.

Maar de rolverdeling is al duidelijk als ze binnenkomen. Altijd Jeremy als eerst, dan Richard en als laatste May. Richard en James gaan ook gelijk achter de tafel staan/zitten. Terwijl Jeremy zijn ego kan laten strelen.

In de challenges/vergelijkingen is het duidelijk dat Jeremy aan het langste eind trekt.

In Top Gear delfde Jeremy wel eens het onderspit en accepteerde dat. Nu lijkt dat niet meer te gebeuren.

Jammer, zo'n ego show.
Jeremy was imo altijd al de 'hoofd-presentator' van de drie. Neemt niet weg dat ik iets meer van hun ouderwetse dynamiek wil terug zien. Voor seizoen hoop ik eigenlijk op deze aanpassingen/verbeteringen:
- Meer ouderwetse challengers, waarbij er veeeel minder gescript wordt (of in ieder geval wat je goed kan merken)
- Weg met The American. Hij mag uiteraard blijven rijden, maar z'n slechte grappen achterwege.
- Qua presenteren:
- Clarkson, wat minder de leider en minder geforceerde grappen
- Hammond, slecht geacteerde 'persoonlijk gerelateerde' schuine grappen (waarna hij altijd soort schuldig/glimlachend rondkijkt)
- May, geef die vent zijn rol terug. May kwam vaak lekker droog uit de hoek en is de slimste van de drie. Beetje weer podium gunnen kan geen kwaad :)

Ze gingen, zoals eerder vermeld, met de laatste aflevering steeds meer de goede kant op. Hopelijk neemt die lijn met seizoen 2 een flinke sprong en weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Helemaal mee eens MisterChaoSs,
Ik heb me bescheurd deze laatste episode, met uitzondering van het modder gedeelte.
Maar goed, kan niet altijd prijs zijn voor iedereen, subjectief enzo :)

Die American heb ik nog NIEMAND gehoord die hem er niet uit wil hebben.
Denk dat ze nog liever die ginger uit Top Gear erin zien ;)

Ook is er veel meer product placement reclame maar dat vind ik niet erg.

Die Hovercraft.. :)

[ Voor 0% gewijzigd door MrMonkE op 04-02-2017 13:57 . Reden: typos enzo ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Ik had niet gedacht dat het echt z'n eigen huis was!

"One neighbour, 44, who spotted the pile of rubble, said it was "typical Clarkson"." _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
MisterChaoSs schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:43:
[...]
- May, geef die vent zijn rol terug. May kwam vaak lekker droog uit de hoek en is de slimste van de drie. Beetje weer podium gunnen kan geen kwaad :)
dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:43

TinusTegengas

Formula Racing

MisterChaoSs schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:43:
[...]

Ik lag echt in een deuk om dat stukje over de Hyperloop.
Hammond zijn opmerking over starten en stoppen was leuk gevonden, maar May was als vanouds droog met 'When it stops, you un-poo yourself' _/-\o_

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ziet er leuk uit hoor, stuk betere samenstelling. Ik denk dat hier wel wat goed vermaak uit kan komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik zit er aan te denken om de eerste aflevering van TG weer te gaan kijken inderdaad. Dat heb ik vorig seizoen ook gedaan, maar naast dat het al een beetje vreemd was niet de 3 idioten te zien die we gewend waren, was Evans natuurlijk niet om aan te horen :/ Ik ben opzich wel benieuwd naar TG in deze vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Als ik dit zo zie, dan begint het wel weer te kriebelen. Hou het gewoon bij drie presentatoren en af een toe een gastpresentator, en niet meer. Ik heb alle respect voor een Sabine Schmidt, kan super rijden, en is ook niet de lelijkste, maar is gewoon geen presentatrice.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Matt LeBlanc, Chris Harris en Rory Reid zie ik een kans maken leuke en interessante hosts te zijn voor Top Gear, ik kijk er al naar uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Destruction schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:39:
Ik zit er aan te denken om de eerste aflevering van TG weer te gaan kijken inderdaad. Dat heb ik vorig seizoen ook gedaan, maar naast dat het al een beetje vreemd was niet de 3 idioten te zien die we gewend waren, was Evans natuurlijk niet om aan te horen :/ Ik ben opzich wel benieuwd naar TG in deze vorm.
Hahah zelfde recept hier :')

Moet zeggen dat ik meer screentijd voor Chris altijd zie zitten. Zijn youtubefilmpjes zijn nu wat opgedroogd dus hoop op wat meer materiaal voor op de TV. Zou een perfecte mix kunnen zijn met de rest.

Daarnaast vandaag TGT afgekeken en moet zeggen over het gehele seizoen gezien. Leuk en vermakelijk maar geen echte hoogvliegers of spectaculairs. Kijkt nog steeds prima weg en sommige dingen kunnen weg of veranderd worden maar zie het wel zitten stiekem zo deze 2 shows naast elkaar. TGT en TG. Gecombineerd met mijn MotorTrend Ondemand een fijne combinatie van motorshows imho.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst opnieuw begonnen met alle afleveringen van Road Kill, had er aardig wat gemist kwam ik achter. Het blijft een heerlijke show om te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ome Ernst schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:12:
Als ik dit zo zie, dan begint het wel weer te kriebelen. Hou het gewoon bij drie presentatoren en af een toe een gastpresentator, en niet meer. Ik heb alle respect voor een Sabine Schmidt, kan super rijden, en is ook niet de lelijkste, maar is gewoon geen presentatrice.
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon Vicki Hendseron nemen, bekend van 5th gear, was goeie racer en kon nog aardig presenteren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:03:
Laatst opnieuw begonnen met alle afleveringen van Road Kill, had er aardig wat gemist kwam ik achter. Het blijft een heerlijke show om te kijken!
Kijk ook de rest van de shows als je met die 2 je kan vermaken :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
SinergyX schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:30:
[...]

Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon Vicki Hendseron nemen, bekend van 5th gear, was goeie racer en kon nog aardig presenteren.
Bekend van Top Gear zelfs...

Vincere Per Belli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
coolio! Nog maar 19 nachtjes slapen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Ceejay op 14-02-2017 20:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Hoge verwachtingen van Top Gear. Met dit trio heb ik er eigenlijk meer zin in dan de flauwe humor van the Grand Tour. Dit zijn 3 toffe kerels, met een hart voor auto's, en ik denk ook met veel potentie voor een leuke chemie.

Beter dan Jeremy die op een Thaise vrouw gaat zitten, de tot vervelens toe herhaalde 'does that mean he is not coming on then?' en de gespeelde standpunten tijdens de items die duidelijk niet overeenkomen met de echte meningen van het drietal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Bio schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 03:35:
Hoge verwachtingen van Top Gear.
Ze hebben vorig seizoen behoorlijk hun best gedaan om de verwachtingen compleet te slopen. De lat ligt nu heel erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
RemcoDelft schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 08:52:
[...]

Ze hebben vorig seizoen behoorlijk hun best gedaan om de verwachtingen compleet te slopen. De lat ligt nu heel erg laag.
ik heb ik ook geen verwachting bij The Grand Tour seizoen twee. Vond het niet memorabel.

Als ik de trailer van Top Gear zie, gaat het juist wel kriebelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Ik heb me met beiden series vermaakt en ga niet mierenneuken op wat flauwe grappen of zaken die wat uit de toon vallen. De overall indruk is dat ze allemaal van auto's houden en allemaal op een plezierige manier willen laten zien wat je ermee kan of waarom je een auto wel of niet moet nemen. Het drietal bij Top Gear lijkt me erg leuk en beter dan wat ze vorig jaar hadden. Waarschijnlijk gaan ze ook wat technischer en meer de review-kant op dan wat the Grand Tour aan het doen is.

Overigens had ik bij Top Gear US ook geen moeite met de opzet van die show (na de eerste paar afleveringen werden het gewoon afleveringen over 3 auto's onder bepaalde omstandigheden geselecteerd waar ze wat challenges mee deden). Wat de Grand Tour ook vooral doet.

Van mij mag bij The Grand Tour die baan wel weg. Het was grappig de eerste keer maar ik zie ze daar geen jaren op rondrijden. Sure het test de eigenschappen vast prima, maar ziet er niet leuk uit om naar te kijken. Al moet Top Gear na het komende seizoen waarschijnlijk ook op zoek naar een nieuwe baan.

We kunnen muggenziften over de voorspelbaarheid van the Grand Tour of Chris Evans, maar laten we ons focussen op wat de nieuwe shows gaan brengen. Ze zullen vast de kritiek meenemen naar de volgende reeks. Zo zal het "so he's not coming on then?" stukje vast verdwijnen en is Chris Evans ook al weg. Neem een frisse blik, dan zal het je niet zo tegen vallen als dat je met vooroordelen al begint te kijken ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Martinspire schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:14:
Ik heb me met beiden series vermaakt en ga niet mierenneuken op wat flauwe grappen of zaken die wat uit de toon vallen. De overall indruk is dat ze allemaal van auto's houden en allemaal op een plezierige manier willen laten zien wat je ermee kan of waarom je een auto wel of niet moet nemen.
Dit. Ik snap echt niet wat voor wetenschappelijke shows men hier vroeger gewoon was, maar het was niet veel beter dan de laatste 10 jaren als de combinatie van TGT en TG. Beide zijn deftige shows geworden op het einde van hun debut-seizoen, nadat Clarkson, May en Hammond vertrokken zijn.

Wees blij, nu heb je twee shows in plaats van één, als je Amazon Prime hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

^^ Als deze vorm van TG me beter gaat 'smaken' dan de vorige poging met Evans, dan hebben we inderdaad 2 leuke autoshows ipv 1. Gisteravond wat ouder TG afleveringen gekeken, ben er wel achter gekomen dat ik nog e.e.a niet heb gezien.. Zou er ergens een dvd box tekoop zijn met TG afleveringen van 2002-2015? Zou ik iig best willen hebben :) Vooral de (voor mij) nieuwe stukken uit challenges waardoor ik van m'n stoel ging van het lachen, heerlijk :P

En nee, dat heb ik bij TGT nog niet gehad, maar evengoed kijkt het - afgezien van eerder genoemde minpunten - prima weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Destruction schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:14:
Gisteravond wat ouder TG afleveringen gekeken, ben er wel achter gekomen dat ik nog e.e.a niet heb gezien.. Zou er ergens een dvd box tekoop zijn met TG afleveringen van 2002-2015? Zou ik iig best willen hebben :)
Staan die oudere seizoenen niet juist op Netflix?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
MeNTaL_TO schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:25:
[...]

Staan die oudere seizoenen niet juist op Netflix?
Netflix heeft seizoen 18-22 alleen online helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

^^ Als deze vorm van TG me beter gaat 'smaken' dan de vorige poging met Evans, dan hebben we inderdaad 2 leuke autoshows ipv 1. Gisteravond wat ouder TG afleveringen gekeken, ben er wel achter gekomen dat ik nog e.e.a niet heb gezien.. Zou er ergens een dvd box tekoop zijn met TG afleveringen van 2002-2015? Zou ik iig best willen hebben :) Vooral de (voor mij) nieuwe stukken uit challenges waardoor ik van m'n stoel ging van het lachen, heerlijk :P

En nee, dat heb ik bij TGT nog niet gehad, maar evengoed kijkt het - afgezien van eerder genoemde minpunten - prima weg :)
Ik heb er toch weer zin in :) Vanavond na het werk wat te kijken, zonder Evans dus. Ik laat me maar verrassen, heb het niet echt gevolgd wie er bleven en weggaan (en eventueel bijgehaald zijn).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Ik heb álle seizoenen op m'n NAS. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iXwA3lq.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Tot zover valt het me tegen, ik heb nog precies 0 keer gelachen. Afgerond naar boven dan hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 21:10

Nemesizz

Untouchable

Ik vind Top Gear zoals ze het nu hebben wel weer leuk om te kijken. Weer wat normaler en niet dat hyper actieve gedoe van Evans. Ook de Top Gear track weer gewoon terug (dat rally car gedoe vond ik niet wat).

Heb wel gelachen met dat stukje dat die London Taxi er vandoor ging tijdens de refuel.

Studio ziet er ook mooier en rustiger uit, dus ja, wat ik nu gezien heb, kijk ik wel weer uit naar een nieuwe aflevering van Top Gear, terwijl ik vorig seizoen toch vaak zoiets had van "hmmm, nee".

Helaas nog niks gezien van TGT, dan zou het op 'minder legale' wijze moeten, en daar ben ik niet zo happig meer op tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:47
Was een leuke eerste aflevering! Dit trio werkt gewoon, dat merk je aan alles. Top! Verder een gaaf item over de FXXK en leuke challenge. Keep 'm coming, dit is Top Gear. BAM! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Harris is altijd top.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Yes, voldoet aan mijn verwachtingen met dit trio. Erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, dit is wat ik had verwacht/gehoopt had van de nieuwe Top Gear ! Twee leuke car shows om te zien nu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:39
Heb de 1e top gear van dit seizoen gezien. Vond hem leuk.

Beter als TGT daar ben ik afgehaakt na aflevering 5.
Best jammer want vond die 3 altijd geweldig bij top gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Nemesizz schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:12:
Helaas nog niks gezien van TGT, dan zou het op 'minder legale' wijze moeten, en daar ben ik niet zo happig meer op tegenwoordig.
Gewoon een proefabbo van 1 maand en alles in 1 maand kijken :)

Ik vond de eerste aflevering al tig keer beter dan alle vorige, gewoon omdat ze iets vernieuwends neergezet hebben ipv vast te klampen aan de oude cliche dingen. Gewoon 3 mannen die lol hebben en al een redelijke chemie hebben opgebouwd, het komt allemaal niet meer erg geforceerd over.

[ Voor 32% gewijzigd door LordSinclair op 06-03-2017 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:59
Dit was een erg vermakelijke eerste aflevering inderdaad. Stukken beter dan wat ik in het vorige seizoen heb gezien.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
1e aflevering TG niet echt je dat nog. Beetje geforceerd en niet leuk op de bank. James McAvoy was nog de grappigste, LeBlanc had het niet zo, komt nog wel denk ik

Die Kazachstan trip was dan weer wel aardig

[ Voor 12% gewijzigd door Ceejay op 06-03-2017 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Laatst online: 09:24
Ik vind Matt LeBlanc veel te geforceerd en typisch Hollywood/Amerikaans overkomen. Ik denk dat Chris Haris die rol prima kan vervullen. Ik snap sowieso niet waarom Matt LeBlanc daar überhaupt doet. Mijn ideale line-up zou Chris Harris, Jenson Button en David Coulthard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik vond het verfrissend. Ze lijken gelijkwaardig te zijn. En dat kun je van de drie bij TGT niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Nieuwe format TG is een winner wat mij betreft.
Presentators zijn ok, beelden mooi, challenge leuk..

Ik had meer van GT verwacht en minder van TG, maar TG heeft me aangenaam verrast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Net de nieuwe TG gekeken. Wat altijd weer werkt zijn de enorm goede beelden. Zowel de FXXK als de challenge.

Wat gewoon niet werkt is de Britse humor. Ze proberen het wel, maar het zit er gewoon niet in. Dus dat wat Top Gear voor mij Top Gear maakte is niet meer. Het is gewoon weer een autoprogramma maar nu kijk ik voor de beelden.

Ik heb 3 momenten gehad waar ik echt moest lachen. De eerste was op de bank met James die Chris even op zijn nummer zet met zijn continuity errors. Het tweede moment was de botsing tussen de Merc en de Volvo waarbij je denkt dat de Volvo wel de stevigste zal zijn, maar echt in de poeier ligt. De laatste was de cab die er vandoor ging. Maar daar kan je op wachten als je dat probeert. Het was volledig gescript want op de stenen liep het ding 70 MPH maar hij sloeg niet af en reed rustig weg. Dus die stond in de "1" ofzo.

Ga ik volgende keer weer kijken, hell yeah, de Giulia zit erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanaf welk seizoen zat die Chris Evans er niet meer in? Toch maar eens vanaf dat moment wat terug kijken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Niets aan de heren hier boven toe te voegen, hele sterke comeback van topgear. Heerlijk zonder al die sluikreclame zoals in TGT. Ook niet zo over the top zoals TGT nu is en zelfs t deel met de gast was prima om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

SinergyX schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 00:00:
Vanaf welk seizoen zat die Chris Evans er niet meer in? Toch maar eens vanaf dat moment wat terug kijken.
Sinds dit nieuwe seizoen.. nog maar 1 aflevering dus..
asing schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:26:
Net de nieuwe TG gekeken. Wat altijd weer werkt zijn de enorm goede beelden. Zowel de FXXK als de challenge.

Wat gewoon niet werkt is de Britse humor. Ze proberen het wel, maar het zit er gewoon niet in. Dus dat wat Top Gear voor mij Top Gear maakte is niet meer. Het is gewoon weer een autoprogramma maar nu kijk ik voor de beelden.

Ik heb 3 momenten gehad waar ik echt moest lachen. De eerste was op de bank met James die Chris even op zijn nummer zet met zijn continuity errors. Het tweede moment was de botsing tussen de Merc en de Volvo waarbij je denkt dat de Volvo wel de stevigste zal zijn, maar echt in de poeier ligt. De laatste was de cab die er vandoor ging. Maar daar kan je op wachten als je dat probeert. Het was volledig gescript want op de stenen liep het ding 70 MPH maar hij sloeg niet af en reed rustig weg. Dus die stond in de "1" ofzo.

Ga ik volgende keer weer kijken, hell yeah, de Giulia zit erin!
Die cab was toch een automaat?
En die volvo werd geraakt op de kreukelzone.. geen wonder dat hij veel schade had... de merc was van een andere generatie, dus wat stugger..

Wel grappig 'mijn' oude auto werd gebruikt voor die kaercher demonstratie.. heb hem net een paar weken geleden verkocht.. zou heel toeval zijn als dat hem echt was..

[ Voor 71% gewijzigd door ToolkiT op 07-03-2017 00:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Ja, wat was dat met die Kärcher? Product placement much?

Mij beviel het rustige wel. En er lijkt meer aandacht te zijn voor mooie beelden dan geforceerd popiejopie gedrag. De humor was verder okee, voelde wat ongewennig, maar geen heel erge cringe gelukkig.

De kijker trekt dus aan het langste eind: we hebben nu TG en TGT en beide zijn goed kijkbaar d:)b

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat Karcher stukje was wel apart tussendoor. Ik denk dat ze het via via tegengekomen zijn en er iets leuks mee wilde doen. Er had meer ingezeten. Bijvoorbeeld kijken hoe lang het duurt voor een auto echt schoon is, gewoon alle lak er af spuiten.

De rest van de aflevering was prima. Je merkt dat er inderdaad nog wat gewenning nodig is aan elkaar en het samen presenteren, echter zie je dat ze allemaal enthousiast zijn over auto's en waar ze mee bezig zijn.

Leuk ook dat de gast nu nog wat langer aanwezig is en ook wat meer input heeft. Wel even de vraag of alle gasten daar interessant genoeg voor zijn, wellicht worden ze daar op uitgekozen.

Ik blijf in ieder geval lekker kijken als het zo door gaat d:)b

Edit: The new presenting team of Top Gear has been slammed by a section of its fanbase

Dat gevoel had ik zelf niet echt. Wellicht heb ik er wat overheen gekeken maar ik vond hem nu niet heel erg storend.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2017 16:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb me best vermaakt met deze aflevering. Er lijkt wat chemie te ontstaan tussen de 3 presentatoren.
TGT is uiteraard over het algemeen vermakelijker op dat gebied.
Maar daar zaten in 1 seizoen al zoveel onzin dingen in die gewoon niet leuk meer waren na 3 keer met name celeb die dood gaat en die verschrikkelijke Amerikaan die constant loopt te zeiken.

De TG Celeb die ook echt wat meer van het programma meemaakt is ook wel tof, vond dit ook een leuke gast dat scheelt misschien.

Matt bevalt mij in ieder geval imho een stuk beter dan Chris Evans en die nieuwssites die een publieke opinie afmeten aan de hand van 6 Twitterberichten ga ik dan maar negeren. :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:06:

Edit: The new presenting team of Top Gear has been slammed by a section of its fanbase

Dat gevoel had ik zelf niet echt. Wellicht heb ik er wat overheen gekeken maar ik vond hem nu niet heel erg storend.
Anders neem je de Daily Mail als een bron :+
Pagina: 1 ... 30 ... 47 Laatste